ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

blog-site-periexomeno

Γιατί κάθε site χρειάζεται και ένα blog

Περιεχόμενα

Στο οποίο πρέπει να γράφετε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τους πελάτες σας

Η χλιαρή αντιμετώπιση των περισσοτέρων από εσάς που έχουν ήδη μια επαγγελματική ιστοσελίδα της δημιουργίας περιεχομένου είναι ο λόγος που με έκανε σήμερα να γράψω ξανά για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Το περιεχόμενο είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε εμφανή την παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησης αλλά και στον κόσμο, στο κοινό σας και στους υποψήφιους πελάτες σας.

Η πιο απλή μορφή παραγωγής περιεχομένου είναι η διατήρηση και η ανανέωση ενός blog. To blog μπορεί να έχει επαγγελματικό ή και προσωπικό ύφος και σίγουρα θα πρέπει να παραπέμπει τους αναγνώστες σας σε κάποια επιθυμητή ενέργεια που θέλετε να κάνουν διαβάζοντας το (call to action).

Άμα θέλετε να μάθετε για τη δύναμη που έχουν τα blog και τα άρθρα στο SEO και στις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας, τότε θα πρέπει να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο.

Γιατί τα blog είναι σημαντικά για τη Google

Ο πολυπαραγοντικός αλγόριθμος της Google που αποτελείται από περισσότερους από 200 παράγοντες SEO, λαμβάνει υπόψιν του το φρέσκο και ποιοτικό περιεχόμενο καθώς και το πόσο συχνά ενημερώνουμε και ανανεώνουμε την ιστοσελίδα μας.

Μια ιστοσελίδα, για παράδειγμα ένα μικρό εταιρικό site ίσως και να μην έχει και πολύ μεγάλα περιθώρια για αλλαγές γιατί πιθανώς να μην συμβαίνει και τίποτα ιδιαίτερο. Το ίδιο πράγμα μπορεί να συμβαίνει και σε ένα μικρό e-shop, όπου τα προϊόντα εάν δεν είναι εποχικά ίσως να παραμένουν τα ίδια για περισσότερο από 6 μήνες.

Η έλλειψη ανανέωσης της ιστοσελίδας σας είναι το φιλί του θανάτου για την ηλεκτρονική σας επιχείρηση. Ακόμα και η ποιο μικρές αλλαγές ή η πιο μικρή προσθήκη περιεχομένου σε μια παλιά σελίδα του site σας θεωρείτε από τις μηχανές αναζήτησης ως θετικό σήμα ότι το site σας είναι ζωντανό και ότι κατοικείται.

Τα σχόλια στις σελίδες και στα άρθρα λαμβάνονται και αυτά ως σήματα ανανέωσης περιεχομένου από τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να φροντίζουμε να κάνουμε εύκολο στον χρήστη την προσθήκη σχολίων και να την ενθαρρύνουμε αντί να τα κλείνουμε για να αποφύγουμε τη φασαρία του spam και της έγκρισης όλων των σχολίων, αρνητικών, αληθινών ή spam.

Όπως ένα like ή share στο facebook λαμβάνετε και αυτό ως σήμα από τις μηχανές αναζήτησης, έτσι και τα σχόλια ταξινομούνται γιατί αποτελούν την πιο φρέσκια πηγή περιεχομένου σε μια ιστοσελίδα.

Γιατί δεν ανανεώνουμε τα blog μας

Μετά από πολύ κόπο αφού έχουμε με το ζόρι ολοκληρώσει την ιστοσελίδα μας για το μαγαζί μας ή την επιχείρηση μας και έχουμε υπερβεί τον εαυτό μας για να αφομοιώσουμε όλη αυτήν την τεχνολογία, μετά περιμένουμε κουρασμένοι να χτυπήσει το τηλέφωνο από τον πρώτο πελάτη, ή να λάβουμε μια παραγγελία από το ίντερνετ.

Οι μέρες περνάνε και δεν γίνεται τίποτα. Έτσι αρχίζουμε να έχουμε αμφιβολίες για το SEO μας και τον προγραμματιστή που μας έφτιαξε την ιστοσελίδα μας και αρχίζουμε να ψάχνουμε στη Google τις υποτιθέμενες λέξεις κλειδιά που έχουμε βάλει.

Το νεότευκτο site ή ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν εμφανίζεται πουθενά και τότε μας λούζει κρύος ιδρώτας.

Αρχικά θα πρέπει να χαλαρώσουμε και να αρχίσουμε σιγά σιγά να ασχολούμαστε με το blog μας και την ανανέωση της ιστοσελίδας μας σε εβδομαδιαία τουλάχιστον βάση και να μην τα φορτώνουμε όλα στον κόκορα.

Επειδή κουραστήκατε να φτιάξετε την ιστοσελίδα σας στην αρχή, δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να την ανανεώνεται κάθε εβδομάδα.

Οι βασικότεροι λόγοι που οδηγούν σε κάποιον επαγγελματία στο να εγκαταλείψει το site του είναι οι παρακάτω:

1. Η άγνοια του γεγονότος ότι η Google δουλεύει με το νέο περιεχόμενο

Άμα δεν είναι ο τομέας σας το ίντερνετ και το SEO, τότε ελάχιστοι από εσάς γνωρίζετε ότι η Google όπως και όλες οι μηχανές αναζήτησης βασίζεται στο περιεχόμενο για να σας επιστρέψει τα πιο σημαντικά και πιο σχετικά sites στις αναζητήσεις σας.

Οι ιστοσελίδες με τακτική ανανέωση είναι αυτές που θεωρούνται ως πιο σημαντικές και πιο αξιόπιστες από τα δεκάδες χιλιάδες ζόμπι παρατημένα sites.

2. Η μη κατανόηση της ανάγκης για συστηματική ανανέωση του περιεχόμενο

Άμα λοιπόν δεν καταλάβουμε ότι η ιστοσελίδα είναι ένα παράθυρο επικοινωνίας με τον κόσμο, τότε δεν θα δημιουργήσουμε ένα ημερολόγιο τακτικών δημοσιεύσεων και δεν θα προγραμματίσουμε κάθε εβδομάδα ή και πιο συχνά την δημιουργία ενός νέου άρθρου.

3. Συνήθως άλλα θέματα είναι πιο επείγοντα όπως η πληρωμή των λογαριασμών παρά το να γράφουμε ιστοριούλες στο ίντερνετ

Η καθημερινότητα και η έλλειψη εστίασης μπορεί να μας απομακρύνει από τον αρχικό μας στόχο. Μπορεί οι ίδιοι να μην προλαβαίνουμε να τα κάνουμε όλα γιατί οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις είναι one man show, όμως μπορούμε να αναθέσουμε σε κάποιον άλλον να το κάνει αυτό για μας.

Μπορεί να είναι ένας εσωτερικός στην επιχείρησης ή ένας εξωτερικός συνεργάτης που είναι επαγγελματίας στο είδος του.

4. Ο μέσος άνθρωπος δεν μπορεί να γράψει

Είναι γεγονός ότι το γράψιμο άρθρων για το μάρκετινγκ στο ίντερνετ απαιτεί κάποιες σχετικές δεξιότητες που δεν τις αναπτύξαμε ή το σχολείο ξέχασε να μας διδάξει. Αν και το γράψιμο στο blog είναι η καλύτερη μορφή ψυχοθεραπείας, είτε πρόκειται για blog μόδας ή για ένα τεχνικό ηλεκτρονικό περιοδικό, οι πιο πολλοί είναι σίγουρο ότι θα προτιμήσουν τα χάπια και το lexotanil.

Αν το γράψιμο δεν είναι το δυνατό σας σημείο και δεν έχετε και χρόνο να ασχοληθείτε για να μάθετε να γράφετε για το ίντερνετ (copywriting), ίσως θα ήτανε καλύτερα να αναθέσετε αυτή τη δραστηριότητα σε κάποιον επαγγελματία του χώρου ή σε κάποιον υπάλληλο ή συνάδελφο.

5. Η έλλειψη τεχνικών γνώσεων για την ανανέωση της ιστοσελίδας

To blogging ή η συγγραφή άρθρων στο blog μας δεν αποτελεί πυρηνική φυσική, αλλά είναι μια δεξιότητα που σήμερα μαθαίνετε σχετικά εύκολα. To WordPress έχει απλοποιηθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια με σκοπό να δώσει τη δυνατότητα στον μέσο χρήστη του ίντερνετ να ανανεώσει το site του, να αλλάξει φωτογραφίες και να γράψει ένα κείμενο ή μια νέα προσφορά για την επιχείρηση του.

Όμως, όπως και κάθε τι νέο, έτσι και το blogging έχει και αυτό την δική του καμπύλη μάθησης. Χρειάζεται να περάσετε αυτήν την καμπύλη όσο πιο γρήγορα γίνεται και με την καθημερινή εξάσκηση να φτάσετε σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο γνώσεων για να χειριστείτε μόνοι σας την ιστοσελίδα σας και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Τα οφέλη της παραγωγής περιεχομένου στο blog

Σε ένα προηγούμενο άρθρο είχα αναφερθεί στη δημιουργία όχι ενός, αλλά πολλών blogs που θα σας ανεβάσουν στο SEO και στην Google και θα αποτελέσουν τον πυρήνα του δικού σας blogging network.

Οικονομική και Άμεση Επικοινωνία με τον κόσμο σας

Η συγγραφή άρθρων στο blog σας είναι ένα παράθυρο επικοινωνίας με τον κόσμο και την αγορά στόχος σας. Θα μπορέσετε έτσι να γίνεται γνωστοί και να έλξετε όλο και περισσότερους νέους υποψήφιους πελάτες

Επίσης μέσα από ένα blog οι θα μπορείς να ενημερώνετε το κοινό σας με τα νέα της εταιρείας σου, νέα προϊόντα που προσθέτεις στη γκάμα σου και γενικά με περιεχόμενο που θα προωθεί έμμεσα και άμεσα τα προϊόντα σας και την εταιρεία σας

Διείσδυση σε νέες αγορές

Η κατάκτηση και η διείσδυση σε νέες αγορές είναι το όνειρο κάθε επιχείρησης και κάθε επαγγελματία. Αυτό το όνειρο γίνεται επιτακτική ανάγκη όταν διανύουμε περιόδους οικονομικής κρίσης όπως τώρα.

Με το ίντερνετ θα μπορέσετε να αποκτήσετε πρόσβαση σε νέες αγορές που δεν είχατε πριν την δυνατότητα να προσεγγίσετε όπως οι αγορές άλλων πόλεων ή του εξωτερικού.

Το κόστος εισόδου σε απομακρυσμένες αγορές είναι πολλές φορές απαγορευτικό, ενώ με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και ένα blog θα μπορέσετε με το ελάχιστο κόστος να βρείτε νέους πελάτες που δεν τους φτάνατε πριν.

Αύξηση πωλήσεων

Η δημιουργία ενός δελτίου τύπου, ενός email marketing ή ενός άρθρου που θα βοηθάει τον επισκέπτη να βρει αυτό που θέλει ή πως να το επιλέξει θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας προσφέροντας συμβουλές και after sales service.

Επίσης, δίνεται η δυνατότητα να σας γνωρίσουν οι πελάτες σας και να βελτιώσετε την εικόνα σας με το personal branding.

Γιατί αποτυχαίνει το copywriting;

Το copywriting είναι η τέχνη του να γράφεις εκπληκτικά άρθρα και είναι ένα σημαντικό εργαλείο πωλήσεων στο ίντερνετ, τουλάχιστον στο υπόλοιπο του κόσμου εκτός Ελλάδος, ακόμα.

Τα κείμενα στην ιστοσελίδα σας και στο ίντερνετ γενικά παίζουν καταλυτικό ρόλο στο να σας βρουν οι μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης είναι κειμενοκεντρικές και δεν υπάρχει περίπτωση να σας βρουν με κάποια συγκεκριμένη λέξη κλειδί εάν δεν την έχετε συμπεριλάβει μέσα στο site σας.

Η συγγραφή των κειμένων, των διαφημιστικών φυλλαδίων, των σελίδων πωλήσεων (landing pages) είναι επαγγελματική δουλειά και ενέχει μέσα της ψυχολογία, μάρκετινγκ και τέχνη!

Πάρα πολλές μεγάλες εταιρείες προσλαμβάνουν ειδικά διαφημιστικά γραφεία για να γράψουν τα κείμενα και το περιεχόμενο των ιστοσελίδων τους και τα χρυσοπληρώνουν.

Το copywriting στο εξωτερικό θεωρείτε ως μια πολύ μεγάλη τέχνη και οι επαγγελματίες copywriters πληρώνονται αδρά για μερικές σελίδες κείμενων.

Ωστόσο, μερικές φορές το ίδιο το copywriting αποτυγχαίνει παταγωδώς ειδικά όταν σε αυτό εισέρχεται το κομμάτι του SEO.

To SEO και η δημιουργία περιεχομένου για το ίντερνετ και τις μηχανές αναζήτησης δεν είναι εντελώς ίδια με το να γράφω σε χαρτί. Απλώς και μόνο η ύπαρξη συνδέσμων και σημάτων για τις μηχανές αναζήτησης και για τους επισκέπτες κάνει ένα κείμενο να λειτουργεί διαφορετικά ,εφόσον υπάρχει και ένα κουμπί κάπου μέσα σε αυτό που σου λέει ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΩΡΑ!

Είναι αξιοσημείωτη η ιστορία με τον τρίχρονο γιο μια φίλης μου που είχε μάθει να παίζει και να χειρίζεται το tablet της φίλης μου. Δεν είχε ακουμπήσει βιβλίο ή παραμύθι μέχρι εκείνη την τρυφερή ηλικία των τριών. Μια μέρα η νονά του παιδιού του έφερε ένα παιδικό παραμυθάκι με εικόνες με τον Ντάμπο το ελεφαντάκι.

Μετά από μερικά αγγίγματα στις εικόνες και ο τρίχρονος ξέσπασε σε κλάματα λέγοντας πως ο Ντάμπο χάλασε, γιατί δεν γυρίζει τις εικόνες όπως στο tablet!

Η σημερινή γενιά θα μάθει να γράφει στο ίντερνετ και για το ίντερνετ και θα εγκαταλείψει την παραδοσιακή παρωχημένη συγγραφή εκθέσεων στο χαρτί. Θα μάθει copywriting από τα γενοφάσκια της.

Ο λόγος όμως ή οι λόγοι που το copywriting αποτυγχάνει είναι οι παρακάτω:

  • Λάθος αγορά στόχος ή μη σχετικό κείμενο με την αγορά στόχο
  • Κείμενα γραμμένα από computers ή article spinners
  • Έλλειψη κατεύθυνσης του χρήστη μέσα από τα κείμενα
  • Έλλειψη σωστής μορφοποίησης για το SEO, έλλειψη κεφαλίδων και λέξεων κλειδιών κτλ

Να γράψω για τις μηχανές αναζήτησης ή για τον κόσμο;

Η κατανόηση της αγοράς στόχου και των αναγκών της για χρήσιμη πληροφορία είναι πολύ βασικό στο copywriting που θα πρέπει με έναν φυσικό και απλό τρόπο να εξυπηρετεί έναν διπλό στόχο.

Να σας ανεβάζει στις μηχανές αναζήτησης αλλά και να σας αυξάνει την πελατεία, έτσι θα πρέπει να γράφετε και για τις μηχανές αναζήτησης αλλά και για τον κόσμο σας.

Δείτε περισσότερα για τα blog και το περιεχόμενο

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares