ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ONLINE-FARMAKEIO-ESHOP-2

Πως να στήσετε ένα online φαρμακείο με σωστό SEO στο ίντερνετ

Γεια σας φίλοι μου, η δημιουργία του κατάλληλου ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και είναι το άλφα και το ωμέγα στην επιτυχία της επιχείρησης σας στο ίντερνετ.

Κάθε μέρα δημιουργούνται δεκάδες καινούρια eshops και ο ανταγωνισμός σε κάθε κλάδο οξύνεται συμπιέζοντας το μερίδιο αγοράς προς τα κάτω για όλους τους υπόλοιπους.

Δεν είναι πάλι λίγες οι φορές που νέα ηλεκτρονικά καταστήματα ενώ φαίνονται πολύ καλοστημένα στην ουσία δεν δουλεύουν καθόλου και με το ζόρι παίρνουν μια ηλεκτρονική παραγγελία τη μέρα.

Τι θα πρέπει να προσέξετε άμα είστε πριν την κατασκευή του δικού σας ηλεκτρονικού φαρμακείου για να μην πιάσετε πάτο;

Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε όλη την αλήθεια.

Ο μύθος του κόστους κατασκευής

Το κόστος κατασκευής του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι ένας μεγάλος πονοκέφαλος, αφού το κόστος από μόνο του δεν σημαίνει κάτι, όπως και η φήμη της εταιρείας που θα επισκεφτείτε για να πάρετε προσφορά.

Η εμπειρία μου λέει ότι κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ένα καινούριο έργο και όπως και σε κάθε έργο ενέχει η κατασκευή του κάποιο ρίσκο.

Αυτό σημαίνει ότι όσο καλό και πετυχημένο να βγήκε το προηγούμενο ηλεκτρονικό φαρμακείο, που φτιάξατε ή που δημιούργησε η εταιρεία Web Design δεν προϋποθέτει την επιτυχία του επόμενου.

Αυτό συμβαίνει γιατί στην κατασκευή ενός eshop εισέρχονται κάθε φορά και διαφορετικοί παράγοντες όπως ο ίδιος ο επιχειρηματίας, διαφορετικά λογότυπα και γραφικά, διαφορετικά προϊόντα και προσφορές και διαφορετικό στήσιμο, πράγμα που αλλάζει όλα τα δεδομένα.

Πολλοί φαρμακοποιοί και ενώ έχουν επενδύσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για το στήσιμο του φυσικού τους φαρμακείου, νομίζουν ότι με μερικά αστεία ποσά θα ξεκινήσουν και το ηλεκτρονικό τους φαρμακείο.

Μερικούς μήνες μετά το πρώτο λανσάρισμα του eshop τους έρχεται η πρώτη χυλόπιτα η οποία και είναι κρύα. Μηδενικές παραγγελίες, καμία απόδοση και φυσικά κανένας να μην έχει ιδέα του τι φταίει για όλα αυτά.

Στην κατασκευή ιστοσελίδων και στο ίντερνετ είναι ότι δώσεις παίρνεις και η εμπειρία μου λέει ότι για να φτιάξεις ένα σωστό ηλεκτρονικό φαρμακείο με 2-3 χιλιάδες προϊόντα και σωστό μάρκετινγκ στο ίντερνετ θα πρέπει να επενδύσεις μερικές χιλιάδες ευρώ στην κατασκευή και στις υποδομές σου.

Μακάρι να γινόταν με χίλια ευρώ να έφτιαχνες eshop με 10.000 προϊόντα, να έβγαινες πρώτος στη Google για τα περισσότερα και να έκανες 100.000 ευρώ τζίρο το μήνα.

Σας φαίνεται απίστευτο; Και όμως είναι ένα εφικτό σενάριο για πολλά eshop αρκεί να κάνεις όλη τη δουλειά που χρειάζεται και φυσικά δεν κοστίζει μόνο 1.000€.

Τι δουλειά χρειάζεται; Διαβάστε παρακάτω.

Τελικά η συντήρηση του ηλεκτρονικού φαρμακείου δεν είναι και τόσο απλή υπόθεση

Θα ήθελα να επισημάνω ότι επειδή κατασκευάσαμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν σημαίνει ότι θα δουλέψει μόνο του.

Και τα αεροπλάνα τα φτιάχνουν για να πετάνε, αλλά δεν πετάνε μόνα τους!

Έτσι και για το ηλεκτρονικό σας φαρμακείο δεν θα δουλέψει εάν δεν δουλέψετε και εσείς πίσω από αυτό.

Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να αναλάβετε την συντήρηση καθημερινά και την παρακολούθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, να ενημερώνετε το eshop σας με νέα προϊόντα, να γράφετε άρθρα στο blog, να κάνετε κοινοποιήσεις στα social media και φυσικά να απαντάτε στα σχόλια, στα τηλέφωνα και στο email.

Άμα είστε λάτρεις της υψηλής τεχνολογίας, τότε θα ενθουσιαστείτε από την τρελή και απίστευτη τεχνολογία που θα πρέπει να συνδυάσετε για να κάνετε το φαρμακείο σας να βγάλει φτερά στο ίντερνετ!

Άμα δεν είστε και τόσο καλός με τα νέα μέσα, καλό θα ήτανε να ορίσετε κάποιον υπάλληλο στο κατάστημα υπεύθυνο για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να το διαχειρίζεται και να το ανανεώνει ο ίδιος.

Πως ξεκινάμε με την κατασκευή του online φαρμακείου;

Εφόσον λοιπόν φίλοι μου φτάσατε στο σημείο να συνεχίσετε να διαβάζετε μέχρι εδώ, σημαίνει ότι σας ενδιαφέρει διακαώς να φτιάξετε ένα σωστό ηλεκτρονικό κατάστημα φαρμακείου και ότι είστε αποφασισμένοι να το κάνετε να πετύχει και να δουλέψει.

Και επιτέλους ας πάμε στο ψητό και ας δούμε ποια διαδικασία χρειάζεται να ακολουθήσουμε ξεκινώντας από το μηδέν.

1 Βρείτε τις λέξεις κλειδιά

Θα πρέπει να γνωρίζετε καλά ποιες είναι οι λέξεις κλειδιά στην αγορά σας. Άμα δεν το ξέρετε σημαίνει ότι βαδίζετε στα τυφλά.

Οι μηχανές αναζήτησης δουλεύουν με τις λέξεις κλειδιά και θα πρέπει για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google να στήσετε το site σας πάνω σε αυτές. Όσοι από εσάς έχουν προηγούμενη εμπειρία με το Google Adwords σίγουρα θα είναι μυημένοι στο πως βρίσκουν τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και τι θα πρέπει να κάνουν για να προσαρμόσουν την ιστοσελίδα τους για να πιάνει αυτές τις λέξεις κλειδιά.

Άμα δεν έχετε καμία εμπειρία και δεν έχετε ιδέα, απλώς δείτε το βίντεο: SEO: Βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά!

Θα πρέπει να καταλάβετε ότι το site κατασκευάζεται με βάση τις λέξεις κλειδιά. Η λογική του φτιάχνω το site και μετά προσθέτω τις λέξεις κλειδιά όπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει και δεν είναι βιώσιμη στο ίντερνετ και στις μηχανές αναζήτησης.

2 Μάθετε τον ανταγωνισμό σας

E-COMMERCE-PLATFORMS-SEO-SCORE

Ο ανταγωνισμός σε ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο έχει να κάνει με πολλά πράγματα.

Υπάρχει ο ευρύτερος ανταγωνισμός των υποκατάστατων ηλεκτρονικών καταστημάτων που δεν είναι φαρμακεία αλλά πουλάνε παραφαρμακευτικά προϊόντα, βιταμίνες και καλλυντικά, υπάρχουν όμως και τα άλλα χιλιάδες φαρμακεία τόσο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό που κάθε μέρα εντείνουν τον πόλεμο τιμών.

Ανταγωνισμός υπάρχει επίσης και στην επιλογή της πλατφόρμας η οποία θα στεγάσει το ηλεκτρονικό σας φαρμακείο.

Επειδή η ανάλυση των τεχνικών χαρακτηριστικών ίσως σας κουράσει και δεν σας οδηγήσει σε σωστά συμπεράσματα, προσωπικά χρησιμοποιώ και αναπτύσσω όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα σε Woocommerce που είναι μια εφαρμογή eshop για WordPress.

Η συγκεκριμένη επιλογή αποτελεί την πληρέστερη και αρτιότερη επιλογή από άποψη SEO, ευκολία χρήσης, ταχύτητα φόρτωσης και δυνατοτήτων που δυστυχώς άλλες πλατφόρμες eshop δεν έχουν.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στα δωρεάν βίντεο μαθήματα για το WordPress.

3 Επιλέξετε το κατάλληλο hosting

Αργό hosting και πετυχημένο eshop δεν υπάρχει.

Για να μπορέσετε να στήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με χιλιάδες προϊόντα αλλά και να τα περάσετε ηλεκτρονικά και μόνο θα πρέπει να έχετε αγοράσει ένα πακέτο hosting VPS και άνω.

Ο Virtual Private Server (VPS) είναι ένα απομονωμένος, εικονικός, αυτόνομος server μέσα σε έναν γονικό dedicated server.

Αντίθετα όμως με το κοινό shared hosting, οι VPS είναι πλήρως απομονωμένοι μεταξύ τους, προστατεύοντας τα δεδομένα τους κι έχουν το δικό τους μερίδιο στο χώρο δίσκου, CPU, RAM, κίνηση δεδομένων του γονικού Server.

Κανένας VPS δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιεί όλους τους πόρους του server, αφού ορίζονται ελάχιστα και μέγιστα επίπεδα χρήσης πόρων. Το υλικό του server αντί να μένει αδρανές, αξιοποιείται και χρησιμοποιείται από όποιο VPS χρειάζεται επιπλέον πόρους από τους προκαθορισμένους.

Υπάρχουν διάφορα πακέτα VPS ανάλογα με την επεξεργαστική ισχύ που θα θέλατε να δεσμεύσετε και τους πόρους τους συστήματος για να ξεκινήσετε με το eshop σας.

Καλύτερη επιλογή όλων αποτελεί ο Dedicated Server. O Dedicated Server είναι ένας ισχυρός υπολογιστής ο οποίος έχει πολλούς πόρους (ram, cpu, δίσκο, κλπ) ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει πολλούς χρήστες ταυτόχρονα.

Ο dedicated server για παράδειγμα στο web hosting είναι στημένος σε κάποιο data center στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό και είναι συνδεμένος στο internet μέσω αυτού.

Μέσα σε αυτόν, μπορεί να υπάρχουν από λίγες δεκάδες, έως χιλιάδες ιστοσελίδες που βρίσκονται στο internet.

Επίσης μέσα του μπορεί να έχει πολλά shared hosting, resellers, λίγα vps, κλπ.

Με την ορολογία dedicated εννοούμε ένα ολόκληρο μηχάνημα, αποκλειστικά για εμάς κάτι που συνιστώ να κάνετε γιατί έτσι θα γλιτώσετε πολύ χρόνο από το να ενημερώνετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα πρώτον και δεύτερον θα έχετε πολύ μεγάλη ταχύτητα φόρτωσης, κάτι που θα ικανοποιήσει σίγουρα όλους τους πελάτες σας.

Φροντίστε η φιλοξενία της ιστοσελίδας σας να γίνετε σε κάποιο datacenter στην Ελλάδα ή στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική ή σε κάποια άλλη Ήπειρο για να έχετε καλύτερα γεωγραφικά αποτελέσματα στη Google και στο τοπικό SEO.

4 Βρείτε το κατάλληλο θέμα σε Woocommerce

Pharmacy-WordPress-Themes

Η εύρεση του κατάλληλου θέματος σε WordPress για το eshop σας είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία μετέπειτα.

Μπορείτε να δείτε πάρα πολλά θέματα στο Themeforest ή και σε ανεξάρτητες εταιρείες στο ίντερνετ.

Όμως αν δεν τα αγοράσετε και δεν τα δοκιμάσετε οι ίδιοι πρώτα δεν θα καταλάβετε αν κάνουν για εσάς, αν καλύπτουν τις ανάγκες σας και τέλος αν παραμετροποιούνται και αν μεταφράζονται στα Ελληνικά.

Επειδή το να δω ένα demo theme είναι σαν να αγοράζω γουρούνι στο σακί, μόνο αν δοκιμάσετε ένα θέμα θα καταλάβετε πραγματικά αν όντως μπορεί να εξελιχθεί σε ένα πετυχημένο ψηφιακό φαρμακείο.

Καλό θα ήταν να επιλέξετε μερικά θέματα και να αρχίσετε να τα στήνετε σε έναν test server μέχρι να δείτε ποιο έρχεται πιο κοντά στα δικά σας μέτρα.

5 Επιμεληθείτε του δημιουργικού και των χρωμάτων

Το δημιουργικό και τα χρώματα είναι μέρος του Web Design και ξεκινάει με την δημιουργία του λογότυπου σας αν δεν έχετε κάποιο λογότυπο ήδη.

Κατόπιν θα πρέπει να επιλέξετε τα χρώματα από την ιστοσελίδα σας. Προτιμήστε δύο χρώματα για παράδειγμα πράσινο και άσπρο και αποφύγετε όσα χρώματα δεν παραπέμπουν σε φαρμακείο όπως κόκκινο, μπλε ή κίτρινο.

Το πράσινο έχει πολλές αποχρώσεις και είναι πιο ξεκούραστο για τον χρήστη. Επίσης είναι το κατεξοχήν χρώμα του φαρμακείου και με τη χρήση του προδιαθέτει τον επισκέπτη για αυτό που είστε.

Τέλος αποφύγετε τις διχρωμίες και τα βαριά γραφικά γιατί έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

Το μινιμαλιστικό design είναι το ιδανικότερο για να προσελκύσετε πελάτες αλλά και να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης.

Παράλληλα με τη δημιουργία του γραφικού περιβάλλοντος θα πρέπει να κατασκευάσετε και μερικά διαφημιστικά banner για να τοποθετήσετε σε άλλα site ή και στο δικό σας ακολουθώντας τις διεθνής διαστάσεις του IAB.

6 Δημιουργήστε το κατάλληλο περιεχόμενο

Εφόσον έχετε καταλήξει με το web design θα πρέπει να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιεχόμενο που στην συγκεκριμένη περίπτωση του eshop χωρίζεται σε:

  • Προϊόντα
  • Κατηγορίες
  • Σταθερές Σελίδες
  • Άρθρα στο blog και
  • Newsletters

Θα πρέπει να δημιουργήσετε όλα τα παραπάνω δίνοντας έμφαση στα προϊόντα και τις περιγραφές τους.

Θα πρέπει να γράφετε στο blog σας μια φορά την εβδομάδα και να αποστέλλεται το άρθρο που γράψατε ή τις προσφορές σας στη λίστα σας ως Newsletter.

Είναι προτιμότερο να επικεντρωθείτε σε συμβουλές αγοράς, συμβουλές ομορφιάς και γενικά οτιδήποτε ενδιαφέρει το κοινό σας παρά να στέλνετε αδέσποτα προϊόντα αγοράς.

7 Δημιουργήστε τους λογαριασμούς στα social media

Πριν ανεβάστε τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει όλους τους λογαριασμούς στα social media για να κοινοποιήσετε τα προϊόντα σας και να αποκτήσετε έτσι δύο βασικά πράγματα:

  • backlinks και
  • κόσμο

Φροντίστε να κάνετε τουλάχιστον λογαριασμούς στα πέντε βασικά social media όπως facebook, google plus, twitter, pinterest και LinkedIn.

8 Ανεβάστε τα προϊόντα σας στο κατάστημα σας

Θα πρέπει κάθε προϊόν να έχει εκτενής περιγραφή, να μην είναι αντιγραφή και να ξεπερνάει τις 300 λέξεις. Η προσθήκη βίντεο είναι ένα πολύ θετικό στοιχείο και αυξάνει την πιθανότητα πώλησης κατακόρυφα.

Κάθε φορά που ανεβάζετε ένα νέο προϊόν θα πρέπει να το κοινοποιήστε στα κοινωνικά μέσα που σας ανέφερα παραπάνω. Μην φοβάστε αν στην αρχή οι δημοσιεύσεις θα είναι πάρα πολλές, δεν θα κουράσουν τον κόσμο σας.

Είναι αναγκαίες για να σας γνωρίσει ο κόσμος αλλά και για να αποκτήσετε τους πρώτους πελάτες από το ίντερνετ.

Για να δείτε ποια βήματα θα πρέπει να ακολουθήσετε για τη δημοσίευση των προϊόντων στο eshop θα πρέπει να δείτε το βίντεο: SEO Woocommerce Πως να δημοσιεύσετε ένα προιόν στο e-shop

9 Δημιουργήστε το πρώτο σας newsletter

Στόχος του ενημερωτικού δελτίου ή newsletter είναι να ενημερώσει τους πελάτες σας για τις νέες σας προσφορές και να τους κατευθύνει να αγοράσουν το προϊόν που τους ενδιαφέρει.

Ο στόχος του newsletter είναι να φέρει τον κόσμο πίσω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και όχι να δει τις προσφορές σας στο email τους. Θα πρέπει η δομή του να είναι τέτοια ώστε να δελεάζει τον παραλήπτη να επισκεφτεί ξανά το site σας!

10 Οργανώστε την παραγωγή περιεχομένου

Η παραγωγή περιεχομένου ή οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να οργανωθούν με συστηματικό τρόπο.

Αυτό θα πει ότι θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει ένα καθημερινό πρόγραμμα δημοσιεύσεων και να μην ανεβάζετε προϊόντα όποτε θυμάστε ή όποτε χαίρεστε!

Θα πρέπει να τηρήσετε το πρόγραμμα δημοσιεύσεων και να δημοσιεύετε καθημερινά προϊόντα στο eshop σας, ενώ μία φορά την εβδομάδα τουλάχιστον θα πρέπει να γράφετε ένα προωθητικό άρθρο στο blog σας για να το στείλετε στη λίστα σας.

Η καθημερινή σας ενασχόληση με την παραγωγή νέου περιεχομένου, η εισαγωγή νέων φωτογραφιών, η δημιουργία νέων γραφικών κτλ είναι αυτή που θα σας ανεβάσει στις μηχανές αναζήτησης και θα σας φέρει δεκάδες νέους υποψήφιους πελάτες.

Άμα δεν έχετε χρόνο να το κάνετε μόνοι σας, ήρθε η ώρα να το αναθέσετε σε κάποιο άτομο που να είναι άρτιος χειριστής της τεχνολογίας ή σε κάποια άλλη εταιρεία digital marketing.

Τέλος θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι θα πρέπει να προσανατολιστείτε στη δημιουργία κλασικού περιεχομένου που θα μείνει στην ιστοσελίδα σας για πάντα, θα είναι συνέχεια επίκαιρο και θα σας φέρνει κόσμο και πωλήσεις για πολλά χρόνια.

11 Δημιουργήστε backlinks

Ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος στο SEO είναι η δημιουργία των κατάλληλων backlinks που να δείχνουν προς την ιστοσελίδα σας. Αυτό συμβαίνει γιατί απαιτούνται βαθιές τεχνικές γνώσεις τόσο του SEO αλλά και του ίντερνετ γενικότερα.

Το κυνήγι της απόκτησης των ποιοτικότερων και περισσότερων συνδέσμων είναι αυτό που θα σας δικαιώσει μακροπρόθεσμα και που θα σας ανεβάσει περισσότερο από κάθε τι άλλο στις μηχανές αναζήτησης και στις καρδιές των υποψήφιων πελατών σας!

Θα πρέπει να δημιουργείτε ένα τουλάχιστον νέο backlink κάθε μέρα, έτσι θα έχετε καταφέρει να δημιουργήσετε 365 backlinks σε ένα χρόνο!

12 Ξεκινήστε προωθητικές ενέργειες

Ένα eshop δεν επιβιώνει μόνο με μία προωθητική ενέργεια, μόνο με τις μηχανές αναζήτησης ή μόνο από το skroutz ή το adwords.

Θα πρέπει να καταρτίσετε ένα πλάνο μάρκετινγκ που θα περιλαμβάνει ένα μείγμα ενεργειών προώθησης όπως, διαφήμιση στο facebook, adwords, ανταλλαγή backlink, διαφήμιση σε άλλα site, καταχώρηση banner, affiliate marketing, δελτία τύπου κτλ.

Η βασική αρχή είναι ότι το μάρκετινγκ στο ίντερνετ έχει έξοδα αλλά και έσοδα. Ο σοφότερος και αποδοτικότερος χειρισμός του προϋπολογισμού σας στο ίντερνετ είναι το μυστικό της επιτυχίας και είναι αυτό που διαχωρίζει την ήρα από το σιτάρι και τον επαγγελματία από τον ερασιτέχνη.

Εάν δεν γνωρίζετε κάτι για όλα τα παραπάνω, δεν έχετε παρά να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό στο digital marketing και να ζητήσετε μια προσφορά.

13 Καταχωρηθείτε παντού

Η στρατηγική της επιτυχίας στο ίντερνετ υπαγορεύει ότι θα πρέπει να καταχωρηθείτε παντού. Σε όλους τους επαγγελματικούς οδηγούς, σε όλα τα ηλεκτρονικά πολυκαταστήματα όπως το skroutz, το ebay και όπου αλλού μπορείτε να φανταστείτε.

Θα πρέπει να καταχωρηθείτε σε όλα τα social media και να ανοίξετε λογαριασμούς σε όλα τα social bookmarking sites, forums, wikis και WEB 2.0 sites για να αποκτήσετε backlinks αλλά και να ανοίξετε νέα κανάλια πωλήσεων.

Άμα δεν αποκτήσετε πολλά διαφορετικά κανάλια που θα φέρνουν κόσμο στην ιστοσελίδα σας, δεν θα καταφέρετε ποτέ να εξασφαλίσετε ένα επαναλαμβανόμενο εισόδημα από το ηλεκτρονικό εμπόριο και από την πώληση φαρμάκων και άλλων ειδών μέσω ίντερνετ.

14 Βελτιώστε ότι βελτιώνεται

Το τελευταίο βήμα είναι να βελτιώσετε οτιδήποτε μπορείτε να βελτιώσετε στο online φαρμακείο σας και γρήγορα μάλιστα.

Η επίθεση είναι η καλύτερη άμυνα για να αυξήσετε τα έσοδα σας και δεν θα πρέπει να εφυσηχάζεστε γιατί οι ανταγωνιστές σας ήδη είναι έτοιμη να καταπιούν το μερίδιο αγοράς σας παρέχοντας καλύτερες υπηρεσίες σε καλύτερες τιμές.

Θα πρέπει λοιπόν συνέχεια να καταγράφετε τι επιδέχεται βελτίωσης και μία φορά το μήνα να συγκεντρώνετε όλες τις προτάσεις και να κάνετε τις ανάλογες διορθώσεις.

Τι θα πρέπει να βελτιώσετε;

Τα πάντα! Την ταχύτητα φόρτωσης, τον τρόπο αγορών, τις εικόνες των προϊόντων, τις λέξεις κλειδιά, τα μενού σας.

Καλό θα ήτανε να δημιουργήσετε εναλλακτικές εκδοχές της ιστοσελίδας σας και να τρέξετε μερικά A/B τεστ.

Έτσι θα αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών και τις πωλήσεις σας και θα κινείστε κάθε μήνα σε ανοδική σπείρα εσόδων.

Καλή σας επιτυχία!

Δείτε περισσότερα για την κατασκευή SEO ιστοσελίδων

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Μενού
Shares