ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ηλεκτρονικό-εμπόριο

Το Cluetrain Manifesto: το τέλος του εμπορίου όπως το ξέρατε

Για πρώτη φορά πλήρως μεταφρασμένο από μένα για όλους τους Έλληνες και για όλο τον κόσμο.

Τι είναι το Cluetrain Manifesto?

Το Cluetrain Manifesto είναι ένα επιχειρηματικό βιβλίο παρά το συβιλικό του τίτλο που παραπέμπει στο κομουνιστικό μανιφέστο. Έχει να κάνει πιο πολύ με την επικοινωνία και την αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά και τις ανθρώπινες σχέσεις την εποχή της κοινωνικής δικτύωσης και του ίντερνετ.

Το Cluetrain manifesto, το κείμενο των 95 θέσεων που συνέγραψαν οι Rick Levine, Christopher LockeDoc Searls, και David Weinberger το 1999 και που είναι το βασικό κείμενο θέσεων για τα social media, αποτελεί αφετηρία για κάθε νέο επιχειρηματία του ίντερνετ!

Περιλαμβάνει 95 θέσεις – αρχές οι οποίες αποτελούν προφητικά το τι θα γίνει στην αγορά και στο ηλεκτρονικό εμπόριο τα επόμενα χρόνια. Διαβάστε τις θέσεις και τις τάσεις καλά, ενημερωθείτε και επωφεληθείτε των εξελίξεων.

Κάντε σήμερα τη δική σας ηλεκτρονική επιχείρηση ή ηλεκτρονικό κατάστημα.

Συνεχώς νέες έννοιες μας βομβαρδίζουν όπως το social shopping, το social commerce, το facebook commerce ή f-commerce και διαφορά άλλα νεολογήματα που δεν τα καταλαβαίνουμε ακόμα, αλλά τα χρησιμοποιούμε καθημερινά.

Περίληψη: Η ανθρωπότητα γίνεται εξυπνότερη μέσω του Διαδικτύου

Μια ισχυρή παγκόσμια συζήτηση έχει αρχίσει.

Μέσω του Διαδικτύου, οι άνθρωποι ανακαλύπτουν και έχουν εφεύρει νέους τρόπους για να μοιραστούν τις  γνώσεις τους με εκτυφλωτική ταχύτητα. Ως άμεσο αποτέλεσμα, οι αγορές γίνονται όλο και πιο έξυπνες και πιο γρήγορα όλο και πιο έξυπνες από ότι οι περισσότερες εταιρείες.

Οι αγορές αυτές είναι συζητήσεις.

Τα μέλη τους να επικοινωνούν στη γλώσσα που είναι φυσικό, ανοικτή, ειλικρινής, άμεση, αστεία και συχνά συγκλονιστική. Είτε εξηγούν ή να διαμαρτύρονται, αστεία ή σοβαρή, η ανθρώπινη φωνή είναι αναμφισβήτητα γνήσια. Δεν μπορεί να πλαστογραφηθεί.

Οι περισσότερες εταιρείες, από την άλλη πλευρά, μόνο που ξέρουν πώς να μιλήσουν στο χαλαρωτικό, σοβαρό μονότονο της δήλωσης αποστολής σαν διαφημιστικό φυλλάδιο, και κάθε φορά που τις καλείτε στο τηλέφωνο σας γειώνουν με το σήμα κατειλημμένου. Το ίδιο παλιό ύφος, ίδια παλιά ψέματα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι δικτυωμένες αγορές δεν έχουν κανένα σεβασμό για τις επιχειρήσεις που αδυνατούν ή δεν επιθυμούν να μιλήσουν στην γλώσσα των αγορών.

Αλλά το να μάθεις να μιλάς σε μια ανθρώπινη φωνή δεν είναι κάποιο τέχνασμα, ούτε οι απρόσωπες εταιρείες θα μας πείσουν ότι είναι ανθρώπινες για να ακούνε τους πελάτες. Αυτό θα γίνει μόνο, όταν εξουσιοδοτούν πραγματικά ανθρώπινα όντα να μιλήσουν για λογαριασμό τους.

Ενώ πολλοί τέτοιοι άνθρωποι εργάζονται ήδη για τις επιχειρήσεις σήμερα , οι περισσότερες εταιρείες αγνοούν την ικανότητά τους να παρέχουν πραγματική γνώση, επιλέγοντας αντ ‘αυτού να χρησιμοποιούν στείρες στερεότυπες εύθυμες κουβέντες  που προσβάλλουν τη νοημοσύνη των αγορών στην κυριολεξία. Οι άνθρωποι είναι πάρα πολύ έξυπνοι για να τσιμπήσουν.

Ωστόσο, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν υπόψη τις υπερσυνδεδεμένες αγορές. Οι εταιρείες πρέπει να ακούσουν προσεκτικά και τους δύο. Κυρίως, θα πρέπει να βγούμε από το κλουβί τους, ώστε οι εργαζόμενοι να μπορεί να συνομιλήσει άμεσα με τις online αγορές.

Εταιρικά firewalls έχουν κρατήσει τους έξυπνους εργαζόμενους έξω από τις έξυπνες αγορές και αντίστροφα. Πρόκειται να προκαλέσει πραγματικό πόνο κάποιος για να γκρεμίσει αυτούς τους τοίχους κάτω. Αλλά το αποτέλεσμα θα είναι ένα νέο είδος συνομιλίας. Και αυτό θα είναι η πιο πραγματική συνομιλία που έχουν εμπλακεί ποτέ επιχειρήσεις!

Οι ηλεκτρονικές Αγορές

Συνδεδεμένοι Αγορές …
Οι δικτυωμένες αγορές αρχίζουν να αυτοοργανώνονται γρηγορότερα από τις εταιρείες που τις έχουν υπηρετήσει παραδοσιακά . Χάρη στο Διαδίκτυο, οι αγορές γίνονται όλο και καλύτερα ενημερωμένες, πιο έξυπνες και πιο απαιτητικές από τις ιδιότητες που λείπουν από τις περισσότερες επιχειρηματικές οργανώσεις.

Οι Άνθρωποι της Γης

Άνθρωποι της Γης
Ο ουρανός είναι ανοικτός για τα αστέρια. Σύννεφα κυλάνε μέρα και νύχτα. Οι ωκεανοί ανεβαίνουν και πέφτουν. Ό, τι μπορεί να έχετε ακούσει, αυτός είναι ο κόσμος μας, αυτός είναι ο τόπος μας. Ό, τι σας έχουν πει, πετάξτε τις σημαίες σας για να είστε ελεύθεροι. Η καρδιά μας συνεχίζεται για πάντα . Οι άνθρωποι της Γης , να θυμάστε .

Ομαδοποίηση των Θέσεων του Cluetrain Manifesto

Ενότητες:

  • 1 – 6 : «Η ανθρώπινη επικοινωνία στα πλαίσια της αγοράς»
  •  7 : «Η κυριαρχία των hyperlinks και η ανατροπή της υπάρχουσας  δομής »
  • 8 – 13: «Η σχέση μεταξύ των νέων αγορών και των εταιρειών»
  • 14 – 25: «Συνειδητοποίηση της νέας πραγματικότητας και προσαρμογή των εταιρειών σε αυτήν»
  • 26 – 40: «Θέσεις που πρέπει να υιοθετήσουν οι εταιρείες προκειμένου να εισέλθουν στη νέα αγορά»
  • 41 – 52: «Τα intranets αποτελούν τον κώδικα επικοινωνίας στις νέες αγορές»
  • 53 – 71: «Συνεργασία Internet και Intranets στη νέα αγορά»
  • 72 – 95: «Αλλαγές και προσδοκίες για την νέα αγορά»

 

Οι 95 θέσεις που θα αλλάξουνε τον κόσμο, και εσάς

ηλεκτρονικό-εμπόριο

  1. Οι αγορές είναι συνομιλίες .

2.  Οι αγορές αποτελούνται από ανθρώπινα όντα , δεν δημογραφικές τομείς .

  1. Οι συνομιλίες μεταξύ των ανθρώπων ακούγονται από άνθρωπο. Έχουν διεξαχθεί σε μια ανθρώπινη φωνή .
  2. Είτε στην παροχή πληροφοριών, στις απόψεις , στις προοπτικές , που διαφωνούν με επιχειρήματα ή στα χιουμοριστικά ανέκδοτα, η ανθρώπινη φωνή είναι συνήθως ανοιχτή, φυσική, ασυγκράτητη.

5.Οι άνθρωποι αναγνωρίζουν ο ένας τον άλλον ως τέτοια από τον ήχο της φωνής.

  1. Το Διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα στις συνομιλίες μεταξύ των ανθρώπων που απλά δεν ήταν δυνατόν στην εποχή των μέσων μαζικής ενημέρωσης.
  2. Οι Υπερ-συνδέσεις έχουν ανατρέψει ιεραρχία .
  3. Στις  διασυνδεδεμένες  αγορές και μεταξύ διασυνδεδεμένων εργαζόμενων, οι άνθρωποι μιλούν μεταξύ τους με ένα ισχυρό νέο τρόπο.
  4. Αυτές οι δικτυωμένες συνομιλίες έχουν δυνατότητα ισχυρών νέων μορφών κοινωνικής οργάνωσης και ανταλλαγής γνώσεων που ζυμώνονται από αυτές.
  5. Ως αποτέλεσμα, οι αγορές γίνονται όλο και πιο έξυπνες, πιο ενημερωμένες, πιο οργανωμένες. Η συμμετοχή σε μια δικτυωμένη αγορά αλλάζει ριζικά τους ανθρώπους.
  6. Οι άνθρωποι σε δικτυωμένες αγορές έχουν καταλάβει ότι παίρνουν πολύ καλύτερη πληροφόρηση και υποστήριξη από τον ένα ή τον άλλο από ότι από τους προμηθευτές. Τόσες πολλές εταιρικές ρητορείες σχετικά με την προσθήκη αξίας σε εμπορευματοποιημένα προϊόντα .
  7. Δεν υπάρχουν μυστικά . Η δικτυωμένη αγορά γνωρίζει περισσότερα από ότι οι εταιρείες κάνουν για τα δικά τους προϊόντα. Και αν η είδηση είναι καλή ή κακή, θα το πει ο καθένας.
  8. Τι συμβαίνει στις αγορές συμβαίνει και μεταξύ των εργαζομένων . Ένα μεταφυσικό κατασκεύασμα που ονομάζεται ” Η Εταιρεία ” είναι το μόνο πράγμα που στέκεται μεταξύ των δύο.
  9. Οι εταιρείες δεν μιλούν την ίδια φωνή, όπως αυτή των νέων δικτυωμένων συνομιλιών. Στο κοινό στόχος τους, οι εταιρείες ακούγονται κούφιες, επίπεδες, κυριολεκτικά απάνθρωπες.
  10. Σε μόλις λίγα χρόνια , η σημερινή ομογενοποιημένη «φωνή» των επιχειρήσεων – ο ήχος των δηλώσεων αποστολής και φυλλαδίων, θα φαίνεται σαν σκηνοθετημένος και τεχνητός , όπως η γλώσσα του γαλλικού δικαστηρίου του 18ου αιώνα .

16.Ήδη, οι εταιρείες που μιλούν στη γλώσσα του γηπέδου, η παρουσίαση τσίρκο – , δεν μιλάνε πλέον σε κανέναν .

  1. Οι εταιρείες που νομίζουν ότι οι διασυνδεδεμένες ηλεκτρονικές αγορές είναι οι ίδιες με τις οποίες μιλούσαν μέσω τηλεόρασης πέφτουν θύματα μιας κακόγουστης φάρσας!
  2. Οι εταιρείες που δεν αντιλαμβάνονται οι αγορές τους είναι πλέον δικτυωμένες πρόσωπο – με-πρόσωπο, εξυπνότερες , ως αποτέλεσμα και έχουν εμπλακεί σε βάθος συνομιλίες μεταξύ τους, έχουν χάσει μια σημαντική ευκαιρία.
  3. Οι εταιρείες μπορούν πλέον να επικοινωνούν με τις αγορές τους άμεσα. Αν δεν τα καταφέρουν, θα μπορούσε να είναι η τελευταία τους ευκαιρία.
  4. Οι εταιρείες πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι οι αγορές τους βρίσκουν τα ποιο γελοία πράγματα. Σε αυτές.
  5. Οι εταιρείες πρέπει να διαφωτιστούν και να πάρουν τον ευατό τους λιγότερο σοβαρά. Θα πρέπει να αποκτήσουν μια αίσθηση του χιούμορ.
  6. Αποκτώ αίσθηση του χιούμορ δεν σημαίνει ότι βάζω κάποια αστεία σχετικά στην εταιρική ιστοσελίδα. Αντίθετα, απαιτεί μεγάλες αξίες, λίγο ταπεινότητα, καθαρές κουβέντες, και μια πραγματική άποψη .
  7. Οι εταιρείες που προσπαθούν να τοποθετήσουν τον εαυτό τους  πρέπει να τοποθετηθούν. Ιδανικά, θα πρέπει να σχετίζονται με κάτι που η αγορά τους νοιάζεται πραγματικά για αυτό.
  8. Πομπώδης δηλώσεις – ” Είμαστε σε θέση να γίνουμε ο αποκλειστικός πάροχος του XYZ  προϊόντος” – δεν αποτελούν θέση.
  9. Οι εταιρείες πρέπει να κατέβουν από το Γυάλινο Πύργο τους και να μιλήσουν με τους ανθρώπους με τους οποίους ελπίζουν να δημιουργήσουνε σχέσεις .
  10. Οι Δημόσιες Σχέσεις δεν σχετίζεται με το κοινό. Οι εταιρείες φοβούνται πάρα πολύ τις αγορές τους.
  11. Μιλώντας σε μια γλώσσα που είναι μακρινή, άχαρη, αλαζονική, χτίζουν τείχη για να κρατήσουμε τις αγορές στο κόλπο.
  12. Τα περισσότερα προγράμματα μάρκετινγκ  βασίζονται στον φόβο ότι η αγορά μπορεί να δει τι πραγματικά συμβαίνει στο εσωτερικό της εταιρείας.
  13. Ο Elvis είπε το καλύτερο : «Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε μαζί με ύποπτα μυαλά . “
  14. Η εμπιστοσύνη στη μάρκα είναι η εταιρική έκδοση του να πάμε σταθερά, αλλά η διάλυση αυτής της σταθερότητας είναι αναπόφευκτη και έρχεται γρήγορα. Επειδή είναι δικτυωμένες, οι έξυπνες αγορές είναι σε θέση να επαναδιαπραγματευθούν τη σχέση τους με την εταιρεία με εκτυφλωτική ταχύτητα .
  15. Οι δικτυωμένες αγορές μπορούν να αλλάξουν προμηθευτές εν μία νυκτί. Οι δικτυωμένοι εργάτες της γνώσης μπορούν να αλλάξουν τους εργοδότες τους στη διάρκεια του γεύματος. Οι δικές σας πρωτοβουλίες επιχειρηματικού αδυνατίσματος μας δίδαξε να θέσουμε το ερώτημα : ” Εταιρική Πίστη;  Τι είναι αυτό; “
  16. Στις εξυπνες αγορές θα βρείτε τους προμηθευτές οι οποίοι μιλούν τη δική τους γλώσσα .
  17. Μαθαίνοντας να μιλούν με ανθρώπινη φωνή δεν είναι ένα τέχνασμα του σαλονιού. Δεν μπορεί να ” πάρει ” κάποια tony συνέδριο.
  18. Για να μιλήσουν με ανθρώπινη φωνή, οι εταιρείες πρέπει να συμμερίζονται τις ανησυχίες των κοινοτήτων τους .
  19. Αλλά πρώτα, θα πρέπει να ανήκουν σε μια κοινότητα .
  20. Οι εταιρείες θα πρέπει να αναρωτηθούν που οι εταιρικές κουλτούρες τους τελειώνουν.
  21. Αν η εταιρική τους κουλτούρα τελειώσει πριν αρχίσει η κοινότητα , δεν θα έχουν καμία αγορά.
  22. Οι ανθρώπινες κοινότητες βασίζονται στο διάλογο – για την ανθρώπινη ομιλία για ανθρώπινες ανησυχίες.
  23. Η κοινότητα του λόγου είναι η αγορά. Με άλλα λόγια η εκκλησία του δήμου είναι η αγορά.
  24. Οι εταιρείες που δεν ανήκουν σε μια κοινότητα του λόγου θα πεθάνουν.
  25. Οι εταιρείες δημιουργούν μια θρησκεία της ασφάλειας, αλλά αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό μια αυταπάτη. Οι περισσότερες είναι λιγότερο προστατευμένες έναντι των ανταγωνιστών από  τη δική τους αγορά και τους δικούς τους εργαζομένους.
  26. Όπως και με δικτυωμένες αγορές, οι άνθρωποι, επίσης, μιλάνε ο ένας στον άλλο απευθείας στο εσωτερικό των χαμηλότερων υπαλλήλων της εταιρείας – και όχι μόνο για τους κανόνες και τους κανονισμούς, αλλά και τις οδηγίες στις αίθουσες συνεδριάσεων.
  27. Αυτές οι συνομιλίες λαμβάνουν χώρα σήμερα σε εταιρικά intranets. Αλλά μόνο όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες.
  28. Οι επιχειρήσεις συνήθως εγκαθιστάνε intranets top-down για να διανείμει τις πολιτικές των ανθρώπινων πόρων και άλλες εταιρικές πληροφορίες και οι εργαζόμενοι κάνουν ότι μπορούν για να τις αγνοήσουν.
  29. Τα Intranets φυσικά τείνουν να περιστρέφονται γύρω από την πλήξη. Τα καλύτερο είναι χτισμένα από κάτω προς τα πάνω από  μεμονωμένα άτομα που συνεργάζονται για να κατασκευάσουν κάτι πολύ πιο πολύτιμο: μαι διασυνδεδεμένη εταιρική συνομιλία .
  30. Ένα υγιές intranet οργανώνει τους εργαζόμενους με πολλές σημασίες της λέξης. Η επίδρασή της είναι πιο ριζοσπαστική από την ημερήσια διάταξη του κάθε σωματείου.
  31. Αν και αυτό φοβίζει τις εταιρείες, εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από ανοικτά intranets για να μπορούν να παράγουν και κριτική γνώση . Θα πρέπει να αντισταθούν στον πειρασμό να «βελτιώσουν » ή να ελέγξουν αυτές τις δικτυωμένες συνομιλίες .
  32. Όταν τα εταιρικά intranets δεν περιορίζονται από το φόβο και από νομικίστικους κανόνες, το είδος της συζήτησης που ενθαρρύνουν ακούγεται εντυπωσιακό, όπως η συζήτηση της δικτυωμένης αγορά.
  33. Τα Εταιρικά Διαγράμματα λειτουργούσαν σε μια παλαιότερη οικονομία όπου τα σχέδια θα μπορούσε να γίνουν πλήρως κατανοητά από την κορυφή με απότομες πυραμίδες διαχείρισης και λεπτομερείς εντολές εργασίας θα μπορούσαν να βγούνε από ψηλά.
  34. Σήμερα, το οργανόγραμμα είναι υπερσύνδεση, δεν είναι ιεραρχική . Ο σεβασμός τις πρακτικής γνώσης κερδίζει τον σεβασμό από ότι η οργανωμένη αρχή.
  35. Μορφές διαχείρισης εντολών και ελέγχου, τόσο προέρχονται από τη γραφειοκρατία και ενισχύουν  την επιβολή και μια γενική κουλτούρα της παράνοιας .
  36. Η παράνοια σκοτώνει τη συνομιλία . Αυτό είναι το σημείο της. Όμως, η έλλειψη ανοικτών συνομιλιών σκοτώνει τις εταιρείες.
  37. Υπάρχουν δύο συζητήσεις σε εξέλιξη. Ένα στο εσωτερικό της εταιρείας. Ένα στην αγορά.
  38. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ούτε η συζήτηση πηγαίνει πολύ καλά. Σχεδόν πάντα, η αιτία της αποτυχίας μπορεί να εντοπιστεί σε παρωχημένες αντιλήψεις διοίκησης και ελέγχου.
  39. Όσον αφορά την πολιτική, οι έννοιες αυτές είναι δηλητηριώδης. Ως εργαλεία είναι σπασμένα. Ο χειρισμού και ο ελέγχος συναντήθηκε με εχθρότητα από δικτυωμένους εργάτες της γνώσης και δημιουργούν δυσπιστία στις δικτυωμένες αγορές .
  40. Αυτές οι δύο συζητήσεις θέλουν να μιλήσουν η μία στην άλλη. Μιλούν την ίδια γλώσσα. Αναγνωρίζουν τις φωνές ο ένας του άλλου .
  41. Οι έξυπνες εταιρείες θα βγούμε από το δρόμο τους και θα βοηθήσουν το αναπόφευκτο να συμβεί νωρίτερα .
  42. Εάν η βούληση για να βγούνε από το δρόμο λαμβάνεται ως μέτρο του IQ , τότε πολύ λίγες εταιρείες έχουν γίνει σοφές.
  43. Ωστόσο, υποσυνείδητα, αυτή τη στιγμή εκατομμύρια άνθρωποι σε απευθείας σύνδεση τώρα αντιλαμβάνονται τις επιχειρήσεις ως κάτι περισσότερο από τα γραφικά πλάσματα δικαίου που είναι ενεργά στην πρόληψη αυτών των συνομιλιών.
  44. Αυτό είναι αυτοκτονικό. Οι αγορές θέλουν να μιλήσουν  στις επιχειρήσεις .
  45. Δυστυχώς, το μέρος της επιχείρησης που μια δικτυωμένη αγορά θέλει να σου μιλήσει είναι συνήθως κρυμμένη πίσω από ένα προπέτασμα καπνού από παζάρια και μιας ψεύτικης γλώσσας.
  46. Οι αγορές δεν θέλουν να μιλήσουν με χαζούς και μαριονέτες. Θέλουν να συμμετάσχουν στις συζητήσεις και στο τι συμβαίνει πίσω από το τείχος προστασίας της εταιρείας .
  47. Από-απόκρυψη, πάρτε το προσωπικά: Είμαστε οι αγορές . Θέλουμε να σου μιλήσουμε .
  48. Θέλουμε την πρόσβαση στις εταιρικές πληροφορίες σας, τα σχέδια και τις στρατηγικές σας, καλύτερα στον τρόπο σκέψης σας, στην πραγματική γνώση σας. Εμείς δεν θα συμβιβαστούμε για το φυλλάδιο των 4 χρωμάτων, για να στείρα και ασφυκτικά web sites που στερούνται ουσίας!
  49. Είμαστε, επίσης, οι εργαζόμενοι που κάνουν τις επιχειρήσεις σας να περπατάνε. Θέλουμε να μιλήσουμε με τους πελάτες άμεσα στη δική μας φωνή, όχι σε κοινοτοπίες γραμμένο σε ένα σενάριο.
  50. Όπως οι αγορές  έτσι και οι εργαζόμενοι, αρρωσταίνουμε όταν είναι να πάρουμε τις πληροφορίες μας από το τηλεχειριστήριο. Γιατί χρειαζόμαστε απρόσωπες ετήσιες εκθέσεις και μελέτες έρευνας αγοράς από τρίτο χέρι για να μας συστήσουν μεταξύ μας;
  51. Όπως οι αγορές  έτσι και οι εργαζόμενοι, αναρωτιόμαστε γιατί δεν ακούτε. Μπορεί να φαίνεται να μιλούν μια διαφορετική γλώσσα.
  52. Τα φουσκωμένα αυταρέσκεια λόγια και ορολογία που εκσφενδονίζεται  γύρω σας- στον Τύπο, στα συνέδρια σας, τι έχει να κάνει αυτό με μας;
  53. Ίσως υπάρχετε εντυπωσιάζοντας τους επενδυτές σας . Ίσως υπάρχετε εντυπωσιάζοντας την Wall Street. Εμάς δεν μας εντυπωσιάζετε.
  54. Αν δεν μας εντυπωσιάσετε, οι επενδυτές σας πρόκειται να κάνουν ένα κρύο ντους! Δεν το καταλαβαίνουν αυτό; Αν το έκαναν, δεν θα σας αφήναν να μιλήσετε με αυτόν τον τρόπο.
  55. Οι κουρασμένες αντιλήψεις σας για τις αγορές μας κάνουν να βαριόμαστε. Δεν αναγνωρίζουμε τους εαυτούς μας στις προβλέψεις σας, ίσως γιατί ανήκουμε ήδη σε κάποια άλλη πρόβλεψη.
  56. Σας αρέσει αυτή η νέα αγορά πολύ καλύτερα . Στην πραγματικότητα, εμείς τη δημιουργούμε.
  57. Σας προσκαλούμε να έρθετε, αλλά στον κόσμο μας. Βγάλετε τα παπούτσια σας στην πόρτα. Αν δεν θέλετε να ανταλλάξετε κάτι μαζί μας, κατεβείτε από αυτή την καμήλα !
  58. Έχουμε ανοσία στη διαφήμιση. Ξεχάστε το.
  59. Αν θέλετε να μιλήσουμε για εσάς, να μας πείτε κάτι. Κάντε κάτι ενδιαφέρον για αλλαγή .
  60. Έχουμε μερικές ιδέες για σας: μερικά νέα εργαλεία που χρειαζόμαστε, κάποια καλύτερη εξυπηρέτηση. Πράγματα που θα είμαστε πρόθυμοι να πληρώσουμε. Έχετε ένα λεπτό;
  61. Είστε πολύ απασχολημένοι στην ” επιχειρηματική δραστηριότητα ” σας για να απαντήσετε στο email μας; Ω Θεέ μου, συγνώμη,  θα επανέλθουμε αργότερα. Ίσως.
  62. Θέλετε να πληρώσουμε εμείς; Θέλουμε να πληρώσετε με την προσοχή σας σε μας.
  63. Θέλουμε να βγείτε από το τριπάκι σας, να βγείτε από την νευρωτική αυτό – συμμετοχή σας, να ενταχθείτε το κόμμα .
  64. Μην ανησυχείτε, μπορείτε ακόμα να βγάλετε χρήματα . Δηλαδή, εφ’ όσον δεν είναι το μόνο πράγμα στο μυαλό σας .
  65. Έχετε παρατηρήσει ότι, από μόνα τους, τα χρήματα είναι μονοδιάστατα και βαρετά; Τι άλλο μπορούμε να πούμε;
  66. Το προϊόν σας έσπασε. Γιατί; Θα θέλαμε να ρωτήσετε τον τύπο που το έκανε. Η εταιρική στρατηγική σας δεν έχει κανένα νόημα. Θα θέλαμε να έχουμε μια συνομιλία με τον CEO σας. Τι εννοείτε ότι δεν είναι μέσα;
  67. Θέλουμε να λάβετε 50 εκατομμύρια από εμάς τόσο σοβαρά όσο παίρνετε μια δημοσιογράφος από την The Wall Street Journal.
  68. Γνωρίζουμε κάποιους ανθρώπους από την εταιρεία σας. Είναι αρκετά τυπάδες σε απευθείας σύνδεση. Έχετε πιο πολλούς σας και αυτούς ή τους κρύβετε; Μπορείτε να τους αφήσετε να βγουν έξω να παίξουν;
  69. Όταν έχουμε ερωτήσεις, απευθυνόμαστε ο ένας στον άλλο για απαντήσεις. Αν δεν είχατε τόσο σφιχτά χαλιναγωγήσει τους ανθρώπους σας ίσως να στρεφόμασταν σε αυτούς για απαντήσεις.
  70. Όταν δεν είστε τόσο απασχολημένοι με την ” αγορά-στόχο σας, ” πολλοί από εμάς είμαστε οι άνθρωποί σας. Εμείς θα προτιμούσαμε να μιλάμε με τους φίλους σε απευθείας σύνδεση από το να παρακολουθείτε το ρολόι σας. Αυτό θα έχτιζε το όνομα σας καλύτερα και από μαι ιστοσελίδα εκατομμυρίων δολαρίων. Αλλά εσείς μας λέτε ότι το να μιλάτε στις αγορές είναι η δουλειά του μάρκετινγκ.
  71. θα θέλαμε να μάθετε τι πραγματικά συμβαίνει εδώ. Είναι πραγματικά όμορφο. Είναι πραγματικά λάθος να πιστεύεται ότι εμείς κρατάμε την αναπνοή μας.
  72. Έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε από το να ανησυχούμε για το αν θα αλλάξετε έγκαιρα για να πάρετε την επιχείρησή σας στα χέρια σας.Η επιχείρηση είναι μόνο ένα μέρος της ζωής μας. Φαίνεται να είναι όλη δική σας. Σκεφτείτε το : ποιος χρειάζεται ποιον;
  73. Έχουμε πραγματική δύναμη και το ξέρουμε. Αν δεν μπορείτε να δείτε αρκετά το φως, κάποιο άλλο παιχνίδι θα έρθει, που είναι πιο προσεκτικό, πιο ενδιαφέρον, πιο διασκεδαστικό να παίξουμε με αυτό.
  74. Ακόμη και στη χειρότερη περίπτωση, η πρωτόγνωρη συνομιλία μας είναι πιο ενδιαφέρουσα από τις πιο εμπορικές εκθέσεις, πιο διασκεδαστική από ότι οποιαδήποτε  κωμική σειρά στην τηλεόραση, και σίγουρα πιο κοντινή στη ζωή από τα εταιρικά web sites που έχουμε ήδη δει.
  75. Υποταγή μας στους εαυτούς μας – μας φίλους , νέους συμμάχους και τους γνωστούς μας , ακόμα και να χαραμίσουμε τους συνεργάτες μας. Οι εταιρείες που δεν έχουν καμία θέση σε αυτόν τον κόσμο, δεν έχουν επίσης κανένα μέλλον .
  76. Οι εταιρείες δαπανούν δισεκατομμύρια δολάρια για το Y2K . Γιατί δεν μπορούν να ακούσουν αυτή τη βόμβα της αγοράς να χτυπάει; Το διακύβευμα είναι ακόμη υψηλότερο.
  77. Είμαστε τόσο στο εσωτερικό των εταιρειών όσο και έξω από αυτές. Τα όρια που διαχωρίζουν τις συνομιλίες μας μοιάζουν με το Τείχος του Βερολίνου σήμερα, αλλά είναι πραγματικά ακριβώς μια ενόχληση. Ξέρουμε ότι έρχεστε κάτω. Εμείς πάμε για να εργαστούμε και από τις δύο πλευρές για να σας πάρει κάτω .
  78. Με τις παραδοσιακές επιχειρήσεις, οι δικτυωμένες συνομιλίες μπορεί να εμφανιστεί σε σύγχυση, μπορεί να ακούγονται σαν σύγχυση. Αλλά είμαστε οργανωμένοι ταχύτερα από ότι γίνεται. Έχουμε καλύτερα εργαλεία και περισσότερες νέες ιδέες, δεν υπακούμε σε κανόνες για να μας επιβραδύνουν.
  79. Έχουμε ξυπνήσει και έχουμε διασυνδεθεί μεταξύ μας. Σας παρακολουθούμε . Αλλά δεν σας περιμένουμε.

Αγοράστε το βιβλίο από το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου -άμα ξαναεκδωθεί-

Περισσότερες πηγές στο Cluetrain Manifesto

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares