ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

CALL TO ACTION

Call to action: Πως να αυξήσετε τα κλικ έως και 400%

Τι είναι το call to action; Σίγουρα όλοι μας έχουμε επισκεφτεί πολύχρωμες ιστοσελίδες με χρωματιστά έντονα κουμπάκια να αναβοσβήνουν που να μας λένε κάντε κλικ εδώ, αγοράστε αυτό ή κάντε κάτι άλλο.

Το call to action είναι αυτό το κείμενο ή το κουμπάκι που θα παραπέμπει τον χρήστη να αναλάβει δράση και να κάνει κάτι. Για παράδειγμα να γραφτεί στην λίστα με τα emails, να ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις της ιστοσελίδας μας, να αγοράσει ένα νέο προϊόν ή να συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας.

Τι χρειάζεται όμως για να φτιάξουμε ένα σωστό call to action που να ενεργοποιεί τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας να κάνει κλικ πάνω σε αυτό;

Παρακάτω σας δίνω 7 χρυσές συμβουλές που με έχουν βοηθήσει και εμένα όλα αυτά τα χρόνια στο επαγγελματικό blog μου αλλά και σίγουρα θα σας βοηθήσουν και εσάς άμα τις αξιοποιήσετε για να αυξήσετε τις μετατροπές και την επισκεψιμότητα κατά 400% ή και περισσότερο.

1 Δημιουργήστε ένα ξεκάθαρο CALL TO ACTION

Όσο πιο σωστά στημένο είναι το call to action τόσο πιο αποτελεσματικό. Όμως αρχικά θα πρέπει το call to action να είναι απλό και κατανοητό στον πολύ κόσμο που δεν σας γνωρίζει εσάς σαν εταιρεία και την ιστοσελίδα σας.

Θα πρέπει να ξέρετε σε ποιους απευθύνεστε και ποια είναι η αγορά στόχο σας. Ποιο είναι το μέσο μορφωτικό τους επίπεδο, ποιες είναι οι ανάγκες τους. Τι θέλουν να δουν και να ακούσουν;

Η επιλογή των χρωμάτων στο call to action παίζει πολύ μεγάλο ρόλο. Καλύτερα να χρησιμοποιήσετε λίγα χρώματα που να ταιριάζουν. Ο μινιμαλισμός στα γραφικά βοηθάει τον χρήστη να αναλύσει και να καταλάβει αυτό που βλέπει σε ελάχιστο χρόνο, ενώ τα πολλά γραφικά και τα φορτωμένα call to actions κάνουν τον χρήστη να παραλύει από την ανάλυση.

2 Εστιαστείτε σε ένα Call To Action κάθε φορά

Θα πρέπει να έχετε σε κάθε σελίδα προορισμού της ιστοσελίδας σας ένα call to action κάθε φορά ώστε να δίνετε στον χρήστη της ιστοσελίδας σας και υποψήφιο πελάτη να έχει μόνο μια επιλογή στο τι να κάνει και όχι περισσότερες από μια.

Ο εγκέφαλος μας μπορεί να εστιαστεί μόνο σε ένα πράγμα κάθε φορά και έτσι είναι αρκετά δύσκολο να κάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

Για παράδειγμα, άμα θέλετε κάποιος επισκέπτης σας να δεις μια συγκεκριμένη προσφορά, τότε θα πρέπει τοποθετήσετε το call to action της συγκεκριμένης προσφορά στην πρώτη θέση της ιστοσελίδας σας, στην αρχική ιστοσελίδα στο slider ή στο πάνω μέρος της σελίδας προορισμού.

Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ένα pop up παράθυρο. Όμως καλό θα ήταν να υπάρχει ένα call to action κάθε φορά γιατί περισσότερα από ένα δημιουργούν σύγχυση στον τελικό χρήστη.

3 Δώστε ένα κίνητρο

Ένα κίνητρο θα αύξαινε το ποσοστό των κλικ πάνω στο call to action. Για παράδειγμα άμα δώσετε ένα κουπόνι έκπτωσης για να γραφτεί κάποιος στο newsletter από την ιστοσελίδα σας, σίγουρα θα δείτε ότι οι εγγραφές σας θα αρχίσουν να αυξάνονται εκθετικά.

Για παράδειγμα, στην ιστοσελίδα μου δίνω τον δωρεάν οδηγό SEO σε όποιον εγγραφεί για να αποκτήσει γερά θεμέλια στο πως να μπορέσει να ανεβάσει την ιστοσελίδα του στις μηχανές αναζήτησης.

4 Ακολουθήστε τον κανόνα 80%-20%

Ο κανόνας του Pareto, το λεγόμενο 80-20 υπαγορεύει ότι το 20% των αιτιών οφείλεται για το 80% των αποτελεσμάτων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση με το call to action, θα πρέπει να έχουμε το ιδανικό 4-1 σε αναλογία με την αρχή του Pareto.

Δηλαδή 4 άρθρα πληροφόρησης και ένα πώλησης, το 80% της ιστοσελίδας θα πρέπει να έχει πολύτιμες πληροφορίες και το 20% να κάνει πώληση. Στην περίπτωση που κάποιος έχει eshop, αυτό μπορεί να γίνει ως εξής: 4 προϊόντα με κανονική τιμή και ένα με έκπτωση ή 4 προϊόντα κανονικά και ένας κράχτης.

5 Μετρήστε την αποτελεσματικότητα του CALL TO ACTION

Θα πρέπει να θέσετε μετρήσιμους στόχους μάρκετινγκ στο ίντερνετ για να δείτε ποιο call to action είναι πιο αποτελεσματικό και πιο είναι πιο αποδοτικό.

Έτσι θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα βασικό call to action το οποίο να χρησιμοποιήσετε σε επαρκές στατιστικό δείγμα και χρονικό ορίζοντα. Για παράδειγμα 2Ο.ΟΟΟ επισκέπτες και σε χρονικό ορίζοντα ενός μηνός.

Μετρήστε πόσα κλικ έχετε λάβει, το click through rate (CTA), τον τζίρο που έκανε το call to action ή οτιδήποτε άλλο ποιοτικό και ποσοτικό χαρακτηριστικό κρίνετε εσείς απαραίτητο.

6 Δοκιμάστε εναλλακτικά Call to Action

Εναλλακτικά call to actions θα πρέπει κατόπιν να δημιουργηθούν και να δοκιμαστούν. Τα εναλλακτικά call to action μπορεί να είναι εντελώς πρωτότυπα άμα έχουμε αντιληφθεί ότι η αγορά στόχος μας δεν ανταποκρίνεται στο παλιό call to action, που σημαίνει ότι έχει ποσοστό κλικ κάτω του 1% η ότι δεν είναι αυτό που θέλουμε να προωθήσουμε.

Άμα όμως το call to action μας είναι ήδη πετυχημένο και θέλουμε να το βελτιώσουμε, τότε μπορούμε να δημιουργήσουμε μερικές εκδοχές του και να κάνουμε split testing.

Δώστε τον απαραίτητο χρόνο για να συλλέξετε όλα τα απαραίτητα δεδομένα που χρειάζεται η ιστοσελίδα σας για να βγάλετε τα συμπεράσματα σας και να καταλήξετε σε ποιο call to action θα χρησιμοποιήσετε κάθε φορά.

Αυτή η διαδικασία ίσως να χρειαστεί έως και 3 μήνες για να ολοκληρωθεί.

7 Απλοποιήστε το CALL TO ACTION

Τέλος, η πιο πολύτιμη συμβουλή που έχω να σας δώσω είναι να απλοποιήσετε το call to action σας ώστε να έχει τα απολύτως βασικά για να μπορέσει και ο πιο απλός άνθρωπος να το καταλάβει.

Ο κανόνας είναι ότι όσο πιο απλό είναι ένα πράγμα ή μια εικόνα ή μια έννοια, τόσο πιο εύκολα γίνεται αντιληπτή και αποδεκτή από τον κόσμο.

Δείτε περισσότερα για το Call to Action:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού
Shares