ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

7 Xαρακτηριστικά μιας πετυχημένης ιστοσελίδας

7 Xαρακτηριστικά μιας πετυχημένης ιστοσελίδας

Μάθετε τα κρυφά μυστικά της επιτυχίας στο ίντερνετ από έναν industry expert!

Γεια σας φίλοι μου! Σε αυτό το βίντεο θα μιλήσουμε για τα 7 χαρακτηριστικά των πετυχημένων ιστοσελίδων.

Τι θα πει αυτό;

Δείτε όλο το βίντεο, μείνετε μαζί μας ως το τέλος, γιατί θα βρείτε πολύτιμες πληροφορίες που δεν θα τις βρείτε σε άλλα βίντεο και σε άλλα κανάλια, παρά μόνο στο Paramarketing.gr.

Πριν πάμε παρακάτω πατήστε like, κάντε εγγραφή στο κανάλι μας και πατήστε το καμπανάκι για να μένετε ενημερωμένοι για τα βίντεο που βγάζουμε, γιατί κάθε βδομάδα βγάζουμε σίγουρα κάποιο βίντεο.

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, είμαι ειδικός στο SEO τα τελευταία 21 χρόνια και σήμερα θα μιλήσουμε για τα 7 χαρακτηριστικά μιας πετυχημένης ιστοσελίδας.

  • Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί κάποιες ιστοσελίδες πετυχαίνουν ενώ κάποιες άλλες δεν βγάζουν λεφτά;
  • Ποιο είναι το μέτρο επιτυχίας μιας ιστοσελίδας σήμερα;
  • Είναι η κερδοφορία της ιστοσελίδας;
  • Είναι η οργανική κατάταξη της ιστοσελίδας;

Την κερδοφορία αν είστε eshop μπορείτε να τη δείτε στο πόσο τζίρο κάνει, για κάποιο καινούργιο εταιρικό site στα πόσα lead και στους πόσους πελάτες προσελκύει κάθε βδομάδα, κάθε μέρα ή κάθε μήνα και γενικά μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα, εφόσον μιλάμε για ιστοσελίδα, για ηλεκτρονική επιχείρηση, τα αποτελέσματα χρήσεως αυτής της επιχείρησης ή της ιστοσελίδας.

Δείτε 10 Τρόποι για να βγάλετε λεφτά από το ίντερνετ.

Γενικά μιλώντας υπάρχουν κάποια site που έχουν κρατήσει παραπάνω από 10 χρόνια, που είναι σημείο σταθμός, ορόσημο για μια ιστοσελίδα να υπάρχει πάνω από 10 χρόνια.

Κάπως έτσι είναι και το site του Paramarketing.gr που κλείνει  τα 9 χρόνια λειτουργίας, αλλά η εμπειρία μου και η προϋπηρεσία μου στο χώρο προέρχεται και από άλλες εταιρείες που είχα πριν το Paramarketing.

Το αντίστοιχο αγγλικό site είναι το Paramarketing.org για όσους θέλουν να μαθαίνουν τα νέα στα αγγλικά και εκεί έχω το αντίστοιχο κανάλι με SEO και για το πως να βγείτε πρώτοι στην Google.

7-success-site(1)-LOW

7 χαρακτηριστικά γνωρίσματα μιας πετυχημένης ιστοσελίδας

Πάμε λοιπόν στα 7 χαρακτηριστικά μιας πετυχημένης ιστοσελίδας με βάση την εμπειρία μου όλα τα χρόνια που μπορούμε να διακρίνουμε και να γίνει κάποια ιστοσελίδα πετυχημένη.

Το έβδομο σίγουρα θα σας εκπλήξει, αν και ήδη σας έχω αποκαλύψει μερικά πράγματα οπότε πάμε κατευθείαν στο πρώτο.

1. Domain name

Το πρώτο και βασικότερο πράγμα όλων είναι το domain name, είναι η αρχή μιας ιστοσελίδας.

Πάρα πολλοί ξεκινάνε να κατοχυρώσουν ένα domain name, χωρίς να ξέρουν καν τι πρέπει να περιέχει αυτό το domain name.

Το domain name είναι το όνομα χώρου, δηλαδή www.paramarketing,gr, βέβαια πλέον το www δεν χρειάζεται αλλά το λέω για να καταλάβετε τι είναι αυτό.

Πόσο σημαντικό είναι το όνομα χώρου στην επιτυχία μιας ιστοσελίδας;

Πάρα πολύ σημαντικό!

Υπάρχουν 3 κατηγορίες ονομάτων που μπορούν να κατοχυρωθούν.

1.Exact match domain, η λέξη κλειδί επακριβώς στο όνομα

Για παράδειγμα αν με ενδιαφέρουν οι υπηρεσίες SEO, θα πάρω το Ypiresiesseo.gr, γιατί η Google λειτουργεί ακόμη με exact match, δηλαδή πιάνει τα exact match domains και τα ανεβάζει πιο πάνω στη Google από άλλα domain που έχουν τίτλους και χαρακτήρες μέσα.

2. Μισό branded με τη λέξη κλειδί,

Για παράδειγμα Paramarketingseo ή Seoparamarketing. Διαβάστε επίσης 11 SEO τάσεις για το 2022 Η 11η είναι η χειρότερη!

3. Branded,

Όπως το Paramarketing.gr που είναι μόνο brand name, δεν έχει κάτι με το SEO παρά τη λέξη marketing που δεν είναι τόσο σχετική με το SEO και δεν παραπέμπει σε αυτό.

Αυτές είναι οι 3 βασικές κατηγορίες για να επιλέξω ένα domain name.

Πόσο κρίσιμη είναι η επιλογή domain name για την επιτυχία;

Πρώτον, πάρα πολλοί επιλέγουν domain name που έχουν παύλες.

Οι παύλες δεν βοηθάνε καν στη Google ή στο να κάνει spelling το domain name είτε στον υπολογιστή είτε στο κινητό, γιατί το 70% της κίνησης έρχεται από κινητές συσκευές άρα θα πρέπει κάποιος να αλλάξει χαρακτήρες και εκεί που έχει αλφάβητο να πάει στο άλλο πεδίο που έχει παύλες και σύμβολα.

1 Άρα, αποφεύγουμε τις παύλες.

2 Δεύτερον, αποφεύγουμε αδόκιμα ονόματα.

Δεν μπορούμε να βάλουμε περίεργα ονόματα π.χ. Ζυθοπωλείο η στρούγγα, λίγο δύσκολο.

Τυροκομείο ή γαλακτοκομικά η στούγγα ναι, ψητοπωλείο ο Διβράμης, ψητοπωλείο ο Έλατος, αυτό ταιριάζει.

Για παράδειγμα, Puppy Coin είναι ένα νέο Meme coin που έχω φτιάξει ο ίδιος γιατί έχω μεταπηδήσει από το web development στο blockchain development και μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα του Meme coin για να μπορέσει αυτό να κινηθεί εύκολα και να είναι εύπεπτο για την κοινωνία, να μην είναι κάτι περίεργο ή να έχουμε ονόματα πολύ τεχνικά που δεν τα καταλαβαίνει ο κόσμος .

Έπρεπε να βάλω σήμα το σκυλάκι και να πάρω ένα domain name που ναι μεν έχει τη λέξη coin που είναι crypto, αλλά έχει και το brand, με παύλα όμως γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμο κάτι άλλο εκείνη τη στιγμή.

3 Βρείτε ελκυστικό και ταιριαστό όνομα για το brand σας

Μια ακόμη συμβουλή είναι ότι θα πρέπει το όνομα να μας μένει και να είναι δόκιμο, όπως π.χ. Mercedes, BMW.

Σας λέω μεγάλα ονόματα που υπάρχουν στον χώρο και έχουν επενδύσει εκατομμύρια για να τα μάθουν, γιατί αλλιώς δε θα γνώριζε κανείς τη BMW σήμερα εάν αυτή δεν είχε επενδύσει δισεκατομμύρια στο branding και στο να κάνει το όνομα της γνωστό μέσω της διαφήμισης.

Η επιλογή του ονόματος είναι καταλυτική, θα πρέπει να μη βγάζετε κουκουρούκου ονόματα χωρίς σκέψη και θα πρέπει να σκεφτείτε πως θέλει ο κόσμος να σας μάθει και τι σημαίνει το όνομα πίσω από αυτό το brand name σας, τι χαρακτηριστικά εμπνέει όταν το ακούει κάποιος, πως το αισθάνεται, πως το αντιλαμβάνεται.

Υπάρχουν πάρα πολλά λάθη που δεν θέλω να επισημάνω για να μη προσβάλλουν συναδέλφους – κι εμείς κάνουμε λάθη- αλλά η επιλογή του domain name είναι καταλυτική για την επιτυχία μιας ιστοσελίδας.

2. Hosting

Πάμε στο νούμερο 2 που είναι φυσικά το hosting.

Το hosting είναι βαρόμετρο για ένα site γιατί αν δεν έχει 100% uptime το site θα πέφτει, δε θα μπορέσει κάποιος να συνδεθεί και να ψωνίσει στο eshop.

Άμα δεν είναι γρήγορο, πάλι θα μπορεί να προσθέσει πράγματα στο καλάθι αγορών.

Το hosting της ιστοσελίδας σας είναι σαν το σπίτι σας, σαν το ενοίκιο του καταστήματος σας που άμα είναι σε καλή θέση ή αν έχετε ανοιχτές τις πόρτες 24 ώρες το 24ωρο μπορεί να αυξήσετε τον τζίρο.

Ποια είναι τα βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξουμε στο hosting;

1 Πρώτο πράγμα είναι η ταχύτητα φόρτωσης και η τεχνολογία.

2 Δεύτερο, το support. Μπορούμε να τους πάρουμε τηλέφωνο αν χαλάσει κάτι ή αν πέσει το site;

Γενικά δεν πρέπει να πέφτει το site, πρέπει να προτιμάμε εταιρείες φιλοξενίας hosting που έχουν καλό support.

Ένα παράδειγμα είναι η MyIP και η WPX που τις χρησιμοποιώ και τις 2.

Έχω πάνω από 50 εταιρείες hosting που χρησιμοποιώ, γιατί έχω πάρα πολλά site σε διάφορους server.

Γνωρίζω τι κάνει η καθεμία, οπότε όσες ιδέες και να μου προτείνετε, σίγουρα κατά 99,9% τις έχω ξανακάνει, ξέρω που βρίσκεται η καθεμία και τι support έχει η καθεμία.

Επίσης, μην ξεχάσουμε τον μεγάλο μας χορηγό, την εταιρεία MyIP.

Κερδίστε 50% στο επόμενο hosting

Κερδίστε 50% στο επόμενο hosting σας με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

LiteSpeed servers σε Ελλάδα και εξωτερικό για καλύτερες ταχύτητες και καλύτερο SEO, ειδικά το local SEO που είναι τοπικό SEO χρειαζόμαστε ελληνικό hosting γιατί θα έχουμε ελληνική IP.

Είναι μικρές τεχνικές λεπτομέρειες που μας δίνουν μια μικρή ώθηση.

Για την Ευρώπη έχουμε ευρωπαϊκό data center, για την Αμερική αμερικανικό data center.

PARAMARKETING50, σηκωθείτε τώρα, αλλάξτε hosting και θα δείτε διαφορά στην ταχύτητα σήμερα κιόλας με τον κωδικό έκπτωσης.

3. Όρεξη για μάθηση

Τρίτο βήμα επιτυχίας για μια ιστοσελίδα, που είναι πολύ σημαντικό και πάρα πολλοί το παραβλέπουν, είναι να είναι ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας ανοιχτός στη μάθηση, να είναι learner όπως λένε οι Άγγλοι.

Να μπορεί να μαθαίνει καινούργια πράγματα, να εξελίσσεται.

Δε θα είστε σήμερα χωρίς site, αυτοί που θα είστε αύριο με το site.

Δε σημαίνει ότι επειδή κάνατε site θα πετύχετε ή θα αναθέσετε το site σε κάποιον άλλο και θα πετύχει μόνο του.

Πρέπει οι ίδιοι να αλλάξετε, εσείς είστε το site.

Άμα καταλαβαίνετε τι εννοώ, σίγουρα θα έχετε καταλάβει τι έχετε παραλείψει τόσα χρόνια, ειδικά αν είστε ιδιοκτήτης ιστοσελίδας, τί έχετε αφήσει πίσω, τι ελλείψεις έχετε, τι έχετε ξεχάσει, τι έχετε κάνει και το site σας πήγε στράφι.

Ωστόσο, δεν είναι ανάγκη, ακόμη υπάρχει ελπίδα.

Δείτε 200 SEO Google παράγοντες κατάταξης: Ποιοι ισχύουν και σήμερα; 1ο μέρος.

Μπορείτε ακόμη και σήμερα να επικοινωνήσετε μαζί μας, να ζητήσετε μια προσφορά για να φτιάξετε το site από την αρχή, να βάλουμε τα πράγματα κάτω και να δούμε τι χρειάζεται να κάνουμε για να πετύχει το site σας μαζί με εμάς που είμαστε έμπειροι στον χώρο και έχουμε εμπερία πάνω από 21 χρόνια.

Για να μάθει κάποιος κάτι, θα πρέπει να είναι ανοιχτός στη μάθηση, ανοιχτός στα νέα πράγματα, να είναι επιδέξιος μαθήσεως όπως λέμε.

Τι θα πρέπει να κάνετε αυτή τη στιγμή, εφόσον είστε ανοιχτοί στη μάθηση κα σε νέες ιδέες;

seo-newsletter-paramarketing-b-low

Πρώτον, πρέπει να γραφτείτε στο newsletter μου, να δώσετε το email σας, να κάνετε επιβεβαίωση και θα λαμβάνετε 2 φορές το μήνα και λίγο πιο πυκνά ενημερωτικά email που δεν έχουν διαφημιστικό υλικό.

Δεν είμαστε διαφημιστές, αλλά παραγωγοί περιεχομένου, ειδικοί στο SEO και δεν πουλάμε πράγματα. Δείτε 13 Ερωτήσεις πριν προσλάβετε έναν SEO Expert.

Πουλάμε προσωπικές υπηρεσίες που δεν είναι τόσο μαζικές σε επιχειρήσεις, εργοστάσια, ιστοσελίδες, δεν κάνουμε μαζικές πωλήσεις.

Το δεύτερο είναι να γραφτείτε στο κανάλι μου. Κάντε subscribe γιατί χάνουμε συνδρομητές.

Ένα άτιμο πράγμα, σπάω το κεφάλι μου για να το καταλάβω, 100 views 5 συνδρομητές, 1000 views 3 συνδρομητές, 10.000 views κανένας συνδρομητής.

Γραφτείτε στο κανάλι, χάνουμε κόσμο και είναι κρίμα, είμαστε στο 301ο βίντεο και δεν έχουμε ούτε 2.000 άτομα.

4. Ηλεκτρονική μόρφωση

Χρειάζεται να έχουμε ηλεκτρονική μόρφωση.

Σήμερα δεν είναι το πρόβλημα οι αναλφάβητοι στην κοινωνία, αλλά οι λειτουργικά αναλφάβητοι, αυτοί που δεν ξέρουν να οδηγούν για παράδειγμα.

Ο λειτουργικά αναλφάβητος στο Ίντερνετ είναι ο ηλεκτρονικά αναλφάβητος, είναι ο άνθρωπος που δεν ξέρει να χρησιμοποιήσει το κινητό, δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το email, δεν μπορεί να γράψει στο email.

Ξέρει γράμματα, αλλά δεν μπορεί να μπει στο Facebook. Αυτό το πράγμα συμβαίνει σήμερα και στο Ίντερνετ.

Πρέπει να είστε και λίγο κομπιουτεράνθρωποι, πρέπει να είστε της τεχνολογίας. Διαβάστε 3 Βασικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ στο Ίντερνετ.

Έχω παρατηρήσει ότι οι πιο πετυχημένοι επιχειρηματίες στο Ίντερνετ είναι τεχνολογικά προσαρμοσμένοι κατά πολύ μεγάλο ποσοστό.

Έχουν gadgets στο σπίτι, ανοίγουν οι πόρτες ταυτόχρονα, φτερνίζονται και κλείνουν οι πόρτες αυτόματα να μην ξανακρυώσουν και ούτω καθεξής.

Μπορεί να το παίρνετε σαν αστείο, αλλά είναι πολύ βασικό.

Δεν είστε άνθρωπος της τεχνολογίας ή άτομο που αγαπάει την τεχνολογία; Μην κάνετε site, μην προχωράτε καν!

Εφόσον γίνεται, άμα το έχετε μέσα σας τότε ξεκινήστε.

Κατά 99,9% θα αποτύχετε αν ξεκινήσετε κάτι που δεν ξέρετε.

Δουλειά που δεν ξέρεις, μην την κάνεις, so simple.

5. Επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό

Και πάμε στο νούμερο 5, επένδυση σε ανθρώπινο δυναμικό, όχι άνθρωπος ορχήστρα.

Δεν γίνεται one man show, κανείς δεν πέτυχε μόνος του.

Χρειάζεστε μια ομάδα και χρειάζεστε ανθρώπινο δυναμικό το οποίο να ξέρει καλύτερα από εσάς.

Χρειάζεστε προγραμματιστές, ειδικούς στο SEO, κειμενογράφους, χρειάζεστε το Skroutz και πάρα πολλές άλλες εταιρείες που θα σας βοηθήσουν, social media managers για να φέρουν κόσμο στο μαγαζί, αλλιώς κλείστε το.

Όπως πάω για κάφε στο κέντρο της Λάρισας, μένω πολύ κοντά στην Πλατεία Ταχυδρομείου και έχω όλες τις καφετέρειες μπροστά.

Η Πλατεία Ταχυδρομείου έχει την μεγαλύτερη κατανάλωση καφέ ανά τετραγωνικό μέτρο παγκοσμίως.

Οπότε καταβαίνω και βλέπω όλα τα μαγαζιά, μπορεί να είναι και 20 μαγαζιά άμα κάνω τον γύρο της πλατείας.

Σε κάθε μαγαζί τι γίνεται; Έχει δυο PR, ένα αγόρι και μια κοπέλα και μεκαλημερίζουν, τα ίδια άτομα συνέχεια.

Γιατί; Γιατί είναι οι κράχτες που πρέπει να φέρουν τον κόσμο στο μαγαζί, το μαγαζί δεν το φτιάχνεις και έρχεται ο κόσμος.

Πρέπει να το δουλέψεις, για να δουλέψει το μαγαζί δεν είναι μόνο ο επιχειρηματίας που κάνει one man show.

Είναι οι σερβιτόροι, η καθαρίστρια, ο λογιστής, οι PR.

Η ιστοσελίδα σας είναι επιχείρηση και χρειάζεται ανθρώπινο δυναμικό.

Θα είστε τόσο καλοί όσο τα άτομα που έχετε προσλάβει στο site σας και πραγματικά πρέπει να βρείτε ικανά άτομα που να ξέρουν να λειτουργήσουν το eshop ή το site σας, αλλιώς δε θα πάτε πουθενά. Μάθετε τα 6 Βήματα για πετυχημένο σχεδιασμό ιστοσελίδας.

Αν δεν γνωρίζετε, πρέπει να προσλάβετε άτομα που να ξέρουν.

Αν εσείς είστε φωστήρες και οι άλλοι όχι, πάλι δεν περπατάει η δουλειά.

6. Ανταγωνισμός

Νούμερο 6 για το πως θα πετύχει το site σας είναι ότι πρέπει να είστε πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό, όπως είμαστε εμείς αυτή τη στιγμή.

Γυρνάμε βίντεο που δεν είναι για πλάκα, αλλά τα βλέπουν ελάχιστα άτομα, ακόμη λιγότεροι τα καταλαβαίνουν.

Ακόμη κι εγω τα σκέφτομαι το βράδυ στον ύπνο μου και λέω μήπως είναι λάθος αυτό που κάνω, γιατί κάνω τόσα χρόνια αυτή τη δουλειά, έχω γυρίσει 300 βίντεο και έχω μόνο 2.000 συνδρομητές.

Γιατί; Γιατί το SEO είναι μικρό market niche και γιατί είμαστε πραγματικοί.

Δεν ασχολούμαστε με θέματα κουκουρούκου για να έχουμε views στο YouTube.

Ξέρω κι άλλους που κάνουν βίντεο στο YouTube, έχουν χιλιάδες άτομα και βγάζουν βίντεο του τύπου πως βγάζω 4.000 ευρώ το μήνα με web design.

Είναι σα να βγάζουμε βίντεο πως βγάζω 27.000 ευρώ το μήνα χωρίς να κάνω κάτι, απλά τυχαίνει να έχω 7 πολυκατοικίες.

Πως βγάζω 5.000 ευρώ ως καρδιοχειρούργος, καλή ιδέα.

Αυτά είναι όλα αστεία, αλλά ας μη γελάσουμε άλλο γιατί είναι όλα σοβαρά, καθώς πρόκειται για τα λεφτά σας και για την επένδυση σας.

Ένα site δεν είναι απλή δουλειά σήμερα, αλλά μαγαζί που θέλει πολλά λεφτά.

Δείτε 7 Επιχειρηματικές Ιδέες Για Site.

Δεν μπορείς να βγάλεις 100.000 ευρώ το μήνα με 1.000 ευρώ ούτε με το να είσαι αγράμματος ή αδιάβαστος ή άεργος, πρέπει να κάνεις κάτι.

Για να ξεπεράσεις τον ανταγωνισμό πρέπει να έχεις 2 βασικά χαρακτηριστικά και το λένε οι ειδικοί.

Γίνετε ειδικός στον τομέα σας

1. Το πρώτο είναι ότι θα πρέπει να είστε industry expert, ειδικός στον τομέα σας.

Πουλάτε ρούχα; Πρέπει να είστε ειδικός στα ρούχα.

Δεν ξέρω πως θα το κάνετε αυτό, γιατί δεν είμαι ειδικός στα ρούχα αλλά ειδικός στο SEO.

2. Και το δεύτερο εφόσον είστε industry expert, ειδικός στον τομέα σας, πρέπει να έχετε όρεξη να κάνετε καινοτομίες.

Να κάνετε πράγματα που δεν κάνουν οι άλλοι και δεν θα κάνουν οι άλλοι, που δεν τα έχουν φανταστεί.

Πρέπει να εκτεθείτε σε νέες ιδέες, να τις δοκιμάσετε, κάποιες θα πετύχουν και κάποιες θα αποτύχουν.

Κατά 80% οι ιδέες σας θα αποτύχουν, αλλά πιστέψτε με, το 20% αρκεί για να κάνετε τη διαφορά και να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό.

Αυτό κάνουμε κι εμείς στο SEO. Μάθετε περισσότερα για 7 Τάσεις για το μέλλον του SEO.

Ασχολούμαι σήμερα με πάρα πολύ κόσμο που με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε «κάναμε ένα site και δώσαμε 1.000 ευρώ αλλά δεν είμαστε ικανοποιημένοι, τι κάνατε, τίποτα».

Ζωγραφίσατε έναν πίνακα και δεν κάνατε τίποτα.

Σκεφτήκατε ποτέ ότι ίσως η Google ήθελε κάτι άλλο;

Ναι, αλλά αυτό είναι web design.

Χρειάζονται και άλλα πράγματα αλλά θα κοστίσει 2.000 γιατί μαζί με τον πίνακα, θα γράψουμε και 2.000 λέξεις, γιατί το να βάλω μια εικόνα είναι πολύ εύκολο και μπορώ να το κάνω σε 5 λεπτά.

Όμως, το να γράψω 2.000 λέξεις και να κάνω και 700 backlinks που χρειάζονται για να βγεις στην πρώτη σελίδα δεν είναι και χρειάζεται χρόνος και δουλειά.

Γι’ αυτό δεν είμαστε web designing agency αλλά SEO agency, δεν είμαστε μπογιατζήδες του Ίντερνετ.

Βρείτε κάτι καινούργιο και καινοτομήστε, μην είστε άλλο ένα site.

Πρέπει να έχετε την αιχμή του δόρατος σε κάτι.

Νέα τεχνολογία, τι;

Η Toyota τι εταιρεία είναι;

Δεν είναι εταιρεία τεχνολογίας, αλλά εταιρεία τεχνολογίας.

Βγάζει 50 πατέντες το χρόνο τουλάχιστον, τα αυτοκίνητα τους είναι τεχνολογικά ανεπτυγμένα πιο πολύ από τους άλλους, έχουν κυψέλες καυσίμων υδρογόνου.

Όλες οι εταιρείες σήμερα είναι εταιρείες τεχνολογίας.

Η Pfizer που βγάζει τα εμβόλια δεν είναι φαρμακευτική εταιρεία, αλλά εταιρεία τεχνολογίας.

Η τεχνολογία μπορεί να είναι παντού, ακόμα και εκεί που δεν το περιμένεις.

Σκεφτείτε πως να πηδήξετε κυριολεκτικά τον ανταγωνισμό και τότε να ξεκινήσετε το site σας.

Καλό είναι βέβαια να ξεκινήσετε νωρίτερα το site γιατί τρώγοντας έρχεται η όρεξη, αλλά πρέπει να νικήσετε τον ανταγωνισμό με κάποιο τρόπο είτε με το SEO είτε με τα social media είτε με επαναστατικά προϊόντα είτε με κάτι άλλο.

7. Διάρκεια

Και το έβδομο για να πετυχημένο site είναι η διάρκεια 10 χρόνων.

Οι ειδικοί λένε ότι το 95% των επιχειρήσεων, των Μ.Μ.Ε, των κοινοπραξιών κλείνουν στα 5 χρόνια ή αποτυχαίνουν.

Ένα 5% περπατάει περισσότερο και ένα ακόμη μικρότερο φτάνει στα 10 χρόνια και λένε ότι όσες επιχειρήσεις επιβιώνουν της δεκαετίες έχουν αυξημένες πιθανότητες να επιβιώσουν τα επόμενα 20-30 χρόνια, γιατί μπορούν να εξελιχθούν.

Οπότε αν έχετε ένα site σήμερα και το έχετε ένα χρόνο και δεν πάει πουθενά, αν συνεχίσετε να το φτιάχνετε και το προσαρμόσετε σε όλα αυτά που είπα παραπάνω, ίσως έχετε επιτυχία στην επόμενη δεκαετία.

Γιατί πρέπει να σχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας και την ηλεκτρονική σας επιχείρηση για να μείνει την επόμενη δεκαετία και να βγάλετε λεφτά, γιατί πιο πολλά λεφτά θα βγάλετε στην επόμενη δεκαετία ή στο δέκατο έτος απ ότι στο πρώτο έτος.

Συνήθως έτσι γίνεται, δεν είμαι κι εγώ 100% αυθεντία οπότε πρέπει να εξετάσετε όσα λέω.

Κάντε like, κάντε subscribe, binge watch τα βίντεο αντί να βλέπετε άχρηστα πράγματα που δεν θα βγάλετε λεφτά από αυτά όπως ό,τι βρίσκεται στην τηλεόραση.

Μόνο στο YouTube μπορείτε να κάνετε πράγματα που είναι χρήσιμα για εσάς και την τσέπη σας.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Ζητήστε προσφορά για προώθηση ιστοσελίδων

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO.

Κάντε like, κάντε subscribe στο newsletter, ζητήστε προσφορά σήμερα για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Διαδώστε αυτό το άρθρο και θα τα πούμε στο επόμενο. Γεια σας!

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

 

Σχολιάστε

Shares