ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

GOOGLE VISIBILITY

Google Visibility: Πως να το αυξήσετε κατακόρυφα

Οι περισσότεροι άνθρωποι εντυπωσιάζονται με πάρα πολύ κοντόφθαλμα πράγματα στην προώθηση μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης όπως το να βγαίνει το site τους με μερικές λέξεις κλειδιά στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

Όμως το πρόβλημα στην αξιολόγηση μιας καμπάνιας SEO είναι όχι οι πέντε με δέκα βασικές λέξεις κλειδιά του κλάδου σας που θα σας αποφέρουν το 10% της συνολικής εν δυνάμει κίνησης και δουλειάς, αλλά το υπόλοιπο ανεξερεύνητο 90% των φράσεων κλειδιών με τις οποίες βγαίνετε στις μηχανές αναζήτησης με την ιστοσελίδα σας αλλά και κάθε ιστοσελίδας που έχετε.

Ένας σοφός και έξυπνος όμως επιχειρηματίας του ίντερνετ γνωρίζει ότι αυτό που μετράει στο σύνολο δεν είναι οι πέντε με δέκα μετρημένες και πολυχτυπημένες στο adwords λέξεις κλειδιά αλλά οι συνολικές οργανικές αναζητήσεις οι οποίες έρχονται από λέξεις κλειδιά με μικρότερη ζήτηση που όμως καταλήγουν σε αγορά μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος από την ιστοσελίδα σας.

Πως θα μπορέσουμε όμως να μετρήσουμε γενικά άμα ανεβαίνει ή πέφτει το site μας στη Google εκτός από τις μερικές λέξεις κλειδιά -μετρημένες στα δάχτυλα συνήθως-;

Για να μάθετε τι πρέπει να κάνετε, διαβάστε παρακάτω το εκπληκτικό άρθρο.

Τι είναι  το Google Visibility;

Ο ορθότερος τρόπος για να μετρήσουμε άμα η ιστοσελίδα μας ανεβαίνει ή πέφτει στη Google θα πρέπει να έχουμε κάποιο μέτρο για την συνολική ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης. Η συνολική ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης ή Search engine visibility ή Google visibility είναι με το πόσες λέξεις κλειδιά εμφανιζόμαστε στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Μιλάμε αποκλειστικά για τη Google, γιατί οι άλλες μεγάλες μηχανές αναζήτησης έχουν ένα μηδαμινό 2% της αγοράς στην Ελλάδα και στον Δυτικό κόσμο.

Για παράδειγμα, άμα έχουμε ένα site που ασχολείται με τα social media, και γράφουμε άρθρα για τα social media γενικά πλην των βασικών λέξεων κλειδιών που ίσως εμφανιζόμαστε στη Google, όπως η λέξη κλειδί social media, σίγουρα θα υπάρχουν δεκάδες άλλες λέξεις κλειδιά ή φράσεις κλειδιά για τις οποίες θα εμφανιζόμαστε στην πέμπτη σελίδα, στην δέκατη σελίδα ή στην τρίτη σελίδα.

Το σύνολο των εμφανίσεων κάποιας σελίδας προορισμού, ετικέτας ή URL από την ιστοσελίδας μας στις μηχανές αναζήτησης ονομάζεται Google Visibility.

Πως μετράμε το Google Visibility;

Το επόμενο θέμα τώρα είναι πως θα μετρήσουμε το Google Visibility με όσο γίνεται πιο αντικειμενικό τρόπο.

Υπάρχουν στο ίντερνετ δεκάδες εργαλεία SEO που μετράνε το Google Visibility άλλα είναι δωρεάν και άλλα είναι επί πληρωμή. Όλα όμως βασίζονται στο Google Search Console και για να κρατήσουμε τα πράγματα όσο πιο απλά γίνονται, σας προτείνουμε το Ahrefs.com.

Το Ahrefs.com είναι ένα πολύτιμο εργαλείο το οποίο δυστυχώς υπάρχει μόνο σε premium έκδοση επί πληρωμή. Ωστόσο μπορείτε με το να εγγραφείτε με την προπληρωμένη, χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα δοκιμαστικά χωρίς χρέωση για 7 ή 15 ημέρες ανάλογα με το προωθητικό πακέτο που έχουν και μετά πριν έρθει η πρώτη χρέωση να ακυρώσετε τον premium λογαριασμό και να τον κρατήσετε στην δωρεάν του έκδοση μόνο.

Με την δωρεάν έκδοση έχετε τη δυνατότητα να βλέπετε και να παρακολουθείτε την ορατότητα της ιστοσελίδας σας και άλλων πέντε ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης για πάντα.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να συγκρίνετε το παρελθόν και το παρόν και να έχετε ένα μπούσουλα ή μέτρο σύγκρισης για το μέλλον.

AHREFS_GOOGLE_VISIBILITY_TOOL-1

Στην παραπάνω εικόνα βλέπουμε ένα πραγματικό στιγμιότυπο από το Ahrefs.com για την ιστοσελίδα ParaMarketing.gr αυτή τη χρονική στιγμή. Όπως βλέπετε, το συνολικό άθροισμα της ορατότητας είναι 433,084 και ονομάζεται Ahrefs Rank.

Θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι το Ahrefs Rank σκορ είναι απλώς μια συγκριτική τιμή και μόνο και θα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε για να δείτε την πορεία σας στην συνολική ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εξετάζετε και άλλους παραμέτρους ή ζωτικά σημεία στο SEO όπως η κατάταξη της ιστοσελίδας σας για τις βασικές λέξεις κλειδιά.

Η κατάταξη για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά και όχι για όλες (συνολική ορατότητα) μπορεί να μετρηθεί με ένα εργαλείο όπως το SEO Powersuite.

Εκτός από την συνολική ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης, το Ahrefs μπορεί να σας δώσει στοιχεία για το Domain Authority, για το Url Authority, για το σύνολο των backlinks σας, το domain authority των backlinks σας καθώς και για τα ίδια μετρήσιμα στοιχεία για τους ανταγωνιστές σας.

Γιατί είναι σημαντικό το Google Visibility;

GOOGLE VISIBILITY-

Το Google visibility είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί η ορατότητα της ιστοσελίδας σας συσχετίζεται άμεσα το σύνολο των οργανικών αναζητήσεων που έχετε στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι όσο πιο μεγάλο είναι το Google Visibility (όσο μικρότερο είναι το νούμερο στο Ahrefs Rank) τόσο καλύτερα θα πάει το site σας από οργανική επισκεψιμότητα.

Συγκεκριμένα οι λόγοι που θα πρέπει να παρατηρείτε και το Google visibility είναι πάρα πολλοί:

Έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα για το Google Dance

Το Google Dance είναι η περίοδος που η Gooogle αλλά και οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης αναδομούν την κατάταξή τους και τα αποτελέσματα κυμαίνονται έως και  3 με 5 φορές την ημέρα.

Σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά και ειδικά όταν υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες οι οποίες ανταγωνίζονται για τις ίδιες λέξεις κλειδιά, υπάρχουν συχνές διακυμάνσεις αρκετών θέσεων αλλά και σελίδων στις μηχανές αναζήτησης. Ένα site που είναι σήμερα στην τρίτη θέση για μια λέξη κλειδί μπορεί να βρεθεί μέσα στο διάστημα της ημέρας στην Πέμπτη θέση και ξανά στην τρίτη ή στην δεύτερη και ούτε καθεξής.

Για να μην σας πιάνει πανικός και να μην κοιτάτε ανά μισή ώρα τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google ψάχνοντας να βρείτε άμα ανέβηκε ή έπεσε η ιστοσελίδα σας, με το ahrefs.com μπορείτε να δείτε άμα άλλαξε κάτι πιο ουσιαστικό και μακροπρόθεσμο στο site σας.

Μπορείτε να δείτε ποια backlinks κέρδισε το site σας και ποια έχασε

Κάθε μέρα η ιστοσελίδα μας χάνει κάποια backlinks και κερδίζει κάποια άλλα.  Ο ρυθμός αύξησης των backlinks και ο ρυθμός μείωσης των backlinks είναι και αυτοί βασικοί παράγοντες κατάταξης του αλγορίθμου της Google.

Ο στόχος σας είναι να έχετε και να διατηρείτε πάντα ένα θετικό ισοζύγιο backlinks κάθε εβδομάδα, έστω και ένα backlink περισσότερο και ποιοτικότερο θα σας βοηθήσει να ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης.

Σύμφωνα με το αξιόπιστο blog Monitorbacklinks.com, ο θετικός ρυθμός μεταβολής είναι παράγοντας κατάταξης ως θετικό SEO και ο αρνητικός ρυθμός μεταβολής των backlinks είναι αρνητικός παράγοντας SEO που μας ρίχνει στη Google.

Με άλλα λόγια, η ταχύτητα αύξησης των backlinks της ιστοσελίδας μας, αυξάνει το Google Visibility και την οργανική επισκεψιμότητα αντίστοιχα. Πέρα από την ταχύτητα αύξησης των backlinks, αρκετά σημαντική είναι και η ταχύτητα αύξησης των social media signals. Για αυτό και όταν ένα άρθρο ή ένα βίντεο που έχουμε όμως ενσωματωμένο μέσα στο site μας γίνεται viral, αμέσως ανεβαίνει απότομα όλο το site στη Google.

Μπορείτε να δείτε την ποιότητα των backlinks σας

Η ποιότητα των backlinks που κερδίζετε και όχι η ποσότητα τους είναι αυτή που καθορίζει την κατάταξη μιας ιστοσελίδας στη Google.

Δεν λέμε ότι ένα backlink παραμένει να είναι ένα backlink το οποίο κερδήθηκε με κόπο και χρόνο και με το σπαθί σας όμως θα πρέπει να βάλετε πλώρη για όσο το δυνατόν ποιο ποιοτικά backlinks.

Και πως κερδίζετε τώρα ποιοτικά backlinks; Μα παίρνοντας backlinks από ποιοτικά sites.

Ποια θεωρούνται όμως ποιοτικά sites που είναι κατάλληλα για backlinks σύμφωνα με τη Google;

Παρακάτω σας δίνω μια μικρή λίστα:

  • Ιστοσελίδες Υπουργείων
  • Ιστοσελίδες Πανεπιστημίων, Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, Ιδιωτικών σχολών
  • Ιστοσελίδες σε edu, gov και org με όλες τις υποκαταλήξεις
  • Κρατικές ιστοσελίδες γενικότερα και ιστοσελίδες μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και φιλανθρωπικών ιδρυμάτων
  • Μη κερδοσκοπικές ιστοσελίδες, forums και blogs
  • Ιστοσελίδες με πολύ υψηλό domain authority
  • Κλαδικές ιστοσελίδες και κλαδικοί οδηγοί για λόγους και σχετικότητας
  • Ιστοσελίδες από social media
  • Ιστοσελίδες από θυγατρικές εταιρείες της Google και του ομίλου Alphabet της Google
  • Ιστοσελίδες από κορυφαία και γνωστά brand name ανεξαρτήτου κατάληξης domain name

Και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό γιατί η εφευρετικότητα και η φαντασία σας στο να κερδίσετε ένα backlink μπορεί να σας οδηγήσει να πάρετε και backlink από τα πιο απίθανα και φανταστικά sites που θα κάνετε link prospecting.

Μπορείτε να δείτε με ποια domain names συνδέεστε και πόσο ποιοτικά είναι

Στην συνέχεια των παραπάνω, μπορείτε να δείτε και την διασπορά των backlinks σας η οποία είναι πολύ σημαντική γιατί η Google προσμετρά την διασπορά των backlinks ως προς της εσωτερικές σελίδες του site σας αλλά και την διασπορά των backlinks από τα εισερχόμενα domain names.

Για να σας το κάνω λιανότερα, η Google προσμετρά των συνολικό αριθμό των domain names τα οποία συνδέονται με το site σας.

Για να δείτε ποια domain names δεν συνδέονται πλέον ή ποια συνδέονται, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα επιμέρους εργαλεία του Ahrefs.com. Παρεμπιπτόντως το Ahrefs.com το συστήνω χωρίς να έχω κάποιο προσωπικό όφελος γιατί απλώς και μόνο είναι ένα πολύ καλό επαγγελματικό εργαλείο.

Και όπως κάθε σωστός επαγγελματίας θα πρέπει να συστήνει τα απαραίτητα και σωστά εργαλεία για να γίνεται η δουλειά του ανεξαρτήτως προσωπικού οφέλους.

Η ταχύτητα αύξησης των συνδεόμενων με εσάς domain names είναι και αυτή ένας σημαντικός παράγοντας κατάταξης για τις μηχανές αναζήτησης και δεν θα πρέπει να τον παραβλέπετε.

Πως να αυξήσετε το Google Visibility σε 5 βήματα

Όσοι φτάσατε μέχρι εδώ αξίζετε συγχαρητηρίων γιατί δείχνετε ότι θέλετε σοβαρά να αυξήσετε την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

Για να σας βοηθήσω να αυξήσετε το Google Visibility και να σας ευχαριστήσω που διαβάσατε τα 3/4 του άρθρου μου θα σας δώσω το κερασάκι στην τούρτα και θα σας αποκαλύψω 5 βήματα για να αυξήσετε άμεσα, σε 30 κιόλας ημέρες ή γρηγορότερα το Google Visibility.

1 Προσθέστε ένα blog στο site σας

Η λογική του blog είναι απλή. Σύμφωνα με το cafeine update, η Google λαμβάνει υπόψιν της την φρεσκάδα μιας ιστοσελίδας με βάση τα σχόλια, τα νεοδημοσιευμένα άρθρα, τις απαντήσεις στο forum κτλ.

Μην κάνετε τον Αλέκο σε όλα τα παραπάνω και μην κωφεύετε γιατί η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι μια συζήτηση με τον κόσμο και με τους υποψήφιους πελάτες σας σύμφωνα με το μανιφέστο, όχι το κομμουνιστικό αλλά το μανιφέστο του ίντερνετ.

2 Προσθέστε ετικέτες σε κάθε δημοσίευση, σελίδα, προϊόν

Οι ετικέτες εκτός ότι βοηθάνε στην πλοήγηση, από μόνες τους αφήνουν ίχνη στην Google και ταξινομούνται ως λέξεις κλειδιά ακόμα και σήμερα. Το να προσθέσετε μέτα ετικέτες και meta keywords σε κάθε δημοσίευση, σελίδα, προϊόν είναι μια συνήθεια που θα πρέπει να τηρήσετε ευλαβικά.

3 Ανοίξτε τα σχόλια σε όλες τις σελίδες εκτός των σελίδων καλαθιού αγοράς κτλ

Πάλι η λογική των σχολίων υπακούει σε αυτή της λογικής του να προσθέσετε ένα blog στο site σας. Εκτός από αυτό τα σχόλια προσθέτουν user generated content στην ιστοσελίδα σας που είναι πολύ σημαντικά για την αύξηση των οργανικών σας θέσεων σε όλες τις μηχανές αναζήτησης.

4 Προσθέστε ένα forum

Το forum θα σας δώσει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας στον αυτόματο πιλότο και χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόπο αφού θα δώσετε την δυνατότητα στον τελικό χρήστη να πει την άποψη του για το προϊόν ή την εταιρεία σας, να αφήσει τις απορίες τους και να συμμετάσχει γενικά σε μια ανοικτή συζήτηση με άλλους ομοϊδεάτες του.

Οτιδήποτε δημιουργείται και δημιουργείτε μέσα στο forum, ταξινομείτε και από τη Google ενώ τα φόρουμ με το μεγαλύτερο αποτύπωμα στις μηχανές αναζήτησης είναι το bbforum του WordPress. Ο λόγος;

Ο καθαρός κώδικας, η ευκολία χρήσης και το WordPress.

5 Διασυνδέσετε όλες τις σελίδες και τα άρθρα μεταξύ τους

Η εσωτερική διασύνδεση όλων των σελίδων και των άρθρων μεταξύ τους σας βοηθάει στο να αποκτήσετε εσωτερικά backlinks τα οποία λαμβάνονται υπόψιν από τη Google αλλά και να καταφέρετε να ταξινομήσετε καλύτερα όσο το δυνατόν περισσότερο περιεχόμενο στις μηχανές αναζήτησης.

Η μη ύπαρξη εισερχόμενων και εξερχόμενων backlinks από μια σελίδα του site σας δημιουργεί το φαινόμενο των dead ends δηλαδή των αδιέξοδων και αποκλείουν έτσι την φυσιολογική ακολούθηση των backlinks από τα google bots.

Δείτε περισσότερα για το Google Visibility:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό βίντεο μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη. Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!

seo-web-design

 

Μενού
Shares