ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ecommerce-seo-services-greece

Πως να ανεβάσετε το eshop σας στη Google

Ένας ακόμα πολύτιμος οδηγός SEO για όλους τους ιδιοκτήτες e-shop

Γειά σας φίλοι μου, η προώθηση ιστοσελίδων πολλές φορές μπαίνει μέσα στα χωράφια του SEO αλλά και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ ή digital marketing όπως συνηθίζεται να το αποκαλούν.

Γενικά δεν είναι διακριτά τα όρια της προώθησης ιστοσελίδων με το digital marketing. Επίσης όταν η προώθηση ιστοσελίδων έχει να κάνει με το ηλεκτρονικό εμπόριο ή γενικά ένα site ηλεκτρονικό εμπορίου, τότε τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά από το κανονικό ή το παραδοσιακό SEO.

Το μυστικό της επιτυχίας σε ένα eshop είναι ίσως λίγο διαφορετικό και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως τη φύση του προϊόντος, της φύση της αγοράς και την στρατηγική SEO που θα ακολουθηθεί.

Ποια θα είναι τώρα η στρατηγική της επιτυχίας για να αυξήσετε τους πελάτες από τις μηχανές αναζήτησης είναι κάτι που θα κρίνει το πόσο καλά θα πάει το eshop σας στην επόμενη δεκαετία.

Για να μάθετε ποια είναι η συμφερότερη στρατηγική για εσάς διαβάστε παρακάτω.

Η στρατηγική της επιτυχίας για το δικό σας eshop

woocommerce-logo

Θα μιλήσω σε αυτόν τον οδηγό συγκεκριμένα για το Woocommerce, το πιο πετυχημένο eshop σε WordPress. Ωστόσο, οι γενικοί κανόνες που έχω σε αυτόν τον οδηγό είναι εφαρμόσιμοι σε όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τις εφαρμογές ηλεκτρονικών καταστημάτων όπως:

  • Magento
  • CSS Cart
  • OpenCart
  • Volusion
  • Shopify
  • osCommerce
  • PrestaShop
  • VirtueMart
  • Custom Eshop κτλ.

Όμως για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να επιλέξετε την πιο πετυχημένη και δημοφιλή πλατφόρμα για eshop σήμερα που δεν είναι άλλη από το Woocommerce.

Αρχικά θα ήθελα να σας επισημάνω ότι προβληματίστηκα πάρα πολύ για το τι θα πρέπει να γράψω σε αυτόν τον οδηγό μια και το θέμα ecommerce SEO είναι τεράστιο κεφάλαιο από μόνο του και θα μπορούσα να γράψω χιλιάδες σελίδες.

Είχα το εξής όμως δίλημμα: Να γράψω και να αναπτύξω έναν τεχνικό οδηγό όπως έκανα και με τον οδηγό SEO όπου θα ήτανε αρκετά δύσκολη η εφαρμογή όλων όσων έγγραφα γιατί απαιτούνται κάποιες τεχνικές γνώσεις προγραμματισμού και έτσι δεν θα με καταλάβαιναν και πολύ

ή να δημιουργήσω έναν πιο πρακτικό οδηγό που θα περιλάμβανε όλη τη διάσταση του ίντερνετ μάρκετινγκ και του SEO;

Τελικά υπερίσχυσε η δεύτερη άποψη που νομίζω ότι είναι και πιο εύπεπτη για την μεγάλη μάζα των επιχειρηματιών στο ίντερνετ. Η πρακτική γνώση του ecommerce SEO είναι πιο πολύτιμη από την θεωρητική που θα μπορούσε να την κάνει και κάποιος αρχάριος τεχνικός στο SEO.

Σε αυτόν τον οδηγό λοιπόν, σκέφτηκα να αφιερωθώ σε μερικές βασικές αρχές του ecommerce SEO που άμα τις ακολουθήσετε, όποιο e-shop και αν έχετε θα δείτε άμεσα αποτελέσματα. Πόσο άμεσα; Εξαρτάται από την ένταση της προσπάθειας που θα κάνετε στην προώθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος καθώς και με την βελτιστοποίηση του περιεχομένου του.

Ξεχάστε τα απρόσωπα eshop

Παλιότερα, και εννοώ πίσω στο 2003 όπου και είχα φτιάξει το πρώτο μου eshop για πελάτη, τα πράγματα φάνταζαν πολύ απλά.

Δεν χρειαζότανε και πολύ κόπο για να δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή Paypal δεν υπήρχε γιατί κανείς δεν εμπιστευόταν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Όλες οι συναλλαγές και οι αγοροπωλησίες γινότανε με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση και τα ηλεκτρονική καταστήματα έμοιαζαν περισσότερο με εκθετήρια προϊόντων χωρίς καν καλάθια αγορών,  παρά με eshops.

Επειδή social media δεν υπήρχαν ιδιαίτερα διαδεδομένα στην Ελλάδα, η προσωπική προβολή και το personal branding ήτανε άγνωστη λέξη. Όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα ήτανε απρόσωπα.

Έφτανε μόνο να ανεβάσουμε τις φωτογραφίες των προϊόντων σε ένα site, να βάλουμε ένα τηλέφωνο και να αρχίσουμε να δεχόμαστε παραγγελίες.

Σήμερα μετά από πολλά χρόνια, τα eshop έχουνε ξεφυτρώσει σαν μανιτάρια και πλέον είναι σχεδόν αδύνατο να πουλήσεις κάτι από το ίντερνετ άμα δεν υπάρχει η προσωπική σου φωτογραφία στο eshop ή το avatar σου.

Το avatar δεν είναι άλλο από ένα εικονικό πρόσωπο, ένας εικονικός πωλητής που αντιπροσωπεύει την αγορά στόχο σου και κάνει τον υποψήφιο πελάτη σου να ταυτίζεται με αυτό.

Αργό hosting και μετατροπές πελατών τέλος!

walmart TAXYTHTA FORTVSHS EREVNA

Σε μια έρευνα που έκανε το Walmart το 2012 διαπίστωσε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες το είχανε τα ηλεκτρονικά καταστήματα εκείνα όπου η ταχύτητα φόρτωσης κάθε σελίδας ήτανε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο!

Πάθατε κοκομπλόκο; Και όμως είναι αλήθεια.

Αυτό σημαίνει ότι όσο χάλια και να είναι το eshop σας άμα μεταφερθείτε σε έναν ταχύτερο web server και ελαφρύνετε λίγο το περιβάλλον του χρήστη, τότε θα αυξήσετε δραματικά το ποσοστό των μετατροπών των επισκεπτών σε πελάτες.

Επειδή πολλοί από εσάς αγωνιούσατε για το μέλλον μου γιατί στο παρελθόν προωθούσα με ζήλο την TopHost με την οποία έχω μια μικρή συνεργασία θα σας απογοητεύσω γιατί μόλις χάσατε έναν εχθρό σας!

Ένα από τα ταχύτερα αλλά όχι φθηνά hosting είναι της WPENGINE με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο! Χρησιμοποιήστε τον κωδικό SPEEDUP και πάρτε επιπλέον 20% έκπτωση.

Το θετικό με την WPengine είναι ότι όντως έχει ταχύτατους servers και ειδικά πακέτα φιλοξενίας για WordPress sites και για Woocommerce. Το γεωγραφικό SEO επηρεάζει μόνο τους servers που βρίσκονται σε άλλη Ήπειρο, ενώ βλέπει την Ευρώπη σαν ενιαία τοπική αγορά.

Γνωρίζω ότι πολλοί από εσάς είχατε λανθασμένη άποψη για τα πράγματα και ψάχνατε να βρείτε το φθηνότερο πακέτο φιλοξενίας για το μικρό ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Έτσι κάνατε λάθος κινήσεις με στόχο να εξοικονομήσετε και το τελευταίο ευρώ.

Η αλήθεια είναι όμως διαφορετική και θα πρέπει να καταλάβετε ότι δεν γίνετε δουλειά με φθηνό hosting. Δεν γίνεται με το φθηνό hosting να έχετε χρόνο απόκρισης 1 δευτερόλεπτο.

Διπλό περιεχόμενο τέλος, ζήτω οι μοναδικές περιγραφές προϊόντων

Το να τραβάω μέσω autopost τα rss από το eshop του προμηθευτή -όσοι δεν καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό, δεν πειράζει- απευθύνομαι αποκλειστικά σε αυτούς που το κάνουν και δεν είναι λίγοι, ξεχάστε τι θα πει επισκέπτης από τη Google.

Ακόμα και αν περνάτε χειροκίνητα τα προϊόντα σας από τον κατάλογο του προμηθευτή ή την ιστοσελίδα του προμηθευτή σας, θα πρέπει να αλλάξετε τα url, τις περιγραφές και να τις εμπλουτίσετε με νέες περιγραφές διαφορετικές και προπαντός, μοναδικές.

Το μοναδικό περιεχόμενο είναι αυτό που αξιολογείτε και εκτιμάτε ως ποιοτικότερο από τις μηχανές αναζήτησης που έχουν την δυνατότητα να ανακαλύψουν το διπλό περιεχόμενο και να υποβαθμίσουν τα eshop που είναι αντιγραφές ή κλώνοι από το αυθεντικό.

Εξίσου σημαντικό είναι να έχετε φιλικά url προς τις μηχανές αναζήτησης με λατινικούς χαρακτήρες και τις λέξεις κλειδιά.

Οι πλούσιες και μοναδικές περιγραφές προϊόντων συνοδευόμενες από αξιολογήσεις πελατών και φωτογραφίες ή βίντεο είναι αυτό που χρειάζεστε για να έχετε ένα ποιοτικό eshop που έχει τα εχέγγυα και τα προσόντα για να ανέβει με ασφάλεια στις πρώτες σελίδες της Google.

Τι θα κάνω με τα προϊόντα που έχουν τελειώσει;

Ένα μεγάλο πρόβλημα των ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι τα προϊόντα ή οι κωδικοί που έχουν εξαντληθεί, σταματήσει να έρχονται ή δεν θα ξαναβγούν.

Το πρόβλημα εδώ είναι μέγα γιατί άμα σβήσετε ή διαγράψετε από το eshop σας αυτούς τους κωδικούς και κατά συνέπεια τα URL τους, θα χάσετε τις θέσεις που είχατε για αυτά στις μηχανές αναζήτησης καθώς και θα γεμίσετε με 404 errors που θα σας ρίξουν και αυτά στις μηχανές αναζήτησεις.

Θα πρέπει δηλαδή να βρεθεί ένας τρόπος για να διαχειριστείτε αυτό το πρόβλημα των ληγμένων σε εισαγωγικά urls.

Οι λύσεις που προτείνω είναι δύο:

Ή να διατηρήσετε σε ειδική κατηγορία εκτός αποθέματος τα προϊόντα που έχουν πάψει να κυκλοφορούν ή να κάνετε redirect του url που έχει λήξει στην βασική κατηγορία του προϊόντος.

Εσείς αποφασίζετε ποιο είναι ποιο λειτουργικό για τους πελάτες σας και πράττετε ανάλογα.

Από κινητό μπορώ να αγοράσω;

Το e-commerce έχει μεταπηδήσει στις κινητές συσκευές, είναι δηλαδή mobile commerce ή m-commerce και γίνεται πλέον πιο εύκολο -ή πιο δύσκολο για κάποιον- να αγοράσει με ένα κλικ το αγαθό που επιθυμεί από το κινητό του.

Περιττό να σας πω ότι πέρυσι έκανα τις περισσότερες αγορές από το κρεββάτι λίγο πριν κοιμηθώ μέσω του GALAXY S4 που έχω.

Τα περισσότερα ήτανε άυλα αγαθά από eshops που είχανε σύμβαση με τη Google Pay και μπορούσα να αγοράσω με ένα κλικ λίγο πριν κοιμηθώ όταν ήμουνα αρκετά χαλαρός. Μετά ήρθανε τα capital controls και ξύπνησα απότομα.

Το δεύτερο σημείο πώλησης μετά το κρεββάτι μου ήτανε η καφετέρια πίσω από το δικαστικό μέγαρο Λάρισας που έχει γρήγορο WIFI όπου και έχω αγοράσει όταν πάλι ήμουνα αρκετά χαλαρός μερικά ζευγάρια παπούτσια NIKE.

Το ερώτημα είναι αν το eshop σας υποστηρίζει κινητές συσκευές ή πιο τεχνικά, αν είναι mobile friendly;

Δεν χρειάζεται να σας αναφέρω την μεγάλη αλλαγή του αλγορίθμου της Google για τα κινητά για να καταλάβετε ότι χάνετε πελάτες καθημερινά.

Ο πολυάσχολος επαγγελματίας που έχει την οικονομική δυνατότητα αλλά όχι το χρόνο θα βρει τρόπο να αγοράσει από παντού, το θέμα είναι να είστε εσείς έτοιμοι να του πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας με κάθε τρόπο και μέσο.

Θα πρέπει να κάνετε τα πάντα για να πουλήσετε και να διαθέσετε τα προϊόντα σας παντού και σε όλους ακόμα και από τα κινητά και τις κινητές συσκευές.

Δεν υπάρχουν δικαιολογίες και δεν έχει κάποια σχέση η τωρινή κυβέρνηση με αυτό. Δεν φταίνε οι κομμουνιστές για την οικονομία, αλλά εσείς που δεν είστε επαρκείς για να τους ανακόψετε και για να πετύχετε.

Δεκαπλασιάστε τους στόχους και τις προσπάθειες σας

ecommerce-seo-services-greece

Το άθλημα θα πρέπει να το κάνετε πρωτάθλημα. Τελεία.

Οι πιο πολλοί πελάτες μου λιποθυμάνε όταν τους ανακοινώνω τι χρειάζεται να κάνουν για να βγουν στην πρώτη σελίδα της Google.  Η λιποθυμία έρχεται συνήθως και με το κόστος γιατί ως γνωστόν το SEO είναι μια συνεχής προσπάθεια που δεν τελειώνει ποτέ και δεν έχει καμία σχέση με το pay per click ή τη διαφήμιση στο ίντερνετ.

Όλα ξεκινάνε από τους στόχους και τις ελπίδες που τρέφει ο καθένας, αλλά και την υποτίμηση του χρόνου και του κόπου που απαιτείται για να πετύχει κάποιος τα επιθυμητά αποτελέσματα στο SEO και στο ίντερνετ.

Για να σας επαναφέρω στην πραγματικότητα θα πρέπει να δεκαπλασιάσετε τις προσπάθειες σας, τον χρόνο που διαθέτετε, τους προϋπολογισμούς, τα backlink που χτίζετε κτλ.

Όμως πρώτα θα πρέπει να αλλάξετε το μυαλό σας και να σταματήσετε να είστε μέτριοι.

Η μετριότητα δεν πετυχαίνει στο ίντερνετ σήμερα και θα πρέπει να δουλέψετε σκληρά γύρω από έναν στόχο για να πετύχετε. Η φιλοσοφία του 10x εφαρμόζεται από όλες τις επιτυχημένες εταιρείες καθώς και από τη Google.

Το newsletter αυξάνει τις πωλήσεις κατακόρυφα

Θα πρέπει να στέλνετε μια φορά την εβδομάδα ένα ενημερωτικό δελτίο στους συνδρομητές και πελάτες σας ή υποψήφιους πελάτες σας με προσφορές ή χρήσιμες συμβουλές που θα τους βοηθήσουν να αγοράσουν αυτό που θέλουν μέσα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

To email marketing είναι ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας, υποψήφιους και νέους και θα πρέπει να παρατηρήσετε ότι έχει πολύ υψηλό ποσοστό μετατροπών.

Επίσης, είναι αυτό που σφυρηλατεί τη σχέση σας με την αγορά στόχο σας και που πιθανώς θα αυξήσει τα έσοδα σας άμα το χειριστείτε σωστά.

Μην επιδιώκετε να πείσετε το κοινό σας να περάσει κατευθείαν σε κάποια αγορά. Δώστε βάση στα πλεονεκτήματα που η προσφορά θα έχει για τον παραλήπτη, τονίστε τα και αφήστε τον ίδιο τον παραλήπτη να αποφασίσει να πραγματοποιήσει την αγορά.

Τοποθετήστε ένα καθαρό call to action, σε περίοπτη θέση. Να είστε ξεκάθαροι σχετικά με τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνουν οι παραλήπτες σας για να προχωρήσουν στην επιθυμητή για εσάς ενέργεια, δηλαδή στην αγορά, και υπενθυμίστε τους σε αυτό το σημείο γιατί θα επωφεληθούν από την προσφορά που προωθείτε.

Πολλοί γράφουν newsletter με πολύ φιλολογικό τρόπο και ξεχνάνε ότι ο στόχος είναι να φέρει πίσω τον χαμένο πελάτη και να τον κάνει να μπει στο eshop και όχι να διαβάσει το email.

Μην ξεχνάτε ότι οι πωλήσεις γίνονται στο eshop σας και όχι στο email του πελάτη. Το eshop είναι αυτό που κάνει τη διαφορά και που φέρνει τα έσοδα σε σας.

Τι θα κάνω με το τεχνικό SEO;

Για το τεχνικό SEO, μπορείτε να συμβουλευτείτε τον οδηγό SEO, όπου ανανεώνω τακτικά και σύντομα θα κυκλοφορήσω και την δεύτερη επικαιροποιημένη έκδοση για το 2016.

Δεν χρειάζονται τα γράμματα για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας εσωτερικά και εξωτερικά. Αφού τα περισσότερα πράγματα που θα πρέπει να κάνετε είναι επανάληψη των βασικών αρχών και μαθαίνονται σχετικά εύκολα.

Αν πάλι σας φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο να εφαρμόσετε ότι λέω στον οδηγό, τότε μπορείτε να ζητήσετε μια προσφορά για την βελτίωση της ιστοσελίδας σας.

Σε γενικές γραμμές αυτά που θα πρέπει να προσέξετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι τα παρακάτω πράγματα:

  • Τίτλοι σελίδας και url
  • Φωτογραφίες προϊόντων και εναλλακτικές περιγραφές
  • Περιγραφές προϊόντων και κεφαλίδες H1, H2 με τις λέξεις κλειδιά
  • Διασύνδεση προϊόντων μεταξύ τους
  • Ταχύτητα φόρτωσης
  • Προσαρμογή για κινητές συσκευές
  • Εύκολη πλοήγηση
  • Αξιολόγηση πελατών
  • Διαμοιρασμός στα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα
  • Δημιουργία ενημερωτικού newsletter
  • Αποστολή προσφορών και κουπονιών έκπτωσης
  • Διαχείριση ληγμένων κωδικών
  • Προσωπική επαφή και personal branding

Πιστεύω ότι σας βοήθησα αρκετά με τις πληροφορίες μου, αν και το θέμα ecommerce SEO είναι τεράστιο κεφάλαιο και δεν θα προλάβουμε να το καλύψουμε σε ένα και μόνο άρθρο.

Άμα σας φάνηκαν οι πληροφορίες χρήσιμες, αφήστε τα μηνύματα σας στα σχόλια!

Δείτε περισσότερα για το eshop και το SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Μενού
Shares