ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

FACEBOOK-GOOGLE-DIAFIMISI-HOBBY-1

Γιατί η διαφήμιση στο Facebook και στη Google έγινε από επιχειρηματικό εργαλείο χόμπι;

Ο κουβάς με τα λεφτά που πετάμε όλοι μας στη διαφήμιση στο Facebook κάποια στιγμή στερεύει και έρχεται η ώρα της πικρής αλήθειας. Αποδίδει τελικά η διαφήμιση στο Facebook και στη Google ή μήπως έχει γίνει χόμπι;

Επένδυση είναι οτιδήποτε μας φέρνει λεφτά, ενώ χόμπι είναι οτιδήποτε μας τρώει λεφτά και δεν περιμένουμε κιόλας να βγάλουμε από αυτό.

Με αυτήν την απλή ρητορική ερώτηση θέλω να σας εισάγω κατευθείαν στο θέμα. Για να μάθουμε όμως άμα πραγματικά συμφέρει να κάνετε σήμερα, διαφήμιση στο facebook και στη Google, θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω.

Το Facebook και η Google είναι διαφημιστικές εταιρείες

Για όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμα και νομίζουν κάτι άλλο, το Facebook και η Google είναι στην ίδια βιομηχανία, σε αυτήν της διαφήμισης και των διαφημιστικών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με το έγκυρο περιοδικό Fortune στο άρθρο του Πως η Google και το Facebook έχουν κατακτήσει την αγορά της διαφήμισης στο ίντερνετ (How Google and Facebook Have Taken Over the Digital Ad Industry), το Facebook μαζί με τη Google φαίνεται να έχουν κυριεύσει την διαφημιστική αγορά του ίντερνετ στην Αμερική, κατέχοντας το 73% της αγοράς. Η ίδια τάση υπάρχει και σε σχεδόν παγκόσμιο επίπεδο με μερικές μικρές διαφοροποιήσεις σε εθνικές αγορές με σοβαρούς αντιπάλους όπως η Yandex στη Ρωσία.

Η Ελλάδα που είναι μικρογραφία της Αμερικής στον χώρο του ίντερνετ και της ηλεκτρονικής διαφήμισης είναι και αυτή στην ίδια μοίρα και ακολουθεί την ίδια πορεία του δυοπωλίου που έχει διαμορφωθεί στην Αμερική.

Ακόμα, ποιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι ο ρυθμός ανάπτυξης της διαφημιστικής δαπάνης ή καλύτερα των διαφημιστικών εσόδων για τους δύο μεγαλύτερους παίκτες είναι της τάξης του 49% για την Google και 40% για το Facebook αντίστοιχα, τη στιγμή που η υπόλοιπη αγορά τρέχει με μόλις 11% ανάπτυξη.

Το Facebook και η Google φιλοδοξούν να μεγιστοποιήσουν τα διαφημιστικά έσοδα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ GOOGLE-FACEBOOK-2

Ένα πράγμα που σας διαφεύγει -εμένα δεν με διαφεύγει γιατί έχω τελειώσει χρηματοοκονομικά στο Λονδίνο και το έχω καταλάβει στο πετσί μου αυτό που θα σας εκμυστηρευτώ, και θα σας παρακαλέσω όσοι έχετε eshop και ιστοσελίδες και κάνετε διαφήμιση στη Google να μην λιποθυμήσετε είναι- ότι η Google αλλά και το Facebook είναι εισηγμένες εταιρείες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Και όπως κάθε εισηγμένη εταιρεία έχουν μετόχους, οι οποίοι αναμένουν αποτελέσματα και περιμένουν κάθε τρίμηνο στην αναφορά εσόδων να υπάρχει έστω και μια μικρή αύξηση για να δουν πως θα τοποθετηθούν. Άμα θα αγοράσουν ή θα πουλήσουν.
Όσοι έχετε μια μικρή εμπειρία από ελληνικό χρηματιστήριο στην Ελλάδα σίγουρα θα έχετε μια άποψη για το πως κινείτε το έξυπνο χρήμα και πως τοποθετείτε εν μία νυκτί και αλλάζει χέρια και χαρτιά κάτω από την μύτη μας.
Και επειδή οι μέτοχοι είναι επενδυτές, θέλουν να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή απόδοση της μετοχής και της επένδυσης τους. Για να γίνει αυτό θα πρέπει συνέχεια τα έσοδα της εταιρείας που έχουν αγοράσει μετοχές να είναι σε άνοδο και όσο το δυνατόν σε μεγαλύτερη αναπτυξιακή τροχιά για να μπορέσουν να αυξήσουν τις αποδόσεις του χαρτοφυλακίου τους.
Για μια μικρή εταιρεία ή αύξηση των εσόδων είναι κάτι σχετικά εύκολο γιατί άμα κατέχει το 1% της αγοράς, το να πάει στο 2% είναι πολύ εύκολο. Για μια μεγάλη εταιρεία όπως η Google που κατέχει το 49% του ηλεκτρονικού τζίρου της διαφήμισης στο ίντερνετ για να πάει στο 98% που είναι ο διπλασιασμός των εσόδων από την Αμερικάνικη αγορά είναι κάτι πολύ δύσκολο.

Ποιο είναι το σχέδιο της Google για αύξηση των διαφημιστικών εσόδων;

Όμως κάθε εταιρεία έχει κάποιο στρατηγικό σχέδιο για αύξηση των εσόδων της για αυτό και προσλαμβάνει τα καλύτερα μυαλά της Silicon Valey και πάντα παίρνει τους Έλληνες που ενώ στην Ελλάδα δεν έχουν να φάνε, κατά περίεργο τρόπο στην Αμερική έχουν τόσο μεγάλη πέραση που πλέον δεν υπάρχουν λατζέρηδες Έλληνες στην Αστόρια.

Αυτό είναι αστείο γιατί οι Έλληνες της Αμερικής όπως κάθε άλλη εθνικότητα μεταναστών δεν έχουν καμία τύχη στην Google ή στο Facebook.

Οι ιθύνοντες της Google λοιπόν διαβλέποντας τον κορεσμό της διαφημιστικής αγοράς στην Βόρεια Αμερικανική Χερσόνησο, διέσπασαν τον όμιλο της Google δημιουργώντας μια εταιρεία ομπρέλα. Η εταιρεία ονομάζεται Alphabet με δεκάδες εταιρείες με διαφορετικό σκοπό και πηγή εσόδων ώστε να αυξηθούν τα έσοδα του ομίλου και να παρουσιάζει ανάπτυξη.

H Google εφαρμόζει την ίδια στρατηγική που την βοήθησε να κυριαρχήσει στον τομέα του ίντερνετ και σε άλλους κλάδους της οικονομίας.

Οι δύο κύριες στρατηγικές της Google για να αυξήσει τα διαφημιστικά έσοδα της είναι η δημιουργία και η εξαγορά νέων ή υφισταμένων διαφημιστικών καναλιών όπως το YouTube, το Android Apps, το Google Maps, και η εισαγωγή της σε νέες αναδυόμενες αγορές του ίντερνετ εκτός Αμερικής όπως αυτή της Αφρικής.

Παράλληλα, η Google σχεδιάζει την ελεύθερη και τη δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ μέσω δορυφόρων των χωρών του τρίτου κόσμου και ιδιαίτερα των αφρικανικών χωρών για να αποκτήσει πρόσβαση στο ίντερνετ τα υπόλοιπα 4 δις ανθρώπων που δεν έχουν ίντερνετ και κατά συνέπεια δεν μπορούν να μπουν στη Google και να δούνε διαφημίσεις μέσω adwords ή του δικτύου συνεργατών Adsense της Google.

Εκτός όμως από τη δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ στις τριτοκοσμικές χώρες, η Google έχει στα σκαριά και το πρότζεκτ free internet με μετεωρολογικά μπαλόνια για τις ήδη ανεπτυγμένες χώρες για να πετύχει καλύτερη και μεγαλύτερη πληθυσμιακή κάλυψη. Και ξέρετε γιατί;

Για να μπορούν όλο και περισσότεροι άνθρωποι να μπαίνουν στο ίντερνετ και να μπορούν να βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις από τη Google στα αποτελέσματα αναζήτησης και στα δίκτυο προβολής των συνεργατών της Google.

Ποιο είναι το σχέδιο του Facebook για αύξηση των διαφημιστικών εσόδων;

Το Facebook αν και λίγο πιο ανοργάνωτο και χύμα σαν εταιρεία, ακολουθεί επακριβώς τα βήματα της Google, γιατί μάλλον και η ίδια η ηγεσία του και η τεχνική του ομάδα ψυλλιάστηκε τη δουλειά ότι το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του Facebook προέρχεται από τις διαφημίσεις και τον διαφημιστικό χώρο που είναι συγκεκριμένος στο Facebook.

Έτσι εισήγαγε έναν συγκεκριμένο αλγόριθμο ποιότητας στα πρότυπα της Google για να ανακόψει το spam και τη διαρροή δωρεάν κλικ σε διαφημιστικά site με ψεύτικες ειδήσεις και διπλό περιεχόμενο που λιμνάζουν το Facebook σήμερα.

Στην ίδια κατεύθυνση έχει εξαπολύσει εκστρατεία καταπολέμησης και διαγραφής των ψεύτικων προφίλ που λέγεται ότι αγγίζουν το 25% των συνολικών προφίλ στο Facebook ζητώντας τα στοιχεία ταυτότητας και διαβατηρίου από δεκάδες χρήστες.

Το σχέδιο αύξησης των διαφημιστικών εσόδων του Facebook είναι η εισαγωγή νέων social media αποχρωματισμένων από τα εξερχόμενα backlinks όπως το instagram και η αύξηση του τζίρου της διαφήμισης με περισσότερο περιεχόμενο που παράγετε από τους χρήστες και το ιδιωποιείτε το Facebook.

Μια ακόμα καλή στρατηγική που εφαρμόζει το Facebook με επιτυχία είναι η μείωση της οργανικής απήχησης των δημοσιεύσεων αλλά και την αύξησης του κόστους ανά κλικ της διαφήμισης.

Γενικά το συμπέρασμα είναι ένα: Το Facebook δεν αγαπάει τα εξερχόμενα links και ειδικά τα δωρεάν εξερχόμενα links σε άλλα sites γιατί έτσι φεύγει ο χρήστης από αυτό και επισκέπτεται μια άλλη ιστοσελίδα.

Ο στόχος εδώ είναι η αύξηση της παραμονής του χρήστη μέσα στο Facebook όσο γίνεται περισσότερο και ή είσοδος του σε αυτό για ψύλλου πήδημα, για χαζευτήρι και για να περνάει η ώρα.

Το Facebook έχει σταματήσει να είναι ένα μέσο επικοινωνίας και ένα social media και έχει γίνει ένα νέο media απλώς που φιλοδοξεί να κλέψει τη θέση που διατηρούσε παραδοσιακά η τηλεόραση τις προηγούμενες δεκαετίες.

Και όπως φαίνεται τα πάει πολύ καλά μέχρι στιγμής με χιλιάδες Terrabyte από μοναδικό περιεχόμενο που παράγεται δωρεάν από τους χρήστες, εικόνες, βίντεο και κείμενα που κάποιο τηλεοπτικό κανάλι θα πλήρωνε αδρά για να δημιουργήσει.

Τελικά είμαι κατά ή υπέρ της διαφήμισης στο Facebook και τη Google;

Η διαφήμιση και στο Facebook αλλά και στο Google προβλέπεται να πέσει σε απόδοση δραματικά στα επόμενα χρόνια. Όχι ότι σήμερα συμφέρει ιδιαίτερα, αλλά το μεγαλύτερο κόστος της διαφήμισης στο Facebook και στη Google είναι το εναλλακτικό κόστος.

Το κόστος δηλαδή ενασχόλησης με τη διαφήμιση σε αυτά τα δύο μέσα προβολής και η εγκατάλειψη της ενασχόλησης με το πραγματικό μάρκετινγκ, το πραγματικό SEO και η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που διατρέχει σήμερα η επιχείρηση σας στο ίντερνετ.

Γιατί άμα λοκιαστείτε στο Facebok, στην Alexa και σε άλλες μηδαμινής αξίας δραστηριότητες και υποθέσεις (με την έννοια του υποθετικού χαρακτήρα) χάνετε από τις βασικές πυρηνικές δεξιότητες και δραστηριότητες που θα πρέπει να έχει κάποια ηλεκτρονική επιχείρηση σήμερα που είναι:

Πιστεύω ότι μέχρι εδώ έχετε πιάσει το νόημα της συζήτησης. Αλλιώς θα πρέπει να σας το επαναλάβω αυτή τη στιγμή:

Το μυστικό της επιτυχίας στο ίντερνετ είναι να βρίσκεστε παντού ξεκινώντας από την ίδια σας την ιστοσελίδα, που σημαίνει ότι θα πρέπει να την φροντίσετε περισσότερο από όλα, μετά να βρίσκεστε στην Google και μετά όλα τα υπόλοιπα.

Και όταν λέμε παντού εννοούμε παντού:

  • Σε όλα τα διαφημιστικά sites
  • Σε όλους τους καταλόγους
  • Σε όλα τα forums
  • Σε όλα τα social media
  • Σε όλα τα forums
  • Σε όλα τα Web 2.0
  • Σε ό,τι καινούριο βγαίνει

Η πορεία προς την επιτυχία στο ίντερνετ είναι μια αέναη δραστηριότητα που δεν σταματάει ποτέ και όπως και το SEO δεν έχει αρχή και τέλος.

Δείτε περισσότερα για τη διαφήμιση στο Facebook και τη Google:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

 

Μενού
Shares