ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗ GOOGLE

Για μια θέση στη Google

Μάθετε όλα όσα χρειάζεται να κάνετε για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google χωρίς να τιμωρηθείτε και χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία

Η Google, είναι η πιο πετυχημένη μηχανή αναζήτησης σε όλο τον κόσμο με δισεκατομμύρια αναζητήσεις καθημερινά και λειτουργεί σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές.

Σήμερα η διαφήμιση έχει μετατοπιστεί στο ίντερνετ και η αξία να βγει κάποιος στην πρώτη σελίδα της Google για κάποιες σημαντικές λέξεις κλειδιά είναι τεράστια.

Μάλιστα είναι ζήτημα ζωής και θανάτου για την ίδια την βιωσιμότητα μιας επιχείρησης ή μιας ιστοσελίδας σήμερα να είναι στην πρώτη σελίδα της Google για να δέχεται παραγγελίες και να κάνει πωλήσεις.

Όλος αυτός ο αγώνας και ο ντόρος που γίνεται γύρω από την κατάκτηση των πρώτων θέσεων των σελίδων αποτελεσμάτων της Google είναι μια μάχη που διάφοροι επιτήδειοι έχουν εφεύρει τρυκ και κόλπα για να κερδίσουν.

Όμως υπάρχουν κανόνες σε αυτό το παιχνίδι αναρρίχησης στην πρώτη θέση και ορίζονται από την ίδια τη Google και το μεγαλύτερο στοιχείο του ενεργητικού της:

Τον Αλγόριθμο αναζήτησης.

Εφόσον θα κάνατε τα πάντα για μια θέση στη Google, θα πρέπει πριν μεγαλουργήσετε να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο, για σας γράφτηκε και άμα το διαβάσετε θα καταλάβετε τι εννοώ.

Οι 200 παράγοντες του αλγόριθμου αναζήτησης της Google

Για την ακρίβεια είναι παραπάνω από 200 και δεν είναι επίσημα τεκμηριωμένοι ή δοσμένοι δημοσίως από την Google. Άλλωστε ο αλγόριθμος της Google αποτελεί παγκόσμια πατέντα και είναι επτασφράγιστο μυστικό.

Η ανάλυση των 200 παραγόντων SEO που πιθανόν να επηρεάζουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στην πρώτη θέση της Google, βασίζεται σε 3 πράγματα:

  1. Σε εικασίες των ειδικών SEO
  2. Σε πειράματα αντίστροφης μηχανικής (reverse enginnering )
  3. Σε δοκιμές στην πράξη που έδειξαν να φέρνουν αποτελέσματα

Επίσης θα ήθελα να σας πω και ένα μυστικό για τον αλγόριθμο της Google: Αλλάζει κάθε μέρα! -τφου!

Ναι καλοί μου φίλοι, ο αλγόριθμος της Google αλλάζει κάθε μέρα λίγο λίγο. Τη στιγμή που εσείς κοιμάστε ή τρώτε, οι ειδικοί μηχανικοί λογισμικού από τα καλύτερα και τα πιο αποστειρωμένα πανεπιστήμια εξελίσσουν τον αλγόριθμο αναζήτησης της Google για δύο βασικούς λόγους:

  • για να αποφύγουν τις προσπάθειες χειραγώγησης του αλγορίθμου από τους spammers και
  • για να δώσουν τα καλύτερα και ποιο ποιοτικά αποτελέσματα στους χρήστες του ίντερνετ

Οι κανόνες ποιότητας της Google

Η ίδια η Google έχει θεσπίσει κάποιους συγκεκριμένους κανόνες ποιότητας στο ίντερνετ.

Οι βασικοί κανόνες ποιότητας της Google είναι οι παρακάτω και θα πρέπει όντως να τηρούνται με ευλάβεια:

  • Δημιουργήστε τις σελίδες και το περιεχόμενο αυτών για τους τελικούς χρήστες και όχι για τις μηχανές αναζήτησης
  • Μην εξαπατάτε με φθηνά τρυκ τους επισκέπτες σας
  • Αποφύγετε οποιοδήποτε παράνομο κόλπο που έχει στόχο να χαλιναγωγήσει τα αποτελέσματα αναζήτησης. Μια ερώτηση που θα πρέπει πάντα να απαντάτε πριν κάνετε οτιδήποτε είναι εάν οι αλλαγές ή τα backlink που δημιουργείτε βοηθάνε τους επισκέπτες σας.
  • Σκεφτείτε τι κάνει την ιστοσελίδα σας μοναδική σε προϊόντα, αξία ή εξυπηρέτηση.

Δείτε περισσότερα στο άρθρο: Επιτυχία στο ίντερνετ: Ποιο είναι το USP σας;

Το black hat SEO

Πάρα πολλοί webmasters ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων καταφεύγουν σε μη ορθές πρακτικές SEO, τις λεγόμενες Black Hat SEO πρακτικές ή τεχνικές. Ο όρος Black Hat SEO αποδίδεται στον Matt Cutts, Επικεφαλής του τμήματος ποιότητας ή Anti Spamming στη Google και προήλθε από τον χώρο των κατασκόπων και του James Bond.

Οι τεχνικές black hat SEO έχουνε ως στόχο να γαργαλίσουνε τα αποτελέσματα της Google προς όφελος μιας ιστοσελίδας με στόχο κάποιες λέξεις κλειδιά.

Συνήθως χρησιμοποιούνται προγράμματα που δημιουργούν δεκάδες backlinks προς την σελίδα στόχο. Πρόκειται για άχρηστα και τεχνητά backlinks που δημιουργούνται εν μία κυριολεκτικά νύχτα και φαίνονται όντως ότι είναι ψεύτικα.

Στην περίπτωση που κάποιος χρησιμοποιεί black hat SEO διατρέχει τον κίνδυνο τιμωρίας από τη Google. Δεν λέω ότι είναι σίγουρο ότι θα τιμωρηθεί εάν πιαστεί στη φάκα της ποιότητας της Google, αλλά απλώς υπάρχει πιθανότητα να τιμωρηθεί. Υπάρχει όμως και η πιθανότητα να μην τιμωρηθεί και να μην του δώσει ιδιαίτερη σημασία η Google.

Γενικά, το black hat SEO είναι δίκοπο μαχαίρι και θα πρέπει να αποφεύγετε για τους παρακάτω λόγους:

  • Γιατί δεν έχει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα
  • Γιατί υπάρχει κίνδυνος τιμωρίας από τη Google και
  • Γιατί σε περίπτωση τιμωρίας είναι σχεδόν ακατόρθωτο να αφαιρέσετε χιλιάδες backlink από την ιστοσελίδα σας

Άμα θέλετε να έχετε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στο SEO, θα πρέπει να εφαρμόσετε τεχνικές πιο αειθαλούς SEO όπως το White Hat SEO.

Το white hat seo σε αντίθεση με το Black hat SEO πρόκειται για τεχνικές προώθησης της σελίδας στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google με υγιή και φυσικό τρόπο, χωρίς να παραβιάσετε τους κανονισμούς λειτουργίας της Google.

Πρόκειται για τεχνικές που θα πάνε ψηλά την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης, με περισσότερο κόπο μεν, αλλά θα χτίσετε μια καλή μακροπρόθεσμη σχέση μαζί τους.

Το Negative SEO

Υπάρχει αρνητικό SEO; Και αν ναι κατά πόσο μπορεί αυτό να επηρεάσει την ιστοσελίδα σας στην κατάταξης της στην Google;

Το αρνητικό SEO είναι οποιοδήποτε πράγμα ή link μας μειώνει την συνολική μας κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Είτε πρόκειται για στοιχείο προγραμματισμού εντός της σελίδας μας είτε πρόκειται για κακής ποιότητας spam links, αμφότερα μπορεί να προκαλέσουν το να χάσουμε θέσεις από τη Google.

Πόσες θέσεις; Ένας θεός ξέρει. Μπορείτε να δείτε όμως τη συνολική σας ορατότητα στη Google με το χρήσιμο ελληνικό εργαλείο visibility.gr.

Είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο ανάπτυξης και δεν ξέρω κατά πόσο θα σας βοηθήσει να βγάλετε συμπεράσματα για την ιστοσελίδα σας.

Εφόσον είστε πολύ ευαίσθητοι με το θέμα SEO και με το θέμα κατάταξη στη Google, θα πρέπει πάντα να είστε προσεκτικοί στο να προσθέτετε αντί να αφαιρείτε με ότι κάνετε από το SEO σας.

Άμα λοιπόν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το τι θα πρέπει να κάνετε για να βελτιώσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στη Google, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω.

Δωρεάν Μαθήματα SEO Google Αξίας 129€!

seo-lefta-wordpress

Μάθετε τα βασικά για το SEO, κατακτήστε τα μυστικά των μηχανών αναζήτησης, πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα

seo-web-design

Οι 50 αποχρώσεις του SEO

Μετά τις 50 αποχρώσεις του γκρι, τώρα υπάρχουν και οι 50 αποχρώσεις του SEO.

Σας ανέφερα ότι υπάρχει το λευκό και το μαύρο SEO παραπάνω και ίσως πολλοί από εσάς να δυσκολεύεστε να κατανοήσετε τις διαφορές του ενός με του άλλου.

Το ερώτημα τώρα είναι αν όντως υπάρχει μόνο λευκό ή μόνο black hat SEO;

Η απάντηση είναι όχι.

Υπάρχουν μόνο αποχρώσεις και των δύο ειδών SEO και θα πρέπει πάντα να κρατάμε μαι γραμμή άμυνας και να τείνουμε όλο και πιο πολύ προς το white hat SEO.

Τι αξία έχει ένα backlink

Πολλοί βαριούνται την αργή και επίπονη διαδικασία δημιουργίας συνδέσμων ή backlinks γιατί προφανώς αγνοούν την αξία των backlink.

Πολλές φορές η πρώτη με τη δεύτερη θέση στη Google απέχει μόλις ένα backlink. Καλά διαβάσατε φίλοι μου, μπορεί να απέχει μόλις ένα καλό ποιοτικό backlink που να κάνει τη διαφορά.

Σε άλλες περιπτώσεις μπορεί ο δεύτερος και ο τρίτος στα αποτελέσματα αναζήτησης να έχουνε περισσότερα backlinks από τον πρώτο, αλλά να μην έχουνε ποιοτικά backlinks που θα κάνουν τη διαφορά και θα είναι καθοριστικά για την κατάταξη της ιστοσελίδας στην πρώτη θέση της Google.

Μήπως θα πρέπει να αναθεωρήσουμε την άποψη μας για την αξία των links στην κατάταξη στη Google και να δείξουμε περισσότερη εξωστρέφεια στο SEO μας;

Πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο

Η δημιουργία κλασικού περιεχομένου για την επόμενη δεκαετία είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας πάρα πολλών authority sites παγκοσμίως όπως η Wikipedia, το moz.com και πολλά άλλα.

Το περιεχόμενο πρέπει να βασίζεται στις πιο προσοδοφόρες λέξεις κλειδιά ή στα λεγόμενα money keywords.

Τα money keywords είναι αυτά που φέρνουν τις μεγαλύτερες μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες και θα πρέπει να δίνεται μεγάλη βαρύτητα στις λέξεις κλειδιά που φέρνουν τις πωλήσεις στην ιστοσελίδα σας και σας δίνουν ψωμί.

Κάθε λέξη κλειδί δεν είναι ίδια και θα πρέπει το περιεχόμενο να χτίζεται με βάση την πρόθεση του χρήστη να αγοράσει.

Στο δικό μου site γίνεται βέβαια το ακριβώς το αντίθετο. Το περιεχόμενο έχει δομηθεί με τέτοιο τρόπο που μόνο ότι πουλάω υπηρεσίες SEO και κατασκευής ιστοσελίδων δεν διαφαίνεται ή υπονοείται σχεδόν πουθενά, εκτός από μια φωτογραφία ή ένα κινητό που ίσως δείτε.

Δίνω πολύ μεγάλη βαρύτητα στην καλλιέργεια του πελάτη μέσω ίντερνετ, στην αύξηση των συνδρομητών στην λίστα με τα email μου και μετά στην πώληση μιας υπηρεσίας.

Η διαδικασία αυτή είναι καθαρά πελατοκεντρική και το site μου βασίζεται απολύτως στο περιεχόμενο.

Αυτό πιστεύω σήμερα, μετά από χρόνια ότι είναι λάθος και θα έπρεπε να έχω δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα από την πρώτη στιγμή στην προώθηση της ιστοσελίδα μου αντί στο να δημιουργήσω 350 άρθρα και 170 βίντεο μοναδικού περιεχομένου.

Παρόλα αυτά, το περιεχόμενο είναι βασιλιάς και όσο και να το θέλουμε θα πρέπει να δημιουργήσουμε εκπληκτικό περιεχόμενο και μετά να χτίσουμε backlinks.

Περιεχόμενο VS Backlinks

Υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν ότι το μόνο που χρειάζεται για να έχεις επισκεψιμότητα σε μία ιστοσελίδα είναι να έχεις μοναδικό και επικό περιεχόμενο. Αυτό φίλοι μου όσο αφελείς και να είστε είναι μέγα λάθος.

Κανένα προϊόν ή υπηρεσία δεν πουλάει από μόνο του αν δεν υπάρχει κάποιος στο ίντερνετ που να το προωθήσει, να το διαφημίσει ή γενικά να κάνει κάτι για να το κάνει γνωστό στο ευρύ αγοραστικό κοινό.

Κανένα best seller δεν πουλήθηκε από μόνο του, καμία ανακάλυψη ή εφεύρεση δεν έγινε δημοφιλής εν τη γένεση της. Αντίθετα για κάθε μία γνωστή εφεύρεση, υπάρχουν άλλες δέκα που σκουριάζουν στα ράφια του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Το ίδιο ισχύει και στο ίντερνετ φίλοι μου. Δεν θα έρθουν οι επισκέπτες από μόνοι τους, στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να τους οδηγήσετε στην ιστοσελίδα σας και από εκεί στην σελίδα πωλήσεων.

Για αυτό το σκοπό θα πρέπει να έχουμε ισορροπία περιεχομένου και backlinks. Τι είδους ισορροπία;

Για κάθε μία ώρα που αφιερώνετε στη δημιουργία περιεχομένου, χρειάζεστε άλλες 3 τουλάχιστον ώρες να αφιερώσετε στην προώθηση του περιεχομένου σας με διάφορους τρόπους.

Ένας από αυτούς τους τρόπους που θεωρώ και πολύ καλούς αλλά και έξυπνους είναι η δημιουργία ποιοτικών έστω και λιγοστών συνδέσμων προς αυτό το περιεχόμενο που θέλετε να προωθήσετε.

Σκεφτείτε το λίγο ξανά.

Ζητήστε Μια Προσφορά Προώθησης Ιστοσελίδας

Μην ξεχνιόμαστε ότι δεν υπάρχει δωρεάν παιδεία. Γράφω αυτά τα άρθρα στο blog μου για να προσελκύσω νέους πελάτες και για βγάλω το ψωμί μου. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να με προτιμήσετε σαν επαγγελματία και θα πρέπει να ζητήσετε μια προσφορά για κατασκευή ή για προώθηση της ιστοσελίδας σας! Το κόστος είναι μικρό, τα οφέλη μόνιμα και διαρκή!

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δείτε περισσότερα για το πως να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Google Αξίας 129€!

seo-lefta-wordpress

Μάθετε τα βασικά για το SEO, κατακτήστε τα μυστικά των μηχανών αναζήτησης, πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα

seo-web-design

1 Σχόλιο. Leave new

  • Πολύς ντόρος γίνεται για την πρώτη θέση στη Google, τελικά αξίζει τόσο πολύ τον κόπο να μπει κάποιος σε τέτοια διαδικασία;

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares