ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Domain Authority: 7 Bήματα για να το αυξήσετε

Περιεχόμενα

Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ιδιοκτήτης του Paramarketing blog και στο σημερινό βίντεο θα μιλήσουμε για 7 βήματα για να αυξήσουμε το Domain Authority της ιστοσελίδας μας κατακόρυφα.

Γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube!

Πριν προχωρήσουμε παρακάτω γραφτείτε στο κανάλι μου, κάνετε subscribe στο κανάλι μου στο YouTube γιατί κάθε Δευτέρα στις 9 με την αυγούλα ανεβαίνει ένα πολύτιμο βίντεο για το SEO.

Κάντε line, πατήστε το καμπανάκι για τις ειδοποιήσεις, γιατί αν δεν το έχετε πατήσει δεν σας έρχεται ειδοποίηση όταν βγαίνει νέο βίντεο και αφήστε και το σχόλιο σας αν έχετε κάποια απορία και άμα θέλετε να κάνουμε σχετικό βίντεο για κάποιο θέμα που έχετε υπόψη σας στο SEO, την κατασκευή ιστοσελίδων , για το πώς να βγάλετε λεφτά από το internet, για το Amazon FBA, για affiliate marketing και άλλα θέματα για το ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Πάμε κατευθείαν στο σημερινό θέμα μας. Πριν προχωρήσω, όσοι μείνουν μέχρι το τέλος θα πάρουν το σούπερ δώρο από τους χορηγούς μας που σήμερα είναι η πιο γρήγορη εταιρεία φιλοξενίας  στην Ελλάδα η Myip, γι’ αυτό μείνετε μέχρι το τέλος για να πάρετε το εκπληκτικό δώρο που δίνει  στους 5 πρώτους που θα γραφτούνε για hosting η εταιρεία Myip.

Τι είναι το Domain Authority;

domain-authority-paramarketing-lowΠάμε λίγο να δούμε συνοπτικά τι είναι το Domain Authority. Το Domain Authority εισήχθη για πρώτη φορά από την εταιρεία Moz ή SEO Moz παλιότερα και είναι ένας μετρητής ή δείκτης με βάση το 0 και άριστα το 100 και δείχνει το Domain Authority της ιστοσελίδας σας.

Το Domain Authority, σύμφωνα με την κοινότητα του SEO, καταλαμβάνει τους 40 από τους 200 παράγοντες κατάταξης και πλέον που υπάρχουν στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google. Για όσους δεν το ξέρουν έχω το σχετικό άρθρο για τους 200 παράγοντες και πλέον της Google.

Σύμφωνα όμως με πιο εξειδικευμένους  ανθρώπους και πιο ειδικούς στο SEO υπάρχουν πολλοί περισσότεροι παράγοντες κατάταξης.

Η ίδια η Google έχει δηλώσει ότι έχει 200 βασικούς παράγοντες και άλλους 50 υποπαράγοντες για κάθε έναν βασικό που σημαίνει ότι έχει σύνολο 10.000 παράγοντες κατάταξης.

Ωστόσο, ο ιδρυτής της Cora που είναι και μηχανικός λογισμικού και πιστός φίλος μου, το Cora  σήμερα είναι το πιο γνωστό πρόγραμμα για να κάνετε On page SEO στην σελίδα σας, είναι και το πιο ακριβό το έχω αγοράσει, έχουν καταγράψει πάνω από 900 παράγοντες SEO της Google. Βέβαια, αυτό μπορεί να περιλαμβάνει και τους υποπαράγοντες.

Ποιος ο λόγος που δημιουργήθηκε το Domain Authority;

Το Domain Authority είναι από την εταιρεία Moz. Ποιος ο λόγος που δημιουργήθηκε; Πριν από το Domain Authority, υπήρχε το PageRank που είχε βάση το 0 και ήταν έως το 10 και ήταν και αυτός ένας δείκτης ποιότητας και σημαντικότητας της ιστοσελίδας σας.

Αυτός ο δείκτης καταργήθηκε δημόσια, δηλαδή δεν ξέρουμε το PageRank της ιστοσελίδας μας, ωστόσο παραμένει παράγοντας κατάταξης για τη Google και η Google τον διατηρεί κρυφά χωρίς να τον δημοσιεύει. Παλιά τον δημοσίευε.

Έτσι, χρειάστηκε να βγουν άλλες εταιρείες και να φτιάξουν το δικό τους σύστημα μέτρησης ποιότητας και σημαντικότητας μιας ιστοσελίδας.

Το Domain Authority άμα έχετε παρατηρήσει στην Google είναι παράγοντας κατάταξης. Γιατί σας είπα ότι συμπεριλαμβάνεται στους παράγοντες κατάταξης;

Γιατί τα site που έχουν υψηλότερο Domain Authority, είναι και τα site που έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να βγουν στην Google. Τα site με υψηλό Domain Authority κερδίζουν τα site με χαμηλό Domain Authority.

Διαφορά Page Authority και Domain Authority

Ωστόσο, μην το δέσετε κόμπο γιατί υπάρχουν περιπτώσεις που σελίδες με χαμηλό Domain Authority να κόβουν προς τα πάνω στην Google με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά γιατί είναι πιο σχετικές με το αντικείμενο και γιατί το Domain Authority έχει να κάνει με όλο το site, ενώ η συγκεκριμένη σελίδα έχει καλύτερο Page Authority για τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί και τη συγκεκριμένη σελίδα προορισμού.

Οπότε, υπάρχει και το Page Authority που είναι ξεχωριστά το Domain Authority της κάθε σελίδας που έχει το site σας. Το site σας έχει και συνολικά Domain Authority και Page Authority για κάθε σελίδα που υπάρχει στο site σας.

Τώρα, το PageRank δημιουργήθηκε από την Google, από τον Larry Page, όπως σας είπα πριν από πολλά χρόνια. Ο δείκτης της είναι λογαριθμικός, δηλαδή για να πάω από το 0 στο 1 χρειάζομαι 25 backlink, για να πάω από το 1 στο 2 125, από το 2 στο 3 625.

Όταν ένα site είναι από το 20 στο 30 χρειάζεται πολύ λιγότερη προσπάθεια με backlinks απ’ ότι για να πάει από το 70 στο 80. Άρα, είναι ένας λογαριθμικός δείκτης ποιότητας μιας ιστοσελίδας.

Πώς μπορούμε να μάθουμε σήμερα ποιο είναι το Domain Authority της ιστοσελίδας μας;

Πώς μπορούμε να μάθουμε σήμερα ποιο είναι το Domain Authority της ιστοσελίδας μας;

Υπάρχει μια δωρεάν υπηρεσία στο Moz, μπορείτε να κάνετε click στο Link ή να το ψάξετε στην Google, λέγεται Moz Open Explorer.

Χρειάζεται να κάνετε μια εγγραφή, η οποία είναι δωρεάν, αλλά δυστυχώς έχω παρατηρήσει κι εγώ ότι δεν έχει πολλές πληροφορίες.

Είναι φτωχό το Moz και η βάση δεδομένων που έχει για να σας δείξει το σωστό Domain Authority.

Έτσι, προτιμάω πιο πολύ να βρω το Domain Authority μιας ιστοσελίδας και να κοιτάξω το Domain Authority των ανταγωνιστών και άλλων ιστοσελίδων μέσα από το έγκυρο website Ahrefs, το οποίο δυστυχώς είναι λίγο βαρβάτο στη συνδρομή του, είναι 90 ευρώ το μήνα, αλλά έχουν και μια δωρεάν δοκιμή με 7$ που μπορείτε να γραφτείτε με την κάρτα σας για 7 μέρες και μετά αν ακυρώσετε τη συνδρομή, μπορείτε να κρατήσετε τη συνδρομή σας μέσα στο AHREFS και να βλέπετε το Domain Authority.

Το Ahrefs έχει και έναν άλλο δείκτη πέρα από το Domain Authority, το DR που είναι το Domain Rating που είναι ακριβώς ανάλογο του Domain Authority του Moz.

Φαίνεται ότι τα στοιχεία δεν συγκλίνουν, δηλαδή ένα site μπορεί να έχει Domain Rating 60 και Domain Authority 40, σύμφωνα με το Moz και PageRank 3. Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από την Google, αλλά τουλάχιστον έχουμε ένα μέτρο στάθμισης ποιότητας μια σελίδας και της σημαντικότητας της.

Επίσης, το Ahrefs έχει και το UR rating, URL Rating δηλαδή που είναι λίγο διαφορετικό από το Domain Rating, γι’ αυτό και εμείς κοιτάμε περισσότερο το DR που είναι το Domain Authority και μας ενδιαφέρει περισσότερο.

5 Παράγοντες που καθορίζουν το Domain Authority

Πάμε τώρα στην επόμενη ερώτηση: πώς καθορίζεται το Domain Authority και τι πρέπει να κάνουμε.

Γιατί άμα ξέρουμε πως καθορίζεται κάτι θα ξέρουμε και τι να κάνουμε και τι να βελτιώσουμε και να μετρήσουμε.

Πρέπει πάντα να μετράτε τι κάνετε στο SEO γιατί το SEO είναι επιστήμη και τέχνη και μετριούνται τα πάντα.

Ό,τι δεν μετριέται, δεν μπορούμε να το διαχειριστούμε. Δεν μπορούμε να το αυξήσουμε να το μειώσουμε ή  να το αυξομειώσουμε.

Οπότε, εγώ έχω 5 βασικούς παράγοντες, κάνοντας μελέτη στην κοινότητα του SEO άλλα και με την προσωπική μου εμπειρία και θα σας τους απαριθμήσω. 5 βασικοί παράγοντες για να βελτιώσουμε το site μας για να ανεβάσουμε και να αυξήσουμε το Domain Authority στα ύψη, να αυξήσουμε την ορατότητα μας για λέξεις κλειδιά που δεν βγαίνουμε ακόμη και σήμερα και θα σας τα πω τώρα.

  1. Αριθμός των εισερχόμενων links προς το site μας
  2. Ποιότητα και σχετικότητα των εισερχομένων links
  3. Ποιότητα περιεχομένου
  4. Social signals
  5. Το Συνολικό SEO

1 Αριθμός των εισερχόμενων links προς το site μας

Ο πρώτος είναι ο αριθμός των εισερχόμενων links προς το site μας.

Τα εισερχόμενα backlinks, τα incoming links συνολικά.

Δεν αναφέρει μόνο το referring domains και το καλύτερο είναι να είναι ο αριθμός των referring domains. Όσο περισσότερα referring domains, τόσο αυξάνεται το Domain Authority. Referring domains είναι άλλες σελίδες που δείχνουν προς τα εμάς.

Τα backlinks μπορεί να είναι όλα τα backlinks που δείχνουν προς τα εμάς και μια ιστοσελίδα μπορεί να δίνει και 10 backlinks, σε αντίθεση με τα referring domains που μια σελίδα μας δίνει μόνο 1 link, αλλά επειδή είναι από διαφορετικά referring domains, τότε έχουμε μεγαλύτερη αξιοπιστία και ισχύ στην Google.

2 Ποιότητα και σχετικότητα των εισερχομένων links

Ο δεύτερος παράγοντας είναι η ποιότητα και η σχετικότητα των εισερχομένων links.

Δηλαδή και τα backlinks που παίρνουμε πρέπει να είναι από site με υψηλό Domain Authority και να είναι σχετικά με την ιστοσελίδα μας. Το Domain Authority αυξάνεται περισσότερο όταν παίρνω backlinks από τον κλάδο μου, την κατηγορία μου και δεν παίρνω άσχετα backlinks.

Για παράδειγμα, έχω site για SEO και παίρνω links από άλλα site για SEO. Αυτό βοηθάει περισσότερο από το να πάρω link από ένα αθλητικό site.

Βέβαια, μην το δένετε κόμπο, όλα τα backlinks έχουν αξία και θα σας δώσω παράδειγμα και όλα τα backlinks και από το εξωτερικό ακόμα. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα, ένα είστε ένα συγκρότημα, οι Scorpions π.χ. είναι γερμανικό συγκρότημα.

Από πού θα πάρετε backlinks στο site σας; Η απάντηση είναι από όλο τον κόσμο. Ινδία, Φιλιππίνες, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Αμερική, Ελλάδα. Η Google δεν το θεωρεί spam γιατί οι Scorpions είναι ένα διεθνές συγκρότημα, άρα μπορώ να πάρω backlinks από παντού.

Πιστεύω καταλάβατε το νόημα.

3 Ποιότητα περιεχομένου

Πάμε στο τρίτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξουμε που είναι η ποιότητα περιεχομένου. Το site μας πρέπει να έχει ποιοτικό περιεχόμενο ήδη πριν ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε  backlinks, αλλά γενικά πρέπει να έχει ποιοτικό περιεχόμενο. Πρέπει να έχει σελίδα προορισμού με 2.000 λέξεις τουλάχιστον, να έχει κάποιο εύρος, δηλαδή να μην είναι μόνο 3 σελίδες.

Πρέπει να έχει ένα ανοιχτό blog που να γράφουμε άρθρα, πρέπει να έχει βίντεο, πρέπει να έχει φωτογραφίες, πρέπει να έχει ινφογραφικά.

4 Social signals

Το 4 είναι τα Social Signals. Τα Social Signals είναι τα Like στο Facebook, τα Shares, τα Tweets, τα Retweets, οι κοινοποιήσεις στο LinkedIn, στο VKontakte, στο Pinterest, στο Tumblr, γενικά στα Social Media.

Είναι ένας δείκτης δημοτικότητας της ιστοσελίδας μας στα Social Media που μας βοηθάει να αυξήσουμε το Domain Authority.

Η δημοτικότητα βοηθάει πάντα στα Social Media και τα Social Signals, αν και μετράνε μόνο κατά 3,5% στη συνολική κατάταξη της Google, είναι αναγκαία για να έχει ένα σωστό και υπαρκτό, ρεαλιστικό, πραγματικό SEO προφίλ.

5 Το Συνολικό SEO

Και το 5 είναι αυτό που σας λέω, το συνολικό SEO. Δηλαδή συνολικά η ιστοσελίδα μας πρέπει να έχει καλύτερο SEO σε όλους τους πόντους από κάποια άλλη ιστοσελίδα, για να έχει υψηλότερο Domain Authority.

Οπότε, άμα η ιστοσελίδα σας έχει πολύ κακό SEO ή δεν έχει καθόλου SEO, μόνο η βελτίωση του SEO, χωρίς να κάνετε backlinks ή χωρίς να προσθέσετε περιεχόμενο, μπορεί να σας οδηγήσει στην αύξηση του Domain Authority.

Μπορεί να είναι λίγο δύσκολο, αλλά μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μου, μην ξεχάσετε να κάνετε Like, να αφήσετε το σχόλιο σας, γιατί πάρα πολλοί ακροατές – τηλεθεατές έχουν κάνει ερωτήσεις και τις έχουμε απαντήσει με βίντεο.

Πάντα συλλέγουμε τις καλύτερες ερωτήσεις που μπορούν να γίνουν βίντεο, γιατί έχουν εκπαιδευτική αξία και τις κάνουμε βίντεο σ’ αυτό το κανάλι.

Επίσης μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter μου όπου κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα πάρα πολύ χρήσιμο Newsletter με πλούσιο περιεχόμενο σχετικά με το SEO, πώς να βγείτε πρώτοι στην Google, πώς να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας, πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet και διάφορα άλλα πράγματα που άπτονται το αντικείμενο του SEO.

7 Βήματα για να βελτιώσουμε το Domain Authority

Και πάμε τώρα στα 7 βήματα για να βελτιώσουμε το Domain Authority.

7 βήματα για να εκτοξεύσουμε  το Domain Authority στα ύψη, να κατατροπώσουμε τον ανταγωνισμό και να γίνουμε οι καλύτεροι του χωριού. Επειδή πάρα πολλοί χάνονται διαβάζοντας πολλά πράγματα, υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη παραπληροφόρηση στο SEO, πιστέψτε με, πράγματα που αντίκεινται.

Η ίδια η Google παραπληροφορεί τους πάντες κάθε φορά βγάζοντας καινούργια φιρμάνια και καινούργια χαμπέρια που δεν τα έχουμε δοκιμάσει και δεν ξέρουμε κατά πόσο ισχύουν. Δεν λέω ότι η Google δεν είναι έγκυρη εταιρεία, αλλά είναι ιδιωτική εταιρεία και πρέπει να προστατέψει τον αλγόριθμο της, πρέπει να προστατέψει τα αποτελέσματα αναζήτησης από τους επιτήδειους.

Βγάζει κατά καιρούς πράγματα που δεν ξέρουμε αν ισχύουν, κατά 80% ισχύουν πάντως.

Μη νομίζετε κάθε φορά ότι αυτό που λέει η Google δεν ισχύει, ισχύει σε πολλές περιπτώσεις, απλά λένε κάποια πράγματα που είναι στον αέρα για να ωραιοποιήσουν την κατάσταση. Λοιπόν, σας δίνω έναν μπούσουλα για να μη χαθείτε, 7 βήματα για να βελτιώσετε το Domain Authority.

Πόσο θα βελτιωθεί; Αυτό εξαρτάται από το πόσο θα επιμείνετε για να κάνετε αυτή τη διαδικασία που μπορεί να κρατήσει και μήνες, άλλα από τον πρώτο μήνα μπορεί να δείτε αποτελέσματα άμεσα.

1 Βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης

Το πρώτο βήμα είναι να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης. Η ταχύτητα φόρτωσης, αν και δεν είναι παράγοντας SEO επίσημα, περιλαμβάνεται στο User Experience που είναι παράγοντας SEO και στο συνολικό SEO της ιστοσελίδας σας.

Άμα έχετε αργό site, ειδικά eshop που άμα καθυστερεί χάνουμε πωλήσεις, 1 δευτερόλεπτο καθυστέρησης και χρόνου αναμονής που περνάει χάνουμε το 10% του τζίρου.

Το ίδιο συμβαίνει και με ένα κανονικό site που αργεί να φορτώσει, κανείς δεν θα μου στείλει μήνυμα, κανείς δεν θα με πάρει τηλέφωνο, θα δει ότι κάτι δεν πάει καλά στο site μου και θα πάει στο επόμενο site, στον ανταγωνιστή, θα πάρει τηλέφωνο αυτόν, θα ψωνίσει από αυτόν.

Γι’ αυτό μείνετε ως το τέλος που θα σας δώσω μια σούπερ προσφορά, οι προτεινόμενες εταιρείες hosting για να αυξήσετε την ταχύτητα του site σας είναι η Myip με τους light speed server στην Ελλάδα, καταπληκτική ταχύτητα. Το site μου τρέχει σε light speed server και πιστεύω ότι πιάνουμε την ταχύτητα φωτός, έτσι είναι με τον light speed server και η WPX που είναι από τις πιο γρήγορες εταιρείες hosting. Σας δίνω 2 επιλογές, για να μη νομίζετε ότι είμαστε φτωχοί σε επιλογές.

Προσωπικά έχω πάνω από 50 εταιρείες hosting, μπορεί να είναι και 100, αυτή τη στιγμή με πακέτα φιλοξενίας, οπότε ξέρω ανά πάσα στιγμή ποιος είναι αργός και ποιος είναι γρήγορος. Άρα μη με ρωτάτε ότι τάχα δεν ξέρω, φαντάζομαι ότι ξέρω λίγο καλύτερα από εσάς, γι’ αυτό και είμαι εδώ.

Βάλτε πιο γρήγορο θέμα στο WordPress

Βελτιώστε την ταχύτητα φόρτωσης, αλλάξτε θέμα.

Πάρτε ένα ταχύτερο θέμα στο WordPress που έχει λιγότερο κώδικα. Μπορείτε να δείτε στο Google PageSpeed Insights πόσο γρήγορα ή αργά τρέχει το site σας σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και να βελτιώσετε την ταχύτητα του.

Όπως και στο Pingdom μπορείτε να δείτε την απόλυτη ταχύτητα απόδοσης και να κάνετε τις απαραίτητες διορθώσεις. Δεν θέλω να επεκταθώ κι άλλο στο θέμα, γιατί το βίντεο θα κρατήσει πάρα πολύ αν αναλύω κάθε παράγοντα χωριστά τόσο πολύ.

Έχω πάρα πολλά βίντεο σχετικά με την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας, με την ταχύτητα φόρτωσης του WordPress, μπορείτε να τα διαβάσετε στο site μου και να τα δείτε στο κανάλι μου.

2 Διορθώστε το εντός σελίδας SEO ή  τεχνικό – technical SEO

Πάμε στο 2. Διορθώστε το εντός σελίδας SEO ή  τεχνικό – technical SEO.

Tο εντός σελίδας SEO είναι πάρα πολύ εύκολο, το πιο εύκολο που μπορούμε να κάνουμε. Μπορεί να είναι το πιο δύσκολο για κάποιους που δεν τους αρέσει το διάβασμα, το γράψιμο ή οι διορθώσεις ή ο προγραμματισμός και ο κώδικας.

Το τεχνικό SEO είναι να έχουμε σωστές παραγράφους, σωστή μορφοποίηση, σωστές κεφαλίδες τίτλους με τη λέξη κλειδί, να έχουμε 2.000 λέξεις κείμενο όπου χρειάζεται ή και παραπάνω.

Αν ο ανταγωνισμός έχει 3.000, πρέπει να έχουμε και εμείς 3.000, αρκεί να έχουμε καλύτερη ποιότητα περιεχομένου από τον ανταγωνισμό.

Πρέπει να έχουμε σωστό meta description, εξερχόμενα links, εισερχόμενα links από ποιοτικά sites προς το site σας, να έχουμε εικόνες, να έχουμε βίντεο όπως έχω εγώ αυτή τη στιγμή γιατί μπορείτε να διαβάσετε την αποδελτίωση του βίντεο κάνοντας click και μπείτε στο site μου, οπότε έχω ένα πολύ πλούσιο περιεχόμενο θα σας ικανοποιήσει ή τουλάχιστον θα σας βοηθήσει να κάνετε κάτι στο internet, αν ξεκινάτε κι εσείς.

Έχω βίντεο για το τεχνικό SEO και άρθρα γι αυτό. Δείτε περισσότερα στα Μαθήματα WordPress.

3 Φροντίστε το site σας να είναι mobile first design

Πάμε στο 3. Φροντίστε το site σας να είναι mobile first design, το να είναι πρώτα για κινητές συσκευές. Διαβάζουμε να λένε ότι πρέπει να είναι mobile friendly.

Αυτό δεν είναι κάτι. Η Google, εδώ και 2 χρόνια, από το 2019 έχει ξεκινήσει το mobile first indexing σε όλα τα site που είναι mobile first indexed, που είναι έτοιμα γι αυτό το πράγμα.

Τα λανσάρει πιο μπροστά στα αποτελέσματα αναζήτησης από κινητά και πιστέψτε με οι σταθεροί υπολογιστές τείνουν προς κατάργηση σε όλα τα επαγγέλματα που δεν τους χρησιμοποιούν.

Δηλαδή κάποιος που είναι κομμωτής δεν θα έχει σταθερό υπολογιστή, εκτός κι αν θέλει να βάλει μουσική ή να κλείσει ραντεβού, αλλά οι αναζητήσεις του γίνονται από κινητό. Κάποιος που είναι οδηγός ταξί και είναι πάρα πολύς κόσμος έξω στον δρόμο καθημερινά, θα μπει από το κινητό του.

Κι εγώ τις περισσότερες αναζητήσεις τις κάνω από κινητό. Άρα όποιες ιστοσελίδες δεν είναι mobile first indexed, χάνονται στο κινητό, γιατί αν κάνετε μια μικρή έρευνα θα δείτε πόσοι επισκέπτες έρχονται site σας από κινητό και πόσοι από υπολογιστή, θα πάθετε την πλάκα της ζωής σας.

Το 70% των επισκεπτών έρχονται από κινητές συσκευές ή tablets. Υπάρχει τάση να πάει στο 90% οπότε το mobile first indexed και το mobile first indexed είναι στάνταρ. Άρα, προσέξτε το με τον προγραμματιστή σας γιατί είναι πολύ σημαντικό για το Domain Authority του site σας.

4 Δημιουργήστε 10 άρθρα ή 10 σελίδες προορισμού

Πάμε στο 4. Δημιουργήστε 10 άρθρα ή 10 σελίδες προορισμού.

Πρέπει κάθε μήνα να γράφετε άρθρα ή να δημιουργείτε καινούργιες σελίδες στο site σας σχετικά με το site σας και τις λέξεις κλειδιά. Έχω πει επανειλημμένως ότι χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 άρθρα, άρα χρειαζόμαστε ένα ημερολόγιο δημοσιεύσεων για όλη τη χρονιά.

Έχω και εγώ ημερολόγιο δημοσιεύσεων που λέω ότι θέλω να κάνω τουλάχιστον 52 βίντεο, 1 κάθε βδομάδα, άρα 52 άρθρα στο site μου όλο τον χρόνο και τα εμβόλιμα δηλαδή μεσοβδόμαδα, άρα μπορεί να κάνω 100 βίντεο ή 150 και ανάλογα τα άρθρα στο site μου.

Έτσι, πρέπει να κάνετε και εσείς ή να ανανεώνετε το παλιό περιεχόμενο, προσθέτοντας νέο περιεχόμενο.

Αλλά πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 10. Όσα site είναι τηλεγραφήματα, δεν τα πάνε καθόλου καλά στην Google. Άμα δεν έχετε περιεχόμενο, πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε 10 άρθρα 2.000 λέξεων ή 10 σελίδες προορισμού αυτή τη στιγμή.

Άμα ήδη έχετε 10 άρθρα θα πρέπει να προσθέσετε άλλα 10 άρθρα, άμα έχετε 100 άρθρα θα πρέπει να προσθέσετε άλλα 10 για να βελτιώσετε το Domain Authority. Κανονικά θα πρέπει να προσθέσετε παραπάνω, αλλά τουλάχιστον 10.

5 Δημιουργήστε ποιοτικά backlinks

Πάμε στο νούμερο 5. Δημιουργήστε ποιοτικά backlinks. Ποια είναι τα ποιοτικά backlinks; Τα ποιοτικά backlinks είναι από site που δεν είναι spam και έχουν γίνει με το χέρι. Είναι πολύ σημαντικό να μην κάνετε spam στο site σας και να κρατήσετε όσο πιο ποιοτικά backlinks στο συνολικό link profile.

Ένας εύκολος τρόπος για να κάνετε ποιοτικά backlinks είναι αμέσως ευθύς εξαρχής να ανοίξετε λογαριασμούς σε όλα τα Social Media Web 2.0 sites, όπως το Medium, το Blogger, το WordPress.com, όπως τα Tumblr και άλλα sites που είναι microblogging, όπως το Twitter και να κάνετε εκεί κάποιες δημοσιεύσεις, να γράψετε κάποια άρθρα που να δείχνουν προς το site σας.

Είναι πολύ σημαντικό τα κάνετε με το χέρι. Και τώρα θα σας δώσω ένα μυστικό που θα  δώσει πολύ μεγάλο boost σε όσους φτάσατε μέχρι εδώ που πρώτη φορά θα αποκαλύψω στο internet.

Όμως, το μυστικό δεν φτάνει από μόνο του, πρέπει να κάνουμε όλα τα παραπάνω μαζί. Για όσους θέλουν να αυξήσουν γρήγορα το Domain Authority και δεν έχουν χρόνο να ανοίξουν σε όλα αυτά τα site link profile, αν και κανονικά πρέπει να το κάνετε, μπορείτε να το κάνετε με κάποιο πρόγραμμα δημιουργίας backlink το οποίο κάνει προσομοίωση της ανθρώπινης νοημοσύνης.

Ένα από αυτά που είναι το καλύτερο και το ακριβότερο, δεν θυμάμαι πόσο κοστολογείται η άδεια του άλλα πρέπει να το αγοράσετε και χρειάζεται και έναν server για να τρέξει, dedicated server τον οποίο μπορείτε να τον πάρετε από την εταιρεία Myip με τον κωδικό PMSERVERS15 και σας δίνει 15% έκπτωση εφ’ όρου  ζωής για να τρέχει το πρόγραμμα που είναι το SEO Autopilot.

PMSERVERS15

Κάντε μια καμπάνια με το SEO Autopilot

Φτιαγμένο από Έλληνες προγραμματιστές, φίλοι μου, θα σας λύσει τα χέρια και θα σας βοηθήσει, έχω και link κάτω να γραφτείτε. Θα σας βοηθήσει να αυξήσετε το Domain Authority της ιστοσελίδας σας, ωστόσο από μόνο του δεν φτάνει, δεν θα φέρει την άνοιξη και πρέπει να κάνετε πολλά πράγματα μόνοι σας.

Προσωπικά, είμαι κατά όλων των προγραμμάτων που υπόσχονται πράγματα, η εμπειρία μου δείχνει ότι δεν φτάνει ένα πρόγραμμα για να βγείτε πρώτοι στην Google. Έχω δοκιμάσει όλα τα προγράμματα και έχω καταλήξει στο ίδιο πράγμα, ότι άμα δεν βάλει κάποιος το χέρι του – όχι ο Θεός – δουλειά δεν γίνεται. Άμα δεν γράψετε άρθρα, άμα δεν έχετε περιεχόμενο δεν υπάρχει να βγείτε στην Google.

6 Kάνετε κοινοποιήσεις στα Social Media

Πάμε στο 6 που είναι να κάνετε κοινοποιήσεις στα Social Media. Εάν έχετε κάνει προφίλ σε 10 βασικά Social Media και έχετε πάρει link και έχετε συμπληρώσει το προφίλ σας σωστά, κάτι που θα σας βοηθήσει να ανοίξετε backlinks σε αυτά είναι να το κάνετε σήμερα.

Ανοίξτε σελίδα στο Facebook, ανοίξτε Group page στο Facebook,  ανοίξτε Twitter, ανοίξτε Pinterest, ανοίξτε κανάλι στο YouTube, Instapaper, Tumblr. VKontakte.

Υπάρχουν πάνω από 350 σελίδες Social Media και περισσότερα, Soundcloud Mix και κάντε μέσα κοινοποιήσεις από το site σας, από διάφορες σελίδες για να μπορέσετε να πάρετε περισσότερα Social Signals που βοηθάνε στο συνολικό link profile και στο Domain Authority σας.

7 Κάντε υπομονή

Η υπομονή είναι χρυσός αυτή τη στιγμή για το Domain Authority σας, ειδικά αν το site σας είναι καινούργιο ή νεότευκτο. Για να πιάσει όλα τα backlink που έχετε κάνει η Google, όλα τα κείμενα και τη δουλειά που έχετε κάνει, χρειάζονται τουλάχιστον 15 μέρες γιατί τα ρομποτάκια της Google δεν ασχολούνται όλη τη μέρα με το site σας.

Έχουν να ταξινομήσουν τεράστιο περιεχόμενο, κάθε μέρα γίνονται δισεκατομμύρια σελίδες στον κόσμο, είναι πολύ απασχολημένα τα ρομπότ της Google, όποτε πρέπει να ανεβάζετε τακτικά περιεχόμενο.

Κάθε μέρα πρέπει να προσθέτετε περιεχόμενο ή να κάνετε backlink, για να ταξινομήσουν το περιεχόμενο στο site σας. Όσο πιο τεμπέλικο είναι το site σας στη δημιουργία περιεχομένου και backlink, τόσο πιο τεμπέλικο θα είναι και το Google bot με το site σας, λόγω εξοικονόμησης πόρων.

Θα πρέπει να κάνετε αυτά που σας είπα και να εξετάσετε μετά από ένα μήνα να δείτε πόσο θα ανέβει το Domain Authority σας. Μπορεί να ανέβηκε πολύ, μπορεί να ανέβηκε λίγο.

Ωστόσο, μπορείτε κάθε μήνα να κάνετε αυτόν τον κύκλο και να δείτε σταθερή άνοδο προς τα πάνω. Βοηθάει πιο πολύ να έχουμε σταθερή άνοδο προς τα πάνω στο Domain Authority, γιατί άμα έχετε παρακολουθήσει το βίντεο Content Velocity Link Velocity θα έχετε δει ότι πρέπει να έχω σταθερή αύξηση περιεχομένου και backlink για να δω αποτελέσματα στην Google και να αυξήσω και το Domain Authority ανάλογα.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting με την Myip

Οι 5 πρώτοι κερδίζουν  50% έκπτωση με τον κωδικό paramarketing50.

Και τώρα το δώρο σας. Για όσους μείνατε μέχρι εδώ συγχαρητήρια! Σημαίνει ότι είστε πολύ σοβαροί για το site σας και θέλετε να κάνετε κάτι αυτή τη στιγμή. Το δώρο σας είναι, για τους 5 πρώτους που θα γραφτούν και θα ανοίξουν hosting στην εταιρεία Myip, με τον κωδικό paramarketing50 παίρνουν 50% έκπτωση hosting σε ταχύτατους servers σε light speed.

Οι light speed servers ξεκινάνε από 200 ευρώ τον χρόνο, αλλά εσείς τους παίρνετε μόνο με 100 ευρώ λόγω του κωδικού paramarketing50.

Οπότε σηκωθείτε τώρα αμέσως, κάντε την αγορά του πακέτου hosting σας για να μεταφέρετε το site σας σε έναν ταχύτατο server, σε ένα ταχύτατο πακέτο hosting για να αυξήσετε και το Domain Authority.

Τέλος, θέλω να πω ότι και εμείς σαν εταιρεία SEO παρέχουμε υπηρεσίες SEO και πακέτα αύξησης Domain Authority. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, να ζητήσετε μια προσφορά για το site σας και να αυξήσετε δραματικά το Domain Authority και να κερδίσετε νέες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-1

Θέλετε να μείνετε σούπερ ενημερωμένοι με τις τελευταίες εξελίξεις στο SEO; Γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube και δείτε πρώτοι κάθε Δευτέρα στις 9 με την αυγούλα το νέο μου βίντεο για το SEO, την προώθηση ιστοσελίδων, το Amazon FBA και πολλά άλλα θέματα.

Ξέρω ότι το θέμα δεν έχει εξαντληθεί και θα μπορούσα να μιλάω για το SEO και τις μηχανές αναζήτησης ώρες. Επειδή θα πρέπει να παραδώσω και μερικές ιστοσελίδες που φτιάχνω παράλληλα, θα πρέπει να σας αφήσω. Γραφτείτε στο newletter και μείνετε συντονισμένοι στα επόμενα εκπληκτικά άρθρα για το SEO, τη Google και την κατασκευή ιστοσελίδων.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Δείτε περισσότερα για αποτελέσματα αναζήτησης της Google:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares