ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

lefta sto internet

Πως να διπλασιάσετε τις πωλήσεις σας μέσω ίντερνετ

Μέσα από το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα ή site.

Παρασκευή σήμερα που γράφω αυτό το άρθρο και σκεφτόμουνα ποιο θα ήτανε το χρησιμότερο άρθρο να γράψω για σας που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τα κέρδη σας από το ίντερνετ και να βγάλτε πολλά χρήματα από την ιστοσελίδα σας και το e-shop σας.

Μετά από πολύ σκέψη είπα να αφήσω για λίγο τα τεχνικά άρθρα, όχι ότι αυτό το άρθρο δεν είναι αρκετά τεχνικό ή δεν έχει επιστημονική βάση από άποψη μάρκετινγκ, βασίζεται όμως στην προσωπική εμπειρία και έχει εφαρμοσμένη γνώση αρκετών ετών στο ίντερνετ και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Άμα λοιπόν θα θέλατε να μάθετε πως να διπλασιάσετε τις πωλήσεις σας μέσω ίντερνετ, διαβάστε το παρακάτω άρθρο και θέστε προσωπικούς στόχους πωλήσεων.

Πως διπλασιάζω τις πωλήσεις μου

Πριν από χρόνια είχα παρακολουθήσει ένα από τα χιλιάδες σεμινάρια σε μια αίθουσα ξενοδοχείου από έναν πολύ πεπειραμένο και πλούσιο φίλο μου, τον Παναγιώτη Μεταξάτο, παρουσιαστή της μεθόδου Silva στην Ελλάδα.

Το θέμα του σεμιναρίου ήτανε πως να γίνετε ένας μαγικός πωλητής. Το πιο ενδιαφέρον σημείο ήτανε όταν μας ρώτησε ο Παναγιώτης “Πως θα αισθανόσασταν αν διπλασιάζατε τις πωλήσεις σας;”

Θα άλλαζε κάτι στη ζωή σας; Θα μπορούσα τε να ξεπληρώνατε τα χρέη σας; Θα μπορούσα τε να υλοποιήσετε τους στόχους σας; Σίγουρα θα άλλαζαν πολλά πράγματα.

Ο διπλασιασμός των ηλεκτρονικών πωλήσεων είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με τις φυσικές πωλήσεις.

Βέβαια δεν υπάρχει όριο στις πωλήσεις και κάποιο πιο φιλόδοξοι από σας θα αναρωτηθούν, αφού μπορώ να διπλασιάσω τις πωλήσεις γιατί να μην μπορώ να τρις τριπλασιάσω ή να τις δεκαπλασιάσω;

Δεν υπάρχει κάποιο όριο, το μοντέλο αύξησης των πωλήσεων που σας περιγράφω είναι κλιμακωτό και μπορεί να πολλαπλασιαστεί πολλές φορές. Άρα αρκεί να το εφαρμόσετε εις διπλούν για να τετραπλασιάσετε τις πωλήσεις σας.

Η εξίσωση των πωλήσεων στο ίντερνετ

Στο ίντερνετ η εξίσωση των πωλήσεων είναι απλή:

1.Επισκεψιμότητα * 2.Ποσοστό Μετατροπών * 3.Αξία Μέσης Πώλησης= 4.Πωλήσεις

Στα αγγλικά για να μπορούμε να καταλάβουμε τη διεθνή ορολογία είναι ως εξής:

1.Web Traffic * 2.Conversion Rate * 3.Mean Value of Sales = Sales

Η εξίσωση αποτελείται από τρεις παράγοντες, την επισκεψιμότητα, το ποσοστό μετατροπών και την αξία της μέσης πώλησης. Για να αυξήσουμε τις πωλήσεις δηλαδή το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι βελτιώσουμε τους τρεις παραπάνω παράγοντες.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας μέσω ίντερνετ. Άμα δηλαδή το site μας κάνει 1.000 ευρώ πωλήσεις το μήνα, ο στόχος είναι να πάμε στις 2.000 € το μήνα. Άμα κάνει 2.000€ το μήνα να πάμε στις 4.000€ και ούτε καθεξής.

Άμα κάνει το site σας μηδέν πωλήσεις το μήνα, τότε ο διπλασιασμός του μηδέν θα μας οδηγήσει σε μηδέν, όμως αν διορθώσουμε αυτούς τους τρεις παράγοντες πάλι θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε κάποιες πωλήσεις και θα ξεφύγουμε από το απόλυτο μηδέν.

Άμα διπλασιάσουμε έστω και έναν παράγοντα από τους παραπάνω τρεις, τότε έχουμε πετύχει τον στόχο μας να διπλασιάσουμε τις πωλήσεις μας μέσω ίντερνετ.

1. Διπλασιάστε την Επισκεψιμότητα σας

Η επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες βιωσιμότητας. Άμα δεν έχετε καθόλου επισκεψιμότητα ή πολύ μικρή είναι πολύ δύσκολο να βγάλετε ουσιαστικά συμπεράσματα για το site σας και πολύ δύσκολο να κάνετε πωλήσεις από το ίντερνετ.

Στο μάθημα λεφτά στο ίντερνετ, το βήμα 5 είναι το traffic. Η επισκεψιμότητα μπορεί να αυξηθεί με πολλούς τρόπους. Ο στόχος σας είναι να τη διπλασιάσουμε. Αυτό σημαίνει ότι άμα έχουμε 100 επισκέψεις τη μέρα θα πάμε στις 200. Άμα έχουμε 200 θα πάμε στις τετρακόσιες και ούτε καθεξής.

Το σημαντικό είναι να έχουμε την ίδια ποιότητα επισκεπτών και να μην αλλοιωθεί η ποιότητα τους σε βάρος της ποσότητας. Με άλλα λόγια άμα πάμε στο fiverr και αγοράσουμε 5.000 επισκέψεις στο site μας, δεν θα βελτιώσουμε τίποτα από άποψη πωλήσεων γιατί το web traffic που αγοράσαμε είναι πλασματικό και δεν έχει πραγματική αξία σε κλικ. Είναι συνήθως από το Πακιστάν και την Κίνα ή από web spider προγράμματα που δεν παρέχουν τίποτα στο site μας.

Στο άρθρο 35 Μοναδικές ιδέες για τρελό website traffic σας περιγράφω 35 τρόπους για πραγματικό διπλασιασμό της επισκεψιμότητας σας.

Άμα αναλύσουμε την επισκεψιμότητα θα δούμε ότι υπάρχουν 4 βασικές πηγές επισκεψιμότητας στο ίντερνετ:

1. Οργανική επισκεψιμότητα.

Η επισκεψιμότητα που προέρχεται από τη Google και τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης όλων των μηχανών αναζήτησης που για την Ελλάδα είναι η Google, Yahoo και Bing.

Δείτε περισσότερα στο άρθρο: SEO Google Παθητικό Organic Traffic.

Η οργανική επισκεψιμότητα είναι παθητική και ίσως από τις στοχευμένες όσον αφορά τους υποψήφιους πελάτες σας. Τα Google AdWords αν και αναφέρονται ως organic search traffic είναι απλώς referral traffic και η εμπειρία μου μου έχει δείξει ότι δεν είναι πάντα εστιασμένη και στοχευμένη αυτού του είδους η επισκεψιμότητα.

2. Απευθείας πληκτρολόγηση του domain name.

Άμα έχετε ένα αναγνωρίσιμο brand name, η απευθείας πρόσβαση σε αυτό από το web browser είναι πολύ θετικός από άποψη SEO, γιατί θα ανέβετε στη Google.

Brand names όπως το MEGA και το taxisnet είναι φυσικό να έχουν απευθείας πληκτρολόγηση για να μπει κάποιος σε αυτά. Η προσθήκη ενός site στους σελιδοδείκτες και η ανάκληση του από εκεί είναι απευθείας πληκτρολόγηση. Άμα χρησιμοποιείτε το Google Chrome, τότε όλα τα bookmarks είναι  παράγοντες SEO. Εκλαμβάνονται από τη Google και τον αλγόριθμό της για να σας ανεβάσουν στα αποτελέσματα αναζήτησης.

3. Δίκτυο Συστάσεων, backlinks και social media

Ένα backlink είναι ένα backlink και πάντα θα έχει μεγάλη αξία για την ιστοσελίδα σας γιατί θα σας φέρει επισκέπτες οι οποίοι θα κάνουν κλικ πάνω σε αυτό και έρθουν στο site σας.

To δίκτυο συστάσεων λέγεται και referral traffic. Το referral traffic έχει να κάνει με όλα τα backlinks γενικά. Δεν υπάρχει διάκριση άμα τα backlinks είναι dofollow ή nofollow.

Κάθε κοινοποίηση στο facebook, στο twitter, στο Google Plus και σε όλα τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα backlink.

Ένας άλλος τρόπος για να πάρετε επισκεψιμότητα μέσω συστάσεων είναι το rss feed. Αν και τελευταία έχει ξεφτίσει η εγγραφή των επισκεπτών σας στο rss feed μέσω της υπηρεσίας feed burner και έχει αντικατασταθεί με υπηρεσίες email marketing.

4. Email Marketing

To email marketing είναι ένα μέσο προσέλκυσης ποιοτικής επισκεψιμότητας και επαναληπτικής επισκεψιμότητας. Σύμφωνα με στατιστικές έρευνες το 93% των πωλήσεων στο ίντερνετ οφείλεται στο email marketing. Άρα είναι σημαντικό να αρχίσετε να χτίζετε την email λίστα σας από την ημέρα 1 που έχετε ξεκινήσει την ιστοσελίδα σας.

Η υπηρεσία email marketing που χρησιμοποιώ είναι το aweber και μπορείτε να ξεκινήσετε με 1$ το μήνα!

Το email marketing πολλοί το κατατάσσουν στο referral traffic, εγώ το διαχωρίζω για να τονίσω τη σημαντικότητα του.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για τη σημαντικότητα του email marketing στις πωλήσεις στα παρακάτω άρθρα:

Τρόποι να αυξήσετε το web traffic

  1. Κάντε κάθε μέρα μια δημοσίευση στα social media. Αν κάνετε καθημερινές δημοσιεύσεις, θα αυξήσετε την κίνηση προς την ιστοσελίδα σας.
  2. Γράψτε άρθρα πυλώνες.  Γράψτε ιδιαίτερα μεγάλα άρθρα, άνω των 2.500 λέξεων και τοποθετείστε μέσα πολλές πηγές και links. Τα άρθρα πυλώνες ή αλλιώς επικό περιεχόμενο θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε τον ανταγωνισμό και να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.
  3. Ταχυδρομήστε το blog posts στην email list σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να στέλνετε στη λίστα σας με email όλα τα άρθρα που ανεβάζετε, ειδικά άμα ανεβάζετε κάθε μέρα καινούρια άρθρα. Όμως μπορείτε να στέλνετε μερικά άρθρα σε ένα Newsletter κάθε Πέμπτη για παράδειγμα. Αυτό θα αυξήσει σίγουρα το website traffic και τις πωλήσεις σας.

2. Διπλασιάστε το Ποσοστό Μετατροπών

Το ποσοστό μετατροπών επισκεπτών σε πελάτες είναι ο δεύτερος σημαντικότερος παράγοντας για να διπλασιάσετε τις πωλήσεις σας στο ίντερνετ.

Το ποσοστό μετατροπών ή conversion rate έχει να κάνει με το ποσοστό των επισκεπτών που μετατρέπονται σε πελάτες. Τα ποσοστά ποικίλουν με τα πιο μεγάλα να φτάνουν ακόμα και το 70%.

Σε μερικές περιπτώσεις το ποσοστό μετατροπής έχει φτάσει για το δικό μου blog ακόμα και το 15%. Ποιο ποσοστό μετατροπών είναι καλό;

Δεν ξέρω, εξαρτάται από το site, από το προϊόν ή την αγορά στην οποία απευθύνεστε και από πολλούς άλλους παράγοντες όπως το bounce rate.

Αυτή τη στιγμή το site μου έχει ένα μέσο bounce rate 60%. Αυτό συμβαίνει γιατί το 60% της κίνησης προέρχεται από το εξωτερικό και από μη ελληνόφωνους επισκέπτες λόγω των backlinks που έχω σε πολλά site του εξωτερικού και λόγω των αγγλικών λέξεων κλειδιών που έχω στην ιστοσελίδα μου.

Άμα θέλετε να διπλασιάσετε τις πωλήσεις σας και έχετε ποσοστό μετατροπών 3% αρκεί να το κάνετε 6% και να πετύχετε τον στόχο σας αμέσως.

Γενικά για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών σας θα πρέπει να απλοποιήσετε αρχικά το site σας και να κατευθύνεται τον επισκέπτη σε δύο βασικά πράγματα. Ή στην εγγραφή του στη λίστα σας ή στην πώληση από κάποιες από τις υπηρεσίες σας ή προϊόντα σας.

Για να βρείτε πως θα αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών θα πρέπει να κάνετε αρκετά τεστ και να πειραματιστείτε με την λειτουργικότητα της ιστοσελίδας σας με βάση τα στατιστικά και τους στόχους που έχει.

Όσο πιο απλό, πιο ποιοτικό και πιο γρήγορο είναι το site σας τόσο καλύτερα ποσοστά μετατροπής θα έχετε.

Τρόποι να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών

Στο άρθρο μου Ο Μινιμαλισμός στο Web Design, περιγράφω όλη την ουσία του μινιμαλισμού ως τρόπου για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών στην ιστοσελίδα σας.

Μερικοί από αυτούς τους τρόπους είναι:

  1. Παραλείψτε ότι δεν χρειάζεται. Πρέπει πριν κάνετε οτιδήποτε να αποσαφηνίσετε τον σκοπό της ιστοσελίδας σας. Ποιος είναι ο βασικός σκοπός που φτιάξατε αυτό το site; Εξυπηρετείτε αυτός ο στόχος ή όχι; Άμα βλέπετε την ιστοσελίδα σας να είναι θαμμένη μέσα σε περιεχόμενο που αποπροσανατολίζει τον χρήστη, τότε θα πρέπει να ξανασκεφτείτε τον σκοπό της.
  2. Σκοτώστε ότι δεν δουλεύει και κρατήστε ότι δουλεύει. Είναι πολύ εύκολο να δείτε τι δουλεύει στην ιστοσελίδα σας. Ποια προϊόντα πουλάνε και ποια όχι. Υπάρχει επίσης και το crazyegg το οποίο είναι μια υπηρεσία που καταγράφει τον χάρτη των κλικ στο site σας. Αυτός ο χάρτης λέγεται heat map και σας δείχνει που ακριβώς κάνουνε κλικ οι άνθρωποι και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.
  3. Βρείτε αυτό που θέλετε με ένα κλικ. Πόσα κλικ χρειάζεται να κάνει ο επισκέπτης για να βρει ακριβώς αυτό που ψάχνει στο site σας;

3. Διπλασιάστε την Αξία Μέσης Πώλησης

Μια συμβουλή που άκουσα σε ένα internet podcast ήτανε άμα θέλετε να βγάλετε πιο πολλά λεφτά από το ίντερνετ, θα πρέπει να διπλασιάσετε την αξία της μέσης πώλησης.

Ο διπλασιασμός της αξίας πώλησης γίνεται πολύ εύκολα με τον διπλασιάσετε την χρέωση των υπηρεσιών σας. Για παράδειγμα, άμα είστε λογιστικό γραφείο και χρεώνετε 100€ στους πελάτες σας θα πρέπει να χρεώνετε από τον επόμενο μήνα 200€ και έχετε πετύχει αμέσως τον στόχο σας. Πολύ απλή συμβουλή, πολύ σημαντική όμως δε και ο άνθρωπος που την πρότεινε έβγαζε εκατομμύρια δολάρια από το ίντερνετ γιατί είχε μια πολύ μεγάλη επιχείρηση στο ίντερνετ με δεκάδες άτομα προσωπικό.

Η αξία του μέσου πελάτη είναι κάτι που πολλές φορές δεν λαμβάνετε υπόψη από τις αποτυχημένες επιχειρήσεις. Το κόστος απόκτησης νέων πελατών σε πολλές αγορές είναι απαγορευτικό ή ιδιαίτερα υψηλό. Για παράδειγμα στην αγορά web hosting το κόστος απόκτησης νέων πελατών είναι πολύ υψηλό. Όμως έχει παρατηρηθεί ότι αυτό συμβαίνει γιατί σπάνια οι πελάτες hosting αλλάζουν εταιρεία ή server.

Άμα είστε ηλεκτρονικό κατάστημα με φυσικά προϊόντα στο ίντερνετ και είστε απλώς μεταπωλητής είναι πολύ δύσκολο να διπλασιάσετε την αξία της μέσης πώλησης. Μπορείτε να ανεβάσετε όμως την αξία του μέσου πελάτη με το να τον ενθαρρύνετε να ξοδέψει περισσότερα και να κάνει περισσότερες αγορές.

Αν είστε όμως ένας κάθετος παραγωγός ή παρέχεται μια υπηρεσία δική σας, μπορείτε εύκολα να διπλασιάσετε τις τιμές, δεδομένου ότι δεν θα χάσετε πωλήσεις. Θα παραμείνουν όλοι οι άλλοι παράγοντες σταθεροί ή ceteris paribus στα οικονομικά.

Αν δεν μπορείτε να διπλασιάσετε την αξία πώλησης, θα ήτανε εφικτό να αυξήσετε σε ένα ποσοστό την αξία των υπηρεσιών και να αυξήσετε και τον αριθμό των πελατών σας.

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε την μέση αξία πώλησης είναι να προσφέρεται ανώτερης ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες και να δεσμευτείτε σε αυτό. Ανεβάζοντας συνεχώς τον πήχη της ποιότητας των υπηρεσιών σας, διαφοροποιήστε θετικά από τον ανταγωνισμό και δημιουργείτε νέα μέτρα και σταθμά στην βιομηχανία σας.

Τρόποι να αυξήσετε την αξία της μέσης πώλησης

Το πιο δύσκολο από όλα είναι να αυξήσετε την αξία της μέσης πώλησης και θα καταλάβετε γιατί το λέω αυτό.

  1. Βρείτε καλύτερους πελάτες. Που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για μια υπηρεσία.
  2. Βρείτε μια καλύτερη πιο πρόσφορη αγορά.
  3. Δημιουργήστε ένα επαναστατικό προϊόν ή μοναδική υπηρεσία. Που κάνει περισσότερα και κοστίζει λιγότερο. Ένα τέτοιο επαναστατικό προϊόν σήμερα είναι ένα νέο smartphone, μια νέα mobile app ή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως το TESLA X Model!

Άμα καταφέρετε και διπλασιάσετε την αξία της μέσης πώλησης θα σας δώσω τα συγχαρητήρια μου, είστε ο μάγος των ηλεκτρονικών πωλήσεων και μπορείτε να πετύχετε σε κάθε δουλειά και κάθε βιομηχανία!

Διπλασιάστε τις πωλήσεις σας πηγές:

Δεν νοείται επιστημονικό μάρκετινγκ στο ίντερνετ χωρίς πηγές. Πάντα κάνω την έρευνα μου για κάθε θέμα στο ίντερνετ για να σας προσφέρω τα καλύτερα αποτελέσματα και τα ποιο αποδοτικά εργαλεία.

Σας άρεσε το άρθρο μου; Πείτε την άποψη σας και αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post! Σας ευχαριστώ πολύ!

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού
Shares