ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE 
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Αυξήστε την επισκεψιμότητα κατά 1200%!
Περιεχόμενα
Σε αυτό το βήμα 5 θα μιλήσουμε για την επισκεψιμότητα ή την κίνηση γενικότερα των επισκεπτών προς το blog σας (web traffic). Αυτό μπορεί να γίνει σχεδόν ανέξοδα εάν είστε έμπειροι στο να δημιουργείτε κίνηση προς την ιστοσελίδας σας και ένα είστε διατεθειμένοι να δουλέψετε για αυτό. Ειδάλλως θα πρέπει να ξοδέψετε χρήματα για να πληρώσετε άλλους ειδικούς να το κάνουν αυτό για εσάς, να πληρώσετε για την διαφημιστική σας καμπάνια ή για να δημιουργήσετε το σχετικό υλικό μάρκετινγκ.
Οι πηγές σε αυτό το μάθημα παρουσιάζουν πάρα πολλές τεχνικές που μπορείτε να τεστάρετε -συγγνώμη για τον νεολογισμό- στο blog σας για να δείτε εάν δημιουργούν κίνηση προς τη σελίδα σας. Θα μάθετε για το πως λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης, για την βελτιστοποίηση αυτών των μηχανών αναζήτησης (SEO), διαφήμιση με χρέωση ανά κλικ, αρθρογραφικό μάρκετινγκ και άλλες τακτικές οι οποίες έχουν αποδείξει στο παρελθόν ότι προκαλούν σημαντική κίνηση προς το blοg σας.
Προσέξετε να μην χάσετε το χρόνο σας σε τεχνικές που δεν φέρνουν αποτελέσματα σε εσάς. Ένα πράγμα που δουλεύει για κάποιον άλλον δεν σημαίνει ότι θα είναι το ίδιο αποτελεσματικό και για την περίπτωσή σας.
Δείτε περισσότερα για το SEO: Κατεβάστε τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα.
Οι 4 κύριες πηγές επισκεψιμότητας (traffic sources) προς μια σελίδα είναι οι παρακάτω:
1. Direct Traffic -Απευθείας κίνηση πληκτρολογώντας το όνομα στον firefox πχ. paramarketing.gr
2. Referral Traffic – Κίνηση από συστάσεις παράδειγμα από δημοσιεύσεις στο facebook, twitter, social media και BACKLINKS
3. Organic Traffic – οργανική κίνηση από τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης
4. RSS Traffic – Κίνηση μέσω RSS
Όπου και να ψάξετε, όσο και να το αναλύσετε, δεν υπάρχει άλλο είδος κίνησης στο ίντερνετ.
Θα ήταν προτιμότερο να εστιαστείτε στο να βρείτε δύο ή τρεις τεχνικές web traffic που φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα για εσάς και να μείνετε σε αυτές, παρά να πηδάτε από τεχνική σε τεχνική. Εάν κάτι δουλεύει για σας απλώς συνεχίστε το και αγνοήστε τα υπόλοιπα εκτός εάν έχετε ελεύθερο χρόνο ή χρήματα. Επίσης προσέξτε το σύνδρομο του γυαλιστερού αντικειμένου (Shinny Object Syndrome SOS) και να ενθουσιάζεστε με κάθε τι καινούριο ανακαλύπτετε.
Βεβαιωθείτε όταν προσελκύετε επισκέπτες να καταγράφετε τις πηγές επισκεψιμότητας. Ένα εύχρηστο εργαλείο είναι το Google Analytics το οποίο παρέχεται και δωρεάν. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα και ψάξτε για μακροπρόθεσμα οφέλη. Ενέσεις βραχυπρόθεσμης κίνησης είναι ευπρόσδεκτες, αλλά το πρόβλημα είναι ότι είναι βραχυπρόθεσμα. Το σημαντικότερο είναι να έχετε πάντα μια αισθητά σταθερή άνοδο επισκεψιμότητας στο blog σας.
Επίσης βεβαιωθείτε ότι υπάρχει άμεση σχέση στην αύξηση της επισκεψιμότητας στην σελίδα σας με την αύξηση των νέων εγγραφών στην ηλεκτρονική σας λίστα.
Το μοντέλο της ηλεκτρονικής επιχείρησης είναι αυτό που έχει να κάνει με την άντληση επισκεψιμότητας από το ίντερνετ με κατεύθυνση τη σελίδας σας. Κατόπιν την αγορά κάποιος υπηρεσίας ή προϊόντος το οποίο θα σας κάνει να βγάλτε λεφτά.
Αυτές είναι οι πηγές για να μελετήσετε περαιτέρω στο μάθημα της επισκεψιμότητας:
Αν είστε πριν την κατασκευή ή την ανακατασκευή της ιστοσελίδας σας, πριν κάνετε οτιδήποτε ζητήστε μια προσφορά για κατασκευή site ή κατασκευή eshop με το Genesis Theme Framework.
Πάρτε εντελώς δωρεάν τον οδηγό μαθημάτων αξίας 129€ SEO GOOGLE Πρώτη Σελίδα. Είναι πολύ συνετό να αφιερώνετε το 20% του χρόνου και των πόρων σας στην προσωπική σας εκπαίδευση και στην προσωπική σας ανάπτυξη.
Γραφτείτε σήμερα στα βίντεο μαθήματα εντελώς δωρεάν!
1 Σχόλιο. Leave new
Πολυ ωραιο video, είναι πολύ κατατοπιστικό για κάποιον καινούριο στο ίντερνετ