ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Πως να ζωντανέψετε το παρατημένο σας website;

POS ZONTANEPSETE-PALIO SITE

Πως να ζωντανέψετε το παρατημένο σας website;

Μήπως έχετε κάποια ιστοσελίδα που δεν χρησιμοποιείτε πια και την έχετε παρατήσει;

Δεν είστε ούτε οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι και άμα την έχετε ακόμα στον αέρα και δεν την έχετε κατεβάσει -πράγμα που είναι το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε, τότε ίσως υπάρχει ελπίδα να ξαναζωντανέψετε το παλιό σας site και να δώσετε νέα πνοή στην επιχείρηση σας.

Είναι πολύ σημαντικό να έχετε μια ενημερωμένη ιστοσελίδα, άμα δραστηριοποιείστε φυσικά ή ηλεκτρονικά και βέβαια στις ημέρες μας που το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθεί ένα σωστό και μοντέρνο eshop είναι απαραίτητο για την οικονομική σας ευημερία.

Για να μάθετε πως θα μπορέσετε με απλά βήματα να ξαναζωντανέψετε το παρατημένο σας website, διαβάστε παρακάτω.

Γιατί είναι σημαντικό να δουλέψετε ξανά το παλιό σας site;

Οι λόγοι είναι πάρα πολλοί και έχουν να κάνουν κυρίως με το SEO και το κύρος που αποπνέει ένα γνωστό και παλιό site παρά ένα καινούριο.

Τα παλαιωμένα domain names πηγαίνουν πολύ καλύτερα στις μηχανές αναζήτησης

‘Ετσι αν έχετε ένα ήδη παλιό domain name, μπορείτε πιο εύκολα να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google παρά με ένα καινούριο. Η ηλικία ενός domain name είναι παράγοντας SEO πολύ ισχυρός και η Google κατατάσσει τις ιστοσελίδες ανάλογα και με την παλαιότητα τους και την παλαιότητα του ονόματος χώρου ή του ονόματος της ιστοσελίδας.

Δημιουργήστε ένα PBN

Άμα έχετε ήδη ένα άλλο καινούριο website και έχετε εγκαταλείψει το παλιό, τότε είναι ευκαιρία να το ξεσκονίσετε πάλι και να το χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε το δικό σας PBN ή private blog network.

Καμία οργανωμένη επιχείρηση δεν έχει σήμερα μόνο ένα website, όλες έχουν περισσότερα του ενός για λόγους προβολής και μάρκετινγκ αλλά και για λόγους SEO, για να ανέβουν στις μηχανές αναζήτησης.

Χρησιμοποιήστε το παλιό σας website ή τα παλιά σας websites για να πάρετε backlinks για το καινούριο σας site και για να στέλνετε κόσμο και επισκέπτες από το παλιό στο καινούριο.

Κερδίστε ξανά τους παλιούς σας πελάτες

Κάποια sites έχουν ακόμα κάποια κίνηση ή πελατεία αν και δεν είναι ενεργά. Αναβιώνοντας την παλιά σας ιστοσελίδα, θα μπορούσατε να κερδίσετε πίσω κάποιο μέρος από το παλιό σας πελατολόγιο και να το κάνετε πάλι να γίνει πελάτης σας.

Η αξία απόκτησης ενός νέου πελάτη σήμερα είναι μεγάλη και θα ήτανε προτιμότερο να απευθυνθείτε στους ήδη παλιούς σας πελάτες παρά σε καινούριους. Οι παλιοί πελάτες πάντα είναι μια καλή αφετηρία για την λήψη συστάσεων και την έρευση νέων πελατών.

Πως να θέσετε σε λειτουργία τα παλιό σας site;

Όμως όταν φτάνουμε στην καρδιά του προβλήματος, θα πρέπει να ξεπεράσουμε τον μεγάλο πονοκέφαλο και να δούμε με ποιον τρόπο θα μπορέσουμε να θέσουμε σε λειτουργία το παλιό μας site.

Είναι βέβαιο πως δεν χρειάζονται τα πάντα αλλαγή και μερικά πράγματα θα κρατήσουμε, ενώ άλλα θα τα αλλάξουμε ριζικά και αναγκαστικά λόγω αλλαγής της τεχνολογίας και των απαιτήσεων της αγοράς στόχου.

Website Design & Branding:

  1. Είναι το τωρινό σας branding της ιστοσελίδας σας σύγχρονο και αποδεκτό από την αγορά σας στόχο από ότι μερικά χρόνια πριν; Αν όχι, τότε θα πρέπει να ξανασχεδιάσετε την εταιρική σας ταυτότητα για να δείχνει σύγχρονη και μέσα στο πνεύμα της εποχής. Θα πρέπει να αναεώσετε ή να ξανασχεδιάσετε λογότυπα, favicon, banners, να επιλέξετε νέα χρώματα και νέες γραμματοσειρές.

  2. Είναι το θέμα της ιστοσελίδας σας παλιό; Ευκαιρία να το αλλάξετε με ένα σύγχρονο θέμα. Όταν λέμε θέμα αναφερόμαστε όχι στο περιεχόμενο αλλά στο Web Design Template που στην περίπτωση που έχετε ιστοσελίδα σε WordPress, λέγεται WordPress Theme. Επιλέξτε ένα θέμα που να είναι mobile friendly και να παίζει σε όλες τις κινητές συσκευές και μη.

  3. Αν δεν έχετε ιστοσελίδα σε WordPress, καιρός είναι να σκεφτείτε μια μεταφορά σε WordPress. Το WordPress είναι το πιο εύχρηστο λογισμικό διαχείρισης περιεχομένου που υπάρχει στο ίντερνετ πράγμα που το καθιστά πολύ πιο ελκυστικό στις μηχανές αναζήτησης.

  4. Κάντε το site σας mobile friendly. Ακόμα και ένα παλιό θέμα που έχετε στην ιστοσελίδα σας μπορεί να μην είναι mobile friendly και να χρειαστεί αλλαγές ή προσαρμογή στα νέα δεδομένα της αγοράς και των μηχανών αναζήτησης.

  5. Αλλάξτε τις φωτογραφίες και το περιεχόμενο. Παλιές φωτογραφίες ή φωτογραφίες που δεν σημαίνουν κάτι δεν ωφελούν σε τίποτα εσάς και τον τελικό χρήστη. Τοποθετήστε καλύτερες και πιο ελκυστικές φωτογραφίες που θα περνάνε κάποιο νόημα στον επισκέπτη.

  6. Αλλάξτε το web design. Το κυριότερο, το άφησα για το τέλος που δεν είναι άλλο από το συνολικό web design ή τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας με καινούριες γραμμές, καινούρια χρώματα και σωστή εργονομία. Η χρηστικότητα και η εύκολη πλοήγηση θα πρέπει να είναι μέσα στους στόχους της νέας σχεδίασης.

Περιεχόμενο και χρήστες:

  1. Είναι τα άρθρα σας και το περιεχόμενο σας ακόμα ενημερωμένα με αυτό που ζητάει η αγορά; Αν όχι θα πρέπει να ξαναγράψετε μερικά, μερικά να θάψετε αλλά όχι να διαγράψετε και φυσικά να γράψετε μερικά νέα άρθρα.

  2. Προτιμήστε κλασσικό περιεχόμενο και αποφύγετε να ασχοληθείτε με τα νέα της επικαιρότητας γιατί την άλλη εβδομάδα το περιεχόμενο σας θα είναι ήδη παρωχημένο. Το κλασσικό περιεχόμενο δημιουργεί νέους επισκέπτες και νέους πελάτες χρόνια μετά τη δημιουργία του.

  3. Ενεργοποιήστε τη λίστα με τα email σας. To email marketing είναι ένας δυνατός συνδετικός κρίκος με εσάς και τους υποψήφιους πελάτες σας ή το κοινό σας. Μέσα από το blog της ιστοσελίδας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κοινό σας και μετά να στείλετε το άρθρο ή την προσφορά σας στη λίστα με τα email σας. Καλό θα ήτανε να αρχίσετε να στέλνετε ένα email την εβδομάδα με ένα τουλάχιστον νέο θέμα που είναι στην κορυφή της δημοτικότητας της αγοράς σας.

  4. Γράψτε για τον κόσμο σας με βάση τις λέξεις κλειδιά της αγοράς σας αλλά όχι για τις μηχανές αναζήτησης. Πίσω από κάθε πετυχημένη ιστοσελίδα κρύβεται μια κοινότητα χρηστών που την υποστηρίζει. Γίνετε ο τροφοδότης και ο ηγέτης αυτής της κοινότητας δίνοντας τους πληροφόρηση και άρθρα που αυτοί επιθυμούν και μην γράφετε ξερά άρθρα για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

  5. Μερικά βίντεο και κυρίως προσωπικά βίντεο είναι η καλύτερη απόδειξη ότι έχετε επανέρθει δυναμικά και ότι έχετε ανανεώσει την ιστοσελίδα σας για να μείνετε στον χώρο και να μεγαλώσετε την κοινότητα χρηστών γύρω από το site σας.

SEO & Marketing:

To SEO και το marketing είναι δύο αλληλένδετες έννοιες με το web design. Μην το ξεχνάτε και επειδή κάποιο τις διαχωρίζουν το κάνουν από μονολιθικότητα ή άγνοια και φυσικά στο SEO η άγνοια σκοτώνει.

  1. Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι ανασχεδιασμένη με τις σύγχρονες πρακτικές του SEO όπου υπάρχουν φέτος. Η άγνοια τους δεν συγχωρείτε γιατί άμα δεν είναι SEO optimized η ιστοσελίδα σας, τότε έχετε πετάξει τα λεφτά σας!
  2. Προσλάβετε μια εταιρεία SΕΟ πριν ανασχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας για να σας γλιτώσει από τα λάθη στο SEO, τα λάθη στον σχεδιασμό της ιστοσελίδα και να σας εξασφαλίσει ότι το site σας θα μπορέσει να χτυπήσει τις κορυφαίες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

  3. Μην ξεχνάτε ότι δεν υπάρχει ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ ή SEO που να μην έχει πλήρη παρουσία και δραστηριότητα στα social media. Μην κάνετε ότι τα ξέρετε όλα επειδή είστε εδώ και δυο μήνες στο Facebook και κάνετε like στη συννυφάδα σας. Τα social media αποτελούν ξεχωριστό κεφάλαιο στο SEO και στο μάρκετινγκ από μόνα τους και χρειάζεστε να βρίσκεστε παντού για να γίνετε γνωστοί αλλά και να ανεβείτε στη Google.

  4. Ταχύτητα φόρτωσης. Το λέω έτσι απλά γιατί μετράει πάρα πολύ στο SEO αλλά και στην λειτουργικότητα της ιστοσελίδας σας. Αν το site σας είναι αργό ή φορτώνει πολύ αργά, τότε μάλλον είναι πολύ δύσκολο να κρατήσετε έναν επισκέπτη ή να κάνετε μια πώληση. Θα πρέπει η ιστοσελίδα σας ακόμα και αν έχει κάποια γραφικά να φορτώνει σε 2 δευτερόλεπτα και ο μέσος χρήσης να μπορεί να πλοηγηθεί παντού με χρόνο αναμονής ανά κλικ τα 2 δευτερόλεπτα, βαριά τρία.

Υπάρχουν πολλά άλλα που θα πρέπει να προσέξετε όταν έχετε πάρει την απόφαση σας να ξανασχεδιάσετε ή να χρησιμοποιήσετε ξανά το παλιό σας site ή το παρατημένο σας eshop.

Πριν κάνετε οτιδήποτε θα πρέπει να αφιερώσετε λίγα λεπτά για να κάνετε ένα πλάνο για το νέο σας site και να συμπεριλάβετε όλους τους παραπάνω τομείς: Web design, περιεχόμενο, SEO, κοινό στόχος κτλ.

Άμα συναντήσετε κάποιο πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να ζητήσετε μια προσφορά να αναλάβουμε ο έργο του ανασχεδιασμού για λογαριασμό σας.

Δείτε περισσότερα για web design:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

5 σκέψεις στο “Πως να ζωντανέψετε το παρατημένο σας website;”

  1. Καλησπέρα Γιάννη. Ενδιαφέρον το άρθρο σου! Έχω ένα blog από το 2011 και τον τελευταίο 1 – 1-1/2 χρόνο το έχω παρατήσει. Σκέφτομαι να το ξεκινήσω πάλι με δικά μου άρθρα φυσικά και αρκετά μεγάλα και να χτίσω την κεντρική σελίδα του με web 2.0’s. Πιστεύεις οτι θα μπορέσει σε βάθος χρόνου να φέρει καλά αποτελέσματα στο google, μιας και δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να αγοράσω καμιά 20αριά ελληνικά domains!

    Απάντηση
      • Ενοείται οτι ο συνδυασμός που ανέφερες είναι σημαντικός Γιάννη και το καταλαβαίνω απόλυτα. Αλλά συγκεκριμένα θα ήθελα να μάθω αν τα web 2.0’s, λόγω της κατάληξης .com που έχουν τα περισσότερα, θα βοηθήσουν έστω λίγο περισσότερο το blog στη συνολική δύναμη. Να είσαι καλά που μου απάντησες άμεσα!

        Απάντηση

Σχολιάστε