ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΣ BLOGGER

10 Συμβουλές για να γίνεται ένας πετυχημένος blogger

και να βγάλετε λεφτά από το blog σας, χτίζοντας ένα μεγάλο κοινό από followers στο ίντερνετ

Μου αρέσει πολύ όταν νέα φιλόδοξα άτομα εισέρχονται απότομα στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Μετά το πρώτο σοκ, αντιλαμβάνονται ότι το ίντερνετ πρόκειται για ένα πραγματικό κόσμο με ανταγωνισμό, πελάτες, υπηρεσίες και επιχειρήσεις. Το blogging είναι ίσως το πρώτο βήμα που θα πρέπει να κάνει κάποιος στο ηλεκτρονικό επιχειρείν:

Πλεονεκτήματα του blogging

Το blogging ή η δημιουργία περιεχομένου έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα για το site σας:

  1. SEO. Για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, χρειάζεστε περιεχόμενο.
  2. Δημιουργία κοινού και ακολούθων. Δημιουργήστε την δική σας ομάδα φανατικών ακολούθων με τη δύναμη του blogging.
  3.  Προσωπική προβολή και αναγνωρισιμότητα.
  4.  Backlinks. Το blogging δημιουργεί νέα backlinks προς το site σας κάθε φορά που κάνετε μια νέα δημοσίευση και τα backlinks φέρνουν:
  5. Traffic. Το αίμα για το blog σας είναι το traffic ή η επισκεψιμότητα.

Παρακάτω σας δίνω μερικές βασικές συμβουλές για το πως θα ξεπεράσετε τους φόβους σας και θα γίνετε ένας πετυχημένος blogger!

1. Βρείτε την κατάλληλη αγορά στόχο

Στην ερώτηση ποια είναι η αγορά στόχος σας, πάρα πολλοί νέοι blogger παγώνουν. Αν δεν έχετε ακόμα αγορά ή κάποιο συγκεκριμένο προϊόν, τότε θα πρέπει να βρείτε. Με άλλα λόγια θα πρέπει να βρείτε τους πελάτες σας και να τους εξυπηρετήσετε αν δεν έχετε πελάτες.

Το ελεύθερο μοντέλο της αγοράς δουλεύει με το να παρέχεται υπηρεσίες και προϊόντα σε κάποιους πελάτες για να αμειφτείτε από αυτό. Αν δεν έχετε κάποιο προϊόν ή κάποια αγορά, τότε μάλλον δεν θα έχετε και πελάτες και άμα δεν έχετε πελάτες δεν θα βγάλετε και λεφτά.

Το να βρείτε την αγορά στόχο σας αν ακόμα δεν έχετε ήδη επιχείρηση είναι λίγο δύσκολο ειδικά στο ξεκίνημα. Η βασική αρχή σας θα πρέπει να είναι να βρείτε μια ανάγκη για την οποία οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν στο ίντερνετ και να καλύψετε αυτήν την ανάγκη όσο καλύτερα γίνεται.

Βρείτε σε τι είστε καλός και τι σας αρέσει να κάνετε και ξεκινήστε τη δική σας ηλεκτρονική επιχείρηση, το δικό σας blog γύρω από αυτό.

2. Εστιαστείτε μόνο σε αυτήν την αγορά

Η εστίαση είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας σας. θυμηθείτε την παροιμία πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης, η οποία υπάρχει σε πολλές γλώσσες και στα αγγλικά είναι Jack of all trades is a master of none. Σημαίνει ότι ο Jack που ασχολείται με τα πάντα δεν είναι μάστορας σε κανένα.

Εστιαστείτε μόνο σε ένα πράγμα κάθε φορά. Αν αυτό είναι τα social media, εστιαστείτε μόνο με τα social media και τίποτα άλλο. Μόλις θα αισθανθείτε ότι το κατέχεται το θέμα, τότε θα πάτε και στο video marketing ή σε κάτι άλλο.

3. Γίνεται ο καλύτερος ειδικός στον τομέα σας και ξεπεράστε τον εαυτό σας

Η βασική φιλοσοφία της εστίασης σε ένα αντικείμενο δημιουργεί την εξειδίκευση. Η εστιασμένη δράση σας βοηθάει να γίνεται καλός σε κάτι. Ο κανόνας των 10.000 ωρών είναι γεγονός για να γίνεται σε ένα αντικείμενο ειδικός.

Όλα ξεκινάνε με ένα στόχο και ο δικός σας στόχος είναι να τοποθετήσετε στα μάτια των υποψήφιων πελατών τον εαυτό σας ως του ειδικού στην αγορά σας.

Αυτό έχει διπλό νόημα, ότι όντως είστε ο ειδικός και δεύτερον ότι μόνο έτσι οι πελάτες σας θα σας εμπιστευτούν.

Παλιότερα όταν ξεκινούσα την επιχείρηση μου στο ίντερνετ με την κατασκευή ιστοσελίδων, είχα διασκορπίσει τις δυνάμεις μου σε πάρα πολλά πράγματα. Ως συνέπεια, έχασα πολύ χρόνο και χρήμα μέχρι να εστιαστώ σε ένα μόνο πράγμα και να πετύχω σε αυτό.

4. Νικήστε τον ανταγωνισμό

Το να νικήσετε τον ανταγωνισμό δεν είναι εύκολη υπόθεση, όμως αργά η γρήγορα θα το πετύχετε άμα το βάλετε στόχο. Το να νικήσετε τον ανταγωνισμό σημαίνει ότι έχετε γίνει πετυχημένος blogger. Ή έχετε ανεβάσει τον πήχη πολύ ψηλά και έχετε γίνει πολύ καλός σε κάτι ή έχετε βρει μαι αγορά στην οποία δεν έχει ανταγωνισμό.

Οι πιο ανταγωνιστικές αγορές είναι αυτές που έχουν τα πιο πολλά λεφτά και είναι οι πιο προσοδοφόρες. Όταν υπάρχει λεφτά σε μια αγορά, τότε αυτή γεμίζει με επιχειρήσεις και site που παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα για αυτήν την αγορά συγκεκριμένα.

Στην αρχή δεν σας ενδιαφέρει τι κάνει ο ανταγωνισμός, αλλά τι κάνετε εσείς περισσότερο με το χρόνο σας και με το blog σας για να πετύχετε. Άμα ασχοληθείτε με τον ανταγωνισμό, τότε δεν θα εστιαστείτε με τον εαυτό σας και δεν θα τα καταφέρετε.

5. Μείνετε αξέχαστος

Το καλύτερο είναι να μείνετε αξέχαστος. Αυτή μπορείτε να το επιδιώξετε με λίγο personal branding. Τοποθετήστε προσωπικές φωτογραφίες στο site σας. Γράψτε μια πλούσια about me σελίδα, σχετικά με σας. Περιγράψτε το τι κάνετε και γιατί να σας προτιμήσουν οι άλλοι.

Γυρίστε μερικά προσωπικά βίντεο ή selfie όπως τα λένε παρέχοντας συμβουλές και πολύτιμες πληροφορίες για την αγορά σας. Ανοίξτε το δικά σας κανάλι στο YouTube ανεβάστε τα βίντεο σας και δημιουργήστε προφίλ σε όλα τα social media. Διαμοιράστε το περιεχόμενο του blog σας σε όλα τα social media καθημερινά.

6. Διπλασιάστε τις τιμές σας και προσφέρετε περισσότερα

Αν κοστολογείτε μια υπηρεσία x λεφτά, διπλασιάστε τις τιμές σας σε 2x και προσφέρεται περισσότερα, ακόμη περισσότερα από αυτά που θα ζητήσει ο πελάτης.

Διπλασιάζοντας τις τιμές σας, θα διπλασιάσετε και το εισόδημα σας από το blog σας. Το ίδιο ισχύει και άμα τις τριπλασιάσετε. Φροντίστε το προϊόν ή η υπηρεσία σας να παρέχει υψηλή προστιθέμενη αξία στον πελάτη σας και να αξίζει τα λεφτά του. Το εργοστασιακό κόστος μιας μικρής Mercedes είναι περίπου 5.000 ευρώ, όμως την πουλάνε 35.000€! Γιατί;

Γιατί η προστιθέμενη αξία στο brand Mercedes και η αντιλαμβανόμενη αξία στα μάτια του πελάτη είναι πολύ υψηλή. Η mercedes δεν φτιάχνει μόνο αυτοκίνητα, αλλά και lifestyle, prestige, ασφάλεια, καταξίωση, αναγνωρισιμότητα. Μέσα στην τιμή αγοράζετε όλα τα παραπάνω.

7. Απλοποιήστε το blog σας

Όλοι οι πετυχημένοι bloggers έχουνε πάρα πολύ απλά sites, εύκολα για τον καθένα στη χρήση. Στην αρχή οι πιο πολλοί στην φούρια τους να πιάσουνε τα πάντα και να ασχοληθούνε με τα πάντα, υπερφορτώνουν τα blog τους με άχρηστες πληροφορίες και με μενού και κατηγορίες.

Από άποψη κατηγοριών δεν πρέπει ποτέ να ξεπερνάτε τις 10 και το μενού σας να έχει μόνο τα τελείως απαραίτητα. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των χρηστών του ίντερνετ μπαίνει σε αυτό μέσα από κινητές συσκευές και tablets, υπολογίζεται ότι είναι περίπου το 30%. Πως θα φαίνεται το blog σας από τέτοιες συσκευές;

Τοποθετήστε τις βασικές λέξεις κλειδιά μαζί με τις βασικές πληροφορίες που χρειάζεται ο επισκέπτης και σκοτώστε όλα τα άλλα. Widgets και γραφικά που καθυστερούν το site σας είναι αχρείαστα. Κρατήστε μόνο τα τελείως απαραίτητα. Έτσι έκανα και γω με το δικό μου site.

Κράτησα μόνο τα πιο βασικά πράγματα και έδιωξα όλα τα δευτερεύοντα από το site μου.

8. Αυτοματοποιήστε το blog σας

Ο απόλυτος στόχος κάθε blogger είναι να λειτουργεί το site σας στον αυτόματο πιλότο και να παράγει λεφτά ενώ κοιμάστε. Ένα πολύ καλό παράδειγμα είναι ο Pat Flynn με το blog του Smartpassiveincome.

Ο ίδιος κατάφερε να βγάζει μια μικρή περιουσία κάθε μήνα από το blog του δημιουργώντας τα δικά του προϊόντα και υπηρεσίες που πωλούνται στον αυτόματο πιλότο δημιουργώντας παθητικά εισοδήματα.

9. Κάντε παραπάνω από ότι σας ζητάνε

Κάντε πάντα περισσότερα από ότι σας ζητάνε οι πελάτες σας. Ποτέ μην παραδίδετε λιγότερα από ότι σας ζητάνε. Η ποιότητα μένει ενώ η τιμή ξεχνιέται. Το 2005 αγόρασα ένα Toyota Corolla που κόστισε 15.000 ευρώ περίπου. Στην πραγματικότητα ήτανε το φθηνότερο corolla στα 1.400 κυβικά και όλα τα άλλα κόστιζαν περίπου 20.000 με 25.000€!

Μετά από 10 χρόνια και 200.000 χιλιόμετρα η επιλογή μου έχει δικαιωθεί γιατί το αυτοκίνητο είναι ακόμα σαν καινούριο. Η τιμή ξεχνιέται, κανείς δεν θα σας ρωτήσει ποτέ για το πόσο το πήρατε, όμως όλοι θα ασχοληθούν με την αντοχή, με τα λάστιχα, τα αμορτισέρ, την αξιοπιστία κτλ.

Η τιμή ξεχνιέται, ενώ η ποιότητα μένει για πάντα!

Στη δική μου δουλειά που είναι η κατασκευή ιστοσελίδων και το web design, φτιάχνω sites για την επόμενη δεκαετία, που θα είναι λειτουργικά και κερδοφόρα, θα βγαίνουν στην πρώτη σελίδα της Google και που θα αντέξουν όλες τις αλλαγές του αλγορίθμου της Google!

Ακούγεται πολύ φιλόδοξο το πλάνο μου, αλλά αυτός είναι ο στόχος μου. Και όταν φτιάχνω ένα site ξέρω ότι οι πελάτες μου θα πάρουν ένα αντικείμενο αξίας πολλαπλάσιας από αυτό που πληρώνουν και αυτό είναι κανόνας. Αυτή είναι η βασική φιλοσοφία της δουλειάς μου.

10. Αξιολογήστε και βελτιώστε τα πάντα ξεκινώντας από το νούμερο 1

Η συνεχόμενη βελτίωση ή kaizen είναι η βασική φιλοσοφία της Toyota. Προσανατολιστείτε στο να βελτιώσετε τα πάντα και όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Σκοτώστε ότι δεν χρειάζεται και τονίστε ότι χρειάζεται και ζητά ο κόσμος. Αξιολογήστε και βελτιώστε τα πάντα, ακόμα και την αγορά στόχο.

Μπορείτε να το πετύχετε αυτό κάνοντας τις σωστές ερωτήσεις στον εαυτό σας και στο υποσυνείδητο σας όπως:

  1. Ποια είναι η αγορά στόχος μου;
  2. Πως μπορώ να βρω την πιο προσοδοφόρα ή ποιοτική αγορά στόχο;
  3. Ποιο είναι το προφίλ του ιδανικού πελάτη για μένα;
  4. Πώς μπορώ να διπλασιάσω τα έσοδα από το blog μου;
  5. Τι είναι αυτό που λείπει από το blog μου;
  6. Πώς μπορώ να βελτιώσω την ποιότητα των υπηρεσιών μου;

Οι ερωτήσεις φέρνουν τις απαντήσεις οπότε σιγουρευτείτε ότι κάνατε τις σωστές ερωτήσεις.

Blogging Μάθετε περισσότερα:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού
Shares