ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

facebook-friends-seo

Πως να ανεβείτε στη Google κάνοντας φίλους στο Facebook

Πως οι φίλοι στο Facebook, το like και το share θα σας φέρουν στην πρώτη σελίδα της Google.

Γεια σας φίλοι μου, μετά από μία εκπληκτική εβδομάδα, ξανά πίσω στο αγαπημένο μου χόμπυ, την δημιουργία μοναδικού διαχρονικού περιεχομένου για την προσέλκυση νέων επισκεπτών και συνδρομητών στη λίστα μου.

Μην ξεχάσετε πριν διαβάσετε παρακάτω να γραφτείτε στο site μου και να πάρετε εντελώς δωρεάν τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα.

Στο προηγούμενο άρθρο μου Οι 10+1 παράγοντες που επηρεάζουν την Google αναφέρομαι σε μερικούς παράγοντες από τα social media που επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στη Google.

Αν και πολλές φορές στο παρελθόν ο υπεύθυνος για το AntiSpam της Google, Matt Cutts έχει επιβεβαιώσει ότι τα κοινωνικά σήματα δεν είναι μέρος τους αλγορίθμου της Google, εγώ προσωπικά καθώς και άλλοι ειδικοί στο χώρο του SEO λένε το αντίθετο και έχουνε δει το αντίθετο.

Σημασία έχει να μην σας ψαρώνει η Google. Πολλές φορές όλα γίνονται για να πέσετε οι ίδιοι θύματα της Google και να γίνετε ένας φιλήσυχος αιμοδότης στα Google Adwords.

Με λύπη λέω ότι πάρα πολλοί πελάτες μου εξαφανίστηκαν από την Google όταν ή ίδια η Google τους ειδοποίησε για αρνητικό SEO και κάποια ύποπτα backlinks. Μετά την διαγραφή αυτών των backlinks το ταλαιπωρημένο site τους εξαφανίστηκε εντελώς από τις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google! Τρόμος!

Σημασία έχει να χρησιμοποιήτε τον κοινό νου και να μην συχνάζετε στα Webmaster Tools που μόνο να βλάψουν μπορούν το site σας.

Η παραπληροφόρηση στο SEO σπάει κόκαλα και καταστρέφει ακόμα και τα καλύτερα site.

To Facebook και η κατάταξη στη Google

Κάντε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση.

FACTORS-INFUENCING-RANKINGS-GOOGLE-SEO

Κάθε παράγοντας SEO είναι και μια θετική ψήφος προς τη σελίδα σας. Όσες πιο πολλές ψήφους μαζέψετε, τόσο πιο μεγάλη βαρύτητα έχει η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Οι πιο ισχυροί ψήφοι στο SEO ανάμεσα σε όλα τα social media φαίνεται να προέρχονται από τη Google. Αυτοί είναι:

  • Facebook shares.

  • Facebook Comments.

  • Facebook Likes.

  • Facebook Total.

Ο Αριθμός των φίλων στο facebook και το SEO

Δεν είναι τυχαίο που όσο πιο πολλούς φίλους έχουμε στο facebook, τόσες πιο πολλές πιθανότητες έχουμε να αυξήσουμε τα like και τα share μας σε οποιαδήποτε κοινοποίηση κάνουμε, είτε αυτή είναι μια απλή φωτογραφία ή ένα link.

Αρκεί να κάνουμε τις δημοσιεύσεις μας σωστά στο FB για να μπορέσουμε να κερδίσουμε την προσοχή του κοινού μας αλλά και τα like των φίλων μας καθώς και των φίλων των φίλων μας.

Αυτή τη στιγμή έχω περίπου 3.500 φίλους στο facebook και ο στόχος μου είναι να φτάσω στους 5.000. Από εκεί και μετά θα αρχίσω τις εκκαθαρίσεις, διαγράφοντας και προσθέτοντας νέους πιο δραστήριους ή πιο εκλεκτούς φίλους.

Πάρα πολλοί διατηρούν παραπάνω από ένα προφίλ στο Facebook όταν συμπληρωθεί ο αριθμός των 5.000 φίλων που είναι όριο στο Facebook. Όμως τα πολλά προφίλ δεν είναι διαχειρίσιμα από άποψη δημοσιεύσεων και κωδικών.

Facebook Fanpage και Google

Ευκολότερη λύση αποτελεί η σελίδα στο facebook από το να έχω πάνω από ένα προφίλ. Η σελίδα σας μπορεί να είναι προσωπική ή επαγγελματική και θα σας προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα.

Τα πλεονεκτήματα της σελίδας στο Facebook έναντι του προσωπικού προφίλ είναι αρκετά:

  1. Σας δίνετε η δυνατότητα να τρέξετε διαφημίσεις με στόχευση και προϋπολογισμό, από δημοσιεύσεις της ιστοσελίδας σας.

  2. Δεν έχετε όριο φίλων και ακολούθων στα 5.000 άτομα όπως στο προσωπικό προφίλ.

  3. Κάθε φορά που δημοσιεύετε κάτι στο προφίλ και στη σελίδα σας στο Facebook, παίρνετε διπλά like και share. Υπόψη ότι κάθε δημοσίευση προσμετράτε για ένα like και αν έχετε πολλές σελίδες που είστε διαχειριστής, μπορείτε να κάνετε πολλές δημοσιεύσεις και να πολλαπλασιάσετε τα like σας.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι θα πρέπει πρώτα να έχουμε δική μας ιστοσελίδα και από εκεί να κάνουμε δημοσιεύσεις στη σελίδα μας και στο προφίλ μας στο Facebook. Δείτε γιατί: Από τη Facebook Page στο δικό σας site.

Η Google ταξινομεί τη συνολική μας δραστηριότητα στο Facebook στα αποτελέσματα αναζήτησης

facebook-google-indexing

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες στο SEO, η Google φαίνεται ταξινομεί τη συνολική μας δραστηριότητα στο Facebook στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Σύμφωνα με τις έρευνες, η Google ταξινομεί σε βάθος χρόνου τα άρθρα, τους συνδέσμους, τις εικόνες και τα βίντεο που ανεβάζουμε στο Facebook.

Η ταξινόμηση ή indexing κορυφώνεται στο τρίμηνο και μετά φθίνει με αργούς ρυθμούς.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, φαίνεται ότι η Google στο τρίμηνο έχει ταξινομήσει κατά μέσο όρο το 70% του περιεχομένου που έχετε δημοσιεύσει στο Facebook. Από αυτό το 70% έχει ταξινομηθεί το:

  • 52,83% των εικόνων,
  • 91,74% των bakclinks,
  • 92,5% του κειμένου και
  • 40% των βίντεο

Καταλαβαίνετε λοιπόν την αξία των σωστών δημοσιεύσεων με link προς την ιστοσελίδα σας.

Συμβουλές για να βελτιώσετε τη σελίδα σας στο Facebook για SEO

Είναι γεγονός πως οι σελίδες του Facebook εμφανίζονται αυτή τη στιγμή που μιλάμε, Σεπτέμβριο του 2014 στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Αυτό το λέω γιατί δεν ξέρουμε αν θα συνεχίσουν να εμφανίζονται οι σελίδες από το Face στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και τον άλλο μήνα.

Δεν υπονοώ κάτι, αλλά μετά τις συνεχείς αλλαγές του αλγορίθμου της Google δεν ξέρουμε τι να περιμένουμε άλλο.

Εν πάσι περιπτώσει, θα σας δώσω μερικές συμβουλές για να κάνετε την σελίδα σας στο Facebook να εμφανίζετε στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google με τις λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει.

1. Διαλέξτε ένα όνομα με τη λέξη κλειδί για τη σελίδα σας στο  Facebook

Αυτό μπορεί να μην το καταλαβαίνετε τώρα γιατί ίσως πολύ από εσάς να θέλουνε ένα καλλιτεχνικό όνομα στο Facebook και στην σελίδα τους. Όμως η Google και ιδίως η Bing με τη Yahoo ακόμα χρησιμοποιούν το exact match. Την ακριβή ταύτιση δηλαδή της λέξης κλειδί με το όνομα της ιστοσελίδας σας ή της σελίδα σας στο FB.

Δείτε περισσότερα: Όνομα χώρου-λέξη κλειδί

Μερικές καλές ιδέες για να βαφτίσετε τη νέα σας σελίδα είναι να τοποθετήσετε τη λέξη κλειδί μαζί με το όνομα. Για παράδειγμα άμα η λέξη σας κλειδί είναι Ανθοπωλείο, και η επιχείρηση σας λέγεται κυκλάμινο, μια καλή ιδέα είναι να πάρετε το όνομα Aνθοπωλείο Κυκλάμινο στο FB.

Προσέξτε ότι η πρώτη λέξη στο όνομα θα πρέπει να είναι και η λέξη σας κλειδί και δίνεται μεγαλύτερη βαρύτητα από τη Google.

2. Δημιουργήστε το δικό σας  URL με τη λέξη κλειδί πρώτη

Αφού η σελίδα σας αποκτήσει 25 Likes, το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε τη δική σας μοναδική διεύθυνση στο URL ή username όπως τα αποκαλεί το  Facebook για τη σελίδα σας. Επειδή τα  URLs λαμβάνονται υπόψη παραπάνω από τις μηχανές αναζήτησης, είναι ζωτικό για εσάς το URL να έχει τις λέξεις κλειδιά ενσωματωμένες και μάλιστα η πρώτη λέξη.

3. Τοποθετήστε τις λέξεις κλειδιά σε στρατηγικά σημεία στη FB fan page

Όπως και στα παραδοσιακά sites η στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών παίζει βασικό ρόλο στο  εντός σελίδας SEO. Τα πιο σημαντικά σημεία που πρέπει να προσέξετε είναι τα παρακάτω:

SEO Title = Το όνομα της  fan page
Meta Description = Όνομα Fan page + Το τμήμα σχετικά με την σελίδα σας (περιγραφή) Περιγράψτε με 150 χαρακτήρες με τις λέξεις κλειδιά το τι κάνετε.
H1 = Το όνομα της σελίδα σας

Για να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας στο Facebook για τις τοπικές αναζητήσεις θα πρέπει να συμπεριλάβετε πλήρως τα στοιχεία διεύθυνσης. Επίσης θα πρέπει να έχετε τοποθετήσει πλήρως τα στοιχεία στις περιγραφές, στον σκοπό της επιχείρησης σας κτλ.

4. Συμπεριλάβετε το τηλέφωνο, το site και τη διεύθυνση σας

Όσο εκπληκτικό και αν ακούγεται, υπάρχουν χιλιάδες επιχειρήσεις που παραλείπουν αυτά τα στοιχεία στη fan page. Αυτό το λάθος το κάνω και γω γιατί έδινα βαρύτητα ποιο πολύ στο να συμπεριλάβω το url και τα backlinks για να στείλω τον επισκέπτη της σελίδας πίσω στο site μου.

Όμως έτσι έχανα πολύ από το SEO της ίδιας της σελίδας στο Face, ενώ κέρδιζα πιο πολύ επισκεψιμότητα για την ιστοσελίδα μου. Όμως παρέλειπα κάτι πολύ σημαντικό. Να ταξινομήσω την εταιρεία και τα προϊόντα μου για τις τοπικές αναζητήσεις της Google.

Η Google σήμερα δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στο αν η σελίδα ανήκει σε μια πραγματική επιχείρηση ή όχι. Δίνει σημασία δηλαδή στη διεύθυνση και στα στοιχεία επικοινωνίας τα οποία αποτελούν παράγοντα SEO και αυξάνουν το SEO όλης της φίρμας σας.

Αυξάνουν δηλαδή τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας τη συνολική ορατότητα της επιχείρησης σας από τη Google.

5. Δημιουργήστε backlinks προς τη Facebook  fan page από άλλα social media και το site σας

Όσο περισσότερα τα εισερχόμενα  links προς την σελίδα σας, τόσο πιο σημαντική είναι αυτή για τη Google και έτσι θα πετύχετε μεγαλύτερη κατάταξη. Για αυτό είναι πολύ σημαντικό να συνδέσετε τη σελίδα σας στο Facebook με το blog ή το site σας, καθώς και με άλλα social media.

Καλό είναι να τη συνδέσετε με το προφίλ σας στο Facebook, το twitter, Pinterest, linkedIn κτλ.

6. Βελτιστοποιήστε τις ενημερώσεις της Facebook fan page

Όταν κοινοποιήτε στον τοίχο σας στο Facebook, οι πρώτοι 18 χαρακτήρες από τη δημοσίευση σας λειτουργούν ως meta description.

Οπότε, θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί όταν γράφετε κάτι να συμπεριλαμβάνετε τις λέξεις κλειδιά στους πρώτους 18 χαρακτήρες.

Όπως και στη σελίδα σας στο Face, η Google δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στην πρώτη λέξη της δημοσίευσης σας.

7. Κάντε SEO για τα Facebook Notes

Τα Facebook Notes είναι αρκετά παραμελημένα αυτή τη στιγμή. Τα Facebook Notes όμως αν χρησιμοποιηθούν σωστά μπορούν να βελτιώσουν το συνολικό SEO της σελίδας σας στο Facebook.

Μερικά βασικά χαρακτηριστικά στο SEO του Facebook Notes είναι:

SEO Τίτλος = Ο τίτλος της σημείωσης
Meta data = Ο τίτλος όλης της σημείωσης

Το Facebook Notes σας δίνει τη μοναδική δυνατότητα να δημιουργήσετε αρκετές υποσελίδες μέσα στη σελίδα σας. Η Google δίνει μεγάλη βαρύτητα στα κείμενα και με τις σημειώσεις θα μπορέσετε να αυξήσετε την ορατότητα σας και για άλλες λέξεις κλειδιά.

Συμπεράσματα για το Facebook fan page SEO

Θα πρέπει πάντα να έχετε στο νου σας ότι ο αντικειμενικός στόχος του Facebook SEO είναι να προσθέσει αξία στο brand σας, το site σας ή την επιχείρηση σας.

Θα πρέπει να κάνετε διαχωρισμό από το ωμό traffic και την αλληλεπίδραση του τελικού χρήστη για να γίνετε γνωστοί!

Το σημαντικότερο όλων είναι να συνδυάσετε το SEO με μοναδικές προσφορές ή μοναδικό περιεχόμενο που θα μπορέσουν να κάνουν τον χρήστη του FB να δώσει σημασία στις δικές σας δημοσιεύσεις. Έτσι θα κάνει like και share και θα αυξήσετε το κοινό σας.

Facebook Groups

Στο προηγούμενο άρθρο μου Facebook Groups, σας παρουσιάζω σε ένα σύντομο βίντεο πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την δύναμη των ομάδων στο Facebook για να κερδίσετε ψήφους για τη Google, αλλά να αντλήσετε και επισκέπτες προς την ιστοσελίδα σας από μια δεξαμενή 6, 5 εκατομμυρίων Ελλήνων που βρίσκονται σήμερα στο Facebook.

Η στρατηγική είναι πάρα πολύ απλή και δουλεύει παρά τις τελευταίες αλλαγές που έκανε το Facebook στον αλγόριθμο του.

Απλώς γίνεστε μέλη σε 50 με 100 ομάδες στο facebook, αποστέλλεται τα άρθρα σας ή τα διαφημιστικά από τη σελίδα σας σε 50 με 100 ομάδες κάθε φορά οι οποίες πρέπει να είναι σχετικές με το θέμα σας και μπαμ!

Η επισκεψιμότητα χτυπάει κόκκινο! Μόνο με αυτή τη στρατηγική τριπλασίασα την κίνηση στο blog μου και βρήκα αρκετούς νέους πελάτες!

Δείτε περισσότερα:

 Ξέχασα κάτι;

Οεό! Είπα να γράψω ένα απλό αρθράκι, αλλά αυτό εδώ με τις 2.000 λέξεις και πάνω δεν είναι άρθρο, αλλά έπος! Είπα να το κάνω άθλημα και το φτάσα πρωτάθλημα!

Παρόλαυτά σίγουρα πάλι ξέχασα κάτι! Αφήστε ένα σχόλιο κάτω από το άρθρο να μου πείτε τι ξέχασα και τι πιστεύετε για το Facebook SEO γενικότερα. Η γνώμη σας μετράει πάρα πολύ για μένα και θα απαντήσω σε όλες τις απορίες σας, ακόμα και στις πιο μυστήριες!

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού
Shares