ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE

Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!

email-marketing

Πως να χτίσετε μια κοινότητα χρηστών γύρω από το site σας

Περιεχόμενα

Άμα έχετε ένα καινούριο site με κάποια σχετική κίνηση, το επόμενο βήμα για να πάτε παρακάτω είναι να χτίσετε μια κοινότητα χρηστών.

Στο προηγούμενο άρθρο 35 Μοναδικές ιδέες για τρελό website traffic, η ιδέα νούμερο 2 για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας είναι να δημιουργήσετε μια κοινότητα χρηστών γύρω από το site σας.

Άμα θεωρείτε ότι το site σας έχει φτάσει στο τέλμα. Κανείς δεν αφήνει κάποιο σχόλιο, κανένας δεν διαβάζει τα άρθρα σας και δεν έχετε αναπτύξει σχέσεις με κανέναν αναγνώστη σας, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσετε το παρακάτω άρθρο.

Η κοινότητα χρηστών ίσως αποτελεί τη λύση στο πρόβλημα σας.

Το μυστικό της επιτυχίας στο ίντερνετ είναι η μαζική έκθεση. Χτίστε μια online community γύρω από της εταιρεία σας, το προϊόν σας ή εσάς και θα γίνετε ευρέως γνωστοί!

Τι είναι η κοινότητα χρηστών;

Η κοινότητα είναι ένα δίκτυο χρηστών που επωφελούνται αμοιβαία μοιράζοντας μεταξύ τους πληροφορίες. Στα αγγλικά ονομάζεται online community.

Σ’ αυτήν την περίπτωση, η κοινότητα χρηστών  ανταλλάσσει πληροφορίες σχετικά με το θέμα που ακολουθεί το συγκεκριμένο blog, βοηθώντας έτσι ο ένας χρήστης τον άλλο για να μάθει περισσότερα για το συγκεκριμένο θέμα.

Μια μικρή έρευνα στη Google, έφερε αρκετά ελληνικά αποτελέσματα για την λέξη κλειδί κοινότητα χρηστών. Μερικά από αυτές τις κοινότητες χρηστών που ανακάλυψα στο ίντερνετ στην Ελλάδα είναι οι παρακάτω:

Ακόμα και η Google προσπαθεί να χτίσει με διάφορος τρόπους κοινότητες χρηστών μέσω των Google Groups και του Google Plus.

Οι κοινότητες χρηστών μπορεί να είναι απλά sites ή blogs, forums ή social media sites.

Η πιο οργανωμένη, πετυχημένη, ολοκληρωμένη και μεγαλύτερη κοινότητα χρηστών παγκοσμίως δεν είναι άλλη από το Facebook!

Δείτε μια λίστα με τις κοινότητες χρηστών άνω των 100 εκατομμυρίων ενεργών μελών στο ίντερνετ!

Κοινότητα χρηστών και SEO

Πως είναι δυνατόν seo blog και να μην ασχοληθεί με την σκοπιά του SEO και της κοινότητας χρηστών; Σήμερα τα social media καταλαμβάνουν πολύ μεγάλο μέρος του αλγορίθμου της Google. Πολλοί τοποθετούν την σημασία τους στο 20 με 40%, ενώ το 80% των backlinks προέρχονται σήμερα από τα social media.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι κάτι άλλο παρά μεγάλες κοινότητες χρηστών με εκατομμύρια μέλη ανά την υφήλιο. Τα social media δέχονται χιλιάδες επισκέψεις καθημερινά και τα περισσότερα από αυτά βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων της Google.

Το κοινωνικό δίκτυο και η ενεργή κοινότητα χρηστών σε WordPress είναι από τους πιο ισχυρούς παράγοντες SEO  και σήματα SEO και θα μπορέσετε να πολλαπλασιάσετε την επισκεψιμότητα και την ορατότητα σας στις μηχανές αναζήτησεις.

Η κοινότητα χρηστών της Apple

Πίσω από κάθε πετυχημένη εταιρεία ή προϊόν υπάρχει με μεγάλη κοινότητα χρηστών που το υποστηρίζουν φανατικά! Πάρτε για παράδειγμα την Apple. Έχει ίσως την πιο πιστή και πιο φανατική κοινότητα χρηστών που έχετε δει ποτέ στο ίντερνετ. Υπάρχουν χιλιάδες χρήστες και καταναλωτές όλης της γκάμας της Apple που ξοδεύουν ακόμα και 700€ για να πάρουν ένα κινητό iPhone, άσχετα άμα δεν χρησιμοποιούν ούτε το 10% των λειτουργιών του.

Ο λόγος που το αγοράζουν είναι για λόγους αισθητικής, για λόγους ψυχολογίας, για να κάνουν shopping therapy, να αισθανθούν όλη την αίγλη της τελευταίας τεχνολογίας ή γιατί είναι επαγγελματίες της πληροφορικής.

Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν χιλιάδες άτομα που είναι διατεθειμένα να προαγοράσουν την επόμενη έκδοση του Mac air book ή το νέο IPhone 6 πριν αυτό ακόμα καν βγει στην αγορά!

Δείτε περισσότερα για την κοινότητα χρηστών της Apple: Apple launches new ‘Apple Support Communities’ social online forums.

Τα πλεονεκτήματα της κοινότητας χρηστών

Το όνειρο κάθε επιχείρησης, ηλεκτρονικής και μη είναι η δημιουργία φανατικών οπαδών γύρω από το προϊόν τους. Τα πλεονεκτήματα της δημιουργίας αυτής της δεξαμενής υποψήφιων πελατών είναι πολλά. Μερικά θα σας αναφέρω παρακάτω από την σκοπιά του μάρκετινγκ και του επιστημονικού μάρκετινγκ.

Άμα κάποιοι όροι είναι ακατανόητοι για σας, μην αισθάνεστε άσχημα!

1. Μεγαλύτερα ποσοστά διατήρησης πελατών (customer retention rate)

Τα ποσοστά διατήρησης πελατών είναι πολύ σημαντικά για τη βιωσιμότητα ειδικά μακροχρόνια των επιχειρήσεων και των ιστοσελίδων. Γνωρίζω αρκετά δημοφιλή sites που έχουν διάρκεια ζωής πάνω από 10 και 20 ακόμα χρόνια. Τέτοια sites είναι η Craiglist και το icann.

Υπάρχουν άτομα που βγάζουν λεφτά μέσω της Craiglist γιατί έχει και αυτή το τεράστιο κοινό της εδώ και 20 χρόνια και είναι από τα πιο παραδοσιακά site της Αμερικής.

2. Ταχύτερη αύξηση συνδρομητών

Το σημαντικότερο πράγμα για ένα site είναι το μέγεθος της λίστας συνδρομητών ή της λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό που θέλω και που έχω πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου κάθε φορά είναι η εγγραφή νέων μελών στη λίστα μου. Με έναν μηνιαίο ρυθμό αύξησης της τάξης των 80 μελών το μήνα δεν μπορώ να πω ότι δεν είμαι ικανοποιημένος. Θα μπορούσα όμως να είχα και 800 νέους συνδρομητές το μήνα αντί μόνο 80.

Πιστεύω ότι στο μέλλον θα βρω κάποιον νέο τρόπο να γίνει πιο δημοφιλές το blog μου και να αποκτήσω χιλιάδες νέους συνδρομητές.

Οι συνδρομητές σας ή τα άτομα στη λίστα σας είναι το σημαντικότερο περιουσιακό σας στοιχείο σήμερα στο ίντερνετ. Είναι τα άτομα με τα οποία έχετε καλλιεργήσει ήδη κάποια σχέση και που μπορείτε και θέλουν οι ίδιοι να τους επηρεάσετε. Με άλλα λόγια είναι άτομα που σας εμπιστεύονται και από τις τάξεις τους θα προέλθουν οι πιο καλοί και πιστοί σας πελάτης.

Δεν θα χρειαστεί να προσπαθήσετε να πουλήσετε σε κάποιον κάτι από τη λίστα σας, ούτε να κάνετε κάποιο ραντεβού μαζί τους. Το email marketing δουλεύει 24 ώρες το εικοσιτετράωρο ενώ εσείς κοιμάστε. Φανταστείτε το σαν στρατιωτάκια που πολεμάνε κάθε μέρα για σας για να σας φέρουν τον επιούσιο στο τραπέζι σας.

Άμα έχετε blog και δεν έχετε ακόμα λίστα email marketing, ξεκινήστε επαγγελματικά σήμερα με την Aweber!

3. Ταχύτερη αύξηση πελατών

Όσο πιο πολύ είναι η μαζική σας έκθεση στον κόσμο, τόσο πιο πολύ γνωστός θα γίνετε. Και όσο πιο γνωστός θα γίνεται μέσα από την δική σας κοινότητα χρηστών, τόσο μεγαλύτερος θα είναι ο αριθμός πελατών σας.

Η ταχύτητα με την οποία μπορεί κάποιος να ενημερώνεται μέσω των social media και η αμεσότητα επικοινωνίας είναι το μυστικό στην αύξηση των πελατών. Όσο πιο γρήγορες είναι οι σχέσεις που συνάπτονται στην κοινότητα χρηστών και όσο πιο πολλοί νέοι χρήστες εισάγονται, τόσο πιο μεγάλη είναι η αύξηση των πελατών σας.

4. Άμεση πληροφόρηση σχετικά με τις ανάγκες των χρηστών

Όσο μεγαλύτερη είναι η αμεσότητα της επικοινωνίας και η δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες σας, τόσο πιο καλή πληροφόρηση θα πάρετε για τις ανάγκες τους. Οι απρόσωπες εταιρείες ξοδεύουν χιλιάδες ευρώ σε άχρηστες έρευνες αγοράς για να μάθουν τι είναι αυτό που θέλει σήμερα ο κόσμος.

Μάθετε τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες σας σήμερα, ικανοποιήστε αυτήν τους την ανάγκη και θα πετύχετε στο ίντερνετ! Τόσο απλά!

5. Χαμηλότερο κόστος απόκτησης νέων πελατών

Ο ευκολότερος τρόπος να αποκτήσετε νέους πελάτες είναι να σας συστήσουν οι παλιοί πελάτες νέους πελάτες. Με άλλα λόγια να φτιάξετε ένα άτυπο δίκτυο συστάσεων. ‘Ένα οργανωμένο δίκτυο συστάσεων είναι το affiliate network και μια από τις πιο πετυχημένες εταιρείες στην Ελλάδα με ελληνικό affiliate network είναι η Linkwise.

Μπορείτε να γραφτείτε εντελώς δωρεάν σήμερα στην Linkwise. Επίσης μπορείτε να συστήσετε νέους πελάτες στην linkwise και να βγάλετε 20€ από κάθε σας σύσταση! Επίσης, μπορείτε να βγάλετε και χρήματα συστήνοντας και άλλους στο δίκτυο της linkwise ή να προτείνεται υπηρεσίες και προϊόντα με ανταμοιβή σε άλλους.

Με την εγγραφή σας με βοηθάτε να συνεχίσω να γράφω αυτά τα εκπληκτικά άρθρα σε αυτό το blog και μπορείτε να τα διαβάζετε εντελώς δωρεάν χωρίς κάποια επιβάρυνση.

Όταν ξεκίνησα τον Αύγουστο του 2013 αυτό το blog και έγραψα τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα, ήμουνα ακόμα φαντάρος στην Πρώτη Στρατιά Λάρισας, έμενα με τη μάνα μου και είχα βγάλει στρατιωτικό βιβλιάριο υγείας για τη γυναίκα μου γιατί αντιμετώπιζε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας που λίγο κόντεψε να της στοιχίσει την ίδια της τη ζωή!

Στο blog μου δεν πουλούσα καμία υπηρεσία ή προϊόν, ενώ θα μπορούσα και ο στόχος μου ήτανε να χτίσω ένα blog που να γίνει γνωστό στον κόσμο, να γίνω εγώ ο ίδιος γνωστός. Όσο πιο γνωστός γίνεται και μετά να δημιουργήσω μια δεξαμενή υποψήφιων πελατών όπου θα μπορώ να βγάλω λεφτά από αυτούς παρέχοντας μια υπηρεσία ή προϊόν.

Κανείς δεν πέτυχε μόνος του και πάλι η φιλοσοφία στην οποία κινήθηκα ήτανε να δημιουργήσω μια κοινότητα χρηστών, όπου όλοι μαζί μπορούμε να μάθουμε νέα πράγματα εύκολα και διασκεδαστικά.

6. Υψηλότερα περιθώρια κέρδους

Η εμπειρία και η συμμετοχή σε ένα προϊόν ή σε μια επιχείρηση είναι αυτό που κάνει τη διαφορά. Κανείς δεν θέλει απρόσωπες εταιρείες ή κρυφές εταιρείες.

Όλοι θέλουν να σχετίζονται με ανθρώπους και να συνάπτουν σχέσεις με ανθρώπους. Δείτε το αλλιώς, η υπηρεσία ή το προϊόν που παρέχετε είναι μια εμπειρία που θέλει ο τελικός χρήστης.

Σκέφτομαι εδώ και καιρό να αλλάξω το Toyota Corolla που έχω με την καινούρια Mercedes CLA Τurbo Diesel. Δύο είναι οι βασικοί λόγοι που με κάνουν να το σκέφτομαι:

1. Η αξιοπιστία και το πρεστίζ της Mercedes. Ποιος δεν θέλει σήμερα μαι mercedes;

2. Η οικονομία και η αυτονομία του πετρελαίου. Έχω υπολογίσει ότι με τα ίδια λεφτά θα πάω τα διπλάσια χιλιόμετρα!

Θα σας ξαναγυρίσω πίσω στην πετυχημένη Apple. Αυτή τη στιγμή λόγω των ήδη φανατικών υπαρχόντων πελατών της η λίστα αναμονής για το νέο iPhone είναι τεράστια! Είτε χρεώσει 700€, είτε χρεώσει 1.000€ δεν αλλάζει κάτι. Με άλλα λόγια δεν υπάρχει ελαστικότητα ζήτησης!

7. Χτίστε το brand σας με την ηλεκτρονική κοινότητα

Η ηλεκτρονική κοινότητα και η ανάδραση σας με τους χρήστες θα σας βοηθήσουν να χτίσετε το brand σας και να δημιουργήσετε το όνομα σας στο ίντερνετ.

Όλοι οι τραγουδιστές από τον πιο μικρό ως τον πιο διάσημο σήμερα για να επιβιώσουν χρειάζονται τους οπαδούς και μια μεγάλη κοινότητα θαυμαστών.

Η φιλοσοφία είναι απλή:

Δημιουργήστε την δική σας κοινότητα οπαδών, υποστηρικτών και θαυμαστών και γίνετε γνωστός στον χώρο σας.

Μπορεί να είστε ένας απλός λογιστής, δικηγόρος, γιατρός ή κάποιος άλλος επαγγελματίας, δεν έχει σημασία, η προώθηση του εαυτού σας και το ηλεκτρονικό κονσομασιόν είναι αυτό που χρειάζεστε!

Το μυστικό της επιτυχίας του WordPress: η μεγαλύτερη κοινότητα προγραμματιστών παγκοσμίως

Το μυστικό της επιτυχίας πίσω από την ανάπτυξη του WordPress και την καταξίωση του ως το καλύτερο λογισμικό ανοιχτού κώδικα για να φτιάξει κάποιος ένα site στο ίντερνετ είναι η μεγαλύτερη κοινότητα προγραμματιστών παγκοσμίως.

Η κοινότητα αυτή υπήρχε και πριν την ανάπτυξη του, απλά ο δημιουργός του WordPress κατάφερε να συγκεντρώσει και να ενεργοποιήσει προς μια κατεύθυνση όλα αυτά τα μυαλά.

Έτσι κατάφερε το WordPress να εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο λογισμικό με πάνω από 26 εκ. εγκαταστάσεις και χιλιάδες εταιρείες και επαγγελματίες να παρέχουν υπηρεσίες σχετικές το WordPress. Ένας από αυτούς τους επαγγελματίες είμαι και εγώ, και παρέχω αρκετές υπηρεσίες WordPress web design και WordPress SEO.

Πως να φτιάξετε τη δική σας κοινότητα χρηστών στο WordPress

Υπάρχουν αρκετά εργαλεία στο WordPress για να φτιάξετε τη δική σας κοινότητα χρηστών. Μπορείτε να επιλέξετε κάποιο WordPress Theme ή κάποιο WordPress Plugin.

Μετά από έρευνα προτείνω να προτιμήσετε ένα plugin όπως τα bbPress και το buddyPress.

1. bbPress και forum

Το bbPress είναι ένα πρόσθετο που μπορεί να μεταμορφώσει οπουδήποτε WordPress site σε ένα πανίσχυρο διαδραστικό forum. Μπορείτε να φτιάξετε ένα ανοιχτό ή κλειστό forum και να διαχειριστείτε χιλιάδες μέλη.

Το bbPress μπορεί να εγκατασταθεί σχεδόν στα περισσότερα premium WordPress Themes, ενώ υπάρχει μια τεράστια γκάμα θεμάτων ειδικά φτιαγμένα για bbPress. Το επίσημο φόρουμ του WordPress είναι στημένο σε bbPress.

2. buddyPress και social media

To buddyPress υπόσχεται να μετατρέψει το WordPress site σε ένα δημοφιλές social media network. Έχει ενσωματωμένα πάνω του όλα τα χαρακτηριστικά ενός social media site και η εγκατάσταση του είναι δωρεάν.

Μέσα σε λίγα λεπτά μπορείτε να το παραμετροποιήσετε μόνοι σας και να αρχίσετε να γράφετε νέα μέλη.

Επίσης υπάρχουν πάρα πολλά έτοιμα θέματα σε WordPress ειδικά σχεδιασμένα για να υποστηρίξουν το buddyPress και υπάρχουν και εκατοντάδες plugins και εφαρμογές για να αυξήσουν τις δυνατότητες του.

Και οι δύο επιλογές είναι παραμετροποιημένες για τα κινητά τηλέφωνα και παίζουν αποκλειστικά σε WordPress.

Πέρα από αυτά τα δύο πρόσθετα στο WordPress, θα βρείτε πολλά άλλα όπως το WPsymposium. Ο λόγος που προτείνω τα παραπάνω δύο είναι για να προσθέσετε μέσα στο υπάρχον blog σας μια ηλεκτρονική κοινότητα και όχι να φτιάξετε μια καινούρια κοινότητα χρηστών από την αρχή.

Το όνειρο μου να φτιάξω μια ηλεκτρονική κοινότητα μάθησης

Από μικρός είχα μέσα μου το μικρόβιο της μάθησης αλλά και της μετάδοσης της γνώσης σε άλλα άτομα. Έχω πολύ μεγάλη διδακτική εμπειρία σε φροντιστήρια, κέντρα πληροφορικής και σεμινάρια κάτι που με βοήθησε στην δουλειά μου στο ίντερνετ σήμερα.

Η ιδέα της κοινότητας μάθησης δεν είναι σχετικά καινούρια, αφού πολλά πανεπιστήμια προσφέρουν τμήματα e-learning και έχουν ανοίξει τις πύλες τους και τις ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες στο πλατύ κοινό.

To blog μου έχει πολλά από αυτά τα χαρακτηριστικά που χρειάζονται για να ευδοκιμήσει μια κοινότητα μάθησης. Πολύ περιεχόμενο, ανοιχτά σχόλια, δυνατότητα κάποιος να υποβάλει ερωτήσεις και δυνατότητα κάποιος να υποβάλει δημοσιεύσεις μέσω του guest posting.

Άμα έχετε κάποια πολύ καλή και μοναδική ιστορία, μπορείτε να την υποβάλλεται στο blog μου. Η θεματολογία είναι η συγκεκριμένη που βλέπετε στις κατηγορίες. Το άρθρο σας θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1.000 λέξεις ή και παραπάνω με backlinks και θα πρέπει να έχετε και ένα μικρό προφίλ και βιογραφικό σε συνδυασμό με τα social media profiles που θα χρειαστείτε.

Κάθε guest post είναι ευπρόσδεκτη, άσχετα άμα δεν γίνεται να δημοσιεύσουμε τα πάντα και κάθε guest post παίρνει και δωρεάν dofollow links προς το site σας. Επίσης μπορεί να αποσταλεί και στην λίστα συνδρομητών που αυτή τη στιγμή είναι περίπου στα 1.000 άτομα.

Στόχος του guest post είναι να συνεισφέρει και να προάγει τη μάθηση μέσω ίντερνετ και να προσφέρει πολύτιμες και χρήσιμες πληροφορίες σε βίντεο, κείμενο και ήχο στο κοινό.

Δείτε περισσότερα για το SEO:

Ζητήστε μια προσφορά σήμερα για κατασκευή ιστοσελίδας

ZHTHSTE PROSFORA DIGITAL MARKETING-1

Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop.

Ζητήστε προσφορά κατασκευής  ή προώθησης ιστοσελίδας

Δωρεάν Μαθήματα SEO Αξίας 129€

seo-google

Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν! Αυξήστε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας κατακόρυφα ακολουθώντας μικρά βήματα βελτιστοποίησης.

seo-web-design

 

2 Σχόλια. Leave new

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.

Μενού
Shares