ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Γιατί είναι δυσκολότερο να βγείτε στην πρώτη θέση της Google

Γιατί είναι δυσκολότερο να βγείτε στην πρώτη θέση της Google

Περιεχόμενα

Σ΄ αυτό το βίντεο – μάθημα θα μιλήσουμε γιατί είναι κάθε φορά πιο δύσκολο να ανέβουμε στην πρώτη θέση της Google και στην πρώτη σελίδα της Google.

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, ιδιοκτήτης του paramarketing.gr, είμαστε SEO Agency και είμαι ιδιοκτήτης αυτού του καναλιού στο YouTube για το SEO, το AMAZON SEO και το πώς να βγάλετε λεφτά από το internet και γενικά το επιχειρείν στο internet και το διαδίκτυο.

Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, κάντε like, subscribe, εγγραφή δηλαδή στο κανάλι μου, αφήστε το σχόλιο σας γιατί μας ανεβάζουν στην Google και αυξάνεται η ορατότητα του βίντεο και του βλέπουν κι άλλοι χρήστες, να κάνετε like αν σας άρεσε, αν δε σας άρεσε μη κάνετε τίποτα και να σας πω δυο λόγια για τον χορηγό μας που είναι η Ezoic, έχω το Link.

Κάντε εγγραφή τώρα στην Ezoic:

https://ezoic.com/?tap_a=6182-5778c2&tap_s=820231-d9897b

Η Ezoic είναι μια πλατφόρμα βραβευμένη από τη Google και το αμερικανικό κράτος, είναι σε συνεργασία με τη Google και κάνει βελτιστοποίηση διαφημίσεων μέσω της AdSense.

Διαφημίσεις που παίζουν στο site σας μπορούν να μπουν σε καλύτερες θέσεις – αυτό λέγεται βελτιστοποίηση θέσεων – και να προβάλλονται στο κατάλληλο κοινό.

Μπορείτε να δείτε ως και 10 φορές πάνω αύξηση των εσόδων σας το μήνα. Μέσα στο site μου τρέχω διαφημίσεις με 40.000 page views και μέσω της Ezoic παίρνω 50 με 60 ευρώ το μήνα.

Δεν είναι μεγάλα τα ποσά αλλά αν είχα Google AdSense ή κάποια άλλο ανάλογο site θα έπαιρνα 3-4 ευρώ το μήνα, οπότε  είναι 10-12 φορές πάνω από το μέσο όρο.

Αποκτήστε ταχύτερο πακέτο φιλοξενίας και μειώστε την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας:
https://paramarketing.gr/wpx
https://paramarketing.gr/myip

Γιατί είναι κάθε χρόνο πιο δύσκολο να ανέβει κάποιος στην πρώτη σελίδα και στην πρώτη θέση της Google;

dyskolotero-va-vgeite-google-seo-low

Πάμε στο θέμα μας, γιατί είναι κάθε φορά πιο δύσκολο να ανέβει κάποιος στην πρώτη σελίδα και στην πρώτη θέση της Google; Θα σας μιλήσω ανάλογα με την επιστημονική ερμηνεία που υπάρχει, γιατί έχω σπουδάσει χρηματοοικονομική, λογιστική και μάρκετινγκ στο Λονδίνο κι έχω κάνει MBA, master στην Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Πράγμα που είναι πολύ κακό γιατί έχω ξοδέψει 5 χρόνια από τη ζωή μου σπουδάζοντας και παίρνοντας υποτροφίες και ξοδεύοντας χιλιάδες ευρώ στην αλλοδαπή, ενώ θα μπορούσα να κάνω αυτό που έκανε και ο Τσίπρας, να κάνω τις καταλήψεις μου, να γραφτώ στην ΚΝΕ, να παρακολουθώ σε καμιά πορεία και να πάρω μια βίλα με 1.350.000 που μόλις αγόρασε στο Σούνιο και να μην ήμουν άξιος μαθητής και να δουλεύω όλη μέρα όπως κάνω αυτή τη στιγμή.

Εν πάση περιπτώσει, έκανα την πολιτική μου σάτιρα, ας περάσουμε στο θέμα.

Έχω σπουδάσει Business οπότε θα σας πω την επιστημονική πλευρά, γιατί η Google αυτή τη στιγμή είναι ένα παράδειγμα της οικονομίας, μια μικρογραφία, μια πραγματικότητα της οικονομίας και της αγοράς.

Ας μιλήσουμε για την ελληνική αγορά, ας μην επεκταθούμε στο εξωτερικό.

Όσες περισσότερες επιχειρήσεις υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο internet, όσα πιο πολλά site, τόσο πιο δύσκολο είναι να ανέβει κάποια ιστοσελίδα στην πρώτη θέση της Google και στην πρώτη σελίδα της Google.

Αρκούν όμως τα πολλά site;

Η ανάλυση ανταγωνισμού του Porter και το SEO – Five Forces Field

Η απάντηση είναι όχι, γι αυτό θα μιλήσουμε για το διαμάντι του Porter ή το πλέγμα framework των δυνάμεων του Porter (five forces field) που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στο Harvard Business Review για πρώτη φορά το 1979.

Πολύ πιο πριν απ ότι πολλοί από εσάς γεννηθήκατε γιατί ο Michael Porter, ο Μιχάλης Φορτωτής ήταν καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Harvard, ήταν μια μεγαλοφυΐα στο Management και στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και προσπάθησε να αναλύσει την ανταγωνιστική αντιπαλότητα και γενικά τον ανταγωνισμό που επικρατεί σε κάθε αγορά και σε κάθε βιομηχανία.

Γιατί το market niche μπορεί να λέγεται αγορά-στόχος αλλά μπορεί να λέγεται και industry (βιομηχανία) σχετικά με την αγορά-στόχο και το market niche.

Λοιπόν, όρισε τις 5 δυνάμεις που καθορίζουν τον ανταγωνισμό σε μια αγορά.

1 Aνταγωνισμός που υπάρχει μεταξύ των προμηθευτών ή η αγοραστική δύναμη των προμηθευτών

Η μια αυτή δύναμη είναι ο ανταγωνισμός που υπάρχει μεταξύ των προμηθευτών ή η αγοραστική δύναμη των προμηθευτών ή καλύτερα πόσο καλά μπορούν οι προμηθευτές να ανταγωνιστούν μεταξύ τους.

2 H αγοραστική δύναμη των αγοραστών ή καλύτερα γενικά η δύναμη των αγοραστών των πελατών

Το δεύτερο είναι το bargaining power of buyers, η αγοραστική δύναμη των αγοραστών ή καλύτερα γενικά η δύναμη των αγοραστών των πελατών που πάνε σε μια αγορά, που καθορίζουν τις 5 δυνάμεις.

3 Η δύναμη των υποκατάστατων προϊόντων

Μετά είναι τα υποκατάστατα, δηλαδή πόσες απειλές μπορούμε να δεχτούμε από υποκατάστατα της αγοράς και οι απειλές των νεοεισερχόμενων, δηλαδή των νέων site που θα μπουν στην αγορά.

4 Οι απειλές των νεοεισερχόμενων ή οι φραγμοί εισόδου σε μια αγορά

Οι απειλές των νεοεισερχόμενων εξαρτώνται από το barriers of entry, φραγμούς εισόδου, τα οποία σε άλλα διαμάντια του Porter ή σε άλλα παραδείγματα αντί για barriers of entry υπάρχει το threats of entrance ή κάτι άλλο.

5 Μικροπαράγοντες εσωτερικού ανταγωνισμού

Αυτά καθορίζουν το Industry rivalry, το οποίο έχει κάποιους μικροπαράγοντες που έχουν να κάνουν με το πόσο είναι ανταγωνιστικοί μεταξύ τους οι παίκτες. Εφόσον σε μια αγορά υπάρχουν χιλιάδες ανταγωνιστές και είναι κατακερματισμένη η αγορά και δεν έχει διαμορφωθεί, τότε μιλάμε για μια ευκαιρία σε αυτό το market needs, άρα είναι ευκαιρία να μπείτε κι εσείς σ’ αυτό για την αγορά-στόχο.

Η δύναμη των προμηθευτών στο ίντερνετ

Ας πάμε να πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή, ας πιάσουμε τη δύναμη των προμηθευτών.

Ποιοι είναι οι προμηθευτές; Ας πάρουμε ένα παράδειγμα, ότι είμαστε στην αγορά παπουτσιών στο e-commerce στην Ελλάδα.

Έχουμε δηλαδή ένα e-shop με παπούτσια.

Ποιοι είναι οι προμηθευτές μας;

Κατά κύριο λόγο ας υποθέσουμε ότι είναι ένα εργοστάσιο στην Κίνα. Άμα το εργοστάσιο στην Κίνα είναι πάρα πολύ δυνατό, καθορίζει τις τιμές το ίδιο.

Άμα όμως εμείς μπορούμε να βρούμε άλλο εργοστάσιο που κάνει τα ίδια παπούτσια σε χαμηλότερες τιμές, τότε δεν έχει κάποια δύναμη να μας επιβάλει τη μονοπωλιακή πολιτική του το εργοστάσιο, άρα την επιβάλλουμε εμείς, με βάση τα περιθώρια κέρδους που μπορούμε να πουλήσουμε στην αγορά. Αυτό σημαίνει το bargain power of suppliers, δηλαδή η δύναμη των προμηθευτών.

Αντίθετα, άμα ο προμηθευτής μας είναι η Nike, γιατί καλώς ή κακώς τις τιμές τις καθορίζει η Nike, οι τιμές είναι regulated δηλαδή καθορισμένες για να πουλάμε εμείς, εκτός κι αν πουλάμε stock ή μαϊμού.

Οπότε καταλαβαίνετε, καθορίζονται πάρα πολύ οι τιμές μας από τον προμηθευτή μας.

Η δύναμη των αγοραστών

Πάμε μετά στη δύναμη των αγοραστών. Οι αγοραστές μας είναι ο τελικός αγοραστής.

Τι έχει να κάνει με αυτό; Αν είμαστε στην ελληνική αγορά όπου τα τελευταία χρόνια η πτώση του ΑΕΠ ήταν πάνω από 20% δυστυχώς και προβλέπεται ότι την τελευταία δεκαετία δεν θα έχουμε σημαντική άνοδο, θα υπάρχει στασιμότητα με μικρές ανόδους, αφήστε που λένε ότι θα υπάρχουν νέα πακέτα 20 και 30 δις., λόγω εξωγενών παραγόντων και άλλων παραγόντων, το ΑΕΠ θα είναι σταθερό με λίγες τάσεις προς τα πάνω, οπότε δύσκολα θα αυξηθεί η αγοραστική δύναμη.

Δηλαδή, αν οι αγοραστές μας δεν έχουν λεφτά, τότε δεν μπορούν να αγοράσουν τα παπούτσια, οπότε δεν έχω μια εν δυνάμει αγορά ή μια αγορά με δυναμικό που χρειάζεται να καλύψω.

Η αγορά των παπουτσιών ειδικά είναι υπερκορεσμένη, υπάρχουν περισσότερα παπούτσια απ ότι πόδια για να τα φορέσουν.

Οι φραγμοί εισόδου για νεοεισερχόμενους παίκτες και ιστοσελίδες

Πάμε να δούμε γιατί υπάρχει τέτοιος υπερκορεσμός. Θα σας πω, το threat of new entrants ή τα barriers of entry. Οι φραγμοί εισόδου για να κάνει ένας e-shop και να μπει στο Skroutz και να αρχίσει να πουλάει παπούτσια είναι ελάχιστοι.

Χρειάζονται 2,3-5 χιλιάρικα για το κόστος marketing, κόστος κατασκευής, κόστος για να αρχίσω να πουλάω κι ας μην έχω, να κάνω dropshipping από κάποιο φιλικό e-shop, από κάποιο e-shop στην γειτονιά μου, από κάποιον άλλον.

Είναι το dropshipping καλή ιδέα;

Είναι δεν είναι, αποτελεί απειλή, γιατί έχει πολύ χαμηλό κόστος εισόδου.

Αντί να ανοίξω ένα κεντρικό μαγαζί σε κάποιο εμπορικό κέντρο, που θα χρειαστεί 12 ενοίκια, βιτρίνα, αγορά stock από τη στιγμή που θα χρειαστεί μόνο δυο χιλιάρικα για να κάνω e-shop είναι δύσκολο.

Γιατί ο καθένας μπορεί να ανοίξει e-shop και να διαλύσει τον ανταγωνισμό ή να προκαλέσει τεχνητό ανταγωνισμό χωρίς λόγο.

Άρα, το ηλεκτρονικό επιχειρείν ήρθε για να λύσει αυτά τα προβλήματα e-shop στην αγορά, δηλαδή δεν χρειάζεται πλέον να επενδύσω μεγάλα κεφάλαια για να κάνω ένα e-shop σε κάποιους κλάδους και έχει εκτιναχθεί ο ανταγωνισμός στα ύψη, χωρίς λόγο, χωρίς να υπάρχουν επιχειρήσεις που μπορούν να το υποστηρίξουν και να βιώσιμες αυτές που το κάνουν.

Η απειλή ή ισχύς των υποκατάστατων προϊόντων

Και πάμε στο τέταρτο παράγοντα που καθορίζει το πόσο δύσκολα θα είναι τα πράγματα στο internet τα επόμενα χρόνια που είναι η απειλή των υποκατάστατων. Τα υποκατάστατα ή η δύναμη των υποκατάστατων.

Τι θα πει αυτό;

Το ότι αντί για παπούτσια μπορεί να φοράμε κάτι άλλο που μπορεί να βγει ή αντί για παπούτσια Nike, να βγει μια άλλη εταιρεία, η Mike και να βγάζει καλύτερα παπούτσια. Να σας πω πως φαίνεται η  δύναμη των υποκατάστατων.

Πριν από 20 χρόνια δεν ήταν η Nike νούμερο 1 στα παπούτσια στην Ελλάδα, τώρα είναι νούμερο στα παπούτσια, όχι μόνο στα αθλητικά. Ήταν στα αθλητικά, αλλά όχι στα παπούτσια, ήταν πιο κατακερματισμένη η αγορά.

Σήμερα όμως επειδή ο κόσμος θέλει πιο άνετα παπούτσια, κανονικά δεν πρέπει να λέμε πριν από 20 χρόνια, αλλά πριν από 20 κιλά και επειδή στην Ελλάδα είμαστε ευτραφείς όλοι και το 60% πάσχει από παχυσαρκία, ευτυχώς όχι εγώ αν και τρώω στο άλλο μου κανάλι, το Yannis ASMR, όλοι επιλέγουν πιο άνετα παπούτσια για να περπατάνε και να αντέχουν τους χοντρούς.

ASMR-EATING-GREEK-STREET-FOOD-SOUVLAKI-GYRO-TZATZIKI-DIP--BURGER-SAUSAGE-FRENCH-FRIES-BINGE-MUKBANG-NO-TALKING-1

Τα σκαρπίνια και τα δερμάτινα με τις σόλες κι εγώ φορούσα και τα έχω καταργήσει εδώ και χρόνια, εκτός κι αν πάω σε κάποιο γάμο που σπάνια γίνεται αυτή τη στιγμή, οπότε το αθλητικό έχει γίνει νούμερο ένα για άντρες, γυναίκες και παιδιά, για όλες τις ηλικίες και για την τρίτη γενιά που όταν γεράσουμε δε θα φοράμε σκαρπίνια σαν τους πατεράδες μας αλλά  Nike θα φοράμε ή ανάλογα όπως τα Puma, τα FILA που μου αρέσουν πάρα πολύ.

Άρα, τα παπούτσια κινδυνεύουν από υποκατάστατα που είναι τα αθλητικά,  η Nike από άλλες φίρμες όπως η FILA. Υπήρχε η FILA πριν από χρόνια στη μόδα που τα φορούσαμε στο πανεπιστήμιο, αλλά μπορεί να βγει νέα φίρμα, η Adidas, εκτός από αυτές που λέω δεκάδες άλλες μάρκες οπότε υπάρχουν πολλές φίρμες να βγουν ως υποκατάστατα. Επίσης, υπάρχουν οι σαγιονάρες, μπορεί να το γυρίσουμε στη σαγιονάρα και να μη φοράμε παπούτσια.

Θα μου πείτε η Nike δεν βγάζει σαγιονάρες; Θα πουλάμε σαγιονάρες.

Μικροπαράγοντες ανταγωνιστικής αντιπαλότητας

Και πάμε στο 5 που είναι η ανταγωνιστική αντιπαλότητα, όσοι είναι σήμερα μέσα στον ανταγωνισμό, όσα site είναι σήμερα, κατά πόσο μπορούν να διαφοροποιηθούν μεταξύ τους είτε από άποψη τιμής –να ρίξουν τις τιμές- είτε από άποψη διαφοροποίησης –να φέρνουν νέα προϊόντα, χρώματα, σχέδια- είτε το να εισάγω νέες τεχνολογίες όπως ήταν η αεροσόλα.

Να βγάλω καινούργια αεροσόλα ή παπούτσια χωρίς σόλα με πεπιεσμένο αέρα, οτιδήποτε άλλο φανταστικό υπάρχει, μαγνητάκια που σε ψηλώνουν.

Όλες αυτές οι καινοτομίες που μπορούν να μπουν στον χώρο έχουν να κάνουν με το πόσο είναι διατεθειμένες οι υπάρχουσες εταιρείες να ανταγωνιστούν καινούργιες σελίδες στο internet.

Και επίσης, επειδή μιλάμε για internet, νέος ανταγωνισμός υπάρχει από το ίδιο το Skroutz γιατί έχει πιάσει πάρα πολλές θέσεις σαν μηχανή σύγκρισης τιμών και εμποδίζει άλλα παλαιότερα site να βγουν πρώτα.

Όπως είναι το Skroutz, υπάρχει το Bestprice, υπάρχουν και άλλα site σύγκρισης τιμών και μπορούν να βγουν κι άλλα κάθε 3 και 5.

Οπότε, επειδή τα site αυξάνονται, υπάρχουν λιγότερες διαθέσιμες λέξεις κλειδιά, μειώνονται οι ευκαιρίες για να βγούμε πρώτοι στην Google, μειώνονται οι φράσεις κλειδιά που υπήρχαν, αλλά το καλό είναι ότι αυξάνονται οι αναζητήσεις με νέες λέξεις κλειδιά που δεν υπήρχαν πριν.

Γιατί; Το 15% των λέξεων κλειδιών που ψάχνουμε σήμερα στη Google κάθε χρόνο δεν υπήρχε την προηγούμενη χρονιά, είναι νεοφερμένες λέξεις που σημαίνει ότι πάντα η αγορά θα φτάνει σε κορεσμό και θα βρίσκονται καινούργιες λέξεις κλειδιά.

Αυτά για το γιατί είναι κάθε φορά πιο δύσκολο να ανέβουμε στην πρώτη θέση της Google και στην πρώτη σελίδα της Google με ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά γιατί υπάρχουν καινούργια site, με βάση την επιστημονική εξήγηση από το μοντέλο του Porter (high force field).

Αν σας άρεσε το βίντεο κάντε like, αφήστε σχόλιο γιατί βοηθάει να φανεί και σε άλλους χρήστες, δηλαδή στην ορατότητα. Επίσης, μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο newsletter κάθε 15 μέρες στέλνουμε ένα δωρεάν ενημερωτικό δελτίο για το SEO, το internet marketing, το Amazon και το πώς να βγείτε στην πρώτη θέση της Google.

GRAFTEITE-KANALI-YOUTUBE-1

Όπως επίσης, μην ξεχάσω να σας πω λίγα λόγια για τον χορηγό της εκπομπής, την εταιρεία Ezoic. Η Ezoic είναι μια πλατφόρμα που στηρίζεται στο AdSense.

Κάντε εγγραφή τώρα στην Ezoic:

https://ezoic.com/?tap_a=6182-5778c2&tap_s=820231-d9897b

Kάνει βελτιστοποίηση θέσεων, βελτιστοποίηση διαφημίσεων και αυξάνει τα κέρδη σας κατά 1000%. Έχω Link από κάτω, μπορείτε να γραφτείτε και να αυξήσετε τα έσοδα σας εφόσον έχετε ειδησεογραφικό κανάλι κατά 1000% πιο πάνω.

Αυτά και τα λέμε την άλλη Δευτέρα στις 9. Γεια σας!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων:

Σχολιάστε

Shares