ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

Google-panda-update-4

Google Panda Update 4.0

Ένα νέο Google Panda update λανσαρίστηκε από τη Google στις 21 Μαΐου 2014 και όπως γίνεται κατανοητό επηρεάζει τον καθένα στον κόσμο του SEO. Μετά από την ανάλογη έρευνα που έκανα στο ίντερνετ, σας παρουσιάζω τα ευρήματά μου σχετικά με τη Google, το SEO και τους μεγάλους χαμένους και κερδισμένους του νέου Google Panda Update.

Σύμφωνα με τον Matt Cutts, τον υπεύθυνο ποιότητας και καταπολέμησης του spam της Google, το νέο Google Panda Update 4.0 είναι γεγονός όπως ανακοίνωσε από το twitter o ίδιος. Αρχικά λανσαρίστηκε με την ονομασία Farmer Update και ο στόχος του είναι να καταπολεμήσει τα site με φτωχό περιεχόμενο και τα spam sites από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google ή SERPS.

Η τέταρτη γενιά του Google Panda ξεκίνησε να ισχύει χθες 21 Μαϊου 2014 και σύμφωνα με το έγκυρο seo site Searchengineland.com, προβλέπεται να επηρεάσει το 7,5% των αγγλικών αναζητήσεων. Οι υπόλοιπες γλώσσες θα επηρεαστούν σε διαφορετικά ποσοστά, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμη φορά ότι κάθε γλώσσα είναι και διαφορετικό site, με διαφορετική αγορά στόχος και διαφορετικές λέξεις κλειδιά.

 Σκοπός του Google Panda Update 4.0

Στο ερώτημα στο βίντεο που θέτει ο Ματ στον εαυτό του και μας απαντά “Τι να περιμένουμε όσοι ασχολούμαστε με SEO τους προσεχείς μήνες από την google;” αναφέρεται σε ορισμένα γενικά πράγματα, όπως :

  • Καταπολέμηση του article marketing
  • Καταπολέμηση των link network
  • Καλύτερη ανάλυση των συνδέσμων καθώς και του περιεχομένου όπου βρίσκονται.
  • Επισήμανση των site που έχουν χακαριστεί και επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες τους καθώς και καλύτερος εντοπισμός σαιτ που είναι χακαρισμένο.
  • Προώθηση των περισσότερο αξιόπιστων site στης πρώτες θέσεις στης αναζητήσεις και για περισσότερες λέξεις κλειδιά σχετικές με την δραστηριότητα τους.

Στο τέλος ο Ματ αναφέρει ότι όλες αυτές οι προσπάθειες από την google γίνονται για να καταπολεμηθεί το web spam και να τιμωρηθούν όσοι επαγγελματίες χρησιμοποιούν black hat SEO τεχνικές για να κάνουν προώθηση των ιστοσελίδων τους. Αν μειωθούν οι κακοί του SEO,  οι καλοί του SEO  θα έχουν την ευκαιρία να πετυχαίνουν καλύτερες κατατάξεις αφού θα χρησιμοποιούν μόνο white hat  SEO τεχνικές προώθησης ιστοσελίδων.

Στην πραγματικότητα, έχουμε αναλάβει μέτρα εναντίων αρκετών χιλιάδων linksellers που με πληρωμένους συνδέσμους μεταφέρουν PageRank στα σαιτ τους.

Google SERPs: Panda 4.0 –  Οι μεγάλοι χαμένοι

Στην παρακάτω λίστα αναφέρονται οι μεγάλοι χαμένοι του SEO από άποψη ορατότητας στη Google. Τα κριτήρια περίληψης στη λίστα SEO είναι 3:

  • τουλάχιστον 10.000 SEO Visibility πριν το Google Panda 4.0
  • αγγλική γλώσσα
  • ρυθμός μεταβολής ορατότητας SEO τουλάχιστον +/- 20%

Μεγάλη έκπληξη αποτελεί το ebay, που είναι ένας από τους χαμένους του Google Panda Update 4.0.

domainποσοστό μεταβολής
ask.com> – 50%
ebay.com> – 33%
biography.com> – 33%
retailmenot.com> – 33%
starpulse.com> – 50%
history.com> – 33%
isitdownrightnow.com> – 50%
aceshowbiz.com> – 75%
examiner.com> – 50%
yellowpages.com> – 20%
yourtango.com> – 75%
dealcatcher.com> – 50%
livescience.com> – 50%
webopedia.com> – 50%
xmarks.com> – 50%
simplyrecipes.com> – 33%
siteslike.com> – 50%
digitaltrends.com> – 50%
health.com> – 50%
spoonful.com> – 75%
songkick.com> – 75%
realsimple.com> – 33%
appbrain.com> – 33%
thehollywoodgossip.com> – 50%
dealspl.us> – 33%
techtarget.com> – 33%
gossipcop.com> – 50%
rd.com> – 75%
chow.com> – 33%
doxo.com> – 50%
heavy.com> – 50%
csmonitor.com> – 33%
toptenreviews.com> – 20%
parenting.com> – 50%
globalpost.com> – 75%
espnfc.com> – 50%
serviceguidance.com> – 50%
mnn.com> – 75%
mystore411.com> – 50%
urlm.co> – 33%
delish.com> – 50%
healthcentral.com> – 33%
whatscookingamerica.net> – 50%
columbia.edu> – 20%
songlyrics.com> – 20%
internetslang.com> – 33%
ibiblio.org> – 50%
webutation.info> – 50%
cheapflights.com> – 33%
mybanktracker.com> – 50%

Google SERPs: Panda 4.0 – Οι μεγάλοι κερδισμένοι

domainποσοστό μεταβολής
glassdoor.com> 100%
emedicinehealth.com> 500 %
medterms.com> 500 %
yourdictionary.com> 50%
shopstyle.com> 250%
zimbio.com> 500 %
myrecipes.com> 250%
couponcabin.com> 250%
buzzfeed.com> 25%
consumeraffairs.com> 100%
wordpress.com> 20%
thinkexist.com> 250%
onhealth.com> 250%
alternativeto.net> 100%
whosdatedwho.com> 250%
reverso.net> 50%
wikimedia.org> 100%
dogtime.com> 100%
findthebest.com> 50%
eatingwell.com> 100%
quotegarden.com> 100%
goodhousekeeping.com> 250%
everydayhealth.com> 25%
simplyhired.com> 100%
momswhothink.com> 100%
similarsites.com> 100%
southernliving.com> 50%
theknot.com> 25%
allaboutvision.com> 100%
openculture.com> 50%
babyzone.com> 50%
tasteofhome.com> 33%
gotquestions.org> 100%
movie4k.to> 50%
wmagazine.com> 33%
ycharts.com> 100%
historyplace.com> 50%
rcn.com> 100%
salary.com> 50%
skepdic.com> 100%
mediawiki.org> 100%
oodle.com> 100%
abbreviations.com> 100%
homes.com> 100%
spokeo.com> 50%
hlntv.com> 33%
sparkpeople.com> 33%
hayneedle.com> 50%
emedtv.com> 100%

Συμπεράσματα από την ανάλυση του Google Panda Update 4.0

Σε πρώτη ανάλυση των αποτελεσμάτων, φαίνεται ότι τα ειδησεογραφικά site ή τα site με φτωχό ή εξωτερικό περιεχόμενο να χάνουν θέσεις στη google. Για παράδειγμα sites με Κουπόνια, Νέα, Λογισμικό και σύγκριση τιμών. Επίσης μερικά forums, portals πρόγνωσης καιρού είναι και αυτά στη λίστα των μεγάλων χαμένων.

Για μαι ακόμη φορά, κατάφερα και μάντεψα τις επόμενες κινήσεις του αλγορίθμου της Google που στοχεύει να καταπολεμήσει τα site με μη πρωτότυπο, μοναδικό και ποιοτικό περιεχόμενο. Δηλαδή τα site και τα blog εκείνα που δεν παράγουν μοναδικό, επικό περιεχόμενο.

Στην αντίπερα όχθη, βρίσκουμε κάποιους κερδισμένους του Google Panda Update 4.0, όπως sites με συγκριτικά προϊόντων και όχι τιμών μόνο, ιατρικά sites και site τοπικών ειδήσεων. Τα συμπεράσματα αυτά δεν είναι απόλυτα μαι και η ανανέωση του αλγορίθμου δεν έχει περάσει σε όλο το εύρος και φάσμα των sites.

Παράλληλα θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ανάμεσα στους χαμένους, υπάρχουν και site που έχουν χάσει ορατότητα στη Google, χωρίς να είναι αυτό άμεσα εξαρτώμενο από το Google Panda Update 4.0. Αυτό συμβαίνει γιατί ούτως ή άλλως θα γινότανε λόγω φτωχού περιεχομένου ή άλλων παραγόντων που επηρεάστηκαν από προηγούμενο update.

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι αυτό το  Google Panda δεν τιμωρεί μόνο τα site με syndicated content ή με διπλό περιεχόμενο. Πολλά από τα τιμωρημένα sites, τώρα έχουν μεταμελήσει δημιουργώντας το δικό τους περιεχόμενο ή κάνοντας διορθωτικές κινήσεις.

Η ίδια η Google προβλέπετε να κάνει διορθώσεις στο Google Panda Update 4.0, γιατί σαφώς φαίνεται ότι έχει κενά και ασάφειες που δεν μπορούν να καλυφθούν ακόμα. Ο κύκλος του Google Panda Update 4.0 δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί και θα χρειαστούν μερικοί μήνες μέχρι να περάσει σε όλες τις γλώσσες και σε όλο το εύρος των ταξινομημένων αποτελεσμάτων.

Ελληνική αγορά και προβλέψεις για το Google Panda Update 4.0

Λαμβάνοντας υπόψιν αυτά που έγιναν στην αγγλοσαξωνική αγορά, προβλέπω ότι μέσα στους χαμένους θα είναι τα παρακάτω site:

  • forums.gr και όλα τα spam forums του ίδιου τύπου
  • skroutz.gr και όλα τα sites του ίδιου τύπου
  • affiliate marketing sites
  • sites αντιπροσώπων του δικτυακού μάρκετινγκ και του mlm
  • blogger sites με gossip και κουτσομπολιά
  • e-shops χωρίς περιγραφές προϊόντων και με προϊόντα άλλων εταιρειών
  • sites που βασίζονται στο RSS ή RSS aggregators
  • sites με κουπόνια, ταξίδια και παρόμοια πράγματα

Ανάμεσα στους κερδισμένους θα είναι τα παρακάτω sites:

  • Sites με τοπικές ειδήσεις και μοναδικά θέματα
  • Sites με μοναδικό περιεχόμενο όπως το δικό μου
  • Sites με μοναδικές κριτικές προϊόντων
  • e-shop παραγωγών με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
  • ιατρικά sites με μοναδικό συμβουλευτικό περιεχόμενο
  • site που βασίζονται στο personal branding

Κριτικές στο Google Panda Update 4.0

Οι φωνές των αντιφρονούντων απέναντι στις πρακτικές της Google είναι πάρα πολλές. Ένας από αυτούς τους κριτικούς της Google είμαι και εγώ.

Σύμφωνα με τον έγκυρο ειδικό του SEO, Παναγιώτη Κοντογιάννη, οι εξαγγελίες της Google μοιάζουν σαν εξαγγελίες πολιτικού κόμματος, αφού σχεδόν ποτέ δεν εφαρμόζονται. Και στο παρελθόν έχω παρατηρήσει μεγάλη αμετροέπεια στη Google έργων και εξαγγελιών. Με άλλα λόγια ποτέ δεν εφάρμοσε η Google την όμορφη θεωρία της στην πράξη. Τελικά υπάρχει αξιοκρατία στην Google ή όχι;

Σύμφωνα πάλι με τα λόγια του Παναγιώτη Κοντογιάννη στο σχετικό άρθρο του Ήρθε το google penguin update 4 γενιάς, το οποίο βρίσκει τις απόψεις μας να ταυτίζονται:

Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αλήθεια.  Η καλύτερα αυτές οι αναγγελίες της Google φαντάζουν ως πολιτικές υποσχέσεις Ελλήνων πολιτικών που στον βωμό του προσωπικού τους κέρδους και της διαιώνισης τους στην πολιτική καρέκλα τάζουν λαγούς με πετραχήλια στους αδαής ψηφοφόρους.

Το έργο το βλέπουμε 30 χρόνια τώρα. Και το αποτέλεσμα είναι “ίδια σκατά, σε διαφορετικές μέρες“. Η Google όπως και όλοι οι Έλληνες πολιτικοί εξυπηρετεί μεγάλα συμφέροντα και αφεντικά και ως κλασσικός Ιανός έχει δυο πρόσωπα. Ένα για την μάζα, και ένα για τους μυημένους. Άλλα λέει στους μεν, και άλλα στους δε. Αν το Ελληνικό κράτος ήθελε να πατάξει την φοροδιαφυγή και να φέρει την ευνομούμενη δημοκρατία στην χώρα θα το είχε κάνει εδώ και δεκαετίες. Σήμερα η Ελλάδα θα ήταν όπως η Ελβετία, η οικονομική κρίση θα ήταν ανέκδοτο, και η πολιτική σαπίλα θα ήταν άγνωστο φαινόμενο που θα το εξέταζαν επιστήμονες σε εργαστήρια, όμως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί αφού πάντα θα υπάρχουν Έλληνες που θα ενδιαφέρονται πρωτίστως πως να πάρουν μίζα, πως να λαδωθούν, πως να “σπρώξουν” την υπόθεση τους, πως να διατηρήσουν τα πολιτικά κεκτημένα, πως να διορίσουν τον γιο, τον εγγονό και το δισέγγονο στο δημόσιο, σε διευθυντική θέση φυσικά, και πως να διατηρήσουν το επάγγελμα “πολιτικός” επ αόριστο.

Έτσι και η Google. Από την έλευση του πρώτου Penguin webspam algorithm στης 24/04/2012 μέχρι σήμερα έχει περάσει ένας χρόνος όμως συνεχίζω να βλέπω στα πρώτα 10 αποτελέσματα αναζήτησης :

  • Σαιτ με 2 άρθρα
  • Σαιτ με 1000 αγορασμένος συνδέσμους από το SAPE από άσχετα σαιτ και με exact anchor λέξεις κλειδιά
  • Σαιτ με EMD φτιαγμένα στο blogspot, και wordpress.com με ελάχιστο περιεχόμενο και keywords stuffing.
  • Σαιτ με 20000 συνδέσμους φτιαγμένους σε scrapebox σε spam comments με την ίδια λέξη κλειδί.

Και αυτό είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι οι “μαύρες” SEO τεχνικές και το spam, συνεχίζουν να δουλεύουν (δεν σταμάτησαν ποτέ) και οι αλγόριθμοι που εφευρίσκει η γκουκλ και που εδώ και ένα χρόνο απασχολούν τους SEO guru σε όλο τον κόσμο είναι φωτοβολίδες στάχτη που σηκώνεται για να κρύψει αυτούς που της εφαρμόζουν.

Οι ερωτήσεις που δεν θα απαντηθούν ΠΟΤΕ!

Στο post του Ματ Κατς υπάρχουν και ερωτήσεις από ανθρώπους που λένε γιατί εφόσον χρησιμοποιώ αποκλειστικά white hat SEO τεχνικές βλέπω της ιστοσελίδες μου να πηγαίνουν στην δεύτερη και τρίτη σελίδα ενώ σαιτ που βγάζουν μάτια ότι είναι σπαμ και κακής ποιότητας συνεχίζουν να κρατάνε πρώτες θέσεις; Απάντηση φυσικά δεν υπάρχει, όπως κανείς μέχρι τώρα δεν απάντησε γιατί η Ελλάδα χρεοκόπησε ως κράτος, ως δημοκρατία, και ως λαός.

Όσο και να θέλω να μην ασχολούμαι με την πολική βλέπω δυστυχώς ότι αυτή επιμένει να ασχολείται μαζί μου. Ο πολιτικός κουρεύει το πρόβατο. Ο πολιτικάντης το γδέρνει. Austin O’Malley

Καυστικότατος ο φίλος μας Παναγιώτης Κοντογιάννης, αλλά μέσα από το άρθρο του για την Google, λέει την αλήθεια και μας αναλύει το πως δουλεύει το ίντερνετ. Η δημοκρατία του ίντερνετ που έχει εξαγγείλει η Google, έχει μετατραπεί σε στυγνή δικτατορία!

 

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares