ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

200 RANKING FACTORS GOOGLE SEO-1

Google και οι 200 παράγοντες SEO: Η πλήρης λίστα

Όλοι γνωρίζουμε τον περιβόητο αλγόριθμο της Google και τους πάνω από 200 παράγοντες που επηρεάζουν τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Για πρώτη φορά στην Ελληνική γλώσσα σας παρουσιάζω όλους τους παράγοντες του αλγορίθμου της Google.

Το ξέρω ότι πολλοί από σας θα διαφωνήσετε, άλλα δεν θα το πιστέψετε, αλλά αυτοί είναι και οι 200!

Επίσης ήθελα από καιρό να απομυθοποιήσω τον αλγόριθμο κατάταξης της Google, γιατί το εδοξάσθει κρυπτόμενος πρέπει να σταματήσει και όλη η ηλίθια παραφιλολογία και η πλεονάζουσα βλακεία για το SEO και τη Google πρέπει να φτάσει στο τέλος της. Έτσι ως φωστήρας του ίντερνετ και του SEO, σας στερώ ενός από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ανθρωπότητας: ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΤΗΣ GOOGLE!

Απολαύστε τον! Πριν από αυτό όμως θα ήθελα να σας πω λίγα λόγια για μένα  και τη δουλειά μου και μετά λίγα λόγια για την Google.

SEO Expert Guru του Internet

Ποιος είμαι; Για σας που με βλέπετε πρώτη φορά, ίσως να με θεωρείτε κάποιον αστείο άνθρωπο του ίντερνετ και της τεχνολογίας, όπως όλοι οι άλλοι. Όμως, μετά από λίγα κλικ στο blog μου να σας κάνουν να αλλάξετε γνώμη.

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης, έχω σπουδάσει οικονομικά και μάρκετινγκ στο Λονδίνο. Είμαι ορκωτός λογιστής, ACCA, ορκωτός manager CMA και έχω και Μάστερ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή αλλιώς MBA. Από το 2000 ασχολούμαι με την κατασκευή ιστοσελίδων και το SEO επαγγελματικά.

Το δυνατό μου σημείο είναι να φτιάχνω site που βγαίνουν πρώτα στη Google!

Κάποιοι με λένε guru του ίντερνετ ή του SEO. Έτσι ο guru σας καλλιτέχνης πρέπει να είναι απομυθοποιημένος στο κοινό του. Για αυτό αποφάσισα να σας δείξω μια φωτογραφία ενώ ξυρίζομαι για να δείτε ότι είμαι άνθρωπος σαν και σε σας, απλά ξέρω καλά το SEO, το μάρκετινγκ, τα Social Media. Το δυνατό μου σημείο είναι να φτιάχνω site που βγαίνουν πρώτα στη Google!

Ποια είναι η Google;

POS-DOULEVEI-GOOGLE-SEO

H Google είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακών υπηρεσιών.

Iδρύθυκε από τον Λάρρυ Πέιτζ και τον Σεργκέι Μπριν το 1996, όταν αυτοί κάνανε το διδακτορικό στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ. Στις 4 Σεπτεμβρίου του 1998 η Google έγινε ιδιωτική εταιρία. Στις 19 Αυγούστου του 2004 έγινε η δημόσια εγγραφή της εταιρίας στο χρηματιστήριο. Ο στόχος της είναι να οργανώσει όλες τις πληροφορίες του κόσμου και να τις κάνει παγκόσμια διαθέσιμες. To 2006 η Google μετέφερε τα κεντρικά της γραφεία στο Mountain View της Καλιφόρνια, τα οποία ονομάζονται Googleplex.

Η ταχεία ανάπτυξη της επιχείρησης από τη στιγμή της ίδρυση της προκλήθηκε από μια αλυσίδα προϊόντων, συγχωνεύσεων και συνεργασιών πέρα από τη μηχανή αναζήτησης της Google. Προσφέρει λογισμικό συμπεριλαμβανομένου email το Gmail, σουίτα αποθήκευσης σε Cloud Computing Google Drive, και social media Google +. Η εταιρία ηγείται της ανάπτυξης του λειτουργικού συστήματος για κινητές συσκευές και κινητά τηλέφωνα Android. Η Google μετακινείται όλο και περισσότερο σε υλικό τηλεπικοινωνιών: συνεργάζεται με μεγάλους κατασκευαστές ηλεκτρονικών για την παραγωγή των συσκευών Nexus και εξαγόρασε την Μοτορόλα τον Μάιο του 2012.

Σήμερα η μηχανή αναζήτησης Google είναι μια από τις δημοφιλέστερες, και οι φράσεις «κάνω google», «γκουγκλάρω», «γκουγκλίζω»,« google it» ή «μπαίνω στον γκούγκλη» είναι συνώνυμες με το «ψάχνω για πληροφορίες στο Ίντερνετ». Αντίστοιχα, στην αγγλική γλώσσα το ρήμα “to google” έχει αποκτήσει πλέον ταυτόσημη έννοια με το ρήμα «αναζητώ», και, πρόσφατα, το ίδιο ρήμα προστέθηκε στο αγγλικό λεξικό Merriam-Webster με όλα τα παράγωγά του (to google > googling > googled).

Έρευνες αγοράς έδειξαν ότι τον Απρίλιο του 2007, η Google ανέλαβε την πρωτοκαθεδρία ως η διασημότερη εταιρία παγκοσμίως, εκτοπίζοντας έτσι τη Microsoft.

H Ιστορία της Google

To Google ξεκίνησε τον Ιανουαρίου του 1996 ως ερευνητικό πρόγραμμα από τον Λάρρυ Πέιτζ και τον Σεργέι Μπριν όταν έκαναν και οι δύο το διδακτορικό τους στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ στο Στάνφορντ της Καλιφόρνια.

Ενώ οι συμβατικές μηχανές αναζήτησης κατέτασσαν τα αποτελέσματά τους μετρώντας πόσες φορές οι όροι αναζήτησης εμφανίζονταν στην σελίδα, οι δύο τους δημιούργησαν ένα καλύτερο σύστημα που ανέλυε τις σχέσεις μεταξύ των ιστοσελίδων. Ονόμασαν τη νέα τεχνολογία PageRank, η οποία καθόριζε τη συνάφεια μιας ιστοσελίδας από τον αριθμό και τη σημαντικότητα των σελίδων που οδηγούν πίσω σε αυτήν.

Ονόμασαν τη μηχανή αναζήτησής τους Google. Η λέξη «Google» προήλθε από αναγραμματισμό της λέξης «Googol», τον μαθηματικό όρο που εισήγαγε ο Milton Sirotta για τον αριθμό 10100 που γράφεται: «1 ακολουθούμενο από 100 μηδενικά». Με τον όρο αυτόν η Google επιθυμεί να υποδηλώσει την αποστολή της εταιρίας να οργανώσει το τεράστιο πλήθος πληροφοριών του Ίντερνετ.

Στην αρχή το Google έτρεχε στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Στάνφορντ, με τα domain google.stanford.edu και z.stanford.edu. Το όνομα domain για την Google κατοχυρώθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου του 1997 και δημιουργήθηκε η εταιρία στις 4 Σεπτεμβρίου του 1998. Είχε ως βάση το γκαράζ μιας φίλης τους στο Μένλο Παρκ της Καλιφόρνια.

H Google και το Googleplex

google-200-factors-seo

Το Googleplex είναι τα κεντρικά της Google, αφού όλες οι λειτουργίες της μηχανής αναζήτησης εμπνέονται και υλοποιούνται μέσα σ’ αυτό το κτίριο.

Το όνομα έχει διπλό συμβολισμό:

  1. αποτελεί λογοπαίγνιο του αριθμού googol (10100)
  2. είναι συνθετικό των λέξεων Google και complex (=συγκρότημα), σε μια πιο γλωσσολογική ερμηνεία.

Το καινούργιο κτίριο που παραδόθηκε στην Google ειδικά διαμορφωμένο για τις ανάγκες της εταιρείας, βρίσκεται στο Mountain View της Καλιφόρνια. Οι συνθήκες εργασίας χαρακτηρίζονται από τις καλύτερες που έχουν εφαρμοστεί σε εταιρείες, αφού η Google έχει προνοήσει για όλες τις ανάγκες των εργαζομένων, όπως είναι η ξεκούραση, τα τακτικά διαλείμματα σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους ή ακόμη και η ύπαρξη παιδότοπου για την φύλαξη των παιδιών των εργαζομένων.

Μιλάμε για το επίγειο παράδεισο του εργαζομένου, τι δημόσιο και χαζά θέλουμε στην Ελλάδα, σαν τη Google πουθενά!

Το άρθρο αυτό είναι δανεισμένο από την Wikipedia και ελαφρώς τροποποιημένο από μένα. Ευτυχώς που υπάρχει και στα Ελληνικά.

 

Παράγοντες Domain Name

seo-blogging

1. Ηλικία Domain Name: Σε αυτό το βίντεο, ο Matt Cutts μας ενημερώνει:

“Η διαφορά μεταξύ ενός  domain 6 μηνών και ενός που είναι ενός έτους δεν είναι και πολύ μεγάλη!”.

Με άλλα λόγια χρησιμοποιούν την ηλικία του domain name, αλλά δεν είναι τόσο σημαντική.

2. Keyword στο Top Level Domain: Το top level domain είναι όσα έχουν κατάληξη .com και όλες τις άλλες και δεν είναι subdomains. Δεν σας δίνει πια την προώθηση που έδινε παλιότερα. Αλλά ακόμα το exact match δουλεύει ακόμα και σήμερα και πολλά sites εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα της Google λόγω domain name. Δείτε το άρθρο: SEO tip 5: Όνομα χώρου-λέξη κλειδί

3. Το Keyword ως η πρώτη λέξη στο Domain: Οι πανελίστες του συνεδρίου SEOMoz’s 2011 Search Engine Ranking Factors συμφώνησαν ότι κάθε domain name που ξεκινάει με τη λέξη κλειδί έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι στα sites τα οποία ή δεν έχουν καθόλου τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί στο domain name τους ή την έχουν στη μέση ή στο τέλος.

4. Χρόνος εγγραφής του Domain Name: Μια από τις πατέντες της Google υπαγορεύει:

“Πολύτιμα και νόμιμα  domains names ( ονόματα χώρου) συχνά είναι κατοχυρωμένα και προπληρωμένα για πολλά χρόνια προκαταβολικά, ενώ παράνομα ή μη σοβαρά sites χρησιμοποιούν domain names με τον ελάχιστο χρόνο κατοχύρωσης. Έτσι η ημερομηνία λήξης του ονόματος χώρου στο μέλλον μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο πρόβλεψης της νομιμότητας του domain name”.

5. Keyword στο Subdomain Name: Το παραπάνω SEOMoz πάνελ (τώρα ονομάζεται Moz από SEOMoz), συμφώνησε ακόμα ότι το  keyword στο subdomain, βοηθάει να αυξηθεί η θέση σας στη Google.

6. Ιστορικό από το Domain name: Ένα site με πολλές μεταβολές στην ιδιοκτησία  (φαίνεται μέσω του whois) ή πολλές παύσεις και επανεκκινήσεις στη λειτουργία του, μπορεί να οδηγήσει στη ματαίωση των παλιών links από την Google.

7. Exact Match Domain: ΤαExact match domains σας δίνουν αυτήν την προώθηση που χρειάζεστε στο site σας. Όμως αν το site σας εξακολουθεί να είναι χαμηλής ποιότητας τότε ίσως πέσετε θύμα του  EMD update της Google. Δείτε περισσότερα για το exact match domain στο βίντεο: SEO tip 5: Όνομα χώρου-λέξη κλειδί

8. Δημόσιο και όχι Private WhoIs: Η ιδιωτική εγγραφή του domain name ίσως να είναι δέιγμα ότι προσπαθείτε να αποκρύψετε κάτι. Ο Matt Cutts έχει τονίσει προηγουμένως  στην Pubcon το 2006:

“…Όταν κάποιος κοιτάει το whois των ιδιοκτητών των domain names, όλα έχουν το “whois privacy protection service” δηλαδή την προστασία ιδιωτικών δεδομένων. Αυτό είναι ασυνήθιστο.  …Να έχεις την προστασία δεδομένων δεν είναι κακό, αλλά όταν συνδυάζεις όλους τους διάφορους αυτούς spamming παράγοντες μεταξύ τους, αντιλαμβάνεσαι ότι πρόκειται για ένα διαφορετικό είδος webmaster από ότι αυτοί που έχουν ένα ή δύο site.”

9. Ιδιοκτήτης domain name με προηγούμενη ποινή από τη Google: H Google έχει μνήμα ελέφαντα! Άμα κλάσετε μπροστά της δεν θα το ξεχάσει ποτέ! Αυτό θα πει ηλεκτρονικό φακέλωμα.

10. Εθνικές Καταλήξεις Ονομάτων: Έχοντας μια εθνική κατάληξη στο Domain σας (.cn, .gr, .pt, .ca)  βoηθάει το site σας να ανέβει στα εθνικά αποτελέσματα αυτής της χώρας …αλλά σας περιορίζει στα διεθνή αποτελέσματα. Βασικά δεν γνωρίζω να σας πω εάν ισχύει και το αντίθετο. Μέχρι στιγμής δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο σε διεθνή ονόματα.

On Page SEO – Παράγοντες Εντός Σελίδας

google-200-factors-seo

11. Keywords στο Title Tag: Ο τίτλος της σελίδας είναι το δεύτερο σημαντικό σημαντικό πράγμα από άποψη περιεχομένου της σελίδας σας μετά από το περιεχόμενο της σελίδας σας. Έτσι στέλνει ένα πολύ ισχυρό  on-page SEO σήμα στη Google.

12. Ο τίτλος της σελίδας σας ξεκινάει με τη λέξη κλειδί: Σύμφωνα με δεδομένα της πρώην SEOMoz, οι τίτλοι της σελίδας που ξεκινάνε με τις λέξεις κλειδιά τείνουν να αποδίδουν περισσότερο στη Google γενικότερα.

13. Το Keyword στο Description Tag: Άλλο ένα σήμα σχετικότητας. Όχι τεράστιας σημασίας, αλλά ακόμα κάνει τη διαφορά.

14. Το Keyword στον τίτλο H1: Το H1 tags είναι σαν τον δεύτερο τίτλο της σελίδας σας και στέλνει ακόμα ένα ισχυρό σήμα σχετικότητας στην Google. Δείτε περισσότερα σε   αυτήν τη μελέτη συσχετισμού – correlation

15. Το Keyword σας είναι η πιο συχνή λέξη ή φράση στο κείμενο: Η πυκνότητα της λέξης κλειδί είναι ένας παράγοντας σχετικότητας. Πρέπει να σημειώσω ότι η Google μετράει δύο παράγοντες στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας: την σχετικότητα και την ποιότητα ή τη σημαντικότητα του site, blog, e-shop.

16. Το μέγεθος των Άρθρων και των Σελίδων:  Το περιεχόμενο με περισσότερες λέξεις μπορεί να καλύψει ένα μεγαλύτερο εύρος περιεχομένου και λέξεων κλειδιών από ότι μικρότερα κείμενα. Σύμφωνα με μια σχετική έρευνα τουSERPIQ έχει βρεθεί ότι τα άρθρα με 2.500 περίπου λέξεις βγαίνουν πρώτα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Δείτε περισσότερα: content length correlated with SERP position.

17. Πυκνότητα των λέξεων κλειδιών: Όχι τόσο σημαντικός παράγοντας SEO όσο παλιότερα, η Google εξακολοθεί να προσμετράει την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών. Πάνω από το 4,5 % όμως μπορεί να σας βλάψει.

18. Latent Semantic Indexing Keywords στο Περιεχόμενο ή (LSI): Τα LSI keywords βοηθάνε την Google να εξάγει το σημειωτικό νόημα των λέξεων με περισσότερα από ένα νόημα. Για παράδειγμα η λέξη Αρχή έχει πολλά νοήματα, σημαίνει την εκκίνηση, την εξουσία, το κράτος κτλ. Το LSI πιθανώς να ενεργεί και σαν σήμα ποιότητας για την Google.

19. LSI Keywords στον Τίτλο και στα Description Tags: Όπως και με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, LSI keywords στα meta tags πιθανώς να βοηθάνε τη  Google να ξεδιακρίνει τα συνώνυμα. Έτσι λειτουργεί σαν σήμα σχετικότητας.

20. Χρόνος φόρτωσης της Σελίδας σε HTML: Η Google και η Bing χρησιμοποιούν το χρόνο φόρτωσης σαν παράγοντα SEO. Οι αράχνες των μηχανών αναζήτησης μπορούν να βρούνε τον απόλυτο χρόνο φόρτωσης της σελίδας σας σε σύγκριση με τα αρχεία και το μέγεθος της.

21. Διπλό Περιεχόμενο: Ιδανικό δίδυμο περιεχόμενο στο ίδιο το site, ακόμα και με μικρές διαφορές μπορεί να επηρεάσει αρνητικά επηρεάσει αρνητικά  την εμφάνιση του site σας στις μηχανές αναζήτησης.

22. Rel=Canonical: Όταν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί μα αποτρέψει τη Google από το να θεωρήσει το site σας διπλού περιεχομένου. Αυτό συμβαίνει κυρίως στα παλιά site με την χρήση του www ή παράλειψή του. Πλέον δεν χρειάζεται.

23. Χρόνος φόρτωσης της σελίδας σας μέσω του Chrome: Η Google ίσως να χρησιμοποιήσει τον Chrome και τα δεδομένα που συλλέγει για λογαριασμό της για να καθορίσει το χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας σας.

24. Image Optimization ή βελτιστοποίηση των εικόνων: Οι εικόνες στη σελίδα σας στέλνουν στις μηχανές αναζήτησης σημαντικά μηνύματα σχετικότητας από το όνομα αρχείου, alt text, title, description και caption ή λεζάντα.

25. Συχνές ενημερώσεις περιεχομένου: Το Google Caffeine update ευνοεί το πρόσφατα ανανεωμένο περιεχόμενο, ειδικά για αναζητήσεις με ημερομηνία λήξης. Για να ενισχύσει τη σημαντικότητα αυτού του παράγοντα, η Google εμφανίζει την ημερομηνία δημοσίευσης στα αποτελέσματα αναζήτησης.

26. Μέγεθος των ενημερώσεων περιεχομένου: Το μέγεθος και το βάθος των αλλαγών σε ένα site μετράει πιο πολύ από το να προσθέσω μόνο μερικές λέξεις.

27. Ιστορικό των ενημερώσεων: Πόσο συχνά ανανεώνεται το site σας; Ίσως για αυτό τα wordpress blogs τα πάνε γενικά καλύτερα από όλα τα άλλα sites; Κάνετε ημερήσιες, εβδομαδιαίες, μηνιαίες ή ετήσιες ενημερώσεις;  Η συχνότητα των αλλαγών παίζει ρόλο με το φρέσκο περιεχόμενο που αναζητά και επιβραβεύει η Google.

28. Εμφάνιση του Keyword στην Αρχή: Το να έχετε το  keyword να εμφανίζεται στις πρώτες 100 λέξεις του περιεχομένου είναι ένα ενισχυμένο σήμα σχετικότητας.

29. Το Keyword στα H2, H3 Tags: Το να έχετε το keyword σας να εμφανίζεται στους υποτίτλους των H2 και H3 μεγέθους είναι ένα πιο αδύναμο μα σημαντικό σήμα σχετικότητας. Το  SEO Moz πάνελ συμφωνεί και σε αυτόν τον παράγοντα.

30. Η σειρά των Λέξεων Κλειδιών: Ένα ακριβές ταίριασμα της λέξης κλειδί με αυτό που αναζητάνε οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης  θα πάει καλύτερα σε σύγκριση με διαφορετική σειρά. Για παράδειγμα SEO TIPS και TIPS SEO. Ένα site βελτιστοποιημένο για το SEO TIPS θα πάει καλύτερα με αυτήν τη λέξη κλειδί όταν κάποιος ψάχνει τη λέξη SEO TIPS. Αυτή είναι μια καλή απόδειξη ότι η έρευνα λέξεων κλειδιών είναι όντως πολύ σημαντική.

31. Ποιότητα των Εξερχόμενων Συνδέσμων: Πολλοί γκουρού του SEO πιστεύουν ότι το να συνδέονται με authority sites στέλνουν ανάλογα σήματα ποιότητας στη Google. Απλούστερα, προσέξτε με ποιους συνδέεστε!

32. Θέμα των Εξερχόμενων Συνδέσμων: Σύμφωνα με την SEO Moz, οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να χρησιμοποιήσουν το περιεχόμενο των sites με τα οποία συνδέεστε ως ένα σήμα σχετικότητας. Για παράδειγμα, εάν έχετε μια σελίδα σχετική με αυτοκίνητα και συνδέεστε με μια σελίδα με τρόφιμα, μπορεί να δείξει στη Google ότι έχετε σχέση με αυτοκίνητα που κουβαλούν τρόφιμα ή ότι έχετε σχέση με τρόφιμα και όχι με αυτοκίνητα.

33. Γραμματική και ορθογραφία: Κατάλληλη γραμματική και ορθογραφία είναι σήμα ποιότητας. Ωστόσο ο επικεφαλής καταπολέμησης του Spam της Google Matt Cutts έδωσε ανάμεικτες απαντήσεις το 2011  στο αν ήταν ή όχι σημαντικός παράγοντας SEO.

34. Syndicated Content: Είναι το περιεχόμενο σας πρωτότυπο ή το τραβάτε μέσω RSS; Αν αντιγράφεται ή υποκλέπτεται από κάπου αλλού πιθανών να καταλήγει μαζί με το πρωτότυπο στον λεγόμενο Supplemental Index της Google.

35. Χρήσιμο Συμπληρωματικό Περιεχόμενο – Supplementary Content: Σύμφωνα με μια δημοσίευση της Google σχετικά με τα κριτήρια ποιότητας , χρήσιμο συμπληρωματικό περιεχόμενο είναι μια ένδειξη της ποιότητας της σελίδας και κατόπιν Google ranking. Παραδείγματα περιλαμβάνουν μετατροπείς συναλλάγματος, υπολογιστές δόσεων δανείων και βιβλία συνταγών.

36. Αριθμός των Εξερχόμενων Links: Πολλά dofollow εξερχόμενα links ίσως να βλάψουν το  PageRank του site. To PageRank μπορεί να σας ανεβάσει ή να σας κατεβάσει θέσεις στη Google.

37. Πολυμέσα ή Multimedia: Εικόνες, βίντεο και άλλα μέσα δρουν επικουρικά ως σήμα  ποιότητας.

38. Αριθμός εσωτερικών links που οδηγούν σε μια σελίδα του Site σας: Ο αριθμός των εσωτερικών συνδέσμων προς σε μία σελίδα του site σας δείχνουν τη σημαντικότητα αυτής της σελίδας.

39. Ποιότητα των εσωτερικών link που δείχνουν στη σελίδα: Εσωτερικά links από authority pages εντός του domain σας έχουνε μεγαλύτερη επίδραση από σελίδες με χαμηλό ή καθόλου PR. Αυτό υποδηλώνει ότι κάθε σελίδα μέσα στο site σας έχει και διαφορετικό PageRank.

40. Σπασμένα ή Broken Links: Έχοντας πάρα πολλά broken links σε ένα site, μπορεί να υποδηλώνει ότι είναι ένα παρατημένο ή εγκαταλειμμένο site. Σύμφωνα με τις οδηγίες ποιότητας της Google, τα broken links είναι αρνητικός παράγοντας ποιότητας μιας ιστοσελίδας.

41. Ευανάγνωστο κείμενο: Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι η Google υπολογίζει και προσμετράει το επίπεδο εύκολης ανάγνωσης στα webpages. 33% των site με βασικό επίπεδο ανάγνωσης εμφανίζονται στα αποτελέσματα της Google. 59% με μέσο επίπεδο και 8% με ανώτερο ή εξειδικευμένο.

Με το τι κάνουν με τις πληροφορίες που συλλέγουν οι αράχνες της Google είναι αρκετά συζητήσιμο. Πολλοί ισχυρίζονται ότι ένα βασικό επίπεδο αναγνωσιμότητας θα βοηθήσει το site σας να ανέβει γιατί θα απευθύνεται στις μάζες και θα γίνει δημοφιλές από το πλατύ κοινό. Σύμφωνα με το Linchpin SEO το επίπεδο αναγνωσιμότητας ήτανε ένας παράγοντας SEO που ξεχώριζε τις ποιοτικές ιστοσελίδες από αυτές που ήταν μύλοι περιεχομένου! Αλέθω Content!

42. Affiliate Links: Τα Affiliate links από μόνα τους δεν θα βλάψουν τα αποτελέσματα σας. Αλλά αν έχετε πάρα πολλά ο  αλγόριθμος της Google μπορεί να σας δείξει το κακό του πρόσωπο.

43. HTML errors/WC3 validation: Πάρα πολλά HTML errors ή κακογραμμένος κώδικας μπορεί να είναι ένα δείγμα ενός site κακής ποιότητας. Ενώ ακόμα παραμένει αμφίρροπο, γιατί η Google καταπίνει πολλά λάθη στον κώδικα, πάρα πολλοί στο SEO πιστεύουνε ότι το WC3 validation είναι ένα απειροελάχιστο σήμα που δεν λαμβάνεται υπόψη.

44. Σελίδα από ένα Domain με Authority: Όλοι οι άλλοι παράγοντες σταθεροί ή ceteris paribus  οι σελίδες των οποίων τα domains που είναι high authority θα τα πάνε καλύτερα από τις άλλες σελίδες.

45. Το PageRank της σελίδας -όχι όλου του site: Δεν συσχετίζεται τέλεια με τα αποτελέσματα αναζήτησης το PR της εσωτερικής σελίδας. Γενικά μιλώντας σελίδες με υψηλότερο PR τα πάνε καλύτερα από σελίδες με χαμηλότερο PageRank.

46. Μήκος του URL: Το Search Engine Journal σημειώνει ότι URL με τεράστιο μήκος μπορεί να σας ρίξουν στα αποτελέσματα αναζήτησης. Σε αυτό η Google διαφωνεί μια και ο αλγόριθμος της μπορεί να διαβάσει και URLs με 700 χαρακτήρες! Το νόημα όμως είναι ότι όσο πιο κοντό το URL τόσο πιο εύκολο στη χρήση του.

47. URL Path: Μια σελίδα εγγύτερα στην αρχική σελίδα, σίγουρα τα πάει καλύτερα από μια καταποντισμένη στα βάθη του site σας. Φροντίστε το sitemap σας, η ιεραρχική δομή του site σας να είναι ρηχό και πλατύ.

48. Ανθρώπινη Παρέμβαση στα SERPs: Αν και ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε, η Google έχει ήδη πατεντάρει ένα σύστημα που επιτρέπει τον ανθρώπινο παράγοντα χειροκίνητα να επηρεάσει τα SERPs, τα search engine result pages, τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης! Φρίκη!

49. Page Category – Κατηγορία Σελίδας ή άρθρου: Η κατηγορία στην οποία η σελίδα εμφανίζεται είναι ένα σήμα σχετικότητας. Μια σελίδα η οποία ανήκει σε μια κατηγορία σχετική με ένα θέμα κοντά στη λέξη κλειδί παίρνει πόντους σχετικότητας.

50. WordPress Tags ή Ετικέτες WordPress: Τα Tags είναι χαρακτηριστικά γνωρίσματα του WordPress και δίνουν ένα τόνο σχετικότητας.  Σύμφωνα με το εκπληκτικό blog Yoast.com:

“O μόνος τρόπος που βελτιώνεται το SEO στο WordPress είναι ότι σχετίζεται αυτό το άρθρο του περιεχομένου με άλλα σχετικά άρθρα ή posts”

Για να προσθέσω και την ταπεινή μου πείρα, τα WordPress tags εμφανίζονται και στη αποτελέσματα αναζήτησης της Google, γιατί είναι σελιδοποιημένα. Παράδειγμα: https://paramarketing.gr/tag/wordpress-seo/!

51. Το Keyword στο URL: Ένα ακόμα σημαντικό σήμα σχετικότητας.

52. URL String:  Οι κατηγορίες στο URL string διαβάζονται από την Google και μπορεί να παρέχουν ένα θεματικό σήμα για το τι περιλαμβάνει η σελίδα.

53. Πηγές και παραπομπές: Η χρήση πηγών και παραπομπών όπως κάνουν οι ακαδημαϊκοί στις διατριβές, ίσως να είναι ένα σήμα ποιότητας. Οι οδηγίες ποιότητας της Google Quality υπαγορεύουν ότι καλό είναι να χρησιμοποιούμε παραπομπές όταν αυτές είναι σημαντικές.

54. Λίστες με τελείες και αριθμούς: Η σωστή μορφοποίηση του κειμένου βοηθάει στον αναγνώστη να εμπεδώσει καλύτερα το περιεχόμενό μας. Η Google συμφωνεί και προτιμάει το σωστά μορφοποιημένο κείμενο με τελείες και αριθμούς.

55. Προτεραιότητα της σελίδας στο XML Sitemap: η προτεραιότητα που λαμβάνει η σελίδα ξεχωριστά στο XML sitemap μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα αναζήτησης σας.

56. Πάρα πολλά εξερχόμενα links: Παρμένο απευθείας από την Google: “ Μερικές σελίδες έχουνε πάρα πολλά εξερχόμενα links τα οποία διακόπτουν τη ροή της σελίδα από το κύριο Περιεχόμενο. ”

57. Ποσότητα των άλλων Keywords που το Site έχει: Εάν το site ή η σελίδα σας έχει διάφορα άλλα keywords  μπορεί να στέλνει ένα σήμα ποιότητας στη Google.

58. Ηλικία Σελίδας: Αν και η Google προτιμάει το φρέσκο περιεχόμενο, μια παλαιότερη σελίδα η οποία ανανεώνεται συχνά μπορεί να ξεπεράσει τις νεότερες.

59. Φιλικό προς τον χρήστη Layout: Η σελίδα με το καλύτερο σχεδιασμό που φανερώνει όλο το περιεχόμενο από την αρχή είναι η καλύτερη. Προσοχή το responsive design δεν είναι παράγοντας SEO.

60. Παρκαρισμένα Domain name: Ένα Google update του Δεκεμβρίου του 2011 μείωσε σημαντικά την εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης τα παρκαρισμένα ονόματα χώρου σε κάποιο άλλο κύριο όνομα.

61. Χρήσιμο Περιεχόμενο:  Όπως έχει παρατηρηθεί από τον ειδικό Jared Carrizales, η Google μπορεί να κάνει διάκριση μεταξύ του ποιοτικού και του χρήσιμου περιεχομένου.

SEO παράγοντες στο Site

google-200-factors-seo

62. Το περιεχόμενο παρέχει αξία και μοναδικές θέσεις ή απόψεις: Η Google  έχει ανακοινώσει παλιότερα ότι έχουν εξαπολύσει κυνηγητό σε sites που δεν παρέχουν τίποτα νέο στο χρήστη, ειδικά affiliate sites με λεπτό ανούσιο περιεχόμενο.

63. Η Σελίδα Contact: Η Google στα κριτήρια ποιότητας προτιμάει sites με πολλούς κατάλληλους τρόπους επικοινωνίας φανερούς στον κόσμο. Θεωρητικά πρέπει να επιβραβεύει τα site που τα στοιχεία επικοινωνίας τους ταυτίζονται με το web whois info.

64. Domain Trust ή TrustRank – Εμπιστοσύνη: Η εμπιστοσύνη που αποπνέει το site σας μετριέται στο πόσο απέχει το site σας από σε link από άλλα φερέγγυα sites. Αυτός είναι ένας παράγοντας πολύ σημαντικός. Μπορείτε να διαβάσετε εδώ περισσότερα για το TrustRank.

65. Αρχιτεκτονική του Site: Μια καλή αρχιτεκτονική του site σας με τακτοποιημένο περιεχόμενο όπως το σιλό βοηθάει την Google να διαβάσει καλύτερα και να κατηγοριοποιήσει το site σας θεματικά.

66. Ανανεώσεις του Site σας: Πόσο συχνά ανανεώνεται το site σας; Και γενικά πότε προστίθεται νέο περιεχόμενο στο site σας; Η φρεσκάδα του περιεχομένου είναι ελκυστικότατη για τον κόσμο αλλά και για την Google. Φρέσκα κουλούρια φωνάζει ο κουλουράς!

67. Αριθμός των Σελίδων: Ο αριθμός των σελίδων από ένα site είναι ένα αδύναμο σήμα ότι η σελίδα έχει authority. Το πολύ πολύ, ένα μεγάλο site σας βοηθάει να διαχωριστείτε από τα κενά, ρηχά affiliate sites.

68. Ύπαρξη Sitemap: Ένα sitemap βοηθάει τις μηχανές αναζήτησης να ευρετηριάσουν ή ταξινομήσουν στον δείκτη τους τις σελίδες σας ευκολότερα και ταχύτερα.

69. Site Uptime Χρόνος που δεν είναι κάτω ο server: Πάρα πολλά downtime λόγω συντήρησης ή κάποια άλλα προβλήματα μπορεί να βλάψουν ανεπανόρθωτα τα αποτελέσματά σας στη Google και να καταλήξουν μέχρι και σε deindexing εάν δεν διορθωθεί ο server και το hosting. Δείτε περισσότερα: Η μαύρη λίστα του Web Hosting

70. Η Τοποθεσία του Server: Η τοποθεσία του Server μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα αναζήτησης του site σας σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Ειδικά για γεωγραφικές αναζητήσεις ή local searches.

71. SSL Certificate για Ecommerce Sites και E-shop:  H Google έχει επιβεβαιώσει ότι ταξινομεί  SSL certificates.  Τα ecommerce  sites δηλαδή με  SSL certificates τα ευνοεί.

72. Όροι χρήσης και σελίδα Προσωπικών Δεδομένων: Αυτές οι δύο σελίδες λένε στη Google ότι το site σας είναι εμπιστοσύνης.

73. Διπλό περιεχόμενο στο Site: Διπλές σελίδες και διπλό meta περιεχόμενο σε όλο το site μπορεί να σας ρίξουν στη Google δραματικά.

74. Πλοήγηση με Breadcrumb: Ένα στυλ πλοήγησης πολύ δημοφιλές στις μηχανές αναζήτησης και στον κόσμο. Στο WordPress το ενεργοποιείτε με το πρόσθετο WordPress SEO by Yoast.

Και τα δύο authority sites  SearchEngineJournal.com και Ethical SEO Consulting υποστηρίζουν ότι τα breadcrumb μπορεί να είναι παράγοντας SEO.

75. Mobile Optimized: H επίσημη θέση της Google σχετικά με τα responsive sites και τις κινητές συσκευές είναι ότι κάθε κινητή συσκευή πρέπει να είναι βελτιστοποιημένη για τα καλύτερα αποτελέσματα πλοήγησης του χρήστη στο site σας. Όμως πολλές φορές αργότερα ο Matt Cutts κατέριξε την πεποίθηση ότι το responsive design είναι παράγοντας SEO.

76. YouTube: Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα YouTube videos λαμβάνουν ειδική υποστήριξη στα αποτελέσματα αναζήτησης, στα SERPs , μάλλον γιατί το YouTube είναι θυγατρική της Google και δεύτερον είναι η δεύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως μετά την Google.

Στην πραγματικότητα, η Search Engine Land βρήκε ότι το YouTube.com traffic αυξήθηκε συμαντικά μετά το Google Panda.

77. Ευχρηστία του Site: Ένα site που είναι δύσκολο να χρησιμοποιηθεί ή να πλοηγηθεί από τον χρήστη μπορεί να ζημιώσει τις θέσεις σας στη Google λόγω μειωμένου χρόνου παραμονής του επισκέπτη, και υψηλού bounce rate. Αυτός πρέπει να είναι και ένας ανεξάρτητος παράγοντας του αλγορίθμου αναζήτησης της Google ο οποίος σχηματίζεται μετά από συλλογή απίστευτου όγκου δεδομένων.

78. Χρήση των Google Analytics και Google Webmaster Tools: Αρκετοί γκουρού του SEO πιστεύουν ότι το να έχετε αυτά τα δύο εργαλεία μπορούν να βελτιώσουν τη θέση σας στη Google.  Αυτό έχει άμεση σχέση με τα δεδομένα που μπορεί να Google να συλλέξει από το site σας. Για παράδειγμα πιο ακριβή  bounce rate, αν έχετε  referral traffic από τα  backlinks σας και άλλα.

79. Αξιολογήσεις χρηστών και φήμη του Site: Μια αξιολόγηση του site σας στο Yelp.com και στο RipOffReport.com πιθανώς να παίζουν ένα σημαντικό ρόλο στον αλγόριθμο. Η Google έχει ήδη δημοσιεύσει μια σπάνια αποκαλυπτική εγκύκλιο με την προσέγγιση τους στις αξιολογήσεις χρηστών μετά από ένα περιστατικό με ένα e-shop με γυαλιά οράσεως που χρησιμοποιούσε με αρνητικό τρόπο τα σχόλια και τις αξιολογήσεις χρηστών για να καρπώνεται backlinks.

Backlink Παράγοντες

Link-Building

80. Ηλικία του συνδεόμενου Domain name: Τα Backlinks από παλιά domain name μπορεί να είναι ισχυρότερα από τα νέα.

81. Αριθμός των Linking Root Domains: Ο αριθμός των συνδεόμενων με backlink domain είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα της Google, σύμφωνα με στοιχεία από την  SEO Moz .

82. Αριθμός των Links από διαφορετικές C-Class IPs: Τα Links από διαφορετικές class-c IP διευθύνσεις συνιστούν ένα μεγαλύτερο εύρος στα  sites που συνδέονται με σας.

83. Αριθμός των συνδεδεμένων Σελίδων: Ο συνολικός αριθμός των συνδεδεμένων σελίδων, ακόμα και εάν είναι στο ίδιο το domain, είναι ένας παράγοντας κατάταξης.

84. Alt Tag  για τα Image Links: Το alt text είναι η έκδοση για εικόνες του  anchor text, του κείμενο στο σύνδεσμο.

85. Links από .edu ή .gov Domains: Ο Matt Cutts έχει δηλώσει ότι τα TLD, οι καταλήξεις των domain name δεν επηρεάζουν τη σημαντικότητα του.  Ωστόσο, αυτό δεν σταματά τους ειδικούς του SEO από το να σκέφτονται ότι υπάρχει ευνοϊκή μεταχείριση σε sites με links από  .gov και .edu καταλήξεις.

86. PageRank των Συνδεόμενων Σελίδων: Το PageRank των συνδεόμενων σελίδων είναι ένας πάρα πολύ σημαντικός παράγοντας κατάταξης για τη Google.

87. Authority από το συνδεόμενο Domain: Το συνδεόμενο σε σας domain name μπορεί να παίζει ανεξάρτητο ρόλο στην σημαντικότητα του link. Για παράδειγμα ένα link από σελίδα με PR2 είναι καλύτερο από ένα link από μια σελίδα PR1 από ένα πανεπιστήμιο με PR8. Ελπίζω να το καταλάβατε, αν όχι υπάρχουν και τα τηλέφωνα. Καλέστε με δωρεάν στο 6972.364.387 Όταν λέμε δωρεάν εννοώ ότι δεν θα σας χρεώσω το τηλεφώνημα, ο χρόνος μου κοστίζει.

88. Links από ανταγωνιστές: Links από άλλες σελίδες ανταγωνιστών που ανταγωνίζεστε για τις ίδιες θέσεις στα SERPs μπορεί να είναι πολυτιμότερα από όταν η ίδια η σελίδα είναι πρώτη για το ίδιο το keyword με σας.

89. Social Shares της σελίδας σας: Η ποσότητα των social shares, κοινοποιήσεων, δημοσιέυσεων, tweets και άλλα επηρεάζει την αξία και την ποιότητα του link σας.

90. Links από κακές γειτονιές: Links από κακές γειτονιές απλώς θα βλάψουν το site σας.

91. Guest Posts: Αν και μια αδιαμφισβήτητα white hat SEO τεχνική, τα links προερχόμενα από guest posts — ειδικά στο πεδίο του βιογραφικού του συγγραφέα  — ίσως να μην είναι το ίδιο σημαντικά με τα link κειμένου στην ίδια πάλι σελίδα.

92. Links στη Homepage από το Domain που βρίσκεται η σελίδα: Links στην αρχική σελίδα παίζουν σημαντικό και καθοριστικό ρόλο στη σημαντικότητα όλων των links του site και της σελίδας.

93. Nofollow Links: Ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα θέματα στο SEO. Η επίσημη θέση της Google σε αυτό το θέμα είναι ότι απλώς δεν τα ακολουθούν. Στην πραγματικότητα μετράνε και τα nofollow links απλά λίγο λιγότερο από τα dofollow. Επίσης τα nofollow links πολλές φορές θεωρούνται πλασματικά όταν είναι σε μεγάλο αριθμό.

94. Διασπορά των ειδών των Links: Έχοντας ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των links σας από μία μόνο πηγή είναι επικίνδυνη ένδειξη για  spam. Από την άλλη, links από διαφορετικές και διάσπαρτες πηγές είναι σημάδι ενός φυσικού link profile.

95. Sponsored Links ή ανταλλαγή links: Ειδικά διαφημιστικά links, ή ανταλλαγή links ή προτεινόμενα είναι χαμηλότερης αξίας από τα κανονικά.

96. Contextual Links ή σύνδεσμοι κειμένου: Τα links που εμπεριέχονται μέσα στο βασικό κείμενο του site είναι ισχυρότερα από το αδέσποτα links σε άλλα σημεία του site σας.  Ένα καλό παράδειγμα σε αυτό είναι τα  backlinks από τα  guestographics! Κουφό;

97. Υπερβολικά 301 Redirects στη σελίδα: Links προερχόμενα από 301 redirects χάνουν μερικό ή και όλο το PR, σύμφωνα με την Google Webmaster Help Video.

98. Backlink Anchor Text: Όπως έχει αναφερθεί από την Google και τον αλγόριθμό της:

“Αρχικά, οι σύνδεσμοι κειμένου συχνά παρέχουν πιο σαφής περιγραφές για τις σελίδες που συνδέουν από ότι μόνοι τους οι σελίδες.”

Προφανώς, το λεγόμενο anchor text ή σύνδεσμος κειμένου είναι λιγότερο σημαντικό από ότι παλιότερα και συνήθως λαμβάνεται και ως σήμα spam. Αλλά ακόμα στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα σχετικότητας σε μικρές δόσεις.

99. Σύνδεσμος κειμένου του εσωτερικού link: Τα εσωτερικά link και οι σύνδεσμοι κειμένου τους είναι πάλι ένα ισχυρό σήμα σχετικότητας, απλά έχουν διαφορετική βαρύτητα από ότι τα εξωτερικά text links.

100. Περιγραφή του τίτλου του Link: Ο τίτλος του links που είναι το κείμενο που εμφανίζεται όταν βάζω το ποντίκι από πάνω από το links χρησιμοποιείται ως ένα αδύναμο σήμα σχετικότητας.

101. Εθνικά ονόματα ή TLD των συνδεόμενων domain: Παίρνοντας links από χώρες με συγκεκριμένη κατάληξη domain, για παράδειγμα .gr σας βοηθάει να τα πάτε καλύτερα στη συγκεκριμένη χώρα.

102. Η θέση των Link στο περιεχόμενο: Τα Links στην αρχή του κειμένου τείνουν να έχουν λίγο μεγαλύτερη βαρύτητα από ότι τα links στο τέλος του κειμένου.

103. Η θέση των Link στη σελίδα: Που εμφανίζεται το κάθε link στη σελίδα σας είναι σημαντικό. Γενικά, τα links ενσωματωμένα στο κείμενο είναι πιο ισχυρά από τα links στο footer και στο sidebar, στο υποσέλιδο και στην πλάγια μπάρα.

104. Σχετικότητα του διασυνδεόμενου ονόματος χώρου: Ένα link από ένα site σε μια παρόμοια αγορά μετη δική μας είναι καλύτερο και ισχυρότερο από ότι ένα link από ένα άσχετο με μας site. Για αυτό γιατί κάθε πετυχημένη SEO στρατηγική σήμερα  εστιάζεται στην απόκτηση σχετικών με τη λέξη μας κλειδί links.

105. Σχετικότητα σε επίπεδο σελίδας:  Ο Hilltop Algorithm συμβουλεύει ότι ένα link από μια σελίδα που είναι απόλυτα σχετική με το περιεχόμενο του site είναι καλύτερο από ένα link από μία άσχετη σελίδα. Απλώς είναι καλύτερο είπα, μην τρέχετε πανικόβλητοι…

106. Το κείμενο γύρω από τη συνδεόμενη λέξη κλειδί: ΗGoogle έχει προφανώς και επανειλημμένως υποστηρίξει  ότι τα link που προέρχονται από θετικά σχόλια θα προσμετρώνται καλύτερα, σε αντίθεση με τα αρνητικά.

107. Keyword στον Τίτλο: Η Google δίνει έξτρα βαρύτητα σε links από σελίδες που ήδη περιέχουν το δικό σας keyword στον τίτλο τους. Οι ειδικοί συνδέονται με τους ειδικούς, το SEO με το SEO κτλ.

108. Θετική ταχύτητα νέων link: Η αύξηση και η ταχύτητα με την οποία δημιουργούνται τα link προς τη σελίδα σας, σας δίνει ένα αεράκι στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, τα λεγόμενα SERPs.

109. Αρνητική ταχύτητα των links: Ισχύει και το αντίθετο όταν τα links προς σε σας βαίνουν μειούμενα, τότε πέφτει το αεράκι στα SERPs.

110. Links από Σελίδες Σταθμοί σε ένα θέμα: Ο Aaron Wall ισχυρίζεται – ο οποίος είναι ειδικός στο θέμα – ότι  links από σελίδες που θεωρούνται κορυφαίες στο είδος τους έχουνε μεγαλύτερη βαρύτητα από τη Google.

111. Links από Authority Sites: Ένα link από ένα site το οποίο θεωρείτε ένα authority site πιθανώς να έχει περισσότερη αξία από ένα μικρό site ή ένα  microniche site.

112. Συνδεδεμένοι ως πηγή στην Wikipedia: Αν και όλα τα links της είναι nofollow, πολλοί πιστεύουν ότι το να έχουν links από την Wikipedia σας δίνει λίγο ακόμη εμπιστοσύνη και authority στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.

113. Συμφραζόμενα: Τα συμφραζόμενα γύρω από το backlink βοηθάνε την Google να μάθει περισσότερα για τη σελίδα σας.

114. Ηλικία του Backlink: Σύμφωνα με μία πατέντα της Google, – όλο πατέντες έχει αυτή η εταιρεία – τα παλιότερα bakclinks έχουνε μεγαλύτερη δύναμη κατάταξης από ότι τα καινούρια.

115. Links από πραγματικά sites αντί για Splogs: Μετά την απελευθέρωση των blog networks, η Google δίνει περισσότερη βαρύτητα στα links από πραγματικά sites αντί για links από ψεύτικα blogs. Χρησιμοποιούν επίσης brand σήματα και σήματα για την αναδραστικότητα του χρήστη για να ξεχωρίσουν τα αληθινά από τα ψεύτικα blogs.

116. Φυσικό προφίλ των links: Ένα site με φυσικά δημιουργημένα links θα τα πάει γενικά καλύτερα και θα αντέξει από τα περιβόητα updates της Google.

117. ΑΜοιβαία Links: H Σελίδα της Google για τα παράνομα Links αναφέρεται στα υπέρμετρα αμοιβαία links σαν παράδειγμα προς αποφυγή.

118. Link που δημιουργήθηκαν από το χρήστη: Η Google είναι ικανή στο να ξεχωρίσει τεχνητά φυτεμένα links που δημιουργήθηκαν από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη του site. Αυτά πολλές φορές θεωρούνται άχρηστα.

119. Links από 301: Links από 301 redirects μπορεί να χάνουν λίγο την αξία τους σε σύγκριση με απευθείας links. Όμως ο  Matt Cutts μας λέει ότι ένα  301 είναι ίδιο με ένα απευθείας link.

120. Schema.org Microformats: Οι σελίδες που υποστηρίζουν microformat μπορεί να ανταγωνίζονται καλύτερα από τις σελίδες που δεν έχουν. Αυτό που γίνεται είναι ότι οι σελίδες με το microformat έχουνε πιο υψηλό αριθμό κλικ στα αποτελέσματα των μηχανών γιατί παρέχουν πιο πολλές πληροφορίες.

121. Site στη λίστα DMOZ: Πολλοί πιστεύουν ότι η  Google δίνει ακόμα βαρύτητα στον κατάλογο DMOZ. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η Google έχει γραμμένο τον DMOZ και κάθε άλλο παρόμοιο κατάλογο στα τέτοια της.

122. Yahoo Directory Listed: O αλγόριθμος της Google λέγεται ότι μπορεί να έχει ειδική θέση για το Yahoo Directory, εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η Google έχει γραμμένο το Yahoo Directory και κάθε άλλο παρόμοιο κατάλογο στα τέτοια της. Ουφ! το ξαναείπα.

123. Αριθμός των εξερχόμενων Links στη σελίδα: Το PageRank είναι πεπερασμένο, έχει δηλαδή ένα όριο από το 0 ως το 10. Ένα  link από μία σελίδα με εκατοντάδες εξερχόμενα links περνάει λιγότερο PR από ότι η σελίδα με λιγότερα εξερχόμενα links. Στην πραγματικότητα περνάει το κλάσμα με παρονομαστή των αριθμό των εξερχόμενων links. Δηλαδή στα 100 εξερχόμενα links παίρνουν όλοι το 1/100 από το PageRank!

124. Forum Profile Links: Εξαιτίας του επαγγελματικού πλέον επιπέδου spamming, η Google έχει σημαντικά απαξιώσει τα links από forum profiles.

125. Αριθμός Λέξεων του συνδεόμενου περιεχομένου: Ένα link από ένα άρθρο 1000 λέξεων έχει πιο μεγάλη αξία από ένα κειμενάκι 25 λέξεων!

126. Ποιότητα του διασυνδεόμενου περιεχομένου: Links από φτωχά post δεν περνάνε την ίδια αξία από sites πλούσια σε περιεχόμενο, σε βίντεο κτλ.

127. Sitewide Links διάσπαρτα στο site links: Ο Matt Cutts  έχει επιβεβαιώσει ότι that διάσπαρτα links στο site λαμβάνονται και συμπιέζονται ως ένα.

Χρηστικότητα User Interaction

raise-alexa-score

128. Οργανικό Click Through Rate για ένα Keyword: Οι Σελίδες που παίρνουν πιο πολλά κλικ μπορεί να απογειωθούν στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για λίγο για το συγκεκριμένο keyword.

129. Οργανικό CTR για όλα τα Keywords: Μια σελίδα ή ενός site της οποίας το  CTR για όλα τα keyword είναι ανώτερο από τα ανταγωνιστικά θα πάει καλύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

130. Bounce Rate: Ή ποσοστό αναπήδησης ή ποσοστό εγκατάλειψης. Όχι όλοι στο SEO συμφωνούνε ότι το  bounce rate μετράει, αλλά μπορεί να είναι ένας τρόπος η Google να το χρησιμοποιήσει ως δείγμα ποιότητας. Οι σελίδες με υψηλό bounce rate θεωρούνται κατώτερης ποιότητας από την Google.

131. Direct Traffic ή απευθείας κίνηση: Έχει επιβεβαιωθεί ότι η  Google χρησιμοποιεί δεδομένα από Google Chrome για να καθορίσει πότε οι άνθρωποι επισκέπτονται πραγματικά ένα site και πόσο συχνά. Τα sites με πολύ direct traffic είναι συνήθως μεγαλύτερης ποιότητας από αυτά που δεν έχουν απευθείας traffic.

132.Επαναλαμβανόμενο Traffic: Μπορεί επίσης να κοιτάνε ποιοι από τους επισκέπτες σας επιστρέφουν πίσω στη σελίδα σας μετά την πρώτη επίσκεψη. Τα sites με επαναλαμβανόμενους επισκέπτες μπορεί να τύχουν ευνοϊκότερης μεταχείρισης από την Google.

133. Blocked Sites Μποκαρισμένα site: Η Google έχει σταματήσει αυτό το χαρακτηριστικό από τον Chrome. Όμως, το Panda update χρησιμοποιούσε αυτό το χαρακτηριστικό  ως σήμα κακής ποιότητας.

134. Chrome Bookmarks: Γνωρίζουμε ότι η Google συλλέγει πληροφορίες από τον Chrome browser. Οι σελίδες που γίνονται bookmark στον Chrome μπορεί να παίρνουν το προβάδισμα.

135. Δεδομένα από την Google Toolbar: Το siteSearch Engine Watch αναφέρει ότι η Google χρησιμοποιούσε τα δεδομένα από το toolbar ως σήμα κατάταξης ενός site. Το Google Toolbar έχει σταματήσει να υπάρχει, όμως αναφέρω αυτόν τον παράγοντα για ιστορικούς λόγους σε περίπτωση που τον επαναφέρει η Google στο μέλλον για να έχετε το νου σας.

136. Αριθμός των Σχολίων: Οι σελίδες με πολλά σχόλια ίσως να αποτελούν ένα σήμα διαδραστικότητας με τον χρήστη και ένα δείγμα ποιότητας

137. Χρόνος παραμονής στο site ή Dwell Time: ΗGoogle δίνει μεγάλη σημασία μέσα από τα Google Analytics τον χρόνο παραμονής ενός επισκέπτη στη σελίδα σας όταν αυτός τη βρίσκει στα αποτελέσματα αναζήτησης της. Αν οι άνθρωποι περνούν πολύ χρόνο στο site σας, τότε αυτό είναι ένα σήμα ποιότητας.

Special Algorithm Rules – Ειδικοί κανόνες του Αλγορίθμου

seo-google

138. Μεταβλητή φρεσκάδας περιεχομένου: Η Google δίνει σε νεότερες σελίδες μια ευνοϊκότερη κατάταξη για συγκεκριμένες αναζητήσεις.

139. Μεταβλητή διασποράς: Η Google μπορεί να  προσθέτει διασπορά στα SERPs  για αμφιλεγόμενες αναζητήσεις όπως   “Νέος”, “WWF” ή “βροχή”.

140. Ιστορικό του Browser: Τα sites που επισκέπτεστε συχνά επηρεάζουν τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Στην πραγματικότητα τα διαστρευλώνουν.

141. Ιστορικό αναζητήσεων του χρήστη: Η αλυσίδα αναζητήσεων του χρήστη μπορεί να επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης για τις επόμενες αναζητήσεις. Για παράδειγμα, εάν πρώτα αναζητήσατε κατασκευή ιστοσελίδων και μετά wordpress, τότε η Google θεωρεί ότι αναζητάτε  κατασκευή ιστοσελίδων σε wordpress και αυτή τη λέξη κλειδί θα την προωθήσει υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

142. Geo Targeting ή Γεωγραφική στόχευση: Η Google δείχνει την προτίμηση της σε sites με ένα τοπικό ή εγγύτερο προς σε σας IP και μετά ένα domain name χώρας στην οποία βρίσκεστε.

143. Safe Search: Όταν επιλέξετε την ασφαλή αναζήτηση, τότε πολλά site ακατάλληλου περιεχομένου ή πορνό δεν θα εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης.

144. Google+ Circles: Η Google δείχνει στην πρώτη σελίδα σελίδες με λέξεις κλειδιά που εκδόθηκαν από άτομα που έχετε προσθέσει στο Google Plus, όταν είστε συνδεδεμένοι με αυτό.

145. Παράπονα Για Copyright: H Google θα απομειώσει σελίδες με πολλά πραγματικά παράπονα για αντιγραφή υλικού με copyright .

146. Διασπορά Domain Name: Το επονομαζόμενο Bigfoot Update υποθετικά πρόσθεσε ποιο πολλά domains σε κάθε σελίδα αποτελεσμάτων.

147. Transactional Searches ή Συναλλακτικές αναζητήσεις: Η Google μερικές φορές εμφανίζει διαφορετικά αποτελέσματα για  keywords σχετικά με e-commerce, φέρει πειν αναζητήσεις πτήσεων.

148. Local Searches ή τοπικές αναζητήσεις: Η Google συχνά τοποθετεί τα Google+ τοπικά αποτελέσματα αναζητήσεων πάμω από τα κανονικά οργανικά αποτελέσματα στα SERPs.

149. Google News Box: Συγκεκριμέναkeywords ενεργοποιούν το Google News box.

 

150. Προτίμηση σε μεγάλες φίρμες: Μετά το Vince Update, η Google ξεκίνησε να εμφανίζει μεγάλα brands για συγκεκριμένες μονολεκτικές αναζητήσεις.

151. Shopping Results: Η Google μερικές φορές εμφανίζει shopping results ;h αποτελέσματα ηλεκτρονικού εμπορίου στα οργανικά SERPs.

152. Image Results: Αποτελέσματα εικόνων εμφανίζει η Google στα οργανικά όταν επιλέξουμε αναζήτηση εικόνων.

153. Πασχαλινά Αυγά ή Easter Egg Results: Η Google έχει μερικές δεκάδες από πασχαλινούς μποναμάδες ή  Easter Egg results. Για παράδειγμα, εάν αναζητήσετε για ”Atari Breakout” στην Google, το πρώτο αποτέλεσμα που σας επιστρέφει είναι το παιχνίδι Atari από την Google. Αυτό το ανακάλυψε και κατάγγειλε ο απίστευτος Victor Pan ! Πολλοί γκουρού μαζευτήκαμε.

154. Αποτελέσματα αναζήτησης για Brands: Domain ή brand αναζητήσεις φέρνουν  πολλαπλά αποτελέσματα για το ίδιο site.

Social Signals Κοινωνικά σήματα

twitter

155. Αριθμός των Tweets: Όπως τα links, τα tweets που παίρνει μία σελίδα μπορεί να επηρεάσουν τα αποτελέσματα της  Google. Αυτό δεν είναι σίγουρο γιατί τον Αύγουστο του 2013, η Google υποβάθμισε το twitter και αναβάθμισε στη θέση του το Pinterest και το Facebook. Εξαφάνισε το twitter από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Δεν είναι όμως σίγουρο ότι υποβάθμισε και τα tweets.

156. Authority των Λογαριασμών των χρηστών του Twitter: Πιθανόν να μετράει και πόσο έγκυρος και πόσους followers έχει ο λογαριασμός σας στο Twitter. Άλλο να σας κάνει tweet η lady gaga με 1 εκ. followers και άλλο ένα προφίλ με 100! Η Google αναζητά τους λογαριασμούς με την περισσότερη επιρροή.

157. Αριθμός των Facebook Likes: Αν και η Google δεν μπορεί να προσπελάσει τους περισσότερους λογαριασμούς στο Facebook , μπορείτε να θεωρήσετε τον αριθμό των like που μια σελίδα από site παίρνει ως ένα αδύναμο θετικό σήμα.

158. Facebook Shares ή κοινοποιήσεις: Τα Facebook shares — επειδή είναι παρόμοια με τα backlinks, αν και όλα τα backlinks από το Facebook είναι nofollow — μπορεί να έχουν ισχυρότερη επιρροή από τα Facebook likes.

159. Authority των λογαριασμών του Facebook: Όπως και με το Twitter, τα Facebook shares και likes προερχόμενα από πιο δημοφιλής  Facebook pages μπορεί να έχουνε μεγαλύτερη βαρύτητα.

160. Pinterest Pins: Το Pinterest είναι ένα απίστευτα δημοφιλές  social media που κερδίζει έδαφος. Από τις 20 Μαρτίου του 2014 προσφέρεται και στα ελληνικά. Πιθανόν η  Google να θεωρεί τα Pinterest Pins ένα social σήμα.

161. Ψήφοι από τα Social Sharing Sites: Είναι πιθανό η Google να χρησιμοποιεί shares και κοινοποιήσεις από sites όπως Reddit, Stumbleupon και Digg ως ένα εναλλακτικό τύπο  social σήματος.

162. Αριθμός των Google+1: Αν και ο Matt Cutts έχει πει ότι το  Google+ έχει μηδενικό άμεσο αντίκτυπο στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι έχουνε αγνοήσει το δικό τους social network.

163. Authority των Google+ Λογαριασμών: Είναι λογικό ότι η Google θα ζύγιζε τα +1 που προέρχονται από ποιοτικούς λογαριασμούς περισσότερο από αυτά που προέρχονται από πενιχρούς λογαριασμούς με λίγους followers.

164. Επιβεβαιωμένο Google+ Authorship: Τον Φεβρουάριο του  2013, ο Google CEO Eric Schmidt δημόσια ανακοίνωσε:

“Ανάμεσα στα αποτελέσματα αναζήτησης, περιεχόμενο εμπεριστατωμένο με επιβεβαιωμένο προφίλ θα τυγχάνει καλύτερης κατάταξης από περιεχόμενο χωρίς επιβεβαίωση. Αυτό θα οδηγήσει τους περισσότερους χρήστες να επιλέγουν τα αποτελέσματα με επιβεβαιωμένο περιεχόμενο.”

Το επιβεβαιωμένο authorship είναι ένα σήμα εμπιστοσύνης.

165. Σχετικότητα των Social σημάτων: ΗGoogle πιθανώς να χρησιμοποιεί πληροφορίες σχετικότητας από τους λογαριασμούς που διαμοιράζονται το περιεχόμενο ενός site.

166. Social σήματα σε επίπεδο Site: Τα σήματα που είναι διάσπαρτα σε όλο το site μπορεί να επαυξάνουν το συνολικό  authority από το site, κατά συνέπεια η ορατότητα σας στις μηχανές αναζήτησης θα αυξηθεί.

Brand Signals Σήματα από Φίρμες

FACEBOOK

167. Brand Name Anchor Text: Το κείμενο συνδέσμου από το brand name είναι ένα απλό, αλλά δυνατό brand σήμα.

168. Αναζητήσεις για Brands: Είναι απλό, οι άνθρωποι ψάχνουν για επώνυμα προϊόντα. Κάθε αναζήτηση για κάποια επωνυμία, ανεβάζει το εν λόγω brand στη Google.

169. To Site έχει σελίδα στο Facebook και Likes: Οι Φίρμες τείνουν να έχουν σελίδα στο Facebook και Likes.

170. Το Site έχει Twitter Profile με Followers: Twitter profiles με πολλούς followers είναι σήμα δημοτικότητας.

171. Επίσημη Εταιρική Σελίδα Linkedin: Οι πιο πολλές πραγματικές επιχειρήσεις έχουνε LinkedIn Σελίδα.

172. Εργαζόμενοι αναφερόμενοι στο Linkedin: Ο Rand Fishkin θεωρεί  ότι το να έχετε  Linkedin profiles που να πιστοποιούν ότι εργάζονται στην εταιρεία σας, είναι ένα brand signal.

173. Νομιμότητα των λογαριασμών στα Social Media: Ένας λογαριασμός στα  social media με 10,000 followers και 2 posts μεταφράζεται σαν λογαριασμός φάντασμα ή μαϊμού.

174.Αναφορές του Brand σας σε νέα Sites: Πολύ μεγάλα brands αναφέρονται στα Google News sites συνεχώς.

175. Παραπομπές: Τα Brands αναφέρονται πολλές φορές στείρα, χωρίς να παίρνουν και backlinks. H Google πιθανώς να κοιτάει τα brands με links ως brand signal.

176. Αριθμός των RSS Συνδρομητών: Θεωρώντας ότι η Google owns έχει στην κατοχή της το Feedburner RSS, μας κάνει καχύποπτους στο ότι κοιτάει την δημοτικότητα του RSS σας ως δείκτη δημοτικότητας. Επειδή το RSS έχει εγκαταλειφθεί και έχει αντικατασταθεί με υπηρεσίες email marketing, αυτός ο παράγοντας θεωρείται αναχρονιστικός και ίσως να μην εκλαμβάνεται από την Google ή να έχει υποβαθμιστεί.

177. Πραγματική θέση της επιχείρησής σας στο Google+ Local: Οι πραγματικές επιχειρήσεις έχουν γραφεία. Είναι πιθανό ότι η Google ψαρεύει τα δεδομένα σας στο Google Local για να διαπιστώσει άμα η επιχείρησή σας είναι πραγματική ή όχι.

178. Το Website σας είναι επιχείρηση που πληρώνει φόρους: Το SEO Moz αναφέρει  ότι η Google μπορεί να ερευνήσει εάν το site σχετίζεται με μια πραγματική επιχείρηση που πληρώνει φόρους! Μια πιθανή συνεργασία της Google με την Εφορία στο μέλλον; Μπορεί.

On-Site Web Spam Factors Εντός σελίδας παράγοντες spam

seo-google

179. Panda Penalty: Τα site me χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο  και ειδικά οι content farms ή φάρμες περιεχομένου είναι λιγότεροι ορατά στις μηχανές αναζήτησης αφού φάνε ένα  Panda penalty. Μια ποινή δηλαδή από την Google.

180. Links σε κακές γειτονιές: Το να συνδεόμαστε με κακές γειτονιές — όπως τα παράνομα φαρμακεία ή υπηρεσίες spam  — μπορεί να βλάψουν ανεπανόρθωτα το site σας.

181. Redirects: Παράξενες ανακατευθύνσεις είναι εντελώς απαγορευμένες. Εάν πιαστείτε στα πράσα, δεν θα έχετε απλώς ποινή αλλά θα υποστείτε το λεγόμενο  de-indexing από τη Google, θα εξαφανιστείτε από τα αποτελέσματα της Google για πάντα. Εσείς και όλο σας το σόι!

182. Popups ή κακές Διαφημίσεις: Το επίσημο blog της Google για την ποιότητα  μας λέει ότι τα popups και οι κακές διαφημίσεις που σας αποσπάνε από το περιεχόμενο είναι σήμα κακής ποιότητας site.

183. Υπερ βελτιστοποίηση του Site: Περιλαμβάνει παράγοντες εντός σελίδας SEO όπως keyword stuffing, header tag stuffing, υπερβολικά keywords στο site.

184. Υπερ βελτιστοποιημένη Σελίδα: Πολλοί άνθρωποι αναφέρουν ότι σε αντίθεση με το Panda, το Penguin Update στοχεύει τις μεμονωμένες σελίδες ακόμα και αυτές με συγκεκριμένα  keywords.

185. Διαφημίσεις πάνω από το Fold: Το Fold δεν είναι άλλο από την πρώτη οθόνη του site. To Page Layout Algorithm  τιμωρεί τα  sites με τις πολλές διαφημίσεις πάνω από την πρώτη οθόνη και όχι πολύ περιεχόμενο.

186. Κρυφά Affiliate Links: Το να πάει μακριά η βαλίτσα, όπως το να κρύβουμε affiliate links (με τεχνικές cloaking) μπορεί να σας οδηγεί σε penalty. Ωχ!

187. Affiliate Sites: Δεν είναι κρυφό ότι η Google δεν συμπαθεί ιδιαίτερα τα affiliate site. Και πολλοί εσφαλμένα νομίζουν ότι το να κάνει χρηματοποίηση στο site σας με affiliate links είναι καλό για την Google.

188. Αυτόματα παραγόμενο Περιεχόμενο: ΗGoogle δεν είναι και μεγάλος θαυμαστής  του αυτόματα δημιουργημένου περιεχομένου. Εάν αντιληφθεί ότι ο υπολογιστής σας παράγει το περιεχόμενο και όχι εσείς, τότε πάτε πάλι στη γραμμή του penalty ή στο de-indexing.

189. Υπερβολική χαλιναγώγηση του PageRank: Πάλι η χαλιναγώγηση του PageRank ή το λεγόμενο PageRank sculpting — με το να κάνετε nofollow σε όλους τους εξερχόμενους συνδέσμους ή τα περισσότερα εσωτερικά links ίσως να αποτελεί ένα σήμα ότι χαλκεύεται το PageRank. Βοήθεια, μας μεταφέρουν από όλο το ίντερνετ PageRank!

190. H IP Address έχει μαυριστεί ως Spam: Εάν η IP διεύθυνση από τον Server σας έχει μαυριστεί ως  spam, μπορεί να πάρει η μπάλα όλα τα site σε αυτόν τον server.

191. Meta Tag Spamming: Το keyword stuffing μπορεί να συμβεί στα meta tags. Εάν η Google νομίσει ότι προσθέτετε keywords στο meta tags για να χαλκεύσετε τα αποτελέσματα, πάλι κινδυνεύετε με ποινές.

Off Page Web spam Factors Παράγοντες spam εκτός σελίδας

google-seo

192. Μη φυσική ροή των Links: Μια ξαφνική μη φυσική ροή εξερχόμενων links είναι ένα ξεκάθαρο σημάδι ψεύτικων backlinks. Μάθετε περισσότερα για το σωστό εκτός σελίδας SEO.

193. Penguin Penalty: Τα sites που έχουν χτυπηθεί από το  Google Penguin είναι λιγότερο ορατά από τις μηχανές αναζήτησης.

194. Link προφίλ με υψηλό ποσοστό χαμηλής ποιότητας Links: Πάρα πολλά links από πηγές που είναι γνωστές για το black hat SEO, όπως blog comments και forum profiles, είναι πάλι ένα ύποπτο σημάδι αλλοίωσης των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

195. Σχετικότητα του συνδεόμενου Domain: Η διάσημη ανάλυση από το MicroSiteMasters.com έδειξε ότι sites με υπερφυσικό αριθμό άσχετων links από άσχετες πηγές είναι ευάλωτα στο  Penguin Update.

196. Προειδοποίηση αφύσικων Links: ΗGoogle έχει κατά καιρούς στείλει και στέλνει χιλιάδες Google Webmaster Tools προειδοποιήσεις για αφύσικα links. Αυτό επακολουθεί μια πτώση από την κατάταξη αλλά δεν είναι πάντα  100% πτώση.

197. Links από την ίδια κλάση C IP: Η απόκτηση μεγάλου ποσού αφύσικων links από sites στο ίδιο server IP μπορεί να είναι ένα δείγμα ενός παράνομου blog network link building.

198. Δηλητηριώδης σύνδεσμος κειμένου: Έχοντας δηλητηριώδη anchor text (ειδικά keywords από viagra και παράνομα φάρμακα) να δείχνουν στο site σας, μπορεί να είναι ένα σημάδι spam ή hacked site. Σε κάθε περίπτωση, θα μπορούσε να βλάψει την κατάταξή σας στην Google.

199. Manual Penalty Χειρώνακτη Ποινή: Η Google έχει γίνει πασίγνωστη για τις περίφημες manual penalties, ένα παράδειγμα τέτοιας ποινής από ανθρώπινο χέρι είναι το περιβόητο  Interflora fiasco.

200. Πληρωμένα Links: Τα πληρωμένα links μπορούν να έχουν σίγουρα ένα αρνητικό αντίκτυπο στο  PageRank και μπορούν να βλάψουν την ορατότητα του site σας από τις μηχανές αναζήτησης.

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

201. Google Sandbox: Τα νέα sites τα οποία στα καλά καθούμενα αποκτάνε τρελή ροή από εισερχόμενους συνδέσμους, μερικές φορές μπαίνουν σε  Google Sandbox, η οποία προσωρινά τους περιορίζει την εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης.

202. Google Dance: To Google Dance μπορεί να χορέψει τα αποτελέσματα αναζήτησης προσωρινά. Σύμφωνα με μία  Πατέντα της Google, αυτός μπορεί να είναι ένας τρόπος για να ξεδιακρίνουν εάν ένα site προσπαθήσει να εξαπατήσει τον αλγόριθμο αναζήτησης.

203. Το εργαλείο Disavow: Η χρήση του εργαλείου disavow μπορεί να βοηθήσει στον τερματισμό μια ποινής από την Google σε θύματα negative SEO ή αρνητικού SEO.

204. Αίτησης αναθεώρησης ή Reconsideration Request: Μια επιτυχημένη αίτηση αναθεώρησης ενός site ή περιεχομένου μπορεί να οδηγήσει στην άρση μια ποινής.

Μήπως ξέχασα τίποτα;

Θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη για τα εξερχόμενα links και τις πηγές που είναι τα περισσότερα σε αγγλικά authority sites. Πολλοί από εσάς το ξέρω θα δυσκολευτούν λόγω γλώσσας να κατανοήσουν τι λένε.  Έριξα άκυρο σε όλους τους Έλληνες συναδέλφους. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα ελληνικά SEO sites δεν έχουν σωστό και ποιοτικό περιεχόμενο, απλά έχω βαρεθεί τον κάθε άσχετο να με πρήζει για το πως θα συνδέομαι εγώ με αυτόν.

Σε τελική ανάλυση δικό μου site είναι όπως θέλω θα συνδέομαι, άμα γουστάρει. Επειδή ήθελα να ανακόψω την πορεία αυτής της απειλής της βλακείας και της σκοτεινής αμάθειας που τους μαστίζει, θα συνδέομαι μόνο με site του εξωτερικού, στέλνοντας χιλιάδες ποιοτικά backlinks σε αυτούς. Κανένας αμερικάνος με τεράστια site και απίστευτο περιεχόμενο δεν παραπονέθηκε μέχρι στιγμής. Το αντίθετο μερικά ελληνικά μυρμήγκια, παρεξηγήθηκαν κιόλας που τους στέλνω backlinks!

Τώρα έχετε και τους 200 SEO factors της μυθικής εταιρείας Google. Έχω επενδύσει πάνω από 20 ώρες για να γράψω μεταφράσω και να αποδώσω στα Ελληνικά αυτό το επικό άρθρο των 7.000 λέξεων. Ωστόσο εάν παρέλειψα κάτι ή θέλετε κάτι να με ρωτήσετε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου! Μπορείτε να με καλέσετε στο 6972.364.387

Το ξέρω ότι πολλοί από εσάς θα διαφωνήσετε μαζί μου. Θα με ευχαριστούσε εάν μπορούσατε να το κάνετε με κάποιο ποιοτικό σχόλιο παρακάτω και να συνεισφέρετε στη συζήτηση.

SEO Google 200 ranking factors Πηγές

 

10 Σχόλια. Leave new

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares