Γιατί πέφτει το οργανικό CTR στη Google;Τελικά η άνοδος στην πρώτη σελίδα της Google επαρκεί για να φέρετε την κίνηση που θέλετε στην ιστοσελίδα σας ή όχι;Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες το οργανικό CTR έχει σημειώσει πτώση 37% τα τελευταία χρόνια, την περίοδο μεταξύ 2015 και 2017.Πως το ξέρω; Το έχω παρατηρήσει και στα δικά μου οργανικά αποτέλεσματα, καθώς και στα οργανικά αποτελέσματα από site πελατών μου. Κάθε χρόνο γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αυξήσουμε την οργανική επισκεψιμότητα.Γιατί όμως; Διαβάστε παρακάτω.Πτώση 37% στο οργανικό CTR σε 2 έτηΣύμφωνα με σχετική έρευνα του WordStream, μέσα σε 2 μόνο χρόνια υπάρχει δραματική πτώση, αντί για άνοδος, στα οργανικά κλικ της Google κατά 37%. Αν και η έρευνα βασίστηκε μόνο σε 24 λέξεις κλειδιά για μεγάλες ιστοσελίδες, … Διαβάστε Περισσότερα...
Πως να επιλέξετε μια εταιρεία SEO για την ιστοσελίδα ή την επιχείρηση σας;
Πως να επιλέξετε μια εταιρεία SEO για την ιστοσελίδα ή την επιχείρηση σας;Γεια σας φίλοι μου, σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα πολύ φλέγον θέμα στο SEO και στην προώθηση της ιστοσελίδας σας αυτό που έχει να κάνει με την επιλογή μιας καλής εταιρείας SEO, ενός συμβούλου στο SEO, ενός ειδικού στο SEO ή ακόμα και ενός γραφείου που ασχολείται με το SEO.Όπως και να λέγεται, το θέμα σας είναι η έρευση του κατάλληλου επαγγελματία στον χώρο του SEO. Η σημασία της επιλογής του σωστού επαγγελματία για την επιχείρηση σας ή την ιστοσελίδα σας είναι μεγάλη γιατί με όποιον δάσκαλο θα κάτσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις!Επίσης η εταιρεία SEO άμα είναι η κατάλληλη ή δεν είναι η κατάλληλη μπορεί να σας απογειώσει ή να σας ρίξει αντίστοιχα στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης και να καταστρέψει μια και καλή … Διαβάστε Περισσότερα...
Google Search Organic Quality Score: Υπάρχει στα αλήθεια;
Google Search Organic Quality Score: Υπάρχει στα αλήθεια;Εκτός από το Google Adwords Quality Score, κύκλοι στο SEO στην Αμερική που είναι πιο κοντά στις εξελίξεις του αλγορίθμου της Google λένε ότι υπάρχει και η οργανική εκδοχή της Google για το Quality Score, για την ποιότητα δηλαδή μιας ιστοσελίδας η οποία ονομάζεται Google Search Organic Quality Score.Εκτός λοιπόν από τους 200 παράγοντες αναζήτησης οι οποίοι υπάρχουν, κάποιοι υπερτερούν στην κατάταξη από όλους αυτούς. Αυτό άλλωστε προσπαθούσε και η SEMrush να δείξει με την έρευνα της: Οι τοπ 17 ranking factors από το SEMrush 2017.Προσπαθούσε να αναδείξει τους κορυφαίους 17 παράγοντες που υπερτερούν έναντι των 200 και πλέον παραγόντων κατάταξης ώστε να έχουμε έναν πιο διαχειρίσιμο μπούσουλα αντί για το τεράστιο αρχείο με τους 200 … Διαβάστε Περισσότερα...
To Google Adwords (PPC) επηρεάζει τα οργανικά αποτελέσματα της Google;
To Google Adwords (PPC) επηρεάζει τα οργανικά αποτελέσματα της Google;Αν και ο κανόνας λέει ότι τα πληρωμένα αποτελέσματα διαφήμισης της Google δεν επηρεάζουν τις οργανικές αναζητήσεις, όμως σε κάποιες περιπτώσεις τα οργανικά αποτελέσματα της Google επηρεάζονται και από την πληρωμένη διαφήμιση, τα Google Adwords.Ποίες είναι αυτές οι έμμεσες περιπτώσεις και κατά πόσο μας ανεβάζει στη Google η πληρωμένη διαφήμιση σήμερα;Απλώς, διαβάστε παρακάτω.1. Οι επισκέπτες που βλέπουν μια διαφήμιση πιθανών να κάνουν κλικ και στα οργανικά αποτελέσματαΤο μυστικό της επιτυχίας στο ίντερνετ και στο μάρκετινγκ της επιχείρησης σας γενικότερα είναι η μαζική έκθεση σε κόσμο. Το να σας δει κάποιος και στα πληρωμένα αποτελέσματα αλλά και στα οργανικά ίσως τον εξωθήσει να κάνει κλικ στα οργανικά … Διαβάστε Περισσότερα...
Internal links: 10 Συμβουλές για να βελτιώσετε το SEO της ιστοσελίδας σας
Internal links: 10 Συμβουλές για να βελτιώσετε το SEO της ιστοσελίδας σαςΗ εσωτερική διασύνδεση ή το internal linking είναι πολύ σημαντικό γιατί η Google λαμβάνει υπόψιν της ακόμα και τα εσωτερικά links ως κανονικά backlinks και κατατάσσει ανάλογα με τα εσωτερικά links τις εσωτερικές σελίδες από το site σας.Οι σελίδες που συλλέγουν τα περισσότερα εσωτερικά links ή εσωτερικούς συνδέσμους, θεωρούνται σημαντικότερες από την Google και έτσι ανεβαίνουν υψηλότερα στην κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης.Μάθετε όλη την αλήθεια για το πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν οι εσωτερικοί σύνδεσμοι απλώς διαβάζοντας παρακάτω.1. Κρατήστε τη δομή της ιστοσελίδας σας σε ένα επίπεδο βάθοςΤα επίπεδα βάθους της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι ρηχά και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για λόγους … Διαβάστε Περισσότερα...
Έρευνα SEO: Οι τοπ 17 ranking factors από το SEMrush 2017
Έρευνα SEO: Οι τοπ 17 ranking factors από το SEMrush 2017Ο αλγόριθμος κατάταξης της Google έχει πάνω από 200 παράγοντες και συνέχεια νέοι παράγοντες αναζήτησης προστίθενται, ενώ άλλοι παράγοντες αναζήτησης υποβαθμίζονται.Έτσι κάθε χρόνο εξελίσσεται όπως εξελίσσονται και οι ανάγκες αναζήτησης των χρηστών του ίντερνετ. Το έγκυρο site SEMrush εκπόνησε μια πολύ μεγάλη έρευνα σχετικά με τους 17 κορυφαίους παράγοντες αναζήτησης (ranking factors) για το 2017 και τους αναλύουμε παρακάτω.Επειδή οι 200 και πλέον παράγοντες SEO είναι πάρα πολλοί για να εστιαστεί κάποιος στα σημαντικότερα πράγματα που χρειάζεται να κάνει για να ανέβει το site του στην Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης, θεωρούμε ότι είναι καλύτερο να ασχοληθείτε με το 10% περίπου των παραγόντων που θα σας φέρουν το 90% των … Διαβάστε Περισσότερα...
Μονοσέλιδα websites: γιατί δεν έχουν καλό SEO
Μονοσέλιδα websites: γιατί δεν έχουν καλό SEOΚαι ενώ οι γραφίστες και οι web designers εξιτάρονται με τα μονοσέλιδα websites που ενώ δείχνουν καλά στο μάτι ίσως να σας προβληματίσουν λίγο από άποψη SEO, γιατί έχουν πολύ μικρό ίχνος στη Google, μάλλον θα πρέπει να είστε επιφυλακτικοί πριν πάρετε αποφάσεις για τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, γιατί ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.Τα μονοσέλιδα websites είναι καλά στο μάτι αλλά όχι τόσο αποδοτικά και αποτελεσματικά στο SEO και έχουν και τα αρνητικά τους.Άμα είστε στην απόφαση να σχεδιάσετε σήμερα το πρώτο σας website και δεν ξέρετε τι να προτιμήσετε, τότε θα πρέπει σίγουρα να διαβάσετε παρακάτω.Τι θετικό έχει ένα μονοσέλιδο website;Όπως και κάθε πράγμα έτσι και ένα one page website design έχει εκτός από τα αρνητικά του και τα θετικά … Διαβάστε Περισσότερα...
Πόσο χρόνο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να ανέβει στη Google;
Πόσο χρόνο χρειάζεται μια ιστοσελίδα για να ανέβει στη Google;Μήπως έχετε φτιάξει μια νέα ιστοσελίδα και ανυπομονείτε να βγείτε στην πρώτη θέση της Google; Έχετε γεμίσει ερωτηματικά και αμφιβολίες για το αν θα τα καταφέρετε να πάρετε επισκέπτες που θα γίνουν πελάτες και περιμένετε πως και πως θα καμαρώσετε το νέο σας site να φιγουράρει στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης;Παρόλα αυτά, όμως φαίνεται σαν να μην κινείτε τίποτα στο ίντερνετ και έχετε αρχίσει να αγχώνεστε.Ξέρω πως αισθάνεστε φίλοι μου. Πώς είμαι τόσο σίγουρος για αυτό; Γιατί έχω περάσει και εγώ από αυτό το στάδιο της αμφιβολίας και της απογοήτευσης.Όμως το ερώτημα είναι πόσος χρόνος απαιτείτε για να βγει μια καινούρια ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα της Google;Πόσο μεγάλο ρόλο παίζει η ηλικία μιας ιστοσελίδας στην … Διαβάστε Περισσότερα...
Γιατί το Woocommerce δεν είναι SEO ready;
Γιατί το Woocommerce δεν είναι SEO ready;Ξέρω ότι πάρα πολλοί από όλους εσάς που μας διαβάζετε συχνά και ανελλιπώς θα εκπλαγείτε με τον τίτλο του άρθρου γιατί μάλλον θα περιμένατε να εκθειάζαμε το WordPress και το Woocommerce όπως κάνουμε και σε όλα τα άλλα τα προηγούμενα άρθρα αυτής της ιστοσελίδας σχετικά με το SEΟ και την κατασκευή ιστοσελίδων.Θα περιμένατε έναν τίτλο μάλλον του τύπου: Γιατί το Woocommerce είναι SEO ready, αλλά επειδή είμαι αμερόληπτος και επαγγελματίας στον χώρο μου οφείλω να σας αποκαλύψω την αλήθεια χωρίς ταμπού και προσκόμματα. Άλλωστε ποιος θέλει να διαβάζει σήμερα ψέμματα και μέχρι πότε είναι διαθετειμένος ένας επιχειρηματίας του ηλεκτρονικού εμπορίου να εμπιστεύεται ανθρώπους που τον κοροϊδεύουν;Για να μάθετε όλη την αλήθεια και γιατί το Woocommerce από … Διαβάστε Περισσότερα...
SEO checklist
SEO checklistΠως να οργανώσετε τα πρώτα βήματα στο SEO για το site και το e-shop σας γρήγορα και εύκολα!Γεια σας φίλοι μου μια βροχερή μέρα σήμερα στη Λάρισα και αφού έχω περίπου μία εβδομάδα να γράψω στο blog μου αποφάσισα σήμερα να γράψω για ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, τα βασικά βήματα SEO που πρέπει να κάνετε αμέσως μόλις ανεβάσετε την ιστοσελίδα σας στο ίντερνετ.Ο λόγος της καθυστέρησης να ολοκληρώσω αυτό το άρθρο είναι γιατί αφενός μεν έκανα μια μικρή αναβάθμιση στο Server γιατί όντως τον τελευταίο καιρό έχει αυξηθεί κατακόρυφα η κίνηση στο site μου και αφετέρου δέχομαι κάθε μέρα πάρα πολλά τηλεφωνήματα υποψήφιων πελατών για SEO και για κατασκευή ιστοσελίδων και e-shop που μου μένει ελάχιστος χρόνος ελεύθερος για να ασχοληθώ με το seo blog μου.Ας, πάμε λοιπόν πίσω στα πρώτα … Διαβάστε Περισσότερα...
SEO για πολύ μεγάλες επιχειρήσεις και εργοστάσια
SEO για πολύ μεγάλες επιχειρήσεις και εργοστάσιαΤο SEO είναι αναγκαίο κακό αλλά και αναγκαίο καλό γιατί η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνει εκτός και από ευθυγράμμιση με τον αλγόριθμο της Google και όλες τις απαραίτητες αλλαγές και βελτιώσεις που χρειάζονται για να γίνει η ιστοσελίδα σας φιλικότερη προς τον τελικό χρήστη.Η εταιρεία μας, το Paramarketing.gr δραστηριοποιείται από το 2000 με την κατασκευή ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων και από το 2013 με την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για επιχειρήσεις και eshop.Υπάρχει κάτι διαφορετικό στο SEO για πολύ μεγάλες επιχειρήσεις και εργοστάσια;Το SEO και η προώθηση μιας ιστοσελίδας μιας μικρής επιχείρησης ή ενός μικρού καταστήματος αν και είναι αρκετά πολύπλοκη υπόθεση δεν έχει ιδιαίτερες … Διαβάστε Περισσότερα...
Βήματα και διαδικασία δημιουργίας eshop σε Woocommerce
Βήματα και διαδικασία δημιουργίας eshop σε WoocommerceΓεια σας φίλοι μου, πάρα πολλοί από εσάς που σας ενδιαφέρει το ηλεκτρονικό επιχειρείν και έχετε σκεφτεί να ανοίξετε ένα eshop στο ίντερνετ, ίσως να θέλατε σίγουρα να ξέρετε ποια είναι η διαδικασία από τεχνική σκοπιά για την δημιουργία ενός eshop σε Woocommerce.Το Woocommerce είναι η εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου και σήμερα υποστηρίζει με επιτυχία το 25% των ηλεκτρονικών καταστημάτων που υπάρχουν στο ίντερνετ.Άμα και εσείς έχετε στόχο να ξεκινήσετε σήμερα ένα eshop, ή να δείτε άμα έχετε στήσει σωστά το δικό σας, τότε θα πρέπει σίγουρα να διαβάσετε παρακάτω.Ποια είναι τα βασικά βήματα για την δημιουργία ενός επαγγελματικού eshop στο ίντερνετ σήμερα;Επιγραμματικά τα βασικά βήματα για να ξεκινήσετε σήμερα αλλά και για να έχετε … Διαβάστε Περισσότερα...
Η τέχνη του πολέμου στο SEO και πως να ανεβείτε στη Google
Η τέχνη του SEO και πως να ανεβείτε στη Google25ΟΟ χρόνια πριν, γράφτηκε πάνω σε φύλλα μπαμπού ένα από τα κλασικότερα βιβλία πολεμικής στρατηγικής, με τίτλο "Η τέχνη του πολέμου", από τον Κινέζο στρατηγό Σουν Τζου.Η Κίνα τότε δεν ήταν μια ενωμένη χώρα όπως σήμερα και ήτανε διάσπαρτη σε διάφορες φατρίες οι οποίες ήτανε συνεχώς σε εμπόλεμη κατάσταση μεταξύ τους, δημιουργώντας έτσι τις κατάλληλες συνθήκες για να ευδοκιμήσουν μεγάλοι στρατηγοί και στρατηγικά πνεύματα όπως ο Σουν Τζου.Το βιβλίο Η τέχνη του πολέμου αποτελείτε από 13 κεφάλαια, μεστά από νόημα τα οποία έχουν άμεση σχέση με τον δικό μας πόλεμο, το SEO.Ποια είναι αυτά τα 13 κεφάλαια στον πόλεμο του SEO; Διαβάστε παρακάτω.Οι 13 αρχές της τέχνης του πολέμου στο SEOΟι βασικές αρχές της τέχνης του πολέμου βρίσκουν απόλυτη … Διαβάστε Περισσότερα...
Προσωπoποιημένα αποτελέσματα αναζήτησης στη Google: 5 περιπτώσεις που εμφανίζονται
Προσωποποιημένα αποτελέσματα αναζήτησης στη Google: 5 περιπτώσεις που εμφανίζονταιΠως δουλεύει η προσωποποίηση των αποτελεσμάτων της Google, τι σημαίνει αυτό για το SEO και πως να το αντιμετωπίσετε όταν μετράτε την κατάταξη στης ιστοσελίδας σαςΌσο τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google γίνονται όλο και πιο πολύ προσωποποιημένα, η κοινότητα του SEO και όλοι όσοι ασχολούνται με αυτό, δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να βγάλουν άκρη με το πως θα μπορέσουν καλύτερα να απεικονίσουν τις σωστές θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης.Και εκτός από την τοποθεσία, υπάρχουν και πολλοί άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν κατά πολύ τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τους σημαντικότερους παράγοντες στους οποίους βασίζονται τα προσωποποιημένα αποτελέσματα της Google και … Διαβάστε Περισσότερα...
Γιατί το SEO με 100€ το μήνα δεν θα σας βγάλει στην πρώτη θέση της Google
Γιατί το SEO με 100€ το μήνα δεν θα σας βγάλει στην πρώτη θέση της GoogleΚαλησπέρα φίλοι μου, σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα φλέγον θέμα στο SEO και την προώθηση ιστοσελίδων που δεν είναι άλλο από το πόσο θα πρέπει να πληρώνουμε για SEO κάθε μήνα.Για όσους δεν με γνωρίζετε είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και χρηματοοικονομικά στο Λονδίνο αλλά μόλις αποφοίτησα με κέρδισε η πληροφορική και συγκεκριμένα η κατασκευή ιστοσελίδων και η προώθηση τους στη Google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης.Ως ειδικός στο SEO οι πελάτες μου με ρωτάνε πολύ συχνά πόσο κοστίζει για να βγουν στην πρώτη σελίδα της Google με κάποιες συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, ενώ σε πολύ εξειδικευμένες περιπτώσεις η ερώτηση είναι πόσο κοστίζει για να βγουν στην πρώτη θέση της Google.Η ερώτηση δεν … Διαβάστε Περισσότερα...
Τι είναι το SEO;
Τι είναι το SEO;Το SEO είναι μια πολυσυζητημένη έννοια η οποία έκανε την εμφάνιση της αμέσως μετά τη δημιουργία της πρώτης μεγάλης και ολοκληρωμένης μηχανής αναζήτησης, της Google, από το 1998 και κατόπιν έχει πάρει επίσημα σάρκα και οστά μετά την επικράτηση της Google από το 2003 και μετά.Σήμερα ευθύνεται για το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων και της επιτυχίας μια εταιρείας ή μιας ιστοσελίδας στο ίντερνετ.Τι είναι όμως το SEO; Το SEO αποτελεί ακρωνύμιο της αγγλικής λέξης Search Engine Optimization που σημαίνει Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι όλες εκείνες οι μέθοδοι και οι τεχνικές που απαιτούνται για να ανέβει η ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα της Google ή και στην πρώτη θέση της Google.Συνήθως για να γίνει αυτό θα πρέπει η ιστοσελίδα … Διαβάστε Περισσότερα...
Το μυστικό για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google
Το μυστικό για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της GoogleΚαταρρίψτε όλους τους μύθους του SEO και βγείτε σε όλες τις μηχανές αναζήτησης στην πρώτη σελίδα με όσες λέξεις κλειδιά θέλετε!Ξέρω τι θέλετε, αυτό που θέλουν όλοι! Να βγούνε στην πρώτη σελίδα της Google και να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέες αγορές και νέους πελάτες. Οι πελάτες είναι το ζωοποιό αίμα της επιχείρησης σας και εφόσον μπορείτε να τους βρείτε από τις μηχανές αναζήτησης με παθητικό τρόπο, εξασφαλίζετε το μέλλον και την βιωσιμότητα της επιχείρησης σας.Τώρα ήρθε η ώρα να σας πω την πικρή αλήθεια για το SEO. Υπάρχει ένα μυστικό που παραβλέπουν όλοι όταν έρχεται η ώρα για να κάνουν βελτίωση στην ιστοσελίδα τους. Σήμερα θα σας αποκαλύψω αυτό το μυστικό.Ναι, δεν θα το κρατήσω άλλο κρυφό και δεν θα παρατείνω την αγωνία σας. … Διαβάστε Περισσότερα...
3 Συμβουλές για αυξήσετε κατά 400% τα κλικ στα οργανικά αποτελέσματα της Google
3 Συμβουλές για αυξήσετε κατά 400% τα κλικ στα οργανικά αποτελέσματα της GoogleΓεια σας φίλοι μου, σήμερα θα ασχοληθούμε με τρεις πολύ γρήγορες συμβουλές για το SEO και για το πως να αυξήσετε τα κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.Αυτό το άρθρο απευθύνετε και σε αρχάριους στο SEO και έτσι μπορεί ο καθένας από εσάς να το κάνει και μόνος του ή να το αναθέσει στον προγραμματιστή του ή στον ειδικό στο SEO που έχει αναλάβει την συντήρηση ή την ενημέρωση του site του να το κάνει.Άμα έχετε όρεξη για μικρές διορθώσεις στην βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, που όμως μπορούν να σας επιφέρουν μεγάλα αποτελέσματα, τότε διαβάστε παρακάτω.1 Αφαιρέστε τις ημερομηνίες από τα αποτελέσματα αναζήτησης της GoogleΤα αποτελέσματα αναζήτησης της Google είναι αυτά που εμφανίζονται όταν κάνουμε … Διαβάστε Περισσότερα...
Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας: 7 Συμβουλές για να την μειώσετε κατακόρυφα!
Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας: 5 Συμβουλές για να την μειώσετε κατακόρυφα!Η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας είναι πολύ σημαντική σε 2 βασικά πράγματα: Στο να αποκτήσετε νέους πελάτες και στο να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης.Κανείς δεν θέλει μια αργή ιστοσελίδα σήμερα και για αυτό θα πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να μπορέσουμε να μειώσουμε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας μας και να επιταχύνουμε το site μας.Άμα και εσείς αντιμετωπίζετε το ίδιο πρόβλημα με την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας ή την ταχύτητα φόρτωσης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, τότε θα πρέπει σίγουρα να δείτε προσεκτικά το παρακάτω άρθρο.1 Δευτερόλεπτο: Ο ιδανικός χρόνος φόρτωσης που θέτει η GoogleΗ ίδια η Maile Ohye που είναι η ίδια μηχανικός λογισμικού και μεγάλο στέλεχος της Google, … Διαβάστε Περισσότερα...
Εγκατάλειψη καλαθιού αγορών: 14 τρόποι άμεσης αντιμετώπισης
Εγκατάλειψη καλαθιού αγορών: 14 τρόποι άμεσης αντιμετώπισηςΗ μεγαλύτερη αιμορραγία σήμερα στα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν είναι άλλη από την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. Με το ποσοστό εγκατάλειψης να κυμαίνεται μεταξύ του 60% και του 80%, χιλιάδες ευρώ σε πραγματικό τζίρο χάνονται καθημερινά ακριβώς ένα κλικ πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας.Παρόλο που τα eshop γίνονται όλο και πιο εκλεπτυσμένα, σοφιστικέ και πιο πελατοκεντρικά, οι ίδιοι οι πελάτες εξελίσσονται και γίνονται και αυτοί πιο εκλεκτικοί και απαιτητικοί.Άμα και εσείς είστε ιδιοκτήτης ενός eshop και έχετε με τον ένα ή άλλο τρόπο διαπιστώσει ότι πάσχετε και εσείς από το ίδιο πρόβλημα, δεν έχετε παρά να διαβάσετε παρακάτω για να βρείτε κάποια λύση.Ποια είναι τα μέσα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού στις μεγάλες … Διαβάστε Περισσότερα...