ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE 
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Περιεχόμενα
Αν και ο κανόνας λέει ότι τα πληρωμένα αποτελέσματα διαφήμισης της Google δεν επηρεάζουν τις οργανικές αναζητήσεις, όμως σε κάποιες περιπτώσεις τα οργανικά αποτελέσματα της Google επηρεάζονται και από την πληρωμένη διαφήμιση, τα Google Adwords.
Ποίες είναι αυτές οι έμμεσες περιπτώσεις και κατά πόσο μας ανεβάζει στη Google η πληρωμένη διαφήμιση σήμερα;
Απλώς, διαβάστε παρακάτω.
Το μυστικό της επιτυχίας στο ίντερνετ και στο μάρκετινγκ της επιχείρησης σας γενικότερα είναι η μαζική έκθεση σε κόσμο. Το να σας δει κάποιος και στα πληρωμένα αποτελέσματα αλλά και στα οργανικά ίσως τον εξωθήσει να κάνει κλικ στα οργανικά αποτελέσματα.
Βέβαια αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει και η καμπάνια σας στα Google Adwords να εμφανίζεται για τις ίδιες λέξεις κλειδιά που πιάνεται στα οργανικά αποτελέσματα. Αυτή η στρατηγική λέγεται στρατηγική αλληλοκάλυψης στο μάρκετινγκ.
Την στρατηγική αλληλοκάλυψης την εφαρμόζουν όλες οι μεγάλες εταιρείες και τα μεγάλα brands όπως για παράδειγμα η Samsung, θα δείτε διαφημίσεις της στη Google, στα οργανικά, στο Facebook, σε εκθέσεις, στην τηλεόραση, από μεταπωλητές προσφορές, στα λεωφορεία κτλ.
Στα οργανικά αποτελέσματα δεν κάνουν όλοι κλικ στο πρώτο αποτέλεσμα. Αντίθετα, αρκετοί ψάχνουν περισσότερο τα λεγόμενα rich snippets, τα μέτα δεδομένα και τις μέτα περιγραφές που εμφανίζει η ίδια η Google και είναι πιθανό άμα αναγνωρίσουν και τη φίρμα σας να κάνουν κλικ σε αυτό το αποτέλεσμα αναζήτησης αντί για κάποιο άλλο.
Το μυστικό είναι ο μαγικός αριθμός 7. Δηλαδή, θα πρέπει να σας έχουν δει τουλάχιστον 7 φορές για να σας θεωρήσουν οικείο πρόσωπο για αυτούς ή γνωστή τη φίρμα σας για να αγοράσουν από εσάς. Το 80% των αγορών γίνεται από την 7 έως τη 12 επαφή με τη φίρμα ή το προϊόν σας που ίσως γίνει μέσω Facebook ίσως γίνει στην τηλεόραση μέσω κάποιου διαφημιστικού σποτ ή σε αναζήτηση στην Google.
Σύμφωνα με στατιστικές έρευνες, τα πληρωμένα αποτελέσματα κατά μέσο όρο λαμβάνουν το 2% με 3% από όλα τα κλικ που γίνονται. Τα οργανικά αποτελέσματα λαμβάνουν μεταξύ 47% και 57% των κλικ που γίνονται στις οργανικές αναζητήσεις.
Όμως αυτό το ποσοστό των κλικ στα οργανικά αποτελέσματα ίσως να αυξηθεί και να επηρεαστεί από την εμφάνιση της διαφήμισης σας στα πληρωμένα αποτελέσματα από την πάνω πλευρά των διαφημίσεων της Google.
Σύμφωνα με έρευνες και απόψεις ειδικών στο SEO, υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που σε διπλή προβολή διαφημίσεων στη Google και οργανικών αποτελεσμάτων, τα κλικ πάνω στα οργανικά αποτελέσματα αυξάνονται λίγο.
Αυτό είναι γεγονός γιατί το bounce rate όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενη έρευνα για το SEO, επηρεάζει έμμεσα κάμποσα ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως ο χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα, τα κλικ ανά σελίδα, τα share και τα likes κτλ.
Το θέμα είναι πως να φέρετε τον επισκέπτη μέσα στο site σας όπου είναι το ισχυρότερο όπλο μετατροπών σας στο ίντερνετ. Δεν είναι το facebook, δεν είναι το instagram, δεν είναι το skroutz, είναι το site σας το ισχυρότερο εργαλείο μετατροπής του επισκέπτη σε πιστό πελάτη.
Δώστε βάση σε αυτό που σας λέω γιατί όλα τα άλλα άμα δεν υπάρχει ένα σωστό site είναι σχόλια. Όσο πιο πολύ κρατήσετε τον επισκέπτη μέσα στο site σας, τόσες πιο πολλές πιθανότητες υπάρχουν:
Σκεφτείτε δυο φορές πριν κάνετε οτιδήποτε σε προώθηση στο ίντερνετ: Ποιος είναι ο βασικός στόχος σας;
Να σας τον θυμίσω, να φέρετε τον επισκέπτη μέσα στο site σας και να τον κρατήσετε εκεί με κάθε τρόπο.
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.