ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

CLICK HERE SEO-KLIK EDO-1

Γιατί δεν πρέπει τα links σας να είναι κάντε κλικ εδώ ή click here

Πως πρέπει να είναι το anchor text των links σας για να ανεβείτε στη Google

Αν και φαίνεται ένα ασήμαντο λάθος, ο σύνδεσμος με την λέξη κλειδί κάντε κλικ εδώ ή στα αγγλικά click here, όμως μπορεί να κάνει πολύ μεγάλη διαφορά στην κατάταξη σας στη Google με βάση τις λέξεις κλειδιά.

Και αν νομίζετε ότι δεν παίζει ρόλο στην κατάταξη το πως συνδεόμαστε με άλλα site αλλά και τι είδους εσωτερικά links έχουμε μέσα στο ίδιο μας το site, μπορείτε να κάνετε μια απλή αναζήτηση στη Google με τον όρο click here.

CLICK-HERE-SEO-GOOGLE-2

Αν και η Google μας εμφανίζει προσωποποιημένα αποτελέσματα αναζήτησης και δεν είναι δυνατό να βλέπουμε όλοι τα ίδια αποτελέσματα, λίγο πολύ όμως κάποια αποτελέσματα αναζήτησης παραμένουν σταθερά και έτσι μπορούμε να καταλάβουμε τι θέλω να σας επισημάνω με αυτό το παράδειγμα.

Στα πρώτα 5 οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google υπάρχουν κάποια sites και κάποια βίντεο που έχουν ως βασική λέξη κλειδί το click here εσκεμμένα. Όμως όπως θα δείτε από το αποτέλεσμα αναζήτησης νούμερο 6 έως και το νούμερο 9 το click here εμφανίζεται ακούσια γιατί κατά λάθος έχει χρησιμοποιηθεί ως anchor text (λέξη κλειδί στον σύνδεσμο) το click here.

Παλαιότερα η κατάσταση ήταν χειρότερη γιατί τα αποτελέσματα αναζήτησης περιείχαν πολύ περισσότερες ιστοσελίδες που περιείχαν ακούσια τον σύνδεσμο κειμένου click here με σημαντικότερο το παράδειγμα της Adobe με το link για την μεταφόρτωση του adobe flash player.

Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στον όρο αναζήτησης κάντε κλικ εδώ στην Ελληνική Google.

Για ποιους λόγους δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούμε το κάντε κλικ εδώ;

Οι βασικοί λόγοι είναι οι παρακάτω:

1 Απόκτηση άσχετου traffic

Η κίνηση ή η επισκεψιμότητα που αποκτιέται από τις μηχανές αναζήτησης όταν χρησιμοποιούμε άσχετες λέξεις κλειδιά είναι μη στοχευμένη, χαμηλής στάθμης και δεν θα επιφέρει κανένα αποτέλεσμα στην ιστοσελίδα μας.

2 Σφάλμα στην σχετικότητα της ιστοσελίδας μας

Ένα από τα δύο βασικά κριτήρια για την κατάταξη της ιστοσελίδας μας στη Google είναι:

  • η σχετικότητα και 
  • η σημαντικότητα ή ποιότητα

Η σχετικότητα της ιστοσελίδας μας είναι πολύ σημαντική γιατί η Google και όλες οι σωστές μηχανές αναζήτησης προσπαθούν να μας κατατάξουν με βάση την αγορά μας και για αυτό οι αράχνες τις Google, διαπερνάν το site μας και διαβάζουν τα links και όλες τις σελίδες που έχουμε, το περιεχόμενο, τις κεφαλίδες κτλ.

Στην προσπάθεια τους να μας κατατάξουν στην ανάλογη αγορά στόχο, δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στα backlinks μας και στις λέξεις κλειδιά με τα οποία συνδεόμαστε εσωτερικά και εξωτερικά.

Αν τα backlinks μας δεν περιέχουν λέξεις κλειδιά που είναι σημαντικές ή ορόσημα για την αγορά στόχο μας και είναι παντελώς άσχετα, τότε δεν βοηθάμε τη Google να μας ανεβάσει στην αγορά που στοχεύουμε αλλά και στις λέξεις κλειδιά με τις οποίες στοχεύουμε.

Πως θα πρέπει να συνδεόμαστε σωστά;

Στο άρθρο μου Link Building: Ο Απόλυτος Οδηγός, αναφέρω όλους τους πιθανούς τρόπους διασύνδεσης με την χρήση των λέξεων κλειδιών σε όσο το δυνατόν καλύτερα site με υψηλό domain authority.

Όσον αφορά τώρα τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες θα πρέπει να συνδεόμαστε δεν θα πρέπει και αυτές να είναι 100% ίδιες αλλά καλό θα ήταν να υπάρχει μια διασπορά με φράσεις κλειδιά γύρω από τις βασικές λέξεις κλειδιά.

Για παράδειγμα, αν η λέξη κλειδί μας είναι η:

ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Τότε θα πρέπει να έχουμε και μερικές παραλλαγές από αυτή την λέξη κλειδί όπως:

ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΕΥΡΕΣΗ

ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ GOOGLE

ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ

ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ SEO

ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΕΛΛΑΔΑ

Καλό θα ήταν να έχουμε 10 περίπου παραλλαγές ή συμφραζόμενους ή ταυτόσημους ή παρόμοιους όρους αναζήτησης με βάση την βασική λέξη κλειδί μας ώστε να μην περνάμε στη Google το μήνυμα ότι κάνουμε spam.

Επίσης έτσι, εξασφαλίζουμε την ομαλή διασπορά των λέξεων κλειδιών μας που είναι παράγοντας SEO για τη Google αλλά καταφέρνουμε να βγούμε για περισσότερες λέξεις και φράσεις κλειδιά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ας μην ξεχνάμε ότι οι φράσεις κλειδιά και όχι οι λέξεις κλειδιά ευθύνονται για το 90% του συνολικού όγκου των αναζητήσεων που γίνονται καθημερινά στη Google. Αυτές οι αναζητήσεις οδηγούν σε κάποιο site, το θέμα είναι να φροντίσετε αυτό το site να είναι το δικό σας.

Δείτε περισσότερα για backlinks και συνδέσμους:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Μενού
Shares