ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

giati-kosmos-fovatai-backlinks-1

Γιατί ο κόσμος φοβάται τα backlink;

Γεια σας φίλοι μου, έχω καιρό να γράψω στο blog μου, για την ακρίβεια έχω να γράψω από πέρυσι και έτσι μετά από ένα μήνα περίπου σπάω την σιωπή μου.

Για να έχω να γράψω τόσο καιρό κάποιο άρθρο δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σημαντικά θέματα στο SEO ή το έχουμε εξαντλήσει. Άλλωστε το SEO δεν τελειώνει ποτέ και είναι ακόρεστο αντικείμενο.

Είναι κάτι σαν τον ανοιχτό ωκεανό που δεν έχει αρχή και τέλος και δεν μπορείς να τον πιάσεις από πουθενά.

Και για να αποζημιώσω την υπομονή σας που περιμένατε τόσο καιρό, σήμερα θα πιάσω ένα θέμα πολύ σημαντικό, που δεν είναι άλλο από το γιατί ο κόσμος φοβάται τα backlink;

Γιατί είχα να γράψω ένα μήνα στο blog μου;

Ο λόγοι που είχα καιρό να γράψω άρθρο στο blog ήτανε πολλοί.

Αρχικά συμπέσανε οι διακοπές των Χριστουγέννων με αρκετά μεγάλο φόρτο εργασίας.

Παράλληλα, είχαμε πολλά καινούρια πράγματα εδώ στο Paramarketing που μου έτρωγαν πάρα πολύ χρόνο και έπρεπε πάση θυσία να τα βάλω στη σειρά. Γιατί το 2019 μας βρίσκει με πολλές αλλαγές και πολλά νέα πράγματα που έχουμε ήδη εισάγει για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας και τα αποτελέσματα του θα φανούν εντός του έτους.

Δεν μπορείς να έχεις διαφορετικά αποτελέσματα κάνοντας τα ίδια πράγματα με το παρελθόν. Θα πρέπει να κάνεις καινούρια πράγματα και επειδή το SEO εξελίσσεται και αλλάζει για το 2019, το ίδιο εξελισσόμαστε και εμείς και αλλάζουμε μαζί με αυτό.

Και ένα από τα πράγματα που θα κάνουμε στο 2019 είναι το επαναλανσάρισμα του διεθνούς site μας για προώθηση ιστοσελίδων το paramarketing.org, από τη νέα διεθνή έδρα μας στο Λονδίνο. Στόχος είναι η εξωστρέφεια και το άνοιγμα στις αγγλόφωνες αγορές του ίντερνετ.

Όμως για να μην σας τρώω τον πολύτιμο χρόνο σας, θα πάμε κατευθείαν στο ψητό. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ο κόσμος φοβάται τα backlinks;

Πιστεύουν ότι το SEO είναι παράνομο

Μια κουβέντα που είχα με έναν διευθυντή μάρκετινγκ μιας μεγάλης εταιρείας στην Ελλάδα, με (το με είναι Μακεδονίτικο, από την ελληνική Μακεδονία) έδωσε την πραγματική εικόνα που έχει ο πολύς ο κόσμος για τα backlinks.

Θεωρούν ότι τα backlinks είναι παράνομα γιατί το SEO είναι παράνομο. Eίναι απαγορευμένο από τη Google γιατί το SEO σύμφωνα με αυτούς έχει να κάνει με την χειραγώγηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google και όχι με την βελτιστοποίηση.

Στην ουσία το SEO είναι σκοτεινές τεχνικές με χτίσιμο backlinks σε περίεργα sites, με αγορά backlinks και με χρήση προγραμμάτων που δεν κάνουν τίποτα άλλο από Spam.

Στο εξωτερικό η Google έχει τιμωρήσει αρκετές ιστοσελίδες που πουλούσανε ή αγοράζανε links ή κάνανε spam και με κάποιο τρόπο ανέβαιναν υψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

Αρκετές φορές έχουμε δει sites να δέχονται χειροκίνητες ποινές και να αποταξινομούνται (deindexing) από την Google ή να πέφτουν θύματα των αλλαγών του αλγορίθμου της Google.

Στην Ελλάδα επειδή η αγορά του Adwords είναι μικρή, η Google δεν έχει προβεί σε χειροκίνητες ποινές, όμως πολλές φορές οι αλλαγές του αλγορίθμου της έχουν χτυπήσει διάφορα site που δεν είχαν σταθερά φυσικά links ή δεν είχαν σωστό και ποιοτικό περιεχόμενο και παραβιάζαν τους κανόνες ποιότητας της Google.

Η εντύπωση ότι όλο το SEO είναι παράνομο έχει καλλιεργηθεί από την ίδια τη Google που σε διάφορα συνέδρια ανακοινώνει διάφορες αλλαγές που πλήττουν κάποιες ιστοσελίδες ή που καλλιεργεί ένα κλίμα αστυνόμευσης του αλγορίθμου της και κάθε προσπάθεια αποκωδικοποίησης του ή αξιοποίησης του από τους ειδικούς θεωρείται αυτομάτως κόκκινο πανί.

Κλίμα φόβου και αστυνόμευσης από τη Google

To 2013 η Google είχε τιμωρήσει το ιδιωτικό δίκτυο (PBN) Anglo Rank γιατί πουλούσε συνδέσμους σε διάφορα sites έναντι αμοιβής. Ειδικότερα πουλούσε άρθρα σε ευυπόληπτα sites τα οποία με τα backlinks τους έδιναν δύναμη κατάταξης σε άλλα sites.

twitter-mattcutts-there-are-absolutely-no

Η τιμωρία ήταν απλή: Να χάσουν όλη τους την αξία τα backlink που προερχόταν από το συγκεκριμένο PBN, το Anglo rank. Αποτέλεσμα αυτή της ποινής ήταν να εξαφανιστούν από την κατάταξη διάφορες ιστοσελίδες μέσα σε μία νύχτα και δεκάδες άνθρωποι χάσανε την δουλειά τους ή σημαντικό μέρος τους εισοδήματος τους.

Ακολούθησαν και δεκάδες άλλα ιδιωτικά δίκτυα τύπου PBN που τιμωρήθηκαν με τον ίδιο τρόπο.

Επειδή όμως υπάρχουν δεκάδες ακόμα PBN που παραμένουν ανεξιχνίαστα και είναι αδύνατο να τα ανακαλύψει όλα η Google, το ξεσκέσπαμα μερικών από αυτά ήτανε για να παραδειγματιστεί ο πολύς ο κόσμος ώστε να αποφύγει το χτίσιμο συνδέσμων με αυτόν τον τρόπο.

Άμα βάλω ένα άρθρο σε μεγάλο ενημερωτικό site με link;

Τώρα το εύλογο ερώτημα είναι: Η Google τιμωρεί όλα τα backlink;

Άμα για παράδειγμα βάλει κάποια εταιρεία μια δημοσίευση τύπου σε ένα μεγάλο ενημερωτικό site με link, κινδυνεύει να τιμωρηθεί από τη Google και να εξαφανιστεί από τον χάρτη;

Εφιαλτικό δεν ακούγεται; Φανταστείτε να είστε μια τεράστια επιχείρηση με δεκάδες υπαλλήλους οι οποίοι εξαρτώνται σήμερα κατά μεγάλο μέρος από τη Google και την οργανική κατάταξη που έχετε. Από τα άρθρα που γράφεται στο blog σας και σε άλλα συναφή blog, από την δημοσιότητα που έχουν αυτά τα άρθρα, από τις δημοσιεύσεις σε έγκυρα ηλεκτρονικά μέσα κτλ.

Ώσπου μια μέρα η Google αποφασίζει να τιμωρήσει το site σας.

Η τιμωρία μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

  1. Είτε με χειροκίνητο τρόπο (manual action) να σας βάλει στην blacklist
  2. Είτε με αλγοριθμικό τρόπο

Και με τους δύο τρόπους το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, έχετε μια μικρή εξαφάνιση της ιστοσελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης και τα οργανικά αποτελέσματα. Το Adwords παραμένει σταθερό, άμα κάνετε Adwords και αυτό είναι το νόημα της τιμωρίας και του Google Penalty.

Να αποτρέψει τον κόσμο να κάνει SEO και να οδηγήσει όλες τις επιχειρήσεις στο κατώφλι του Adwords, τώρα έχει ονομαστεί σε Google Ads για να αυξήσει τα έσοδα της.

Άμα το SEO είναι απαγορευμένο, τότε όλοι θα κάνουν Adwords. Όμως η αλήθεια δεν είναι αυτή.

Το καλοκαίρι του 2018 η Google έκανε μια αρκετά μεγάλη αλλαγή στον αλγόριθμο της που έπληξε κυρίως τα μεγάλα ιατρικά sites της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μερικά site είχαν χάσει έως και το 70% της οργανικής επισκεψιμότητας μέσα σε μια νύχτα και έπρεπε να κάνουν αρκετές αλλαγές σύμφωνα με το νέο αλγόριθμο της Google για να επανέλθουν.

Το SEO είναι το ακρωνύμιο των λέξεων Search Engine Optimization που σημαίνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Ο στόχος είναι να βελτιστοποιήσουμε τις μηχανές αναζήτησης για να δώσουμε ώθηση στις ιστοσελίδες που έχουν περιεχόμενο που δεν εμφανίζεται στις μηχανές και παραμένει κρυμμένο και καταχωνιασμένο στα βάθη των ιστοσελίδων.

Πολλοί το έχουν παρεξηγήσει και θεωρούν ότι SEO σημαίνει Search Engine Manipulation. Ότι δεν έχω ποιοτική ιστοσελίδα, το site μου δεν έχει κάτι να προσφέρει από πληροφοριακό υλικό στον επισκέπτη και έτσι

Η θλιβερή πραγματικότητα του ίντερνετ σήμερα είναι ότι το 91% των σελίδων στο ίντερνετ έχουν μηδενική επισκεψιμότητα. Ούτε έναν επισκέπτη τον μήνα. Μέσα σε αυτό το 91% υπάρχει σίγουρα και ένα μεγάλο ποσοστό ιστοσελίδων το οποίο αξίζει να βγει στην επιφάνεια και να διαβαστεί από τον κόσμο αλλά μένει κρυφό από το φως του ήλιου γιατί απλώς και μόνο δεν το βλέπει η Google.

Σε αυτό το ποσοστό ανήκει και η δική μου ιστοσελίδα που έχει περισσότερα από 600 άρθρα που δυστυχώς επειδή είναι πολύ εξειδικευμένα ελάχιστοι τα διαβάζουν.

Με μια μικρή βελτιστοποίηση, όλο αυτό το περιεχόμενο θα αρχίσει να εμφανίζεται σταδιακά και αρχίσει να αποκτά την επισκεψιμότητα που του αξίζει. Η βελτιστοποίηση λοιπόν έχει να κάνει με όλα αυτά που πρέπει να γίνουν στην σελίδα σας ώστε αυτή να αρχίσει να φαίνεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Αυτό σημαίνει ότι μάλλον θα πρέπει να χρησιμοποιήσω και τα μεγάλα αθηναϊκά blogs που έχουν κίνηση για να μου φέρουν και επισκεψιμότητα αλλά και για να αυξήσω την ορατότητα μου στις μηχανές αναζήτησης.

Θα πρέπει να φοβάμαι ότι αυτό το backlink θα φέρει την καταστροφή και θα σημάνει το τέλος της ιστοσελίδας μου;

Η απάντηση είναι όχι. Μπορεί η Google να απαγορεύει την πώληση συνδέσμων, όμως δεν απαγορεύει την ενημέρωση και τη διαφήμιση.

Ο Αλγόριθμος της Google δουλεύει με βάση τα backlinks

Σύμφωνα με την ίδια τη δομή του αλγορίθμου της Google, η ίδια η Google βασίζεται στα backlinks που υπάρχουν στο ίντερνετ για να κάνει crawling και να ανακαλύψει καινούριες σελίδες που προστίθενται καθημερινά στον παγκόσμιο ιστό.

Άμα λοιπόν δεν υπάρχουν backlink να δείχνουν προς αυτές τις σελίδες που μόλις δημιουργήθηκαν, πιθανώς να παραμείνουν τυφλές αφού σύμφωνα με την ορολογία του SEO είναι ορφανές σελίδες. (orphan pages)

Οι ορφανές σελίδες είναι αυτές που δεν έχουν κανένα backlink να δείχνει προς αυτές και για αυτό είναι δύσκολο να ανακαλυφτούν από το Googlebot.

Φανταστείτε έναν παγκόσμιο ιστό όπου θα απαγορεύονται τα backlinks και δεν θα μπορεί κανένας να προτείνει κανένα site, κανένα προϊόν, κανένα blog post, ούτε καν να μπορεί να δημοσιεύσει το link από την ιστοσελίδα του;

Η Google θα σταματούσε να λειτουργεί αφού ο αλγόριθμος της θα έπρεπε να βασίζεται μόνο στο περιεχόμενο και στην ανθρώπινη συμπεριφορά για να ταξινομήσει όσα site και όσο περιεχόμενο από αυτά θα μπορούσε να ανακαλύψει. Σιγά σιγά τα αποτελέσματα αναζήτησης της θα γινότανε φτωχότερα από άποψη εγκυρότητας και ακρίβειας και ο δείκτης της με το ήδη ταξινομημένο περιεχόμενο θα άρχιζε να μειώνεται και να φθίνει από ιστοσελίδες.

Όλα αυτά θα συνέβαιναν άμα σήμερα σταματούσε ο κόσμος να δημιουργεί backlinks γιατί το 70% με 90% του αλγορίθμου της Google βασίζεται έμμεσα ή άμεσα σε ένα μόνο πράγμα: Τα backlinks που δείχνουν από το ένα site σε ένα άλλο.

Δεν θέλω να σας τρομοκρατήσω άλλο, μεγάλα παιδιά είστε και έχετε καταλάβει ότι και η Google είναι ιδιωτική εταιρεία που κάνει τη δουλειά της και προασπίζεται τα συμφέροντα της. Αλλά και εσείς είστε επιχειρηματίες που ιδιωτεύετε και θέλετε να αποκομίσετε κάποιο όφελος από τη Google για την ηλεκτρονική σας επιχείρηση.

Θα πρέπει να φροντίσετε να έχετε επισκεψιμότητα και πωλήσεις εκμεταλλευόμενοι τις τρύπες του αλγορίθμου της Google.

Η Google έχει κηρύξει άτυπο πόλεμο στο SEO

Η Google έχει κηρύξει άτυπο πόλεμο με όσους ασχολούνται με το SEO και με όλη την βιομηχανία που κινείται γύρω από αυτό. Ο λόγος που το κάνει αυτό είναι γιατί απλούστατα δεν θέλει κανένας να μπορεί να βγει πρώτος στη Google.

Εάν κανένας δεν θα ξέρει τι χρειάζεται να κάνει για να βγει ένα site πρώτο στη Google τότε μάλλον θα πρέπει να καταφύγει στην εύκολη αλλά δαπανηρή λύση που δεν είναι άλλη από τα Adwords.

Μπορεί όμως η Google να είναι τόσο κακιά; Δεν είναι θέμα μικρότητας. Είναι περισσότερο πάλι θέμα διασφάλισης των συμφερόντων της.

Η Google γνωρίζει την αξία του SEO και πόσο σημαντικό είναι αυτό για να μια επιχείρηση. Γνωρίζει πολύ καλά πόσο αξίζει αλλά και πόσο κοστίζει να βγει κάποιος στην πρώτη σελίδα της Google. Το πρόβλημα είναι ότι ο περισσότερος κόσμος το αγνοεί και δεν καταλαβαίνει την πραγματική αξία του SEO και του να είσαι στην πρώτη σελίδα της Google, στην πρώτη τριάδα της Google ή στην πρώτη πεντάδα της Google.

Ειδικά σε πολύ ανταγωνιστικούς κλάδους στην Αμερικάνικη αγορά το κόστος ανά κλικ έχει εκτοξευθεί στα 20€. Δεν είναι και λίγες οι εταιρείες που πουλάνε leads, που πουλάνε δηλαδή υποψήφιους πελάτες ακολουθώντας το μοντέλο του Δουλευταρά.

Υπάρχουν δεκάδες Δουλευταράδες σε κάθε χώρα και σε κάθε μεγάλη πόλη και το κόστος ανά υποψήφιο πελάτη ανάλογα με την αγορά ανέρχεται στις πιο ανεπτυγμένες χώρες από τα 20€ έως και τα 100€.

Το SEO λοιπόν είναι μια τεράστια επιχείρηση και λειτουργεί εις βάρος των διαφημιστικών εσόδων της Google και κάθε απόπειρα αποκωδικοποίησης του αλγορίθμου έχει ως συνέπεια να κερδίζουν κάποιες ιστοσελίδες που έχουν σωστό SEO και να χάνουν κάποιες άλλες ιστοσελίδες που δεν κατάφεραν να μαντέψουν κατά που θα περπατήσει ο αλγόριθμος της Google στην επόμενη αλλαγή του.

Η Google είναι σαν το τζάκι

Άμα παρακολουθήσετε κάποιοι συνέδριο της Google όπως το Google OI, θα παρατηρήσετε ότι γίνεται μια πραγματική πλύση εγκεφάλου για την παντοδυναμία της Google  και για τα νέα προϊόντα και τις νέες τεχνολογίες που έχει υπό ανάπτυξη η εταιρεία.

Δεν λέω ότι τα σεμινάρια δεν είναι χρήσιμα και δεν αποτελούν σοβαρή πηγή πληροφοριών για όλον τον κλάδο της πληροφορική και του ίντερνετ. Αλλά η βασική φιλοσοφία πίσω από όλα αυτά τα σεμινάρια είναι να εκπαιδεύσει τον κόσμο για να κάνει ακριβώς ότι λέει η Google.

Η Google είναι σαν το τζάκι, πρέπει να κρατάς τέτοια απόσταση από αυτήν όσο χρειάζεσαι για να ζεσταθείς και όσο χρειάζεται για να μην καείς. Άμα πας πολύ κοντά είναι σίγουρο ότι θα καείς.

Πάντα θα πρέπει να είστε επιφυλακτικοί με το τι λέει και τι πραγματικά στοχεύει η Google γιατί οι ειδικοί στο SEO όπως και εμείς ψάχνουμε πάντα να βρούμε κενά και τρύπες στον αλγόριθμο κατάταξης για να ανεβούμε όλο και ψηλότερα στην κατάταξη.

Ακούμε με προσοχή λοιπόν τι λέει η Google και τι εξαγγέλλει για την ανανέωση του αλγορίθμου της, αλλά πάντα κρατάμε μια πατινή σχετικά με το τι πραγματικά γίνεται.

Πάντα δεν σταματάμε να ερευνάμε τα πράγματα και να βρίσκουμε νέους τρόπους για να πετύχουμε καλύτερη κατάταξη και νέους τρόπους για να βελτιώσουμε την ποιότητα των ιστοσελίδων.

Αυτό είναι μια αέναη διαδικασία που συνεχώς αλλάζει, ανάλογα με τις επιταγές της Google. Αυτό όμως που παραμένει σταθερό ανά τα χρόνια είναι και δεν αλλάζει είναι ότι ακόμα και σήμερα, περισσότερα από 20 χρόνια από την στιγμή της εμφάνισης της Google ως εμπορικής πλατφόρμας, η Google βασίζεται ακόμα στα backlinks για να πει άμα η άλφα ιστοσελίδα είναι καλύτερη από τη βήτα.

Η Google δεν είναι πια μηχανή αναζήτησης

Και το καλύτερο σας το κρατούσα για το τέλος. Ειδικά για όλους εσάς τους εκλεκτούς φίλους μας και αναγνώστες μας που μας διαβάζετε διακαώς κάθε μέρα και κάθε εβδομάδα.

Άμα το έχετε καταλάβει η Google έχει πάψει να είναι πλέον μηχανή αναζήτησης με οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης και με πληρωμένα. Είναι μια διαφημιστική μηχανή με πληρωμένα αποτελέσματα αναζήτησης που κάτω από αυτά υπάρχουν και μερικά οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Όλο και περισσότερος χώρος από τα SERPS ( σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης) καταλαμβάνεται σήμερα από τα πληρωμένα αποτελέσματα της Google, μειώνοντας το περιθώριο των οργανικών αποτελεσμάτων όλο και περισσότερο.

Και δεν ξέρω ποιοι το έχετε παρατηρήσει, αλλά η Google έχει αυξήσει τα διάκενα ανάμεσα στις διαφημίσεις, ώστε τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης να πάνε κάτω από το fold, από την πρώτη σελίδα δηλαδή. Σε λίγο δεν θα υπάρχει χώρος ούτε για μυρμήγκι να περπατήσει ανάμεσα από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, γιατί απλώς και μόνο δεν θα υπάρχουν οργανικά αποτελέσματα.

Παράλληλα, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση η Google δεν είναι μηχανή αναζήτησης, απλώς και μόνο γιατί οι μηχανές αναζήτησης καταχωρούν όλο το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, ενώ το περιεχόμενο που ταξινομεί η Google είναι αυτό που ορίζεται από το αρχείο robots.txt.

Βλέπουμε πάλι ότι υπάρχει ένα κλίμα έντασης αναμεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Google με αντιπαραθέσεις και πρόστιμα για αθέμιτο ανταγωνισμό και μονοπώλιο. Αλλά αυτό δεν λέει κάτι νέο από όσα ξέρουμε ήδη και έχουμε αναφέρει παραπάνω. Απλά επιβεβαιώνει τον κανόνα ότι η Google είναι μια ιδιωτική εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της.

MIXANH-APANTISEON-GOOGLE-1

Παράλληλα έχει εξελιχθεί περισσότερο η Google σε μηχανή απαντήσεων και όχι εμφάνισης αποτελεσμάτων αναζήτησης. Για παράδειγμα, με τα νέα Google Properties που έχει η ίδια εισάγει, για παράδειγμα χάρτες, βίντεο, και γραφικά γνώσεων ήδη πολλές αναζητήσεις απαντιούνται απευθείας από την ίδια τη Google όπως το τι ώρα είναι.

Διάφορες αριθμητικές πράξεις, διαιρέσεις και πολλαπλασιασμοί γίνονται αυτόματα από την ίδια τη Google χωρίς να χρειαστεί να κάνετε κλικ σε κάποια από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η Google είναι περισσότερο μια μηχανή που επιστρέφει απαντήσεις με στόχο να μην φύγει ο χρήστης από το site της και να παρατείνει την παραμονή του περισσότερο μέχρις ωσότου κάνει μια αναζήτηση που θα έχει διαφημιζόμενα site και θα κάνει κάποιο κλικ στις διαφημίσεις.

Είναι όλα τα backlink κακά;

Θα ήθελα να προσθέσω ότι όλα τα backlink δεν είναι ίδια. Όλα τα backlink δεν είναι κακά. Υπάρχουν και καλά backlink που τα επικροτεί και η ίδια η Google και τα προτείνει στα νερόβραστα βίντεο τους, όπου βλέπετε εκατομμυριούχους που δουλεύουν στη Google να μας λένε πως πρέπει να συνδεόμαστε με άλλα site με φυσικό τρόπο.

Τα καλά backlink συνήθως μας ανεβάζουν στις μηχανές αναζήτησης και μας δίνουν ώθηση και στα οργανικά αποτελέσματα στις λέξεις κλειδιά που επιθυμούμε αλλά και στην γενική ορατότητα της ιστοσελίδας μας, αφού μας ανεβάζουν γενικά το domain authority.

Υπάρχουν όμως και τα λεγόμενα κακά backlinks τα οποία μας ρίχνουν στη Google ή στην καλύτερη περίπτωση δεν έχουν κανένα απολύτως αντίκρυσμα στις μηχανές αναζήτησης.

Είναι χαμένος κόπος και χαμένος χρόνος να τα δημιουργήσετε, αλλά πριν τα δημιουργήσετε δεν ξέρετε άμα είναι κακά. Γιατί κάθε backlink είναι διαφορετικό επειδή κάθε ιστοσελίδα αντιδράει διαφορετικά ανάλογα με το pagerank που αυτό μεταφέρει, την σχετικότητα κτλ.

Προσοχή στο αρνητικό SEO.

Το αρνητικό SEO περιλαμβάνει όλα αυτά τα μικρά πράγματα που κάνουμε που αντί να μας ανεβάζουν στις μηχανές αναζήτησης, μας ρίχνουν. Είτε γίνεται άθελα μας είτε με την θέληση μας θα πρέπει να προσέχουμε με ποια sites συνδεόμαστε και από ποια site αποκτούμε συνδέσμους. Άλλους συνδέσμους χρειάζεται μια ιστοσελίδα με τεχνικές υπηρεσίες και άλλους συνδέσμους χρειάζεται μια ιστοσελίδα με ηλεκτρονικές συσκευές.

Μετράει πάρα πολύ το συνολικό link profile που έχει μια ιστοσελίδα.

Δεν μετράει δηλαδή άμα έχουμε 2 κακά backlinks ή δύο άσχετα, ενώ έχουμε 10 καλά. Μετράει άμα έχουμε περισσότερα άσχετα backlinks από σχετικά. Μερικές φορές, μικρές αλλαγές στο link profile μιας ιστοσελίδας μπορεί να κάνουν θαύματα, αρκεί βέβαια να ξέρετε ποιες αλλαγές θα πρέπει να κάνετε από πριν.

Αυτό μαθαίνεται μόνο με την εμπειρία και μετά από τεράστιες δοκιμές και λάθη.

Σας ευχαριστώ που μας διαβάσετε. Άμα θέλετε να καλύψουμε ένα νέο θέμα ή έχετε ερωτήσεις, μπορείτε να αφήσετε ένα μήνυμα στα σχόλια.

Δείτε περισσότερα για τα backlink:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Ζητήστε προσφορά προώθησης ιστοσελίδας

 

Μενού
Shares