ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

AMAZON FBA: Πως να ξεκινήσετε να πουλάτε στην Άμαζον

Περιεχόμενα

Στο παρακάτω άρθρο και βίντεο θα μάθετε:

  • Πως να αποκτήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα στην Amazon
  • Πως να πουλήσετε σε 5 ηπείρους χωρίς να έχετε αποθήκες
  • Πως να αποκτήσετε παθητικά εισοδήματα μέσω της Amazon FBA

Δείτε το βίντεο και διαβάστε παρακάτω.

 

Γεια σας φίλοι μου!

Σήμερα σ’ αυτό το εκπληκτικό βίντεο δεν θα μιλήσουμε για το SEO αλλά για το Amazon FBA.

Πώς λέμε NBA, το αμερικανικό μπάσκετ εδώ θα μιλήσουμε για το Amazon FBA. Τι σημαίνει Amazon FBA; Fulfill by Amazon, στα ελληνικά δηλαδή ολοκλήρωση της παραγγελίας από την Amazon.

Πριν προχωρήσουμε παρακάτω να σας πω λίγα λόγια για μένα. Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης ειδικός στο SEO, έχω το Paramarketing.gr και αυτό το κανάλι που μιλάω για το SEO, πως να βγάλετε λεφτά από το internet , πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και άλλα τεχνικά και χρήσιμα θέματα για το ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Τώρα θα μιλήσουμε για το Amazon FBA γιατί είναι πάρα πολύ σημαντικό να το γνωρίζει όποιος θέλει να ανοίξει μια επιχείρηση στο internet.

Γιατί Amazon FBA;

amazon-fba-paramarketing

Ένα σύντομο ιστορικό γιατί κάνω βίντεο για αυτή την άγνωστη λέξη για τα ελληνικά δεδομένα, το Amazon FBA. Δεκάδες φίλοι και γνωστοί ή διάφοροι επιχειρηματίες με βρίσκουν στις αναζητήσεις επειδή έχω δεκάδες άρθρα, με παίρνουν τηλέφωνο και μου ζητάνε να φτιάξουν ένα e-shop για e-commerce φυσικά.

1 Ελληνική αγορά είναι κορεσμένη και με μικρή αγοραστική δύναμη

Συνήθως είναι e-shop  για ρούχα, για ρούχα, για ρούχα, το είπα 3 φορές αλλά συνήθως είναι για ρούχα κατά 80%, ένας κλάδος που είναι υπερκορεσμένος αυτή τη στιγμή, δεν μπορεί να ξεκορεστεί εκτός κι αν από 10 εκ. που είμαστε τώρα, γίνουμε 100 με 150 εκ. ένα νέο Μπαγκλαντές, μπορεί και να έχουν 156 εκ. τώρα, γιατί εκεί  έχουν υπεργεννητικότητα, ενώ στην Ελλάδα υπογεννητικότητα.

Δεν θα γίνουμε 100εκ. γι αυτό δεν χρειάζεται να ανοίξουμε άλλα e-shop με ρούχα γιατί τα ρούχα στην Ελλάδα και παγκοσμίως μπορούν να ντύσουν τον πληθυσμό της γης 7-8 φορές και άλλοι δεν έχουν ρούχα, βρακί, μπουφάν για το κρύο.

Εν πάση περιπτώσει, πάμε στο δια ταύτα. Με παίρνουν διάφοροι τηλέφωνο και μου λένε θέλω να φτιάξω ένα e-shop με ρούχα, με εικόνες, με παπούτσια, με κινητά, με οτιδήποτε άλλο μπορείτε να φανταστείτε.

Τι μου προτείνεις, πώς να το φτιάξω, τι θα κοστίσει;

Θα σας το πω ξεκάθαρα, το να φτιάξετε ένα e-shop είναι κακή ιδέα, λόγω του εγκλεισμού και των συγκυριών, δεν θέλω να αποκαλύψω πότε είμαστε αλλά είμαστε σε μια περίοδο εγκλεισμού, έχουν βαλθεί όλοι να φτιάξουν e-shop γιατί έχουν κλείσει τα φυσικά τους καταστήματα και μπορούν να πουλάνε μόνο ηλεκτρονικά.

Αυτό προκαλεί έκρηξη ενδιαφέροντος για το ηλεκτρονικό εμπόριο και έκρηξη ενδιαφέροντος για το ηλεκτρονικό επιχειρείν ως μέσο διανομής.

2 Η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου έχει σκρουτζοποιηθεί

Αυτό είναι πολύ καλό για την οικονομία μας αν και έκλεισαν τα καταστήματα, γιατί το ηλεκτρονικό επιχειρείν, ηλεκτρονικό εμπόριο, το e-commerce πήγε μπροστά 5 χρόνια αυτή τη στιγμή. Αυτό μας έδωσε ώθηση, μας πήγε μπροστά, τις επιχειρήσεις, πιστέψτε με , κάθε εμπόδιο σε καλό. Όμως, το να ανοίξετε e-shop δεν είναι καλό γιατί οι τιμές στο internet έχουν σκρουτζοποιηθεί.

Οτιδήποτε, αυτή η κάμερα που βλέπετε, η Nikon DSLR 5300, όπως καταλαβαίνετε, επειδή δεν γνώριζα από κάμερες, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να κοιτάξω στο skroutz για τιμές.

Αν έχει προσφορά το πλαίσιο, το e-shop, ο Κωτσόβολος, το πρώτο πράγμα που θα κάνουμε όλοι, μην το κάνετε τώρα απλά φανταστείτε, είναι να κοιτάξουμε το skroutz.

Αν ανοίξετε το skroutz και δείτε ότι οι τιμές του δεν συμβαδίζουν με το περιθώριο κέρδους που θέλετε τότε το να ανοίξετε e-shop είναι χαμένο παιχνίδι.

3 Η Αμερικάνικη αγορά και οι διεθνείς αγορές έχουν τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης

amazon-fba-logo-feature-1

Δεν έχετε κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, κάποιο μοναδικό προϊόν, ποιο είναι το USP σας; USP, Unique Selling Proposition, δεν υπάρχει, οπότε η καλύτερη λύση γι αυτό είναι το Amazon FBA το οποίο προτείνεται και για παθητικά εισοδήματα.

Ένα e-shop έχει πολλή γραφειοκρατία, τρέξιμο με τράπεζες και τα περιθώρια κέρδους έχουν συμπιεστεί πάρα πολύ και λόγω skroutz και λόγω ανταγωνισμού και λόγω άλλων παραγόντων.

Πάμε στο δια ταύτα, δεν προτείνω σε κανέναν να κάνει e-shop εκτός κι αν έχετε μοναδικό προϊόν, εισάγετε καινοτόμες ιδέες, επαναστατικό προϊόν, όπως έλεγε και ο Χάρρυ Κλύν «έχω  αυτό το επαναστατικό προϊόν που πάει τα παιδιά σχολείο, τα λέει παραμύθια, τα βάζει για ύπνο».

Τέτοια προϊόντα είναι σπάνια, αν δεν μπορούμε να πρωτοτυπήσουμε, πρέπει να βρούμε έξυπνα προϊόντα και να κάνουμε έξυπνες επιχειρήσεις στο Internet. Πάμε, λοιπόν.

Έχω και εγώ το σκονάκι μου, δεν μπορώ να τα ξέρω όλα απ έξω και να τα θυμάμαι, τόσο μεγάλο βίντεο.

Πάμε παρακάτω να σας πω κάποια χρήσιμα στατιστικά για την Amazon.

  • Το 50% του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αμερικανική αγορά οφείλεται στην Amazon.
  • Ωστόσο, μόνο το 1,5% του εμπορίου γενικά γίνεται ηλεκτρονικά. Μιλάμε για την αμερικανική αγορά γιατί πάμε προς τα εκεί, είμαστε στη Δύση οπότε όπου πάει η Αμερική μετά από 5,10,20 χρόνια πάει και η Ελλάδα, ουραγός, λίγο πιο πίσω από την Ουγκάντα, πρώτα πάει η Ουγκάντα και μετά πάμε κι εμείς, στην ενενηκοστή θέση ανταγωνιστικότητας, μας τρώνε κάποιες άλλες χώρες όπως η Αιθιοπία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Νέα Γουινέα.
  • Το 50% των πολιτών στην Amazon είναι ιδιώτες ή επιχειρήσεις  third party, δηλαδή επιχειρήσεις σαν τη δική σας, σαν όλους μας που θέλουμε να ξεκινήσουμε μια επιχείρηση.

Αυτό σημαίνει ότι η Amazon δεν πουλάει μόνο τα δικά της προϊόντα, έχει χιλιάδες προϊόντα αυτή τη στιγμή, δεν τα πουλάει μόνη της και δεν είναι μόνο πωλητής προϊόντων.

Έχει πολλά σκέλη επιχειρήσεων, το FBA όπου ή Amazon κάνει το πακετάρισμα, την αποθήκευση, τις συναλλαγές και όλα τα υπόλοιπα που χρειάζεται η διαχείριση των πελατών.

Επίσης, έχει το Amazon Web Services, το οποίο Amazon Web Services μπορείτε να νοικιάσετε για το hosting του site σας, να τρέξετε κι άλλες εφαρμογές ή applications  κι άλλες παρελκόμενες υπηρεσίες που δεν μπορώ να αναλύσω αυτή τη στιγμή.

Οτιδήποτε σκέφτεστε αυτή τη στιγμή, η Amazon το πουλάει, οτιδήποτε σας κατέβει στο μυαλό 99% το έχει η Amazon, οπότε σας προτείνω να κάνετε μια αναζήτηση στα Αγγλικά.

  • Η Amazon έχει 6 μεγάλες αγορές

Η Amazon έχει 6 μεγάλες αγορές, την αμερικανική αγορά, την ευρωπαϊκή αγορά, την αγορά της Ινδίας, την αγορά της Ιαπωνίας, την αγορά της Αυστραλίας και κάποιες άλλες παρελκόμενες όπως Γερμανίας, Καναδά, Μεξικού.

Έχει 6 μεγάλα τμήματα αγοράς, σε λίγο καιρό θα είναι σε όλο τον κόσμο, θα πιάσει το 100% τη αγοράς, εκτός από την Κίνα για άλλους λόγους. Πώς δουλεύει το Amazon FBA;

Βρίσκουμε 1 προϊόν, το στέλνουμε κατευθείαν από τον προμηθευτή μας στις αποθήκες της Amazon, η Amazon τα αποθηκεύει στα warehouse, δηλαδή κάνει τα logistics με κάποιο κόστος και όποιος ζητάει αυτό το προϊόν, η Amazon αναλαμβάνει την προώθηση του προϊόντος στον τελικό καταναλωτή. Όλο αυτό λέγεται Amazon FBA.

Πόσο ξοδεύει ο μέσος Αμερικάνος στην Amazon;

Μερικά ακόμη χρήσιμα στατιστικά:

Ο μέσος Αμερικανός πελάτης στην Amazon ξοδεύει 700$ τον χρόνο, δηλαδή 600 ευρώ περίπου, ο δε πελάτης Amazon Prime 1.300$, δηλαδή 1.200 ευρώ περίπου, χονδρικά σας τα λέω.

Το Amazon Prime είναι να έχουμε την παραγγελία delivery σε 24 ώρες στο σπίτι που σημαίνει ο χρόνος παράδοσης στο σπίτι επειδή είμαστε impulsive buyers, δηλαδή παρορμητικοί καταναλωτές, το θέλουμε τώρα, είδα αυτό το μικρόφωνο ή το κινητό και το θέλω τώρα και όχι σε 30 μέρες, γι αυτό και το drop shipping πάει πολύ άσχημα.

Μου έχει τύχει να παραγγείλω προϊόν και από Ευρωπαίο drop shipper και από Κινέζο drop shipper και ήρθε μετά από 45 μέρες, είχα ήδη ξεχάσει τι είχα παραγγείλει.

Το Amazon Prime έχει σκοτώσει το drop shipping

Amazon-Prime-fba

Γι αυτό το drop shipping δεν είναι βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο σήμερα.

Η Amazon έχει πάνω από 100 αποθήκες στην αμερικανική αγορά, θα σας πω λεπτομερειακά τι γίνεται και πως θα βρείτε τα προϊόντα που θα πουλήσετε, όχι ακριβώς λεπτομερειακά αλλά θα κάνω και άλλα βίντεο για το FBA με περισσότερες λεπτομέρειες.

Βρίσκω το προϊόν, το στέλνω στις αποθήκες της Amazon, η Amazon αποθηκεύει τα προϊόντα μας, ένας καταναλωτής αγοράζει το προϊόν που βρήκε στην Amazon, γιατί είναι μηχανή αναζήτησης, και η Amazon το στέλνει στον καταναλωτή διεκπεραιωτικά στην αμερικανική αγορά ή σε οποιαδήποτε άλλη αγορά.

Η Amazon αναλαμβάνει το after sales, την αποστολή, την πληρωμή, πληρώνει και εσάς, τις επιστροφές, τα παράπονα πελατών, τις καταστροφές που θα έχουν γίνει στην αποθήκη γιατί πάντα θα έχουμε και απώλειες και όλο αυτό είναι το σύστημα με το οποίο δουλεύει η Amazon αυτή τη στιγμή. Υπάρχουν πάνω από 300εκ. προϊόντα στην Amazon και χιλιάδες μεταπωλητές σε όλο τον κόσμο.

Γραφτείτε στο κανάλι μου και στο Newsletter μου

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-1

Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, θέλω να σας πω, να κάνετε click και subscribe στο κανάλι μου, ξέχασα να σας το πω, να κάνετε like, να αφήσετε ένα σχόλιο αν θέλετε βίντεο με ένα θέμα που δεν έχουμε καλύψει, μπορείτε να γραφείτε στο newsletter μου.

Κάθε 15 μέρες στέλνω ένα άρθρο για το SEO, την βελτιστοποίηση σελίδας δηλαδή, πώς να βγείτε πρώτοι στην Google, πώς να βγάλετε χρήματα από το internet, την κατασκευή ιστοσελίδων  και άλλα θέματα του internet marketing.

Θα χαρώ πολύ να μου αφήσετε σχόλιο, θα με τιμήσετε με την παρουσία σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων που θα το κάνετε.

Ποια τα πλεονεκτήματα που έχει ένα κατάστημα στην Amazon;

1 Δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε με τα logistics του προϊόντος

Το πρώτο πλεονέκτημα είναι ότι δε θα χρειαστεί να ασχοληθούμε καθόλου με τα logistics, τη μεταφορά, την αποστολή προϊόντων, πιστέψτε με είναι πονοκέφαλος αν ασχολείστε με την αποστολή προϊόντων, τα e-shop δουλεύουν φουλ, τα κούριερ δουλεύουν φουλ και λόγω πανδημίας και λόγω αυξημένης ζήτησης για αποστολή προϊόντων και υπηρεσιών μέσω internet.

Το FBA είναι όλο το outsourcing, να κάνετε φασόν την αποθήκη και τη διαχείριση προϊόντων και να ασχοληθείτε με δυο βασικά πραγματάκια. Να βρείτε το προϊόν και να κάνετε marketing στο προϊόν, αν και ένα μεγάλο κομμάτι του marketing το κάνει η Amazon.

2 Χαμηλότερα κόστη αποστολής

Το δεύτερο πλεονέκτημα είναι ότι έχετε χαμηλότερα κόστη αποστολής με την Amazon.

Πώς να στείλω ένα προϊόν από την Ελλάδα στην αμερικανική αγορά;

Πιστέψτε με, αν το ρωτήσετε αυτό σε κάποιο courier στην Ελλάδα θα βγάλετε μαλλιά. Πιστέψτε με, θα βγάλετε μαλλιά.

Επίσης, αντιμετωπίζετε άλλα θέματα με το τελωνείο που δεν θέλω να αναφέρω. Αν θέλετε να στείλετε κάποιο προϊόν στην Αμερική, πιστέψτε με δεν υπάρχει φθηνότερο κοστολόγιο από της Amazon, στάνταρ, εκτός κι αν το πάτε μόνοι σας με τα πόδια.

3 Η Amazon αναλαμβάνει τις επιστροφές των προϊόντων

Επίσης, το τρίτο θετικό είναι ότι το Amazon FBA αναλαμβάνει το θέμα των επιστροφών που είναι ένας πονοκέφαλος.

Ο πελάτης άνοιξε το προϊόν, δεν του άρεσε και έχει εγγύηση επιστροφής ή αντικατάστασης, στην ευρωπαϊκή αγορά είναι 28 ημέρες, στην αμερικανική θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο αλλά δεν το ξέρω ακριβώς.

4 Η Amazon διαχειρίζεται του πελάτες

Επίσης, υπάρχει 24 ώρες το 24ωρο customer service management, δηλαδή διαχείριση πελατών που είναι το τέταρτο πλεονέκτημα του FBA.

5 Έχετε απεριόριστο αποθηκευτικό χώρο

Το πέμπτο πλεονέκτημα, που δεν σκεφτήκατε, είναι ότι έχετε απεριόριστο χώρο για δεκάδες προϊόντα, χιλιάδες προϊόντα. Δεν χρειάζεται να στοκάρετε αποθήκη γιατί δεν χρειάζεστε αποθήκη. Λύνεται το πρόβλημα της αποθήκης.

6 Άμεση παράδοση μέσω του Amazon Prime

Το έκτο είναι η άμεση παράδοση, όταν ο πελάτης είναι prime member της Amazon.

7 Μπορείτε να έχετε και το δικό σας eshop παράλληλα με την Amazon

Το έβδομο είναι ότι μπορείτε να τρέχετε παράλληλα το Amazon FBA και το δικό σας e-shop, δεν σας απαγορεύει κανείς να έχετε και τα δυο, γίνεται και αυτό. Τώρα θα πάμε στα μειονεκτήματα του να έχω κάποιο e-shop στην Amazon FBA.

Amazon FBA και Amazon FBM

Προσοχή!

Υπάρχει το Amazon FBA και το Amazon FBM, έπρεπε να το πω στην αρχή, το λέω στη μέση, κάνω κάτι σαν τον Όμηρο που είχε ξεκινήσει την Οδύσσεια in media res, που η Αθηνά πήγε στον Τηλέμαχο που μόλις είχε γίνει 10 και του αποκάλυψε ότι ο πατέρας του είναι ζωντανός.

Εν πάση περιπτώσει, υπάρχει το Amazon FBA (Fulfill by Amazon), υπάρχει και το Amazon FBM (Fulfill by Merchant) που όλα αυτά τα καλά πράγματα θα πρέπει να τα κάνετε εσείς πλην της αποθήκευσης και της διαχείρισης των πληρωμών.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για τα παραπάνω σε προηγούμενο άρθρο και βίντεο σχετικά με το Amazon SEO.

Πρέπει να το στείλετε εσείς, να αναλάβετε το customer service και τις επιστροφές, ένας τεράστιος πονοκέφαλος, για αυτό πιστεύω ότι το Amazon FBA είναι καλύτερο από το Amazon FBM.

Φαντάζομαι ότι τα κόστη θα είναι μεγαλύτερο αν δεν έχετε οικονομία κλίμακος, αν δεν έχετε πελατολόγιο ή brand αναγνωρισμένο στην αγορά, σας συμφέρει το FBA.

8 Με το Amazon FBA δημιουργείτε παθητικό εισόδημα

Επίσης, αν δεν θέλετε ενεργητικό αλλά παθητικό εισόδημα, δηλαδή να κοιμάστε και να ολοκληρώνονται οι παραγγελίες και να πληρώνεστε κάθε 15 μέρες που πληρώνει η Amazon, συμφέρει το FBA.

Και εμείς σαν Έλληνες, επειδή είμαστε λίγο τεμπέληδες και μας αρέσει ο ύπνος, τα μπουζούκια, τα κλαρίνα και όλα αυτά τα ωραία πράγματα, θα πρέπει να κάνουμε βελτιστοποίηση ζωής και να έχουμε παθητικά εισοδήματα.

Ποια είναι τα αρνητικά του Amazon FBA;

Πάμε λοιπόν στα λίγα αρνητικά τους, γιατί δεν υπάρχει τίποτα που να μην έχει αρνητικά.

1 Το Amazon FBA κοστίζει λεφτά

Το Amazon FBA κοστίζει λεφτά. Είναι λίγο πιο κοστοβόρο απ ότι αν το κάνετε μόνοι σας αναγκαστικά και έχει λίγο μεγαλύτερα λειτουργικά έξοδα.

2 Έχει κόστη αποθήκευσης

Το δεύτερο είναι ότι αν το προϊόν σας δεν πουληθεί γρήγορα έχετε να αντιμετωπίσετε ένα κόστος αποθήκευσης, γιατί υπάρχουν και κάποια κόστη αποθήκευσης.

Υπάρχουν λύσεις γι αυτό αλλά θα είναι σε άλλο βίντεο, γι αυτό είναι καλό να πατήσετε like, να κάνετε εγγραφή στο κανάλι, να αφήσετε σχόλιο, με τιμά και μόνο να το σκεφτείτε και να το κάνετε βέβαια.

3 Ίσως έχετε περισσότερες επιστροφές από το αναμενόμενο

Λοιπόν, επίσης, να έχετε περισσότερες επιστροφές από τις αναμενόμενες. Αυτό μπορεί να συμβεί γιατί υπάρχουν δεκάδες προϊόντα και κάποιος να μπερδευτεί και να αγοράσει κάτι από την Amazon, αλλά είναι σπάνιο.

Γιατί έχουμε επιστροφές;

Κάποιος αγοράζει παρορμητικά 15 πράγματα κάποια στιγμή και επιστρέφει τα 3. Αυτό συμβαίνει στην Amazon και στα καλύτερα τα σπίτια, πιστέψτε με, αλλά μην σας ανησυχεί γιατί αυτό το πρόβλημα θα σας το λύσει η Amazon.

4 Κάποια στιγμή θα χρειαστείτε λογιστή στην Αμερική

Το τέταρτο πρόβλημα είναι ο αμερικάνικος sales tax που θα το λύσουμε σε άλλο θέμα, απλά έχει κάποια πολυπλοκότητα ο αμερικανικός φόρος VΑT, το Φ.Π.Α της Αμερικής οπού μετά από ένα σημείο με χιλιάδες ευρώ πωλήσεις, θα πρέπει να προσλάβετε και έναν λογιστή. Πάμε τώρα σε μερικές μικρές συμβουλές για το πώς ξεκινάει κάποιος με το Amazon FBA.

Θα μου πείτε καλά μας τα είπες, μας έψησες, μας είπες πράγματα που δεν τα ξέραμε, θα ήθελα να σας πω μερικές τεχνικές λεπτομέρειες, μη σας μπερδέψω, θα προσπαθήσω να το κρατήσω όσο πιο απλό γίνεται.

Amazon FBA: 13 μικρές συμβουλές επιτυχίας

Θα σας δώσω 13 μικρές συμβουλές για το πώς θα ξεκινήσετε με το Amazon FBA, αφού σας έψησα.

1 Γραφτείτε σε κάποιο πληρωμένο μάθημα Amazon FBA

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να μάθετε τη διαδικασία του FBA και τη διαδικασία του Amazon.

Θα πρέπει να παρακολουθήσετε κάποιο μάθημα, εγώ δεν έχω κάποιο δικό μου μάθημα, ούτε σκοπεύσω να φτιάξω όσο και να το θέλω, έχω πολλά άλλα μαθήματα και βίντεο, γιατί υπάρχουν πολύ καλύτερα μαθήματα για το Amazon στο internet αυτή τη στιγμή και από αυτά σας συστήνω 2:

  1. το Amazing Selling Machine και είναι λίγο πιο ακριβό και
  2. το άλλο είναι από το MarketingPlace SuperHeroes που είναι λίγο πιο φθηνό.

Δεν σας προτείνω να πάρετε και τα 2, μόνο το ένα να παρακολουθήσετε και να κάνετε και τα βήματα που έχει μέσα.

Το Amazing Selling Machine και το Marketing Place Super Heroes είναι μαθήματα που έχουν όλα τα βήματα από την αρχή, εντελώς άσχετοι να είστε με το θέμα αρκεί να έχετε έναν υπολογιστή, internet και να ξέρετε αγγλικά, αλλά και να μη γνωρίζετε τόσο καλά αγγλικά, δεν είναι προαπαιτούμενο απλά να μπορείτε να μιλήσετε και να επικοινωνήσετε με άλλους ανθρώπους στο e-mail, προμηθευτές και άλλους ανθρώπους στην Amazon.

Παρ’ όλα αυτά όποιο εμπόδιο υπάρχει προς τα εσάς, μπορείτε να το αποφύγετε αν υπάρχει θέληση για να γίνετε επιχειρηματίας στο internet, όσο πιο ισχυρό είναι το κίνητρο σας και για ποιο λόγο θέλετε να κάνετε κάτι, αυτό θα σας βοηθήσει να υπερνικήσετε οποιοδήποτε εμπόδιο.

Έχω παρακολουθήσει το Amazing Selling Machine και το Marketing Place Super Heroes.

Το Amazing Selling Machine είναι λίγο πιο ακριβό αλλά είναι εκπληκτικό, είναι αναλυτικότατο, τα έχει όλα και σε βίντεο και σε pdf να το τυπώσετε και το διαβάσετε. Το ίδιο υπάρχει και στο Marketing Place Super Heroes, είναι λίγο πιο φθηνό και δεν είναι τόσο εκτενέστατο όσο το Amazing Selling Machine, αλλά κάνει τη δουλειά του πάρα πολύ καλά.

Τα έχω παρακολουθήσει και τα 2, έχω πέσει με τα μούτρα και γι αυτό είμαι σε θέση να σας τα εξηγώ, πιστέψτε με, ποτέ δεν προτείνω κάτι αν δεν το έχω δοκιμάσει.

Δεν προτείνω κάτι αν δεν το έχω δοκιμάσει, ούτε στο site μου το Paramarketing, ούτε στα βίντεο, ούτε σε κάποιον άλλον αν δεν το έχω δοκιμάσει κι δεν έχω μείνει ικανοποιημένος μέχρι στιγμής.

2 Βρείτε το κατάλληλο προϊόν ή αγορά στόχο

Πάμε στο 2. Εφόσον έχετε εκπαιδευτεί, πρέπει να δείτε πως θα βρείτε το προϊόν. Πώς θα κάνετε έρευνα για το προϊόν;

Το 2 είναι πως θα βρούμε το προϊόν κι αυτό έχει να κάνει με την αγορά-στόχο που θα επιλέξετε. Υπάρχουν δεκάδες προϊόντα και αγορές στην Amazon, απίστευτα προϊόντα που δεν ήξερα καν ότι υπήρχαν και υπάρχουν εργαλεία που βοηθάνε να βρείτε το προϊόν.

Το καλύτερο εργαλείο σήμερα είναι το Jungle Scout, είναι ο εξερευνητής της ζούγκλας του Amazon.

Όταν ανοίγουμε ένα μαγαζί στην Amazon, είναι σαν να ανοίγουμε ένα μαγαζί στη ζούγκλα, πραγματικά γίνεται χαμός εκεί πέρα. Θα μπερδευτείτε γιατί υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα εκεί πέρα και το jungle scout θα σας λύσει την απορία: τι προϊόν να πουλήσω.

Εφόσον έχετε ήδη μια εταιρεία και γνωρίζετε τα προϊόντα που θα πουλήσετε ή έχετε ένα εγκατεστημένο brand, ξέρετε τι θα κάνετε και δεν χρειάζεται ψάξετε για να πουλήσετε το προϊόν.

Τώρα αν δεν έχετε κάποιο προϊόν μην αγχώνεστε, απλά πρέπει να ψάξετε όπως κάνουν όλοι όταν θέλουν να ανοίξουν μαγαζί.

Ψάχνουν να βρουν κάποια προσοδοφόρα αγορά, κάποια αγορά που δεν καλύπτει, κάποια ανάγκη η υπηρεσία που δεν καλύπτει και έχει περιθώριο κέρδους.

Το Jungle Scout είναι ένα εργαλείο, λοιπόν, το έχω και σε Link στην αποδελτίωση και στο άρθρο μου στο paramarketing.gr, μπορείτε να το αγοράσετε.

Δυστυχώς, τα καλύτερα εργαλεία για το Amazon είναι επί πληρωμή, τα περισσότερα βασικά το 99%, υπάρχουν ελάχιστα εργαλεία, σε αντίθεση με το SEO όπου υπάρχουν μερικά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις και να έχουν κάποια αξία.

3 Ξεκινήστε με δοκιμαστική παραγγελία-test product

Το τρίτο είναι ότι πρέπει να ξεκινήσετε με λίγα προϊόντα.

Start small, plan big!

Δηλαδή με 300 και 500 κομμάτια μπορείτε να πουλάτε στην Amazon.

Ειδικά στην αρχή πρέπει να δοκιμάσετε τα προϊόντα και να μην ξανοιχτείτε πολύ στα οικονομικά σας.

Μια απορία που έχουν όλοι είναι: με πόσα χρήματα πρέπει να ξεκινήσω στο Amazon;

Πρέπει να έχετε 3-5 χιλιάρικα για το Amazon αναγκαστικά για να παρακολουθήσετε τα μαθήματα, να αγοράσετε τα προϊόντα, να εγγραφείτε στην Amazon, πρέπει να έχετε κάποια χρήματα αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχετε 50.000 ευρώ για να ξεκινήσετε στην Amazon.

Μπορείτε να ξεκινήσετε με 10-15 χιλιάδες και σιγά-σιγά να πάρετε περισσότερα προϊόντα, να διευρύνετε την γκάμα σας και να αναπτύξετε το brand σας.

4 Χτίστε το brand σας

Το νούμερο 4 είναι ότι πρέπει να χτίσετε ένα brand.

Το brand είναι πολύ σημαντικό και στο SEO και στην Amazon, γιατί αν έχετε αναγνωρισμένο brand μπορείτε να αυξήσετε τα περιθώρια κέρδους, δεύτερον να αγοράσουν το δικό σας προϊόν από κάτι άλλα, άρα θα αυξηθεί το CTR, το CTR έχει να κάνει με μια λίστα με 100 προϊόντα και προτιμούν το δικό σας οπότε θα υπάρχει αύξηση των πωλήσεων στην Amazon, η οποία είναι και μηχανή αναζήτησης προϊόντων.

Επίσης, θα εξασφαλίσετε και ένα μέλλον για την επιχείρηση σας, γιατί με ένα μεγαλύτερο brand μπορεί να προσθέσετε προϊόντα, να υπάρχει μεγαλύτερη γκάμα και να φτιάξετε το δικό σας e-shop με μεγαλύτερα κέρδη και πάει λέγοντας.

5 Ακολουθήστε White Hat SEO στην Amazon

Το πέμπτο είναι ότι στην Amazon πρέπει να ακολουθήσετε καθαρές τεχνικές SEO,  που είναι White Hat SEO.

Πιστέψτε με, δε νομίζω ότι υπάρχουν τεχνικές Black Hat SEO στην Amazon, γιατί ο αλγόριθμος της, αν και είναι πιο πρωτόγονος από της Google, καταλαβαίνει τι γίνεται και ποιος πάει να τον χαλκεύσει.

Δεν υπάρχει Black Hat SEO στην Amazon αυτή τη στιγμή που μιλάμε, αν πάτε να κάνετε Black Hat SEO στην Amazon είναι πάρα πολύ αυστηρή στους κανόνες και στις απαγορεύσεις, πρέπει να κάνουμε White Hat SEO στην Amazon.

Υπάρχει το Amazon SEO, υπάρχει βίντεο στο κανάλι μου γι αυτό.

Είναι πολύ σημαντικό να το παρακολουθήσετε πριν προχωρήσετε στην Amazon και να καταλάβετε τι πρέπει να κάνετε εδώ.

Το Amazon SEO έχει να κάνει με καμπάνια Amazon SEO, PPC (Pay Per Click) στην Amazon, να συλλέξετε κριτικές, να έχετε καλές φωτογραφίες και πάει λέγοντας, μερικά πράγματα που θα σας πω.

6 Οι φωτογραφίες του προϊόντος καθορίζουν τις πωλήσεις

Το έκτο είναι ότι πρέπει να έχετε καταπληκτικές φωτογραφίες.

Ξεχάστε τις φωτογραφίες του προμηθευτή, πρέπει να πάρετε το προϊόν και να το βγάλετε σε στούντιο με φωτογράφο, όπως στο βίντεο, και να βγάλετε φωτογραφίες  που να κάνουν μπαμ, να ξεχωρίζουν, γιατί βρίσκεστε σε πεδίο με παγκόσμιο ανταγωνισμό.

Δεν βρίσκεστε στο μαγαζάκι της γειτονιάς  ούτε σε ένα e-shop μόνο στην Ελλάδα, αν και πλέον και εδώ υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός.

Η εικόνα μετράει πάρα πολύ στο SEO, ο άλλος αγοράζει μόνο απ την εικόνα.

7 Βελτιστοποιήστε τους τίτλους του προϊόντος

Το 7 είναι να βελτιστοποιήσετε τους τίτλους στο SEO, να έχουν τις λέξεις-κλειδιά με τις οποίες ψάχνει ο μέσος χρήστης.

Όπως οι λέξεις κλειδιά είναι στη Google που είναι μηχανή αναζήτησης πληροφοριών, ερωτήσεις-απαντήσεις, έτσι υπάρχουν και στην Amazon που είναι μηχανή αναζήτησης προϊόντων, μπαίνει κάποιος και ψάχνει να αγοράσει.

Πρέπει δηλαδή να ξέρετε πως ψάχνει ο χρήστης και να τοποθετήσετε τις λέξεις κλειδιά στρατηγικά στον τίτλο. Στους τίτλους γενικότερα η Amazon επιτρέπει γύρω στους 250 χαρακτήρες, στο προηγούμενο είχα πει 160 αλλά αυτά αλλάζουν συνέχεια.

Άλλοι μπορεί να λένε 250, άλλοι 130, άλλοι οτιδήποτε λένε.

Επίσης, το keyword stuffing δηλαδή το παραφούσκωμα με λέξεις κλειδιά δεν βοηθάει, οπότε να το αποφύγετε, να είναι optimized αλλά όχι overoptimized, βελτιστοποιημένο και όχι υπερβελτιστοποιημένο το προϊόν σας στην Amazon.

8 Δημιουργήστε σωστές περιγραφές προϊόντος

Το 8 είναι ότι πρέπει να έχουμε περιγραφή με λίστα (bullet points). Πρέπει να φαίνεται με ακρίβεια και σαφήνεια τι κάνει το προϊόν σας και να έχετε τις λέξεις κλειδιά.

9 Οι λεπτομερείς περιγραφές κερδίζουν τα κλικ

Το 9 είναι ότι πρέπει να έχετε μια λεπτομερή περιγραφή του προϊόντος.

Εάν οι ανταγωνιστές σας έχουν μια περιγραφή, εσείς πρέπει να έχετε μεγαλύτερη.

Ποιος τα διαβάζει αυτά;

Υπάρχουν πολλοί που τα διαβάζουν, αλλά εκτός των άλλων κάνει καλό στο SEO, στo Amazon SEO και στην Google γιατί τα προϊόντα σας φαίνονται στην Google.

10 Δημιουργήστε ένα FAQ για το προϊόν σας

Το 10 είναι ότι πρέπει να έχετε ένα FAQ και να απαντάτε σε ερωτήσεις στην Amazon για το προϊόν.

Για παράδειγμα, είναι καλές οι DSLR κάμερες;

Είναι καλή η κάμερα Nikon 5300 για να γίνω Youtuber;

Αυτές είναι ερωτήσεις που φαίνονται στο listing και θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και θα φαίνεται και στην Amazon και στην Google και σε όλες τις άλλες μηχανές αναζήτησης που υπάρχουν παγκοσμίως.

11 Αποκτήστε μερικές θετικές αξιολογήσεις

Το 11 είναι να αποκτήσετε reviews, δηλαδή αξιολογήσεις.

Οι αξιολογήσεις μετράνε υπερβολικά πολύ στην Amazon σήμερα. Ένα προϊόν που έχει 200 αξιολογήσεις θα πάει πολύ καλύτερα από ένα που έχει 50 αξιολογήσεις, οργανικά και αλγοριθμικά και καταλαβαίνετε γιατί.

Η Amazon ανεβάζει ένα προϊόν που έχει πολλά reviews λόγω ποιότητας που σημαίνει ότι και το προϊόν μας πρέπει να είναι ποιοτικό για να έχει αξιολογήσεις.

12 Επενδύστε σε ένα ποιοτικό προϊόν

Το 12 είναι ότι το προϊόν σας πρέπει να είναι ποιοτικό, έπρεπε να το χα πει στην αρχή, το λέω στο τέλος, ανάποδα. Όσο πιο ποιοτικό το προϊόν, τόσο καλύτερα θα πάει στην Amazon.

Επενδύστε στην ποιότητα, η τιμή ξεχνιέται, η ποιότητα μένει.

Όσο πιο ποιοτικό το προϊόν, τόσο θα ανεβαίνει οργανικά στην κατάταξη της Amazon, θα έχετε αυξημένη επισκεψιμότητα και περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες και πωλήσεις.

Γιατί τα παθητικά εισοδήματα έρχονται με την επαναληψιμότητα.

Εφόσον στήσετε αυτό που κάνετε στην Amazon, μπορείτε με ένα κουμπί να κάνετε επαναπαραγγελία και να κοιμάστε μέχρι να χρειαστεί να ξαναδουλέψετε για να φέρετε ένα καινούργιο προϊόν ή να κάνετε διορθώσεις στο e-shop σας.

13 Κάντε και λίγο Amazon PPC

Και το 13ο και τελευταίο είναι να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες προώθησης PPC της Amazon γιατί όχι μόνο είναι παράγοντας SEO αλλά γιατί θα αυξήσει τις πωλήσεις σας, ειδικά αν είστε στην αρχή.

Βέβαια, άμα χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες προώθησης PPC της Amazon μπορεί να σας φανεί ακριβό και να σας μειώσει τα περιθώρια κέρδους αλλά θα αναπτύξει το brand names σας και θα μπορέσετε να πουλήσετε τα πρώτα προϊόντα στην Amazon από το πουθενά.

Γιατί ξεκίνησα με το Amazon FBA;

Αυτά για το Amazon FBA, είναι και για μένα γιατί έχω ξεκινήσει στην Amazon εδώ και 2 μήνες, έχω διαβάσει άπειρες ώρες και μέρες, έχω ξοδέψει πάρα πολλά χρήματα για την επιχείρηση αλλά την πιστεύω γιατί πιστεύω στα παθητικά εισοδήματα.

Επειδή δουλεύω πάρα πολλές μέρες και πάρα πολλές ώρες, ο χρόνος μου έχει φτάσει στο μείον άπειρο, δεν υπάρχει άλλο και θέλω να αυξήσω τα εισοδήματα μου, και επειδή δεν μπορώ να βάλω τον εαυτό μου καρμπόν φωτοτυπία και να έχω κι άλλον Διβράμη να δουλεύει, προτιμώ το Amazon FBA γιατί χρειάζεται λιγότερο χρόνο απ ότι το SEO που πρέπει να είμαι συνεχώς από πάνω του.

Επίσης, είχα κάνει ένα άλλο βίντεο λίγο καιρό πιο πριν, το 4 hours SEO, 4 ώρες SEO την εβδομάδα να κάνετε SEO για να βγαίνετε πρώτοι στην Google. Επηρεάστηκα από το 4 ώρες work week, 4 ώρες δουλειά την εβδομάδα που το διάβασα πέρυσι.

Το είχα διαβάσει και πριν από 15 χρόνια αλλά δεν το είχα καταλάβει γιατί δεν είχα ταυτιστεί με το βιβλίο, το έχει γράψει ο Tim Ferris, o Τιμόθεος Φερραίος του Βόλου αν ήταν Έλληνας.

Αποκτήστε παθητικά εισοδήματα και Nomad Lifestyle

Δεν είναι, είναι από το San Francisco ο οποίος αποτέλεσε έμπνευση για παθητικά εισοδήματα και ελευθερία χρόνου και για το Nomad lifestyle.

Αν έχετε ακούσει για τους νομάδες, είναι αυτοί που αλλάζουν χώρα ανά 6 μήνες ή 1 χρόνο, μια πηγαίνουν Ταϊλάνδη όπως είχα πάει και εγώ πέρυσι στο μεγαλύτερο συνέδριο που έχει γίνει για το SEO, μια πάνε στο Μπαλί στην Ινδονησία, μια πάνε στη Σαντορίνη για 6 μήνες γιατί έχουμε και εδώ μεγάλο καλοκαίρι, μια στην Κολομβία που ήταν και ο Escobar, γιατί αυτή η χώρα φημίζεται για το Nomad lifestyle και γενικά γυρίζουν τον κόσμο.

Γι αυτό άμα θέλετε κι εσείς να κάνετε μια επιχείρηση που να σας ανοίγει πόρτες για το nomad lifestyle, το Amazon FBA είναι για εσάς, πρέπει να το μελετήσετε. Μην ξεχάσετε να πατήσετε like, να κάνετε εγγραφή στο κανάλι, να αφήσετε το σχόλιο σας, να γραφτείτε στα μαθήματα είτε επίσημα είτε ανεπίσημα –υπάρχουν πολλά δωρεάν μαθήματα από το Amazing Selling Machine και το MarketingPlace SuperHeroes-.

Μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο newsletter, κάθε 15 μέρες σας στέλνω ένα πολύτιμο newsletter με αυτά που βρίσκετε εδώ και θα αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και θα χαρώ να σας δω την άλλη Δευτέρα στις 9.

Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares