ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

200 SEO Google ranking factors revisited-3 μέρος

200 SEO Google ranking factors revisited – 3 μέρος

Βγείτε στην πρώτη θέση της Google και 10πλασιάστε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας σήμερα!

Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO.

Έχω το Paramarketing SEO Agency και σήμερα θα συνεχίσουμε με το 3ο μέρος 200 παράγοντες κατάταξης της Google, ποιοι ισχύουν και σήμερα;

Πριν μερικά χρόνια είχα γράψει ένα άρθρο σχετικά με τους 200 και πλέον παράγοντες κατάταξης της Google και θα δούμε μετά από τόσες αλλαγές που έχει κάνει η Google στον αλγόριθμο της, πάνω από 3.000 με 3.500, ποιοι παράγοντες βρίσκονται σε ισχύ και ποιοι όχι.

Μπορείτε να ζητήσετε προσφορά για να βγείτε στην πρώτη θέση της Google, κάνοντας click για να ζητήσετε μια προσφορά για την παροχή υπηρεσιών SEO.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting

Επίσης, μπορείτε να κερδίσετε 50% από το επόμενο πακέτο hosting, για να αυξήσετε την κατάταξη στην Google με ένα πιο γρήγορο hosting από την εταιρεία Myip, χρησιμοποιώντας τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Και πάμε κατευθείαν στο ψητό.

200 και πλέον παράγοντες κατάταξης της Google, ποιοι ισχύουν και σήμερα;

200-seo-ranking-3GR-paramarketing

Δείτε τα δύο προηγούμενα μέρη:

Πάμε στην ομάδα Usability – User Interaction

1. Organic Click Through Rate for a keyword. Πόσο μετράει το CTR;

Πάρα πολύ, όσο πιο πολλά click παίρνει ένα site, τόσο πιο πολύ ανεβαίνει στην Google. Ακόμη και δεύτεροι να είστε, άμα παίρνετε πιο πολλά click από τον πρώτο θα αλλάξετε θέσεις. Θα γίνετε πρώτοι και αυτός θα πάει δεύτερος.

2. Organic CTR for all keywords. Το γενικό CTR (Click Through Rate) ανεβάζει όλα τα keywords κι αν ένα keyword παίρνει λιγότερο και όλα τα άλλα παίρνουν περισσότερο από τον ανταγωνισμό, αυτό θα το ανεβάσει και το keyword που παίρνει λιγότερο.

3. Bounce rate. Όσο μικρότερο το bounce rate τόσο καλύτερα.

4. Direct traffic. Απευθείας direct hits, κάποιος ανοίγει τον υπολογιστή και μπαίνει κατευθείαν στο site σας.

Αυτό μετράει κατά πολύ να σας ανεβάσει στην Google, όπως και το email marketing σας ανεβάζει στην Google γιατί είναι direct hit όσα email ανοίγονται κάνουν click στο site σας.

5. Repeat traffic. Κάποιος μπήκε στο site σας, ξαναμπήκε άλλη φορά; Αυτά τα διαβάζει η Google μέσα από το Google Analytics για όλα τα site.

Καλό είναι να υπάρχουν γιατί βλέπετε τη συμπεριφορά του χρήστη. Όταν κάποιος είναι πελάτης ή μπαίνει συνέχεια στο site σας, αυτό είναι δείγμα υγείας, ότι είναι το site σας περιοπής.

6. Blocked sites. Αυτός είναι αρνητικός παράγοντας SEO που σημαίνει ότι το site σας έχει φάει block από κάποιους servers ή από κάποιους υπολογιστές, γιατί έκαναν spam, γιατί είχε πάθει κάποια μόλυνση από ιό και διέσπειρε ιούς ή έκανε spam στο email marketing.

Αυτό μπορεί να συμβαίνει και σε shared hosting και θα πρέπει να κοιτάξετε το server και την IP για να μην έχουν προβλήματα και σας παίρνει και εσάς η μπάλα. Αν είστε σε κακή γειτονιά, καλύτερα να πάτε σε μια εταιρεία hosting όπως η Myip που έχει λιγότερα sites σε shared hosting και δεν έχει τέτοια προβλήματα.

7. Chrome bookmarks. Ακόμη και σήμερα αν κάνετε bookmark με Crtl + D το site σας στον Chrome, το διαβάζει η Google και σας ανεβάζει. Πολύ παλιό και σημαντικό.

8. Google Toolbar Data. Το Google Toolbar έδειχνε το PageRank παλιότερα, έχει καταργηθεί, δεν χρησιμοποιείται σήμερα.

9. Number of comments, ο αριθμός των σχολίων σε ένα site είναι παράγοντας κατάταξης, γιατί δείχνει ότι υπάρχει user interaction, δηλαδή ανάδραση με τον χρήστη.

10. Dwell time. Το dwell time έχει να κάνει με το πόσο χρόνο ξοδεύει κάποιος στο site σας, πριν το εγκαταλείψει και πάει να δει το δεύτερο αποτέλεσμα της Google.

Π.χ. κάνω click για υπηρεσίες SEO, βγαίνω πρώτος και υπάρχουν και άλλα site που είναι τρίτα και τέταρτα.

Άμα μπει κάποιος στο site μου και φύγει αμέσως είναι αρνητικό dwell time, αν μείνει 2 με 5 λεπτά να διαβάσει και μετά πάει στον επόμενο, αυτό είναι θετικό, σημαίνει ότι βρήκε αυτό που θέλει σε εμένα, ασχέτως αν κοιτάει προσφορές και τον ανταγωνισμό.

11. Query deserves freshness, έχει να κάνει με το πόσο φρέσκο είναι το περιεχόμενο στο site σας.

Δείτε περισσότερα στο άρθρο και βίντεο: Πόσο συχνά θα πρέπει να ανανεώνω το site μου;

Special Algorithm Rules

1. Query deserves diversity, δηλαδή ότι το site σας πρέπει να βγαίνει για διαφορετικά search queries, για διαφορετικές λέξεις κλειδιά και να μη βγαίνει μόνο για μια.

2. User browsing history, περνάμε στα προσωποποιημένα αποτελέσματα που έχει να κάνει με το που πήγε πριν ο χρήστης πριν μπει στο site σας.

3. User search history, τι έψαξε στην Google πριν έρθει σε εσάς.

4. Geo targeting, μετράει πάρα πολύ το τοπικό SEO γι΄αυτό το λέω geo targeting. Αν κάποιος θέλει να βρει κάποιον υδραυλικό ή επαγγελματία στην Αθήνα και το site σας είναι στην Αθήνα, τότε θα φανεί ψηλότερα το site σας σε σχέση με κάτι άλλο.

5. Safe search που σημαίνει ότι το site σας έχει SSL και είναι https, άρα δεν έχει τέτοια προβλήματα να μπει κάποιος και να μην είναι ασφαλές.

6. Google+ circles, δεν χρησιμοποιείται πια γιατί το Google+ δεν υπάρχει.

7. DMCA complaints. Το νούμερο 7 έχει να κάνει διπλό ή κλεμμένο περιεχόμενο (duplicate content).

Άμα έχετε φάει κάποια DMCA καταγγελία ή παράπονο και σας έχει ενημερώσει η Google, θα πρέπει να αφαιρέσετε το περιεχόμενο αυτό γιατί βγαίνει από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και γίνεται deindexed η σελίδα.

8. Domain diversity, έχει να κάνει με τι είδους topics, θέματα, market niche καλύπτει το site σας. Δηλαδή είμαστε εταιρεία SEO και κάνουμε και Web Design.

Ποιο θα είναι πρώτο, το SEO ή το Web Design;

Αυτό κοιτάει η Google, αν είμαστε καθαρά εταιρεία SEO το Web Design θα έρχεται δεύτερο, αν είμαστε Web Design το SEO θα έρχεται δεύτερο και ούτω καθεξής.

9. Transactional searches, έχουν να κάνουν με τα ehop ή αν κάποιος έψαξε κάτι π.χ. παπούτσια Nike, μπήκε στο site μας και αγόρασε.

Αυτό θα μας δώσει ένα boost γι αυτές τις λέξεις κλειδιά και ότι είμαστε καλό site, άρα μπορεί να βρει κάποιος κάτι και μας ανεβάζει η Google.

10. Local searches, αυτό που σας είπα πριν για τις τοπικές αναζητήσεις και τις περιοχές, πως όταν είμαστε τοπικό site και έχουμε τοπικές παροχές υπηρεσιών σαν μαγαζί, σαν επαγγελματίες αυτό μας ανεβάζει στην κατάταξη της Google.

11. Google News Box. Ένα site που είναι στο Google News παίρνει πόντους, ανεβαίνει στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google γενικότερα.

12. Big brand preference. Η Google ευνοεί τα μεγάλα brands έναντι των no name site, οπότε θα πρέπει να χτίσετε το brand σας για να ανεβείτε στην Google. Πολύ σημαντικό αυτή τη στιγμή και γίνεται ακόμη πιο σημαντικότερο σήμερα.

13. Shopping results. Άμα βγαίνετε στα αποτελέσματα αναζήτησης για shopping στην Google αυτό σας δίνει πόντους γενικά στο site σας.

14. Image results. Άμα κάνετε αναζήτηση στην Google θα δείτε ότι έχει και αναζήτηση με εικόνες. Η αναζήτηση με εικόνες μας δίνει πόντους, γιατί κάποιος από το image μπορεί να μπει στο site μας.

15. Easter egg results, αυτό δεν κατάλαβα ακόμη τι σημαίνει, οπότε αν κάποιος ξέρει ας αφήσει ένα σχόλιο από κάτω.

16. Single site results for brands, δηλαδή ψάχνω να βρω το brand Paramarketing σαν Paramarketing και βγαίνει το site μου. Αυτό μας ανεβάζει στην Google γενικότερα, γιατί δίνει σήμα στην Google ότι είμαστε brand.

Social signals

1. Number of tweets, ο αριθμός των tweet, πολύ σημαντικό.

2. Authority of Twitter user account, είναι υπαρκτά ή όχι;

3. Number of Facebook likes, μετράνε τα likes στο Facebook.

4. Facebook shares, πόσα shares πήραμε στο Facebook.

5. Authority of Facebook user account, είναι bot, ψεύτικοι ή αληθινοί λογαριασμοί; Κάνουν likes, shares σε άλλα περιεχόμενα; Κάνουν κι αυτοί κοινοποιήσεις; Μετράει ποιος είναι πίσω από τον λογαριασμό.

6. Pinterest pins, μετράει και το Pinterest pins.

7. Votes on social sharing sites, όπως το Reddit, το Tumblr, το VKontakte, όλα τα social sharing sites, ίδίως τα σημαντικότερα τα μετράει η Google, αλλά πρέπει να κρατήσουμε στο νου μας ότι μόνο το 3,5% των social signals είναι σημαντικά για τη Google και τον αλγόριθμο κατάταξης.

Έχουν δείξει πειράματα κατά καιρούς ότι μόνο το 3,5% μετράει συνολικά στην κατάταξη της Google.

8. Number of Google+ ones, έχει καταργηθεί οπότε δεν χρειάζεται να του δίνουμε σημασία.

9. Authority of Google+ user accounts και αυτό έχει καταργηθεί οπότε μην του δίνετε σημασία.

10. Known authorship. Ξέρουμε το λεγόμενο Google EAT στα social media ότι αυτό είναι υπαρκτό πρόσωπο, ότι έχει γράψει κάτι στο παρελθόν ή ότι είναι κάποιος στον τομέα του και μας κάνει like.

11. Social signal relevancy. Όσο πιο κοντά σε εμάς είναι το like, είμαστε εταιρεία SEO παίρνουμε likes από εταιρείες SEO ή από σειτζήδες ή από ειδικούς στο SEO ή από πελάτες μας.

Αλλά αν παίρνουμε like από εντελώς άσχετους ή από σελίδες που μιλάνε για προϊόντα ομορφιάς, μάλλον είναι άσχετο το θέμα μας.

12. Site levels social signals, πόσα social signals, likes, prins, linkedins έχουμε στην αρχική σελίδα.

Brand signals

1. Brand name anchor text, έχουμε link με το brand name από άλλα site, δηλαδή η λέξη κλειδί να είναι το brand name μας.

2. Branded searches, άμα ψάχνουν το brand μας αυτό μας ανεβάζει στην Google γενικότερα.

3. Site has Facebook page and likes. Έχουμε σελίδα στο Facebook και έχουμε και likes στη σελίδα στο Facebook.

4. Site has Twitter profile with followers. Έχουμε πραγματικούς followers στο Twitter.

5. Official Linkedin company page. Έχουμε επίσημη σελίδα στο LinkedΙn.

6. Employees listed in LinkedΙn. Έχουμε τους υπαλλήλους listed στο LinkedΙn, κι όμως είναι παράγοντας κατάταξης.

7. Legitimacy of social media accounts, κατά πόσο είναι εταιρικοί και πραγματικοί οι λογαριασμοί στα social media. Είναι ψεύτικοι ή δεν υπάρχουν καν;

8. Brand mentions on new sites, πόσα site μας αναφέρουν σαν brand, δηλαδή να λένε Paramarketing ή SEO Agency Paramarketing, όπως λέμε Mercedes που είναι brand.

9. Co-citations, σημαίνει να υπάρχουν διπλές και τριπλές αναφορές από διάφορα άλλα site προς εμάς.

10. Number of RSS subscribers.

Το RSS έχει ψιλοκαταργηθεί, χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα, αλλά η Google μετρούσε και μετράει ακόμα τους RSS subscribers. Νομίζω δεν είναι μεγάλος παράγοντας κατάταξης, τον περνάμε μέσα από το ψιλά γράμματα.

11. Bring location with Google+ local listing, μετράει κάτα πόσο υπάρχετε στα τοπικά αποτελέσματα στο Google My Business σήμερα, γιατί δεν υπάρχει Google+.

Άρα άμα είστε εταιρεία στο Google My Business με φυσική διεύθυνση παίρνετε παραπάνω πόντους στον ανάλογο αριθμό κατάταξης.
Και το 12 που είναι απίστευτο είναι:

12. Website is tax paying business, ότι η επιχείρηση σας είναι πραγματική εταιρεία που πληρώνει φόρους.

Τώρα δεν ξέρω αν έχει απευθείας σύνδεση η Google με την εφορία, μπορεί και να έχει για κάθε χώρα και να βλέπει ότι πληρώσατε φόρους, δηλαδή όποια εταιρεία πληρώνει πιο ψηλούς φόρους πρέπει να ανεβαίνει στην Google.

Αυτό σημαίνει πως η Berkshire Hathaway που δεν πλήρωσε καθόλου φόρους πέρυσι ή η Amazon δεν μπορούν να έχουν κατάταξη στην Google.

On-Site Webspam Factors

1. Panda penalty. Αν έχετε φάει ποινή από το Panda, τότε έχετε negative SEO και θα σας ακολουθεί για πάντα.

Το Panda θα σας ακολουθεί για πάντα και είναι αρνητικό. Μπορείτε να κάνετε διάφορες κινήσεις να το βγάλετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον ειδικό να σας βοηθήσει όπως εμείς.

2. Links to bad neighborhoods, εξερχόμενα links που δείχνουν σε κακά site είναι κακό, όπως καζίνα, άσχετα ή site που είναι blacklisted στην Google.

3. Redirects. Όταν εννοούμε redirects, εννοούμε να μπαίνω στο site και να με πάει κάπου αλλού. Αυτό είναι αρνητικό. Θα πρέπει να κοιτάξουμε μήπως μας έχουν χακάρει το site ή μας έχουν βάλει κάποιο κώδικα και μας έχουν κάνει όλο αυτό το πράγμα.

4. Popups or distracting ads, να μπαίνω μέσα και να βλέπω ένα αναδυόμενο παράθυρο να πιάνει όλη τη σελίδα, ειδικά στα κινητά και να μου κόβει όλη τη ροή ή πολλές, διαφορετικές διαφημίσεις. Λιγότερες διαφημίσεις σημαίνει περισσότερα και καλύτερα αποτελέσματα στη Google.

5. Site over-optimization, υπερβελτιστοποίηση της σελίδας και 6 over-optimization σημαίνει να το έχουμε παρακάνει από υπερβελτιστοποίηση, να έχουμε βάλει τις λέξεις κλειδιά παντού, στα metadescription, στις ετικέτες, στους πίνακες, όπου και να υπάρχουν τα links αυτούσια και να έχουμε γράψει για τις μηχανές αναζήτησης και όχι για τον κόσμο.

Χρειάζεται να γίνει βελτιστοποίηση μέχρι ένα βαθμό.

7. Ads above the fold, δηλαδή οι διαφημίσεις να καλύπτουν την πρώτη σελίδα μόλις μπαίνουμε στο site. Καλό θα ήταν να μην έχουμε τόσο πολλή διαφήμιση, να έχουμε μόνο ένα banner αν είμαστε διαφημιστικό site και μετά να αρχίζουν οι διαφημίσεις, πιο κάτω κάνοντας scroll ο χρήστης.

8. Hiding affiliate links, να κρύβουμε τα affiliate links για να μην είναι affiliate. Αυτό είναι αρνητικό για την Google, γιατί αν μας ανακαλύψει μας υποβαθμίζει το site.

9. Affiliate sites. Η Google δεν θέλει τα affiliate sites, γιατί θεωρεί ότι είναι χαμηλού περιεχομένου. Οπότε γενικά υπάρχει μια αρνητική αντιμετώπιση των affiliate sites από την Google.

10. Autogenerated content, το τιμωρεί η Google και δεν το παίρνει σοβαρά υπόψη, είναι περιεχόμενο που δημιουργείται αυτόματα από bots, όπως και τα spam bots.

11. Excess PageRank sculpting, δηλαδή να έχουμε βάλει πάρα πολλά εικονικά backlinks σε ένα site μόνο και μόνο για να αυξήσουμε το PageRank.

Αυτό δεν το λαμβάνει υπόψη η Google, γι’ αυτό βλέπετε site που έχουν domain authority 70 να είναι σε χειρότερες θέσεις από άλλα site που έχουν domain authority 30.

12. IP address flagged as spam, δηλαδή άμα η IP σας έχει κοκκινίσει ή μαυρίσει από την Google ότι είναι spam. Θα πρέπει να αλλάξετε IP, θα πρέπει να αλλάξετε hosting, αλλά θα πρέπει να το κάνετε άμεσα γιατί θα χάσετε επισκεψιμότητα.

13. Meta tag spamming, χρειαζόμστε μέχρι 10 meta tags σε κάθε άρθρο, όχι παραπάνω γιατί είναι spam. Δεν σας βοηθάει κάπου, 10 meta tags είναι αρκετά για να καταλάβει η Google περί τίνος πρόκειται το site σας.

Off-Site Webspam Factors, παράγοντες spam που είναι εκτός σελίδας

1. Unnatural influx of links, δηλαδή η απροσδόκητα αφύσικη δημιουργία χιλιάδων backlinks ξαφνικά σε μια μέρα. Θα πρέπει να φαίνονται φυσικά, ότι έγιναν με το χέρι, ότι υπάρχει μια φυσική ανοδική ροή link στο site σας.

Δείτε το άρθρο:

Content velocity VS link velocity: Πόσο γρήγορα πρέπει να δημιουργούμε περιεχόμενο και backlinks;

2. Penguin penalty. Άμα φάτε πεναλτάκι από αυτό το ζωάκι της Google, θα πρέπει να λάβετε δράση αμέσως.

Σας εχουν ενημερώσει στο Search Console, οπότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τα επόμενα βήματα για να αφαιρέσετε αυτά τα link.

3. Link profile with high percentage of quality links. Είναι ότι το link profile να έχει υψηλό ποσοστό χαμηλής ποιότητας links που είναι spam, από site που δεν υπάρχουν, να έγιναν από bots. Αυτό σας ρίχνει στη Google.

4. Linking domain relevancy. Τα referring domains δηλαδή που δείχνουν σε εσάς να είναι σχετικά με τον τομέα σας και να μην είναι άσχετα.

5. Unnatural links warning, αν έχετε πάρει κάποια προειδοποίηση από το Google Search Console για unnatural links, θα πρέπει να λάβετε δράση αμέσως γιατί είναι αρνητικό SEO και θα ρίξει το site σας.

6. Links from the same class C IP, θα πρέπει τα links που παίρνετε να έχουν διαφορετική class C IP, γιατί αλλιώς θεωρείται ότι έγιναν από την ίδια γειτονιά, από τον ίδιο άνθρωπο.

7. Poison anchor text. Το anchor text να είναι ναρκωτικά, βιάγκρα, σεξ και τέτοιες λέξεις κλειδιά και να έχουν γίνει κατά κόρον προς το site σας. Αυτό είναι αρνητικό ή να έχω την ίδια λέξη κλειδί σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10% στο site.

Μπορείτε να βρείτε πόσο τοις εκατό είναι η συχνότητα της λέξης κλειδί μέσω του AHREFS.

8. Manual penalty. Αν σας έχει τιμωρήσει η Google θα το ξέρατε ήδη και θα πρέπει να λάβετε τις ανάλογες δράσεις.

9. Selling links, να πουλάτε links σε τρίτους. Αν σας πιάσει η Google θα σας τιμωρήσει σε κάποιο βαθμό

10. Google Sandbox. Είναι όταν το site σας είναι καινούργιο και για τους πρώτους 3 με 12 μήνες δεν σας δίνει πραγματική κατάταξη η Google, απλά σας κρατάει πίσω για να δει περί τίνος πρόκειται το site σας.

Μπορεί στην αρχή να σας δώσει ένα boost, να σας ανεβάσει για ένα μήνα, να πάρετε μερικά clicks και μετά να περιμένει όλο τον χρόνο να δει τι θα κάνετε, άμα γράφετε περιεχόμενο και μετά να δώσει κατάταξη στο site σας.

11. Disavow tool. Αν το χρησιμοποιήσετε δεν είναι καλό, δεν το χρησιμοποιώ σε κανένα site, γιατί όλα τα link που τα έχετε βάλει disavow φεύγουν από την κατάταξη της Google και σταματάνε να δείχνουν στο site σας, αλλά είναι αρνητικό σήμα στην Google ότι κάτι πήγε στραβά.

Και το

12. Reconsideration request, αν είχατε κάνει κάποια αίτηση αναθεώρησης στην Google γιατί είχατε φάει κάποια ποινή είναι negative SEO και σας ακολουθεί για πάντα, γιατί πιστέψτε με η Google θυμάται τα πάντα, είναι μηχανή και όχι άνθρωπος και δεν συγχωρεί.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Αυτά για τους 200 και πλέον παράγοντες κατάταξης στην Google.

Αν θέλετε μια προσφορά SEO για να βγείτε στην πρώτη σελίδα και στην πρώτη θέση της Google, μπορείτε να κάνετε click στο link και να το ζητήσετε τώρα.

Αφήστε τα σχόλια σας ή τις απορίες σας παρακάτω στο YouTube ή το site, το Paramarketing.gr και θα τα πούμε στο επομενο βίντεο. Γεια σας!

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε

Shares