DIGITAL MARKETING 2018-1

10 Εντυπωσιακά πράγματα που θα δούμε στο μάρκετινγκ στην Ελλάδα

Το μάρκετινγκ εξελίσεται με την εξέλιξη της τεχνολογίας και νέες τάσεις στον χώρο του μάρκετινγκ δημιουργούνται καθημερινά οι οποίες έρχονται και στην χώρα μας την Ελλάδα.

Μερικές από αυτές τις εντυπωσιακές τάσεις που θα αγγίξουν σίγουρα και όλους εμάς και τον τρόπο που διεξάγονται οι συναλλαγές μας και οι επαφές μας στην καθημερινή μας ζωή τις έχουμε καταγράψει και τις επισημάνουμε παρακάτω, γιατί θα επηρεάσουν άμεσα και το digital marketing της ιστοσελίδας σας.

Για να δείτε τι θα γίνει στο μέλλον και να προετοιμαστείτε, τουλάχιστον ψυχολογικά διαβάστε παρακάτω.

1 Το 80% των internet users διαθέτει τουλάχιστον 1 κινητή συσκευή

Αυτό σημαίνει ότι έχουμε περάσει πλέον στην ωρίμανση της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου και των social media και το κινητό δεν είναι απλώς ένα κινητό, αλλά μια προέκταση του εαυτού μας με το οποίο θα κάνουμε τα πάντα.

Με το κινητό θα κάνουμε αγορές, πωλήσεις, θα ανεβάζουμε αγγελίες ακινήτων, θα φτιάχνουμε site και γενικά θα το χρησιμοποιούμε για να κάνουμε τα πάντα που μέχρι πριν μερικά χρόνια γινότανε με φυσικό τρόπο ή αποκλειστικά από σταθερό υπολογιστή.

Η κυριαρχία των κινητών συσκευών θα συνεχιστεί και θα δούμε ότι όλα θα προσαρμοστούν γύρω από αυτά, ιστοσελίδες, τράπεζες, σχέσεις, σεξ, γάμοι, βάπτιση, καταστήματα φυσικά και ηλεκτρονικά.

Στην κατασκευή ιστοσελίδων είμαστε στην εποχή του mobile first design και στο SEO, ήδη η Google έχει προχωρήσει στο mobile first indexing.

2 Το 65% των χρηστών ανοίγει τα emails του από mobile συσκευή

Τα sms έχουν δώσει τη σκυτάλλη στο Facebook messenger, στο viber και στο email για ποιο επίσημη ενημέρωση. Όμως το 65% των email πλέον ανοίγονται από κινητή συσκευή γιατί έτσι μας βολεύει καλύτερα και γιατί υπάρχει αμεσότητα στην απάντηση.

Οπότε όσοι ασχολούνται με το email marketing -συμπεριλαμβανομένων και ημών δηλαδή- θα πρέπει να σχεδιάζουν τα newsletter τους για κινητές συσκευές πρώτα και μετά για σταθερούς υπολογιστές.

Μεγάλη πέραση θα έχουν επίσης και τα video emails γιατί η δύναμη της εικόνας και των συμβολισμών είναι πολύ μεγαλύτερη από τα τεράστια κείμενα και τις αργές εικόνες ή τα βαριά γραφικά.

3 Πάνω από το 70% των καταναλωτών βασίζεται στα social media για να πάρει μια απόφαση πριν αγοράσει ένα προϊόν ή υπηρεσία

Βασίζεται στα social media για να πάρει μια απόφαση για το τι θα αγοράσει, αλλά δεν αγοράζει από τα social media. Σημειώστε το.

Βασίζεται το 70% των καταναλωτών στο Facebook για να πάρει μια απόφαση για το τι θα αγοράσει, αλλά δεν αγοράζει από το Facebook.

Βασίζεται το 70% των καταναλωτών στο Instagram για να πάρει μια απόφαση για το τι θα αγοράσει, αλλά δεν αγοράζει από το Instagram. Και ούτε καθεξής.

Αυτό υποδηλώνει ότι τα social media έχουν υποστηρικτικό ρόλο στο brand και δεν κάνουν πωλήσεις. Για πωλήσεις θα πρέπει να διαθέτετε το δικό σας αυτόνομο ηλεκτρονικό κατάστημα και ισχυρή παρουσία στα social media από τα οποία θα αντλείτε κόσμο.

Και για αυτό τα Facebook eshop ή όσα eshop κάνουν ολοκλήρωση με το Facebook δεν έχουν επιτυχία. Βέβαια ο επόμενος λόγος είναι ότι το Facebook είναι κερδοσκοπική εταιρεία η οποία αλλάζει κάθε τρεις και πέντε τον αλγόριθμο της και έτσι μειώνεται δραματικά η οργανική αλλά και η πληρωμένη απήχηση των κοινοποιήσεων και των διαφημίσεων σας.

4 Το 80% των ανθρώπων διαθέτει τουλάχιστον ένα λογαριασμό στα social media

Δεν παίρνω παράδειγμα τον εαυτό μου που διαθέτω πάνω από 350 λογαριασμούς σε διαφορετικά social media. Είμαι ένας μεγιστάνας των social media, λόγω της δουλειάς μου. Αλλά ο μέσος χρήστης του ίντερνετ και ο μέσος υποψήφιος καταναλωτής της υπηρεσίας σας ή του προϊόντος σας έχει τουλάχιστον έναν λογαριασμό σε κάποιο social media.

Tο 80% των μέσων χρηστών του ίντερνετ που θα γίνουν πελάτες σας και θα αγοράσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας έχουν κάποια εξοικείωση στα social media και είναι επηρεασμένοι από τις τάσεις της εποχής.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να συμβαδίζει η ιστοσελίδα σας με την απλότητα και την ταχύτητα ανάδρασης των σύγχρονων social media. Το μίνιμαλ design και η σωστή κατανομή της πληροφορίας που δεν πρέπει να είναι υπερφορτωμένη είναι απαραίτητα στοιχεία για να μπορέσει ο μέσος χρήστης να μην αισθανθεί κορεσμό και να συνεχίσει να επιζητεί όλο και περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερα προϊόντα και γενικά περισσότερα πράγματα από το site σας.

5 Το περιεχόμενο θα γίνει πιο πλούσιο και θα παραμείνει βασιλιάς

Η δημιουργία βασιλικού περιεχομένου παίρνει νέα τροπή με την δημιουργία διαδραστικού περιεχομένου. Ο στόχος είναι και εδώ να εντυπωσιάσετε το κοινό σας και να μπορέσετε να του αποσπάσετε την προσοχή έστω και για 3 δευτερόλεπτα.

Το ίντερνετ έχει γεμίσει με πολύ επαγγελματικά αλλά και εύχρηστα εργαλεία για την παραγωγή περιεχομένου όπως gif, κινούμενα banners, αναδραστικούς χάρτες, αστεία βίντεο, photoshop κτλ.

Παρόλα αυτά, η φιλοσοφία του content marketing έχει παραμείνει η ίδια και σας υπαγορεύει ότι πρέπει να δημιουργήσετε νέο και μοναδικό περιεχόμενο για να ικανοποιήσετε τους χρήστες και τους πελάτες σας, με τη μόνη διαφορά ότι τώρα έχουν έρθει να προστεθούν και νέα μέσα δημιουργία περιεχομένου όπως και νέα είδη περιεχομένου.

6 Η αγορές με ένα κλικ είναι η το Άγιο Δισκοπότηρο σήμερα

Ο λαός τραγούδι θέλει τέρμα τα προβλήματα τώρα σε ιντερνετική έκδοση. Η άμεση απόκτηση (instant gratification) άνδρα θέλω, τώρα τον θέλω θα επικρατήσει και στο ίντερνετ και στο μάρκετινγκ του ίντερνετ.

Οι καταναλωτές είναι ανυπόμονοι. Θα πρέπει να μειώσουμε τους χρόνους εξυπηρέτησης μας άμα διαθέτουμε eshop και άμα έχουμε κάποιο blog να παρέχουμε άμεσα και γρήγορα σωστή πληροφόρηση.

Θα πρέπει ο τελικός καταναλωτής να βρίσκει εύκολα και γρήγορα αυτό ακριβώς που θέλει χωρίς περιστροφές και χωρίς καθυστερήσεις και άσκοπα κλικ.

7 Μπορεί να έχετε φυσικό κατάστημα αλλά όλοι θέλουν να ψωνίζουν μέσω ίντερνετ

Φυσικό κατάστημα-Ηλεκτρονικό κατάστημα 0-5. Αυτό θα είναι το σκορ του μέλλοντος αλλά και του παρόντος γιατί ο κόσμος επιζητάει την ευκολία και γιατί όλοι θέλουν με ένα κλικ να συγκρίνουν τιμές, να βλέπουν προσφορές και να αγοράζουν το φθηνότερο και το καλύτερο προϊόν χωρίς να ξοδεύουν άσκοπα τον χρόνο τους ψάχνοντας για parking, ψάχνοντας για την πωλήτρια ή στημμένοι στην ουρά του ταμείου για να αγοράσουν μια μπλούζα ή ένα κινητό.

Ο κανιβαλισμός του φυσικού καταστήματος από το ηλεκτρονικό θα γίνει ιδιαίτερα αισθητή από φέτος αλλά και τα επόμενα χρόνια κυρίως γιατί έχουν αλλάξει οι καταναλωτικές μας συνήθειες οι οποίες γίνονται πιο ιντερνετικές και πιο αυτοματοποιημένες.

Αντί να λέμε γύρισα όλα τα μαγαζιά, θα λέμε έχω ψάξει σε όλο το ίντερνετ και δεν βρήκα τίποτα να αγοράσω για να βάλω το βράδι.

8 Η Google θα συνεχίσει να μπαίνει στη ζωή μας

Η πρωτοκαθεδρία της Google και όλων των παράγωγων και παρελκόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της θα γίνει γεγονός σε κάθε κομμάτι της ζωής μας είτε το θέλουμε είτε όχι.

Σήμερα, σχεδόν το 90% των χρηστών του ίντερνετ κάνουν και χρήση ενός ή και περισσότερων υπηρεσιών της Google. Πάρτε για παράδειγμα το gmail, το YouTube, τη Google ως μηχανής αναζήτησης, τα Google Adwords και πολλές άλλες δεκάδες υπηρεσίες που παρέχονται δωρεάν αλλά και με πληρωμή.

Η επικράτηση της Google ως εταιρείας με μονωπωλιακή παροχή υπηρεσιών είναι καθολική και έχει τα θετικά αλλά και τα αρνητικά της. Από άποψη μάρκετινγκ πάντως η Google θα μας δίνει το στίγμα με την φιλοφοσία της που είναι πελατοκεντρική και βασίζεται στη λιτότητα του σχεδιασμού.

9 User experience

Η εμπειρία του χρήστη είναι αυτό που θα πρωταγωνιστήσει στο μάρκετινγκ και στο digital marketing των ιστοσελίδων σχεδόν σε όλα τα ελληνικά sites και στην ελληνικό ιστό.

Μπορεί η Apple, η Google και η Amazon, έχουν δημιουργήσει μέχρι και voice interfaces που σου επιτρέπουν να συνδέεσαι με την εταιρεία, μέσω εικονικών προφίλ και το voice search να αποκτάει σιγά σιγά το κοινό του, αλλά οι σκηνές από το Star Trek που μιλούσαν στον Υπολογιστή θα αρχίσουν να γίνονται πραγματικότητα επαυξάνοντας την εμπειρία του χρήστη.

Οι ιστοσελίδες θα αρχίσουν να γίνονται πιο virtual reality με έξυπνα bots και με στόχο να σας κάνουν να αισθανθείτε άνετα και να ψωνίσετε περισσότερο, να μείνετε περισσότερο και να διασκεδάσετε περισσότερο.

Ο στόχος της βελτιωμένης εμπειρίας του χρήστη (User Experience) είναι να σας κάνει να θέλετε όλο και περισσότερο από το site που έχετε επισκεφτεί. Επίσης, το User Experience μετράει κατά πολύ ως παράγοντας SEO στη Google.

10 Πουλάει γιατί είναι απλό

Όσο πιο απλό είναι ένα site τόσο πιο πολλές πωλήσεις θα κάνει

Θα το ξαναπώ για πολλοστή φορά. Όσο πιο απλό είναι ένα site τόσο πιο πολλές πωλήσεις θα κάνει. Το ίδιο συμβαίνει και στον χώρο του μάρκετινγκ, όσο πιο απλό είναι ένα σλόγκαν ή ένα ρεφραίν από ένα τραγούδι, τόσο πιο μεγάλη επιτυχία θα έχει.

Άμα το eshop σας είναι πολύπλοκο και βάλετε μέσα τον πατέρα σας και τη μάνα σας, μάλλον δεν το έχετε πιάσει το νόημα. Κάπου μπερδευτήκατε.

Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις ή τις μετατροπές σε ένα site; Απλοποιήστε το. Θέλετε να κάνετε το λογότυπο σας παγκόσμιο brand; Απλοποιήστε το.

Θέλετε να γίνετε ο επόμενος γκουρού του μάρκετινγκ; Θα πρέπει να κάνετε ότι κάνουν οι μεγάλοι ποιητές, να χωρέσετε κάτι πολύ μεγάλο σε κάτι πολύ μικρό, δεν χρειάζεται να γίνετε ο επόμενος Καβάφης, απλώς πείτε τα με απλά λόγια.

Σίγουρα, εκτός από τις 10 αυτές παραπάνω τάσεις υπάρχουν και πολλές άλλες που θα εμφανιστούν στον χρόνο που διανύουμε, το νόημα έχει ότι θα πρέπει να προσαρμοστείτε για να κερδίσετε όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτές.

Δείτε περισσότερα για το μάρκετινγκ και το ίντερνετ:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

DIGITAL MARKETING TRENDS, DIGITAL MARKETING, INTERNET MARKETING, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 2018, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΑΣΕΙΣ, ΤΑΣΕΙΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΛΛΑΔΑ, DIGITAL MARKETING ΤΑΣΕΙΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού