ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Πως να στήσετε ένα site με βάση τις λέξεις κλειδιά

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Πως να στήσετε ένα site με βάση τις λέξεις κλειδιά που θα σας φέρνει χιλιάδες επισκέπτες τη μέρα

Οι λέξεις κλειδιά είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα σε μια ιστοσελίδα και θα πρέπει κάθε site να στήνεται γύρω από τις βασικές λέξεις κλειδιά που έχει η αγορά στόχος σας.

Οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη τους δύο βασικά κριτήρια όταν πρόκειται για την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης:

  • την σχετικότητα του περιεχομένου της ιστοσελίδας με τον όρο αναζήτησης και
  • την σημαντικότητα της ιστοσελίδας

Οι λέξεις κλειδιά δίνουν στις μηχανές αναζήτησης ένα ισχυρό σήμα σχετικότητας του περιεχομένου της ιστοσελίδας για αυτό και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σωστά και με τρόπο.

Άμα μέχρι στιγμής σας μπέρδευε η χρήση και η πολυπλοκότητα των λέξεων κλειδιών, τότε θα πρέπει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο για να βάλετε σε τάξη τις σκέψεις σας.

 

Πως να επιλέξετε τις σωστές λέξεις κλειδιά

Επιμένω πολύ στην επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών γιατί με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να κάνετε την ιστοσελίδα σας ορατή στον κόσμο.

Η σωστή επιλογή των λέξεων κλειδιών επηρεάζει σημαντικά την εμφάνιση και θέση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

Θα πρέπει να σχεδιάσετε από πριν τις λέξεις κλειδιά με βάση το πως σας ψάχνει ο κόσμος στο ίντερνετ.

Για παράδειγμα αν είστε φαρμακείο στην Αθήνα με έδρα το Χαλάνδρι, θα πρέπει να αναρωτηθείτε πως θα σας ψάχνει κάποιος για να σας βρει.

Αν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα, θα πρέπει να εμπλουτίσετε πολύ τις λέξεις κλειδιά σας, αν όμως δεν έχετε και βασίζεστε μόνο στις γεωγραφικές αναζητήσεις, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε όλους τους γεωγραφικούς όρους για παράδειγμα:

  • Φαρμακεία Αθήνα,
  • Φαρμακεία Χαλάνδρι
  • Φαρμακεία Αττική

και να συμπεριλάβετε και τους όμορους δήμους και περιοχές.

Ξεκινήστε κάνοντας μια ανάλυση του τι προσφέρετε

Δημιουργήστε μία λίστα των προϊόντων και υπηρεσιών που θεωρείτε σημαντικά για την επιχείρησή σας και τοποθετήστε τα σε σειρά προτεραιότητας, ανάλογα με τη σημασία τους.

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα φύλλο εργασίας του excel ή κατά προτίμηση του OpenOffice που έχει πλήρη συμβατότητα με όλες τις εκδόσεις των Windows και είναι και δωρεάν.

Το OpenOffice είναι το αγαπημένο μου πρόγραμμα που χρησιμοποιώ όταν πρόκειται για επεξεργασία των λέξεων κλειδιών και κάθε φορά που κατασκευάζω μια ιστοσελίδα με βάση τις λέξεις κλειδιά ή που κάνω βελτιστοποίηση μια ιστοσελίδας ή βελτιστοποίηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Στο φύλλο εργασίας του OppenOffice Calc λοιπόν θα πρέπει να φτιάξετε μια λίστα με όλες τις βασικές λέξεις κλειδιά και τα παράγωγα ή συνώνυμα τους καθώς και με τις σελίδες και με τα URL με τα οποία στοχεύετε σε αυτά.

Χρησιμοποιείτε παραλλαγές των λέξεων της λίστας

Σκεφτείτε συνώνυμά των λέξεων κλειδιών.

Συντομογραφίες μπορεί να υπάρχουν και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται και αυτές.

Ο πληθυντικός μπορεί να χρησιμοποιηθεί παράλληλα με τον ενικό, επίσης οι διαφορετικές πτώσεις και οι φράσεις κλειδιά είναι και αυτές μέσα στο παιχνίδι της σωστής χρήσης των λέξεων κλειδιών.

Η χρήση και ελληνικών αλλά και λατινικών βοηθάει πάρα πολύ στο να πιάσετε μερικές αμφιλεγόμενες λέξεις κλειδιά.

Μην πέφτετε όμως στην παγίδα της δήθεν σημασιολογικής αναζήτησης γιατί τάχα έχει γίνει ο αλγόριθμος της Google σημασιολογικός και δεν χρειάζεστε έτσι λέξεις κλειδιά.

Μπορεί ο αλγόριθμος της Google να έχει γίνει πιο σημασιολογικός αλλά ακόμα βασίζεστε στις λέξεις κλειδιά ως όρους αναζήτησης.

Η Google ακόμα δεν μπορεί να μαντέψει σωστά για το ακριβές περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας και για αυτό θα πρέπει να τη βοηθάμε όσο μπορούμε με τη χρήση λέξεων κλειδιών.

Πως να διατυπώσετε σωστά τις λέξεις κλειδιά

Οι λέξεις κλειδιά που είναι πολύ γενικές παρουσιάζουν διάφορες δυσκολίες. Αυτό συμβαίνει κυρίως διότι θα πρέπει να καταβάλετε μεγάλη προσπάθεια για να διατηρήσετε σελίδες που περιέχουν γενικούς όρους στην πρώτη θέση.

Επίσης, όντας λιγότερο κερδοφόροι, οι γενικοί όροι έχουν την τάση να οδηγούν στη σελίδα σας επισκέπτες που δεν είναι σίγουροι για το τι αναζητούν. Είναι πολύ πιθανό αυτοί οι επισκέπτες να μην κάνουν αγορές από εσάς, τουλάχιστον όχι χωρίς πρώτα να συγκρίνουν διάφορες εναλλακτικές λύσεις.

Θα πρέπει οι όροι σας και οι λέξεις κλειδιά να είναι διατυπωμένοι στον πληθυντικό κατά προτίμηση ή και στον ενικό και στην ονομαστική πτώση.

Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα προγράμματα εύρεσης λέξεων κλειδιών

Κάνετε χρήση ηλεκτρονικών εργαλείων που μπορούν να σας βοηθήσουν με τις λέξεις-κλειδιά, όπως για παράδειγμα το Google Adwords Keyword Planner .

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία εύρεσης λέξεων κλειδιών όπως Google Trends, Soovle και Übersuggest .

Αυτά είναι εντελώς δωρεάν και δεν απαιτείται κάποια συνδρομή για να τα χρησιμοποιήσετε.

Επίσης μπορείτε να δείτε τις παρεμφερείς αναζητήσεις ή τις δημοφιλείς αναζητήσεις στην σελίδα αποτελεσμάτων της Google. Οι παρεμφερείς αναζητήσεις είναι τέρμα κάτω στην σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Φράσεις κλειδιά ή long tail keywords

Τα long tail keywords είναι οι λεγόμενες φράσεις κλειδιά. Είναι οι λέξεις κλειδιά που αποτελούνται από περισσότερες από μία λέξεις, συνήθως τρεις με τέσσερις λέξεις ή και περισσότερες με τις οποίες άμα κάνουμε αναζήτηση στην Google μας βγάζει πιο στοχευμένα και ραφιναρισμένα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα η λέξη κλειδί μπορεί να είναι κατασκευή ιστοσελίδων, οι φράσεις κλειδιά όμως μπορεί να είναι πολύ περισσότερες:

  • οικονομική κατασκευή ιστοσελίδων
  • ποιοτική κατασκευή ιστοσελίδων
  • κατασκευή ιστοσελίδων Αθήνα
  • κατασκευή ιστοσελίδων σε WordPress
  • κατασκευή ιστοσελίδων σε τεχνολογία bootstrap
  • κατασκευή βελτιστοποιημένων ιστοσελίδων

Και οι συνδυασμοί είναι απεριόριστοι όπως και η ελληνική γλώσσα.

Το ξέρω ότι είναι πιο συναρπαστικό να στοχεύουμε σε λέξεις κλειδιά που έχουν 5.000 αναζητήσεις την ημέρα ή ακόμα και 500 αναζητήσεις την ημέρα. Στην πραγματικότητα όμως; οι πιο δημοφιλής όροι αναζήτησης δεν αποτελούν περισσότερο από το 30% των συνολικών αναζητήσεων στο ίντερνετ.

Το υπόλοιπο 70% που είναι και οι φράσεις κλειδιά, μας δίνει τις χιλιάδες των μοναδικών αναζητήσεων που κάνουν οι άνθρωποι κάθε μέρα. Αυτός ο αριθμός των αναζητήσεων με φράσεις κλειδιά μπορεί να είναι πολύ μικρότερος, αλλά αποτελεί την πλειοψηφία του συνολικού όγκου αναζήτησης.

Θα πρέπει να βλέπετε το δάσος που είναι το πλήθος των συνδυασμών αναζητήσεων και να μην εστιάζεστε μόνο στο δέντρο.

Πού θα πρέπει να τοποθετήσετε τις λέξεις κλειδιά

Η στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών είναι πολύ σημαντική για να στείλετε ένα ισχυρό σήμα στις μηχανές αναζήτησης σχετικά με την σχετικότητα της ιστοσελίδας σας.

  • Στο όνομα και τη διεύθυνση (URL), η οποία διεύθυνση URL είναι πολύ σημαντική και θα πρέπει να περιέχει οπωσδήποτε τη λέξη κλειδί στα ελληνικά ή στα λατινικά
  • Στον τίτλο και περιγραφή
  • Στον υπότιτλο
  • Στο κυρίως κείμενο
  • Στα ονόματα και την εναλλακτική περιγραφή των εικόνων
  • Στις ετικέτες των άρθρων
  • Στις meta keywords κάθε σελίδας

Σχετικά με την πυκνότητα της λέξης κλειδί, αυτή θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ του 1% και του 4%. Αυτό σημαίνει πως αν έχετε λίγο παραπάνω ή παρακάτω δεν θα πάθετε και τίποτα ιδιαίτερο από τις μηχανές αναζήτησης.

Δεν θα σας τιμωρήσουν και δεν θα σας θεωρήσουν spammers.

Αφιερώστε μία σελίδα για κάθε λέξη κλειδί

Επειδή η Google έχει το κριτήριο της διασποράς στα αποτελέσματα αναζήτησης της, που σημαίνει ότι επιτρέπει για κάθε σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERP) μόνο ένα μοναδικό domain, δηλαδή για κάθε site έχουμε μόνο μία σελίδα ταξινομημένη για κάθε λέξη κλειδί, θα πρέπει να αφιερώνουμε για κάθε λέξη κλειδί, μία σελίδα από το site μας.

Μην νομίζετε ότι απλώς δηλώνετε τις λέξεις κλειδιά κάπου ή στην ίδια τη Google.

Θα πρέπει για να ταξινομήσει η Google μια συγκεκριμένη σελίδα της ιστοσελίδας σας να έχουν συμβεί οπωσδήποτε τρία πράγματα τα οποία δεν είναι σύμπτωση:

  1. Θα πρέπει να έχετε φτιάξει μια σελίδα ή άρθρο ή προϊόν με την συγκεκριμένη λέξη κλειδί
  2. Θα πρέπει να έχετε συμπεριλάβει τη λέξη κλειδί στο URL και στα άλλα σημεία της σελίδας, όπως ετικέτες, τίτλοι Η1, Η2 και
  3. Θα πρέπει να έχετε φτιάξει backlinks με τη λέξη κλειδί που σας ενδιαφέρει προς την συγκεκριμένη σελίδα

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χιλιάδες λέξεις κλειδιά

Στο ίντερνετ δεν υπάρχει όριο και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χιλιάδες λέξεις για την ιστοσελίδα σας.

Μπορείτε να σκεφτείτε και να οργανώσετε δεκάδες μην πω άπειρους συνδυασμούς με τις πιο απίστευτες φράσεις και λέξεις και να εμπλουτίσετε όσο μπορείτε το περιεχόμενο σας με νέα κείμενα και νέες λέξεις.

Η σωστή στρατηγική SEO ξεκινάει πάντα από το περιεχόμενο και έχει στόχο να μεγαλώσει το εύρος και την κλίμακα των αποτελεσμάτων αναζήτησης στα οποία θα εμφανίζεται και το site σας.

Πιστεύω ότι δεν ήτανε πολύ δύσκολο για να κατανοήσετε τη σωστή χρήση των λέξεων κλειδιών.

Άμα σας άρεσε το άρθρο αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτό η κοινοποιήστε το στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σας ευχαριστώ πολύ!

Δείτε περισσότερα για τις λέξεις κλειδιά:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

 

2 σκέψεις στο “Πως να στήσετε ένα site με βάση τις λέξεις κλειδιά”

  1. όταν αναγράφει στην ιστοσελίδα μου ..ηλεκτρικό ποδήλατο η ηλεκτρικό σκούτερ η αναπηρικό αμαξίδια ..και δεν το εμφανίζει πουθενά,το σαιτ μου ειναι εδώ και ένα χρόνο νεκρό,ο άνθρωπος που έφτιαξε την ιστοσελίδα μου τα έχει παίξει και δεν μπορεί να με βοηθήσει άλω
    θα την ανακαλύψτε σε κάτι τελείως άσχετο με το αντικείμενο μου, σε ηλεκτρικές γουρούνες,τη δίπλωμα για γουρούνες,τρίτροχα ποδήλατα
    θέλω την βοήθεια σου Γιάννη ,είμαι πολύ απελπισμένος και έχασα πολύ χρήμα μέχρι τώρα
    ευχαριστω , ,

    Απάντηση
    • Καλημέρα Τάσο, πάρα πολλοί αντιμετωπίζουν προβλήματα στο να τοποθετήσουν σωστά τις λέξεις κλειδιά μέσα στην ιστοσελίδα τους ώστε να τους χαρακτηρίσει η Google σωστά για το αντικείμενο τους. Ωστόσο μπορείς να με καλέσεις στο τηλέφωνο και να συζητήσουμε περαιτέρω το θέμα.

      Απάντηση

Σχολιάστε