ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ GOOGLE

Αλγόριθμος Google: Ιστορικό αναβαθμίσεων και αλλαγών

Περιεχόμενα

Μάθετε τα πάντα γύρω από τις αναβαθμίσεις και τις αλλαγές του αλγορίθμου της Google και προσαρμόστε ανάλογα τις στρατηγικές σας για να νικήσετε τον ανταγωνισμό και να αυξήσετε τις θέσεις σας!

Κάθε χρόνο, η Google κάνει εκατοντάδες αλλαγές στον αλγόριθμο αναζήτησης. Το 2019 αναφέρθηκαν μόνο 3.200 ενημερώσεις στον αλγόριθμο της, σχεδόν ίδιο αριθμό με  τις 3.234 ενημερώσεις που έκανε το 2018.

Μιλάμε για κατά μέσο όρο περίπου 9 ενημερώσεις μεγάλες και μικρές ανά ημέρα. Οι ενημερώσεις μόνο του 2019 είναι 8 φορές πάνω από τον αριθμό των ενημερώσεων του 2009. Ενώ οι περισσότερες από αυτές τις αλλαγές είναι μικρές, η Google περιστασιακά παρουσιάζει μια σημαντική αλγοριθμική ενημέρωση, τα λεγόμενα Google Core Updates (όπως το Panda και το Penguin) που επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης με σημαντικούς τρόπους.

Για όλους εσάς που διατηρείτε ιστοσελίδες και εξαρτάστε καθημερινά από την οργανική επισκεψιμότητα, το να γνωρίζετε πότε συνέβησαν οι σημαντικότερες ενημερώσεις Google, θα σας βοηθήσεις να εξηγήσετε τις όποιες αλλαγές στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας και στην επισκεψιμότητα.

Μπορείτε να λάβετε βελτιωτικές δράσεις για να αυξήσετε τις θέσεις σας στις μηχανές αναζήτησης. Παρακάτω, αναφέρουμε τις κυριότερες αλγοριθμικές αλλαγές που είχαν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην αναζήτηση.

Εμπρός λοιπόν!

2020 Αλλαγές και αναβαθμίσεις Αλγόρθμος Google

Μαίος 2020 Core Update  —  4 Μαϊου, 2020-επιβεβαιωμένη

Η Google προχώρησε στην πιο πρόσφατη αναβάθμιση του αλγορίθμου της στις 4 Μαΐου 2020. η Αναβάθμιση του αλγορίθμου της θεωρείται από τους ειδικούς αλλά και από τα εργαλεία SEO, από τις μεγαλύτερες μετά το Medic Update τον Αύγουστο του 2018.

15 ημέρες μετά το google update, ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο στις αναζητήσεις για το ποιοι έχασαν και ποιο κέρδισαν. Οπότε μέχρι στιγμής αναμένουμε για να έχουμε μια πιο πλήρη εικόνα.

Στην ουσία δεν φάνηκαν και ιδιαίτερες αλλαγές στις κατατάξεις για να εκφέρουμε γνώμη.

COVID-19 Pandemic Update  —  11 Μαρτίου 2020- Ανεπιβεβαίωτη

Αν και δεν ήτανε επίσημη αναβάθμιση σύμφωνα με τη Google, φαίνεται στα εργαλεία μέτρησης ότι υπήρξε μεγάλη διακύμανση στα αποτελέσματα αναζήτησης η οποία συνεχίστηκε Απρίλιο και Μάιο.

Αυτή η αναβάθμιση επηρέασε κατά πολύ τα αποτελέσματα αναζήτησης που είχαν να κάνουν με το ηλεκτρονικό εμπόριο και γενικά με την πρόθεση αγοράς.

Ανώνυμη Αναβάθμιση – 7 Φεβρουρίου 2020– Ανεπιβεβαίωτη

Από τις 12 Φεβρουαρίου και μετά έχουν γίνει πιο αισθητά τα αποτελέσματα της αναβάθμισης του αλγορίθμου της Google. Τις προηγούμενες μέρες από τις 7 έως τις 12 Φεβρουαρίου είχαμε τις περισσότερες διακυμάνσεις στους δείκτες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο άρθρο στα αγγλικά:

Featured Snippet Deduplication (Διαγραφή διπλών αποτελεσμάτων από τα Προβεβλημένα αποσπάσματα)  —  22 Ιανουραρίου, 2020-επιβεβαιωμένη

Η Google ανακοίνωσε ότι οι διευθύνσεις URL στα Προτεινόμενα Aποσπάσματα, τα λεγόμενα και featured snippets δεν θα εμφανίζονται πλέον στα παραδοσιακά οργανικά αποτελέσματα.

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Google ένα Προτεινόμενο Aπόσπασμα ή Προβεβλημένο Απόσπασμα είναι ένα προωθημένο οργανικό αποτέλεσμα. Αυτό είχε σημαντικές επιπτώσεις στην κατάταξη πολλών ιστοσελίδων και στα οργανικά κλικ που παίρνανε από την Google.

January 2020 Core Update  (Αναβάθμιση του πυρήνα του αλγορίθμου της Google Ιανουάριος 2020)—  13 Ιανουαρίου, 2020-ανεπιβεβαίωτη

Η Google παρουσίασε μια άλλη βασική ενημέρωση, σύμφωνα με εικασίες και φήμες από την κοινότητα του SEO, γιατί διάφορα εργαλεία που καταγράφουν τις αλλαγές του αλγορίθμου της Google έδειξαν πολύ υψηλή διακύμανση των αποτελεσμάτων αναζήτησης, παρόμοια με εκείνη του Medic Update τον Αύγουστο του 2018.

Πάρα πολλές κατηγορίες αγορών ή κάθετες αγορές επηρεάστηκαν μετά από αυτήν την γενικευμένη αλλαγή του αλγορίθμου. Υπόψιν ότι η Google κατηγοριοποιεί στις αναζητήσεις της όλες τις ιστοσελίδες ανάλογα με ποια αγορά ανήκουν.

Οι αγορές που επηρεάστηκαν περισσότερο φαίνεται να είναι ο κλάδος της υγείας, της οικογένειας και των κοινοτήτων, της ομορφιάς και της προσωπικής φροντίδας, των χρηματοοικονομικών, του ίντερνετ και των τηλεπικοινωνιών, των οχημάτων και των νομικών και των κυβερνητικών οργανισμών.

Για τις τοπικές αγορές και το Google My Business υπάρχει μια πιο λεπτομερής κατηγοριοποίηση που μπορείτε να δείτε εδώ.

2019 Αλλαγές Aλγόριθμος Google

International BERT Roll-out  (Λανσάρισμα της διεθνής έκδοσης του Google Bert)—  9 Δεκεμβρίου, 2019- επιβεβαιωμένη

Η Google επιβεβαίωσε ότι ο αλγόριθμος επεξεργασίας φυσικής γλώσσας BERT κυκλοφόρησε διεθνώς σε 70 γλώσσες.Αυτή η ανακοίνωση ήρθε μετά από φημολογίες από την κοινότητα SEO αλλά ο ακριβής χρόνος του πρώτου λανσαρίσματος είναι ασαφής.

Bert-international-twitter-1

Σύμφωνα με σχετικό tweet από τον επίσημο λογαρισμό της  Google, τον Google Search Liaison ( @searchliaison ) o Bert καλύπτει πλέον και την ελληνική γλώσσα μαζί με τις παρακάτω εθνικές γλώσσες όπως: Αφρικανικά, Αλβανικά, Αμαρικά, Αραβικά, Αρμενικά, Αζερικά, Βάσκικα, Λευκορωσικά, Βουλγαρικά, Καταλανικά, Κινέζικα (απλοποιημένα και Κινέζικα της Ταϊβάν), Κροατικά, Τσέχικα, Δανικά, Ολλανδικά, Αγγλικά, Ελληνικά, Γκουτζαράτι>…και πολλές άλλες.

BERT Update  —  22 Οκτωβρίου, 2019- επιβεβαιωμένη

Η Google αναβάθμισε τον αλγόριθμο της και τις εγκαταστάσεις υπερυπολογιστών της  για να υποστηρίξει το μοντέλο επεξεργασίας φυσικής γλώσσας BERT (NLP). Το BERT βοηθά την Google να ερμηνεύει καλύτερα τις αναζητήσεις φυσικών γλωσσών, τις γλώσσες που χρησιμοποιεί ο άνθρωπος και όχι οι υπολογιστές και τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης και να κατανοεί το συνολικό πλαίσιο των αναζητήσεων.

Unnamed Update  (Ανώνυμη αναβάθμιση)—  2 Οκτωβρίου, 2019- ανεπιβεβαίωτη

Τα προγράμματα που ελέγχουν τα SERPs κατέγραψαν πολλές ημέρες διακυμάνσεων και αλλαγών της κατάταξης. Το εργαλείο MozCast παρουσίασε πρώτες ενδείξεις στις 2 Οκτωβρίου με κορύφωση στις 4 Οκτωβρίου. Η Google δεν επιβεβαίωσε την ενημέρωση και δεν υπήρχαν λεπτομέρειες που να έχει δώσει στην δημοσιότητα.

Γενικά κυκλοφόρησαν φήμες στην κοινότητα SEO οι οποίες ξεκίνησαν όλες από διάφορα εργαλεία ελέγχουν των διακυμάνσεων των SERPs. Μερικά από αυτά είναι τα παρακάτω:

    • SERP Metrics
    • Accuranker
    • RankRanger
    • Cognitive SEO
    • SEMRush

September 2019 Core Update (Αναβάθμιση του πυρήνα του αλγορίθμου της Google Σεπτέμβριος 2019)—  24 Σεπτεμβρίου, 2019- επιβεβαιωμένη

Η Google κυκλοφόρησε και άλλη βασική ενημέρωση του αλγορίθμου της.Η ενημέρωση θεωρήθηκε αρκετά σημαντική από τα εργαλεία καταγραφής διακυμάνσεων στα SERPs και φάνηκε να επηρεάζει τους ιστότοπους που επηρεάστηκαν από τις προηγούμενες βασικές ενημερώσεις.
Η Google δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες, αλλά θεωρείται ότι διάφορες ιστοσελίδες που είχαν καταποντιστεί ή είχαν χάσει άδικα θέσεις από προηγούμενες αναβαθμίσεις, κέρδισαν λίγο από το χαμένο έδαφος.

Σύμφωνα με το έγκυρο site G-Squared Interactive, αυτή η πυρηνική αναβάθμιση της Google -μην ανησυχείτε, δεν έχει καμία σχέση με πυρηνικά και με το Τσέρνομπιλ- ο πυρήνας του αλγορίθμου της Google αποτελείται από διάφορους άλλους εμβρυακούς αλγορίθμους οι οποίοι στην βιομηχανία του SEO ονομάζονται baby algorithms.

Συνέχεια η Google προσθέτει νέα μωρά στον αλγόριθμο της, νέα βρέφη-αλγόριθμοι που συνεπικουρούν και λειτουργούν όλα μαζί ενωμένα στον αλγόριθμο της Google. Μήπως σας θυμίζει λίγο τον Κάπτεν Πλάνετ;

“Maverick” Update  —  12 Ιουλίου, 2019- ανεπιβεβαίωτη

Σημαντική μεγάλη ανακατάταξη και μετατόπιση των οργανικών θέσεων σημειώθηκαν μεταξύ των ημερομηνιών 11 Ιουλίου και 18 Ιουλίου 2019. Αυτές οι μετατοπίσεις, σε διάφορες αγορές αναζήτησης, δείχνουν μια πιθανή αλλαγή του αλγορίθμου σύμφωνα με την ιστοσελίδα Performics.

Ενώ η Google δεν έχει ακόμη κάνει μια δήλωση σχετικά με αυτές τις αλλαγές, πολλές ημερομηνίες των διακυμάνσεων δείχνουν σημαντικές ενημερώσεις στον αλγόριθμο. Αυτή η μεταβλητότητα μπορεί να φανεί από το παρακάτω διάγραμμα από το SEMRush που περιγράφει τις διακυμάνσεις του SERP για τις τελευταίες 30 ημέρες.

google-maverick-update

Τι άλλαξε με το Google Maverick update;

Όπως και άλλες, μικρότερες ενημερώσεις στον αλγόριθμο, αυτή η αλλαγή δεν δείχνει καμία αλλαγή στο συνολικό τοπίο των αναζητήσεων.  Ο ιδιαίτερα μεγάλος αντίκτυπος σε διάφορες βιομηχανίες και τύπους ερωτημάτων, δεν φαίνεται να δείχνει μια μετατόπιση των κατάταξης που ευνοεί έναν τύπο περιεχομένου έναντι άλλου ή μια ιστοσελίδα έναντι άλλης.

Site Diversity Update  (Διασπορά των Ιστοσελίδων) —  6 Ιουνίου, 2019- επιβεβαιωμένη

Η Google ανακοίνωσε εκ των προτέρων μια ενημερωμένη έκδοση για την “διασπορά των ιστοτόπων στις σελίδες αναζήτησης”, υποστηρίζοντας ότι θα βελτιώσει τις καταστάσεις στις οποίες οι ιστότοποι είχαν περισσότερα από δύο οργανικά αποτελέσματα στην ίδια σελίδα.

Τα δεδομένα των μετρητών της κατάταξης από τα διάφορα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα κατέδειξαν ότι, ενώ η ενημέρωση βελτίωσε οριακά τις SERPs και ξεκαθάρισε τις ιστοσελίδες που είχαν περισσότερα από 3 έως και 5 αποτελέσματα αναζήτησης στην ίδια σελίδα και με τον ίδιο όρο αναζήτησης, ο αντίκτυπος ήταν σχετικά μικρός.

Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα συνεχίσουν να εμφανίζονται για τους ίδιους όρους αναζήτησης αποτελέσματα από τα ίδια domains και τις ίδιες ιστοσελίδες. Χρειάζεται η Google ακόμα δουλειά και αυτή η αλλαγή προχώρησε προς αυτήν την κατεύθυνση.

June 2019 Core Update (Αλλαγή του πυρήνα του αλγορίθμου της Google Ιουνίου 2019) —  3 Ιουνίου, 2019- επιβεβαιωμένη

Η Google ανακοίνωσε εκ των προτέρων μια “βασική” ενημέρωση, αλλά με περιορισμένες λεπτομέρειες. Οι περιοχές που επηρεάστηκαν σε προηγούμενες βασικές ενημερώσεις φαίνεται ότι έχουν επηρεαστεί, σε ορισμένες περιπτώσεις, και μερικοί σημαντικοί εκδότες του Ηνωμένου Βασιλείου (ενημερωτικά sites) ανέφεραν μεγάλες απώλειες στην οργανική κατάταξη και στην επισκεψιμότητα.

Κατά μέσο όρο, ο αντίκτυπος ήταν μικρότερος από την ενημέρωση του Αυγουστιάτικου Ιατρικού ή  “Medic Update“, όπως μετρήθηκε από διάφορα αξιόπιστα εργαλεία.

Ο στόχος και αυτής της ενημέρωσης του αλγορίθμου της Google ήταν να καταπολεμηθεί το σπαμ και να βελτιωθεί η ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης για μια ακόμη φορά.

Indexing Bugs  (Ταξινόμηση Σφαλμάτων)—  23 Μαίου, 2019- επιβεβαιωμένη

Δύο ημέρες στη σειρά, η Google επιβεβαίωσε σφάλματα ευρετηρίασης. Το πρώτο σφάλμα αναφέρθηκε ότι εμπόδιζε το νέο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας από την κατάλληλη ευρετηρίαση. Πηγές από την κοινότητα SEO και διάφοροι SEO experts επιβεβαίωσαν ασυνήθιστα υψηλή εξατμισιμότητα των SERP από τις 23 έως τις 25 Μαΐου (με αποκορύφωση στις 23), αλλά δεν είναι σαφές εάν αυτό σχετίζεται άμεσα με τα σφάλματα.

Βλέπουμε ότι αυτό το update βγήκε μόνο και μόνο να διορθώσει σφάλματα του ίδιου του αλγορίθμου.

Deindexing Bug  (Αποταξινόμηση Σφαλμάτων)—  5 Απριλίου, 2019- επιβεβαιωμένη

Η Google επιβεβαίωσε ένα σφάλμα που έριξε σελίδες από τον ευρετήριο αναζήτησης κατά το Σαββατοκύριακο της 5ης Απριλίου. Τα δεδομένα του ειδικών εργαλείων έδειξαν πτώσεις στις 5 και 7 Απριλίου, με περίπου το 4% των σταθερών διευθύνσεων URL να πέφτουν από την πρώτη σελίδα. Οι περισσότερες θέσεις ανακτήθηκαν σύντομα μετά.

Πάρα πολλοί κύκλοι του SEO αναφέρθηκαν στον γεγονός ότι πιθανότατα η Google να αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα στον αλγόριθμο της που αποταξινομεί ιστοσελίδες χωρίς κανέναν λόγο.

March 2019 Core Update  ( Πυρηνική αναβάθμιση του αλγορίθμου της Google Μάρτιος 2019)—  12 Μαρτίου, 2019- επιβεβαιωμένη

Η Google επιβεβαίωσε την ενημέρωση του πυρήνα του αλγορίθμου της, δηλώνοντας ότι ήταν η τρίτη σημαντική βασική ενημέρωση από τότε που άρχισε να χρησιμοποιεί αυτή την ονομασία.

Η Google δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το τι επηρεάζει αυτή η αλλαγή, απλά ανέφερε γενικά ότι δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να κάνει κάποιος για να αλλάξει την κατάταξη του ή να την βελτιώσει σε περίπτωση που πέσει στη Google.

Οι κατατάξεις μεταβάλλονται ανάλογα με τις αλλαγές του αλγορίθμου και το τι περιεχόμενο έχει η ιστοσελίδα.

<h2″>19-result SERPs ( 19 αποτέλεσματα στα SERPs) —  1 Μαρτίου, 2019- μη επιβεβαιωμένη

Για μια μέρα, η Google εμφάνισε ανωμαλίες στα αποτελέσματα των 2 πρώτων σελίδων της. Αυτές φαίνεται να σχετίζονται με άρθρα σε βάθος (deep articles), τα οποία εξαφανίστηκαν εξ ολοκλήρου στις 6 Μαρτίου. Δεν είναι σαφές άμα υπάρχει προσωρινή ώθηση προς τα πάνω στις οργανικές μετρήσεις γενικότερα

Για πολλούς αυτή η αναβάθμιση θεωρήθηκε λίγο μυστηριώδης και δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ από την ίδια τη Google.

Unnamed Update  (Ανώνυμη Αναβάθμιση)—  6 Φεβρουαρίου, 2019- μη επιβεβαιωμένη

Είδαμε με βάση τα εργαλεία μετρήσεων κάποια πρώιμα σημάδια ότι υπάρχει μια ενημέρωση του αλγορίθμου κατάταξης αναζήτησης Google που συνέβη στις 6 Φεβρουαρίου του 2019.

Τα περισσότερα από τα σημάδια προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο, επειδή ίσως είχαν χρόνο στο τοπικό γραφείο της Google να επεξεργαστούν τις αλλαγές.

Η ανώνυμη αυτή αναβάθμιση δεν έδειξε επακριβώς που οφείλεται και τι επηρεάζει, τουλάχιστον ακόμα.

Αναβαθμίσεις Google 2018 Αλγόριθμος Google

Ανώνυμη ενημέρωση – 29 Νοεμβρίου 2018- μη επιβεβαιωμένη

Διάφορα εργαλεία μετρήσεων της μεταβλητότητας του αλγορίθμου της Google έδειξαν πολύ υψηλές διακυμάνσεις στις 29 και 30 Νοεμβρίου σύμφωνα με το Search Engine Round Table.

Ωστόσο η Google δεν επιβεβαίωσε κάποια αλλαγή ή αναβάθμιση.

Ανώνυμη ενημέρωση – 15 Οκτωβρίου 2018- μη επιβεβαιωμένη

Πάλι τα εργαλεία μετρήσεων των διακυμάνσεων του αλγορίθμου χτυπήσαν κόκκινο χωρίς η ίδια η Google να προβεί σε ανακοινώσεις για κάποια αλλαγή ή αναβάθμιση.

Ανώνυμη ενημέρωση – 10 Σεπτεμβρίου 2018- μη επιβεβαιωμένη

Οι μετρήσεις έδειξαν ότι είχαμε υψηλή διακύμανση στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Η Google δεν ανακοίνωσε επίσημα κάποια αλλαγή στον πυρήνα του αλγορίθμου της.

“Medic” Core Update – 1η Αυγούστου 2018- επιβεβαιωμένη

Η Google επιβεβαίωσε μια “ευρεία ενημέρωση του βασικού αλγορίθμου της”, με ευρείες αναφορές μαζικών επιπτώσεων. Η περίοδος που διήρκεσε η αναβάθμιση ήταν περίπου μιας εβδομάδας, αλλά κορυφώθηκε στις 1-2 Αυγούστου. Αυτή η ενημέρωση φαινόταν να επηρεάζει δυσανάλογα τις ιστοσελίδες που ασχολούνται με την υγεία και την ευεξία. Μεγάλης κλίμακας επιπτώσεις παρατηρήθηκαν σε όλα τα τμήματα των αγορών.

Αυτή η μεγάλη αλλαγή του αλγορίθμου της Google ονομάστηκε Medic Core Update γιατί επηρέασε περισσότερο από κάθε άλλο τομέα τις ιατρικές ιστοσελίδες.

Όμως, η βασική επιδίωξη της αναβάθμισης του αλγορίθμου της Google ήταν να επηρεάσει τις ιστοσελίδες του τύπου YMYL ( Your Money Your Life ) που οι πληροφορίες που δίνονταν εκεί θα είχαν δραματικές επιπτώσεις για τους αναγνώστες και θα επηρέαζαν την ζωή τους για χρόνια.

Για παράδειγμα ιστοσελίδες που δίνουν συμβουλές για δάνεια και για πιστωτικές κάρτες εάν δεν ανήκουν σε κάποιον έγκριτο οργανισμό ή σε κάποιον που να έχει βαθιά γνώση των χρηματοοικονομικών θεμάτων είδαν μεγάλη πτώση.

Ο αλγόριθμος επηρέασε τα γενικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google, καθώς και τα τοπικά σε μεγάλο βαθμό.

Ευνοήθηκαν όλες οι ιστοσελίδες που είχαν ήδη κάποιο EAT, κάποια αξιοπιστία στην αγορά και ήταν εντελώς σχετικές και εξειδικευμένες με το θέμα.

Προειδοποιήσεις ασφαλείας Chrome (για όλο το site) – 24 Ιουλίου 2018- επιβεβαιωμένη

Αφού προειδοποίησε τους χρήστες των μη ασφαλών ιστοσελίδων (μη HTTPS) μήνες νωρίτερα, το Google Chrome 68 άρχισε να χαρακτηρίζει όλους τους ιστότοπους που δεν είναι HTTPS ως “μη ασφαλείς”. Οι αλλαγές κυκλοφόρησαν στις 24 Ιουλίου, αλλά ισχύουν μόνο για χρήστες που εγκαθιστούν την τελευταία έκδοση του Chrome, η οποία μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες ή μήνες.

Ανώνυμη ενημέρωση – 21 Ιουλίου 2018- μη επιβεβαιωμένη

Μη επιβεβαιωμένη αναβάθμιση του αλγορίθμου της Google, από τις πολλές που κάνει κάθε μήνα.

Ενημέρωση ταχύτητας φόρτωσης για κινητά – 9 Ιουλίου 2018- επιβεβαιωμένη

Έξι μήνες μετά την ανακοίνωσή της, η Google ξεκίνησε την ενημέρωση του αλγορίθμου της για την ταχύτητα φόρτωσης στις κινητές συσκευές, καθιστώντας την ταχύτητα της σελίδας έναν παράγοντα κατάταξης για τα αποτελέσματα από κινητά.

Η Google υποστήριξε ότι αυτό επηρέασε μόνο τους πιο αργούς ιστότοπους για κινητά και δεν υπήρχαν ενδείξεις σημαντικών αλλαγών κατάταξης κινητών.

Γενικά η ταχύτητα φόρτωσης είναι πολύ σημαντική για το SEO και την διατήρηση των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares