ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

find-your-market-niche

Πώς Να Βρείτε Την Αγορά Στόχο Σας Στο Ίντερνετ

Από την πρώτη στιγμή που ασχολήθηκα με το ίντερνετ πίσω στο 2000, ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα που είχαμε πριν να κατασκευάσουμε μια ιστοσελίδα ήταν το θέμα της. Δεν ήταν πρόβλημα η αγορά, η αγορά υπήρχε και ήταν δεδομένη, απλά το θέμα της ιστοσελίδας ή ο τρόπος προσέγγισης στο θέμα ήταν αμφιλεγόμενος. Πολλά λάθη συνέβαιναν σε αυτόν τον τομέα και πάρα πολύς χρόνος δαπανήθηκε σχετικά με την λάθος έρευνα και τους λάθους τίτλους των ιστοσελίδων και των blog.

Το θέμα της πραγμάτευση μας σήμερα είναι πώς να βρείτε την σωστή αγορά στόχο στο ίντερνετ και να επιλέξετε το σωστό θέμα για το blog σας για να μπορέσετε να βγάλετε λεφτά από το ίντερνετ.

Επιλέγοντας Το Σωστό Θέμα Για το Blog Μου

Η διαδικασία επιλογής θέματος για το blog σας είναι παρόμοια με το να επιλέξει το μικροτμήμα της αγοράς που της ενδιαφέρει μια επιχείρηση. Με την έννοια μικροτμήμα εννοούμε την αγορά στόχος, ή market niche. Για το ποιο θέμα  θα επιλέξετε να γράψετε τα πρώτα σας άρθρα, θα επηρεάσει καθοριστικά το μελλοντικό σας κοινό και την αγορά στόχο σας. Στο σημερινό ανταγωνιστικό τοπίο του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου, το περιεχόμενο είναι η κινητήριος δύναμη πίσω από την επισκεψιμότητα και τις ηλεκτρονικές αγοραστικές αποφάσεις,  οπότε η επιλογή θέματος είναι μια μεγάλη πρόκληση.

Σήμερα θα σας δώσω μια απλή απάντηση σε αυτή την πρόκληση, να σας βοηθήσω δηλαδή να επιλέξετε ποιο θέμα και ποια αγορά στόχος είναι η κατάλληλη για εσάς. Χρησιμοποιώ τη λέξη απλή γιατί η κατάσταση μπορεί να γίνει πολύ πολύπλοκη εάν θέλετε, μέσα από απίστευτες αναλύσεις λέξεων – κλειδιών, ανάλυση αγοράς και άλλους αστάθμητους παράγοντες.

Δυστυχώς έχω ανακαλύψει ότι πολύς κόσμος πέφτει στην παγίδα της ανάλυσης-παράλυσης και δεν μπορεί εν τέλει να πάρει μία σωστή απόφαση. Πιο πολλά δεδομένα απλώς δημιουργούν μια μεγαλύτερη σύγχυση . Πολλές φορές να γνωρίζεις λιγότερα είναι καλό πράγμα γιατί σου δίνει το πλεονέκτημα το προβαδίσματος. Έτσι μπορείς να πας άνετα στο επόμενο βήμα.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε νέους επιχειρηματίες του blog καθώς και σε αναλυτικές προσωπικότητες. Καθώς το να προσπαθήσει ένας καινούριος να μάθει και να αφομοιώσει τόσα πολλά νέα πράγματα για το ίντερνετ μάρκετινγκ και για το πως θα βγάλει χρήματα από το ίντερνετ σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα είναι πολύ δύσκολο μια και η διαδικασία μπορεί να κρατήσει και μήνες. Θα καθυστερήσει λοιπόν το να ξεκινήσει και θα χάσει έτσι πολύτιμο χρόνο και εμπειρία.

Το σημαντικότερο ίσως που χρειάζεται να μάθετε πριν ξεκινήσετε ένα θέμα  είναι το πως θα βρίσκετε τέτοια θέματα ή αγορές που σας ενδιαφέρουν.

Δεν λέω ότι θα πρέπει να βαδίσετε στα τυφλά και να εφαρμόσετε το πίστευε και μην ερεύνα, αλλά θα πιστεύετε ενώ θα ερευνάτε παράλληλα.

Ευκαιρίες Αναζήτησης Αγοράς Στόχου

Υπάρχουν πάρα πολλές ευκαιρίες αναζήτησης και εύρεσης μιας πιθανής αγοράς στόχου. Κάθε μέρα καινούριες ανάγκες δημιουργούνται και χιλιάδες άνθρωποι αναζητάνε στην Google τρόπους για να καλύψουνε αυτές τις ανάγκες. Τώρα κάλλιστα θα μπορούσατε να μου πείτε μακάρι να είμαστε η Google για να ξέραμε επακριβώς τι θέλουνε οι άνθρωποι και ποιες είναι οι πιο δημοφιλής αναζητήσεις στο ίντερνετ γενικότερα.

Δυστυχώς όμως δεν είστε η Google και γι αυτό θα πρέπει να βρείτε άλλους τρόπους αναζήτησης ηλεκτρονικών αγορών στόχων. Μερικές από αυτές τις ευκαιρίες αναζήτησης πιθανών αγορών στόχων είναι οι εξής:

  1. Τάση της εποχής, δείτε ποια είναι γενικότερα η τάση της εποχής στα μη ηλεκτρονικά μέσα, τύπος, περιοδικά, τηλεόραση, διαφημιστικές επιγραφές, περιοδικά κτλ.

  2. Αναζήτηση των πιο δημοφιλών θεμάτων σε Φόρουμ και ηλεκτρονικές κοινότητες. Ναι, τα ηλεκτρονικά φόρουμ όπως το Warrior Forum είναι παράγοντες αναζήτησης και εύρεσης πιθανών αγορών στόχων, μια και τα πιο δημοφιλή θέματα συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των χρηστών και έχουν τις πιο πολλές αποστολές και απαντήσεις.

  3. Google Keyword Tool

Το Google’s keyword tool είναι ένα δωρεάν εργαλείο και θα σας δώσει πλούσια δεδομένα από την εταιρεία Google. Τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν μηνιαίες αναζητήσεις σε λέξεις κλειδιά τοπικά και διεθνώς. Επίσης περιέχει πάρα πολλά δεδομένα για το τί αναζητιέται περισσότερο σήμερα στο ίντερνετ. Αξίζει τον κόπο να δοκιμάσετε το εργαλείο της Google. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να ξεκινήσετε με αυτό το εργαλείο και μετά να κάνετε οποιαδήποτε άλλη κίνηση.

Πολύ πιθανό να σας βοηθήσει, πολύ πιθανό να σας μπερδέψει περισσότερο.  Άμα όμως μάθετε να το χρησιμοποιείτε σωστά, τότε η δύναμή του είναι τεράστια στο να ανακαλύψετε νέες αγορές στόχους.

  1. Ευκαιρίες στα κοινωνικά μέσα. Μια καλή ιδέα είναι να ανιχνεύσετε ποίες σελίδες έχουνε τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, συγκεντρώνουν τα πιο πολλά like, τους πιο πολλούς οπαδούς κτλ.

Δημιουργήστε Αμέσως Ένα Δοκιμαστικό Blog Για Την Αγορά Στόχο

Αμέσως μόλις βρείτε την αγορά στόχο, τα επόμενα βήματα είναι καθοριστικά:

  1. Πρώτον θα πρέπει να κάνετε ένα καταιγισμό ιδεών (brainstorming) για να καθορίσετε με ποίες λύσεις θα καλύψετε τη βασική αυτή ανάγκη και μετά να βρείτε ποιο επιχειρηματικό μοντέλο blog μπορεί να εφαρμοστεί.

  2. Να δημιουργήσετε αμέσως ένα ανάλογο blog, να το βγάλετε στον αέρα και να ξεκινήσετε τη διαδικασία μάρκετινγκ.

  3. Να τεστάρετε την αγορά στόχο.

Αυτά είναι τα 3 βασικά βήματα εντελώς αναφορικά και στα οποία θα πρέπει να εστιαστείτε. Βέβαια όλα αυτά έγιναν αυτόματα χωρίς ιδιαίτερη ανάλυση του ανταγωνισμού, της βιομηχανίας και της συγκεκριμένης αγοράς  στόχου μόνο και μόνο για να σας επισημάνω ότι στο ίντερνετ τα εμπόδια εισόδου είναι μηδενικά.

Επειδή είναι τόσο εύκολο, απλό και οικονομικό να ξεκινήσει κάποιος ένα blog, το πιο αξιόπιστο για να δείτε άμα μια ιδέα ή μια αγορά στόχος είναι πιασάρικη είναι να την τεστάρετε.

Πολλές φορές η δράση υπερπηδάει την αναμονή ή την ανάλυση. Και μόνο μέσω της δράσης μπορείτε να πετύχετε οτιδήποτε στις επιχειρήσεις, στη ζωή και στα blog.

Αγορά Στόχος Και Λέξεις Αναζήτησης

Οι λέξεις κλειδιά ή λέξεις αναζήτησης αν και είναι πολύ σημαντικές, είναι πολύ δύσκολο σε τελική ανάλυση να αποτελέσουν βαρόμετρο για να σας κάνουν να διαλέξετε ένα θέμα.

Πρώτον, γιατί ακόμα και να αποφασίσετε ποιες λέξεις κλειδιά σας ενδιαφέρουν, είναι πολύ δύσκολο λόγω του διεθνή ανταγωνισμού να φιγουράρετε πρώτοι με αυτές τις λέξεις κλειδιά. Επίσης οι λέξεις κλειδιά δεν μπορούν να καθορίσουν όλη την σελίδα σας. Ιδίως εάν η σελίδα σας είναι τεράστια. Κατά λάθος πάλι, πολλές σελίδες ασχέτων δημιουργούν λέξεις κλειδιά χωρίς αυτοί που τις έφτιαξαν να το γνωρίζουν.

Δεν είναι λοιπόν τελείως αξιόπιστο το εργαλείο της Google για τις λέξεις κλειδιά, το Google Keyword Tool δηλαδή μια και ενδεχομένως να περιέχει και πολλά ίχνη θορύβου.

Όμως είναι αρκετά χρήσιμο όταν θέλουμε να διακρίνουμε το μέγεθος και συνάμα τη βιωσιμότητα της αγοράς στόχου μας.

Προσωπικά αν και είμαι άνθρωπος των αριθμών ποτέ δεν τα πήγα καλά με τέτοιου είδους εργαλεία μια και μου ήταν δύσκολο να δω την απτή χρησιμότητά τους. Παρόλαυτά κατάφερα να επιτύχω στο ηλεκτρονικό επιχειρείv. Άρα αν και εσείς έχετε παρόμοιο πρόβλημα, μην ανησυχείτε, δεν σημαίνει ότι δεν θα τα καταφέρετε!

Το Αγαπημένο Μου Εργαλείο Ηλεκτρονικής Έρευνας

Το αγαπημένο μου εργαλείο ηλεκτρονικής έρευνας για θέματα γύρω από νέες αγοράς ή blog δεν είναι άλλο από οι ίδιοι οι άνθρωποι. Άλλωστε οι άνθρωποι είναι που δημιουργούν την κίνηση στο ίντερνετ.

Οι άνθρωποι είναι αυτοί που δημιουργούν τα στατιστικά, τις ανάγκες και εν τέλει τις πηγές εισοδήματος στο διαδίκτυο.

Πηγαίνετε και βρείτε που συχνάζουν οι περισσότεροι άνθρωποι στο ίντερνετ και ρωτήστε τους σχετικά με τα ενδιαφέροντά τους, μόνο τότε θα ανακαλύψετε τι θέλουν πραγματικά και πως θα μπορέσετε να τους εξυπηρετήσετε.

Αναζήτηση Αγοράς Στόχου: Τέχνη ή Επιστήμη;

Πιθανώς αυτό το θέμα να μην εξαντλείτε με ένα άρθρο, αλλά είναι τόσο μεγάλο που θα πρέπει μόνοι σας να φροντίσετε να βρείτε τρόπους εύρεσης νέων αγορών στόχων.

Αυτό που πρέπει να κοιτάξετε και να παρατηρήσετε στο ίντερνετ είναι συμπεριφορές, επιθυμίες, στόχοι, κίνητρα και ενδιαφέροντα των υποψήφιων πελατών σας.

Μην ξεχνάτε η αναζήτηση αγοράς στόχου δεν είναι είναι άλυτο μυστήριο στυλ Χαρδαβέλλα, απλά είναι τέχνη και επιστήμη μαζί, όπως είναι και το SEO.

Εμπρός λοιπόν ξεκινήστε και καλή επιτυχία.

Δωρεάν Οδηγοί στο Ίντερνετ

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Μενού
Shares