ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE 
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Περιεχόμενα
Για όλους εσάς που σας κουράζει το διάβασμα, o οδηγός SEO Google Πρώτη Σελίδα τώρα και σε podcast! Απλώς πατήστε το play και χαλαρώστε! Πολύτιμο υλικό για το πως να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google θα αρχίσει υποσυνείδητα να κυλάει στις φλέβες σας. Ακούστε σήμερα και αξιοποιήσετε αργότερα.
Αυτός ο οδηγός είναι το σημείο εκκίνησης για ένα ταξίδι στον ηλεκτρονικό επιχειρηματικό κόσμο και θα σας εφοδιάσει με πρακτικές γνώσεις SEO.
Είναι ένας λεπτομερής οδηγός για να βγείτε πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης, να πλημμυρίσετε από επισκέψεις, να βρείτε νέους πελάτες και νέες αγορές και να αυξήστε κατακόρυφα τις πωλήσεις σας!
Αν θέλετε να κατακτήσετε την κορυφή της Google και των άλλων μεγάλων μηχανών αναζήτησης, θα χρειαστείτε περισσότερο από τύχη. θα πρέπει να έχετε η ακριβώς τον οδικό χάρτη που χρησιμοποίησαν εκείνοι που έχουν ήδη επιτύχει κορυφαίες θέσεις για την ιστοσελίδα τους. Αυτός είναι ο άλλωστε και ο σκοπός αυτού του οδηγού SEO. Να σας παρέχει έναν βήμα βήμα οδηγό για να κατακτήσετε τις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης για τη σελίδα ή blog σας σήμερα και για πάντα.
Κατεβάστε τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα
Μάθημα 2: Βελτιστοποίηση Εκτός Σελίδας (Off-Page Optimization)
Περίληψη:
Στο δεύτερο μάθημα εστιαζόμαστε στους εξωτερικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη της σελίδας σας στην Google. Θα μιλήσουμε δηλαδή για την Βελτιστοποίηση Εκτός Σελίδας.
Οι τεχνικές βελτιστοποίησης εκτός σελίδας είναι πανίσχυρες και θα δείτε πως θα βελτιώσετε την δημοτικότητα της σελίδας μέρα με τη μέρα. Η δημοτικότητα είναι ένας παράγοντας Off Page SEO που επηρεάζει την κατάταξη σας στην Google.
Οι τεχνικές αυτές σε συνδυασμό με τις τεχνικές του πρώτου μαθήματος για την εντός σελίδας βελτιστοποίησης, θα εκτινάξουν την ιστοσελίδα στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google.
Είναι σημαντικό να έχουμε ολοκληρώσει την εντός σελίδας βελτιστοποίηση πριν προχωρήσουμε στην εκτός σελίδας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η εντός σελίδας βελτιστοποίηση είναι προαπαιτούμενη για να μπορέσει η ιστοσελίδα σας να βγει πρώτη στην Google. (Αυτό δεν είναι απόλυτο, αλλά θα χρειαστείτε πολύ περισσότερο κόπο και χρόνο)
Η εκτός σελίδας βελτιστοποίηση είναι πραγματικά πιο ισχυρή από την εντός σελίδας. Το 85% των αποτελεσμάτων σας εξαρτάται από την εκτός σελίδας βελτιστοποίησης, ενώ για το υπόλοιπο 15% ευθύνεται η εντός σελίδας βελτιστοποίηση.
Στην πραγματικότητα, μετά από χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή ιστοσελίδων έχει αποδειχθεί ότι μπορείτε να πετύχετε θετικά αποτελέσματα και να βελτιώσετε δραματικά τις θέσεις σας στις μηχανές αναζήτησης μόνο με εκτός σελίδας βελτιστοποίηση. Ωστόσο, σας προτείνω να έχετε ξεκινήσει με τα βασικά γιατί η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
Με την πιο απλή της μορφή, η εκτός σελίδας βελτιστοποίηση είναι να αυξήσουμε τη δημοτικότητα μιας σελίδας. Η δημοτικότητα μιας σελίδας ορίζεται από των αριθμό και των τύπο των ιστοσελίδων που συνδέονται στη συγκεκριμένη σελίδα. Επίσης έχει να κάνει με το τι μπορείτε να κάνετε εκτός σελίδας για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Η πιο βασική στρατηγική εκτός σελίδας βελτιστοποίησης είναι να χτίσετε ποιοτικούς συνδέσμους (backlinks) στην σελίδα σας. Ο πιο σίγουρος τρόπος για να βγείτε πρώτοι στην Google είναι αυτός.
Όταν λέμε ποιοτικοί σύνδεσμοι εννοούμε σύνδεσμοι από σελίδες με:
Ακόμα σημαντικότερο δεν είναι μόνο ποια ιστολόγια συνδέονται με σας, αλλά πως. Πως συνδέονται αυτά τα sites σε σας είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Το κλειδί της επιτυχίας για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google είναι ποια και με ποιο τρόπο οι ιστοσελίδες συνδέονται πίσω με σας.
Η διασύνδεση μέσω λέξεων κλειδιών που δείχνουν πίσω στην ιστοσελίδα σας είναι το μυστικό της επιτυχίας. Αυτές οι λέξεις κλειδιά θα πρέπει να είναι αυτές για τις οποίες θα θέλετε να βγαίνετε πρώτοι στην Google.
Για παράδειγμα:
Μπορώ να συνδεθώ με τη σελίδα https://paramarketing.gr με 3 τρόπους:
Όπως καταλάβατε, ο καλύτερος τρόπος σύνδεσης είναι ο τρίτος γιατί εμπεριέχει τις λέξεις κλειδιά σε σύνδεσμο περιεχομένου (contextual backlink).
Ο σύνδεσμος περιεχομένου δεν είναι μόνος ο σύνδεσμος που να περιέχει τις λέξεις κλειδιά, αλλά είναι και ο σύνδεσμος ο οποίος εμπεριέχεται μέσα στον κορμό του κειμένου της ιστοσελίδας και όχι στο υποσέλιδο ή στα widgets.
Υπάρχουν τρεις βασικοί τύποι συνδέσμων που πρέπει να γνωρίζετε: μονόδρομοι σύνδεσμοι, αμφίδρομοι σύνδεσμοι και τριγωνικοί σύνδεσμοι.
1. Μονόδρομοι Σύνδεσμοι
Είναι αυτοί που παρέχονται από μια ιστοσελίδα σε άλλη μία. Η Google αξιολογεί αυτούς τους συνδέσμους περισσότερο και υπεράνω όλων.
2. Αμφίδρομοι Σύνδεσμοι
Όταν ανταλλάσετε αμοιβαία με άλλα ιστολόγια. Και αυτοί οι αμοιβαίοι σύνδεσμοι είναι πολύτιμοι αλλά όχι όπως οι μονόδρομοι.
3. Τριγωνικοί Σύνδεσμοι
Η Α ιστοσελίδα συνδέεται με τη Β, η Β με τη Γ και η Γ πίσω με την Α. Αυτό είναι και το ιδανικό είδος συνδέσμων.
Τώρα που γνωρίζετε την σημαντικότητα των συνδέσμων, η πρώτη ερώτηση είναι από πού θα πρέπει να αποκτήσουμε συνδέσμους;
Η απάντηση είναι ότι υπάρχουν πολλές θεωρίες για αυτό. Το πιθανότερο είναι να αποκτήσετε συνδέσμους παρόμοιους με αυτούς που έχουν οι ανταγωνιστές σας.
Οι ανταγωνιστές σας είναι όσες σελίδες σας κερδίζουν σε θέσεις για την ίδια λέξη κλειδί στην Google. Ακούγετε πολύ απλό που παραλείπετε πολλές φορές. θα πρέπει όμως να εξετάσετε πως διασυνδέονται και με ποιους οι ανταγωνιστές σας και να κάνετε και σεις το ίδιο. Να αποκτήσετε δηλαδή συνδέσμους από τις ίδιες σελίδες που έχουν και αυτοί.
Μάθετε περισσότερα στο σχετικό Άρθρο:
Mάθημα 2Β: Απλές Τεχνικές Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης (Off-Page SEO Techniques)
- Εκτιμώμενος Χρόνος: 1-6 Μήνες ή και συνέχεια
- Αποτελέσματα: Πρώτη σελίδα στην Google και παραμονή σε αυτήν
- Επένδυση:
- Από 0€ έως 1.000€/μήνα, εξαρτάται από τι υπηρεσίες θα επιλέξετε
Περίληψη:
Σε αυτό το μάθημα θα ασχοληθούμε αποκλειστικά με τεχνικές δημιουργίας συνδέσμων προς τη σελίδα μας (backlinking), την πιο πετυχημένη στρατηγική για να βελτιώσουμε τη θέση μας στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google. Μερικές από αυτές τις τεχνικές είναι η ανταλλαγή συνδέσμων, η υποβολή σε οδηγούς, το αρθρογραφικό μάρκετινγκ, το blogging, οι δημοσιεύσεις τύπου, τα κοινωνικά δίκτυα, τα Φόρουμς, και τα RSS Feeds.
Ένας σταθερός μα αργός τρόπος για να δημιουργήσετε όμορφους συνδέσμους στη σελίδα σας, αλλά και να αποκτήσετε κάποιο κύρος και αναγνωρισιμότητα είναι το Αρθρογραφικό Μάρκετινγκ.
Το αρθρογραφικό μάρκετινγκ είναι να γράψετε μερικά άρθρα σχετικά με το αντικείμενο σας ή ένα αντικείμενο που σας ενδιαφέρει και είναι σχετικό με το θέμα της ιστοσελίδας σας και να τα υποβάλλεται σε μερικά μεγάλα αρθρογραφικά ιστολόγια. Ως αντάλλαγμα, αυτά τα αναγνωρισμένα ιστολόγια θα σας επιστρέψουν έναν με δύο συνδέσμους στη σελίδα σας.
θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για το περιεχόμενο των άρθρων. Αυτά θα πρέπει να είναι μοναδικά, να μην τα έχετε υποκλέψει, να είναι μεταξύ 700 έως 1200 λέξεων σε μήκος και τέλος να είναι χρήσιμα για τον τελικό χρήστη.
Παράλληλα θα πρέπει να τα εμπλουτίσετε με τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν και ο σκοπός τους είναι να ελκύσετε αναγνώστες στην ιστοσελίδα σας.
Μερικά διάσημα αρθρογραφικά ιστολόγια είναι τα παρακάτω:
Διαβάστε περισσότερα για το αρθρογραφικό μάρκετινγκ:
Η ανταλλαγή συνδέσμων έχει να κάνει με την αμοιβαία διασύνδεση δύο ιστοσελίδων. Τα τελευταία χρόνια αυτή η τεχνική έχει ατονίσει κυρίως γιατί έχουν δημιουργηθεί καινούριοι τρόποι πιο εύκολοι και πιο γρήγοροι από αυτόν.
Όμως εάν επιμένετε και θέλετε να δοκιμάσετε, τότε δεν έχετε παρά να βρείτε ένα φίλιο ιστολόγι0 και να ανταλλάξετε συνδέσμους ή να ενταχθείτε σε μια μεγαλύτερη κοινότητα ανταλλαγής συνδέσμων.
Μερικές τέτοιες κοινότητες ανταλλαγής συνδέσμων είναι οι παρακάτω:
Ένα από τα μειονεκτήματα αυτής της μεθόδου είναι ότι είναι ιδιαίτερα έμμεση, χρονοβόρα και κανένας δεν σας διασφαλίζει πάντα ότι η σελίδα σας θα είναι για πάντα αμοιβαία διασυνδεδεμένη. Παράλληλα πρέπει πάντα να έχετε το νου σας σχετικά με το PageRank και τη σχετικότητα των συνδέσμων που θα αποκτήσετε κάθε φορά.
Μία μέθοδο απόκτησης συνδέσμων στη σελίδα σας είναι η εγγραφή του σε ηλεκτρονικούς οδηγούς (Directories). H εγγραφή σε ηλεκτρονικούς οδηγούς δημιουργεί μονόδρομους συνδέσμων από σελίδες με υψηλό PR.
Υπάρχουν οδηγοί επί πληρωμή και οδηγοί δωρεάν. Ο πιο μεγάλος οδηγός επί πληρωμή είναι πλέον ο Yahoo που σταμάτησε να είναι μηχανή αναζήτησης.
Ένας μειονέκτημα της καταχώρισης σε οδηγούς επί πληρωμή είναι ότι η Google τιμωρεί αυτούς τους πληρωμένους συνδέσμους. Έτσι θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεχτικοί στην καταχώριση της σελίδας σας επί πληρωμή.
Πάρα πολλοί οδηγοί απαιτούν την αμοιβαία τοποθέτηση συνδέσμων για να σας εντάξουν, πράγμα που δεν σας το συνιστώ μια και θα μετατρέψετε την σελίδα σας σε link farm. Σε φάρμα δηλαδή που θα εκτρέφετε συνδέσμους και θα θεωρηθείτε spammer από τις μηχανές αναζήτησης.
Μια άλλη θεωρία που δεν ισχύει ιδιαίτερα είναι ότι πρέπει να αποκτάτε συνδέσμους που να είναι dofollow (να επιτρέπουν δηλαδή τα ρομπότ να τις ακολουθήσουν από σελίδες με υψηλότερο PR από το δικό σας), δεδομένου ότι σελίδες με χαμηλότερο PR δεν θα σας ωφελήσουν ιδιαίτερα. Σχετικά με το dofollow, συμφωνώ, αλλά κάθε συνδέσμων, ανεξάρτητα από που προέρχεται έχει αξία. Μεγαλύτερη αξία έχουν οι σύνδεσμοι από σελίδες με υψηλό PR και χαμηλότερη μα όχι αμελητέα οι σύνδεσμοι από σελίδες με χαμηλότερο PR.
Ένας οδηγός με ελεύθερη καταχώριση είναι και o SNN.gr
Το blogging είναι ένας από τους βασικότερους τρόπους για να αναρριχηθείτε στην πρώτη σελίδα της Google. Σίγουρα οι περισσότεροι από εσάς έχουνε κάποια σχέση με τα blog ή και έχουνε ήδη το δικό τους blog εταιρικό ή προσωπικό.
Η διαδικασία κατασκευής του blog είναι πάρα πολύ απλή. Θα προτιμήσετε το δικό σας αυτόνομο blog στο WordPress και θα αποφύγετε κάθε μεσοβέζικη λύση.
Πώς ξεκινάτε ένα blog:
Μιλώντας για σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, εννοούμε όλες εκείνες τις σελίδες των κοινωνικών μέσων, του social bookmarking, καθώς και τα βίντεο ιστολόγια όπως το YouTube. Ο στόχος της κοινωνικής δικτύωσης είναι πολλαπλός. Κυρίως από άποψη SEO μας ενδιαφέρουν τα παρακάτω:
Οι δημοσιεύσεις τύπου είναι ένας σύντομος και γρήγορος τρόπος να προωθήσετε το περιεχόμενο της σελίδας σας μέσα σε μια νύχτα! Επίσης πολλές φορές παρέχεται και δωρεάν!
Η Δημοσίευση Τύπου δεν είναι άλλο παρά ένα άρθρο 300 με 700 λέξεων περίπου που περιλαμβάνει μια μοναδική υπηρεσία ή προϊόν που παρέχει η σελίδα σας και θέλετε να το γνωστοποιήσετε στον ηλεκτρονικό τύπο.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κανάλια διανομής που θα το κάνουν αυτό αυτόματα και ηλεκτρονικά σε εκατοντάδες ηλεκτρονικά μέσα, κάποια είναι δωρεάν και κάποια άλλα είναι επί πληρωμή.
Στη Δημοσίευση Τύπου θα πρέπει να προωθήσετε τη σελίδα σας και την μοναδική σας υπηρεσία καθώς και έναν σύνδεσμο στην σελίδα στόχο (landing page) που θέλετε να επισκεφτούν οι αναγνώστες.
Η σελίδα στόχος μπορεί να είναι η αρχική ή κάποια άλλη σελίδα εντός του ιστολογίου σας που να εμπεριέχει συνήθως μια παρουσίαση με βίντεο ή κείμενο και μια φόρμα εγγραφής. (opt-in form) Φροντίστε η σελίδα στόχος να διασυνδέεται με τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε.
Υπηρεσίες δημοσίευσης τύπου επί πληρωμή:
Δωρεάν υπηρεσίες δημοσίευσης τύπου:
Το RSS είναι το ακρωνύμιο του Really Simple Syndication και έχει να κάνει με την προώθηση του ενημερώσεων του ιστολογίου σας μέσω email ή ενός προγράμματος που διαβάζει αυτές τις ανανεώσεις.
Τα περισσότερα WordPress blogs σήμερα έχουν αυτήν την επιλογή αυτόματα και έχουν συμπεριλάβει και αυτόματα κουμπιά εγγραφής όπως αυτό εδώ το ιστολόγιο.
Τα RSS θεωρούνται πλέον ξεπερασμένα και πολλές εταιρείες έχουν αρχίσει να τα εγκαταλείπουν στρεφόμενα στο email marketing και στα κοινωνικά δίκτυα.
Το ίντερνετ είναι ένα εκπληκτικό μέρος! οτιδήποτε και να σας απασχολεί υπάρχει η απάντηση στο ίντερνετ! Κάντε μια δοκιμή να ρωτήσετε ή αναζητήσετε κάτι στην Google. Ανάμεσα στα αποτελέσματα θα φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις
άρθρα και απαντήσεις από blog και από forums.
Τα Φόρουμς είναι μεγάλες κοινότητες χρηστών όπου άνθρωποι από όλο τον κόσμο μοιράζονται ιδέες, απόψεις , υποβάλουν ερωτήσεις και κάνουν κριτική. Τα φόρουμς υπάρχουν εδώ και χρόνια, ενώ μερικά ονομαστά φόρουμς είναι:
Το σημαντικότερο με το φόρουμ μάρκετινγκ είναι ότι δεν χρειάζεται να έχετε ένα για να επωφεληθείτε από τις μηχανές αναζήτησης. Αρκεί να συμμετέχετε σε μερικά και θα δείτε τη σελίδα σας να κερδίζει έδαφος στις μηχανές αναζήτησης.
Πάρα πολλά Φόρουμς έχουνε υψηλό PageRank και μεγάλη επισκεψιμότητα και κάθε διασύνδεση με τη σελίδα σας, έχει άμεσο θετικό αντίκτυπο στην Google.
Το μόνο που θα πρέπει να κάνετε είναι να δημιουργήσετε συνδέσμους από τα φόρουμ που να δείχνουν πίσω στη σελίδα σας. Αυτά που θα πρέπει να προσέξετε στην επιλογή των φόρουμ όπου θα σχολιάσετε ή θα δραστηριοποιηθείτε είναι:
Μόλις λοιπόν βρείτε τα ανάλογα φόρουμ, μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε αποστολές και άρθρα γύρω από ένα θέμα ή να απαντάτε σε ήδη υπάρχοντα θέματα, αφήνοντας πάντα την υπογραφή και τους συνδέσμους σας με τη μορφή λέξεων κλειδιών. καλό είναι να προτιμήσετε μερικά φόρουμ για να δοκιμάσετε την τύχη σας. Ο κανόνας εδώ είναι ένα ίσον κανένα!
Σελίδες Υψηλού Προφίλ (High Authority Pages) ή σελίδες αυθεντίας είναι οι σελίδες από ιστοσελίδες που έχουν υψηλό PR και είναι του τύπου wiki, social media, πανεπιστήμια ή διεθνής οργανισμοί ή κυβερνητικές υπηρεσίες και έχουν καταλήξεις ονόματος τύπου edu, gov, org ή com.
Τέτοιου είδους ιστοσελίδες είναι τα λεγόμενα Wikis.
Wiki είναι ένας τύπος ιστοτόπου που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει και να επεξεργαστεί τις σελίδες του. Σε ένα wiki, διάφορα άτομα μπορούν να γράφουν μαζί (όχι ταυτοχρόνως). Έτσι, διευκολύνεται η συνεργασία πολλών ατόμων για τη συγγραφή ενός έργου. Αν ένα άτομο κάνει κάποιο λάθος, το επόμενο μπορεί να το διορθώσει.
Μπορεί επίσης να προσθέσει κάτι νέο στην σελίδα, πράγμα που επιτρέπει την συνεχή βελτίωση και ενημέρωση. Επίσης στα wiki μπορεί να γίνεται συζήτηση. Σε ορισμένα wiki όπως η Βικιπαίδεια, μάλλον το διασημότερο wiki, υπάρχουν οι σελίδες συζήτησης γι’ αυτό, αλλά σε άλλα wiki, συζήτηση μπορεί να γίνεται σε όλες τις σελίδες.
Μια καταπληκτική ιδέα για να αποκτήσετε συνδέσμους είναι να γράψετε το πρώτο σας λήμμα στην Wikipedia. Αν και το θεωρώ πολύ δύσκολο να το κάνετε και πολύ χρονοβόρο, εάν τα καταφέρετε θα έχετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα!
Μια επιλογή αναζήτησης της Google είναι το Google My Business. Αυτό που έχετε απλώς να κάνετε είναι να συμπεριλάβετε την επιχείρησή σας στον κατάλογο των τοπικών επιχειρήσεων της Google και στους Google Maps. Έτσι θα κερδίσετε μερικές έξτρα θέσεις παραπάνω στα αποτέλεσμα αναζήτησης της Google.
Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε έναν Λογαριασμό Google My Business. Συμπληρώστε στο προφίλ σας όσες περισσότερες πληροφορίες, διευθύνσεις, χάρτες, φωτογραφίες, ιστοσελίδες κτλ.
Παράλληλα μπορείτε να δημιουργήσετε προωθητικές ενέργειες προς τη σελίδα σας με κουπόνια δώρου και να γράψετε κριτικές και αξιολογήσεις για τις υπηρεσίες σας.
Ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε συνδέσμους στην σελίδα σας είναι να έχετε καταπληκτικό, μοναδικό, συναρπαστικό περιεχόμενο που οι άλλοι θέλουν να προτείνουν σε τρίτους. Άρα η στρατηγική σας εδώ είναι να προσφέρετε μια μοναδική υπηρεσία ή ένα προϊόν που να να ελκύσει τους επισκέπτες και κατά συνέπεια την δημιουργία συνδέσμων προς εσάς.
Πάλι θα πρέπει ν δημιουργήσετε κάτι μεγάλης αξίας που να το παρέχετε δωρεάν, αυτό μπορεί να είναι ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, μια σειρά μαθημάτων, μια σειρά βίντεο ή μια αναφορά όπου είναι αναμφισβήτητα ελκυστική. Έτσι άλλες ιστοσελίδες θα αρχίσουν να συνδέονται με σας και θα δημιουργήσουν εκτός από κίνηση και βελτίωση της θέσης σας στις μηχανές αναζήτησης.
Μπορείτε κάλλιστα να προτείνετε την διασύνδεση της σελίδας σε τρίτα ιστολόγια και να τους αφήσετε να χρησιμοποιήσουν το περιεχόμενό σας σε αντάλλαγμα έναν σύνδεσμο.
Για παράδειγμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον δωρεάν οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα στη σελίδα σας, και να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να τον κατεβάσουν δωρεάν.
Παράδειγμα προτεινόμενου συνδέσμου:
Συνδεθείτε μαζί μας: <ahref=“https://paramarketing.gr/seo/” title=“SEO Google Πρώτη Σελίδα” rel=“dofollow”>Δωρεάν Οδηγός: SEO Google Πρώτη Σελίδα</a>
Αυτή η μέθοδος παραγωγής μοναδικού, απίστευτου περιεχομένου αν και χρονοβόρα, σε βάθος χρόνου θα έχει ορατά και διαχρονικά αποτελέσματα. Οπότε θα χρειαστείτε αρκετό χρόνο, συνήθως μήνες για να αρχίσετε να δρέπετε καρπούς.
Πάρα πολλοί νεοσύλλεκτοι στην προσπάθειά τους να χαλιναγωγήσουν τις μηχανές αναζήτησης πέφτουν σε λάθη και σε ατοπήματα. Αυτό είναι λογικό αφού όλη η διαδικασία SEO βασίζεται στην δοκιμή και στο λάθος. Άλλωστε, η εξάσκηση κάνει τον μάστορα.
Για εσάς τους νεοσύλλεκτους, θα ήθελα να σας υποδείξω ότι το SEO όπως και κάθε επιχείρηση είναι μαραθώνιος και όχι δρόμος ταχύτητας. Πάρα πολλοί λοιπόν άσχετοι με το SEO επιδιώκουν άμεσα αποτελέσματα ενώ ακόμα δεν καταλαβαίνουν καλά καλά τις βασικές αρχές του SEO.
Οι μηχανές όντως λειτουργούν άμεσα, απλά ο ανταγωνισμός από άλλες σελίδες δεν νικάτε άμεσα! Εάν θέλετε αποτελέσματα σε τρεις ώρες, ναι μπορώ να σας βγάλω στην πρώτη σελίδα της Google σε τρεις ώρες ή και λιγότερο. Όμως ρισκάρουμε την πρωτιά μας γιατί με τον ίδιο τρόπο μπορεί να εκτοπιστούμε σε κατώτερες θέσεις από τον ανταγωνισμό! Είναι και άλλοι έξυπνοι, όχι μόνο εσείς!
Ο στόχος του SEO είναι να δημιουργήσει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Ένα από τα βασικά λάθη των αρχαρίων είναι η ταχεία δημιουργία συνδέσμων με αποτέλεσμα να τιμωρηθούν από την Google με αποκλεισμό για κάποιο χρονικό διάστημα. Στο επόμενο μάθημα, το μάθημα 3, θα σας δείξω ακριβώς τί χρειάζεται να κάνετε για να δημιουργήσετε συνδέσμους με σταθερό ρυθμό, μεθοδικά και μεθοδευμένα και να πως να αποφύγετε τα λάθη του παρελθόντος.
Σημαίνει ότι η Goοgle εντόπισε την δραστηριότητα γύρω από το χτίσιμο συνδέσμων και προσπαθεί να ταξινομήσει τη σελίδα σας στην κατάλληλη θέση. Επίσης πρέπει να καταλάβετε ότι είναι κοινός τόπος να βλέπετε αυτό το φαινόμενο κατά τη διάρκεια των πρώτων εβδομάδων ή και μηνών της δραστηριότητας σας γύρω από το χτίσιμο συνδέσμων. Παραμείνετε σταθεροί στην πορεία σας και μην παρεκκλίνετε.
4. Δοκιμάστε ένα μείγμα τεχνικών δόμησης συνδέσμων και όχι μόνο μία. Με την πάροδο του χρόνου θα δείτε σε τι είστε καλός και σε τι όχι. Για παράδειγμα μπορεί να σας αρέσει να γράφετε σχόλια σε blogs και να μην προτιμάτε τα κοινωνικά δίκτυα ή τα φόρουμ. Όμως το σωστό είναι να έχετε συνδέσμους από όλα τα μήκη και πλάτη των μεθόδων. Διαφοροποιήστε την στρατηγική σας και μην βάζετε όλα τα αυγά σε ένα καλάθι. Σε περίπτωση που η Google θα κάνει μια μικρή αλλαγή στον αλγόριθμό της, τότε θα έχετε μεγάλες απώλειες ή μεγάλα κέρδη. Μην παίζετε Τζόκερ.
Τα εργαλεία που χρησιμοποίησα για αυτό το πρώτο ηχητικό βιβλίο είναι τα παρακάτω:
Ένα πολύτιμο εργαλείο για live streaming και μεταφόρτωση των αγαπημένων σας podcasts. Επίσης μπορείτε να δημιουργήσετε την αγαπημένη σας playlist.
Δυστυχώς η δωρεάν χωρητικότητα τελείωσε στο τρίτο podcast και ξαφνικά το soundcloud αποφάσισε να με κόψει το πρώτο podcast! Μέγα σφάλμα, οπότε αναγκάστηκα να αποχαιρετίσω το soundcloud, μια και τα 100€ το χρόνο που θέλουν για το Pro Account δεν συνάδουν με αυτό που παρέχουν. Ούτως ή άλλως υπάρχει και το YouΤube και το vimeo που είναι εντελώς δωρεάν!
Οπότε δεν σας συστήνω πλέον το Soundcloud για τα podcasts σας μια και μπορείτε να τα μετατρέψετε σε βίντεο, να προσθέσετε εικόνες και να ανεβάσετε στο Youtube ανέξοδα.
2. YouTube
Το προσωπικό μου κανάλι στο Youtube με πολλά ανανεωμένα εργαλεία και απεριόριστη χωρητικότητα.
3. Vimeo
Το back up κανάλι βίντεο σε περίπτωση που το Youtube τα κάνει μαντάρα.
4. Camtasia
Ίσως το καλύτερο πρόγραμμα για δημιουργία και επεξεργασία βίντεο.
Ένα δωρεάν πρόγραμμα για επεξεργασία και καταγραφή ήχου από την acmeware.
Ακόμη δεν έχω πάρει επαγγελματικό μικρόφωνο, το έχω όμως στα άμεσα σχέδιά μου.
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
2 Σχόλια. Leave new
Αυτό το Podcast είναι τελικά πολύ έξυπνο εργαλείο για να μάθει κανεις SEO ειδικά άμα έχεις κινητό που μπορείς να τα ακούς καθώς κάνεις δουλειές ή οδηγείς.
Ναι Ιωάννα, όλοι οι διάσημοι bloggers της Αμερικής το χρησιμοποιούν συνέχεια, και πιστεύω ότι χρειάζεται.