ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

june-2019-core-update-google-2

Google June Core Update: Ποιοι χάσανε και ποιοι κερδίσανε

  • Τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα για το Google June Core Update
  • Τι να αναμένετε να συμβεί στην ιστοσελίδα σας μετά από αυτό
  • Τι θα πρέπει να κάνετε άμα η ιστοσελίδα σας πέσει στα αποτελέσματα αναζήτησης

Στις 3 Ιουνίου 2019 η Google για άλλη μία φορά προέβη σε αναβάθμιση του πυρήνα του αλγορίθμου της, αλλάζοντας και πάλι τα δεδομένα του παιχνιδιού στην σκακιέρα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Ο αναβάθμιση του αλγορίθμου της Google έχει φέρει μια μικρή αλλαγή στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης και υπάρχουν αρκετές ανακατατάξεις σε πολλούς κλάδους και σε πολλές ιστοσελίδες.

Η αναβάθμιση είναι ακόμα σε εξέλιξη και θα χρειαστούν έως και 15 ημέρες για να λάβουν χώρα τα οριστικά αποτελέσματα.

Τι ακριβώς αλλάζει με το Google June Core Update;

Αρχικά δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακόμα οι τάσεις στα εθνικά αποτελέσματα αναζήτησης ώστε να ξέρουμε με ακρίβεια ποιες ιστοσελίδες ευνοήθηκαν και για ποιο λόγο.

Υπάρχουν ακόμα ανάμεικτες τάσεις στο ίντερνετ γενικότερα με χαμένους και κερδισμένους σύμφωνα με το έγκριτο site Searchengineland.

Αν και είναι νωρίς να κάνουμε προβλέψεις, 2 είναι οι τάσεις που φαίνεται να επικρατούν.

Πρώτον κέρδισαν θέσεις στη Google ιστοσελίδες που είχαν χτυπηθεί από προηγούμενα Google Updates, για παράδειγμα από το Medical Update της Google τον Αύγουστο του 2018 και δεύτερον, κέρδισαν θέσεις όσες ιστοσελίδες είχαν κείμενα περισσότερα των 1.000 λέξεων.

Οι αναβαθμίσεις του αλγορίθμου της Google έχουν φέρει τεράστια στροφή στο περιεχόμενο και φαίνεται να ευνοούνται ιστοσελίδες που έχουν σελίδες προορισμού άνω των 2.500 λέξεων για κάποιο θέμα.

Όπως καταλαβαίνετε, το περιεχόμενο ανακηρύσσετε για άλλη μια φορά βασιλιάς.

Σε βάθος χρόνου μετράει το ποιοτικό, μοναδικό περιεχόμενο και τα σταθερά ποιοτικά πραγματικά backlinks.

Γενικότερα η Google επικροτεί τις ιστοσελίδες που έχουν κάποιο βάθος, κάποια ποιότητα και τρίτον είναι brand name στον χώρο τους.

Τι θα πρέπει να κάνετε άμα δείτε την ιστοσελίδα σας να πέφτει μετά το Google June Core Update;

Πριν κάνετε οτιδήποτε, θα πρέπει να περιμένετε να σταθεροποιηθούν τα αποτελέσματα αναζήτησης για να δείτε πόσες θέσεις χάσατε ή κερδίσατε. Ότι και να συμβεί θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν πρέπει να πανικοβάλλεστε.

Όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης είναι ρευστά και η Google κάνει πολλές φορές το χρόνο μεγάλες αναβαθμίσεις του πυρήνα του αλγορίθμου της, συνήθως ανά δίμηνο.

Πριν την αναβάθμιση του Ιουνίου είχε κάνει και τον Μάρτιο μια πιο μεγάλη ακόμα αναβάθμιση του πυρήνα του αλγορίθμου αναζήτησης που έχει γίνει γνωστή ως Google Florida Update 2.

Μάλιστα εκείνη η αναβάθμιση του αλγορίθμου της Google ήταν αρκετά δραματικότερη από την τελευταία με πολύ μεγαλύτερες διακυμάνσεις και πολλούς νικητές και χαμένους.

Αρκεί να φανταστείτε ότι πολλές ιστοσελίδες βρέθηκαν εν μία νυκτί να έχουν χάσει το 50% των οργανικών θέσεων και άλλες ξεπετάχτηκαν στην πρώτη θέση της Google.

Θα ήθελα να σας αποκαλύψω τι συνέβη στην οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μου μετά και τα δύο μεγάλα Update της Google. Είναι η πρώτη φορά που το αποκαλύπτω στο κοινό και συγχαρητήρια φίλοι μου είστε οι πρώτοι που το μαθαίνουν αφού είστε οι πρώτοι που διαβάζετε αυτό το άρθρο.

GOOGLE-ANALYTICS-PARAMARKETING.GR-2019

Όπως βλέπετε και στο στιγμιότυπο από τα Google Analytics του Paramarketing.gr, δεν έχει αλλάξει τίποτα.

Η ιστοσελίδα μου είναι τόσο θωρακισμένη και έχει τέτοια ανοσία στις αλλαγές του αλγορίθμου της Google που θυμίζει την μετοχή του OTE όταν ο δείκτης ήτανε στις 6.000 μονάδες.

Λειτουργεί σαν τα λεγόμενα blue chips του χρηματιστηρίου αξιών.

Ή καλύτερα θυμίζει καρδιογράφημα από άνθρωπο που μένει ακίνητος και έτσι δεν έχει καμία διακύμανση. Αυτή η στασιμότητα έχει τα αρνητικά της και τα θετικά της. Όμως το θέμα μας δεν είναι το τι γίνεται με την δική μου ιστοσελίδα και την οργανική της επισκεψιμότητα, αλλά με την δική σας ιστοσελίδα.

Η καλύτερη άμυνα απέναντι στη Google είναι η επίθεση και θα σας συμβούλευα να λειτουργήσετε προληπτικά και να λάβετε τα μέτρα σας πριν σας χτυπήσει το επόμενο Google Update.

Τι εννοώ με αυτό;

Θα πρέπει να θωρακίσετε την ιστοσελίδα σας πριν έρθει το επόμενο Google Update ώστε αντί να πέσει η ιστοσελίδα σας να ανέβει θέσεις ή να παραμείνει τουλάχιστον σταθερή.

Για να αλλάξει αυτό θα πρέπει να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας ως προς τους 200 παράγοντες SEO που έχει η Google.

Τώρα σίγουρα θα μου πείτε οι περισσότεροι ότι 200 παράγοντες και πλέον SEO πέφτουν λιγουλάκι πολύ και είναι χλωμό κάποιος πολυάσχολος επιχειρηματίας να αφιερώσει τόσο χρόνο για να διορθώσει την ιστοσελίδα του λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες της βελτιστοποίησης ιστοσελίδων.

Πολλοί θα αναρωτηθούν λόγω βιασύνης, μήπως υπάρχει ευκολότερος τρόπος; Φυσικά και υπάρχει λέγεται Black Hat SEO και είναι άκρως επικίνδυνο.

Μπορεί σε αρκετές περιπτώσεις να έχει κάποια αποτελέσματα και να βλέπετε την ιστοσελίδα σας να ανεβαίνει, ωστόσο μακροπρόθεσμα αυτά τα αποτελέσματα δεν παραμένουν σταθερά γιατί οι black hat SEO τεχνικές είναι στο στόχαστρο της Google.

Οπότε για να θωρακίσετε την ιστοσελίδα σας θα πρέπει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για να κάνετε μια σταθερή και πετυχημένη εκστρατεία SEO που θα περιλαμβάνει συνδυασμό τριών πραγμάτων.

Για να μην σας μπερδέψω με 200 και πλέον πράγματα που θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας, σας δίνω μόνο 3 για να μπορείτε σε επίπεδο κατανόησης να αντιληφθείτε τι θα πρέπει να κάνετε.

Προληπτικά λοιπόν θα πρέπει:

1. Να διορθώσετε το τεχνικό SEO (αυτό καλύπτει το 80% από το τους 200 παράγοντες και έχει αρκετό τεχνιλίκι που θα το αναλάβει μια εταιρεία SEO)

2. Να αυξήσετε και να εμπλουτίσετε τα κείμενα και τις πληροφορίες της ιστοσελίδας σας (εδώ θα χρειαστείτε κάποιον έμπειρο κειμενογράφο, beauty blogger, video blogger κτλ)

3. Να αποκτήσετε σταθερά αυξανόμενο αριθμό domain που θα δείχνουν προς την δική σας ιστοσελίδα (Να αποκτήσετε δηλαδή backlinks από διαφορετικά domains)

Παρακάτω θα αναλύσουμε και τα τρία βήματα χωριστά. Διαβάστε παρακάτω.

Τέλος μετράει και ο χρόνος υλοποίησης όλων των παρακάτω. Εκτός από το πρώτο βήμα που θα πρέπει να γίνει άμεσα, εκτός και άμα έχετε ήδη βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα σας σε σχέση με το τεχνικό SEO, τα άλλα δύο βήματα είναι συνεχόμενα και θα πρέπει να διατηρήσετε τον ρυθμό τους σταθερό.

Για παράδειγμα είναι σωστότερο να γράφετε ένα άρθρο την εβδομάδα παρά να κάνετε ένα σπριντ με τρία άρθρα αυτή την εβδομάδα, κανένα τον άλλο μήνα και μετά ένα άρθρο ανά δύο εβδομάδες. Έχετε στο νου σας ότι το SEO είναι μαραθώνιος και έχετε να αντιμετωπίσετε το αδηφάγο κτήνος που λέγεται Google και το οποίο διψάει για περιεχόμενο και backlinks.

H Google είναι ένα αδηφάγο τέρας που καταβροχθίζει ακόρεστα περιεχόμενο και backlinks

1. Να διορθώσετε το τεχνικό SEO

Το τεχνικό SEO έχει να κάνει με το SEO εντός σελίδας και περιλαμβάνει την διόρθωση των σφαλμάτων στον κώδικα της ιστοσελίδας σας, του χρόνου φόρτωσης, της πυκνότητας των λέξεων κλειδιών, των περιγραφών μέτα, κτλ.

Υπάρχουν πάρα πολλά εργαλεία για να διορθώσετε την ιστοσελίδα σας, σας προτείνω το Website Auditor από το SEO Poweruite. θα πρέπει να το αγοράσετε γιατί έτσι θα αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.

2. Να αυξήσετε και να εμπλουτίσετε τα κείμενα και τις πληροφορίες

Κάθε σελίδα προορισμού για να αντέξει στον χρόνο θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 2.000 με 2.500 λέξεις. Τώρα σίγουρα θα μου πείτε μερικοί, μα τι να γράψω για το τάδε θέμα σε 2.500 λέξεις;

Και άμα η ιστοσελίδα σας είναι eshop; Που θα στοιβάξετε τόσες πολλές λέξεις μέσα στα προϊόντα;

Μην αγχώνεστε φίλοι μου. Για όλα υπάρχει κάποια λύση και κάποιος τρόπος. Ο κόσμος είναι γεμάτος beauty bloggers, κειμενογράφους, αποφοίτους ελληνικής φιλολογίας και διαφόρων άλλων ειδικοτήτων που είναι έτοιμοι να τροχίσουν την γλώσσα τους για να εξυμνήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο κοινό σας.

Μην φοβάστε τα μεγάλα κείμενα και μην φοβάστε να εκτεθείτε σε κόσμο, αρκεί να είναι γραμμένα σύμφωνα με τις αρχές του copywriting.

Το μυστικό για να πουλήσει το eshop σας εκτός από το να έχετε το κατάλληλο προϊόν στην σωστή τιμή είναι να καλλιεργήσετε το κοινό σας, να αποκτήσετε ακολούθους στα social media και να δώσετε στον κόσμο σας την απαραίτητη πληροφόρηση που χρειάζεται μέσα από άρθρα, συμβουλές αγοράς, οδηγούς προϊόντων και άλλα χρήσιμα που θα μπορεί κάποιος να τα βρει στο blog από το eshop σας.

Η συνεργασία με κάποια ή κάποιον video blogger είναι και αυτή πολύ θετική γιατί το Youtube είναι πολύτιμο εργαλείο για να ανεβείτε στη Google άμα ενσωματώσετε ένα βίντεο στην σελίδα προορισμού σας.

Στο επικό άρθρο μου Βγάλτε λεφτά από το Ίντερνετ, αναφέρω αναλυτικά τα 8 βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να βγάλετε λεφτά από το ίντερνετ. Η ουσία όμως των πραγμάτων είναι ότι θα πρέπει να προσφέρετε στους υποψήφιους πελάτες σας χρήσιμες πληροφορίες για να έρθουν στην ιστοσελίδα σας και να μείνουν.

Η λέξη πελάτες βγαίνει από το ριζικό ρήμα πελάζω που σημαίνει συχνάζω.

3. Να αποκτήσετε σταθερά αυξανόμενο αριθμό domain

Τα backlinks είναι μια πολύ παρεξηγημένη έννοια, οι περισσότεροι μάλιστα τολμώ να το ομολογήσω ότι τα φοβούνται όπως ο Τσίπρας τις εκλογές. Ωστόσο, το ίντερνετ δεν λειτουργεί χωρίς backlinks.

Θα το ξαναπώ:

Το ίντερνετ είναι άχρηστο χωρίς τα backlinks

Το ίντερνετ δημιουργήθηκε με αυτό τον σκοπό, ο παγκόσμιος ιστός έχει νόημα όταν κείμενα συνδέονται με ενεργές παραπομπές. Αυτά λέγονται υπερκείμενα (hypertexts εξού και τα αρχικά του http, που τώρα έχει γίνει https.

Το https σημαίνει Ηyper Text transfer Protocol Secure χρησιμοποιείται στην πληροφορική για να δηλώσει μία ασφαλή δικτυακή σύνδεση http.

Το hypertext λέγεται και υπερκείμενο στα ελληνικά και ήταν αυτό που έφερε επανάσταση στο ίντερνετ γιατί μπορούσε ένα έγγραφο να έχει συνδέσμους σε άλλα έγγραφα στον παγκόσμιο ιστό.

Ένας ερευνητής στο πανεπιστήμιο θα μπορούσε αντί να αναζητεί τις πηγές με το χέρι στην βιβλιοθήκη να τις κλικάρει και να τις βρίσκει online σε πραγματικό χρόνο. Πάνω σε αυτήν την φιλοσοφία χτίστηκε και ο πυρήνας του αλγορίθμου της Google που ήθελε να αποδώσει σαφέστερα και εναργέστερα αποτελέσματα αναζήτησης στον τελικό χρήστη, την ώρα που όλες οι άλλες μηχανές αναζήτησης της εποχής όπως ο lycos και η Yahoo φέρναν αποτελέσματα αναζήτησης όχι και τόσο σχετικά.

Όσοι είστε άνω των άντα, σίγουρα θα θυμάστε τις πρώιμες τραγελαφικές αναζητήσεις της δεκαετίας του 90 που δεν έβρισκες σχεδόν τίποτα στο ίντερνετ.

Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι τα backlinks αποτελούν την ραχοκοκαλιά του αλγορίθμου κατάταξης της Google και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει στο κοντινό μέλλον.

Μετράει περισσότερο όμως να αποκτήσετε σταθερά αυξανόμενο αριθμό backlinks από διαφορετικά domains παρά πολλά backlinks από το ίδιο domain.

Καλύτερα ένα backlink από 10 domain παρά 100 από 1 domain

Ο χρόνος απόκτησης των νέων backlink είναι εξίσου σημαντικός. Δεν θα πρέπει να έχουμε φθίνουσα πορεία στον συνολικό αριθμό των συνδεδεμένων domain (reffering domains) και θα πρέπει κάθε μήνα να φροντίζουμε να αυξάνουμε τα συνδεδεμένα domains που δείχνουν προς την ιστοσελίδα μας έστω και προς ένα.

Ο ρυθμός αύξησης ή μείωσης των συνδεδεμένων domains αποτελεί παράγοντα κατάταξης.

Όταν τα backlinks από διαφορετικά ονόματα ιστοσελίδων αυξάνονται τότε παρατηρούμε μια δραματική αύξηση της οργανικής κατάταξης στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Προσοχή όμως διότι θα πρέπει να υπάρχει και η κατάλληλη διασπορά των backlink. Θα πρέπει τα backlink να δείχνουν σε διαφορετικές σελίδες προορισμού και να είναι διάσπαρτα και να μην στοχεύουν μόνο την αρχική σας σελίδα ή μόνο μια λέξη κλειδί.

Άμα έχετε δημιουργήσει πολλά backlinks που όμως δείχνουν όλα στην ίδια σελίδα προορισμού ή έχουν ενσωματωμένη την ίδια λέξη κλειδί, τότε μάλλον έχετε φτάσει στο αντίθετο άκρο που λέγεται υπερβελτιστοποίηση ή overoptimization και από εκείνο το σημείο ξεκινάνε τα περισσότερα προβλήματα με τη Google.

Η υπερβελτιστοποίηση αντιμετωπίζεται με την διόρθωση του τεχνικού σας SEO στο πρώτο βήμα και έτσι δεν διατρέχεται κάποιον κίνδυνο τιμωρίας ή αποκλεισμού από την Google άμα γίνει σωστά από κάποιον Ειδικό SEO.

 

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

2 Σχόλια. Leave new

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares