ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Έφτιαξα eshop με το E Λιανικό τι κάνω μετά

Έφτιαξα eshop με το E Λιανικό τι κάνω μετά

Δείτε βήμα βήμα τι πρέπει να κάνετε για να δημιουργήσετε ένα πετυχημένο και επικερδές ηλεκτρονικό μαγαζί!

Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και σήμερα θα μιλήσουμε για το τι να κάνετε αφού πήρατε το πρόγραμμα e-λιανικό και πήρατε επιδότηση για να φτιάξετε eshop.

Μετά το elianiko τι;

Σίγουρα έχετε πάει σε κάποια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων ή κάποια εταιρεία web design, πήρατε την επιδότηση, μπήκατε στο πρόγραμμα, φτιάξατε ένα eshop.

Κατά κύριο λόγο οι περισσότεροι από εσάς πήρατε WooCommerce, αλλά τώρα δεν ξέρετε τι να κάνετε, δεν έχετε πωλήσεις γιατί έχουν γίνει 16.000 eshop σε μια μέρα και γιατί θα πρέπει να βρείτε κάποιον τρόπο να κάνετε το eshop σας να λειτουργήσει.

Σε αυτό το βίντεο θα σας μιλήσω για το πώς να λειτουργήσετε το eshop σας που είναι το νούμερο 1 πιο σημαντικό πράγμα αυτή τη στιγμή στο Ίντερνετ αυτή τη στιγμή, πιστέψτε με δεν είναι κάτι άλλο.

Ο κόσμος δεν ξέρει να λειτουργεί το site του, δεν ξέρει να λειτουργεί το eshop του, μπορεί τυχαία να μπήκε σε μια επιδότηση, επειδή δελεάστηκε από το ποσό των 5.000 ευρώ, αλλά χωρίς τη βασική εκπαίδευση που χρειάζεται για να περπατήσει το eshop που έχετε φτιάξει είναι ακόμα ένα κατάστημα σε ηλεκτρονική μορφή.

Είναι σαν να ανοίξατε δεύτερο υποκατάστημα με επιδότηση.

Μπορεί να μην το έχετε διανοηθεί, να μην το έχετε συνειδητοποιήσει, να μην συμπεριφέρεστε όπως πρέπει να συμπεριφερθείτε, αλλά η έλλειψη γνώσεων δεν σημαίνει πως πρέπει να σας οδηγήσει σε αδράνεια και σε αποτυχία, αλλά πρέπει να κάνετε κάτι τώρα για να λειτουργήσει το site σας σήμερα και τουλάχιστον να σας αποφέρει κάποια έσοδα.

Τι πρέπει να κάνετε μετά το e-λιανικό

Σε αυτό το βίντεο θα σας πω τι πρέπει να κάνετε μετά το elianiko και όσο πιο γρήγορα τα κάνετε και τα εφαρμόσετε, τόσο πιο καλά θα πάτε στο Ίντερνετ και θα βγάλετε χρήματα μέσα από το eshop σας. Το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι να μάθετε να δουλεύετε το eshop σας.

1 Μαθαίνω πως δουλεύω το eshop μου

Νούμερο 1, σημειώστε, μαθαίνω πως δουλεύω το eshop μου.

Έχω πάρα πολλά βίντεο στο κανάλι μου στο YouTube για το πώς ανεβάζω προϊόντα στο WooCommerce, πως γράφω ένα άρθρο, πως ανανεώνω μια σελίδα και άλλα πολλά πράγματα που μπορείτε να γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube αυτή τη στιγμή και να τα δείτε όλα μαζί σιγά σιγά κάθε μέρα.

Αλλά το σημαντικότερο όλων είναι να καθίσετε να δείτε πως δουλεύει το eshop, πως ανεβάζω ένα προϊόν, τι ετικέτες να βάλω στο προϊόν, πως κατεβάζω το προϊόν, ποιο θα είναι το όνομα αρχείου που θα έχει η εικόνα του προϊόντος, πόσες εικόνες θα έχει κάθε προϊόν, πως αλλάζω κατηγορίες.

Πως κατεβάζω κατηγορία, πως γράφω άρθρα στο blog, τι κάνω αφού πάρω μια παραγγελία, που έρχονται οι παραγγελίες. Έρχονται στο email σας ή πάνε κάπου αλλού.

Με ποιον τρόπο πλήρωσε ο πελάτης;

Πλήρωσε με κάρτα;

Ήρθε κάποιος στο site σας και δεν αγόρασε;

Έχετε συνδέσει το eshop σας με το Google Analytics και πως μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο Google Analytics;

Έχετε ενεργοποιήσει τις μετατροπές, δηλαδή την παρακολούθηση των μετατροπών;

Πόσοι επισκέπτες μπήκαν στο site σας και πόσοι αγόρασαν;

Αυτά είναι σημαντικά πράγματα που θα πρέπει να τα διαλευκάνετε τώρα άμεσα γιατί θα πρέπει να κάνετε τα βασικά βήματα για τη λειτουργία του eshop σας.

Για εσάς που τα γνωρίζετε ήδη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα παρακάτω βήματα που θα σας πω, που είναι εξίσου σημαντικά.

Γιατί το βίντεο απευθύνεται όχι μόνο σε όσους που δεν είχαν eshop μέχρι χθες, αλλά και σε αυτούς που είχαν ήδη eshop και ξαναφτιάξανε ή και σε αυτούς που ήταν πολύ προχωρημένοι στη λειτουργία των eshop τους.

2 Μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργεί το Internet Marketing

Το δεύτερο θέμα είναι να μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργεί το eshop σας.

Γενικά με αυτό εννοώ να μάθετε περισσότερα για το πώς λειτουργεί το Internet Marketing, γιατί μπορεί να ξέρω πως λειτουργεί εσωτερικά το eshop, αλλά πρέπει να ξέρετε πως λειτουργεί και εξωτερικά το eshop.

Τι θα πει αυτό; Πώς θα μπορέσω να κάνω τον κόσμο να έρθει στο κατάστημα μου;

Άρα θα πρέπει να μάθω Internet Marketing.

Το Internet Marketing είναι μια πολύ παλιά λέξη, υπάρχει τουλάχιστον μια εικοσαετία και έχει να κάνει με όλα αυτά που χρειάζεται να κάνουμε για να φέρουμε κόσμο στο site μας και εμπεριέχει πάρα πολλά πράγματα, θα σας πω κάποια από τα πιο βασικά.

Ωστόσο, εσείς θα πρέπει να γίνετε μαθητές του Internet Marketing, μαθητές του Marketing, μαθητές του Digital Marketing.

Και πώς θα γίνει αυτό;

Πρώτα, θα γραφτείτε στο κανάλι μου στο YouTube γιατί έχουμε πολλά σημαντικά βίντεο για το πώς να κάνω κάτι, πώς να κάνω SEO, πώς να βγω στην Google, τι είναι οι μηχανές αναζήτησης. Είναι πολλά άλλα πράγματα που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε σφαιρική άποψη για το τι χρειάζεται να κάνετε και να βγάλετε λεφτά από το Internet.

Το δεύτερο είναι να γραφτείτε στο newsletter μου.

Στέλνουμε 2 – 3 φορές το μήνα κάποιο ενημερωτικό email που έχει γνώσεις και όχι προωθητικές ενέργειες, βίντεο στο YouTube που μπορείτε να το διαβάσετε και στο Blog μου, το Paramarketing.gr γιατί κάθε βίντεο αποδελτιώνεται και υπάρχει και σε κείμενο. Αλλά ακόμη μπορείτε να κρατήσετε σημειώσεις και να διαβάσετε και το κείμενο των βίντεο.

Επίσης, το τρίτο πράγμα εκτός από το newsletter, είναι να διαβάσετε το Blog του Paramarketing.

Έχουμε τα βίντεο σε άρθρα, αλλά έχουμε και άρθρα χωρίς βίντεο. Ακόμη, υπάρχουν πολλά ενημερωτικά κανάλια στο YouTube, πολλά blogs για το Internet Marketing, κυρίως στην Αμερική και στην αμερικάνικη αγορά.

Μπορώ να σας συστήσω μερικά όπως το Moz.com, το Search Engine Journal, το Neilpatel.com. Υπάρχουν διάφορα άλλα που κατευθύνονται σε διάφορες κατηγορίες κοινού και σε διάφορα επίπεδα γνώσεων που έχει κάποιος στο Internet Marketing.

Να ξέρετε ότι το 70% της κίνησης στο Ίντερνετ έρχεται μόνο από αυτά που κάνουμε εκτός site, δηλαδή το 70% είναι το Internet Marketing ή το εκτός σελίδας SEO και το 30% αυτά που κάνουμε μέσα στο site.

Οπότε θα πρέπει εφόσον μάθουμε εσωτερικά το eshop, να μάθουμε και εξωτερικά τι πρέπει να κάνουμε για να έλξουμε όλο τον κόσμο και να τους κάνουμε πελάτες και αυτούς που έρχονται για πρώτη φορά να τους ωθήσουμε να κάνουν επανάληψη αγορών στο eshop μας.

3 Προωθήστε το eshop σας

Τώρα λίγα λόγια για την προώθηση του eshop.

Το τρίτο βήμα είναι πώς να προωθήσετε το eshop σας.

Είπαμε προηγουμένως ότι πρέπει να μάθουμε τι πρέπει να κάνουμε στα πρώτα βήματα για να το προωθήσουμε, αλλά παράλληλα δε θα μείνουμε με τα χέρια δεμένα. Αυτά που μαθαίνουμε και διαβάζουμε και μελετάμε θα πρέπει να τα εφαρμόζουμε κάθε μέρα.

Το πρώτο πράγμα στην προώθηση είναι να κάνουμε SEO (Search Engine Optimization), βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.

Αν δεν το ξέρετε μόνοι σας μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά από την εταιρεία μας, το Paramarketing SEO Agency Και να συντάξουμε μια προσφορά αφού μελετήσουμε τις ανάγκες σας για να βγείτε στις πρώτες θέσεις της Google, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας, να κατακτήσετε νέες αγορές, να βρείτε νέους πελάτες, να αυξήσετε τα περιθώρια κέρδους, να αυξήσετε το CTR.

1 Προωθήστε το eshop σας με SEO

Υπάρχουν πολλοί στόχοι που μπορεί να έχει κάποιος σήμερα. Δε θέλω να αναφερθώ σε κάθε έναν από αυτούς, γιατί είναι θέμα για άλλο βίντεο αλλά θέλω να σας πω ότι ξεκινάμε κάνοντας SEO.

Πώς κάνουμε SEO;

Το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να καταχωρήσετε το site σας σε επαγγελματικούς οδηγούς, στο Επιμελητήριο, στους εμπορικούς συλλόγους, σε ενημερωτικά site που μπορούν να σας βάλουν δωρεάν ή έναντι αμοιβής με κάποιο άρθρο ή προτάσεις αγορών ή συμβουλές , όπως επίσης και να αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο στο site σας.

2 Ξεκινήστε με Facebok Ads και Social Media Ads

Το δεύτερο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι τα Social Media Ads και Google Ads και γενικότερα το Digital Marketing.

Τα Social Media Ads χωρίζονται σε Facebook Ads, Instagram Ads, τα βασικά κανάλια, συν ότι υπάρχουν πολλά κανάλια που μπορείτε να διαφημίσετε το site σα.

Όπως το TikTok Ads, Pinterest Ads, Twitter, Tumblr και άλλα social media που δεν είναι τόσο βασικά αλλά και τόσο κορεσμένα όσο το Facebook και μπορείτε να κάνετε διαφημίσεις με χαμηλότερο κόστος και να σας δουν περισσότερα άτομα.

3 Δημιουργήστε διαφημίσεις στο Google Ads

Σχετικά με το Google Ads δεν αρκεί μόνο το SEO, δεν αρκεί μόνο το Facebook, δεν αρκεί μόνο το Instagram, δεν αρκεί μόνο ένα μέσο. Θα πρέπει να φαίνεστε παντού και αυτή είναι βασική αρχή, όταν έχετε κάποιο κατάστημα και πρέπει να καταχωρηθείτε παντού.

Αν κάνετε τώρα τα πρώτα βήματα σας είναι δύσκολο να τα κάνετε όλα τέλεια, όποτε πρέπει να μπορέσετε να βγείτε σε ένα μόνο μέσο π.χ. ασχοληθείτε μόνο με το Instagram.

Βέβαια εκεί θα συναντήσετε δεκάδες χιλιάδες άτομα και άτομα που δεν ενδιαφέρονται καθόλου για το eshop σας, αλλά θα μπορέσετε να μάθετε πάρα πολλά πράγματα.

Ο στόχος είναι να ξεπεράσετε όσο πιο γρήγορα την καμπύλη μάθησης και να πάτε πάνω όσο πιο γρήγορα γίνεται και να πάτε πάνω, γιατί η καμπύλη μάθησης στο Internet Marketing είναι λίγο απότομη και θα πρέπει να μάθετε τα βασικά και να πάτε στο επόμενο που είναι να αρχίσετε να βγάζετε χρήματα από αυτό που κάνετε.

4 Γραφτείτε σε κάποιο newsletter και δημιουργήστε το δικό σας

Το τέταρτο πράγμα είναι να γραφτείτε σε newsletter.

Μπορεί να μην είναι μόνο το δικό μας, υπάρχουν πάρα πολλά ενημερωτικά newsletter από site του εξωτερικού και ελληνικά και θα πρέπει να παρακολουθείτε και να μελετάτε για να είστε καλύτεροι εσείς. Ακόμη και αν επιλέξετε μια εταιρεία SEO για να προωθηθεί το site σας πάλι θα πρέπει να μελετάτε για να γίνετε καλύτεροι.

Αυτός ήταν ο λόγος που είχα ξεκινήσει το δικό μου newsletter, γιατί ήθελα να εκπαιδεύσω τους πελάτες μου, να συνεννοηθούμε και να μπορέσουν να ασχολούνται με αυτά τα πράγματα που έχουν αξία σήμερα, γιατί με παίρνουν τηλέφωνο πάρα πολλοί άνθρωποι που μόλις έφτιαξαν site και δεν έχουν ιδέα για ότι χρειάζεται να γίνει.

Για ποιο λόγο έγινε το site, για ποιο λόγο έχουμε το συγκεκριμένο hosting, για ποιο λόγο χρειάζεται data center το site για να τρέξει, για ποιο λόγο πρέπει να κάνω Google Ads και SEO, γιατί δεν δουλεύουν τα Google Ads.

Πολύ σημαντικό, τα Google Ads δεν είναι μαγικό κουμπί που βάζω 100 ευρώ παίρνω 1000 και γίνομαι εκατομμυριούχος σε μια μέρα. Αυτό γινόταν το 2003.

Τώρα έχουν περάσει σχεδόν 20 χρόνια και έχουν αλλάξει τα πάντα. Υπάρχουν καινούργια πράγματα, καινούργιοι τρόποι προώθησης που θα πρέπει να τους εφαρμόσετε αφού μάθετε τους βασικούς τρόπους προώθησης.

Άρα, το γεγονός ότι πρέπει να μάθετε να δουλεύετε το eshop σας και να αναβαθμίσετε τις γνώσεις σας  είναι μονόδρομος.

Όσοι δεν μελετήσετε, δεν αναβαθμίσετε τις γνώσεις σας και δεν βρείτε τους σωστούς συνεργάτες να το κάνετε, δυστυχώς δεν έχετε καμία ελπίδα στον ηλεκτρονικό χώρο και θα δείτε ότι το e-λιανικό ήταν μια φούσκα και πήρατε τα λεφτά χωρίς λόγο.

5 Δημιουργήστε κωδικούς έκπτωσης

Ο πέμπτος τρόπος είναι κωδικοί έκπτωσης. Όπως παρατηρείτε σε πάρα πολλά site δίνουν κωδικούς έκπτωσης, ειδικά στα κανάλια ANT1, MEGA οι παρουσιάστριες δίνουν κωδικούς έκπτωσης και λένε αγοράστε αυτό το συνολάκι π.χ. με τον κωδικό έκπτωσης X30 που δίνει 30% έκπτωση.

Είναι πολύ σημαντικό για να προσελκύσετε νέο κόσμο να δίνετε κουπόνια έκπτωσης, π.χ. 5 ευρώ έκπτωση στην επόμενη σας αγορά, 10% έκπτωση με αυτό το κουπόνι.

Προσοχή μη φτάσετε στο σημείο να γίνετε κουπονατζίδικο π.χ. και να βγάζετε κουπόνια συνέχεια, γιατί ο κόσμος θα νομίζει ότι είστε εκπτωτικό site. Δεν είστε εκπτωτικό site εκτός κι αν είστε όντως εκπτωτικό site. Ωστόσο, τα κουπόνια θα φέρουν κίνηση στο site σας όπου και να τα βγάλετε.

Και στο Google Ads να το βγάλετε και στο SEO να το κάνετε και στα κανάλια να βγείτε το ίδιο πράγμα θα φέρει κίνηση.

6 Συνεργαστείτε με τη Linkwise

Το νούμερο 6 είναι να μπείτε στη Linkwise. Η Linkwise είναι μια εταιρεία που έχει πάρα πολλούς influencers και σας φέρνει συστημένο traffic, δηλαδή από τα site τους ή τα social media αυτών έναντι κάποιας αμοιβής που είναι γύρω στο 10% και 3% έξοδα διαχείρισης από τη Linkwise.

Πολύ σημαντικό να μπείτε και εκεί, όλες οι μεγάλες εταιρείες είναι εκεί πέρα.

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο paramarketing.gr/linkwise σαν επισκέπτες, σαν ιδιώτες για να δείτε ποιες εταιρείες υπάρχουν μέσα και τι έχουν φτιάξει αυτοί και μετά να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα, δηλαδή να εγγραφείτε ως επιχείρηση στη Linkwise.

7 Μπείτε στο Skroutz και Bestprice

Το έβδομο βήμα είναι να εγγραφείτε στο Skroutz, στο Bestprice.

Έχω μιλήσει για το Skroutz, πιστεύω ξέρετε τι είναι. Είναι ένα πολύ σημαντικό marketplace, δηλαδή ένα πολυκατάστημα με διάφορα καταστήματα όπου γίνεται σύγκριση τιμών.

Ο πόλεμος τιμών δεν βοηθάει κανέναν, απλά ο στόχος σας είναι να μπείτε στο Skroutz για να αποκτήσετε επαναληψιμότητα αγορών, δηλαδή να βρείτε νέους πελάτες για να αγοράζουν από εσάς χωρίς το Skroutz, αυτός είναι ο στόχος.

Ο Skroutz είναι πολύ προσοδοφόρος, έχει αποτελεσματικότητα, αλλά μπορεί να συμβεί το αντίθετο να πουλάτε μόνο μέσω του Skroutz, να εγκλωβιστείτε εκεί πέρα και να μην κάνετε καμία πώληση μόνοι σας.

Προσέξτε τον πόλεμο τιμών και τη σκρουτζοποίηση.

8 Διαφημίστε το site σας στην τηλεόραση

Και πάμε στο 8 που είναι να διαφημίσετε το site σας στην τηλεόραση.

Μπορείτε να πάτε σε κάποια εκπομπή, εφόσον το site σας έχει τις υποδομές και εφόσον έχετε τα προϊόντα και να διαφημίσετε το site σας με κάποιον κωδικό έκπτωσης και αυτό βοηθάει πολύ, γιατί κάποιοι θα προτιμήσουν να μπουν στο site σας για να πάρουν την έκπτωση, παρά να μπουν επειδή απλά κάποιος το ανέφερε και να αποκτήσετε πάρα πολλή κίνηση.

Στόχος να αποκτήσετε επαναληψιμότητα αγορρών

Πάλι ο στόχος είναι να αποκτήσετε επαναληψιμότητα αγορών και να σας γνωρίσουν οι πελάτες.

Αν δεν καταφέρετε να βγάλετε χρήματα ή να αποκτήσετε την κίνηση που θέλετε με αυτούς τους τρόπους, υπάρχουν δεκάδες άλλοι τρόποι. Απλά πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι χρειάζεται λίγος χρόνος οπότε το ερώτημα είναι πόσος χρόνος χρειάζεται για να μπορέσει το site να αποφέρει καρπούς.

Αυτό εξαρτάται από τον ανταγωνισμό σας και από την αγορά σας.

Δεν είναι το ίδιο για όλα τα site, αλλά θα σας πω ότι πρέπει να ασχολείστε με το eshop σας τουλάχιστον 12 μήνες και με την προώθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, ασχέτως άμα μπήκατε στο e-λιανικό ή όχι.

Αυτό συμβαίνει για όλα τα καταστήματα και θα πρέπει να το κάνετε συναπτά και όχι κάνω ένα μήνα προώθηση και μετά δεν κάνω τίποτα, γιατί απογοητεύτηκα.

Δημιουργήστε το Brand σας και κάντε τον κόσμο να σας θυμάται

Πρέπει να το κάνετε κάθε μήνα μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα, γιατί το SEO και η προώθηση ενός καταστήματος δουλεύει σωρευτικά στην Google, στα Social Media και στο κοινό σας.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το 85% των αγορών γίνονται από την 7η μέχρι τη 12η επίσκεψη κάποιου στο eshop σας, δηλαδή πρέπει να σας δει κάποιος 7 φορές για να σας θεωρήσει γνωστό και να σας εμπιστευτεί.

Αυτός είναι και ο λόγος που η Coca Cola και οι μεγάλες εταιρείες κάνουν συνέχεια διαφημίσεις, ενώ τις ξέρουν όλοι, για να υπενθυμίσουν ότι είναι εκεί.

Αν η Coca Cola δεν κάνει διαφήμιση, κάποιες άλλες εταιρείες όπως π.χ. η Redbull θα της πάρει μερίδιο της αγοράς ή άλλο προϊόν, όπως ο καφές που είναι ανταγωνιστής της Coca Cola, είναι διεγερτικό και έχει τεράστιο μερίδιο της αγοράς, θα πάρει μερίδιο από την Coca Cola και ούτω καθεξής.

Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και με το δικό σας eshop.

Ακόμη και ρούχα να έχετε, όλοι φοράμε ρούχα,  που είναι πολύ ανταγωνιστικό είδος, απλά αγοράζουμε από αλλού για κάποιον λόγο. Π.χ. αυτό το πουκάμισο το αγόρασα από το Zara γιατί το Zara το βλέπω κάθε μέρα, γιατί έχει τεράστιο διαφημιστικό budget και γιατί είναι brand.

Εδώ θέλω να πω το τελευταίο πράγμα. Στόχος σας είναι να χτίσετε brand.

Μη ξεχνάτε ότι όλα αυτά που σας είπα παραπάνω είναι πάρα πολύ ωραία, πολύ σωστά αλλά μόνο τα brands θα επιβιώσουν στο Internet.

Έχετε δεν έχετε brand και έχετε μπει στο e-λιανικό για να φτιάξετε eshop, ο στόχος σας είναι να χτίσετε brand, αναγνωρισιμότητα, αξιοπιστία και εμπιστοσύνη στον καταναλωτή και να τον κάνετε να αγοράζει από εσάς συνέχεια, γιατί οι αγορές του θα είναι λόγω συνήθειας.

Αγοράζει από εσάς, γιατί έχει συνηθίσει να αγοράζει από εσάς.

Ο πελάτης προέρχεται από το ρήμα πελάζω που σημαίνει συχνάζω. Άρα, ο πελάτης σας είναι αυτός που συχνάζει στο eshop σας.

Θέλετε να χτίσετε ένα eshop που θα είναι συχναστήριο, «καφετέρια πελατών», καφετέρια ρούχων, μπουτίκ, καφετέρια εργαλείων αν πουλάτε εργαλεία, καφετέρια κινητών αν πουλάτε κινητά.

Αυτό θέλετε και αυτός είναι ο στόχος σας.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο επόμενο hosting

Τέλος μην ξεχνάτε να κερδίσετε 50% έκπτωση στο επόμενο hosting από την εταιρεία Myip με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Η εταιρεία Myip έχει πάρα πολύ γρήγορους servers σε LiteSpeed ταχύτητα.

Το λέω αυτό γιατί πάρα πολλοί πάνε σε δεύτερες και σε τρίτες εταιρείες χωρίς να γνωρίζουν.

Δεν καταλαβαίνουν ότι η ταχύτητα φόρτωσης είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στα eshop, όχι μόνο κατάταξης αλλά και για να μπορεί να αγοράσει κανείς από εσάς. Τα καλάθια αγορών θα πρέπει να πάνε σφαίρα. Θα παρατηρήσετε ότι στα eshop όταν μπαίνει κανείς στα καλάθια αγορών, δεν πάνε γρήγορα και έτσι χάνονται αγορές.

Για κάθε 1’’ καθυστέρησης, χάνετε το 10% των πωλήσεων σας. Σκεφτείτε το σοβαρά και επιλέξτε ένα hosting από μια γρήγορη εταιρεία, επιλέξτε το hosting της Myip με τον κωδικό έκπτωσης PARAMARKETING50.

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Αυτά από εμένα. Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, έχω την εταιρεία Paramarketing.

Είμαστε SEO Agency, φτιάχνουμε site, eshop και προώθηση ιστοσελίδων στη Google.

Μπορείτε να ζητήσετε προσφορά για να βγείτε στις πρώτες θέσεις της Google, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας και να κερδίσετε νέους πελάτες.

Κάντε like, κάντε subscribe και θα τα πούμε στο επόμενο βίντεο.

Επίσης, ένα τελευταίο που ήθελα να πω, άμα έχετε μπει όλοι στο e-λιανικό αφήστε μήνυμα στα σχόλια «elianiko» για να καταλάβω ότι σας άρεσε και να κάνω παρόμοια βίντεο στο μέλλον. Γεια σας!

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

 

 

Σχολιάστε