Pin It

Podcast 4: Εργαλεία SEO και Λεξιλόγιο SEO

Podcast 4: Εργαλεία SEO και Λεξιλόγιο SEO

Για όλους εσάς που σας κουράζει το διάβασμα, o οδηγός SEO Google Πρώτη Σελίδα τώρα και σε podcast! Απλώς πατήστε το play και χαλαρώστε! Πολύτιμο υλικό για το πως να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google θα αρχίσει υποσυνείδητα να κυλάει στις φλέβες σας. Ακούστε σήμερα και αξιοποιήσετε αργότερα.

Σειρά SEO Google Podcasts

 

Σκοπός του podcast SEO Google Πρώτη Σελίδα

Αυτός ο οδηγός είναι το σημείο εκκίνησης για ένα ταξίδι στον ηλεκτρονικό επιχειρηματικό κόσμο και θα σας εφοδιάσει με πρακτικές γνώσεις SEO.

Είναι ένας λεπτομερής οδηγός για να βγείτε πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης, να πλημμυρίσετε από επισκέψεις, να βρείτε νέους πελάτες και νέες αγορές και να αυξήστε κατακόρυφα τις πωλήσεις σας!

Αν θέλετε να κατακτήσετε την κορυφή της Google και των άλλων μεγάλων μηχανών αναζήτησης, θα χρειαστείτε περισσότερο από τύχη. θα πρέπει να έχετε η ακριβώς τον οδικό χάρτη που χρησιμοποίησαν εκείνοι που έχουν ήδη επιτύχει κορυφαίες θέσεις για την ιστοσελίδα τους. Αυτός είναι ο άλλωστε και ο σκοπός αυτού του οδηγού SEO. Να σας παρέχει έναν βήμα βήμα οδηγό για να κατακτήσετε τις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης για τη σελίδα ή blog σας σήμερα και για πάντα.

Κατεβάστε τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα

podcast-4-seo-ergaleia-glossary

Μάθημα  3: Εργαλεία SEO Απευθείας Από Τα Εργαστήρια Του ParaMarketing

  • Εκτιμώμενος Χρόνος: 1 Εβδομάδα έως 1 Έτος
  • Αποτελέσματα: Σταθερή αύξηση των συνδέσμων σας, του PageRank σας και βαθύτερη κατανόηση του SEO
  • Επένδυση: Από 0 έως χιλιάδες ευρώ.

Περίληψη:

Στο Μάθημα 3 θα δούμε βήμα βήμα τεχνικές δημιουργίας συνδέσμων και διάφορα άλλα εργαλεία SEO  και θα δημιουργήσουμε τους πρώτους κύκλους βελτιστοποίησης. (SEO Cycles). Σκοπός των κύκλων ή πειραμάτων είναι να βελτιώσουν σταθερά τα αποτελέσματά μας στις μηχανές αναζήτησης και να εκτινάξουν την επισκεψιμότητα στη σελίδα μας στα ύψη.

 

Η Διαδικασία Χτισίματος Συνδέσμων Βήμα Βήμα

Πιστεύω να έχετε αντιληφθεί ότι η διαδικασία χτισίματος συνδέσμων θα πρέπει να είναι αργή και σταθερή σαν μαραθώνιος και όχι ένα ξέσπασμα, ένα σπριντ. Στην πραγματικότητα πάρα πολλά ιστολόγια προσπαθούνε να πετύχουν μέσω black hat λογισμικού την ζεύξη χιλιάδων συνδέσμων με τη σελίδα τους, μόνο και μόνο για να καταλάβουν ότι κάποια στιγμή αποκλείστηκαν από την Google.

Έχω πειραματιστεί όλα αυτά τα χρόνια με πάρα πολλά λογισμικά και υπηρεσίες συνδεσμοπαραγωγής, άλλες δωρεάν, άλλες πληρωμένες. Κατά 90% οι προσπάθειες δημιουργία ς αποτελεσμάτων με αυτοματοποιημένο λογισμικό ή εργαλεία είναι αποτυχημένες ή έχουν αρνητικό αντίκτυπο στις μηχανές αναζήτησης.
Τα βήματα λοιπόν της διαδικασίας θα πρέπει να είναι περιοδικά, δηλαδή να εκτελούνται κάθε μήνα ή κάθε εβδομάδα για τη σελίδα σας ούτε πολύ βιαστικά ούτε και πολύ αργά.

Αφού λοιπόν έχετε δημιουργήσει το blog σας και έχετε αποσαφηνίσει τις λέξεις κλειδιά και τον ανταγωνισμό σας. Έχετε δηλαδή ολοκληρώσει τη διαδικασία βελτιστοποίησης εντός σελίδας, θα πρέπει να προχωρήσετε στα εξής βήματα:

1. Δημιουργήστε ένα αρχείο στο excel και σχεδιάστε τα περιοδικά βήματα SEO που θα ακολουθήσετε, αλλά και να καταγράφετε κάθε φορά τα αποτελέσματά σας.

2. Δημιουργήστε, τροποποιήστε και διανείμετε ένα άρθρο το μήνα σε τουλάχιστον 50 αρθρογραφικά ιστολόγια.

3. Υποβάλετε δημοσιεύσεις σε καταλόγους με υψηλό PR. Τουλάχιστον μια φορά το μήνα.

4. Κάντε σχόλια σε dofollow blogs στον τομέα σας , στην αγορά στόχο δηλαδή, τουλάχιστον σε 10 ιστολόγια το μήνα. Εναλλακτικά μπορείτε να κάνετε guest blogging πάλι όμως σε 10 ιστολόγια.

5. Γράψτε σε 20 φόρουμς το μήνα, προτιμήστε ποιοτικά φόρουμς και του αντικειμένου σας.

6. Υποβάλετε άρθρα σε τουλάχιστον 20 με 30 σελίδες υψηλού προφίλ μηνιαίως.

7. Δημιουργήστε αποστολές σε 20 τουλάχιστον κοινωνικά δίκτυα την εβδομάδα. Υπάρχουν πάνω από 350 οπότε σίγουρα θα βρείτε κάποιο.

8. Υποβάλετε βίντεο. Ναι καλά ακούσατε, δημιουργήστε ένα βίντεο την εβδομάδα ή ένα βίντεο το μήνα τουλάχιστον και υποβάλετε το σε 10 βίντεο μάρκετινγκ σελίδες όπως το YouTube, Vimeo, Veoh κτλ.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο:

Η Διαδικασία Χτισίματος Συνδέσμων Βήμα Βήμα

 

Πηγές Μελέτης Μάθημα 3: Εργαλεία SEO – ParaMarketing SEO Labs

 

Μάθημα 3 Εργασίες

  • Δημιουργείστε μια σειρά από χρήσιμα βίντεο και ανοίξτε ένα κανάλι στο YouTube και στο Vimeo
  • Μετρήστε τα αποτελέσματα αυτού του πειράματος πριν και μετά

 

Πηγές Μαθήματος 3:

1. TrafficGeyser Μια σειρά μαθημάτων για να μάθετε βίντεο μάρκετινγκ και να αυξήσετε μέσω των κατάλληλων εργαλείων την επισκεψιμότητα της σελίδας σας.

 

Συμπεράσματα

1. Το να βελτιώσετε τα αποτελέσματά σας στην Google δεν είναι πολύπλοκο, απλά κοπιαστικό.

2. Ξεκινήστε πρώτα με την βελτιστοποίηση εντός σελίδας και προχωρήστε μετά με την βελτιστοποίηση εκτός σελίδας.

3. Ο χρόνος βελτιστοποίησης εξαρτάται από τον ανταγωνισμό, το τμήμα της αγοράς και τις λέξεις κελιδιά. Οι μακρόσυρτες (longtail) λέξεις κλειδιά δίνουν άμεσα αποτελέσματα, ενώ οι μικρές και ανταγωνιστικές θέλουν παραπάνω χρόνο.

4. Το μυστικό της επιτυχίας είναι απλώς η επιμονή.

5. Συνεχίστε να μαθαίνετε, να μελετάτε και να πειραματίζεστε. Το SEO είναι μια δυναμική διαδικασία.

6. Τέλος, παραμείνετε στα βασικά!

Εάν έχετε ήδη μια ιστοσελίδα και θέλετε να αναθέσετε στους ειδικούς να την βγάλουν στην πρώτη σελίδα της Google αλλά και των βασικών μηχανών αναζήτησης δείτε τις παρεχόμενες Υπηρεσίες SEO Πρώτη Σελίδα.

 

Μάθημα 4: Γλωσσάριο SEO – Βασικό λεξιλόγιο SEO

Περίληψη:

Το μάθημα 4 αυτού του οδηγού SEO, περιλαμβάνει ένα πλήρως ενημερωμένο γλωσσάριο SEO, κάτι που λείπει από την ελληνική γλώσσα, για να κατανοήσετε πλήρως την βασική ορολογία των μηχανών αναζήτησης.

Affiliate marketing: Μιά ηλεκτρονική στρατηγική μάρκετινγκ που εμπεριέχει το να λαμβάνετε προμήθειες πουλώντας υπηρεσίες και προϊόντα τρίτων. Συνήθως αμείβεστε με βάση τις εγγραφές, τις πωλήσεις ή ακόμα και με τα κλικ ή συνδυασμό των παραπάνω.

Μηχανή αναζήτησης:  ένα αυτόματο σύστημα το οποίο ψάχνει συνεχώς πληροφορίες οι οποίες υπάρχουν στο Internet.

Αλγόριθμος μηχανής αναζήτησης: Μαθηματική φόρμουλα που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης για να κατατάξουν μια ιστοσελίδα στα αποτελέσματα.

Anchor text: Η λέξη ή φράση που περιέχεται σε έναν σύνδεσμο.

Backlinks: Ο συνολικός αριθμός των συνδέσμων(links) που έχει μια ιστοσελίδα από όλες τις υπόλοιπες.

Link building: Η διαδικασία κατά την οποία δημιουργούμε links από άλλες ιστοσελίδες προς την δική μας.

Ποιότητα backlinks: Το κατά πόσο ένα backlink προς την σελίδα μας θεωρείται ποιοτικό από τις μηχανές αναζήτησης.

Inbound link: Ένα link από μια άλλη ιστοσελίδα προς την δική μας.

Internal links: Ένα link από μια σελίδα σε μια άλλη, αλλά μέσα στην ίδια ιστοσελίδα (για παράδειγμα από την αρχική μας σελίδα προς μια εσωτερική).

White Hat SEO: Τεχνικές βελτιστοποίησης που επιτρέπονται από τις μηχανές αναζήτησης.

Black Hat SEO: Τεχνικές βελτιστοποίησης που απαγορεύουν οι μηχανές. Αν χρησιμοποιηθούν τέτοιες τεχνικές είναι πολύ πιθανό η ιστοσελίδα να τιμωρηθεί από τις μηχανές αναζήτησης.

Crawl: Η διαδικασία κατά την οποία μια μηχανή αναζήτησης “σκανάρει” μια ιστοσελίδα συλλέγοντας πληροφορίες.

Bot (ή spider ή robot ή crawler): Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τα bots για να βρίσκουν ιστοσελίδες στο Internet.

PR/ PageRank: Η βαθμολογία που δίνει η μηχανή αναζήτησης της Google σε κάθε ιστοσελίδα με πιθανές τιμές από 0 έως 10.

Λέξη-φράση κλειδί: Μια λέξη η φράση με την οποία ένας χρήστης πραγματοποιεί μια αναζήτηση.

Rank: Η κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης για κάποια λέξη ή φράση κλειδί.

Οργανικά-φυσικά αποτελέσματα: Τα φυσικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Πληρωμένα αποτελέσματα: Εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης με χρηματικό αντίτιμο (Google Adwords).

URL: Η διεύθυνση μιας ιστοσελίδας. Για παράδειγμα η διεύθυνση του Make Money SEO είναι http://paramarketing.info

SERP(search engine result page): Η σελίδα αποτελεσμάτων μιας μηχανής αναζήτησης.

SMM(social media marketing): Η προώθηση μιας ιστοσελίδας ή επιχείρησης μέσα από τα social media sites(πχ Facebook, twitter).

PPC: Διαφήμιση pay-per-click όπου ο διαφημιζόμενος πληρώνει αντίτιμο για κάθε κλικ.

Bounce rate: Το ποσοστό των χρηστών που εγκαταλείπουν μια ιστοσελίδα αμέσως αφού την επισκεφτούν.

Ranking factor: Ένας παράγοντας που χρησιμοποιεί μια μηχανή αναζήτησης για να κατατάξει τις ιστοσελίδες.

 Πηγές Μελέτης Μάθημα 4:

Εάν έχετε ήδη μια ιστοσελίδα και θέλετε να αναθέσετε στους ειδικούς να την βγάλουν στην πρώτη σελίδα της Google αλλά και των βασικών μηχανών αναζήτησης δείτε τις παρεχόμενες Υπηρεσίες SEO Πρώτη Σελίδα.

Εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν στο podcast

Τα εργαλεία που χρησιμοποίησα για αυτό το πρώτο ηχητικό βιβλίο είναι τα παρακάτω:

1. Soundcloud

Ένα πολύτιμο εργαλείο για live streaming και μεταφόρτωση των αγαπημένων σας podcasts. Επίσης μπορείτε να δημιουργήσετε την αγαπημένη σας playlist.

Δυστυχώς η δωρεάν χωρητικότητα τελείωσε στο τρίτο podcast και ξαφνικά το soundcloud αποφάσισε να με κόψει το πρώτο podcast! Μέγα σφάλμα, οπότε αναγκάστηκα να αποχαιρετίσω το soundcloud, μια και τα 100€ το χρόνο που θέλουν για το Pro Account δεν συνάδουν με αυτό που παρέχουν. Ούτως ή άλλως υπάρχει και το YouΤube και το vimeo που είναι εντελώς δωρεάν!

Οπότε δεν σας συστήνω πλέον το Soundcloud για τα podcasts σας μια και μπορείτε να τα μετατρέψετε σε βίντεο, να προσθέσετε εικόνες και να ανεβάσετε στο Youtube ανέξοδα.

2. YouTube

Το προσωπικό μου κανάλι στο Youtube με πολλά ανανεωμένα εργαλεία και απεριόριστη χωρητικότητα.

3. Vimeo

Το back up κανάλι βίντεο σε περίπτωση που το Youtube τα κάνει μαντάρα.

4. Camtasia

Ίσως το καλύτερο πρόγραμμα για δημιουργία και επεξεργασία βίντεο.

5. Free Audio Recorder

Ένα δωρεάν πρόγραμμα για επεξεργασία και καταγραφή ήχου από την acmeware.

6. WordPress

7. Μικρόφωνο με ακουστικά από το Πλαίσιο με 5€!

Ακόμη δεν έχω πάρει επαγγελματικό μικρόφωνο, το έχω όμως στα άμεσα σχέδιά μου.

Κατεβάστε τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα

Κατεβάστε δωρεάν τον οδηγό βγάλτε λεφτά από το ίντερνετ

Μάθετε WordPress σε 24 ώρες!

 

Σειρά SEO Google Podcasts

 

SEO Google Πρώτη Σελίδα σε 6 βίντεο μαθήματα

  1. SEO Google Πρώτη Σελίδα- Εισαγωγή
  2. SEO Google Μάθημα 1– Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας
  3. SEO Google: Μάθημα 2 – Βελτιστοποίηση Εκτός Σελίδας
  4. SEO Google: Μάθημα 2Β – Τεχνικές Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης
  5. SEO Google: Μάθημα 3 – Εργαλεία SEO
  6. SEO Google: Μάθημα 4 – Βασικό λεξιλόγιο SEO

 

SEO comments

seo comments

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

About the Author

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο, έχω MBA και από το 2000 ασχολούμαι επαγγελματικά με το ίντερνετ, το μάρκετινγκ, την κατασκευή ιστοσελίδων, το SEO και τα social media.

Post a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Top