ΑΥΞΗΣΗ TRAFFIC-ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ-10

7 λόγοι που η αύξηση του traffic στο site σας δεν φέρνει πωλήσεις

Η αύξηση των μετατροπών ή η αύξηση των πωλήσεων της ιστοσελίδας σας άμα διατηρείτε eshop είναι ζωτικής σημασίας για την βιωσιμότητα σας στο ίντερνετ.

Όμως πολλές φορές και το έχουμε δει κατά κόρον, η αύξηση του traffic της ιστοσελίδας σας δεν οδηγεί σε αυτόματη αύξηση των πωλήσεων.

Με άλλα λόγια ο ηλεκτρονικός τζίρος ενός eshop ή μιας ιστοσελίδας δεν είναι ανάλογες του traffic.

Άμα και εσείς ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία που ενώ το site σας δέχεται δεκάδες επισκέψεις δεν κόβει φράγκο, ή γενικά δεν έχει μετατροπές ή οι μετατροπές είναι ιδιαίτερα χαμηλές, θα πρέπει να διαβάσετε σίγουρα αυτό το άρθρο.

Πότε το ποσοστό μετατροπών είναι ικανοποιητικό;

Κάθε αγορά στο ίντερνετ έχει και τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και κατά συνέπεια διαφορετικό ποσοστό μετατροπών. Πάντως το βασικό ποσοστό μετατροπών σας θα πρέπει να είναι κατά ελάχιστο 1%.

Όχι ότι το ποσοστό 1% είναι καλό αλλά κρίνεται βιώσιμο και ικανοποιητικό. Άμα το ποσοστό μετατροπών είναι κάτω του 1% τότε θα πρέπει σίγουρα να αναζητήσετε νέες πηγές επισκεψιμότητας ή να βελτιώσετε το site σας ώστε να το αυξήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο.

Άμα το ποσοστό σας είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από το 1%, τότε θα πρέπει να αισθάνεστε ότι το traffic που έχετε στην ιστοσελίδα σας είναι το σωστό και βρίσκεστε από άποψη τουλάχιστον traffic στον σωστό δρόμο.

Το λέω με επιφυλάξεις γιατί μπορεί να έχετε το σωστό traffic αλλά μπορεί το κόστος από το traffic να είναι εξαιρετικά μεγάλο που να κάνει το κόστος των πωλήσεων δυσβάσταχο. Τέτοιες περιπτώσεις υπάρχουν καθημερινά στις καμπάνιες Google Adwords ή γενικότερα στα CPC (Cost Per Click) δίκτυα.

Τι θα πει κλιμάκωση του traffic;

Για να απομυθοποιήσουμε ακόμα έναν άλλο μύθο αυτό της κλιμάκωσης του web traffic. Στα αγγλικά σημαίνει traffic scalability. Το ότι δηλαδή άμα 100 επισκέπτες μας φέρνουν μια πώληση, τότε για να έχουμε τρεις πωλήσεις θα πρέπει να έχουμε 300 επισκέπτες.

Αυτή η εντύπωση είναι εσφαλμένη και συνήθως οι πωλήσεις δεν είναι ανάλογες του traffic γιατί το traffic δεν είναι σταθερής ποιότητας. Μπορεί να είναι και καλύτερης ποιότητας αλλά μπορεί να είναι και κατώτερης ποιότητας.

Πάμε όμως να δούμε τους 7 συνηθέστερους λόγους που η αύξηση του traffic στο site σας δεν φέρνει πωλήσεις.

1 Λάθος αγοράς στόχου

Η λάθος στόχευση ή η αδυναμία αναγνώρισης και στόχευσης του σωστού μας κοινού έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη των αναμενόμενων πωλήσεων. Θα πρέπει να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας για το ποια είναι η αγορά στόχος σας και να βρείτε το κατάλληλο τμήμα της αγοράς που σας αντιπροσωπεύει.

Ίσως να είχατε κάποιο τμήμα της αγοράς στο παρελθόν το οποίο σήμερα έχει εκλείψει ή έχουν αλλάξει οι καταναλωτικές του συνήθειες.

2 Ακατάλληλο traffic

Το traffic δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό ή ότι είναι ανθρώπινο πάντα. Το 25% της επισκεψιμότητας πολλές φορές οφείλεται σε bots και σε spam ή σε επισκέπτες που έχουν ξαναέρθει στο site μας και απλά θέλουν να συγκρίνουν μια τιμή ή να ξαναδούν κάτι.

Επίσης πολλές φορές η συμμετοχή σε διάφορα σχήματα για αύξηση του traffic δεν φέρνει την σωστή επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.

Η έρευση του κατάλληλου traffic και η συνεχής δοκιμή με νέα κανάλια επισκεψιμότητας όπως το Adwords, το άνοιγμα των λέξεων κλειδιών, το blogging κτλ είναι αναγκαία για να βρείτε το κατάλληλο, ποιοτικό traffic που θα φέρει πωλήσεις.

3 Έλλειψη ποιοτικού SEO

Το ποιοτικό SEO είναι αυτό που βασίζεται στο χτίσιμο πραγματικών backlinks με τις σωστές λέξεις κλειδιά που όντως είναι αυτές που κρύβουν πίσω τους πρόθεση αγοράς. Δεν φέρνουν πωλήσεις όλες οι λέξεις κλειδιά, παρά μόνο μερικές που όσοι τις χρησιμοποιούν στις αναζητήσεις τους θέλουν και να αγοράσουν κάποιο από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.

Η σωστή έρευση και χρήση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών είναι μέλημα σας σαν επιχειρηματία του ίντερνετ ή webmaster και θα πρέπει να γίνεται σε συνεργασία με τους ειδικούς στο SEO.

4 Μη αναγνωρίσιμο brand

Τη μεγαλύτερη ισχύ σήμερα σε αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις ή μετατροπές την έχουν τα brands. Όσο πιο γνωστή είναι η φίρμα σας, η επωνυμία σας δηλαδή, τόσο πιο εύκολα θα κάνετε και πωλήσεις. Θα αγοράζατε ποτέ ένα αυτοκίνητο no name;

Φυσικά και όχι, και όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές θέλουν ένα αυτοκίνητο από τις πιο καταξιωμένες εταιρείες στον χώρο που προσδίδει πρεστίζ και όχι μόνο άνεση και ασφάλεια στις μετακινήσεις τους.

Το ίδιο συμβαίνει και με όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που πωλούνται στο ίντερνετ. Όλοι θέλουν να αγοράσουν από μια γνωστή επωνυμία.

Η αναγνωρισιμότητα του brand σας μπορεί να είναι σε δύο επίπεδα:

  • Σε επίπεδο site, έχετε κάποιο γνωστό site λιανικής όπως το amazon.com και πουλάτε δεκάδες προϊόντα
  • Σε επίπεδο προϊόντος, έχετε άγνωστο eshop ή site αλλά πουλάτε επώνυμα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω ίντερνετ.

Πολλές φορές μπορεί να συμβαίνουν και τα 2 παραπάνω, να έχετε επώνυμο site και να πουλάτε επώνυμα προϊόντα.

Στην περίπτωση που έχετε καινούριο site και το λανσάρετε ως brand name στην αγορά, θα πρέπει να φροντίσετε να κάνετε γνωστό το όνομα σας πρώτα και μετά να αρχίσετε να πουλάτε. Έτσι θα πρέπει να ακολουθήσετε μια στρατηγική brand awareness ή μια στρατηγική market penetration διείσδυσης δηλαδή στην αγορά στόχο σας.

5 Κακό positioning

Το positioning είναι η τοποθέτηση του προϊόντος ή της ιστοσελίδας σας στα τελικά μάτια του καταναλωτή ως ειδικού σε κάτι. Για παράδειγμα ειδικού στις τσάντες, ή ειδικού στα διαζύγια κτλ.

Άμα η διαδικασία της στρατηγικής τοποθέτησης δεν γίνει σωστά ή άμα η ιστοσελίδα σας δεν συνάδει με το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στην αγορά, τότε προφανώς έχετε κάνει κάτι λάθος και θα πρέπει να ξανατοποθετηθείτε άμα θέλετε να πουλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

6 Αργή ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας

Η ταχύτητα φόρτωσης είναι καταλυτική στο να μπορέσει ένας επισκέπτης να πλοηγηθεί μέσα στην ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με άνεση και σε ελάχιστο χρόνο να βρεί αυτό που θέλει και να γεμίσει το καλάθι αγορών.

Εκτός από παράγοντα κατάταξης στη Google και στις μηχανές αναζήτησης, η ταχύτητα φόρτωσης είναι ικανή να αυξήσει ή να μειώσει τις πωλήσεις σας.

Σύμφωνα με στατιστικές, για κάθε ένα δευτερόλεπτο καθυστέρησης στην ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας, υπάρχει αύξηση της εγκατάλειψης της ιστοσελίδας σας κατά 10%.

Όπως βλέπετε θα πρέπει να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης και να την κρατήσετε κάτω από τα 2 δευτερόλεπτα με βέλτιστο το ένα δευτερόλεπτο ώστε να έχετε όσο το δυνατόν υψηλότερες μετατροπές.

7 Ακατάλληλα προϊόντα ή υπηρεσίες

Ο έβδομος λόγος αν και είναι αυτονόητος, πάρα πολλοί επιχειρηματίες του ίντερνετ και ιδιοκτήτες eshop δεν θέλουν να τον καταλάβουν και έχει να κάνει με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας που μπορεί να είναι ακατάλληλα.

Το ίντερνετ και τα μαγαζιά σήμερα είναι φορτωμένα άχρηστα προϊόντα και υπηρεσίες που δεν τα θέλει κανένας, αυτά συνήθως γίνονται στοκ και μετά σκοτώνονται για λίγα ευρώ.

Φροντίστε να μην είναι και τα δικά σας σε αυτήν την κατηγορία και να τα έχετε δοκιμάσει πρώτα, πριν αρχίσετε να στοκάρετε για να τα πουλήσετε.

Μικρές αλλαγές στην γκάμα των προϊόντων σας μπορεί να αυξήσουν τις πωλήσεις σας και να κάνουν και τους παλιούς σας πελάτες να ξανααγοράσουν. Σκεφτείτε το λίγο.

Δείτε περισσότερα για αποτελεσματικό Web Design:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

http://www.smokypixel.gr/2015/01/6-logoi-pou-auksisi-traffic-site-den-odigei-se-conversions/

ΑΥΞΗΣΗ TRAFFIC, ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ, ΑΥΞΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΑΥΞΗΣΗ CONVERTION RATE, ΑΥΞΗΣΗ CRO, CRO, ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού