ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

SEO-analisi-audit

Δωρεάν Ανάλυση SEO αξίας 89€!

Έχετε ιστοσελίδα σε WordPress ή σε κάποια άλλη πλατφόρμα και δεν είστε ικανοποιημένοι με την κατάταξη της στη Google;

Μήπως κάθε φορά που ρωτάτε τον προγραμματιστή σας, αυτός σηκώνει τα χέρια ψηλά;

Έχετε ήδη απευθυνθεί σε άλλες εταιρείες SEO και ειδικούς SEO και τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που θέλατε;

Μην ψάχνετε άλλο. Οι ειδικοί μας στο SEO και η τεχνική μας ομάδα είναι έτοιμη να υποβάλλουν την ιστοσελίδα σας σε ανάλυση SEO σε πάνω από 200 σημεία για να δούνε τι πραγματικά φταίει!

Ανάλυση SEO: Συμπληρώστε την φόρμα

1.Συμπληρώστε την φόρμα με τα στοιχεία σας.

2. Ένας ειδικός της Paramarketing.gr θα συλλέξει τα στοιχεία και θα υποβάλει την ιστοσελίδα σας σε διάφορα τεστ.

3. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 48 ωρών με email για να σας στείλουμε τα αποτελέσματα.


Τι περιλαμβάνει η δωρεάν ανάλυση SEO;

Αρχικά θα πρέπει να σας πω ότι η ανάλυση SEO ( SEO Audit ) είναι εντελώς δωρεάν και δεν έχετε καμία επιβάρυνση απολύτως.

Η δωρεάν ανάλυση SEO ( SEO Audit ) περιλαμβάνει τα παρακάτω:

1. Ανάλυση με το πρόγραμμα Website Auditor για onsite SEO, τεχνικά σφάλματα, προβλήματα στο meta description, στο αρχείο robots.txt, broken links, orphan pages, code validator W3C.

2. SEO ανάλυση κατάταξης με βάση τις λέξεις κλειδιά.

3. Ανάλυση όλου του backlink profile με επιμέρους ταξινόμηση των dofollow links, nofollow links κτλ. Αναζήτηση πιθανών spam links και πιθανής επίθεσης από spammers και black hat SEO.

4. Ανάλυση περιεχομένου για κάθε σελίδα προορισμού. Ελέγχουμε κάθε επιμέρους σελίδα για το αν υπάρχει η σωστή πυκνότητα λέξεων κλειδιών, το σωστό μήκος του περιεχομένου, η σωστή δομή και το αν καλύπτεται η ανάγκη του χρήστη για περιεχόμενο.

5. Τεστ ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας. Τα τεστ ταχύτητας γίνονται με 2 διαφορετικά εργαλεία, με το Pingdom που μετράει την σχετική ταχύτητα φόρτωσης και με το Google Page Speed Insights που μετράει την σχετική ταχύτητα φόρτωσης σε σύγκριση με όλες τις ιστοσελίδες που υπάρχουν στο ίντερνετ.

6. Ανάλυση UX ( User Experience ) ή της εμπειρίας του χρήστη.

7. Ανάλυση του Brand σας και του Brand Awareness.

8. Ανάλυση επισκεψιμότητας μέσω του Google Analytics.

9. Επισκόπηση του Google Search Console, αναζήτηση για πιθανά σφάλματα ή ύποπτα μηνύματα από τη Google.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares