ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

e-commerce-seo-google-eshop-1

E-commerce SEO: Bγείτε στην πρώτη σελίδα της Google με το eshop σας!

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει δελεάσει πάρα πολλούς παραδοσιακούς επιχειρηματίες λόγω του χαμηλού κόστους εισόδου σε αυτήν την αγορά και του συνήθως χαμηλού κόστους δημιουργίας και συντήρησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

Βέβαια στην πορεία προς την επιτυχία, θα πρέπει γίνουν πάρα πολλά πράγματα και συνήθως η προώθηση του eshop σας να είναι πιο δύσκολη από όσο φαίνεται.

Παρόλαυτά, υπάρχουν πάρα πολλά ακόμα περιθώρια για να αυξήσετε τις θέσεις σας στη Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης και να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Παρακάτω σας δίνω 7 μοναδικές συμβουλές για το e-commerce SEO που για κάποιους θα αποδειχθούν σωτήριες και για κάποιους πολύ προσοδοφόρες.

1 Μην προσπαθείτε να κερδίσετε το skroutz και το bestprice

Άμα θέλετε να ξεπεράσετε σε θέσεις το skroutz ή το Amazon σε περίπτωση που απευθύνεστε στην αγορά του εξωτερικού, τότε δίνετε μια μάχη φθοράς που δεν θα την κερδίσετε μακροπρόθεσμα.

Όλα τα μεγάλα e-commerce sites έτσι και το skroutz, το πλαίσιο, το public και το eshop έχουν παγκόσμιας κλάσης backlinks και πολύ υψηλό domain authority. Είναι σαν να παίζει τελικό ο Παναιτωλικός με την Manchester United.

Σίγουρα κάποιες φορές μπορεί να γίνει η ανατροπή, αλλά γιατί να αναλάβετε τέτοιο τεράστιο φόρτο και να στοχεύετε τις ίδιες λέξεις κλειδιά με τον skroutz και το πλαίσιο και να θέλετε να τους ξεπεράσετε;

Αυτό που σας συμβουλεύω να κάνετε είναι να βρείτε λέξεις κλειδιά που είναι φράσεις κλειδιά για τις οποίες δεν στοχεύουν οι μεγάλοι του e-commerce.

Πως μπορείτε να βρείτε αυτές τις φράσεις λέξεις κλειδιά;

Απλούστατα κάντε έρευνα αγοράς μέσα στο ίδιο το skroutz. Δείτε για ποιές λέξεις κλειδιά δεν υπάρχουν αποτελέσματα μέσα στο ίδιο το skroutz και κατόπιν βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας με βάση αυτές τις φράσεις κλειδιά.

2 Δημιουργήστε το δικό σας market niche

Το market niche είναι το μικρομερίδιο ή μικροτμήμα της αγοράς. Για παράδειγμα η αγορά των αυτοκινήτων χωρίζεται σε πάρα πολλές μικρές κατηγορίες (market niche) όπως:

  • Αγορά cabrio αυτοκινήτων
  • Αγορά παλαιών συλλεκτικών αυτοκινήτων
  • Αγορά των mini van

Ο λόγος που θα πρέπει να δημιουργήσετε μόνοι σας την αγορά σας ή να στοχεύσετε σε μικρότερα τμήματα της αγοράς είναι για να αποφύγετε τον απευθείας ανταγωνισμό με τους μεγάλους του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το μάρκετινγκ εμπλέκεται πάρα πολύ στο e-commerce SEO και θα η στρατηγική αυτή στο μάρκετινγκ λέγεται στρατηγική διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό ή στρατηγική κυριαρχίας σε μικροτμήμα της αγοράς.

Σκεφτείτε για παράδειγμα τον Γερμανό ο οποίος όταν ξεκίνησε δυνατά το μάρκετινγκ ως εταιρεία πριν από 30 χρόνια εξειδικευόταν αποκλειστικά στις μπαταρίες και σε όλα τα είδη μπαταριών για αυτό και χρησιμοποιούσε το slogan, για όσους το θυμούνται η ρεκλάμα του Γερμανού τότε ήταν μπαταρίες από ένα ρολόι έως ένα ελικόπτερο.

Germanos-e-commerce-seo-1997

Ο λόγος τώρα που σας προτείνω να επιλέξετε ένα μικρότερο τμήμα της αγοράς και να το κυριαρχήσετε είναι γιατί τα μεγάλα τμήματα της αγοράς κυριαρχούνται από μεγάλες εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν πολύ μεγάλους διαφημιστικούς προυπολογισμούς και ήδη έχουν χτίσει το brand name τους πληρώνοντας εκατομμύρια κάθε χρόνο.

Το ίδιο το brand name τους και η προβολή του οδηγεί σε αναζητήσεις του ίδιου του brand στην Google και έτσι ανεβαίνουν από μόνα τους στην πρώτη θέση της Google. Επίσης τα απευθείας κλικ που παίρνουν στις ιστοσελίδες τους τα μεγάλα brands αποτελούν ένα πολύ δυνατό σήμα κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

 

Όσο μη ποιοτικό και να μην είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας ενός brand επειδή έχει τόσα πολλά απευθείας κλικ και τόσες πολλές αναζητήσεις είναι δύσκολο να μπορέσετε να το κερδίσετε.

3 Το να στοχεύσετε σε μικρότερο τμήμα της αγοράς κάνει το eshop σας πιο σχετικό

Το κριτήριο της σχετικότητας είναι πολύ σημαντικό για την Google, γιατί στοχεύοντας σε ένα πιο μικρό μερίδιο της αγοράς σας αυξάνετε κατακόρυφα την σχετικότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με τις λέξεις κλειδιά που στοχεύετε.

Και τα δύο βασικά κριτήρια με τα οποία σας κατατάσει η Google είναι:

  • Η σχετικότητα της ιστοσελίδας σας με τις αναζητήσεις των χρηστών και
  • Η σημαντικότητα της ιστοσελίδας

Η σχετικότητα και μόνη της σας δίνει ένα πολύ μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ώθηση στις μηχανές αναζήτησης.

4 Διαχεριστείτε το e-commerce site σας σαν brand παρά σαν site

To e-commerce marketing και κατά συνέπεια το e-commerce SEO έχει να κάνει κυρίως με το χτίσιμο ενός ισχυρού brand name site γιατί το ίδιο το brand name είναι αυτό που σας ανεβάζει στις μηχανές αναζήτησης και στις προτιμήσεις των καταναλωτών και όχι το αντίστροφο.

Την στρατηγική αυτή την ακολουθούν όλες οι μεγάλες εταιρείς του ηλεκτρονικού εμπορίου και για να μην αναφέρω τους ίδιους και τους ίδιους, θα σας αναφέρω μερικά eshop όπως το airtickets.gr, το ebay.com, το public.gr.

Θα πρέπει να βλέπετε το eshop σας σαν μια φίρμα και όχι σαν ένα μικρό site μεταπωλητή ή affiliate.

5 Βρείτε τα κενά της αγοράς και καλύψτε τα

Στοχεύεστε εκεί που υπάρχει πραγματική ανάγκη της αγοράς για το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας και υπάρχει και κενό της αγοράς. Στο άρθρο μου, Βγάλτε Λεφτά Από Το Ίντερνετ Βήμα 3 Αγορά Στόχος δίνω αυτήν ακριβώς την συμβουλή ξεκάθαρα.

Υπάρχουν πάρα πολλές στρατηγικές και τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε τα ηλεκτρονικά σας εισοδήματα, οι οποίες έχουν σαν κοινό παρονομαστή το παρακάτω:

Θα πρέπει να εξυπηρετήσετε μία ανάγκη σε μια αγορά στόχο που χρησιμοποιεί αποκλειστικά το Ίντερνετ για να καλύψει αυτήν την ανάγκη. Αυτή την ανάγκη θα πρέπει να την ικανοποιήσετε καλύτερα από τον ανταγωνισμό και σε χαμηλότερη τιμή για να θέλουν οι άνθρωποι να σας πληρώσουν και εσείς να βγάλτε λεφτά από αυτό.

Η πρόκληση είναι να αναγνωρίσετε μια ανθρώπινη ανάγκη με επαρκή ζήτηση ούτως ώστε να είναι βιώσιμη η αγορά στόχος ή το μικρομερίδιο ή μικροτμήμα της εν λόγω αγοράς.

Μετά θα πρέπει να αναπτύξετε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν για να καλύψετε αυτήν την ανθρώπινη ανάγκη και να βγάλτε λεφτά. Εάν κατανοήσετε το συγκεκριμένο βήμα λάθος, δυστυχώς όλο το ηλεκτρονικό blog θα έχει άσχημη κατάληξη. Θα έχετε δημιουργήσει μια ιστοσελίδα που δεν θα έχει καθόλου επισκέπτες ή θα έχετε επισκέπτες αλλά κανένας τους δεν θα αγοράζει αυτό που πουλάτε, οπότε θα είναι ακατόρθωτο ή εξαιρετικά δύσκολο να βγάλτε λεφτά.

Ανταγωνιστείτε όποια άλλα μικρά site θέλετε εκτός από τους μεγάλους του e-coomerce, ειδικά άμα το eshop σας είναι στην αρχή.

6 Ξεκινήστε με το on-page SEO πρώτα

Ο βασικός λόγος για να ξεκινήσετε με το on-page SEO είναι γιατί είναι πιο εύκολο από το off-page SEO και την εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία της κατασκευής backlinks και της εξεύρεσης νέων ιστοσελίδων για τοποθέτηση backlinks.

Το on page SEO είναι μια διαδικασία πιο εύκολη από το εκτός σελίδας SEO και άμα γίνει σωστά, μπορεί να σας αποδώσει μακροπρόθεσμα οφέλη και να έχετε πολύ καλά αποτελέσματα σε επίπεδο μετατροπών.

Γενικά μιλώντας, κάθε προσπάθεια προώθησης μιας σελίδας ηλεκτρονικού καταστήματος ή ενός eshop θα πρέπει να ξεκινάει από την βελτιστοποίηση του την εσωτερική και μετά θα πρέπει να πηγαίνουμε σε εκτός σελίδας βελτιστοποίηση.

7 Μπείτε σε όλους τους οδηγούς και σε όλα τα site

Ο στόχος σας και πάλι είναι συνδυαστικός: να κάνετε το brand name σας γνωστό και να ανεβείτε και στη Google.

Θα πρέπει να μπείτε σε όλους τους οδηγούς και σε όλες τις ιστοσελίδες που μπορείτε είτε πρόκειται για ανταλλαγή backlinks, web 2.0, ειδησογραφικά blogs, κατάλογοι στο ίντερνετ ή ο χρυσός οδηγός.

Θα πρέπει να έχετε ισχυρή παρουσία σε όλα τα πιθανά κανάλια πωλήσεων όπως τα social media, οι online κατάλογοι, τα e-coommerce malls, τα forums κτλ.

Η μαζική προβολή θα σας κάνει ευρέως γνωστούς και παράλληλα θα συλλέξετε και μερικά backlinks που θα ανεβάσουν στις μηχανές αναζήτησης.

Η όλη διαδικασία της προώθησης δεν γίνεται στιγμιαία αλλά θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον έναν ορίζοντα 12 μηνών μπροστά σας και κάποιο πλάνο μάρκετινγκ και SEO για το eshop σας.

Δείτε περισσότερα για το e-commerce SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Μενού
Shares