ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE 
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Περιεχόμενα
Γεια σας φίλοι μου, μετά από μια πολύ κουραστική εβδομάδα επιτέλους μπορώ να βρω χρόνο να γράψω αποκλειστικά για σας τους φανατικούς αναγνώστες μου άλλο ένα εκπληκτικό άρθρο. Σκέφτηκα να γράψω σήμερα για τα λάθη anti SEO που πάρα πολλοί κάνετε στα site σας καθημερινά.
Είχα ανακόψει την τρελή μου συγγραφική πορεία για μια εβδομάδα για προσωπικούς λόγους. Πρώτον γιατί αναρρώνω από ένα διαζύγιο μετά από τρεισήμισι πέτρινα χρόνια γάμου. Ναι πλέον είμαι εργένης και έτσι έχω ένα τεράστιο φόρτο εργασίας και οικιακών θελημάτων να κάνω.
Δεύτερον γιατί έχω παρατηρήσει ότι πολλοί από εσάς και ειδικά οι νέοι αναγνώστες δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στον τεράστιο όγκο δεδομένων και πληροφοριών που έχει το site μου με περισσότερα από 330 άρθρα και πάνω από 2.000, 166 βίντεο και μερικές δεκάδες podcasts.
Επίσης έχω παρατηρήσει ότι πολλά άρθρα και βίντεο παραμένουν θαμμένα μέσα στο blog μου και ελάχιστοι τα διαβάζουν ή τα έχουν διαβάσει γιατί δεν τους έχει τύχει η ανάλογη προβολή που τους αρμόζει. Έτσι σκέφτηκα ότι θα πρέπει να επικεντρώσω αυτή την περίοδο τις προσπάθειες μου στο να αυξήσω το traffic και την αναγνωσιμότητα και να μειώσω τον ρυθμό παραγωγής περιεχομένου για λίγες εβδομάδες.
Σας υπόσχομαι να επανέλθω συχνότερα με περισσότερα άρθρα και βίντεο για το SEO γιατί πραγματικά το αξίζετε.
Άμα θέλετε λοιπόν να μάθετε ποια είναι τα βασικότερα λάθη anti SEO και πως να τα αποφύγετε, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω το άρθρο!
Μετά από εντατική έρευνα στο ίντερνετ, πάρα πολλοί ομόλογοι μου στην Αμερική μιλάνε για μια κλιμακούμενη προπαγάνδα anti SEO της Google. Και αυτό είναι απόλυτα λογικό γιατί στην Google δεν αρέσει το SEO.
Η Google έχει πέσει θύμα της ίδια της της επιτυχίας, αφού ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι εμπιστεύονται παγκοσμίως τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ βλέπουνε με καχυποψία τα πληρωμένα αποτελέσματα και τις διαφημίσεις από το δίκτυο προβολής της Google.
Όμως τα έσοδα της Google προέρχονται κατά 95% από διαφημίσεις. Έτσι ως ιδιωτική εταιρεία θα πρέπει με κάθε τρόπο να αυξήσει τα διαφημιστικά της έσοδα και να τρομοκρατήσει τη βιομηχανία του SEO με κάθε τρόπο και με κάθε ευκαιρία. Τελευταίο της κατόρθωμα είναι η εισαγωγή του disavow tool για την αποτροπή του περίφημου negative SEO και των κακών backlinks.
Χιλιάδες τα θύματα που έπεσαν στην παγίδα της Google και αφαίρεσαν τα κακόβουλα spam backlinks με αποτέλεσμα να χάσουν χιλιάδες θέσεις από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Στην προσπάθεια της Google να αυξήσει τα διαφημιστικά της έσοδα έχει καταστήσει τις καμπάνιες στο AdWords ασύμφορες με πολλές λέξεις κλειδιά να αγγίζουν τα 2,5 ευρώ στην ελληνική αγορά. Επίσης έχει ξεσκιστεί να αλλάζει τον αλγόριθμο της κάθε μήνα. Ειδικά φέτος, το 2014 δηλαδή, οι αλλαγές του αλγορίθμου έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο και κανείς δεν ξέρει τι θα ξημερώσει αύριο.
Το συμπέρασμα είναι ότι θα πρέπει ο κάθε ιδιοκτήτης ιστοσελίδας ή e-shop μόνος του να αναζητήσει τους κατάλληλους επαγγελματίες του SEO και να αποφύγει τα μοιραία antiSEO λάθη που θα ρίξουν το site του.
Παρακάτω είναι τα επτά σημαντικότερα που έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής. Άμα έχετε παρατηρήσει κάποιο άλλο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να το αναλύσω σε επόμενη δημοσίευση.
Ένα από τα σπουδαιότερα λάθη για κάθε επιχειρηματία του ίντερνετ είναι να ξεκινήσει με μια custom εφαρμογή το πρώτο του site στο ίντερνετ. Και λέω το πρώτο site γιατί συνήθως τα custom sites καταλήγουν στην αφάνεια λόγω πολλών προβλημάτων τόσο στο SEO όσο και στην διαχείριση τους.
Στα 14 χρόνια που ασχολούμαι με το ίντερνετ, την κατασκευή ιστοσελίδων και το SEO επαγγελματικά έχω δει πάρα πολλά custom sites. Τα έχω κατηγοριοποιήσει σε τρεις κατηγορίες.
1. Custom e-shop
2. Custom CMS
3. Custom Εφαρμογές
Τα custom e-shops είναι συνήθως μεγάλα e-shop και διαθέτουν πολύ μεγάλο προϋπολογισμό για SEO, για διαφήμιση και για branding, συνήθως πάνω από 20.000€ το μήνα. Ως αποτέλεσμα έχουν πολύ καλό SEO. Όμως το να βλέπω custom e-shops σε e-shop χαμηλού προϋπολογισμού είναι ένα πολύ μεγάλο λάθος.
Τα custom e-shops και γενικά οι custom εφαρμογές είναι από μόνες τους anti SEO. Για να τις φέρεις να είναι SEO θα πρέπει να ξοδέψεις πολύ χρόνο και πολλά χρήματα τη στιγμή που μπορείς να λύσεις τα προβλήματα σου με ένα site σε WordPress.
Όλα τα custom sites θα πρέπει να στήνονται σε WordPress και να παραμετροποιούνται πάνω σε αυτήν την συγκεκριμένη αρχιτεκτονική που είναι σχεδιασμένη για SEO.
Τα τρία w αν και είναι πολύ δημοφιλή στην αρχή της εισαγωγής του ίντερνετ στη ζωή μας, πλέον είναι περιττά και χάριν ευκολίας δεν χρειάζονται πλέον. Τα λεγόμενα real canonical URLS δεν χρειάζονται τα τρία W και είναι πραγματικά anti SEO να τα έχετε ακόμη στην ιστοσελίδα σας.
Οι σημερινοί χρήστες του ίντερνετ ζητάνε την ευκολία και οτιδήποτε μοιάζει δύσκολο ή πολύπλοκο θα πρέπει να αποφεύγεται. ‘Ετσι είναι και τα τρία w. Με μια απλή ρύθμιση μπορείτε να τα ξεφορτωθείτε για πάντα από την ιστοσελίδα σας και να κάνετε το site σας φιλικότερο προς τον χρήστη και τις μηχανές αναζήτησης.
Οι λέξεις κλειδιά είναι το δυνατότερο σήμα σχετικότητας για κάθε ιστοσελίδα. Η στρατηγική τους τοποθέτηση μέσα στην ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι ένα από τα σημαντικότερα μελήματα κάθε webmaster και κάθε ειδικού στο SEO.
Για να καταλάβετε περισσότερα για την αξία των λέξεων κλειδιών θα πρέπει να μάθετε πως δουλεύει η Google.
Η Google ως μηχανή αναζήτησης δουλεύει σε τέσσερα στάδια:
Ο στόχος της είναι να ταξινομήσει τις ιστοσελίδες που ανακαλύπτει, σκανάρει και αρχειοθετεί με βάση την σχετικότητα και την σημαντικότητα του.
Οπότε η λέξη κλειδί στο πρώτο συνθετικό του domain name σας, δίνει το ισχυρότερο σήμα σχετικότητας στη Google.
Βέβαια θα μου πείτε τόσα site με παράξενα ονόματα ή με ονόματα που δεν περιέχουν τη λέξη κλειδί, δεν θα εμφανίζονται αυτά στη Google; Η απάντηση είναι ότι σαφώς και θα εμφανίζονται.
Όμως σε αυτό το site και στο συγκεκριμένο άρθρο κοιτάμε πως να κάνουμε τη ζωή μας ευκολότερη, απλούστερη και με το μικρότερο δυνατό κόστος. Εδώ η ζωή μας είναι το SEO.
Δείτε περισσότερα: SEO tip 5: Όνομα χώρου-λέξη κλειδί
Όπως ανέφερα και στο anti SEO λάθος 3, η σχετικότητα τονίζεται εκτός από τη λέξη κλειδί στο domain name, από το συνολικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας μου.
Το άσχετο περιεχόμενο το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να βλάψει την ιστοσελίδα σας και να αποπροσανατολίσει τη Google και τον επισκέπτη. Για παράδειγμα, άμα διατηρείτε ένα e-shop με κτηνιατρικά είδη, τότε δεν είναι σωστό να γράψετε άρθρα για τα social media. Μπορεί τα social media και το facebook να είναι πολύ δημοφιλή σήμερα αλλά θα πάρετε άσχετη και αστόχευστη επισκεψιμότητα που δεν θα μετατραπεί ποτέ σε πελάτες.
Το θετικό με τα οργανικά αποτελέσματα είναι και την κίνηση που προέρχεται από αυτά είναι ότι είναι στοχευμένη. Είναι σχετική κίνηση, υψηλής αξίας και από εκεί θα πάρετε πολλούς υποψήφιους πελάτες σας. Σκεφτείτε το ξανά πριν γράψετε οτιδήποτε άσχετο με το αντικείμενο σας.
Πάρα πολλοί φίλοι και αναγνώστες του blog μου με στέλνουνε τα sites τους για να μια δωρεάν αξιολόγηση SEO και με ρωτάνε γιατί δεν βγαίνουν στην πρώτη σελίδα της Google με τις λέξεις κλειδιά ή γιατί δεν βγαίνουν καθόλου στη Google.
Με έκπληξη μετά την αξιολόγηση διαπιστώνω ότι τα περισσότερα από αυτά έχουν ελάχιστα ή καθόλου backlinks. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Ahrefs για να μετρήσετε τα backlinks και το contextual text της ιστοσελίδας σας.
Το βασικό συστατικό του αλγορίθμου της Google είναι τα backlinks ακόμα και σήμερα το 2014 που γράφω αυτό το άρθρο. Μπορεί ο αλγόριθμος της Google να έχει περάσει από το 1998 που είχε κυκλοφορήσει εμπορικά από σαράντα κύματα και να έχει αλλάξει 600 περίπου φορές όμως στον πυρήνα του αλγορίθμου παραμένουν τα backlinks.
Μετά τη σχετικότητα, η Google προσπαθεί να σταθμίσει τη σημαντικότητα των ιστοσελίδων στο ίντερνετ και αυτό επιτυγχάνεται μέσω των backlinks.
Δεν θα πρέπει να το ξεχνάτε αυτό και να δημιουργείτε backlinks κάθε μέρα.
Τα backlinks είναι το αθέατο κομμάτι του Off page SEO και είναι κρίσιμο για την απόδοση της ιστοσελίδα σας στη Google. Θα πρέπει να χτίζετε backlinks από τη μέρα 1 που ξεκινήσατε το site σας και να συνεχίσετε να το κάνετε με σωστό τρόπο.
Δείτε περισσότερα:
Το εργαλείο disavow έχει αποδειχθεί δίκοπο μαχαίρι από τη στιγμή της εισαγωγής του μέχρι σήμερα. Στον βωμό της εξιλέωσης και της ακύρωσης των κακών backlinks έχουν θυσιαστεί πάρα πολλά sites. Το ζητούμενο είναι γιατί να το χρησιμοποιήσετε και γιατί να εξαπολύσει η Google τέτοια προπαγάνδα που να φτάσει στο σημείο να τρομοκρατήσει πάρα πολλά sites χωρίς λόγο.
Το εργαλείο disavow δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείτε σχεδόν καθόλου από όσου δεν έχουν βαθιά γνώση του SEO. Επίσης, για τα ελληνικά δεδομένα είναι σχεδόν άχρηστο.
Ποια είναι όμως η αληθινή χρησιμότητα του disavow tool;
Η αληθινή χρησιμότητα του disavow tool είναι όταν το site σας έχει δεχθεί επίθεση με negative SEO. To negative SEO είναι ακριβώς το αντίθετο του SEO και περιλαμβάνει όλους αυτούς τους τρόπους που ρίχνουν αντί να ανεβάζουν την ιστοσελίδα σας στη Google. Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο με φειδώ και αφού έχετε αντιληφθεί κάποιο είδος επίθεσης από αντιπάλους ή από spammers.
Ξέρω ότι σίγουρα κάποιοι από εσάς θα αναρωτηθείτε αν όντως υπάρχει negative SEO ή αρνητικό SEO. Η αλήθεια είναι ότι όντως υπάρχει. Όμως θα το καλύψουμε σε ένα επόμενο post αυτού του blog. Για να μην χάσετε καμία ανανέωση, απλώς γραφτείτε στο site μου και κατεβάστε τον οδηγό SEO Google εντελώς δωρεάν!
Σε ένα προηγούμενο άρθρο με τίτλο SEO Βάλτε τέλος στην Παραπληροφόρηση, είχα αναφερθεί στην τεράστια παραφιλολογία που καλλιεργείτε γύρω από το SEO.
Γιατί όμως να υπάρχει μια τέτοια παραπληροφόρηση στο SEO; Πως ένα site ξεκινάει να είναι SEO και μετά την καταιγισμό πυρών που δέχεται από τους δήθεν ειδικούς στο SEO να καταλήγει να είναι antiSEO;
Η παραπληροφόρηση στο SEO βασίζεται στο φόβο και στην χειραγώγηση των ανθρώπινων συναισθημάτων. Ξεκίνησε να εξαπλώνετε ο φόβος της Google μετά την επιβολή ποινών σε διάφορα site του εξωτερικού και της Ελλάδος για προσπάθεια χειραγώγησης των αποτελεσμάτων της Google.
Όμως η πραγματική πηγή της παραπληροφόρησης στο SEO έχει και πραγματικές αιτίες. Αυτές είναι:
Καταρχάς, άμα αισθάνεστε μπερδεμένοι από το SEO, θα πρέπει να ηρεμήσετε και να επιλέξετε να μελετάτε μόνο blogs που είναι εμπεριστατωμένα και αξιόπιστα και είναι γραμμένα από επαγγελματίες του χώρου. Δεν θέλω να φωτογραφήσω το δικό μου blog, αλλά υπάρχουν αρκετά SEO blogs στο ίντερνετ που είναι όντως σοβαρά και σωστά.
Μερικά από αυτά είναι:
Δείτε περισσότερα: 60 SEO Resources για να κάνετε το site σας πύραυλο!
Δεν υπάρχει δωρεάν παιδεία και αυτό το blog για να λειτουργήσει και να συντηρηθεί χρειάζεται και κάμποσα χρήματα. Για να κρατήσω λοιπόν όλο αυτό το απίστευτο περιεχόμενο δωρεάν και να συνεχίσω να γράφω άρθρα και να γυρνάω βίντεο για όλους εσάς που ζητάτε και άλλο περιεχόμενο, παρέχω τις υπηρεσίες μου έναντι αμοιβής.
Αυτές είναι:
Yπηρεσίες SEO και
Άμα ενδιαφέρεστε να κατασκευάσετε ένα νέο site ή έχετε ήδη κάποιο και χρειάζεστε τη βοήθεια κάποιου ειδικού στο SEO, τότε μπορείτε να με καλέσετε στο 6972.364.387 για να σας δώσω μια προσφορά.
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
3 Σχόλια. Leave new
Αγαπητέ Γιάννη αυτά που γράφετε σε όλα τα άρθρα είναι εκπληκτικά για κάποιον που έχει eshop και δεν ειχα ιδέα πως λειτουργεί η Google και το SEO.
Διαβάζω εδώ και 1 ώρα και οι πληροφορίες που εδώ συλλέξει είναι απίστευτες . Δεν σκέφτομαι να σε ενοχλήσω στο τηλέφωνο, έχω κάμποσες μέρες να τα διαβάσω ολα αυτά και τα εφαρμόσω μόνος μου στην επιχείρηση μου, έτσι και αλλιώς αυτά που αναφέρεις είναι απλοϊκά γραμμένα, κάνει τον καθένα να τα καταλάβει , και κυρίως ΔΩΡΕΑΝ !
Όπως πάντα καταπληκτικό άρθρο!
Συνέχισε αυτό που κάνεις με την ίδια θέρμη.ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ 🙂
Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννη.