ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Αντέχει το site σας στους χαζούς;

Αντέχει το site σας στους χαζούς;

Περιεχόμενα

Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ο ιδιοκτήτης του Paramarketing blog και σήμερα θα μιλήσουμε για το άμα το site σας αντέχει στους χαζούς.

Ναι, καλά ακούσατε άμα το site σας αντέχει στους χαζούς γιατί έχουμε δει πάρα πολλά αστεία και ευτράπελα στον κόσμο του Internet και του web design και θα ήθελα να κάνω αυτό το βίντεο για να επισημάνω τι θα πρέπει να κάνετε για το site σας για να αντέξει στους χαζούς που με την έννοια χαζούς εννοούμε αυτόν που δεν έχει ιδέα πώς να πλοηγηθεί σε ένα site.

Κάντε like αν σας αρέσει το βίντεο, γραφτείτε στο κανάλι μου γιατί κάθε Δευτέρα έχουμε στις 9 ένα σούπερ βίντεο για το SEO, για το web design, για το πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet, καθώς και στο newsletter μας που κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα πλούσιο σε περιεχόμενο, όχι spam newsletter στο email σας.

Και μείνετε μέχρι το τέλος για να πάρετε το σούπερ δώρο από τον χορηγό της εταιρείας που είναι η εταιρεία hosting Myip που έχει τους ταχύτερους servers αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα με διαφορά. Θα κάνω και τεστ κάποια στιγμή.

Πάμε στο θέμα μας. Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ασχολούμαι με το SEO και το web design πάρα πολλά χρόνια.

Με το web design ασχολούμαι από το 1998, με το SEO ασχολούμαι καθημερινά από το 2013, και παλιότερα αλλά καθημερινά και επισταμένα από το 2013 και έχω λύσει πάρα πολλά προβλήματα αυτή τη στιγμή σε πολλά site, σε site καινούργια, σε site παλιών εταιρειών γιατί οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν μερικές βασικές αρχές του web design και μερικές βασικές αρχές του SEO.

Το υπερβολικό-αφαιρετικό design είναι αντίθετο από το SEO

Αντέχει το site σας στους χαζούς-paramarketing-lowΈνα πράγμα που θέλω να διευκρινίσω είναι ότι το υπερβολικό web design ή το αφαιρετικό web design είναι το αντίθετο από το SEO.

Επίσης, δεν βοηθάει και τον μέσο χρήστη, τον μέσο πελάτη που μπαίνει στο site σας να καταλάβει που βρίσκεται, περί τίνος πρόκειται το site και συνήθως χάνουμε πελάτες γιατί έτσι μπαίνει κάποιος στην ιστοσελίδα σας, δεν βρίσκει αυτό που θέλει, δεν την καταλαβαίνει και ξαναπάει πίσω στην Google, αυτό λέγεται dwell time, στην ορολογία του SEO και κάνει κλικ στον επόμενο ανταγωνιστή σας που μπορεί να έχει ένα πολύ χειρότερο γραφιστικά site από εσάς αλλά είναι τόσο απλό που αντέχει στους χαζούς.

-Το dwell time συμμετέχει σαν παράγοντας κατάταξης στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google.-

Ποιος είναι ο μέσος χαζός στο ίντερνετ και στο SEO;

Οπότε σήμερα θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να αντέχει το δικό μας  site στους χαζούς, ο οποίος χαζός δεν είναι ο ηλίθιος ή ο διανοητικά καθυστερημένος απλά είναι ο άνθρωπος που είναι ανίδεος, δεν έχει ιδέα από internet, πρώτη φορά μπαίνει στην Google, πρώτη φορά έκανε αναζήτηση, βγήκε το site σας πρώτο γιατί έχει πολύ καλό SEO αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσε να καταλάβει το περιεχόμενο.

Σχεδιάστε μια ξεκάθαρη και κατανοητή αρχική σελίδα

Λοιπόν, θα διαχωρίσουμε σε 2 κατηγορίες το site σας. Πρώτον, η αρχική σελίδα που είναι και αυτή φλέγον θέμα. Πάμε στην αρχική σελίδα.

Τα 4 προβλήματα που συνήθως βλέπω στις αρχικές σελίδες είναι τα παρακάτω.

1 Δεν υπάρχει USP, ξεκάθαρη πρόταση πώλησης ή call to action

Ένα, δεν έχετε στην αρχική σελίδα ξεκάθαρα το offer, το Unique Selling Proposition. Δεν έχετε την πρόταση πώλησης, δεν λέτε ξεκάθαρα τι κάνετε που σημαίνει ότι μπορεί να έχετε ένα site για ρούχα και στην αρχική σελίδα να έχετε προσφορές για παπούτσια ή να έχετε ένα site για ρούχα και στην αρχική να λέτε «Βοηθήστε για τον καρκίνο του μαστού» κι αυτό άσχετο θέμα.

Προσοχή, η αρχική σελίδα πρέπει να έχει ακριβώς το κύριο θέμα του site σας. Πάρτε για παράδειγμα την δική μου ιστοσελίδα, το paramarketing.gr, η αρχική σελίδα λέει ότι βγαίνετε πρώτοι στην Google, αυτή είναι η δουλειά μας.

Πρέπει να υπάρχει ξεκάθαρο μήνυμα χωρίς ενδοιασμούς, χωρίς περικοπές.

Μπαμ στο θέμα!

2 Κακό web design αρχικής σελίδας

Το δεύτερο πρόβλημα της αρχικής σελίδας είναι το άσχημα ή το μη λειτουργικό web design. Έχουμε βάλει ένα web design που μπορεί να είναι βαρύ, μπορεί να μην έχει καθόλου κενούς, λευκούς χώρους και να ναι όλα μαζί ούτως ώστε ο άνθρωπός που μπαίνει μέσα μην μπορεί να διαχειριστεί την τόση πολλή και περίεργη πληροφορία.

Ειδικά, αν είστε εσείς web designers και φτιάχνετε τα site σας, τότε αντιμετωπίζετε το χείριστο πρόβλημα, άμα είστε αρχιτέκτονες ή άμα είστε καλλιτεχνική φύση γιατί είστε αφαιρετικά πνεύματα, δεν είστε άνθρωποι της λογική που πατάς ένα κουμπί και πας κάπου.

Όσοι είναι καλλιτεχνικά πνεύματα έχουν πρόβλημα στο να μπορέσουν να μεταδώσουν μια απλή ιδέα σε ένα φύλλο χαρτί ή σε μια ηλεκτρονική σελίδα, οπότε προσέξτε το δεν χρειαζόμαστε πολύπλοκα ή άσχημα web design ειδικά στην αρχική.

3 Περίεργο Navigation ή μενού πλοήγησης

Πάμε στο πρόβλημα 3 που είναι το περίεργο navigation ή περίεργο μενού ή πολύχρωμα μενού. Τυχαίνει να μπαίνω σε site και να έχουν μενού με διαφορετικά χρώματα, λες και παίζουμε με τις πλαστελίνες. Ο ένας βάζει κόκκινη πλαστελίνη, ο άλλος βάζει πράσινη.

Παιδιά, το site δεν απευθύνεται σε εσάς, δεν το φτιάξατε για προσωπική σας ομορφιά, δεν το κάνατε για να δει ο κόσμος πόσο όμορφο το φτιάξατε, δηλαδή πόσο ωραίο έγινε.

Δεν είναι το site σας η Ακρόπολη για να κάνουμε ωραιοποιημένους τοίχους, βελτιωμένη αισθητική που γινόταν με διάφορους τρόπους ώστε να φαίνεται από μακριά το κτήριο ότι είναι το ίδιο.

Αισθητικές βελτιώσεις ή άλλα πράγματα, το αέτωμα να το έχει φτιάξει ο Φειδίας , για παράδειγμα. Το site σας είναι ένα απλό site που θέλει να μπει ο κόσμος για να εξυπηρετηθεί. Όσο πιο απλό είναι, τόσο καλύτερα θα πάει, οπότε αποφύγετε τα περίεργα ή τα πολύ έντονα μενού.

4 Έλλειψη ροής και κατεύθυνσης του επισκέπτη στο site

Και το τέταρτο πρόβλημα που είναι και το μεγαλύτερο είναι η έλλειψη κατεύθυνσης, η έλλειψη εστίασης.

Όταν κάποιος μπαίνει πρώτα στο site σας πρέπει να του πείτε τι θα κάνει, άρα πρέπει να ξέρετε τι ζητάει όταν μπαίνει στην πρώτη σελίδα του site σας, περί τίνος πρόκειται.

Π.χ. το δικό μου site λέμε βγείτε πρώτοι στην Google, τι πρέπει να κάνω;

Να ζητήσετε προσφορά, να κατεβάσετε το Οδηγό SEO, να μελετήσω λίγο, να γραφτώ στο κανάλι μου στο YouTube.

Κάτι πρέπει να κάνω από αυτά τα πράγματα, είναι ξεκάθαρα. Η έλλειψη κατεύθυνσης στα site σκοτώνει τον πελάτη, σκοτώνει τον χρήστη. Εσείς πρέπει να του πείτε τι θα κάνει, δεν ξέρει.

Μπαίνεις σε ένα μαγαζί επειδή είδες στη βιτρίνα κάτι. Τα καλύτερα πράγματα είναι στη βιτρίνα, τα ρούχα που θέλεις να αγοράσεις π.χ. άρα μπαίνοντας μέσα έρχεται ο πωλητής και λέει:

-Πώς θα μπορούσα να σας εξυπηρετήσω;

-Έχω δει στη βιτρίνα ένα παντελόνι.

Αμέσως πρέπει να πουλήσω το παντελόνι. Κάπως έτσι είναι και εδώ. Βλέπουμε την πρώτη σελίδα στην Google, όπως το δικό μου, το επόμενο βήμα είναι πως θα μπορέσω να βγω, έχω ανάγκη από επικοινωνία, προσφορά, τηλέφωνο, ενημέρωση.

Άρα, κάπως έτσι πρέπει να σχεδιαστεί και το δικό σας site.

Όλο το site πάσχει από κακό UX και σχεδιασμό

Και πάμε στο δεύτερο τμήμα του site σας που είναι όλο το site και πάσχει συνήθως από κακό σχεδιασμό, κακό layout ή κακό UX (User Experience), αυτά τα 3 σε ένα. Και πάμε να σας πω τι εννοώ για το κάθε ένα από αυτά.

Το User Experience είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί ανεβάζει το SEO. Όσο περισσότερο παραμένει ο χρήστης στο site σας και δεν φεύγει, τόσο χαμηλότερο είναι το ποσοστό bounce rate δηλαδή να το ποσοστό εγκατάλειψης του site σας, τόσο πιο ψηλά ανεβαίνει το site σας στην Google.

Εσείς θέλετε να κρατήσετε όσο πιο πολύ είναι δυνατόν το χρήστη μέσα στο site σας είτε είστε e-shop, είτε είστε blog, είτε είστε ειδησεογραφικό site θα πρέπει ο χρήστης να παραμείνει μέσα στο site σας όσο περισσότερο χρόνο γίνεται.

1 ώρα; 1 ώρα!

Μισή ώρα;

Μισή ώρα και να μη φύγει από αυτό γιατί έτσι αυξάνεται το ποσοστό μετατροπής του μέσου χρήστη ή του επισκέπτη σε πελάτη.

Εκτός βέβαια αν είστε site πρώτης ανάγκης, δηλαδή υδραυλικά, χάλασε το καζανάκι, αυτό πάει αλλού αλλά και εκεί χρειάζεται να υπάρχει χρηστικότητα για να μπορέσετε να βρει το τηλέφωνο ο μέσος χρήστης, να σας πάρει τηλέφωνο με τη μια, χωρίς να ψάξει στο site σας και να κάνει περιττά click.

Οπότε, πάμε στο ποια είναι τα συνήθη προβλήματα στο UX.

1  Το site δεν φορτώνει γρήγορα

Ποιος είναι ο επιθυμητός χρόνος φόρτωσης;

Ο επιθυμητός χρόνος φόρτωσης είναι το 1’’, το αργότερο 2’’. Κάθε σελίδας είτε εσωτερικής, είτε αρχικής, είτε blog είτε οτιδήποτε και να έχει μέσα οποιαδήποτε σελίδα, πηγαίνω μπρος πίσω, πρέπει να φορτώνει σε 1’’. Το μεγαλύτερο ποσοστό των site δεν φορτώνουν σε 1’’.

Κάποια φορτώνουν σε 1’’, κάποια σε 2’’, κάποια σε παραπάνω από 2’’. Θα πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι για κάθε δευτερόλεπτο καθυστέρησης στην ταχύτητα φόρτωσης, χάνετε το 10% των υποψήφιων πελατών, το 10%  των χρηστών και πάει λέγοντας.

Άμα το site σας φορτώνει σε 2’’ χάνετε το 10% των υποψήφιων πελατών, άμα φορτώνει σε 3’’ το 20%, άμα φορτώνει σε 4’’ το 30% και ούτω καθεξής. Οπότε, σημαντικός παράγοντας είναι ο χρόνος φόρτωσης, η ταχύτητα φόρτωσης να πάει σφαίρα, άρα θα πρέπει να σκοτώσετε οτιδήποτε δεν χρειάζεται μέσα στο site.

Προσοχή όσοι έχετε διαφημιστικά site να τα κάνετε να τρέχουν γρήγορα και να έχετε γρήγορους servers light speed, όπως προσφέρει η εταιρεία Myip. Θα πούμε στο τέλος για τον χορηγό μας και θα κερδίσετε ένα σούπερ δώρο, μια σούπερ προσφορά, οπότε μείνετε μέχρι το τέλος.

2 Η ιστοσελίδα δεν είναι responsive

Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι το site δεν δουλεύει σωστά στις κινητές συσκευές. Μπορεί να μην είναι responsive, μπορεί να μην είναι mobile first designed.

Εμείς, στο δικό μας SEO Agency εφαρμόζουμε πολιτική mobile first design που σημαίνει ότι το site σας ή το site μας θα πρέπει να σχεδιάζεται για τις κινητές συσκευές, tablet και κινητά τηλέφωνα γιατί είναι αυτά που φέρνουν το 70 με 90% των χρηστών σήμερα στο internet και πιστέψτε με σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει κανένας ο οποίος θα χρησιμοποιεί σταθερό υπολογιστή, αν δεν είναι επαγγελματίας στον χώρο.

Δηλαδή, άμα δεν είστε δημοσιογράφος, άμα δεν είστε αρχιτέκτονας , άμα δεν είστε πολιτικός μηχανικός που χρειάζεται σχεδιαστικά προγράμματα, άμα δεν είστε προγραμματιστής δεν θα χρησιμοποιείτε σταθερό υπολογιστή.

Για παράδειγμα, κάποιος συνταξιούχος που κάθεται χρησιμοποιεί το κινητό για όλες τις συναλλαγές με το δημόσιο, με εσάς για να αγοράσει πράγματα από το internet, όλα θα τα κάνει από το κινητό.

Οπότε ξεχάστε το site σας όπως το βλέπετε στο desktop, ανοίξτε το κινητό σας και κοιτάξτε πως φαίνεται το site σας στο κινητό, αν κάποιος μπορεί να πλοηγηθεί, αν κάποιος μπορεί να βρει αυτό που θέλει και διορθώστε τα πάντα. Φτιάξτε το site σας με βάση την πλοήγηση στο κινητό και με βάση τι ψάχνει ένας χρήστης στο κινητό. Σκοτώστε οτιδήποτε δεν μπορεί να μπει στο κινητό.

3 Οι επισκέπτες δεν ξέρουν τι να κάνουν μετά

Και πάμε στο νούμερο 3 ότι οι χρήστες δεν ξέρουν τι να κάνουν μετά. Αυτό είναι που λέγαμε πριν δεν υπάρχει καμία κατεύθυνση μέσα στο site. Μπήκα κάπου, δεν ξέρω πως μπήκα, τώρα δεν ξέρω πώς να βγω και πώς να πάω πίσω, δεν υπάρχουν τα breadcrumps π.χ.

Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι μπαίνω στο site και θέλω να κάνω 2 πράγματα.

Πρώτον, να βρω παπούτσια νούμερο 43 μαύρα και δεύτερον να μην τα αγοράσω πρώτα αν δεν δω 2 ζευγάρια. Προσέξτε, πολύ απλό πράγμα αλλά δεν γίνεται σε όλα τα e-shop αυτό. Χάνεται ο χρήστης μέσα στο site, όταν είναι από κινητό.

Θέλω να βρω παπούτσια 43 νούμερο μαύρα και να μην τα αγοράσω αν δεν δω 2. Άρα, πρέπει να πάω μέσα να βρω τα παπούτσια π.χ. ανδρικά, να πατήσω στο φίλτρο το νούμερο 43 μαύρα και θα μου βγάλει 2.

Θα πατήσω στο πρώτο να το δω και πώς θα πάω πίσω να δω και το δεύτερο; Αυτό είναι πάρα πολύ απλό, πρέπει να γίνεται αλλά δεν γίνεται δεν έχουν όλα τα e-shop breadcrumps για να πας πίσω στην πλοήγηση και να δεις το άλλο και έχουν πολλές άχρηστες πληροφορίες, πιστέψτε με.

Άχρηστα pop ups, banners, χρώματα περίεργα. Πόσα να πρωτοδεί κάποιος σε μια τόσο μικρή οθόνη; Πρέπει να είμαστε απλοί και συνετοί στο τι σχεδιάζουμε κάθε φορά.

4 Ο χρήστης δεν μπορεί να πάει πίσω εκεί που ήταν πριν

Και το νούμερο 4, που το έχω απαντήσει αυτή τη στιγμή, είναι ότι δεν μπορούμε να πάμε πίσω εκεί που ήμασταν πριν. Αυτό που σας έχω πει, μπαίνω σε ένα site, κάνω click, πάω σε μια άλλη σελίδα, κάνω click, πάω σε μια άλλη σελίδα και δεν έχει αυτό που θέλω, θέλω να πάω πίσω, πώς πάω;

Με το κινητό  ξέρω ότι μπορείς να πας πίσω στην πλοήγηση, αλλά άμα δεν το ξέρεις αυτό θα πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος μέσα στο site να πάω πίσω. Μπορώ να το βρω; Απίστευτο πράγμα, πανεύκολο, αλλά δεν θεωρείται δεδομένο ότι υπάρχει.

5 Δεν υπάρχει διακριτό κουμπί Home για την αρχική σελίδα

Ένα ακόμη πρόβλημα, το πέμπτο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει σαφές κουμπί home για να γυρίσουμε στην αρχική, μπας και βρούμε κάποια άκρη. Απίστευτο πράγμα που είναι δεδομένο, αλλά προσέξτε ότι πολλά site δεν έχουν κουμπί αρχικής σελίδας ή δεν φαίνεται ή πρέπει να κάνεις πάρα πολύ scroll δηλαδή η αρχική δεν έχει ακριβώς αυτά που πρέπει να έχει.

Π.χ. Η πρώτη οθόνη, γιατί άμα πάω σε ένα site και κάνω scroll πάω στην δεύτερη οθόνη, στην Τρίτη και τα λοιπά.

Η τρίτη οθόνη δεν φαίνεται ούτε σε μένα που είναι η αρχική, άρα και να πάω πρέπει να κάνω scroll up. Δυστυχώς όμως μπορεί να μην το βρω, άμα δεν το ξέρω.

Αυτό θέλω να πω ότι το site σας αντέχει στους χαζούς. Κι εγώ μπορεί να είμαι ένας χαζός άνθρωπος ή να είμαι μεθυσμένος και να πρέπει να βρω ταξί. Πώς θα μπορέσω να το κάνω αν δεν μπορώ να βρω καν την αρχική σελίδα σε ένα site.

6 Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας δεν μπορούν να βρουν άρθρα στο blog

Και το νούμερο 6 που κι αυτό είναι τραγικό είναι ότι οι χρήστες δεν μπορούν να βρουν τα blogs ή το blog μέσα στο site ή συγκεκριμένες σελίδες προορισμού μέσα στο site, ειδικά σε κινητές συσκευές. Από δω πέστε μου, σε αυτό το site πώς να βρω κάποιο άρθρο;

Μπορώ να το βρω;

Π.χ. στο δικό μου site έχω το sitemap που δεν το ξέρουν όλοι που είναι τέρμα κάτω και μπορείς να πας στο footer, στο υποσέλιδο δηλαδή, να πατήσεις στο sitemap και να έχει τα άπαντα των άρθρων και των σελίδων που υπάρχουν.

Επίσης, υπάρχει το μενού πάνω που έχει τις βασικότερες σελίδες και του μενού που έχει το blog και έχω και μια μπάρα search. Πολύ καλό να υπάρχει μια μπάρα search. Δεν τα έχουν όλα τα site αυτά που σας λέω, αλλά πώς μπορεί κάποιος που είναι ήδη μέσα στο site σας να πλοηγηθεί;

Άμα πλοηγηθεί μπορεί να βρει οτιδήποτε θέλει μέσα στο site, αυτό που έχει το site να δώσει σ’ αυτόν τότε πιστέψτε με ότι θα μείνει για πάρα πολύ χρόνο, θα θεωρήσει ότι το site σας είναι ποιοτικό, θα ταυτιστεί μ’ αυτό γιατί πρέπει να σας δει τουλάχιστον 7 – 12 φορές για να κάνει κτήμα του το site.

Άρα, εσείς δεν πρέπει να τον διώξετε, πρέπει να το κάνετε ευκολότερο γι’ αυτόν να παραμείνει και να φτιάξετε το περιεχόμενο σας ούτως ώστε να μη διώχνει τον χρήστη.

Το SEO βασίζεται στο περιεχόμενο που έχει μέσα το site σας και στα backlinks. Άμα δηλαδή έχω πολύ καλό περιεχόμενο και κάποιος παραμένει μέσα, θα πρέπει να τον βοηθήσω να ανακαλύψει όλο το περιεχόμενο που έχω μέσα στο site.

Για παράδειγμα, εγώ έχω πάνω από 800 άρθρα στο site, πάνω από 200 βίντεο που συμπεριλαμβάνονται μέσα στο site, δηλαδή κάποιος μπορεί να ανακαλύψει έναν μικρό θησαυρό για το SEO, για την προώθηση ιστοσελίδων και όλα τα σχετικά θέματα που έχουμε μέσα. Μπορεί όμως να πλοηγηθεί;

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting με την Myip

Οι 5 πρώτοι κερδίζουν  50% έκπτωση με τον κωδικό paramarketing50.

Μπράβο σε όσους φτάσατε μέχρι εδώ, τώρα θα δώσω ένα δώρο από τους χορηγούς της εκπομπής, την εταιρεία Myip, την καλύτερη εταιρεία hosting στην Ελλάδα και την ταχύτερη εταιρεία hosting στην Ελλάδα. Για τους 5 πρώτους τυχερούς που θα κάνουν click και θα αγοράσουν hosting, έχουν  50% έκπτωση εφ’ όρου στα πακέτα hosting.

Η εταιρεία Myip έχει servers στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Οι servers στην Ελλάδα είναι light speed ταχύτητας, δηλαδή πάνε πολύ γρήγορα. Και εμένα το site μου τρέχει σε light speed servers και επειδή μιλήσαμε για την ταχύτητα φόρτωσης, σίγουρα θα δείτε μεγάλη διαφορά από το site σας.

Μην το ξεχάσετε, βάζετε τον κωδικό paramarketing50.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-1

Και σας ευχαριστώ που παρακολουθήσατε αυτό το βίντεο, βοηθήστε μας να πάμε στους 10.000 συνδρομητές στο κανάλι μας, γραφτείτε στο κανάλι μου γιατί έχουμε κολλήσει κάπου στο 1.300 αυτή τη στιγμή. Κάντε like, αφήστε το σχόλιο σας κάτω από το βίντεο για το τι θέμα θέλετε να φτιάξουμε βίντεο την επόμενη φορά και θα χαρώ πολύ να τα πούμε την άλλη Δευτέρα στις 9 ή και νωρίτερα, γιατί βγάζουμε βίντεο μέσα στην εβδομάδα.

Θέλετε να μείνετε σούπερ ενημερωμένοι με τις τελευταίες εξελίξεις στο SEO; Γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube και δείτε πρώτοι κάθε Δευτέρα στις 9 με την αυγούλα το νέο μου βίντεο για το SEO, την προώθηση ιστοσελίδων, το Amazon FBA και πολλά άλλα θέματα.

Ξέρω ότι το θέμα δεν έχει εξαντληθεί και θα μπορούσα να μιλάω για το SEO και τις μηχανές αναζήτησης ώρες. Επειδή θα πρέπει να παραδώσω και μερικές ιστοσελίδες που φτιάχνω παράλληλα, θα πρέπει να σας αφήσω. Γραφτείτε στο newletter και μείνετε συντονισμένοι στα επόμενα εκπληκτικά άρθρα για το SEO, τη Google και την κατασκευή ιστοσελίδων.

Αυτά από εμένα, θα τα πούμε την άλλη Δευτέρα στις 9, γιατί κάθε Δευτέρα στις 9 ανεβάζουμε καινούργιο βίντεο, κάθε 15 μέρες στέλνουμε newsletter και βγάζουμε κάποια εμβόλιμα βίντεο μέσα στη βδομάδα. Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για αποτελέσματα αναζήτησης της Google:

 

Σχολιάστε

Shares