ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

EPISKEPSIMOTITA-GOOGLE-SITE

11 Συμβουλές για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα

Περιεχόμενα

Αυξήστε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας έως και 400% με τις παρακάτω μικρές συμβουλές

Αν με ρωτούσατε σήμερα ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα για να πετύχει μια ιστοσελίδα ή ένα eshop στο ίντερνετ, θα σας έδινε μία μόνο απάντηση: Επισκεψιμότητα.

Η επισκεψιμότητα είναι το φιλί της ζωής για κάθε ηλεκτρονική επιχείρηση και για κάθε site, η ζωοποιός δύναμη, το αίμα που χρειάζεται για να μπορέσει να λειτουργήσει και να δημιουργήσει πελάτες και έσοδα.

Πολλές φορές όμως είτε γιατί υπάρχει παραπληροφόρηση στο ίντερνετ είτε γιατί δεν υπάρχει σωστή εστίαση σε ουσιαστικούς στόχους, παραβλέπεται η αύξηση της επισκεψιμότητας και έτσι οι ιστοσελίδες σταματούν να εξυπηρετούν τον σκοπό για τον οποίο έχουν δημιουργηθεί.

Υπάρχουν σίγουρα πάρα πολλοί τρόποι για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, παρακάτω όμως θα δούμε τους πιο αποδοτικούς και τους πιο αποτελεσματικούς.

Διαβάστε παρακάτω.

Δεν είναι όλες οι μορφές επισκεψιμότητας ίδιες

Η επισκεψιμότητα ή αλλιώς το web traffic δεν είναι ίδια ποιότητας πάντα.

Η επισκεψιμότητα διαφέρει ανάλογα από την πηγή της και έχει να κάνει με την ποιότητα της. Ποιοτική επισκεψιμότητα είναι αυτή που μετατρέπεται σε πελάτες και σε χρήματα. Όσο πιο υψηλό είναι το ποσοστό μετατροπής, τόσο πιο καλή θεωρείτε η επισκεψιμότητα.

Αυτό το αναφέρω γιατί πάρα πολλοί θα σκεφτούν ότι εφόσον φέρουν κίνηση στην ιστοσελίδα τους θα έχουν και πωλήσεις ή θα αυξηθεί ο τζίρος. Η αύξηση της επισκεψιμότητας δεν συνεπάγεται ταυτόχρονα και αύξηση του τζίρου.

Η Στοχευμένη επισκεψιμότητα στο μερίδιο αγοράς που είναι η αγορά στόχος μας είναι αυτή που θα φέρει την αύξηση του τζίρου και της πελατειακής βάσης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ή μιας ιστοσελίδας. Και η καλύτερη μορφή επισκεψιμότητας είναι αυτή που προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης ή αλλιώς εκ της Google εκπορευόμενη.

Αυτό το είδος της επισκεψιμότητας ονομάζεται οργανική επισκεψιμότητα και έχει να κάνει με το πόσο καλό SEO έχει η ιστοσελίδα σας, πόσες λέξεις κλειδιά πιάνει κτλ.

Για αυτό το λόγο, πρώτα θα ασχοληθούμε με την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας για την οποία οφείλονται περισσότερο:

  • οι σελίδες προορισμού σας ή το περιεχόμενο των σελίδων προορισμού σας και
  • τα backlinks.

Πάμε να δούμε για αυτά παρακάτω.

1 Δημιουργήστε νέες σελίδες προορισμού

Οι σελίδες προορισμού είναι οι σελίδες στις οποίες εισέρχεται για πρώτη φορά κάποιος επισκέπτης στο site σας. Οι σελίδες προορισμού μπορεί να είναι όλες οι σελίδες, τα άρθρα, τα προϊόντα και οτιδήποτε ταξινομείτε και υπάρχει στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google από το site σας.

Άμα οι σελίδες προορισμού που έχετε είναι 10 και πιάνουν 10 βασικές λέξεις κλειδιά οι οποίες σας φέρνουν για παράδειγμα 100 επισκέπτες την ημέρα στο site σας, τότε για να διπλασιάσετε την επισκεψιμότητα θα πρέπει να δημιουργήσετε άλλες 10 σελίδες προορισμού με άλλες 10 βασικές λέξεις κλειδιά (δεδομένου ότι έχουν τις ίδιες αναζητήσεις με τις πρώτες 10 λέξεις κλειδιά) οι οποίες θα σας φέρουν θεωρητικά άλλους 100 επισκέπτες την ημέρα.

Το καλό με αυτό το σενάριο είναι ότι λειτουργεί κλιμακωτά και αντί για να προσθέσετε 10 νέες σελίδες προορισμού μπορείτε να προσθέσετε 20 ή 40 για να διπλασιάσετε ή να τετραπλασιάσετε την επισκεψιμότητα σας.

2 Δημιουργήστε ποιοτικά backlinks

Αφού λοιπόν έχετε δημιουργήσει τις σωστές σελίδες προορισμού με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά που εμπεριστατωμένα είναι αυτές που θα κάνουν χρηματοποίηση, θα φέρουν δηλαδή τζίρο στο site σας, τότε το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε backlinks.

Τα backlinks, κακά τα ψέματα, όσες αλλαγές και αναβαθμίσεις να κάνει η Google στον αλγόριθμο της θα παραμένουν ως ο νούμερο ένα παράγοντας κατάταξης για την ιστοσελίδας σας.

Αυτό σημαίνει ότι όσο πιο σχετικά και ποιοτικά backlinks έχετε να δείχνουν προς το site σας, τόσο πιο ψηλά αυτό θα φαίνεται στις μηχανές αναζήτησης.

GOOGLE_SEARCH_CONSOLE-1

Για να δείτε πόσα backlinks έχει προσμετρήσει η Google σήμερα στο site σας, μπορείτε να επισκεφτείτε το Google Search Console και από εκεί θα επιλέξετε στο πλάγιο μενού την Επισκεψιμότητα αναζήτησης και μετά το Σύνδεσμοι στον ιστότοπό σας.

Θα δείτε μετά αναλυτικά από πόσα site έχετε backlinks και με ποιες λέξεις κλειδιά. Κάντε μια καταγραφή της σημερινής σας κατάστασης από άποψη backlinks. Στη συνέχεια θα πρέπει να προσπαθήσετε να αυξήσετε τα backlinks σας στα διασυνδεόμενα sites προς εσάς καθώς και στις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν.

Τα backlinks δεν θα πρέπει να σας γίνουν εμμονή, αλλά δεν πρέπει να σας αφήνουν αδιάφορους. Θα πρέπει να δημιουργείτε νέα backlink κάθε εβδομάδα και να αντικαθιστάτε αυτά που χάνονται ή πέφτουν.

3 Ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις στον browser με το sendpulse

Ένα νέο και πολύ καλό κανάλι επισκεψιμότητας είναι οι ειδοποιήσεις στον Browser ( Firefox, Chrome, Opera) οι οποίες ενεργοποιούνται όταν επισκέπτεστε ένα νέο site για πρώτη φορά.

SENDPULSE-NOTIFICATIONS-1

Αν και σε κάθε web browser οι ειδοποιήσεις φαίνονται με διαφορετικό μήνυμα, το νόημα είναι ίδιο. Μπορεί κάποιος αρκετά εύκολα να τις ενεργοποιήσει έστω και κατά λάθος όταν πρωτοεισέρχεται στην ιστοσελίδας σας.

Μια καλή υπηρεσία ειδοποιήσεων που είναι ακόμα δωρεάν είναι η Sendpulse. Η διαδικασία ρυθμίσεων τους κρατάει ένα λεπτό, ενώ η διαδικασία για να στείλετε ένα μήνυμα στους εγγεγραμμένους σας είναι ακόμα πιο απλή και κρατάει και αυτή πάλι ένα μόλις λεπτό.

Προσοχή να μην το παρακάνετε με τις ειδοποιήσεις. Καλό είναι να στέλνετε το πολύ μια την εβδομάδα.

4 Χρησιμοποιήστε ένα affiliate network όπως η Linkwise

Το Affiliate marketing είναι μάλλον παρεξηγημένο στην Ελλάδα και υποανεπτυγμένο ακόμα. Όμως ότι είναι υπό ανάπτυξη κρύβει ευκαιρίες και για τον διαφημιστή αλλά και τον διαφημιζόμενο.

Μια πολύ καλή και αξιόπιστη εταιρεία στις πληρωμές είναι και η Linkwise που θεωρώ ότι θα καλύψει τον κάθε νέο συνεργάτη με πολλές επιλογές εταιρειών και προγραμμάτων.

Από την σκοπιά του διαφημιζόμενου που είστε εσείς, η Linkwise σας παρέχει άφθονη επισκεψιμότητα και πολλούς έμπειρους συνεργάτες που θα προωθήσουν τα προϊόντα σας από το ίντερνετ, τα προσωπικά τους blog, το facebook και όλα τα social media με επιτυχία.

Θα σας φέρουν εκτός από επισκεψιμότητα και κάποιες πωλήσεις.

5 Γραφτείτε σε συγκριτικά shopping malls όπως το Skroutz και το Bestprice

Ο Skroutz σήμερα βασιλεύει και μεσουρανεί στον χώρο των eshops στην Ελλάδα ενώ δεκάδες eshops φιλοξενούνται μέσα στην μηχανή αναζήτησης του. Στην ίδια φιλοσοφία κινείται και το Bestprice που ενώ δεν έχει τόση κίνηση όσο το Skroutz θα σας φέρει και αυτό κάποια επισκεψιμότητα και θα κάνει το όνομα σας γνωστό σε δεκάδες υποψήφιους στο ίντερνετ.

Κάθε eshop που θέλει να αποκτήσει πελάτες θα πρέπει να ενταχθεί στο Skroutz και να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις που έχει και αυτή η αγορά και το κανάλι επισκεψιμότητας.

Το μόνο που χρειάζεται για να μπείτε στο Skroutz εκτός από το οικονομικό κομμάτι είναι ένα πρόσθετο που θα παράγει το σωστό xml για το site σας ( άμα έχετε eshop σε Woocommerce) και να έχετε φωτογραφίες μόνο με το προϊόν και λευκό φόντο.

6 Προσθέστε μια δεύτερη γλώσσα στο site σας

Η δεύτερη γλώσσα στο site σας θα σας ανοίξει τις πύλες για νέες εθνικές αγορές και για επισκεψιμότητα η οποία θα προέρχεται από μια ξενόγλωσση αγορά. Άμα για παράδειγμα έχετε στο site σας ελληνικά, μπορείτε να προσθέσετε και τα αγγλικά για να πιάσετε και μερικούς επισκέπτες από το εξωτερικό.

7 Δημιουργήστε ένα PBN (Private Bloggin Network)

Τα PBNs ή τα Private Blogging Networks είναι ιδιόκτητα sites κλαδικά ή γενικού περιεχομένου που τα έχετε στημένα σε διαφορετικά hosting, με διαφορετικά IP και διαφορετικό περιεχόμενο μεταξύ τους για να σας φέρουν επισκεψιμότητα και backlinks.

Διάφορα έχουν γραφτεί για την επικινδυνότητα των PBNs σχετικά με κάποια επισειώμενη τιμωρία από τη Google, όμως άμα δείτε γύρω σας όλα τα μεγάλα site έχουν PBNs και η ίδια η Google έχει τα δικά της PBNs που εξυπηρετούν ένα σκοπό.

Να ενημερώσουν τους καταναλωτές για νέα προϊόντα και υπηρεσίες της Google, να ενημερώσουν τους επενδυτές για την πορεία των μετοχών της Google ή να λειτουργήσουν σαν support forums για διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες της Google και όλων των εταιρειών του ομίλου Alphabet.

Αυτό σημαίνει ότι και εσείς μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας PBN εφόσον αυτό παρέχει μοναδικό περιεχόμενο και έχει λόγω ύπαρξης να ενημερώσει τους επισκέπτες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

8 Μπείτε στον Χρυσό Οδηγό και στο Vrisko

Οι επαγγελματικοί οδηγοί και οι κατάλογοι στο ίντερνετ έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια τα τελευταία χρόνια. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι θα πρέπει να μπαίνετε σε όλους τους επαγγελματικούς οδηγούς του ίντερνετ εφόσον το κόστος είναι χαμηλό σχετικά με την επισκεψιμότητα που θα σας φέρουν.

Από όλους τους οδηγούς στο ίντερνετ και τους επιχειρηματικούς καταλόγους, έχω ξεχωρίσει δύο που σίγουρα θα σας φέρουν κάποια επισκεψιμότητα αλλά και ένα και μόνο backlink από αυτούς θα σας ανεβάσουν στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

ΟΙ δύο αυτοί οδηγοί δεν είναι άλλοι, με σειρά προτεραιότητας ο Χρυσός Οδηγός και το Vrisko.

9 Δημιουργήστε μια σελίδα Google MyBusiness ή και περισσότερες από μια

To Google MyBusiness είναι η παρουσία της επιχείρησης σας στα τοπικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και είναι μια δωρεάν υπηρεσία που παρέχεται από την Google.

Θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στην καταχώρηση της επιχείρησης σας στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google γιατί θα πρέπει να υπάρχει απόλυτη συνοχή στο NAP.

Τι είναι το NAP;

To NAP είναι το ακρωνύμιο για τα αρχικά Name, Address, Phone που στα ελληνικά σημαίνουν Όνομα επιχείρησης (brand name), Διεύθυνση και Τηλέφωνο. Για παράδειγμα το NAP για την εταιρεία Alfino Door που χρησιμοποιούμε στο παράδειγμα μας είναι αυτούσιο:

ALFINO DOOR
ΠΟΡΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ψαρών 22Α
Αθήνα
(+30) 210.52.26.423

Για την δημιουργία της σελίδας Google MyBusiness απαιτείτε τουλάχιστον μια φυσική διεύθυνση της επιχείρησης σας για να σας έρθει εντός 15 ημερών από την καταχώρηση η επιστολή επιβεβαίωσης με τον μοναδικό κωδικό που θα πρέπει να δώσετε στην Google για να επαληθεύσετε την διεύθυνση σας.

Άμα έχετε πολλά υποκαταστήματα, τότε μπορείτε να τα καταχωρήσετε όλα με τον ίδιο τρόπο και να αυξήσετε την παρουσία σας και την επισκεψιμότητα σας στα τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης.

10 Ξεκινήστε μια καμπάνια Google Adwords

Το Google Adwords είναι το πιο γνωστό και πετυχημένο διαφημιστικό δίκτυο που ανήκει στην Google και που πιστεύω θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί παράλληλα με το SEO και την εκστρατεία SEO που θα κάνετε για να αυξήσετε την οργανική σας επισκεψιμότητα.

Προσοχή γιατί το Google Adwords έχει και αυτό τα μυστικά του και θα πρέπει να είστε φειδωλοί με τον ημερήσιο προυπολογισμό γιατί αλλιώς θα παρατηρήσετε ότι μόλις έρθει ο λογαριασμός στο τέλος του μήνα θα έχετε μπει μέσα για τα καλά.

Το σετάρισμα της καμπάνιας Adwords απαιτεί αρκετό χρόνο καθώς και η βελτιστοποίηση της και θα πρέπει να δώσετε τον απαραίτητο χρόνο (1-3 μήνες) στον εαυτό σας αλλά και στην Google για να πέσει το CPC και να γίνει η καμπάνια βιώσιμη.

Ιδιαίτερο ρόλο στο να ρίξετε το κόστος ανά κλικ παίζει το Quality Score που έχει η σελίδα σας και το πόσο σχετικές είναι οι διαφημίσεις σας, με τις λέξεις κλειδιά και τις σελίδες προορισμού.

11 Δημιουργήστε μια καμπάνια Bing Ads

Αν και το Bing Ads μοιάζει να μην κατοικείται, όπως και η μηχανή αναζήτησης Bing, όμως είναι ένα κανάλι επισκεψιμότητας ανάλογο του Google Adwords με τη μόνη διαφορά ότι έχει πολύ χαμηλότερο ανταγωνισμό.

Θα πάρετε κάποια επισκεψιμότητα και από το Bing Ads και η διαδικασία δημιουργίας μιας καμπάνιας Bing Ads είναι ανάλογη του Google Adwords. Και εδώ ισχύουν ακριβώς τα ίδια πράγματα δηλαδή με το Adwords με τη μόνη διαφορά ότι είναι λίγο πιο απαρχαιωμένα τα εργαλεία στησίματος της καμπάνιας.

Και τώρα που διάβασα το άρθρο τι να κάνω;

Άμα διαβάσετε όλο το άρθρο, συγχαρητήρια, αλλά η θεωρία από μόνη της δεν έφερε κανένα όφελος, θα πρέπει να περάσετε στην πράξη γρήγορα, τώρα.

Άμα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα από τα παραπάνω τότε ζητήστε προσφορά για να το κάνουμε εμείς για εσάς.

Αν πάλι έχετε τη δυνατότητα να κάνετε κάποια πράγματα ξεκινήστε με την λίστα σας και μετά με την προώθηση της ιστοσελίδας σας.

Δείτε περισσότερα για το πως να αυξήσετε την επισκεψιμότητα:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ, ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ GOOGLE, ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ SITE, ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ, ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ESHOP, ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ SKROUTZ, ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ

7 Σχόλια. Leave new

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares