ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

7 Λόγοι για να προσλάβετε SEO Agency τώρα! Ο 7ος θα σας εκπλήξει!

7 Λόγοι για να προσλάβετε SEO Agency τώρα! Ο 7ος θα σας εκπλήξει!

Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO.

Έχω το Paramarketing SEO agency και σήμερα θα μιλήσουμε γιατί θα πρέπει να προσλάβετε εσείς ένα SEO agency.

Εμπρός λοιπόν!
Δεν σας λέω να κάνετε like και subscribe, εκτός κι αν σας αρέσει το βίντεο, γιατί οι στατιστικές έρευνες έχουν δείξει ότι το 70% αυτών που κάνουν like και subscribe το κάνουν αυτόνομα και αυτοβούλως, οικειοθελώς χωρίς να το ζητήσει κάποιος όπως εγώ αυτή τη στιγμή.

Γιατί θα πρέπει να προσλάβετε ένα SEO agency;

Ξέρουμε όλοι ότι το SEO έχει γίνει αρκετά περίπλοκο στις μέρες μας.

Όμως το 93% μιας επίσκεψης στο Ίντερνετ ξεκινάει από μια αναζήτηση στην Google.

Δηλαδή όταν ανοίγουμε το κινητό μας, καλή ώρα εγώ και θέλω να βρω κάτι, ένα ξενοδοχείο να μείνω το βράδυ, ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο, το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να πατήσω τη λέξη κλειδί στη Google, γιατί είναι η καλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως αυτή τη στιγμή.

Το βίντεο γυρίζεται το 2021.

Όλοι συμφωνούμε ότι το SEO είναι πάρα πολύ σημαντικό για την επιβίωση μιας επιχείρησης στο Ίντερνετ, ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, μιας ιστοσελίδας είτε σε τοπικό επίπεδο είτε σε εθνικό είτε σε παγκόσμιο επίπεδο
Όμως γιατί θα έπρεπε να πάμε σε κάποιο SEO agency και να μη μείνουμε μόνοι μας να κάνουμε SEO;

Κάποιοι από εσάς γνωρίζετε πολλά πράγματα πάνω στο SEO, κάποιοι είστε αρχάριοι, κάποιοι δεν θέλετε να ασχοληθείτε, αλλά εδώ θα αναλύσουμε 7 λόγους γιατί δεν πρέπει να κάνουμε μόνοι μας SEO σήμερα, γιατί δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα.

1 Η Google κάνει 3.500 αλλαγές στον αλγόριθμο της κάθε χρόνο

why-seo-agency-GR-paramarketing-low

Πρώτος λόγος, το SEO αλλάζει συνεχώς.

Με 3.500 περίπου αλλαγές το χρόνο στον αλγόριθμο της Google, γιατί η Google είναι το SEO σήμερα και το SEO η Google, είναι δυο έννοιες ταυτόσημες, είναι πολύ δύσκολο να προλάβουμε αν είμαστε ερασιτέχνες να κάνουμε όλες αυτές τις αλλαγές και να καταφέρουμε να ανεβάσουμε το site μας στην Google.

Ήδη μέχρι να κάνουμε τις αλλαγές, άμα δεν ασχολούμαστε κάθε μέρα με αυτό, η Google θα βγάλει καινούργιο update.

Τα τελευταία update που έχει βγάλει η Google φέτος το καλοκαίρι είναι πάρα πολύ οδυνηρά.

Το πρώτο ξεκίνησε τον Μάιο με το Google Web Core Vitals που έχει να κάνει με το page usability, δηλαδή με τη χρηστικότητα της ιστοσελίδας, πόσο γρήγορα φορτώνει, πόσο γρήγορα πάνε τα κουμπάκια, άμα μετακινείται το site μας όσο φορτώνει και δεν μπορεί κάποιος να κάνει click κάπου, τα αναδυόμενα παράθυρα που πιθανόν να μπλοκάρουν τον χρήστη να διαβάσει τα κείμενα, να δει τα βίντεο και να πλοηγηθεί στο site σας και ούτω καθεξής.

Όλες αυτές οι αλλαγές και συνεχίζει να κάνει updates και τον Ιούνιο και τον Ιούλιο και τον Αύγουστο φέτος η Google και μιλάμε για core updates, όχι μικρά updates που κάνει κάθε μέρα, γιατί η Google κάνει μικρά updates κάθε μέρα, μικρά updates κάθε μήνα και μεγαλύτερα κάθε τρίμηνο.

Μας έχει πλακώσει το τελευταίο τετράμηνο με πάρα πολλά updates που είναι φύσει αδύνατον κάποιος που ξεκινάει αυτή τη στιγμή στο SEO ή είναι ερασιτέχνης στο SEO να μπορέσει να παρακολουθήσει και να κάνει όλες αυτές τις βελτιώσεις.

Πιστέψτε με, το Web Core Vital update και το page usability απαιτούν προγραμματισμό και web development.

Πρέπει να έχετε γνώσεις από κώδικα για να κάνετε όλες τις διορθώσεις.

2 Το SEO είναι μια πολύ εξειδικευμένη εργασία

Πάμε στο νούμερο 2.

Το SEO είναι μια πολύ εξειδικευμένη εργασία, πολύ εξειδικευμένη, ακόμη κι αν είστε απόφοιτος Πανεπιστημίου, Πολυτεχνείου, με σχέση την Πληροφορική, δεν είστε SEO expert.

Για να γίνει κάποιος SEO Expert χρειάζεται τουλάχιστον 4 χρόνια καθημερινής ενασχόλησης με το SEO!

Χρειάζεστε άλλα 4 χρόνια για να γίνετε SEO expert τουλάχιστον και πρέπει να σας αρέσει πάρα πολύ, γιατί πιστέψτε με το SEO είναι πολύ βαρετή και πολύπλοκη διαδικασία που δεν έχει άμεσα αποτελέσματα, αλλά μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Δηλαδή μπορεί να δείτε αποτελέσματα σε 6 με 12 μήνες σε ένα site που κάνετε σήμερα, χωρίς να καταλάβετε τι φταίει και δεν ξεκινάει το site από την άλλη μέρα.

Αντιθέτως, άμα έχω διαφήμιση στη Google και κάνω Google AdWords και Facebook Ads, μπορεί να έχω αποτελέσματα εκείνη τη στιγμή.

Για να γίνει κάποιος SEO expert είναι μια χρονοβόρα διαδικασία και πρέπει να ξοδέψετε πάρα πολύ χρόνο, πάρα πολλά χρήματα και εγκεφαλική ενέργεια και δεν γίνεται να γίνουν όλοι SEO experts από τη μια μέρα στην άλλη.

3 Ο ανταγωνισμός για να βγείτε στη Google είναι τεράστιος

Το νούμερο 3 είναι ο ανταγωνισμός.

Πρέπει να επιλέξετε ένα SEO agency, γιατί υπάρχει ανταγωνισμός, γιατί οι ανταγωνιστές σας έχουν ήδη επιλέξει κάποιο SEO agency αυτή τη στιγμή που μιλάμε και που βλέπετε το βίντεο αυτό.

Πώς θα γίνει αυτό;

Είναι πάρα πολύ απλό.

Κάντε μια αναζήτηση στη Google μια λέξη κλειδί από το site σας π.χ. αν είστε κατάστημα με ρούχα, πατήστε κατάστημα με ρούχα Αθήνα ή online γυναικεία ρούχα. Κοιτάξτε την πρώτη δεκάδα και δείτε ότι ήδη υπάρχουν άλλα site.

Άμα δεν είναι το δικό σας εκεί σημαίνει ότι όλα τα άλλα site που υπάρχουν στην δεκάδα έχουν προσλάβει κάποιο SEO agency ήδη.

Όχι τώρα, πριν από χρόνια είτε είναι ο Χρυσός Οδηγός είτε είναι το Zara είτε είναι το Bershka με αυτές τις αναζητήσεις στις πρώτες θέσεις. Ήδη έχουν ολόκληρη ομάδα είτε in-house, είτε εντός δηλαδή της επιχείρησης, είτε εκτός σε κάποιο γραφείο έξω και κάνουν SEO τα τελευταία χρόνια για να βγουν στις λέξεις κλειδιά.

Οπότε, είναι σχεδόν αδύνατον κάποιος να ξεκινήσει από κάτι χωρίς να ξέρει κάτι με βάρκα την ελπίδα, ώστε να πάρει τον ωκεανό της Google, θα χαθεί, αυτό είναι απόλυτα σίγουρο.

Μέχρι το 2015 έβλεπα πάρα πολλούς ερασιτέχνες στο SEO να κερδίζουν, τους δήθεν επαγγελματίες του SEO, γιατί δεν είχε ξεχωρίσει ακόμη η ήρα από το σιτάρι, αλλά με τα χρόνια και την πάροδο του χρόνου μικρές, μικρές λεπτομέρειες κάνανε τον επαγγελματία και μικρές λεπτομέρειες κάνανε τον ερασιτέχνη.

Προσωπικά έχω πάνω από 10.000 ώρες εμπειρίας στο SEO, γιατί χρειαζόμαστε 10.000 ώρες για να γίνουμε ειδικοί σε κάτι, σύμφωνα με το σχετικό βιβλίο 10.000 ώρες, το έχω και σε άρθρο, οπότε είναι λίγο δύσκολο να κερδίσουμε τον ανταγωνισμό μόνο με επιμονή και φαντασία, χρειαζόμαστε κάτι παραπάνω.

4 Πρέπει να βρείτε τις λέξεις κλειδιά που φέρνουν τα λεφτά

Νούμερο 4, χρειαζόμαστε σωστές λέξεις κλειδιά.

Πρέπει να επιλέξουμε ένα SEO agency που να είναι επαγγελματίες, γιατί το keyword research φέρνει τα money keywords, τα money keywords είναι οι λέξεις κλειδιά που βγάζουν τα λεφτά σήμερα στη Google και δεν είναι οι λέξεις κλειδιά αυτές που χρειάζεται για να βρούμε τους πελάτες που θέλουμε.

Τι θέλω να πω με αυτό;

Ας κάνουμε μια αναζήτηση στη Google σήμερα και ας πατήσουμε τη λέξη SEO.

Δυστυχώς, τη λέξη SEO τη στόχευα για πάρα πολλά χρόνια και ποτέ δεν μου έφερε κάποιο πελάτη, επειδή το user intent, η πρόθεση του χρήστη πίσω από τη λέξη κλειδί ήταν να μάθει τι είναι SEO, κάποιος αρχάριος ή κάποιος δημοσιογράφος ή κάποιος φοιτητής.

Δεν υπήρχε η πρόθεση του χρήστη να βρει κάποιον επαγγελματία του SEO σήμερα με αυτή τη λέξη κλειδί.

Οπότε, όπως με το SEO, στην ίδια κλάση είναι και το τι είναι SEO και η στόχευση σε αυτή τη λέξη κλειδί με κράτησε χαμηλά πάρα πολλά χρόνια.

Έχω αλλάξει τις λέξεις κλειδιά στο SEO agency που είναι αυτό ψάχνει κάποιος, αυτό που είμαστε. Είμαστε ένα SEO agency, όταν θέλω να βρω επαγγελματία για το SEO δεν θα ψάξω να βρω SEO, αλλά κάποιο SEO agency.

Αν θέλω να μάθω SEO μόνος μου, θα ψάξω να βρω για το SEO γενικά γιατί δεν με ενδιαφέρει να βρω κάποιο SEO agency.

5 Στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα

Νούμερο 5, στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα.

 

Η πιο καλή επισκεψιμότητα είναι η οργανική από όλες.

Είναι πιο προσοδοφόρα, έχει το μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών, όπως και είναι η πιο στοχευμένη.

Όμως, κάνοντας λάθος επιλογή στις λέξεις κλειδιά και στην πρόθεση του χρήστη, έχουμε και λάθος οργανική επισκεψιμότητα που δεν μετατρέπεται σε πελάτη. Αυτό σημαίνει να έχουμε 100 επισκέψεις τη μέρα και να αγοράζει ένας, να έχουμε 1% ποσοστό μετατροπής.

Άμα στοχεύσουμε όμως σε καλύτερες λέξεις κλειδιά, τότε αυτό το ποσοστό μπορεί να γίνει καλύτερο και 2% και 3% και 5%, που είναι ένα καλό ποσοστό στην παροχή υπηρεσιών σήμερα, γιατί στους 100 επισκέπτες, οι 15 θα πάρουν τηλέφωνο και οι 5 θα γίνουν πελάτες.

Άρα, έχουμε ένα ποσοστό που είναι καλό, γιατί με 5 πελάτες τη μέρα στους 100 κάτι γίνεται. Άμα πάρουμε 500 επισκέψεις, θα έχουμε 25 και ούτω καθεξής.

Η στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα απαιτεί καλή γνώση του Google Analytics, καλή γνώση των λέξεων κλειδιών, της έρευνας αγοράς και για να φτάσουμε στο Google Analytics που είναι νούμερα, αριθμοί και χρειάζεστε πάρα πολύ χρόνο για να βουτήξετε σε αυτά, να έχετε γνώσεις ειδικού στο SEO και όχι έναν ειδικό στο SEO που είναι μόνο στο έξω, αλλά σε ένα SEO agency που έχει ομάδα, επιτελείο ανθρώπων που γνωρίζουν όλοι πολύ καλά το SEO όλα αυτά τα χρόνια.

6 Χρειάζεστε κλιμάκωση και ισόρροπη ανάπτυξη

Πάμε στο νούμερο 6. Είστε επιχειρηματίας και θέλετε να αναπτύξετε την επιχείρηση σας.

Το νούμερο 6 είναι scale και growth, στα ελληνικά σημαίνει κλιμάκωση και πολλαπλασιασμός, έχω 100.000 τζίρο και θέλω να πάω στα 200.000, έχω 1.000.000 τζίρο και θέλω να πάω στα 2.000.000.

Η ανάπτυξη γίνεται και μέσα από το SEO, γιατί το SEO είναι αναπτυξιακό από μόνο του, μπορεί να φέρει πάρα πολλούς πελάτες.

Ωστόσο χρειάζεται να ξέρετε τι είναι αυτό που θα φέρει ανάπτυξη στην επιχείρηση μας, επειδή άμα κάνω σκέτο ξερό SEO και κάνω μόνο backlinks και γράφω μόνο κείμενα, δεν πάμε πουθενά σαν επιχείρηση.

Θα πρέπει η ανάπτυξη να γίνεται βρίσκοντας νέες αγορές, νέες λέξεις κλειδιά που δεν πιάνουν οι ανταγωνιστές και δεν πιάνουμε εμείς, οι οποίες θα είναι money keywords και θα φέρουν στοχευμένη επισκεψιμότητα για να αυξήσουν την επιχείρηση μας.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting για πάντα!

Πριν πάμε στον τελευταίο λόγο, στο 7, θα ήθελα να μιλήσω για τον χορηγό του καναλιού μας που είναι η Myip.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting σας εφόρου ζωής με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Το hosting της Myip είναι σε light speed servers και βοηθάει πάρα πολυ στο να ανεβάσετε τα Web Core Vitals και να ανεβείτε στην Google.

Μην πάτε και ξοδεύετε τον χρόνο σας σε υπηρεσίες SEO κατώτατης ποιότητας, χαμηλής ποιότητας. Το site σας θα πέσει αντί να ανέβει.

Και εγώ έχω δοκιμάσει πάνω από 50 υπηρεσίες hosting που είναι ενεργές αυτή τη στιγμή και τελικά η Myip είναι η πιο γρήγορη εταιρεία hosting και έχει το πιο καλό support στην Ελλάδα. PARAMARKETING50 είναι ο κωδικός έκπτωσης.

7 Πρέπει να χτίσετε ένα Brand

Πάμε στο 7 που είναι το χτίσιμο brand.

Η Google επικροτεί τα brand.

Κακά τα ψέματα, αν είστε άγνωστοι σχεδόν κανένας μα κανένας δε θα αγοράσει από εσάς μόλις μπει στο site σας.

Απαιτούνται από 7 έως 12 επισκέψεις για να πραγματοποιηθεί μια αγορά, γιατί το 80% περίπου των αγορών των υπηρεσιών ή των προϊόντων γίνεται στη δέκατη επίσκεψη.

Άρα, θα πρέπει να εκτεθούμε τουλάχιστον 7 φορές σε κάποιον για να αρχίσει να αναδρά με μας, να αποκτήσει εμπιστοσύνη και να γίνει πελάτης μας.

Για να σας δει κάποιος πολλές φορές χρειάζεται brand και το brand χτίζεται μέσα από το SEO, γιατί ανεβάζοντας σας το site σε πάρα πολλές λέξεις κλειδιά και οργανικές αναζητήσεις στις πρώτες θέσεις της Google και στην πρώτη θέση, τότε σας βλέπει κάποιος δεκάδες φορές και θα κάνει κάποια στιγμή click και θα μπει στο site σας, έστω και τρίτος έστω και δεύτερος να είστε, κάποιος θα μπει στο site σας, θα αισθανθεί οικεία με εσάς και θα αγοράσει.

Όμως, το χτίσιμο ενός brand δεν είναι μόνο SEO.

Χρειάζεται κάποιο SEO agency που να ξέρει και Marketing. Εγώ έχω τελειώσει Marketing στο εξωτερικό, ασχολούμαι με το Marketing τα τελευταία 20 χρόνια και το branding είναι το βασικό για να κάνετε το site σας αξιομνημόνευτο, να σας θυμούνται και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο Ίντερνετ και να αναπτύξετε την επιχείρηση σας μέσω Ίντερνετ σήμερα.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-2

Αυτά για σήμερα!

Μπορείτε να γραφτείτε στο κανάλι μου και στο site, το Paramarketing.gr, έχουμε έναν οδηγό SEO και διάφορες συμβουλές για SEO.

Μπορείτε να κάνετε scroll down και να γραφτείτε στο newsletter για να παίρνετε κάθε 15 μέρες δωρεάν συμβουλές για το πως να αυξήσετε την επιχείρηση σας στην Google. Γεια σας!

 

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Σχολιάστε

Shares