INTERNAL LINKING-ESOTERIKA-LINKS-SEO-1

Internal links: 10 Συμβουλές για να βελτιώσετε το SEO της ιστοσελίδας σας

Η εσωτερική διασύνδεση ή το internal linking είναι πολύ σημαντικό γιατί η Google λαμβάνει υπόψιν της ακόμα και τα εσωτερικά links ως κανονικά backlinks και κατατάσσει ανάλογα με τα εσωτερικά links τις εσωτερικές σελίδες από το site σας.

Οι σελίδες που συλλέγουν τα περισσότερα εσωτερικά links ή εσωτερικούς συνδέσμους, θεωρούνται σημαντικότερες από την Google και έτσι ανεβαίνουν υψηλότερα στην κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Μάθετε όλη την αλήθεια για το πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν οι εσωτερικοί σύνδεσμοι απλώς διαβάζοντας παρακάτω.

1. Κρατήστε τη δομή της ιστοσελίδας σας σε ένα επίπεδο βάθος

Τα επίπεδα βάθους της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι ρηχά και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για λόγους ταξινόμησης των σελίδων σε υποσελίδες κτλ.

Η δομή της ιστοσελίδας σας δεν έχει καμία σχέση με τη δομή των φακέλων του υπολογιστή σας και η καλύτερη δομή που βοηθάει και τη Google είναι η ρηχή, φλατ δομή με ένα μόνο επίπεδο βάθους.

Για παράδειγμα:

https://site.gr/selida

και όχι

https://site.gr/selida/yposelida

2. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σημαντικές ιστοσελίδες είναι διασυνδεδεμένες

Η διασύνδεση όλων των σελίδων μεταξύ τους είναι αναγκαία τόσο για την καλύτερη έρευση των ιστοσελίδων σας από τις αράχνες των μηχανών αναζήτησης (spiders και google spiders) αλλά και την καλύτερη ταξινόμηση από το google.

Επίσης, οι σημαντικότερες σελίδες που θέλουμε να προωθήσουμε στη Google θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως cornerstone content (άρθρο πυλώνας) και θα πρέπει οι δευτερεύουσες ιστοσελίδες και τα άρθρα καθώς και τα προϊόντα σας, σε περίπτωση που έχετε eshop, να δείχνουν προς αυτές.

Έχουμε περιγράψει πολλές φορές παλιότερα την αξία του πυλωνικού άρθρου καθώς και των δευτερευόντων άρθρων όταν θέλουμε να κατατάξουμε σελίδες στην πρώτη θέση της Google.

3. Όχι παραπάνω από 100 links ανά σελίδα

Μια δομή εσωτερικών link τύπου WIkipedia ευνοεί και την καλύτερη ανακάλυψη των εσωτερικών σας σελίδων από τις μηχανές αναζήτησης αλλά και την καλύτερη πλοήγηση στις εσωτερικές σελίδες του site σας ειδικά άμα έχετε πάρα πολύ περιεχόμενο, όπως το δικό μου site.

Βέβαια καλό θα ήταν να αποφύγετε τις υπερβολές και να διατηρήσετε τον συνολικό αριθμό των links, εσωτερικών και εξωτερικών κάτω από τα 100. Δεν σημαίνει ότι άμα έχετε πάνω από 100 ότι θα τιμωρηθείτε από τη Google, αλλά μια σελίδα με 1000 εξερχόμενα links μοιάζει να έχει πέσει θύμα spam.

4. Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά στο anchor text

Οι λέξεις κλειδιά θα πρέπει να έχουν τοποθετηθεί στρατηγικά στο anchor text του εσωτερικού link ώστε να προσμετρούνται από τη Google.

Η σημασία των λέξεων κλειδιών είναι πολύ σημαντική για την σωστή κατάταξη μας στις μηχανές αναζήτησης.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για τις λέξεις κλειδιά στα παρακάτω άρθρα:

5. Τοποθετήστε στις εικόνες alt text (εναλλακτικό κείμενο με τις λέξεις κλειδιά)

Επειδή η Google δεν μπορεί να δει τις εικόνες που έχετε μέσα στην ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να έχετε χρησιμοποιήσει τις λέξεις κλειδιά στο εναλλακτικό κείμενο ή alt text της εικόνας σας.

Έτσι στην φόρτωση της εικόνας θα διαβάζει την λέξη κλειδί που έχετε και ακόμα και αν έχετε εσωτερικό σύνδεσμο με εικόνα, θα πιάνει αυτή τη λέξη κλειδί ως anchor text.

6. Χρησιμοποιήστε dofollow για τα εσωτερικά links

Ενώ καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε nofollow links για τους εξερχόμενους συνδέσμους, για τους εσωτερικούς συνδέσμους η χρήση του dofollow είναι αναγκαία για να μεταφέρετε περισσότερο PageRank και domain authority στην σελίδα προορισμού.

7. Τοποθεστήστε links στο περιεχόμενο των σελίδων

Τα εσωτερικά links έχουν μεγαλύτερη αξία όταν βρίσκονται στο κυρίως σώμα της σελίδας σας (body) και ιδίως όταν βρίσκονται στο σώμα κειμένου ή μέσα στο περιεχόμενο.

Όσο πιο πάνω στο περιεχόμενο είναι το link σας, τόσο πιο σημαντικό θεωρείτε από τη Google.

8. Τα εσωτερικά links θα πρέπει να ανοίγουν σε νέο παράθυρο

Όσα εσωτερικά links δεν ανήκουν στο μενού ή δεν έχουν γίνει για σκοπούς πλοήγησης, θα πρέπει να ανοίγουν σε νέο παράθυρο ώστε να μην χάνει ο χρήστης την αρχική σελίδα του.

9. Στείλτε links από τις σελίδες με πολύ κίνηση στις σελίδες μετατροπών

Άμα σε περίπτωση που κάποια σελίδα ενώ έχει πολύ κίνηση, δεν φέρνει μετατροπές, πωλήσεις και τηλέφωνα δηλαδή, θα πρέπει κάποια από αυτήν την κίνηση να τη στείλουμε με ένα ή και περισσότερα εσωτερικά links στις σελίδες που έχουν μετατροπές ή είναι αποκλειστικά για μετατροπές.

Τέτοιες σελίδες είναι οι σελίδες πωλήσεων, οι σελίδες εγγραφής ή σελίδες προϊόντων σε eshop.

10. Προσπαθήστε να κάνετε τα εσωτερικά links να φαίνονται φυσικά

Και τέλος όλη αυτή η προσπάθεια εσωτερικής διασύνδεσης δεν θα πρέπει να είναι φυσική αλλά να φαίνεται ότι έχει γίνει και με φυσικό τρόπο.

Μην προσπαθείτε να στοιβάξετε με τεχνητά μέσα εσωτερικά links και μην σπέρνετε links εκεί που δεν ταιριάζουν ή είναι άσχετα με το υπόλοιπο περιεχόμενο απλώς και μόνο για να υπάρχουν και να τα διαβάσει η Google.

Η Google χαρακτηρίζει ένα backlink και ένα εσωτερικό link όχι μόνο από τη λέξη κλειδί αλλά και από το περιεχόμενο που βρίσκεται γύρω από αυτό.

Δείτε περισσότερα για το internal linking:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας ή προώθηση ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού