ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE 
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Περιεχόμενα
Γειά σας φίλοι μου, είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης και είμαι ειδικός στο SEO και την κατασκευή ιστοσελίδων. Ασχολούμαι επαγγελματικά με την κατασκευή ιστοσελίδων από το 2000 και επειδή είμαι ιδιαίτερα αποκαλυπτικός στο blog που διαβάζετε τώρα, δέχομαι κάθε μέρα κάμποσες ερωτήσεις σχετικά με το SEO και το SEO Web Design. Όπως καταλαβαίνετε η κλασική ερώτηση της ημέρας είναι πόσο κοστίζει να αναλάβετε την προώθηση της ιστοσελίδα μου.
Θα ήθελα να επισημάνω ότι η προώθηση μιας ιστοσελίδας δεν έχει να κάνει με διαφήμιση και επειδή δεν είμαι και εγώ προσωπικά διαφημιστής, μου είναι αρκετά δύσκολο να σας διαφημίσω την ιστοσελίδα σας, όσο και αν με πληρώνετε.
Απλά δεν γίνεται και σας ζητάω συγγνώμη για αυτό. Είμαι ένας επαγγελματίας στο SEO και η δουλειά μου είναι πολύ εξειδικευμένη, τεχνική και απαιτητική σε βαθμό αηδίας. Ως αποτέλεσμα αναγκάζομαι κάθε μήνα να απορρίπτω τους 9 στους 10 πελάτες ως υποψήφιους για SEO γιατί η ιστοσελίδα τους δεν είναι έτοιμη για SEO.
Ναι, καλά διαβάσατε φίλοι μου, αναγκάζομαι λόγω επαγγελματικής ευσυνειδησίας να απορρίπτω το 90% των υποψήφιων πελατών ή να με απορρίπτουν εκείνοι αντίστοιχα γιατί η ιστοσελίδα τους δεν είναι έτοιμη για SEO. Όσοι με έχετε πάρει τηλέφωνο ή μου έχετε ζητήσει αξιολόγηση SEO, φαντάζομαι θα το ξέρετε.
Μάλιστα με αρκετούς από εσάς επιχειρηματολογώ ώρες στο τηλέφωνο, στο skype και στο email για ποιους λόγους η ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό τους κατάστημα δεν είναι ακόμα έτοιμο για SEO, δεν είναι ακόμα έτοιμο να δεχτεί χιλιάδες επισκέπτες και να πάρει παραγγελίες γιατί χρειάζεται ανακατασκευή, αλλαγή hosting ή αλλαγή domain name.
Αυτό σημαίνει ότι κάθε μήνα δεν βγάζω χιλιάδες ευρώ γιατί προτιμώ να μην κοροϊδέψω τον κόσμο και να υποσχεθώ πράγματα που δεν γίνονται όπως πολλοί υπόσχονται στο ίντερνετ. Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει, αλλά η κατασκευή ιστοσελίδων από άποψη SEO είναι μια πολύ συγκεκριμένη εργασία και δεν έχει καμία σχέση με κάποιον προγραμματιστή που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει ή που κάνει παπάδες.
Τι εννοούμε όμως όταν λέμε η ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα δεν είναι έτοιμα για SEO ή για προώθηση στην Google.
Εννοούμε ότι:
Και να τις δεχθεί, η αρχιτεκτονική ή η δομή των σελίδων είναι τέτοια που δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Το θέμα που έχετε επιλέξει στο site σας δεν είναι το σωστό, τα χρώματα είναι ακατάλληλα, δεν υπάρχει σαφής κατεύθυνση, δεν υπάρχει λογότυπο ή δεν υπάρχει περιεχόμενο.
Πρώτα θα πρέπει να φτιάξουμε τους παράγοντες εντός σελίδας και το SEO εντός σελίδας και γενικά την ποιότητα της ιστοσελίδας σας για να πάμε στο επόμενο βήμα που είναι το traffic. Η δημιουργία κίνησης δηλαδή προς την ιστοσελίδα σας. Η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας, εκτός από παράγοντας SEO έχει να κάνει και με το πόσο εύκολα μπορεί να πλοηγηθεί κάποιος επισκέπτης.
Μια πολύ αργή ιστοσελίδα θα αυξήσει το ποσοστό εγκατάλειψης και θα κάνει κάθε υποψήφιο πελάτη να αλλάξει γνώμη για το αν θα σας πάρει τηλέφωνο ή όχι για να σας δώσει παραγγελία. Στην περίπτωση δε του e-shop, τότε είναι σχεδόν ακατόρθωτο να κάνετε πώληση. Έχει παρατηρηθεί ότι για κάθε δέκατο του δευτερολέπτου καθυστέρηση στον χρόνο φόρτωσης μιας ιστοσελίδας, χάνεται το 10% των πελατών.
Και μιλάμε μόνο για ένα δέκατο του δευτερολέπτου, φανταστείτε να φτάσουμε στα δύο δευτερόλεπτα καθυστέρηση που είναι ο μέσος χρόνος καθυστέρησης φόρτωσης μιας ιστοσελίδας που φιλοξενείται σε Ευρωπαϊκό και όχι σε Ελληνικό data center. Να μην πούμε για τα αντίστοιχα αμερικάνικα data center όπου ο χρόνος καθυστέρησης είναι στα τέσσερα δευτερόλεπτα συνήθως.
Κατά τα άλλα υπερασπιζόμαστε το φθηνό αμερικάνικο hosting των 2 δολαρίων το μήνα. Άμα μερικά ευρώ σας χωρίζουν από την επιτυχία του e-shop ή της ιστοσελίδας σας τότε δεν θα πρέπει να έχετε απαιτήσεις από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, απλά φτιάξτε το και αφήστε το να δείτε τι θα γίνει. Προσωπικά εγώ προτιμώ να παίζω τζόκερ παρά να φτιάχνω e-shop που δεν δουλεύουν.
Σε αυτό δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, απλά η ιστοσελίδα σας δεν έχει να προσφέρει κάτι στους υποψήφιους πελάτες σας. Είναι μόνο για να είναι. Όμως το ερώτημα που θα πρέπει να απαντήσετε πριν κατασκευάσετε ή ανακατασκευάσετε την ιστοσελίδα σας είναι: Για ποιο λόγο να επισκεφτεί κάποιος την ιστοσελίδα μου;
Δώστε έναν καλό λόγο στους υποψήφιους πελάτες σας να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας. Υπάρχουν μοναδικές πληροφορίες μέσα στην ιστοσελίδα σας; Βρίσκει ο επισκέπτης αυτό που θέλει και όταν το θέλει;
Άμα δεν υπάρχει λόγος να επισκεφτεί κάποιος την ιστοσελίδα σας, με μαθηματική ακρίβεια θα πέσετε στις επόμενες σελίδες και όχι στην πρώτη σελίδα της Google. Αυτό δεν το λέω εγώ αλλά ο ανταγωνισμός. Καθημερινά υπάρχουν χιλιάδες νέες ιστοσελίδες που προσφέρουν μοναδικές υπηρεσίες, προϊόντα και πληροφορίες στον χρήστη. Στο ίντερνετ υπάρχει ένας πόλεμος φθοράς και με την πάροδο του χρόνου άμα δεν έχετε κάτι να προσφέρετε θα χάσετε αυτόν τον πόλεμο της φθοράς.
Ναι, δεν λέω πως τα μοναδικά πετυχημένα site είναι φτιαγμένα σε WordPress. Τα πιο πετυχημένα site στο ίντερνετ, όπως αυτά της Google και του Facebook δεν είναι φτιαγμένα σε WordPress και όμως δέχονται καθημερινά εκατομμύρια επισκέψεις.
Είναι υποκειμενική η κρίση μου και πιστεύω ως επαγγελματίας ότι τα καλύτερα site γίνονται σε τεχνολογία WordPress. Αποφάσισα λοιπόν μετά από 13 χρόνια πορείας στον χώρο της κατασκευής ιστοσελίδων να ασχοληθώ μόνο με WordPress και με το Woocommerce για την κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων στο ίντερνετ.
Η εστίαση κάνει την διαφορά και δίνει σε κάθε επαγγελματία και επιχείρηση το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αντί να είμαι ένας πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης αποφάσισα να εστιαστώ μόνο στην κατασκευή ιστοσελίδων και στο SEO σε WordPress.
Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να αναλάβω άλλες ιστοσελίδες για προώθηση και για SEO που δεν είναι σε WordPress. Αυτό είναι ένα από τα αρνητικά της επιλογής μου και της επιμονής μου. Όμως τα θετικά είναι πάρα πολλά γιατί κάθε ιστοσελίδα είναι ένα πολύπλοκο έργο και θα πρέπει να ξέρετε πολύ καλά τι να κάνετε κάθε φορά που κάτι πάει στραβά. Άμα ασχολούμουν με τα πάντα, δεν θα ήμουνα καλός σε τίποτα.
Επιστρέφουμε στο θέμα μας αν η ιστοσελίδα σας είναι έτοιμη για SEO. Ο λόγος που κάποιος κάνει SEO στην ιστοσελίδα του είναι για να πάρει οργανική επισκεψιμότητα από τη Google. Επισκεψιμότητα που θεωρητικά είναι μετατρέψιμη σε χρήμα, όταν οι επισκέπτες γίνονται πελάτες. Τι συμβαίνει όμως όταν όσο SEO και να κάνουμε η ιστοσελίδα μας δεν ανεβαίνει στη Google ή οι επισκέπτες μας δεν γίνονται πελάτες;
Αυτό οφείλεται στον τεράστιο ανταγωνισμό. Δεν είναι δυνατό να υπάρχουν 1.000 sites που να πουλάνε ρολόγια, όλα να είναι βελτιωμένα από άποψη SEO και να πιστεύετε και σεις ότι θα καταφέρετε να τα οικονομήσετε με τον νέο σας e-shop με ρολόγια. Δεν λέω ότι δεν μπορείτε να βγάλετε λεφτά από το νέο σας e-shop, απλά μην περιμένετε θαύματα όταν υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός.
Δεν είναι όλα τα e-shop ίδια και δεν είναι όλες οι αγορές ίδιες. Σε κάποιες πολύ ανταγωνιστικές αγορές όπως αυτή των ασφαλειών, της κατασκευής ιστοσελίδων ή του web hosting είναι πολύ δύσκολο να έχετε άμεσα αποτελέσματα με ένα μήνα SEO. Ή θα πρέπει να αυξήσετε τον προϋπολογισμό σας ή να αλλάξετε τις προσδοκίες σας.
Άμα πάλι έχετε ξοδέψει χιλιάδες ευρώ για SEO χωρίς αποτέλεσμα, τότε κάτι κάνετε λάθος. Μάλλον η ιστοσελίδα σας δεν είναι έτοιμη για SEO ή η αγορά σας είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική.
Το ίντερνετ μου αρέσει, όπως και η υψηλή τεχνολογία και όλα τα παρελκόμενα της. Όμως κάθε φορά που με παίρνει τηλέφωνο ένας καινούριος πελάτης που ήδη έχει ιστοσελίδα με βάζει σε σκέψεις γιατί κάθε ιστοσελίδα που χρειάζεται SEO είναι και μια καινούρια πρόκληση για μένα.
Είναι πρόκληση γιατί καλούμαι να ανασχεδιάσω όλο το site ή το eshop, να το μεταφέρω σε WordPress άμα δεν είναι και να κάνω κάτι καλύτερο από τον προηγούμενο προγραμματιστή.
Όταν μιλάμε δηλαδή για προετοιμασία της ιστοσελίδας σας για SEO, τότε μιλάμε για WordPress Redesign.
Ο λόγος που γίνεται ο ανασχεδιασμός είναι για να βελτιώσουμε το SEO εντός σελίδας και να προετοιμάσουμε την ιστοσελίδα σας για το εκτός σελίδας SEO.
Με την πιο απλή της μορφή, η εκτός σελίδας βελτιστοποίηση είναι να αυξήσουμε τη δημοτικότητα μιας σελίδας. Η δημοτικότητα μιας σελίδας ορίζεται από των αριθμό και των τύπο των ιστοσελίδων που συνδέονται στη συγκεκριμένη σελίδα. Επίσης έχει να κάνει με το τι μπορείτε να κάνετε εκτός σελίδας για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Η πιο βασική στρατηγική εκτός σελίδας βελτιστοποίησης είναι να χτίσετε ποιοτικούς συνδέσμους (backlinks) στην σελίδα σας. Ο πιο σίγουρος τρόπος για να βγείτε πρώτοι στην Google είναι αυτός.
Όταν λέμε ποιοτικοί σύνδεσμοι εννοούμε σύνδεσμοι από σελίδες με:
Ακόμα σημαντικότερο δεν είναι μόνο ποια sites συνδέονται με σας, αλλά πως. Πως συνδέονται αυτά τα sites με σας είναι το κλειδί της επιτυχίας.
Το 85% της επιτυχίας στο SEO οφείλεται στην εκτός σελίδας βελτιστοποίηση, παρόλα αυτά εάν δεν ασχοληθούμε με το κρίσιμο 15% που καταλαμβάνει η εντός σελίδας βελτιστοποίηση, η προετοιμασία δηλαδή της ιστοσελίδας σας για SEO, δεν θα φέρει αποτέλεσμα το 85% των προσπαθειών σας.
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
6 Σχόλια. Leave new
Θα συμφωνήσω απόλυτα με πολλά από αυτά που λες, κυρίως πάνω στο θέμα του WP, το οποίο θεωρώ ως χρόνια επαγγελματίας blogger πως είναι η καλύτερη blogging πλατφόρμα του πλανήτη.
Κάτι όμως το οποίο δεν επισήμανες στο άρθρο σου, το οποίο αρκετός κόσμος πιστεύει, είναι πως το SEO δεν είναι οι ετικέτες (tags) μιας ιστοσελίδας. Η Google (όπως και αρκετές άλλες μηχανές αναζήτησης) έχουν σταματήσει εδώ και χρόνια να εντοπίζουν τις ιστοσελίδες μέσω των tags. Τα tags υπάρχουν για να διευκολύνουν τον αναγνώστη να περιηγείται μέσω αυτών καλύτερα σε μια σελίδα, να βρίσκει συγκεκριμένα άρθρα κτλ. Δεν γνωρίζω γιατί τόσος κόσμος πιστεύει πως αυτά παίζουν τεράστιο λόγο στο SEO.
Τα tags είναι σελίδες για το WordPress οι οποίες ταξινομούνται και στη Google και εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Για παράδειγμα https://kleitsis.com/tag/ricoh-%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1/ , το tag είναι το πρώτο αποτέλεσμα στην αναζήτηση ricoh Λάρισα.
Το πρόβλημα με το τι νομίζουν για το τι είναι SEO οι άνθρωποι είναι επειδή μόνο το νομίζουν, δεν τον ξέρουν και δεν έχουν την δυνατότητα να το μάθουν.
Τώρα Παναγιώτη ακόμα συνεχίζεις να πιστεύεις ότι η Google δεν δίνει σημασία στα tags και στις ετικέτες;
Ζητώ συγνώμη, τώρα που ξανά διάβασα το σχόλιο μου βλέπω πως δεν εξήγησα σωστά αυτό που ήθελα να πω. Γνωρίζω πολύ καλά ότι τα tags εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης, αυτό που θέλω να πω είναι πως οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι οι μηχανές αναζήτησης εντοπίζουν τις ιστοσελίδες ΜΟΝΟ μέσω των tags. Κάτι το οποίο είναι προφανώς λάθος. Και αν παρατηρήσεις, άνθρωποι οι οποίοι δεν γνωρίζουν, γεμήζουν τα άρθρα τους με tags τα οποία είναι παντελώς ανούσια με τη σημασία του άρθρου, απλά και μόνο γιατί πιστεύουν ότι έτσι θα τραβήξουν περισσότερο κόσμο μέσα στο άρθρο.
Το ίδιο ισχύει και για τα meta tags (μέσα στον κώδικα), με τη διαφορά ότι αυτά δεν χρησιμοποιούνται σχεδόν καθόλου: https://googlewebmastercentral.blogspot.gr/2009/09/google-does-not-use-keywords-meta-tag.html
Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο, τα tags δεν είναι το μόνο που χρειάζεται για το SEO μια ιστοσελίδα και το παραφούσκωμα με tags έχει το αντίθετο αποτέλεσμα.
Πολύ σωστά τα λες Ιωάννη. Ήθελα να σε ρωτήσω όμως και γω κάτι. Έχω ένα blog σε blogger και ήθελα να βελτιώσω το SEO. Όμως δεν ξέρω αν το blog μου είναι έτοιμο για SEO. Θα μπορούσες να το ρίξεις μια ματιά;
Καλύτερα να με πάρεις ένα τηλέφωνο στο 6972.364.387