ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE 
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Περιεχόμενα
Ο στόχος κάθε web designer και κάθε κατασκευαστή ιστοσελίδων θα πρέπει να είναι να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα που πουλάει. Όλες οι ενέργειες και η προσπάθεια του κάθε επαγγελματία σχεδιαστή ιστοσελίδων θα πρέπει να είναι προς αυτήν την κατεύθυνση.
Αυτό σημαίνει ότι στο πετυχημένο web design θα πρέπει να ακολουθήσουμε μερικά συγκεκριμένα πράγματα ενώ κάποια άλλα θα πρέπει να τα αποφύγουμε. Για να σας γλιτώσω λοιπόν χρόνο και χρήματα σας παραθέτω τα 7 ίσως πιο σημαντικά πράγματα που σίγουρα θα πρέπει να αποφύγετε όταν έχετε να κάνετε με επαγγελματικό σχεδιασμό ιστοσελίδων.
Το ότι υπάρχουν πολλά site με λάθος χρώματα όντως υπάρχουν και είναι πολύ δύσκολο να πείσεις τον κατασκευαστή ή τον πελάτη για το αντίθετο. Τα πολύχρωμα web sites παραπέμπουν συνήθως σε online casino ή αθλητικά site και δεν έχουν σχέση με τα επιχειρηματικά sites ή τα επαγγελματικά eshop.
Πριν χρησιμοποιήσετε πολλά χρώματα ή κάποιο χρώμα, θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας τα συναισθήματα που αυτά τα χρώματα προκαλούν στους υποψήφιους πελάτες σας ή τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.
Για παράδειγμα το κόκκινο ή το ροζ δεν ταιριάζει σε eshop φαρμακείου, γιατί έχει επικρατήσει χρωματικά το πράσινο και το λευκό χρώμα για τα φαρμακεία.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει εύκολη την πλοήγηση για τους χρήστες της ιστοσελίδας σας. Προσοχή γιατί χρησιμοποιώ τη λέξη χρήστης που σημαίνει το άτομο που χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα σας και τις δυνατότητες της.
Είναι το μενού εύχρηστο και ευανάγνωστο; Μπορεί κάποιος να πλοηγηθεί εύκολα στην ιστοσελίδα σας ή χρειάζεται πολύ χρόνο για να βρει κάτι;
Άμα έχετε eshop, μπορεί κάποιος να βρει εύκολα τις κατηγορίες και τα είδη; Τα φίλτρα αναζήτησης φαίνονται σωστά στα κινητά;
Η σωστή ιεραρχική δομή της ιστοσελίδας μας με λίγα επίπεδα βάθος και η τοποθέτηση των σημαντικότερων σελίδων στην πρώτη θέση και των δευτερέυοντων σε παρακάτω θέσεις είναι εξαιρετικής σημασίας στον σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας.
Πολλές φορές θα πρέπει αναγκαστικά να χρησιμοποιήσουμε εικόνες σε πλέγμα για να ενισχύσουμε την πλοήγηση του χρήστη και την καλύτερη κατανόηση του περιχομένου και της δομής της ιστοσελίδας μας.
Η καλή και σωστή δομή που δεν μπερδεύει τον χρήστη ανεβάζει και το συνολικό User Experience που όπως καταλαβαίνετε είναι παράγοντας SEO.
Η θεωρία της σχετικότητας μετράει και στο πετυχημένο Web Design και όταν λέμε σχετικότητα, θα πρέπει οι σελίδες προορισμού θα πρέπει να είναι όχι μόνο ελκυστικές αλλά και σχετικές με τις λέξεις κλειδιά και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας.
Και επειδή το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, το καλό, μοναδικό και εξέχων περιεχόμενο επιτελεί διπλό σκοπό:
Η ερώτηση που θα πρέπει τώρα να θέσω ή να τίθω (όπως θα έλεγε και ο Μιλτιάδης Έβερτ) είναι: Είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας ελκυστικό;
Η εστίαση σε ένα πράγμα που θέλουμε να κάνει ο τελικός χρήστης μόλις επισκεφτεί την ιστοσελίδας μας αποτελεί το Call To Action (CTA) το οποίο όσο πιο απλό και ξεκάθαρο είναι τόσο το καλύτερο.
Η ύπαρξη ή η συνήπαρξη πολλών CTA ταυτόχρονα αποσυντονίζει τον χρήστη και δεν τον αφήνει με την σωστή εντύπωση όταν φεύγει από το site μας, γιατί μάλλον υπάρχει πολύ πληροφορία ή όχι ξεκάθαρη πληροφορία.
Πολλά κουτάκια, είτε για κοινοποίηση, είτε για να κάνουμε like, ή για να μιλήσουμε στο chat ή οτιδήποτε άλλο δημιουργούν δυσφορία και σύγχηση και αυξάνουν τα ποσοστά εγκατάλειψης. Ειδικά άμα έχετε eshop με καλάθι αγορών τότε τα ποσοστά εγκατάλειψης αυξάνονται όσο αυξάνονται τα πολύχρωμα και ασύμετρα κουτάκια.
Ουκ εν τω πολλώ το εύ αλλά το εύ ην το πολλώ και με διάφορες παραλλαγές μεταφράζεται ότι τα πολλά κουτάκια είναι φτώχεια και ο πλούτος πηγάζει από την απλότητα του σχεδιασμού, από τους συμβολισμούς και από τα λίγα και καλά σχεδιαστικά στοιχεία που θα έχουμε σε ένα πετυχημένο σχεδιαστικά site.
Το έβδομο στοιχείο ενέχει μεγάλες δόσεις γέλιου γιατί ειδικά στο Google Remarketing και στις ιστοσελίδες που συμμετέχουν στο δίκτυο προβολής της Google, το λεγόμενο Google AdSense φημίζονται για τις διαφημίσεις κουκουρούκου και για τα άσχετα banners που μας ακολουθούν σαν την άδικη κατάρα.
Εξίσου σημαντικό πρόβλημα είναι και οι πολλές διαφημίσεις που δεν αφήνουν περιθώριο για να διαβάσεις το άρθρο ή να δεις το βίντεο που θες. Το καλό web design θα πρέπει να έχει λιγότερες διαφημίσεις ώστε να διατηρεί τον χρήστη σε εγρήγορση και να μην χάνει την εστίαση του βλέποντας άσχετα πράγματα.
Στον τίτλο αναφέρθηκα σε 7 Πράγματα που πρέπει να αποφύγετε στο web design, αλλά τελικά θα σας δώσω και ένα όγδοο επειδή διψάτε για γνώση.
Οι πολλές εικόνες δεν βοηθάνε στο να μετατρέψετε έναν χρήστη σε πελάτη. Μπορεί να έχετε σε ένα προϊόν περισσότερες από μία γιατί όντως χρειάζονται αλλά η άσκοπη χρήση τους σε μια σελίδα δεν βοηθάει στο να κρατήσει τον χρήστη εντός αυτής.
Το πιο εύκολο πράγμα είναι να διώξουμε τον επισκέπτη από τη σελίδα μας και το πιο δύσκολο είναι να τον φέρουμε ή να τον κάνουμε να ξανάρθει αφού έχει ήδη επισκεφτεί το site μας μια φορά και δεν του άρεσε.
Οι πολλές εικόνες ειδικά άμα είναι κομμένες σε ασύμμετρα σχήματα κουράζουν το μάτι. Χρησιμοποιήστε ελαφριές σε μέγεθος εικόνες οι οποίες είναι οι πιο καλές και οι πιο καθαρές. Οι εικόνες που έχουν μέσα τους πολλά πράγματα μάλλον δεν περνάνε το τελικό μήνυμα στον επισκέπτη.
Πιστεύω να σας βοήθησα να σχηματίσετε μια πρώτη άποψη για το τι δεν πρέπει να έχει ένα πετυχημένο web design, σας ανέφερα μόνο 7 ή 8 πράγματα που δεν πρέπει να έχει αλλά σίγουρα στην πορεία θα εντοπίσετε δεκάδες άλλα που θα καλύψουμε σε ένα άλλο άρθρο για το web design.
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!