ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ANATOMIA-SELIDAS-PROORISMOU-1

Η ανατομία μιας τέλειας βελτιστοποιημένης σελίδας προορισμού

Η σελίδα προορισμού δεν είναι άλλη από την landing page στα αγγλικά και όσοι είναι εξοικειωμένοι με το adwords  ή τις διαφημίσεις στο Facebook, σίγουρα θα γνωρίζουν ότι σε κάθε διαφήμιση που κάνουμε για να προσελκύσουμε κόσμο, θα πρέπει να έχουμε και την ανάλογη σελίδα την οποία θα στείλουμε τον επισκέπτη για πρώτη φορά.

Η σελίδα στην οποία εισέρχεται για πρώτη φορά κάποιος επισκέπτης από το ίντερνετ, από ένα backlink, από τα οργανικά αποτελέσματα της Google ή από μια κοινοποίηση στο Facebook λέγεται στο επιστημονικό ίντερνετ μάρκετινγκ σελίδα προορισμού.

Σε αυτό το άρθρο, θα ασχοληθούμε λίγο πιο σοβαρά και λίγο πιο οργανωμένα για το πως θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μια σωστή σελίδα προορισμού για την ιστοσελίδα μας ώστε να αυξήσουμε τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα από το ίντερνετ κατακόρυφα.

Τι χρειάζεται να έχει μια σωστή σελίδα προορισμού;

Επειδή το SEO είναι πραγματικά μια σκληρή διανοητική και πνευματική εργασία, θα πρέπει να σας δώσω αναλυτικά παρακάτω τι χρειάζεται ώστε να δημιουργήσετε ή να βελτιώσετε τις ήδη υπάρχουσες σελίδες προορισμού που έχετε στην ιστοσελίδα σας ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Θεωρητικά κάθε σελίδα στην ιστοσελίδα σας, κάθε άρθρο, κάθε προϊόν ή οτιδήποτε άλλο είναι μια δυνητική σελίδα προορισμού και έχει σχεδιαστεί ώστε να δεχθεί επισκέπτες. Πόσους επισκέπτες; Όσο το δυνατόν περισσότερους.

Έτσι θα πρέπει να έχουμε πάντα στο μυαλό μας δύο μέτρα και σταθμά για να δημιουργήσουμε τις σωστές σελίδες προορισμού: Την πληρότητα και την απλότητα.

Θα πρέπει δηλαδή κάθε σελίδα προορισμού να πληροί την αντίθεση πληρότητα απλότητα για να μετατρέπει τον μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών σε πελάτες.

Τα 13 συστατικά που θα πρέπει να έχει μια ορθά στημένη σελίδα προορισμού είναι τα παρακάτω:

  1. Url με τις λέξεις κλειδιά
  2. Σχετικός τίτλος σελίδας πλούσιος σε λέξεις κλειδιά
  3. Πλοήγηση με breadcrumbs
  4. Εσωτερική αναζήτηση
  5. Κεφαλίδες με τις λέξεις κλειδιά (H1-H6)
  6. Περιεχόμενο με τις λέξεις κλειδιά
  7. Μέγεθος περιεχομένου
  8. Φωτογραφίες και βίντεο
  9. Περιεχόμενο πρώτης οθόνης (Above-the-fold content)
  10. Εξερχόμενα links
  11. Κουμπιά διαμοιρασμού στα social media
  12. Φιλικότητα προς τις μηχανές αναζήτησης
  13. Ταχύτητα φόρτωσης σελίδας προορισμού

Πριν ξεκινήσω να αναλύω το κάθε ένα από τα επιμέρους αυτά συστατικά, θα κάνω μια παρέκβαση Ομηρικού τύπου (in media res) και θα σας θέσω την ερώτηση:

Γιατί θα πρέπει να έχει αυτά τα 13 συστατικά μια ορθά στημένη σελίδα προορισμού και να μην έχει 12, 14 ή κάτι άλλο;

Βασικά μην ψαρώνετε, είναι ρητορική η ερώτηση και εγώ θα την απαντήσω και αυτή. Δεν χρειάζεται να ξέρετε το γιατί από μόνοι σας.

Ο λόγος που θα πρέπει να έχει αυτά τα 13 συστατικά η σελίδα προορισμού είναι για να επιτύχει τον στόχο της. Τώρα για να μάθετε τον στόχο της σελίδας προορισμού διαβάστε παρακάτω.

Ποιος είναι ο στόχος μιας σωστής σελίδας προορισμού;

Ο στόχος ή οι στόχοι μιας σελίδας προορισμού θα πρέπει να είναι αντικειμενικά να κόβει χρήμα, να μετατρέπει δηλαδή επισκέπτες σε πελάτες.

Αναλυτικότερα θα πρέπει:

  • Να βγαίνει στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης
  • Να ελκύει τον επισκέπτη να κάνει κλικ σε αυτήν και όχι στα άλλα αποτελέσματα αναζήτησης
  • Να βοηθάει τον επισκέπτη να βρίσκει με σαφήνεια αυτό που ψάχνει και θέλει και
  • Να τον κατευθύνει σε ένα από τα 4 βασικά call to action που είναι know, go, do, buy

Στα ελληνικά το know, go, do, buy μεταφράζονται σε ΜΑΘΑΙΝΩ, ΠΑΩ, ΚΑΝΩ, ΑΓΟΡΑΖΩ με το ρήμα θέλω μπροστά γιατί δηλώνουν πρόθεση. Ο μέσος άνθρωπος μπαίνει στη Google γιατί θέλει να μάθει κάτι, θέλει να πάει κάπου, θέλει να κάνει κάτι, θέλει να αγοράσει κάτι που θα βρει στο site σας.

1 Url με τις λέξεις κλειδιά

Το Url της σελίδας ή το permalink ή το slug θα πρέπει να είναι πλούσιο σε λέξεις κλειδιά και να είναι περίπου 70 χαρακτήρες σε έκταση. Urls με λίγες λέξεις κλειδιά ή φτωχά σε λέξεις κλειδιά urls δύσκολα διαβάζονται από τις μηχανές αναζήτησης.

Για παράδειγμα άμα η λέξη κλειδί που στοχεύετε είναι οι γυναικείες τσάντες, θα πρέπει το url της σελίδας προορισμού να είναι του τύπου:

site.gr/gynaikeies-tsantes-brands-eponymes-bags

Βλέπετε, η λέξη κλειδί θα πρέπει να είναι η πρώτη στο URL (και αυτό αποτελεί άμα δεν το καταλάβατε έναν από τους 200 παράγοντες SEO) με λατινικούς χαρακτήρες για να μην υπάρχει πρόβλημα κωδικοποίησης όταν κάνετε κοινοποιήσεις ή δημιουργείτε backlinks.

Αποφύγετε περίεργα σύμβολα στο URL και αποφύγετε τα URL στα ελληνικά και στις εθνικές γλώσσες γενικότερα.

2 Σχετικός τίτλος σελίδας πλούσιος σε λέξεις κλειδιά

Ο τίτλος της σελίδας σας είναι και αυτός παράγοντας SEO και θα πρέπει να εμπεριέχει την λέξη κλειδί ή την φράση κλειδί όσο το δυνατόν πιο μπροστά, αριστερά δηλαδή στην γραμμή.

Τίτλοι μονολεκτικοί ή άσχετοι είναι λίγο δύσκολο να κερδίσουν τις εντυπώσεις και την κατάταξη στην πρώτη σελίδα της Google, ενώ τίτλοι πλούσιοι σε νόημα αλλά και λέξεις κλειδιά φαίνονται να βγαίνουν στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

Το σημαντικότερο όλο είναι να ξεκινάει ο τίτλος της σελίδας προορισμού άμα γίνεται με την λέξη κλειδί.

Για παράδειγμα, άμα η λέξη κλειδί είναι η Χαμένη Ατλαντίδα, ένας πολύ καλό τίτλος είναι:

Χαμένη Ατλαντίδα: η αληθινή ιστορία που δεν μάθατε ποτέ

3 Πλοήγηση με breadcrumbs

PLOIGISI-BREADCRUMBS

Τα breadcrumbs είναι στα ελληνικά η πλοήγηση με ψίχουλα και σημαίνει την πλοήγηση με ενεργούς δείκτες ώστε να μην χάνει ο επισκέπτης τη σελίδα του μέσα σε ένα site με κάποια επίπεδα βάθος.

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε εύκολα τα breadcrumbs για την ιστοσελίδα σας άμα έχετε site σε WordPress και για να μάθετε περισσότερα μπορείτε να δείτε τον οδηγό SEO.

Από άποψη λειτουργικότητας, τα breadcrumbs είναι πολύ χρήσιμα για κάθε σελίδα προορισμού και όλα τα site αλλά και τις σελίδες προορισμού με breadcrumbs, τις ανεβάζει υψηλότερα στην κατάταξη η Google.

4 Εσωτερική αναζήτηση

Η εσωτερική αναζήτηση, ή τα φίλτρα αναζήτησης για τα eshop τα οποία βρίσκονται στο header και όχι στο sidebar, είναι δηλαδή responsive και σχεδιασμένα για να φαίνονται και στα κινητά σωστά είναι αναγκαία για να μπορέσει ο χρήστης να βρίσκει εύκολα και γρήγορα αυτό που θέλει μέσα στην ιστοσελίδα σας.

Μην το θεωρείτε δευτερεύον, γιατί τα μεγαλύτερα sites όλα μα όλα διαθέτουν εσωτερικό πεδίο αναζήτησης.

5 Κεφαλίδες με τις λέξεις κλειδιά (H1-H6)

Εκτός από τον τίτλο της σελίδας προορισμού σας, θα πρέπει να προσέξετε ότι θα πρέπει να τοποθετήσετε τις λέξεις κλειδιά σας και στις κεφαλίδες H1 και H2.

Αναγκαστικά θα πρέπει να έχετε για κάθε σελίδα προορισμού τουλάχιστον μία κεφαλίδα H1 με τις λέξεις κλειδιά και μια κεφαλίδα H2 με τις λέξεις κλειδιά.

Για να μάθετε περισσότερα για τις λέξεις κλειδιά μπορείτε να δείτε τα παρακάτω άρθρα:

6 Περιεχόμενο με τις λέξεις κλειδιά

Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς και στην προκειμένη περίπτωση θα πρέπει να έχετε πλούσιο περιεχόμενο το οποίο να καλύπτει την πυκνότητα της βασικής λέξης κλειδί που στοχεύετε αλλά και των επιμέρους φράσεων κλειδιών και παράγωγων λέξεων κλειδιών ή συνώνυμων λέξεων κλειδιών άμα γίνεται.

Η βασική λέξη κλειδί θα πρέπει να τοποθετείτε στην πρώτη πρόταση της πρώτης παραγράφου του σώματος κειμένου ή στην δεύτερη κεφαλίδα άμα γίνεται στην πρώτη.

Όλο το κείμενο και το σώμα κειμένου μετράει στις μηχανές αναζήτησης έτσι θα πρέπει να φροντίζουμε όλο το περιεχόμενο και το κείμενο να είναι σχετικό και συναφές με την βασική λέξη κλειδί.

7 Μέγεθος περιεχομένου της σελίδας προορισμού

SELIDA-PROORISMOU-MEGETHOS-PERIEXOMENOU

Το ιδανικό μέγεθος κειμένου ή περιεχομένου για την ιδανική σελίδα προορισμού είναι 2.000 με 2.500 λέξεις. Άμα παρατηρήσετε όλα τα άρθρα σχεδόν και οι σελίδες που έχω μέσα στην ιστοσελίδα μου είναι περίπου 2.000 με 2.500 λέξεις.

Το ελάχιστο κείμενο που απαιτείται για να διαβάσει σωστά η Google την σελίδα προορισμού σας αλλά και για να αντέξει τον ανταγωνισμό στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι 300 λέξεις.

Τώρα στην περίπτωση που έχετε προϊόντα, μάλλον θα πρέπει να προσθέσετε πλούσιες περιγραφές σε κάθε προϊόν ή να διαμορφώσετε σωστά τις κατηγορίες των προϊόντων που είναι και σελίδες προορισμού σας.

8 Φωτογραφίες και βίντεο

Κάθε σελίδα αλλά και κάθε σελίδα προορισμού θα πρέπει να έχει τουλάχιστον μία καλή φωτογραφία όχι πάνω από 100kb ονοματισμένη με τη λέξη κλειδί και με alt text την λέξη κλειδί. Το φορμάτ της φωτογραφίας θα πρέπει να είναι jpg ή gif.

Η χρήση μιας τουλάχιστον φωτογραφίας κρίνεται αναγκαία για να φέρει τον επισκέπτη στο site σας και να μπορέσει να του δώσει μια εικόνα περί τίνος πρόκειται.

Στην περίπτωση που έχετε κάποιο βίντεο, θα χρειαστείτε και πάλι μαι φωτογραφία στην θέση του featured image ή της χαρακτηριστικής εικόνας της σελίδας προορισμού.

9 Περιεχόμενο πρώτης οθόνης (Above-the-fold content)

Η πρώτη εικόνα είναι πολύ σημαντική για κάθε επισκέπτη που μπαίνει για πρώτη φορά στο site σας. Φροντίστε την πρώτη εικόνα που είναι η πρώτη οθόνη να την έχετε δημιουργήσει σωστά, να έχει το τελείως απαραίτητο περιεχόμενο για να κάνει τον επισκέπτη να μπει σε κίνηση και να αγοράσει, ή να εγγραφεί στο site σας ή να σας καλέσει στο τηλέφωνο.

Προσοχή μην στοιβάζετε άσχετο περιεχόμενο και μην τοποθετείτε τα πιο σημαντικά πράγματα στο τέλος.

10 Εξερχόμενα links

Χρειάζεστε τουλάχιστον ένα εξερχόμενο link σε ένα άλλο site σχετικό με εσάς ή με την λέξη κλειδί που έχετε αλλά μη ανταγωνιστικό με εσάς.

Στην Google χαρακτηρίζεστε και από τα εισερχόμενα αλλά και από τα εξερχόμενα links.

Επίσης, τα εξερχόμενα links προσδίδουν κύρος και δείχνουν ότι δεν είστε ένα site απομονωμένο από τον ιστό και αποκομμένο από τα άλλα sites.

Τα ιδανικά εξερχόμενα links είναι 2-4 ανά 1000 λέξεις για να μπορείτε να κρατήσετε το PageRank σας υψηλό.

Επίσης καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε και εσωτερικά links που να πάνε σε άλλες σελίδες προορισμού στην ιστοσελίδα σας.

11 Κουμπιά διαμοιρασμού στα social media

Τα κουμπιά κοινοποίησης είναι αναγκαία για να αυξήσουν την αλληλεπίδραση με τον χρήστη και να του δείξουν στοιχεία ότι είμαστε ένα site που μπορεί να εμπιστευτεί, εφόσον λάβει πολλά likes, tweets και άλλα παρόμοια social signals.

Σε μια μελέτη της εταιρείας BrightEdge έδειξε ότι σωστά τοποθετημένα κουμπιά διαμοιρασμού μπορούν να αυξήσουν τις κοινοποιήσεις στα κοινωνικά δίκτυα κατά 700%.

Χρησιμοποιήστε απλά κουμπιά κοινοποίησης που να είναι αριστερά του κειμένου και να ακολουθούν διακριτικά τον χρήστη χωρίς να τον κουράζουν.

Έτσι άμα του αρέσει κάτι θα μπορέσει άνετα με ένα κλικ να το πει και σε άλλους για να μπουν και αυτοί στην σελίδα προορισμού σας.

12 Φιλικότητα προς τις κινητές συσκευές 

Η φιλικότητα της σελίδας προορισμού προς τις κινητές συσκευές είναι ένα must και θα πρέπει να έχετε φροντίσει να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που να είναι πρώτα για κινητά ή mobile first.

Θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να είναι mobile first design και όχι απλά να είναι mobile ready, mobile friendly ή να έχει responsive design. Είναι τελείως διαφορετικό το responsive design με το πως θα εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας τελικά στα κινητά.

Για να μπορέσετε λοιπόν να κερδίσετε και τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας που προέρχονται από τις κινητές συσκευές και τα smartphones, θα πρέπει να έχετε οπωσδήποτε φροντίσει για την σωστή προβολή της σελίδας προορισμού στα κινητά.

Μην ξεχνάτε ότι οι αναζητήσεις από τα κινητά έχουν ήδη ξεπεράσει τις αναζητήσεις από τους σταθερούς υπολογιστές ήδη.

13 Ταχύτητα φόρτωσης σελίδας προορισμού

Η Google έχει θέσει η ίδια υψηλά τον πήχη και θεωρεί ότι κάθε σωστή ιστοσελίδα θα πρέπει να φορτώνει σε 1 δευτερόλεπτο το πολύ. Η ταχύτητα φόρτωσης είναι και αυτή από μόνη της παράγοντας SEO και παράγοντας κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης και έτσι δεν θα πρέπει να παραβλέπεται.

Φροντίστε να μεταφερθείτε σε γρηγορότερο web hosting, ή να αναβαθμίσετε το ήδη υπάρχον που έχετε.

Κοιτάξτε να αφαιρέσετε πράγματα που δεν χρειάζεστε και να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας προορισμού σας για να μπορείτε να λαμβάνεται το μέγιστο της επισκεψιμότητας που σας αξίζει και να έχετε το χαμηλότερο bounce rate, το χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης.

Για κάθε ένα δευτερόλεπτο που περνάει στην φόρτωση της ιστοσελίδας σας χάνεται και το 10% των επισκεπτών σας. Κανένας δεν θέλει ένα αργό site, φροντίστε να μην είναι και το δικό σας ένα από αυτά.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία και να δημιουργήσετε σελίδες προορισμού που να αποτελούν πραγματικό προορισμό για τους υποψήφιους πελάτες σας.

Δείτε περισσότερα για τις σελίδες προορισμού:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

 

Μενού
Shares