ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Η ΦΟΥΣΚΑ ΤΩΝ ESHOP, ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ;

Γεια σας φίλοι μου! Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO από την εταιρεία Paramarketing.gr και σε αυτό το κανάλι θα μιλήσουμε σύντομα για την φούσκα των eshops!

Ξέρω, είναι λίγο τρομακτικός ο τίτλος, αλλά αυτή τη στιγμή φτάνουμε στα όρια της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα με την επερχόμενη φούσκα.

Μη φύγετε, κάντε like, κάντε subscribe, αφήστε το σχόλιο σας και αφού μιλήσουμε για τον χορηγό μας θα πάμε στο ψητό.

Μείνετε μαζί μας γι’ αυτό το πολύ σημαντικό θέμα, για το τι θα γίνει στους επόμενους μήνες και στα επόμενα χρόνια στην ελληνική αγορά του Internet και του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Κερδίστε 50% έκπτωση στο hosting!

Σήμερα ο χορηγός του βίντεο και του καναλιού μας είναι η εταιρεία hosting Myip.

Κερδίστε 50% έκπτωση σε κάθε πακέτο hosting με τους πολύτιμους και ταχύτατους, γιατί το hosting είναι πολύτιμο είναι θέμελια λίθος του ηλεκτρονικού καταστήματος και των sites, servers με light speed τεχνολογία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, Datacenter.

Μπορείτε να πάρετε με 50% πακέτο hosting και να βάλετε πάνω από ένα site μέσα σ’ αυτό.

PARAMARKETING50 είναι ο κωδικός έκπτωσης, σηκωθείτε από κρεβάτια, ντιβάνια, καναπέδες, καροτσάκια, οτιδήποτε.

Αφήστε τις δικαιολογίες και κάντε σήμερα τη μεταφορά του hosting σας, γιατί άλλες εταιρείες είναι σχετικά πιο αργές.

Τι είναι γενικά η φούσκα;

FOYSKA-ESHOP-ELIANIKO-PARAMARKETING-LOWΠάμε τώρα για την φούσκα των eshops. Τι είναι η φούσκα; Δεν ξέρω αν κάποιοι που μας βλέπετε είστε άνω των 40, αν είστε έχετε έρθει σε επαφή με τη φούσκα του χρηματιστηρίου στην Ελλάδα το 1999 συγκεκριμένα, όταν ο γενικός δείκτης είχε φτάσει γύρω στις 6.400 μονάδες και κάνανε προβλέψεις ότι θα φτάσουν και στις 8.000. Ωστόσο, δεν υπήρχε το αντίκρισμα στην αγορά, στις επιχειρήσεις δηλαδή.

Η κερδοφορία των επιχειρήσεων δεν συμβάδιζε με αυτές τις αποτιμήσεις και ήταν εντελώς, εντελώς μια φούσκα. Όμως, πάρα πολλοί το καλοκαίρι του 1999 είχαν παρατήσει τις δουλειές τους, είχαν συνωστιστεί στις Α.Ε.Λ.Δ.Ε τότε και παίζαμε με τις μετοχές.

Είχαμε έναν στρόγγυλο στόχο με βελάκια, πετούσαμε και όπου καρφωνόταν, χαλυβδόφυλλα.

Όσο πιο μικρή ήταν η αποτίμηση της εταιρείας, τόσο καλύτερα πήγαινε στο χρηματιστήριο γιατί η μετοχή της μπορούσε να χαλκευτεί και να την παίξει κανείς, να την ανεβάσει και να την κατεβάσει με πολύ λίγες πράξεις, με πολύ μικρό τζίρο.

Τι έγινε μετά; Είχαν δώσει μέχρι και δάνεια στον κόσμο για να μπουν στο χρηματιστήριο και να παίξουν μετοχές. Ο τότε υπουργός Εθνικής Οικονομίας ήταν ο κ. Χριστοδουλάκης και είχαμε ΠΑΣΟΚ.

Μετά καταστράφηκαν πάρα πολλοί, πολλά νοικοκυριά χάσανε εκατομμύρια.

Δημιουργήθηκε το κίνημα των εγκλωβισμένων που υπήρχε κάποιος περίεργος άνθρωπος που κυκλοφορούσε στη Σοφοκλέους, γιατί τότε το χρηματιστήριο ήταν στην οδό Σοφοκλέους, δεν ήταν εκεί που έχει μεταφερθεί σήμερα και ήταν ο αρχηγός του κινήματος των εγκλωβισμένων, που είχαν εγκλωβιστεί στο χρηματιστήριο.

Παραλληλίζω αυτό το γεγονός με τους εγκλωβισμένους στην Κύπρο που ήταν πραγματικά εγκλωβισμένοι και όχι αυτοί που είχαν εγκλωβιστεί στο χρηματιστήριο λόγω βλακείας, γιατί νόμιζαν ότι με το τίποτα θα γίνονταν πλούσιοι χωρίς να κάνουν κάτι, στιγμιαία.

Η επιδότηση των 5.000€ με το πρόγραμμα e-λιανικό

Αυτό θέλω να πω ότι σήμερα η αγορά των eshop λόγω της σχετικής επιδότησης στο λιανικό που υπάρχει έχει φτάσει σε μια τέτοια κατάσταση κορεσμού, φούσκας. Το κράτος θα δώσει περίπου 80.000.000 με το πρόγραμμα  «e-λιανικό», βάζοντας ως 5.000 το μέγιστο όριο για κάθε eshop.

Μπορεί να επιδοτήσει το ελάχιστο 16.000 eshop, κατασκευή δηλαδή 16.000 eshop που σημαίνει ότι θα φτιάξουν όλοι eshop γιατί είναι τζάμπα.

Αυτό θέλω να πω, η επιδότηση του eshop που θα μπορέσει κάποιος να κάνει eshop χωρίς να δώσει λεφτά είναι τραγικό λάθος, γιατί δεν μπορώ να βασίζομαι στην επιδότηση για να βγάλω λεφτά και να δουλέψω.

Δεν μπορούν πότε να μειωθούν οι θέσεις ανεργίας στην Ελλάδα με προγράμματα του ΟΑΕΔ και με 8μηνα στον Δήμο. Όλα αυτά είναι μπούρδες και χαζαμάρες.

Δεν υπάρχει τέτοιο πραγματικό οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης που δεν στηρίζει την πραγματική οικονομία, που δεν στηρίζεται στην προσφορά και στη ζήτηση και στα πραγματικά δεδομένα της οικονομίας. Θα δείτε τι θα γίνει μετά.

Δεν θέλω να είμαι καταστροφολόγος, αλλά το έχω δει το έργο, κάνω αυτή τη δουλειά πάνω από 20 χρόνια. Το πρώτο site το είχα φτιάξει το 1998  και πρώτη φορά είχα ξεκινήσει το 2000, οπότε γνωρίζω τι θα γίνει αύριο καλύτερα από όλους τους άλλους που μπήκαν χθες ή πριν από 5 χρόνια για να προλάβουν το τρένο, ενώ το τρένο έχει φύγει εδώ και χρόνια.

Ο κορεσμός των eshops και τα 4 στάδια ωριμότητας της αγοράς

Λοιπόν, υπάρχουν 4 στάδια σε κάθε αγορά. Αυτή τη στιγμή μιλάμε για την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, τη βιομηχανία των eshops.

Φτάνουμε σε κορεσμό.

Το πρώτο στάδιο είναι οι early newcomers που μπαίνουμε τώρα, το δεύτερο στάδιο είναι οι early adopters που είναι αυτοί που μπαίνουν μετά τους πρωτοπόρους και αρχίζουν να κάνουν κάποια eshops.

Μετά μπαίνει η μεγάλη μάζα και έχουμε την ωριμότητα, η καμπύλη έχει απότομη κλίση προς τα πάνω και παίρνει πιο χαμηλή κλίση και σιγά σιγά φτάνουμε στον κορεσμό όπου η αγορά δεν θέλει άλλα eshop γιατί υπάρχουν ήδη πολλά καταστήματα eshop που εξυπηρετούν.

Και έρχεται το κράτος, δίνει 80.000.000€ και θα έχουμε 16.000 eshop σε μια νύχτα και θα κάνουν προβολή προς τα πάνω σε μια αγορά που αυτή τη στιγμή είναι φθίνουσα. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν αυξάνεται το εισόδημα των καταναλωτών.

Αντιθέτως, βαίνει μειούμενο λόγω που τυπώνεται νέο χρήμα στην Ευρώπη. Στην Αμερική  τυπώθηκε πέρσι το 23% όλης της κυκλοφορίας του νομίσματος δηλαδή το 23% των δολαρίων που κυκλοφορούν τυπώθηκαν σε έναν χρόνο. Η λύση του εκτυπωτή χρημάτων δεν δουλεύει, η λύση του να φέρω τα λεφτά με το ελικόπτερο.

Υπάρχει κάποιος λόγος που βγαίνει καινούργιο χρήμα στην αγορά. Δεν θέλω να σας τον εξηγήσω τώρα, γιατί δεν είμαστε οικονομικό κανάλι άλλα κανάλι για το SEO.

Θέλω να σας επιστήσω την  προσοχή για τη φούσκα των eshop, γιατί θα πλήξει την αγορά και θα είναι χαμένοι όλοι όσοι είναι επιχειρηματίες του Internet και σαν χρυσοθήρες θα μπουν τώρα να κερδίσουν το χρυσό.

Λεφτά θα βγάλουν όσοι είναι κατασκευαστές των eshop και φυσικά οι καταναλωτές γιατί οι τιμές θα είναι εξευτελιστικά χαμηλές. Θα πέσουν κι άλλο οι τιμές όλων των προϊόντων σε τέτοιο βαθμό που δεν θα υπάρχει νόημα να έχεις eshop και να το συντηρείς, πλην ορισμένων εξαιρέσεων.

Τι θα επιφέρει ο κορεσμός των eshop;

Τώρα φτάνοντας στο επίπεδο του κορεσμού που σας λέω, τι θα γίνει μετά;

Όλοι όσοι θα φτιάξουν eshops, σε όλους όσους έχουν ξεκινήσει και κάνουν διαφημίσεις στην τηλεόραση και στο Internet, ελάτε σε εμάς και θα σας κάνουμε eshop, θα σας αγκαλιάζουμε, θα σας νταντεύουμε , θα πάμε τα παιδιά σας σχολείο, θα πατήσουμε ένα κουμπί και θα βγάλετε λεφτά. Αυτά είναι αστεία.

Μέχρι στιγμής δεν μου έχει τύχει να κάνω eshop και να έχω κάποιον να με παίζει στην αγκαλιά, δεν γίνεται. Ή ξέρω ή δεν ξέρω να το λειτουργώ.

Φανταστείτε να ανοίξετε ένα μαγαζί και να σας λέει ο διακοσμητής, μην αγχώνεσαι θα με παίρνεις τηλέφωνο και θα σου λέω εγώ τι θα κάνεις. Αυτά είναι αστεϊσμοί και όποιος τα πάρει σοβαρά και είναι άσχετος με το αντικείμενο και την επιχειρηματικότητα θα την πατήσει.

Γιατί δεν γίνεται με επιδότηση κάποιος σήμερα να ξεκινήσει και να βγάλει λεφτά από το Internet, χωρίς να βάλει λεφτά, κόπο και πλάτη μόνος του.

Τζάμπα δεν γίνεται ρε παιδιά. Δείτε όσους πήραν επιδοτήσεις και δεν δούλευαν αυτά τα χρόνια και τις έφαγαν να μην πω που.

Είμαι από μια περιοχή της Ελλάδας που είναι αγροτική, πέσαν με τα μούτρα οι επιδοτήσεις στους αγρότες τις προηγούμενες δεκαετίες. Δεν θέλω να πω που πήγαν οι επιδοτήσεις, ξέρουν όλοι που πήγαν αλλά δεν πήγαν εκεί που έπρεπε να πάνε.

Γιατί οι Ολλανδοί, οι Γερμανοί και οι βόρειοι Ευρωπαίοι που μας τις δίναν απλόχερα χωρίς να ξέρουν, περιμένανε ότι εμείς θα επενδύσουμε στην οικονομία μας, γιατί είχαμε αγροτική οικονομία και αγροτικά προϊόντα.

Αυτές οι επιδοτήσεις αντί να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα όχι μόνο τη μείωσαν αλλά δημιούργησαν καινούργια προβλήματα κοινωνικά και οικονομικά και μια τάξη οκνηρών και τεμπέληδων Ελλήνων που δεν ήθελε να δουλέψει στα χωράφια, γιατί δεν υπήρχε λόγος εφόσον έπαιρναν τις επιδοτήσεις.

Μια οικονομία δεν μπορεί να βασίζεται στην επιδότηση για να είναι λειτουργική και συμφέρουσα και ανταγωνιστική. Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Εκεί που το βαμβάκι δεν είναι ανταγωνιστικό στην Ελλάδα, είναι σε τριτοκοσμικές χώρες όπως η Ινδία, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, λόγω κλίματος και λόγω εργατικού κόστους γιατί δουλεύουν για 2 ευρώ τη μέρα.

Μην παθαίνουμε σοκ γιατί έφυγε το βαμβάκι από την Ελλάδα, πρέπει να βρούμε άλλους τρόπους να γίνει ανταγωνιστική η οικονομία μας όπως και με τα eshop. Όλοι αυτοί που θα κάνουν eshop και πέφτουν με τα μούτρα στο πρόγραμμα και νομίζουν ότι χωρίς λεφτά θα πιάσουν τον παπά, είναι γελασμένοι γιατί αύριο θα καταλάβουν ότι έχουν να αντιμετωπίσουν μεγάλο ανταγωνισμό.

Ο κορεσμός των eshop θα φέρει τεράστιο ανταγωνισμό

Σε προηγούμενο βίντεο είχαμε μιλήσει για τον ανταγωνισμό στο Internet, μπορείτε να το δείτε, να κάνετε και ένα binge watch στα υπόλοιπα και θα δείτε ότι όταν έχω 10 site που πασχίζουν για την πρώτη θέση στην Google με την ίδια λέξη κλειδί, έχω να αντιμετωπίσω 10 ανταγωνιστές.

Όταν έχω 100 site, 100 ανταγωνιστές. Όταν έχω 1000, 1000 ανταγωνιστές στο ίδιο αντικείμενο. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν ήδη χιλιάδες eshop. Άμα πάτε στο Skroutz θα δείτε πόσα eshop έχει μέσα.

Νομίζω είναι 8.000, 3.000, δεν έχω κάνει σχετική έρευνα γιατί δεν χρειάζεται αλλά ξέρω ότι το eshop σήμερα είναι κάτι που έχει υπερκορεστεί.

Είναι κορεσμένος κλάδος το eshop, γιατί έχοντας τόσο μεγάλη ανεργία και κρίση στην Ελλάδα όλοι πήγαν στο eshop για να μπορέσουν να βγάλουν λεφτά και να αυξήσουν τις αγορές τους και ελάχιστοι μπόρεσαν να επιβιώσουν γιατί τα eshop σκρουτζοποιήθηκαν.

Άμα πάτε στο Skroutz θα δείτε να πουλάνε τα στυλό Bic 30 λεπτά, 10 λεπτά κι αν έχετε κατάστημα με ρούχα μια μπλούζα που πουλάτε 10 ευρώ να την πουλάνε 2.

Απίστευτα πράγματα και θα σας πω και ένα τελευταίο για να καταλάβετε πόσο έχει σκρουτζοποιηθεί και πόσο έχει κορεστεί η αγορά των eshop σήμερα. Το αγαπημένο μου άρωμα είναι το  Issey Miyake 125 ml.

Το αγόραζα από το Hondos Center 80 ευρώ και όταν είχαν έκπτωση 67 από 80. Μετά ψάχνω στο Internet και έχει ένα άλλο site, Aromania 51 ευρώ, πήρα από αυτούς. Μετά την επόμενη φορά βρήκα με 44 ευρώ, ξαναπαίρνω. Μετά πάω, ξανακοιτάω 41 ευρώ.

Ανοίγω το Skroutz 34 ευρώ και βλέπω και κάποιον πελάτη, τον Parfimo.gr, ο οποίος είναι στην Τσεχία και έχει αποθήκες στην Τσεχία. 29 ευρώ παρακαλώ, το ίδιο άρωμα από Τσεχία, γιατί έχει άλλο ΦΠΑ, άλλο ανταγωνισμό η οικονομία, δεν έχει τους φόρους που έχει η Ελλάδα, άλλο εργατικό κόστος και εξυπηρετεί όλη την Ευρώπη από την Τσεχία. Γκολ από τα αποδυτήρια, 29 ευρώ από 80.

Για ποιο λόγο; Γιατί το ηλεκτρονικό εμπόριο μηδενίζει αποστάσεις, μηδενίζει τιμές, μηδενίζει τον παραγωγό και τον ενδιάμεσο.

Όσοι βγάζαν λεφτά από ένα μαγαζί σε κεντρικό σημείο, το φάγανε, τέλος, ούτε τα ενοίκια δεν βγαίνουν.

Αυτό συμβαίνει σε όλους τους κλάδους και προβλέπεται να γίνει και να ισοπεδωθούν τα πάντα. Εμένα με συμφέρει και όλους εμάς που ασχολούμαστε με το SEO, γιατί όσοι θα φτιάξουν eshop και θα μπουν στο λούκι του τζάμπα και της επιδότησης.

Ο κορεσμός θα φέρει τρελό ανταγωνισμό στο SEO και στη Google

Όλοι αυτοί θα έρθουν σε εμένα γιατί το eshop τους δεν θα βγάζει λεφτά για να δουν πως θα κάνουν SEO και να ανέβουν στην Google και να βγάλουν λεφτά τα eshop. Αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει παιδιά. Θα γίνει για μερικά, αλλά δεν θα γίνει για όλους. Ένα ποσοστό θα δουλέψει, είναι σίγουρο, ένα μικρό ποσοστό.

Από τι εξαρτάται αν ένα eshop θα δουλέψει;

Δυο πράγματα θα σας πω. USP, Unique Selling Proposition.

Μοναδικά προϊόντα που δεν υπάρχουν αλλού αν είστε παραγωγοί δηλαδή. Θα μου πείτε, είμαι παραγωγός μελιού, θα κάνω eshop και θα πουλάω σε όλη την Ελλάδα.

Μέλι έχουν όλοι. Πάω σουπερμάρκετ και το έχει 6 ευρώ το κιλό και 1+1 δώρο κι αν πάω στη λαϊκή 7 ευρώ. Θα μου πεις δεν είναι η ίδια ποιότητα, έχω μέλι οργανικό 10 ευρώ. Κάτσε ρε φίλε. Πάω σουπερμάρκετ και το παίρνω με 7, δεν θα περπατήσει το πράγμα.

Πρέπει να είναι μοναδικό προϊόν στη σωστή τιμή.

Δεν μπορώ να έχω μοναδικό προϊόν σε σούπερ τιμή. Έχω μέλι 20 ευρώ παιδιά πάρτε ή θα πουλήσω στην Αμερική και θα κάνω site αμερικάνικο με μέλια.

Πού θα σε βρουν; Είναι σαν να λέω θα πάρω τη βαρκούλα και θα πάω Αμερική να κατακτήσω την αγορά.

Τι θα πουλήσεις; Πώς; Από ποιο δίκτυο διανομής;

Μη φανταζόμαστε πράγματα ότι με το τίποτα θα γίνω εκατομμυριούχος. Αυτό δεν γίνεται στο Internet, στη Google, στο YouTube, δεν γίνεται.

Δεν θα γίνετε ο επόμενος Bill Gates με το eshop, με την επιδότηση από το κράτος.

Και το δεύτερο είναι η διαφορετικότητα.

Το διαφορετικό είναι καλύτερο από το καλό, γιατί όταν είστε διαφοροποιημένοι από όλους τους άλλους δεν μπορούν οι άλλο να σας πιάσουν στην τιμή, στον ανταγωνισμό, στα λεφτά και σε όλα τα παρελκόμενα που χρειάζεται να σας πιάσουν.

Στην ποιότητα, στο ίδιο. Γι’ αυτό σήμερα ο Skroutz προσπαθεί να κάνει σύγκριση τιμών σε ίδια προϊόντα. Αν έχετε διαφορετικό προϊόν δεν μπορείτε να πάρετε πωλήσεις από το Skroutz, όπως θα έπαιρναν αυτοί που θα σκότωναν τις τιμές εδώ πέρα. Θα πάρετε ένα πολύ μικρό κομμάτι της αγοράς.

Οπότε, πρέπει να έχετε το USP και τη διαφορετικότητα από τους άλλους για να μπορέσετε να πετύχετε στο Internet με πολύ κόπο γιατί μετά θα πρέπει να φτιάξετε το δικό σας πελατολόγιο.

Όπως κάθε καλλιτέχνης έχει το κοινό του, κάθε eshop πρέπει να έχει το δικό του πελατολόγιο γιατί είναι μαγαζί. Άρα χρειάζονται κάποια χρόνια για να πιάσετε πελατολόγιο και να γίνετε κερδοφόροι.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-2

Αυτά για τη φούσκα των eshops. Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ειδικός στο SEO. Άμα θέλετε να πείτε κάτι σε αυτό το βίντεο που λέω την ωμή πραγματικότητα, τα σύκα σύκα, την σκάφη σκάφη και την καρέτα καρέτα, αφήστε το σχόλιο σας.

Βοηθήστε μας να φτάσουμε τους 10.000 συνδρομητές , γιατί πιστεύω ότι αυτό το κανάλι πιστεύω ότι αξίζει περισσότερους από όσους έχει σήμερα. Μπορεί να ναι μικρό το εύρος των θεμάτων και να μην είναι τόσο επαγγελματικό, όμως θα γίνει σιγά σιγά.

Κάντε Like, κάντε subscribe, συστήστε το στους φίλους .

Μην ξεχάσετε να γραφτείτε και στο Νewsletter που έχουμε γιατί κάθε στέλνουμε 15 μέρες ένα πολύτιμο Νewsletter για τα νέα θέματα για το SEO, το Affiliate Marketing, το Internet Marketing, πώς να βγάλετε λεφτά από το Internet, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την κατασκευή ιστοσελίδων, την προώθηση ιστοσελίδων και όλα τα σχετικά θέματα.

Χάρηκα και θα τα πούμε μέσα στη βδομάδα στο επόμενο βίντεο. Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και τη Google:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares