ΒΓΑΛΤΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ

Κατεβάστε τον οδηγό Κρύπτο για αρχάριους

Γιατί χρειάζεστε ένα ημερολόγιο δημοσιεύσεων;

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ

Γιατί χρειάζεστε ένα ημερολόγιο δημοσιεύσεων;

Το blogging είναι μία από τις καλύτερες στρατηγικές για να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης και να προσθέσετε νέες φράσεις κλειδιά στην ιστοσελίδα σας.

Έχει παρατηρηθεί στους κύκλους του SEO ότι χρειάζονται τουλάχιστον 100 ποιοτικές δημοσιεύσεις για να σε προσέξουν οι μηχανές αναζήτησης και να χαρακτηρίσουν την ιστοσελίδα σου ως ποιοτική και σημαντική.

Αυτό το γεγονός αποτελεί από μόνο του μεγάλο κίνητρο για πολλούς για να ξεκινήσουν να γράφουν άρθρα για το blog τους.

Όμως στην πορεία κάτι τους αποσπάει την προσοχή και σπάνια συνεχίζουν το έργο της αρθρογραφίας τους.

Για να δείτε τι πρέπει να κάνετε για να βγείτε στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης με τη δύναμη του blogging διαβάστε παρακάτω.

Κρατήστε ένα ημερολόγιο δημοσιεύσεων

Ήθελα να γράψω για αυτό το σημαντικό θέμα του ημερολογίου δημοσιεύσεων εδώ και πάρα πολύ καιρό, μην πω χρόνια. Απλά υπήρχαν πιο σημαντικά θέματα να καλύψω προηγουμένως, έτσι αποφάσισα σήμερα να ασχοληθώ με αυτό.

Το ημερολόγιο δημοσιεύσεων είναι ένα αρχείο στο excel όπου έχει μέσα όλες τις λέξεις κλειδιά αλλά και φράσεις κλειδιά που στοχεύετε και τις δημοσιεύσεις στο blog σας που θα κάνετε για να τις πιάσετε.

Αυτό σημαίνει ότι για κάθε blog post θα πρέπει να έχετε μια φράση κλειδί κατά νου και να έχετε κάνει φυσικά και την έρευνα αγοράς σας στον τομέα σας.

Όταν λέμε έρευνα αγοράς, εννοούμε ότι θα πρέπει να έχετε χρησιμοποιήσει το Google Keyword Tool και να έχετε βρει τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν, καθώς και τις μηνιαίες αναζητήσεις που έχουν.

Το ιδανικό είναι να στοχεύσετε σε λέξεις κλειδιά οι οποίες να έχουν τουλάχιστον 3.000 μηνιαίες αναζητήσεις και μεσαίο ή καθόλου ανταγωνισμό.

Αυτές οι λέξεις κλειδιά είναι οι καλύτερες και θα έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα, καθώς θα καταφέρετε να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google πολύ γρήγορα και πολύ εύκολα.

Όμως επειδή ίσως στην αγορά σας να υπάρχει αρκετά μεγάλος ανταγωνισμός ή οι βασικές λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε να είναι αρκετά δύσκολο για να τις πιάσετε με την πρώτη σας καμπάνια SEO, θα πρέπει να οργανωθείτε καλύτερα και να στοχεύσετε πρώτα στις παράγωγες λέξεις κλειδιά από τις βασικές ή σε φράσεις κλειδιά μέσω του blogging για να αυξήσετε το domain authority της ιστοσελίδας σας.

Ως θετική συνέπεια της αύξησης του domain authority είναι η συνολική βελτίωση της ορατότητας και της κατάταξης σας στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι θα ανεβείτε θέσεις στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης γενικά για όλες τις λέξεις κλειδιά που εσείς επιθυμείτε.

Κρατήστε μια περιοδικότητα των δημοσιεύσεων

Η περιοδικότητα των δημοσιεύσεων είναι πολύ σημαντική. Θα πρέπει να δημοσιεύετε τουλάχιστον ένα άρθρο την εβδομάδα μέχρι να συμπληρώσετε τα 100 άρθρα, που σημαίνει ότι θα έχετε στοχεύσει και καλύψει 100 λέξεις κλειδιά.

Στην αρχή, μπορεί να εφαρμόσετε μια ποιο επιθετική στρατηγική στις δημοσιεύσεις σας και να δημοσιεύετε 2 ή και περισσότερα άρθρα μέσα στην εβδομάδα.

Προσοχή όμως γιατί δεν είστε δημοσιογραφικό blog, εκτός και άμα είστε, οπότε τα άρθρα θα είναι ψωμοτύρι για εσάς και δεν θα πρέπει να ρίξετε την ποιότητα των άρθρων σας. Άμα δεν είστε δημοσιογραφικό blog θα πρέπει να εστιαστείτε στον κλάδο σας και όλα τα άρθρα σας και το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι σχετικά με τον τομέα σας.

Η σχετικότητα είναι παράγοντας κατάταξης μιας ιστοσελίδας στη Google και δεν θα πρέπει στην ιστοσελίδα μας να γράφουμε άσχετα πράγματα ή να αφήνουμε να γίνονται άσχετα σχόλια.

Επιστρέφουμε λοιπόν στο θέμα περιοδικότητα. Θα πρέπει να γράφουμε λοιπόν ένα άρθρο σχετικά με την αγορά μας μια φορά την εβδομάδα και να είναι περίπου 2 χιλιάδες λέξεις σε έκταση, με φωτογραφίες, κείμενα βίντεο και φυσικά backlinks εξωτερικά και εσωτερικά backlinks.

Συνδέστε τα άρθρα με τις σελίδες προορισμού

Τα άρθρα σας θα πρέπει να συνδέονται με τις σελίδες προορισμού της ιστοσελίδας σας. Οι σελίδες προορισμού ή landing pages είναι οι σελίδες που θέλετε να κατευθύνετε τους επισκέπτες σας για να μπούνε με σκοπό να κάνουν κάποια ενέργεια μέσα στην ιστοσελίδα σας.

Να σας καλέσουν στο τηλέφωνο, να αγοράσουν κάτι από το eshop σας ή να εγγραφούν στη λίστα σας.

Επειδή τα εσωτερικά backlinks πιάνονται και αυτά ως πραγματικά backlinks από τις μηχανές αναζήτησης, είναι πολύ σημαντικό άμα θέλετε να ανεβάσετε κάποιες συγκεκριμένες σελίδες στις μηχανές αναζήτησης, να συνδέσετε με link αυτές τις σελίδες. Το link θα πρέπει να ξεκινάει από τα άρθρα που θα γράψετε και θα πρέπει να είναι με τη λέξη κλειδί.

Στείλτε τα άρθρα σας στο εβδομαδιαίο newsletter σας

Η υπηρεσία newsletter που έχετε και άμα δεν έχετε θα πρέπει να ξεκινήσετε άμεσα γιατί αλλιώς χάνετε κόσμο και πωλήσεις, θα πρέπει να λειτουργεί και αυτή σε περιοδική βάση.

Για παράδειγμα μια φορά την εβδομάδα και συνήθως θα πρέπει να στέλνετε κάποιο άρθρο σας ή κάποια προσφορά σας ή κάποια νέα γύρω από την επιχείρηση σας.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε και το άρθρο της εβδομάδος στο newsletter σας ή να στείλετε το άρθρο της εβδομάδος στο newsletter.

Άμα έχω eshop θα πρέπει να γράφω άρθρα;

Καταλαβαίνω ότι για όσους έχετε eshop τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.

Όταν λέμε λίγο διαφορετικά σημαίνει ότι μπορεί να έχετε προϊόντα που πάνε και έρχονται, αλλά η χρήση του blog είναι καθοριστική στην προώθηση των προϊόντων σας, στην καθοδήγηση και την εκπαίδευση του πελάτη σας και φυσικά στον να πιάσετε τις φράσεις κλειδιά που δεν μπορείτε με τα προϊόντα σας ή με τις κατηγορίες των προϊόντων που έχετε στο eshop σας.

Όμως και εδώ το blogging και το ημερολόγιο δημοσιεύσεων είναι καθοριστικής σημασίας για να πετύχετε στο ίντερνετ.

Θα πρέπει και εδώ αναγκαστικά να γράψετε blog posts και να συμπεριλάβετε την αρθρογραφία σας στην εκστρατεία SEO που εκτελείτε αυτή την περίοδο.

Άμα δεν έχετε καθόλου κάποια εκστρατεία SEO αυτήν την περίοδο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σχεδιάσουμε μία για εσάς.

Σας ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία στο blogging!

Δείτε περισσότερα για το ημερολόγιο δημοσιεύσεων και το SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Σχολιάστε