ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

200 SEO Google Ranking Factors Revisited-2ο μέρος

200 SEO Google Ranking Factors Revisited-2ο μέρος

Ποιοι από τους 200 και πλέον παράγοντες ισχύουν και σήμερα;

Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO.

Έχω το Paramarketing SEO agency και σήμερα θα συνεχίσουμε τους 200 και πλέον παράγοντες κατάταξης στην Google, ποιοι ισχύουν και σήμερα, μέρος δεύτερο.

Πριν μερικά χρόνια είχα γράψει ένα άρθρο για τους 200 και πλέον παράγοντες κατάταξης της Google και είχαν γραφτεί πάρα πολλά για τους 200 παράγοντες της Google και σήμερα μετά από κάμποσα χρόνια θα δούμε αν και κατά πόσο ποιοι παράγοντες ισχύουν.

Κερδίστε 50% για πάντα στο hosting

Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, μπορείτε να κερδίσετε 50% από το hosting σας με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50 από την εταιρεία Myip που έχει lightspeed servers, θα δείτε τεράστια διαφορά στην κατάταξη και τεράστια διαφορά στα Web Core value της Google. Πολύ σημαντικό να έχουμε γρήγορο site.

SEO factors on site

200-seo-ranking-2GR-paramarketing

Και πάμε στην ομάδα παραγόντων του SEO, factors on site που έχει να κάνει με παράγοντες SEO στην ιστοσελίδα. Αφού είχαμε καλύψει τις προηγούμενες ομάδες παραγόντων SEO στο πρώτο μέρος.

1. Content provides value and unique insights, το περιεχόμενο να είναι μοναδικό και να έχει διαφορετικές απόψεις από όσες υπάρχουν στο Ίντερνετ.

2. Contact us page, όσα site δεν έχουν χρειάζονται.

3. Domain trust – TrustRank. Μπορείτε να βρείτε το TrustRank ή το Trust flow με το Majestic SEO tool. Δεν είναι δωρεάν, αλλά το TrustRank είναι σημαντικός παράγοντας κατάταξης για το πόσο κάποιος μπορεί να εμπιστευτεί το site σας και τα link που έχει αυτό.

4. Site architecture, όσο πιο flat είναι η δομή του site σας, όσο πιο απλή, τόσο περισσότερα click θα πάρει.

5. Site updates, κατά πόσο αναβαθμίζετε το site σας και σε περιεχόμενο και στον κώδικα και σε φωτογραφίες, σε πολυμέσα, σε σχεδιασμό. Μετράει δηλαδή να σχεδιάζετε το site σας ανά δυο ή άνα 3 χρόνια για να μη φαίνεται παλιό.

6. Number of pages, αριθμός των σελίδων. Όσο πιο πολλές σελίδες έχει ένα site, τόσο καλύτερα για τη Google.

7. Presence of Sitemap, χρειαζόμαστε Sitemap και στα περιεχόμενα και να το δηλώσουμε στη Google. δηλαδή είναι 2 κατηγορίες, το HTML Sitemap που βλέπει ο κόσμος και το έχουμε κάψει στο footer και το XML Sitemap που το στέλνουμε στη Google.

8. Site uptime. Αν πέφτει το site μας χάνουμε θέσεις.

Άμα πέσει το site για μια βδομάδα, μπορεί να χάσουμε ακόμη και το 30% της κατάταξης της Google και της επισκεψιμότητας, οπότε είναι σημαντικό να έχουμε ένα καλό web hosting που να έχει το μέγιστο site uptime.

9. Server location.

Πρέπει ο server μας να είναι γεωγραφικά στην περιοχή που είμαστε όσο πιο κοντά γίνεται, απλά η Google μετράει κάθε ήπειρο σαν μια ενιαία χώρα, γιατί η Αμερική είναι μια ήπειρος μόνη της που σημαίνει ότι αν έχω site στην Αμερική πρέπει να έχω hosting στην Αμερική, αν έχω site στην Ευρώπη hosting στην Ευρώπη.

Καλύτερα αν έχω site στην Ελλάδα πρέπει να έχω hosting στην Ελλάδα.

10. SSL certificate, πολύ σημαντικό και αναγκαστικό πλέον γιατί βγαίνει μήνυμα στο Chrome ότι το site σας δεν είναι ασφαλές οπότε χρειαζόμαστε ένα πιστοποιητικό SSL.

Μπορείτε να το πάρετε αυτή τη στιγμή από την εταιρεία hosting Μyip εντελώς δωρεάν μαζί με το πακέτο hosting και δεν χρειάζεται να πληρώσετε κάτι έξτρα. Επίσης και η WPX host έχει και αυτή πακέτο hosting με SSL δωρεάν χωρίς να πληρώσετε κάτι έξτρα.

11. Terms of Service and Privacy Pages, χρειαζόμαστε σελίδες με όρους χρήσης και πολιτική απορρήτου. Αυτό χρειάζεται να το έχει το κάθε site.

12. Duplicate Meta Information, δεν πρέπει να έχουμε διπλά metadescription. Πρέπει κάθε metadescription να είναι μοναδικό.

13. Breadcrumb navigation, ακόμη και σήμερα χρειαζόμαστε breadcrumbs.

14. Mobile optimized ή Mobile first designed.

Η Google άρχισε από το 2018 και μετά να κάνει mobile first indexing σε όσα site ήταν πρώτα για κινητά. Επειδή το 70% των χρηστών είναι από κινητά, καλό θα ήταν το site σας να είναι mobile first designed και όχι mobile optimized ή responsive.

15. YouTube. Έχετε κανάλι στο YouTube;

Πολύ σημαντικό, ακόμη και ένα βίντεο να έχετε είναι σημαντικό, γιατί δείχνετε στην Google πως είστε σοβαρή εταιρεία και ότι έχετε social proof.

16. Site usability, πόσο χρήσιμο είναι το site σας γενικά σε κάποιον.

Φανταστείτε το Paramarketing.gr χωρίς περιεχόμενο και να έχει μόνο 5 βασικές σελίδες, όπως ζητήστε προσφορά, υπηρεσίες SEO κ.λπ. κ.λπ.

Θα είχε κάποια χρησιμότητα για εσάς; Σχεδόν καμία!

Γι αυτό πριν φτιάξετε κάποιο site, μη σκεφτείτε ότι εγώ δεν θέλω να κάνω τίποτα, θέλω να κάνω 3 σελίδες και μετά να βγαίνω στην Google, να παίρνω χιλιάδες άτομα.

Για ποιο λόγο; Υπάρχει κάποιος λόγος να μπει κάποιος στο site σου;

Άρα, σκεφτείτε πριν φτιάξετε ένα site ποια είναι η χρησιμότητα στον τελικό χρήστη.

17. Use of Google Analytics and Google Webmaster Tools, είναι η χρήση του Google Analytics και του Google Search Console σήμερα.

Είναι παράγοντες κατάταξης το Google Analytics και το Google Search Console, γιατί έτσι δίνονται στη Google όλα τα πολύτιμα στατιστικά στοιχεία που χρειάζονται για να δει το user usability, τη χρηστικότητα, το bounce rate και όλα αυτά τα στοιχεία συμπεριφοράς του χρήστη μέσα στο site σας.

18. User views και Site reputation.

Τα reviews παίζουν σημαντικό ρόλο, ειδικά στο Local SEO, στο Tripadvisor και σε άλλα site που η Google τα διαβάζει και σας δίνει κατάταξη.

Backlink factors

Και πάμε στους backlink factors.

1. Linking domain age, η ηλικία του domain, του ονόματος χώρου δηλαδή που συνδέεται με το site σας.

2. Number of linking root domains ή το Referring domains.

Μπορείτε να το δείτε από το AHREFS, το AHREFS είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που δεν είναι δωρεάν, αλλά είναι το πιο κοντινό στο Google Search Console, γιατί το Google Search Console δεν σας δείχνει περισσότερα από 1000 referring domains και αν έχετε πάνω από 1000 referring domains θα πρέπει να πάτε στο AHREFS, για να δείτε πόσα site συνδέονται με εσάς.

Πρέπει να κρατάτε ένα θετικό ισοζύγιο και να μη χάνετε referring domains. Μπορείτε να χάσετε ένα backlink, αλλά να μη χάσετε ένα referring domain.

3. Number of links from separate C-Class IPs. Κάθε domain name έχει μια μοναδική IP και θα πρέπει τα links που παίρνουμε να έχουν διασπορά σε διαφορετικές IP και να μην είναι από διαφορετικές IP.

4. Number of linking pages, πόσες σελίδες έχουν εσωτερικά links από το site σας.

Θα πρέπει να μην υπάρχουν backlinks μόνο στην κεντρική σελίδα, αλλά τουλάχιστον σε μια δεύτερη σελίδα από το site σας, στις υπηρεσίες, στο contact us, σε ένα άρθρο για να φαίνεται ότι το site σας είναι υπαρκτό και δεν έχει περιεχόμενο.

5. Alt text for image links, χρειαζόμαστε το εναλλακτικό κείμενο στο site σας για links που είναι σε εικόνες.

6. Links from .edu και .gov domains, τα .edu και .gov μετράνε πάρα πολύ σήμερα σε οποιαδήποτε χώρα και να πάρουμε.

7. Authority of linking page, όσο το ψηλότερο του domain authority από τη σελίδα που παίρνουμε Link, το καλύτερο.

8. Authority of linking domain, το domain authority από το domain που παίρνουμε το link είναι πολύ σημαντικό.

9. Links from competitors, το νούμερο 1 αυτή τη στιγμή για να βγει ένα site στην Google είναι να πάρει σύνδεσμο από τον ανταγωνιστή που ήδη βγαίνει για την ίδια λέξη κλειδί.

10. Social shares of referring page, πόσα shares, πόσα likes έχει πάρει, πόσα tweets, πόσα pins ή repins ή retweets η σελίδα αυτή που θέλετε να κατατάξετε στην Google. Άρα, χρειαζόμαστε κάποια social signals.

11. Links from bad neighborhoods. Το νούμερο 11 σημαίνει να μην έχουμε links από κακές γειτονιές, από site που τα έχει χαρακτηρίσει ως spam η Google.

12. Guest post. Μέχρι και σήμερα δουλεύουν τα guest posts, αλλά είναι πάρα πολύ σημαντικό και πάρα πολύ κοστοβόρο να ψάχνω να βρω site που δέχονται guest posts και να γράψω ένα άρθρο το οποίο πρέπει να είναι περιωπής, γιατί συνήθως τα περισσότερα guest posts δεν έχουν κάποια ποιότητα ή την ποιότητα που θα θέλαμε να έχουν.

Είναι αντεγραμμένα και αναμασημένα λόγια.

13. Links to homepage domain, πόσα links έχει στο domain γενικά από το site από το οποίο παίρνουμε το backlink, δηλαδή μετράνε τα referring domains στο site εκείνο που μας δίνει backlinks πίσω σε εμάς.

Πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης.

14. NoFollow links.

Τα NoFollow links είναι τα links που δήθεν δεν ακολουθεί η Google.

Πρέπει να έχουμε μια ισορροπία 80-20 στα links, 80 DoFollow και 20 NoFollow και όπως γράφει και εδώ η Google με βάση τα πειράματα που έχουν γίνει στον αλγόριθμο της χρειαζόμαστε και NoFollow links γιατί τα διαβάζει η Google τελικά.

15. Diversity of link types. Θα πρέπει να έχουμε μια διασπορά link, δηλαδή να πάρουμε και link από blogs και link από social media και links μόνο με το domain π.χ. Paramarketing.gr και links από banners και links απο εικόνες και ούτω καθεξής.

16. Sponsored links rather words around links. Τα sponsored links τα υποβαθμίζει η Google και μερικές φορές δεν τα μετράει, οπότε καλό είναι να αποφεύγουμε τέτοιες φρασεολογίες όταν έχουμε τέτοια backlink.

17. Contextual links. Τα πιο σημαντικά όλων των links είναι τα links μέσα σε κείμενο ή σε κάποιο άρθρο.

18.Excessive 301 redirects to page, πάρα πολλά redirects σε μια σελίδα.

Δεν πρέπει να είναι πάνω από 50 ή να κάνει κύκλο, redirect μια σελίδα σε μια άλλη, redirect μια σελίδα σε μια άλλη, μια σελίδα σε μια άλλη, γιατί θεωρεί η Google ότι έχει χειραγωγηθεί αυτή η σελίδα για να βγαίνει στη Google.

Μπορούμε να έχουμε Redirect 301 μόνο όταν υπάρχει λόγος, δηλαδή είχαμε μια άλλη σελίδα, τη διαγράψαμε και τώρα θέλουμε να μεταφέρουμε αυτή τη σελίδα σε μια άλλη καινούργια.

19. Backlink anchor text, μετράει πάρα πολύ η λέξη κλειδί των backlinks. Δεν πρέπει να γίνει overoptimization, δηλαδή υπερβελτιστοποίηση. Θα πρέπει να υπάρχει μια διασπορά, αλλά πάντα πρέπει να υπάρχει η λέξη κλειδί, να είναι γύρω στο 10% και το άλλο 90% να είναι φράσεις ή γενικές λέξεις, όπως κάντε click εδώ ή δείτε περισσότερα για εκείνο το site και ούτω καθεξής.

20. Internal link anchor text. Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι και αυτοί σημαντικοί και μετράει το internal links, δηλαδή η λέξη κλειδί από το εσωτερικό link θα πρέπει να έχει διασπορά, όπως είπαμε και πριν.

21. Link title attribution. Κάποια site βάζουν και τίτλο σε κάποιο link και όχι μόνο στο link αυτό καθαυτό που κι αυτό το διαβάζει η Google, γιατί είναι κώδικας.

22. Country TLD of referring domain. Αυτό σημαίνει ότι άμα έχω ένα site στην Ελλάδα με κατάληξη .gr, θα ανέβω περισσότερο άμα πάρω links απο gr sites και αυτό γιατί η Google προωθεί αυτό το site στην ελληνική αγορά.

23. Link location in content, σε ποια θέση είναι το link μέσα στο περιεχόμενο, δηλαδή όσο πιο πάνω είναι το link στο site, τόσο μεγαλύτερη είναι η βαρύτητα που του δίνει η Google, όσο πιο κάτω τόσο χαμηλότερη βαρύτητα.

Γι’ αυτό άμα θέλετε να πάρετε ένα δυνατό backlink, θα πρέπει να ξεκινάει από την αρχή, από την παράγραφο να έχει link στο site σας.

24. Link location on page που είναι το link στη σελίδα, στο footer, στο sidebar, στο κείμενο. Μέσα στο κείμενο έχει μεγαλύτερη αξία και όσο πιο πάνω τόσο μεγαλύτερη αξία.

25. Linking domain relevancy, πόσο σχετικό είναι το link που παίρνετε.

26. Page-Level Relevancy, πόσο σχετική είναι η σελίδα που σας δίνει το link. Είναι ένα γενικό ή ένα κλαδικό site; Το κλαδικό έχει μεγαλύτερη ισχύ.

27. Text around link sentiment, το κείμενο γύρω από το link τι περιλαμβάνει, τα συμφραζόμενα πρέπει να είναι σχετικά με το θέμα σας.

28. Keyword in title, πρέπει να υπάρχει η λέξη κλειδί στον τίτλο από το site το οποίο μας δίνει το link.

29. Positive link velocity και νούμερο

30 Negative link velocity. Αυτά τα 2 σημαίνουν ότι πρέπει να έχουμε θετική αύξηση των referring domains κάθε μήνα για να μην πέσει το site μας, γιατί άμα χάνουμε referring domains τότε το site μας πέφτει ό,τι και να κάνουμε.

Πολύ σημαντικό, SOS!

31. Links from Hub pages. Χρειάζεται να έχουμε links from Hub pages, όπως το Hub Pages ή από άλλα parasite που είναι σε μεγαλύτερα site, όπως από WordPress.com sites, από blogspot, από Tumblr.

32. Links απο authority sites όπως το TedX ή η Wikipedia, αναφέρεται και παρακάτω.

33. Link from Wikipedia as a link source.

Αν είμαστε εμείς πηγή στη Wikipedia, τότε μας δίνει ένα πολύ σημαντικό boost, γιατί είναι πολύ δύσκολο να πάρει κανείς link από τη Wikipedia επειδή χρειάζεται να το πάρουν πολλοί editors και να το ξανακοιτάξουν για να μας δώσουν το οκ.

34. Co-Occurrences ή να πάρουμε διπλά backlinks από κάποια site, αυτό είναι σημάδι υγείας.

35. Backlink age, η ηλικία των backlink. Όσο πιο παλιά τόσο καλύτερα, οπότε τα νέα backlinks δεν μετράνε τόσο πολύ όσο ένα παλιότερο backlink.

36. Links from real sites vs Splogs, μετράει να είναι αληθινά τα websites και να μην είναι spam sites ή PBNs και να μην γράφονται από computer.

37. Natural link profile, το συνολικό προφίλ των link που παίρνουμε θα πρέπει να είναι φυσικό και να μην είναι με τεχνητό τρόπο, να γίνεται με το χέρι δηλαδή.

38. Reciprocal links ή ανταλλαγή συνδέσμων. Δουλεύει μέχρι και σήμερα, δεν είναι αρνητικό να έχετε ανταλλάξει σύνδεσμο με κάποιον που είναι συνεργάτης σας, είναι κάτι που γίνεται συνέχεια.

39. User Generated Content links. Είναι links που αφήνονται σαν spam στα σχόλια από διάφορους χρήστες. Αυτό δεν είναι καλό γενικά να υπάρχει και η Google τα υποβαθμίζει. Ωστόσο, μετράνε και πάρα πολλοί έχουν ανεβάσει τα site τους αφήνοντας Link σε σχόλια.

40. Links from 301, τα links από ένα 301 Redirect σας βοηθάνε γιατί περνάνε το PageRank στη σελίδα που δείχνει 301 που σημαίνει ότι αν έχω στην παλιά σελίδα 10 backlink αυτά μεταφέρονται στην καινούργια σελίδα, τουλάχιστον κατά 50% και για 6 μήνες έχουν ισχύ.

Αυτό έχω παρατηρήσει τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

41. Schema.org microformats. Έχει να κάνει με το Schema.org. Αν είστε επιχείρηση καλό είναι να το χρησιμοποιήσετε, άμα είστε στο Local SEO να το χρησιμοποιήσετε και αν έχετε κάποια ειδικότητα π.χ. βιβλιοπωλείο και ούτω καθεξής.

42. DMOZ listing. Άμα είστε στον κατάλογο των DMOZ, πλέον δεν χρησιμοποιείται.

43. TrustRank of linking site, δηλαδή τα site που σας δίνουν link τι Trust Flow και τι TrustRank έχουν.

Μπορείτε να το δείτε με το Majestic SEO tool που δεν είναι δωρεάν, αλλά είναι πολύ σημαντικό για να έχουν υψηλό TrustRank, τουλάχιστον πάνω από 10%. Ο αριθμός 10 είναι το όριο.

44. Number of outbound links on page, πόσα εξερχόμενα links έχετε στη σελίδα σας.

Καλό είναι να μην ξεπερνάνε τα 100 γιατί μπορεί να θεωρηθείτε spam. Όμως η Wikipedia έχει χιλιάδες, οπότε αν το site σας είναι ποιοτικό μη φοβάστε να ξεπεράσετε τα 100 εξερχόμενα backlink.

Χρειάζεται να έχετε και τα εσωτερικά backlink, πιάνονται ως εξερχόμενα από τη σελίδα αυτή.

Και

45. Forum profile links.

Πρέπει να έχουμε link diversity, δηλαδή να έχουμε διασπορά, άρα και τα forum profile μετράνε στο site σας γιατί σημαίνει ότι συμμετέχετε σε κάποια forum, άρα είστε υπαρκτό πρόσωπο. Βέβαια σήμερα αυτό μπορεί να παραποιηθεί με διάφορα προγράμματα και λογισμικά, αλλά τουλάχιστον καλό είναι να μπούμε και σε ένα forum. Αν δεν έχετε forum links, γραφτείτε σε κάποιο κλασικό forum και πάρτε.

46. Word count of linking content, πόσες λέξεις έχει το άρθρο το οποίο συνδεέται με το site σας.

Όσο πιο μεγάλο τόσο καλύτερα, πρέπει να είναι 2.000 με 2.500 λέξεις. Μη το δένετε κόμπο, αλλά τα άρθρα που είναι 200 λέξεις ή που δεν έχουν καθόλου κείμενο είναι άσχημα, γιατί είναι spam.

47. Quality of linking content, ποιότητα του περιεχομένου.

Είναι περιεχόμενο που γράφτηκε από κάποιον ειδικό, είναι καλής ποιότητας, έχει εικόνες, έχει βίντεο;

Όσο πιο καλό είναι το περιεχόμενο, τόσο πιο μεγάλη ισχύ έχει το link.
Και

48. Sitewide links, να έχουμε links σε όλο το site μας είτε από άλλα site, δηλαδή δείτε αυτό το site και να έχει 3 links στο site ή να έχουμε κάτω στο footer κάποια links που να δισυνδέονται με άλλες σελίδες.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Μπορείτε να ζητήσετε αυτή τη στιγμή προσφορά για υπηρεσίες SEO αν θέλετε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google.

Θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο, στο 3ο μέρος για τους παράγοντες SEO της Google, 200 παράγοντες κατάταξης, ποιοι ισχύουν και σήμερα.

Αυτά για το δεύτερο μέρος!

Γεια σας!

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε