ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

WEB PROMOTION

7 Πράγματα που πρέπει να προσέξετε στην προώθηση της ιστοσελίδας σας

Η προώθηση της ιστοσελίδας σας έχει δύο βασικά σκέλη. Την προώθηση της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης και την προώθηση της ιστοσελίδας σε άλλα site που έχουν πολύ κόσμο όπως τα social media, facebook, twitter, μεγάλα ειδησεογραφικά sites κτλ.

Για να μάθετε ακριβώς τι περιλαμβάνει ο σωστή προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης χωρίς να επισείεται ο κίνδυνος της τιμωρίας από την Google, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω.

1 Επιλέξτε τα σωστά κανάλια προώθησης της ιστοσελίδας σας

Όπως καταλάβατε την προώθηση της ιστοσελίδας σας μέσω πληρωμένης διαφήμισης θα την αφήσουμε απέξω εκτός από μερικές εξαιρέσεις όπως στην περίπτωση του skroutz.gr

Σίγουρα όμως θα αφήσουμε έξω από την προώθηση της ιστοσελίδας σας την πληρωμένη διαφήμιση στη Google με τα Google Adwords, τη διαφήμιση στο Facebook και γενικά τη διαφήμιση σε όλα τα διαφημιστικά δίκτυα διανομής όσο δελεαστικά και άμα είναι όπως ο Χρυσός Οδηγός που είναι πολύ εμπεριστατωμένος και καλοστημένος.

Όμως λέγεται χρυσός γιατί έχει χρυσώσει του ιδιοκτήτες του με χρήματα επειδή η σωστή διαφημιστική προβολή με backlink ξεκινάει από 250€ το χρόνο. Για ένα authority site 250 ευρώ δεν είναι και πολύ μεγάλο κόστος ως απόλυτο νούμερο.

Ωστόσο το κόστος είναι δυσβάστακτο όταν το κοιτάμε υπό το πρίσμα του εναλλακτικού κόστους. Δηλαδή τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με τα ίδια χρήματα για την προώθηση της ιστοσελίδα μας και εννοείτε ότι με 250€ δεν φτιάχνουμε μόνο 1 authority backlink όπως στην περίπτωση του χρυσού οδηγού αλλά πάνω από 100.

Δεν έχω κάτι προσωπικό με τον Χρυσό Οδηγό που όντως είναι αξιοθαύμαστος αλλά όταν υπάρχει στενότητα χρημάτων δεν επενδύουμε σε ακριβά πράγματα. Σε περίπτωση που είστε μεγάλη εταιρεία και έχετε μερικές χιλιάδες ευρώ διαφημιστικό budget κάθε μήνα, τότε εννοείται ότι θα πρέπει να είστε παντού και φυσικά όχι μόνο στον Χρυσό Οδηγό αλλά σε όλα τα επαγγελματικά site και τα site επαγγελματικών οδηγών.

2 Καταγράψτε την υπάρχουσα κατάσταση

Άμα δεν έχετε κάποιον στόχο σίγουρα δεν θα ξέρετε που θέλετε να πάτε. Για να θέσετε τους στόχους σας θα πρέπει να έχετε και την απαραίτητη πληροφόρηση από τον ανταγωνισμό, από τις μηχανές αναζήτησης και σίγουρα θα πρέπει να ξέρετε την σημερινή σας κατάταξη.

Ένα πολύ καλό πρόγραμμα για να μετρήσετε την κατάταξη σας αντικειμενικά και χωρίς να ελέγχεται τις λέξεις κλειδιά με proxy είναι το SEO PowerSuite.

SEO POWERSUITE REVIEW

Το SEO Powersuite είναι μια σουίτα SEO δηλαδή ένα σύνολο 4 προγραμμάτων που το καθένα επιτελεί διαφορετικό σκοπό. Το κλασσικό εργαλείο μέτρησης της κατάταξης της δικής σας και των ανταγωνιστών σας είναι το Rank Tracker και είναι σχετικά εύκολο και εύχρηστο.

Θα πρέπει να ξέρετε δύο βασικά πράγματα για να μετρήσετε την κατάταξη σας και την διαφορά των θέσεων που κερδίζετε ή χάνετε:

  • Τις βασικές λέξεις κλειδιά της αγοράς σας και
  • Τους κύριους ανταγωνιστές σας

Αφού τα έχετε όλα αυτά, τότε μπορείτε να προχωρήσετε παρακάτω. Να δείτε σε ποιες θέσεις βρίσκεστε στις μηχανές αναζήτησης με τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά και να σχεδιάσετε τι πρέπει να κάνετε για να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης με τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

3 Προτιμήστε μόνο WordPress για την ιστοσελίδα σας και woocommerce για το eshop σας

Άμα έχετε ήδη ιστοσελίδα σε WordPress τότε συγχαρητήρια γιατί έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google και των άλλων μηχανών αναζήτησης.

Σε περίπτωση που έχετε eshop, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πρόσθετο Woocommerce που μετατρέπει την ιστοσελίδα σας σε eshop και μάλιστα με σωστό SEO.

Τώρα ξέρω σας έκαψα -ειδικά όλους εσάς που δεν έχετε site σε WordPress, αλλά δεν μπορώ να σας χαϊδέψω τα αυτιά τη στιγμή που ο ανταγωνισμός μαίνεται και γιγαντώνεται κι εσείς ασχολείστε με βήτα κατηγορίες εφαρμογές eshop ή CMS που αποδεδειγμένα δεν έχουν καμία τύχη.

Δεν θέλω να κατονομάσω αλλά θα το ξαναπώ, ότι δεν έχετε και πολλές πιθανότητες να κερδίσετε τις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης με ιστοσελίδες και eshop που έχουν πολλά προβλήματα στην αρχιτεκτονική και στο SEO.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να μεταφέρετε το eshop σας ή την ιστοσελίδα σας αν δεν θέλετε σε WordPress αφού υπάρχει και η δυνατότητα να κατασκευάσετε μια νέα ιστοσελίδα σε WordPress.

Είναι κοινή πρακτική στην προώθηση των ιστοσελίδων η δημιουργία πολλών άλλων θυγατρικών ιστοσελίδων σε εισαγωγικά με σκοπό την προώθηση της μητρικής ιστοσελίδας ή του money site.

4 Σχεδιάστε ένα μείγμα προώθησης ιστοσελίδας

Στο marketing, λέγεται marketing mix επίσημα, στο website promotion λέγεται Promotion Mix ή SEO Promotion Mix.

Σε αυτό το μείγμα των προωθητικών ενεργειών θα πρέπει να συνδυάσουμε όλα τα παρακάτω μαζί για να εξασφαλίσουμε άνοδο στις μηχανές αναζήτησης με φυσικό τρόπο και χωρίς να επισείεται ο κίνδυνος Google Penalty.

Σε αυτό το promotion mix θα πρέπει να συμπεριλάβουμε τα παρακάτω:

  • Social Signals
  • Social Bookmarking
  • Δημιουργία social profiles
  • Καταχώριση σε business directories και site directories
  • Διανομή δημοσιεύσεων τύπου (PR) σε PR sites
  • Blog comments
  • Guest Posts
  • Σχολιασμός σε forums
  • Δημιουργία WEB 2.0 sites όπως tumblr, blogger, wordpress.com, yola, wix κτλ.

Προσοχή γιατί θα πρέπει να υπάρχει η κατάλληλη διασπορά των backlinks και η λελογισμένη ρέγουλα στην δημιουργία τους. Μην αμολάτε απότομα καλούμπα. Προτιμήστε την σταδιακή αλλά σταθερή δημιουργία των backlinks με όσο το δυνατόν φυσικό και ανθρώπινο τρόπο και εννοείτε ότι θα πρέπει να προτιμήσετε τη δημιουργία των backlinks με το χέρι.

Να είναι manual backlinks και όχι προϊόντα ειδικού λογισμικού που κατατάσσονται στην κατηγορία spam.

5 Πετύχετε την κατάλληλη διασπορά των backlinks

Χρειαζόμαστε την διασπορά των backlinks:

  • σε εθνικές αγορές και διεθνής -αποφύγετε τα backlinks από κινέζικα sites και προτιμήστε τα ευρωπαϊκά sites και τα ευρωπαϊκά backlinks
  • σε nofollow και dofollow -η Google προσμετράει και τα nofollow links σε ποσοστό περίπου 50% σε σύγκριση με τα dofollow- Ποιος ηλίθιος διαδίδει ότι δεν τα μετράει; αυτό ήθελα να το πω εδώ και καιρό αλλά έτσι είναι
  • σε contextual backlinks και σε indexing με το domain name
  • στις λέξεις κλειδιά και
  • στις σελίδες προορισμού – όπως ξέρετε δεν γίνεται όλα τα backlinks να δείχνουν στην αρχική σελίδα από το site σας. Πόσες λέξεις κλειδιά μπορείτε να πιάσετε με την αρχική σελίδα;

Η κατάλληλη και ισορροπημένη διασπορά των backlinks θα σας δώσει ένα πολύ φυσικό link profile στις μηχανές αναζήτησης και θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την συνολική ορατότητα της ιστοσελίδας σας.

6 Διατηρήστε θετικό ισοζύγιο backlinks

ISOZYGIO_BACKLINKS

Το ισοζύγιο των backlinks σας θα πρέπει να είναι θετικό δηλαδή να δημιουργείτε πάντα λίγα περισσότερα backlinks από όσα χάνεται και με σταθερούς ρυθμούς κάθε μήνα. Αυτό σημαίνει ότι το SEO agency στο οποίο θα απευθυνθείτε θα πρέπει κάθε μήνα να δημιουργεί επαρκή ποσό ποιοτικών backlinks για να υπερκεράσει το ποσό των χαμένων backlinks.

Τα backlinks είναι δυναμικά και με τον καιρό κάποια χάνονται είτε γιατί τα διαγράφουν οι διαχειριστές των ιστοσελίδων είτε λόγω φυσικών αιτιών. (Το site έπεσε, εγκαταλείφθηκε ή έκλεισε)

7 Αξιολογείστε τι κάνατε κάθε μήνα

Τώρα φτάνουμε στην κρίσιμη ώρα της αξιολόγησης όλων των προσπαθειών μας στο SEO και επομένως τίθεται το ερώτημα:

Πόσα backlinks χρειάζονται για να βγω πρώτος στη Google; και πόσο κοστίζουν όλα αυτά τα backlinks.

Επίσης ένα άλλο βασανιστικό ερώτημα είναι πόσος χρόνος χρειάζεται για να βγει η ιστοσελίδα μου στην πρώτη θέση της Google;

Ναι ξέχασα να σας το πω ότι ότι κάνουμε στην προώθηση της ιστοσελίδας μας έχει και κάποιος κόστος, όπως κόστος χρόνου, χρημάτων και πόρων. Αυτό έρχεται να το απαντήσει η αξιολόγηση όλων των ενεργειών που κάναμε στο Promotion Mix.

Αρχικά θα πρέπει να συμβουλευτούμε ξανά στο τέλος της εκστρατείας SEO το SEO Powersuite για τις θέσεις που έχουμε κερδίσει ή χάσει αντίστοιχα. Κατόπιν θα πρέπει να δούμε άμα ήτανε επαρκή όλα αυτά που κάναμε για να ξεπεράσουμε τον ανταγωνισμό. Άμα όχι τότε δεν θα πρέπει να απογοητευόμαστε.

Θα πρέπει να προσαρμόσουμε την εργασία μας στο SEO ανάλογα με τις απαιτήσεις που έχουμε. Για παράδειγμα, η άνοδος σε θέσεις στις μηχανές αναζήτησης σε σύγκριση με τα backlinks που δημιουργούμε είναι λογαριθμική.

Που σημαίνει ότι άμα κάνω x backlinks θα ανέβω δύο θέσεις, άμα κάνω 2x, τρεις θέσεις κτλ.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνουμε διπλάσια πράγματα στις εκστρατείες SEO και φυσικά θα πρέπει να διπλασιάσουμε ή να πολλαπλασιάσουμε τον προϋπολογισμό μας.

Ο μέσος χρόνος που χρειάζεται ένα site για να κερδίσει κάποιες θέσεις και να βγει στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης είναι από 3 έως 6 μήνες συνήθως ενώ για ποιο ανταγωνιστικές αγορές και πιο δύσκολες λέξεις κλειδιά ίσως χρειαστούμε και 12 μήνες ή και περισσότερο. Υπομονή!

Δείτε περισσότερα για προώθηση ιστοσελίδων:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ιστοσελίδας ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για web design ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

2 Σχόλια. Leave new

  • Γιαννη
    Με το Alexa θελω μια βοήθεια.
    Ειχες πει να ανοιξουμε μερικους υπολογιστες με ανοιχτο το toolbar alexa αλλά δεν ειδα καμια διαφορά περιπου για ένα μήνα.
    Οταν τους έστειλα 9 δολλαρια για παροχή πληροφοριών κλπ. από τις 160.000 πήγε στις 101.000,μόλις τελειωσε ο μήνας αριχσε παλι να ανεβαίνει και έφτασε τώρα στις 185.000.

    Απάντηση
    • Το έχω παρατηρήσει και εγώ το ίδιο και άμα σε ενδιαφέρει τόσο πολύ δοκίμασε να βάλεις το alexa banner στην πρώτη σελίδα και μετά να ανοίξεις και μερικά μηχανήματα να δείχνουν στην αρχική. Άμα δεν πιάσει και αυτό υπάρχουν προσαρμοσμένα πακέτα προώθησης για το Alexa ή καλύτερα μπορείς να πληρώνεις την συνδρομή.

      Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares