ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

GOOGLE-ALPHABET

Google Alphabet: Πως να βρίσκετε συνέχεια νέα θέματα για το blog σας

Γεια σας φίλοι μου, έχει επικρατήσει ο μύθος ότι θα πρέπει πριν γράψουμε οτιδήποτε στο blog μας ή στην ιστοσελίδα μας να κάνουμε πάντα μια μικρή έρευνα λέξεων κλειδιών ως προς τον όγκο αναζήτησης.

Αυτό το κάνουμε για να βρούμε υποτίθεται ευκαιρίες αναζήτησης όπου υπάρχουν λέξεις κλειδιά που δεν έχουν τόσο υψηλό ανταγωνισμό, όμως έχουν αρκετά υψηλό όγκο αναζήτησης.

Το πρόβλημα είναι ότι αποδεδειγμένα κανένα εργαλείο λέξεων κλειδιών δεν δουλεύει σωστά, ακόμα και το Google Keyword Search Tool και όλα μα όλα πέφτουν πάρα πολύ έξω στην απεικόνιση του όγκου αναζήτησης.

Γιατί τα εργαλεία αναζήτησης δεν δουλεύουν;

Θυμάμαι παλιότερα που έπεφτα συνέχεια σε διαφημίσεις και προωθητικά άρθρα από affiliates που πρότειναν το εργαλείο εύρεσης λέξεων κλειδιών Market Samurai.

Θυμάμαι σαν χτες ότι είχα κάτσει πάνω από 3 ημέρες να παρακολουθώ όλα τα βίντεο που είχα βρει στο YouTube για το πως δουλεύει το Market Samurai, για το άμα έχει απόδοση και τι διαφορά έκανε για όλους αυτούς που το χρησιμοποίησαν μέχρι χτες.

Ανακάλυψα μετά από μέρες ότι όσοι μαρκετίστες του ίντερνετ είχαν χρησιμοποιήσει αυτό το εργαλείο είχαν μεγάλη διαφορά σε σύγκριση με τους άλλους που δεν το χρησιμοποίησαν.

Είχαν μείνει πίσω σε όλη την διαδικασία του SEO και αντί να βγάζαν χρήματα, χάνανε όσο το χρησιμοποιούσαν.

Το εναλλακτικό κόστος του εγκλωβισμού σε ένα εργαλείο αναζητήσεων είναι τεράστιο για το SEO όπου ο ανταγωνισμός είναι τέτοιος που κάθε δευτερόλεπτο που περνάει όσοι δεν προοδεύουν αρκετά μένουν πίσω.

Έκπληκτος συνέχισα τα αποτυχημένα πειράματα SEO, δοκιμάζοντας και άλλα παρόμοια εργαλεία λέξεων κλειδιών για να βρω πιθανά κενά ή τρύπες της αγοράς για να καλύψω με κάποιο σχετικό άρθρο.

Στην πορεία μου χρησιμοποίησα το Google Keyword Research Tool – τώρα ονομάζεται Google Keyword Planner- και μερικά ακόμα πολύ πρωτοκλασάτα εργαλεία ανακάλυψης και εύρεσης κατάλληλων λέξεων κλειδιών όπως:

Και δεκάδες άλλα. Εν τέλει είχα σπαταλήσει πάνω από 3 μήνες να βλέπω δεκάδες βίντεο στο YouTube από απίστευτους γκουρού του ίντερνετ που είχαν πιάσει τον παπά με κάποιο εργαλείο χ, μέχρι να βγει ένα εργαλείο ψ το οποίο ήταν λίγο καλύτερο και μετά ένα εργαλείο ω που μηδένιζε όλα τα προηγούμενα.

Πως γίνεται τόσος κόσμος και μάλιστα επώνυμος στο ίντερνετ να είναι τόσο λάθος;

Και γιατί να προωθούν όλα αυτά τα προϊόντα και υπηρεσίες στο ίντερνετ αφού δεν έχουν αποτέλεσμα;

Η απάντηση είναι απλή: Γιατί βγάζανε λεφτά από το affiliate marketing.

Τα περισσότερα εργαλεία SEO στο ίντερνετ παρείχανε και προγράμματα affiliate marketing με πολύ προσοδοφόρες προμήθειες που σε πολλές περιπτώσεις αγγίζανε το 40%.

Με μερικές εγγραφές σε μια ψηφιακή πλατφόρμα SEO από αυτές, μαζεύονταν χιλιάδες δολάρια ή ευρώ τον χρόνο σε προμήθειες και τσουπ να σου ο νέος γκουρού των αναζητήσεων στη Google.

Κόμπαζε ότι το σούπερ εργαλείο για Keyword Research κάνει παπάδες, αλλά στην ουσία το μόνο που έκανε ήταν να του βγάζει μερικές χιλιάδες δολάρια τον χρόνο ή τον μήνα.

Τη στιγμή δηλαδή που εγώ αφαιρούσα τις διαφημίσεις και τα προγράμματα affiliate marketing από τις ιστοσελίδες μου για να εστιαστώ στο πραγματικό SEO απερίσπαστα και αντικειμενικά πάρα πολλοί ειδικοί του SEO πλουτίζαν με τα δικά τους προτεινόμενα, μαγικά εργαλεία SEO.

Ας μην ξεχνάμε ότι όλα τα παραπάνω εργαλεία είναι απλώς εργαλεία και δεν είναι ολοκληρωμένες λύσεις. Όπως και το πρόσθετο Yoast SEO είναι απλώς και μόνο ένα πρόσθετο και δεν αυξάνει από μόνο του την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στη Google, έτσι και όλα τα παραπάνω.

Ακόμα και άμα αφαιρέσω το Yoast SEO από την ιστοσελίδα μου, πάλι θα συνεχίσω να ανεβαίνω στη Google γιατί το Yoast SEO είναι απλώς και μόνο ένα εργαλείο SEO δεν είναι το SEO.

Θυμηθείτε ότι το πιεσόμετρο δεν ρίχνει την πίεση, απλά την μετράει.

Για να απαντήσουμε τώρα στο ερώτημα γιατί όλα τα εργαλεία αναζήτησης δεν δουλεύουν.

Είχα κάποιες βάσιμες υποψίες γιατι δεν υπάρχει ακρίβεια και συνέπεια στην απεικόνιση των όρων αναζήτησης ακόμα και από το Google Keyword Planner.

Η απάντηση ή οι απαντήσεις είναι απλές:

  • Οι αναζητήσεις παρουσιάζουν εποχικότητα
  • Οι αναζητήσεις ακολουθούν τάσεις

Εποχικότητα των αναζητήσεων

Πάρα πολλές αναζητήσεις παρουσιάζουν εποχικότητα, όπως τα καλοκαιρινά είδη, τα είδη σκι κτλ.

Οι αναζητήσεις ακολουθούν τάσεις

Για παράδειγμα ο Γιάννης Αντετοκούμπο δεν είχε καθόλου αναζητήσεις πριν από 5 χρόνια, ενώ σήμερα έχει χιλιάδες αναζητήσεις. Το 15% των αναζητήσεων σύμφωνα με την ίδια τη Google είναι παντελώς νέες και δεν υπήρχαν πέρυσι.

Κάθε χρόνο δηλαδή εμφανίζονται πάνω από 15% νέες αναζητήσεις οι οποίες αλλάζουν τον όγκο αναζητήσεων δραματικά. Για παράδειγμα, άμα φέτος μιλάμε για γυναικείες τσάντες 2020, του χρόνου θα πάμε στις γυναικείες τσάντες 2021, μετά στις γυναικείες τσάντες 2022  και ούτω καθεξής.

Παράλληλα, νέα μοντέλα αυτοκινήτων παρουσιάζονται καθημερινά, νέες μάρκες ρούχων, υποδημάτων, μοντέλα κινητών, πολιτικοί, μπασκετμπολίστες, ποδοσφαιριστές και νέα γεγονότα συμβαίνουν καθημερινά.

Οι ειδήσεις και οι τάσεις αλλάζουν κάθε μέρα και είναι σπάνιο κάποια θέματα να μείνουν στην επικαιρότητα για πολλά χρόνια.

Οι τάσεις, οι ειδήσεις, το μάρκετινγκ επηρεάζουν τις αναζητήσεις και το τι ψάχνει γενικά ο κόσμος στο ίντερνετ.

Κάθε φορά που ψάχνουμε τον όγκο αναζητήσεων για μια λέξη κλειδί ή φράση κλειδί, απλώς βρίσκουμε τι είχε αναζητηθεί στο παρελθόν, πέρυσι ή στην καλύτερη περίπτωση πριν 15 ημέρες στη Google.

Σήμερα κάτι άλλο ψάχνει ο κόσμος, κάτι άλλο θέλουν οι υποψήφιοι πελάτες σας και θα πρέπει να είστε σε θέση να βρείτε τι. Αυτός που θα βρει και θα ικανοποιήσει καλύτερα τις ανάγκες αναζήτησης και πληροφόρησης του κοινού του στο ίντερνετ, αυτός κρατάει και τα κλειδιά της επιτυχίας σήμερα.

Γιατί είναι λάθος να στοχεύετε σε λέξεις κλειδιά μόνο;

Η στρατηγική του να λοκιαστώ με μερικές βαριές και δύσκολες λέξεις κλειδιά είναι εκ των πραγμάτων λάθος και ασύμφορη. Και δεν είναι ασύμφορη μόνο για μένα που το λέω, αλλά για όλους τους επιχειρηματίες του ίντερνετ που θέλουν να βγάλουν λεφτά από αυτό.

Θα πρέπει να εστιαζόμαστε κάθε φορά που κάνουμε στόχευση για κάποιες λέξεις κλειδιά σε 2 ειδών λέξεις κλειδιά:

  • Στις βασικές της κατηγορίας μας και στις
  • Φράσεις κλειδιά, φράσεις που έχουν λιγότερες αναζητήσεις αλλά μας καθιστούν ειδικούς στην κατηγορία μας και στην αγορά μας

Καλύπτοντας λοιπόν όλα τα θέματα γύρω από το αντικείμενο μας, συγκεντρώνουμε όλες τις πιθανές αναζητήσεις που θα γίνουν γύρω από αυτό και δείχνουμε στη Google και στους υποψήφιους πελάτες μας ότι είμαστε οι πλέον ειδικοί σε αυτόν τον τομέα, ότι έχουμε εκτός από τεχνογνωσία, αξιοπιστία και αυθεντία, το λεγόμενο τρίπτυχο GOOGLE EAT.

Σε κάποια στιγμή, οι περισσότεροι από εσάς ή από τους τεχνικούς σας στο SEO τα παρατάνε με την πεποίθηση ότι ήδη έχουν εξαντλήσει όλα τα θέματα και ότι δεν υπάρχει τίποτε άλλο να γράψουν ή να πουν και έτσι σταματάνε να γράφουν στο blog ή σταματάνε να δημιουργούν νέο περιεχόμενο.

Και τότε έρχεται η στασιμότητα και το φιλί του θανάτου για την Google και τις αναζητήσεις και την οργανική επισκεψιμότητα. Άμα θα θέλετε να αποκτήσετε νέους πελάτες και να αναπτυχθείτε στο ίντερνετ θα πρέπει να αυξήσετε δραματικά την ορατότητα σας στις μηχανές αναζήτησης, να αυξήσετε το visibility σας με νέες λέξεις κλειδιά, νέα προϊόντα, νέες υπηρεσίες και νέες σελίδες.

Άμα νομίζετε ότι έχετε καλύψει όλα τα θέματα και ότι έχετε γράψει για τα πάντα κάνετε λάθος. Πως το ξέρω;

Γιατί το ίδιο νόμιζα και εγώ μέχρι που έπεσα πάνω στο site Income School.

Ποια είναι η μέθοδος Google Alphabet;

Οι δύο τύποι που έχουν το Income School είναι δύο πολύ συμπαθητικοί Αμερικάνοι που έχουν παρατήσει τις δουλειές τους σε μεγάλες Αμερικάνικες επιχειρήσεις και έχουν καταφέρει μετά από πολλά χρόνια προσπάθειας να χτίσουν μερικές μικρές ηλεκτρονικές επιχειρήσεις από προσοδοφόρα ενημερωτικά sites.

Οι ίδιοι διατηρούν ένα πολύ ενεργό κανάλι στον YouTube και είναι φανατικοί παραγωγοί περιεχομένου και σε ένα από τα βίντεο τους αποκαλύπτουν τι κάνουν για να ανακαλύψουν νέες ιδέες για βίντεο για το κανάλι τους και για άρθρα στις ιστοσελίδες τους.

Έχουν περισσότερα από δέκα θεματικές ιστοσελίδες και γράφουν χρήσιμα άρθρα για το κοινό τους με στόχο να εξυπηρετήσουν την βασική ανάγκη του κοινού τους για πληροφόρηση και δεύτερον να ανέβουν στη Google χωρίς να δημιουργήσουν ούτε ένα backlinks.

Δεν υπάρχουν δημοσιεύσεις σε τρίτα blog με στόχο να αποκτήσουν backlinks, δεν κάνουν καθόλου backlinks και δεν επιδιώκουν να κάνουν.

Βασίζονται αποκλειστικά και μόνο στην οργανική ανάπτυξη της ιστοσελίδας τους μέσω μοναδικού και ποιοτικού περιεχομένου. Απλώς γράφουν εκπληκτικά άρθρα και περιμένουν τη Google να τα ανεβάσει στην πρώτη θέση με τον χρόνο.

Χρησιμοποιούν επακριβώς White Hat SEO τεχνικές όπως τις περιγράφει η ίδια η Google στο Webmaster Central Blog.

Η μέθοδος Google Alphabet στα Ελληνικά Αλφάβητο της Google έχει να κάνει με το να πάρετε τη βασική λέξη κλειδί για την ιστοσελίδα σας που μπορεί για παράδειγμα να είναι η ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ.

Μετά θα πρέπει να πάτε στο πεδίο αναζήτησης της Google και να κάνετε για κάθε γράμμα του ελληνικού αλφαβήτου ή και του λατινικού αναζήτηση.

Για παράδειγμα:

  • ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ A
  • ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ Β
  • ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ Γ
  • ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ Δ

κτλ.

GOOGLE-ALPHABET

Προσθέτω στο πεδίο αναζήτησης της Google τη βασική λέξη κλειδί και ένα ένα τα γράμματα του αλφαβήτου αναζητώντας προτεινόμενες αναζητήσεις.

 

Η Google μας εμφανίζει τις πιο δημοφιλείς και σχετικές αναζητήσεις οι οποίες είναι αυτές στο πεδίο αναζήτησης ως προτεινόμενες αναζητήσεις.

Όλες οι παραπάνω προτάσεις μπορούν κάλλιστα να γίνουν άρθρα ή σελίδες με 1.000 και άνω λέξεις, ανάλογα με ποιον σκοπό εξυπηρετούν.

Τα είδη λοιπόν του περιεχομένου που μπορούμε να γράψουμε είναι:

  • Άρθρο απάντηση σε κάποια ερώτηση χρήστη ή φράση κλειδί μήκους συνήθως 1.200 λέξεων.
  • Επικό άρθρο σταθμός για την αγορά στόχο μας, μήκους 2.000 λέξεων και άνω. Πολλές φορές μπορεί να αγγίξει και τις 10.000 λέξεις, να φτάσει το μέγεθος ενός μικρού βιβλίου.
  • Σελίδα προορισμού που μπορεί να είναι περιοχή εξυπηρέτησης, υπηρεσία ή προϊόν.
  • Βίντεο σχετικό με την λέξη κλειδί.

YouTube Alphabet:

YOUTUBE-ALPHABET

Η ίδια μέθοδος για να βρείτε νέα θέματα για την ιστοσελίδα σας ισχύει και στο YouTube που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο μετά τη Google.

Σε περίπτωση που είστε YouTuber ή έχετε σκοπό να δημιουργήσετε κάποιο βίντεο για την ιστοσελίδα σας ή για το προϊόν σας, τότε θα πρέπει να κάνετε το ίδιο στο πεδίο αναζήτησης του YouTube.

Τα βίντεο είναι λίγο διαφορετικά από τα άρθρα και τις σελίδες και εκεί ο ανταγωνισμός είναι αισθητά μικρότερος και λίγο διαφορετικός σε σύγκριση με την κλασική Google.

Και εδώ άμα κάνετε το ίδιο με την λέξη κλειδί συν γράμμα του αλφαβήτου, για παράδειγμα

  • λέξη κλειδί + Α
  • λέξη κλειδί + Β
  • λέξη κλειδί + Γ

Θα δείτε ότι οι προτεινόμενες αναζητήσεις είναι εντελώς διαφορετικές με αυτές που θα παίρναμε από τη Google και επίσης παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Είμαι σίγουρος ότι θα βρείτε και στις δύο περιπτώσεις, Google και YouTube πάρα πολλές νέες ιδέες αναζήτησης που σε καμία περίπτωση δεν θα πήγαινε ο νους σας σε αυτές.

Κάνοντας το ίδιο για την βασική λέξη κλειδί που είναι το SEO για την ιστοσελίδα μου, το Paramarketing, ανακάλυψα πάνω από 300 νέες ιδέες για λέξεις κλειδιά που σε άλλη περίπτωση θα μου είχαν ξεφύγει πριν.

Και φανταστείτε ότι γράφω σε αυτό το blog της ιστοσελίδας μου για πάνω από 7 χρόνια και ότι έχω περισσότερα από 700 άρθρα και σελίδες!

Και εσείς τώρα με ένα μικρό site με 30 και 100 άρθρα παραπονιέστε ότι έχετε στερέψει από ιδέες; Ήρθε η ώρα πιστεύω να πάρετε στα σοβαρά την ιστοσελίδα σας γιατί μόνο έτσι θα μπορέσετε να βγάλετε σοβαρά λεφτά από αυτήν!

Τέλος, μην ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter μου για να παίρνετε κάθε εβδομάδα κάθε σημαντική ενημέρωση για το SEO και για το πως να αυξήσετε κατακόρυφα την επισκεψιμότητα σας από τη Google!

Ζητήστε τώρα προσφορά για SEO και προώθηση ιστοσελίδων

ZITISTE-PROSFORA-SEO-3

Σας ενδιαφέρει να ανεβείτε στην πρώτη θέση της Google;

Ζητήστε τώρα προσφορά προώθησης

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

Δείτε περισσότερα για το SEO:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares