ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

copywriting

Γίνετε διάσημος με τη δύναμη του copywriting!

Το copywriting είναι η τέχνη του να γράφεις εκπληκτικά άρθρα και είναι ένα σημαντικό εργαλείο πωλήσεων στο ίντερνετ, τουλάχιστον στο υπόλοιπο του κόσμου εκτός Ελλάδος, ακόμα.

Σήμερα σκέφτηκα αυτήν την τάση να την αλλάξω και να ρίξω λίγο φως στον άγνωστο κόσμο για τους περισσότερους από εσάς, του copywriting.

Τα κείμενα στην ιστοσελίδα σας και στο ίντερνετ γενικά παίζουν καταλυτικό ρόλο στο να σας βρουν οι μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης είναι κειμενοκεντρικές και δεν υπάρχει περίπτωση να σας βρουν με κάποια συγκεκριμένη λέξη κλειδί εάν δεν την έχετε συμπεριλάβει μέσα στο site σας.

Η συγγραφή των κειμένων, των διαφημιστικών φυλλαδίων, των σελίδων πωλήσεων (landing pages) είναι επαγγελματική δουλειά και ενέχει μέσα της ψυχολογία, μάρκετινγκ και τέχνη!

Πάρα πολλοί συγγραφείς έχουνε γίνει διάσημοι χάρη στα βιβλία τους γιατί απλώς κατάφεραν να παίζουν στα δάχτυλα την τέχνη του copywriting και της ανθρώπινης ψυχολογίας. Ξέρουν να γράφουν κείμενα και σενάρια που να πουλάνε!

Πρέπει όμως να καταλάβετε πριν διαβάσετε παρακάτω ότι το copywriting δεν έχει να κάνει μόνο με τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, αλλά και με όλη σας την επιτυχία στο ίντερνετ!

Άμα θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα μυστικά του copywriting, απλώς διαβάστε παρακάτω!

Copywriting και SEO

Τα κείμενα τις ιστοσελίδας σας είναι ένας από του πιο σημαντικούς παράγοντες on page SEO. Η Google διαβάζει τα κείμενα σας και ανάλογα με το τι έχετε γράψει, θα ταξινομήσει και την ιστοσελίδα σας.

Αν έχετε καταφέρει να πιάσετε τον σφυγμό της αγοράς και το τι θέλει ο κόσμος, θα καταφέρετε να είστε στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google για τις πιο δημοφιλής αναζητήσεις για την αγορά στόχο σας.

Θα πρέπει λοιπόν να έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας έναν διπλό στόχο. Να γράφετε για τις μηχανές αναζήτησης και να γράφετε και για τους ανθρώπους. Η αρμονική επίτευξη αυτού του στόχου θα σας αποδώσει τα μέγιστα από άποψη SEO, επισκεψιμότητας και πωλήσεων στο ίντερνετ.

To copywriting είναι παρόμοιο με το blogging από άποψη SEO, αν και πολλές φορές σωστά θεωρείτε η καρδιά του SEO.

Κατηγορίες Copywriting

Υπάρχουν πολλές κατηγορίες copywriting και συγκεκριμένοι σύμβουλοι SEO παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες ανά τον κόσμο. Οι βασικές κατηγορίες του copywriting είναι:

Από το πιο απλό διαφημιστικό μέχρι και η αγγελία στην εφημερίδα των 15 λέξεων κρύβει μέσα της ένα κρίσιμο συστατικό για την επιτυχία, το copywriting!

Πως να βελτιώσετε τα κείμενα από την ιστοσελίδα σας σε 7 βήματα

1. Βελτιώστε τους τίτλους και τις επικεφαλίδες σας

Οι τίτλοι και οι επικεφαλίδες από την ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ελκυστικοί. Όλα τα best seller και όλοι οι δημοσιογραφικοί τίτλοι εφημερίδων είναι γραμμένοι με τέτοιο τρόπο που να τονίζουν χωρίς να αποπροσανατολίζουν. Πως αλλιώς θα κερδίσετε το κλικ του επισκέπτη στη μάχη των μηχανών αναζήτησης;

Στη σελίδα αποτελεσμάτων της Google, υπάρχουν 10 αποτελέσματα τουλάχιστον. Εκτός από τη σειρά των αποτελεσμάτων στη Google, ένας άλλος παράγοντας που παίζει ρόλο στο να επιλέξουν την ιστοσελίδα σας είναι οι ελκυστικοί τίτλοι.

Συνήθως το 90% των λέξεων κλειδιών δεν παραπέμπει στην αρχική σελίδα από το site σας, αλλά σε κάποιο άρθρο, κάποια υποσελίδα, tag ή και κατηγορία από το site σας. Όλα αυτά τα στοιχεία θα πρέπει να είναι καλογραμμένα και ελκυστικά. Ακόμα και οι κατηγορίες θα πρέπει να είναι σχεδιασμένες με στόχο να κερδίσουν το κλικ.

Για παράδειγμα, θα μπορούσα να βάλω σας τίτλο σε αυτό το άρθρο Copywriting 101, Βασικές αρχές copywriting, Μάθετε copywriting κτλ.

Αυτό θα το έκανα γιατί η λέξη κλειδί είναι αναγκαστικά το copywriting ως τεχνικός όρος. Όμως επέλεξα έναν πιο εντυπωσιακό τίτλο, το Γίνετε διάσημος με το copywriting.

2. Δημιουργήστε περιέργεια

Η περιέργεια είναι έμφυτη στους ανθρώπους και αν δεν εγείρετε με κάποιο τρόπο την περιέργεια και δεν την χρησιμοποιήσετε στο να φέρετε τον επισκέπτη στο site σας έστω και μια φορά, τότε κάνετε κάποιο λάθος. Θα πρέπει να αποκαλύπτετε μερικά στοιχεία από την ιστορία σας αλλά όχι όλη την ιστορία.

Επίσης θα πρέπει να υπάρχει πρώτα ιστορία για να την αποκαλύψετε. Αν ο αναγνώστης φτάνει στο site σας και τον παίρνει ο ύπνος, είναι γιατί η περιέργεια του δεν έφτανε για να τον μετατρέψετε σε πελάτη.

Καλό θα ήτανε να έχετε εγείρει την περιέργεια δικαιολογημένα και να μην φτάσετε στο βαθμό του spamming.

3. Τοποθετήστε τουλάχιστον ένα μεγάλο κουμπί δράσης

Η παρακίνηση σε δράση ή call to action είναι απαραίτητη και αναγκαία αν θέλετε να συμβεί κάποια πώληση από το site σας. θα χρειαστείτε τουλάχιστον να επαναλάβετε το τι θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας τρεις φορές σε διάφορα σημεία από το site σας. Στην αρχή, στη μέση και στο τέλος. Ειδικά στα άρθρα σας και στις σελίδες πωλήσεων.

Η παρακίνηση του επισκέπτη να γραφτεί συνδρομητής στην ιστοσελίδα σας είναι καταλυτική για τη βιωσιμότητα της ηλεκτρονικής σας επιχείρησης.

Επίσης, πάντα θα πρέπει να κατευθύνετε τον επισκέπτη εκεί που θέλετε και να μην αφήνετε κάποιον να φεύγει εύκολα από την ιστοσελίδα σας.

4. Τονίστε τα πλεονεκτήματα και όχι το κόστος

Η ποιότητα μένει ενώ η τιμή ξεχνιέται πολύ εύκολα.

Και αυτό είναι πραγματικότητα. Είχα αγοράσει στο παρελθόν αρκετές μπλούζες Calvin Klein που είναι η αγαπημένη μου μάρκα. Πολλές από αυτές τις φοράω χρόνια. Άμα με ρωτήσετε σήμερα πόσο τις αγόρασα την καθεμία, δεν θυμάμαι παρά μόνο ότι ήτανε εκπτώσεις όταν τις πήρα.

Το μόνο που θυμάμαι είναι πως αισθάνομαι κάθε φορά που φοράω την αγαπημένη μου μπλούζα Calvin Klein και πόσο ωραία στρώνει πάνω μου.

Άμα πουλάτε κάποια συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει να τονίσετε όλα τα πραγματικά πλεονεκτήματα και τα προβλήματα που θα λύσει στον πελάτη σας και να παραβλέψετε το κόστος.

Η ερώτηση πόσο έχει θα πρέπει να γίνετε αυτονόητα στο τέλος για να πληρώσει ο πελάτης και μόνο και θα πρέπει να το κάνει ευχάριστα.

Αν ο πελάτης δυσανασχετεί με την τιμή ή το κόστος σημαίνει ότι το προϊόν σας δεν έχει αρκετά πλεονεκτήματα, ή δεν είναι ανταγωνιστικό αρκετά ή δεν αξίζει τα λεφτά του. Που σημαίνει ότι θα σας θεωρήσουν οι υποψήφιοι πελάτες σας ότι πάτε να τους κοροϊδέψετε.

Το copywriting δεν είναι για να εξαπατήσει και να κοροϊδέψει, αλλά για να αναδείξει αυτό που παρέχεται!

5. Εστιαστείτε στα συναισθήματα που δημιουργεί μια υπηρεσία ή προϊόν

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα συναισθήματα που δημιουργεί ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία; Για παράδειγμα άμα πουλάτε υπηρεσίες web design θα πρέπει να εστιάζετε στο να κινητοποιήσετε τα θετικά συναισθήματα που δημιουργεί στους πελάτες σας ένα νέο site.

Για παράδειγμα πως αισθάνεστε που μπορείτε να βγάλετε χρήματα από το νέο σας site; ή πως αισθάνεστε που βγαίνετε πρώτοι στη Google;

6. Χρησιμοποιείστε το εσείς αντί το εμείς

Το σημαντικότερο πράγμα στο σύμπαν είναι εσύ. Κανείς δεν ενδιαφέρεται περισσότερο από τον άλλον για τον εαυτό του τον ίδιο. Έτσι θα πρέπει να το δείχνετε κάθε φορά όταν γράφετε ένα κείμενο ή ένα άρθρο για το site σας. Θα πρέπει να χρησιμοποιήτε το εσείς αντί για το εμείς και το εσύ αντί για το εγώ.

7. Χρησιμοποιήστε νούμερα

Τα νούμερα έχουνε μια μαγεία να μαγνητίζουν τον εγκέφαλο. Δεν ξέρω γιατί αλλά πάντα οι άνθρωποι έχουνε μια έμφυτη τάση να μελετάνε στατιστικά και να αναζητάνε νούμερα για να πειστούν.

Τα νούμερα δεν είναι πανάκεια, αλλά όταν χρησιμοποιήτε τη δύναμη των στατιστικών, τότε αυξάνετε την πειθώ ή την δύναμη των λόγων σας. Για παράδειγμα, πως να βελτιώσετε κατά 234% την εγγραφή στη λίστα σας ή αυξήσετε κατά 80% τις πωλήσεις σας!

Όλοι αυτοί οι τίτλοι με νούμερα είναι αρκετά ελκυστικοί και προκαλούν την περιέργεια και το ενδιαφέρον των επισκεπτών.

Μάθετε περισσότερα για το copywriting

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Γραφτείτε στο site μου με Selfie από την κορυφή του Κισσάβου

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Μενού
Shares